some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, July 17, 2006

Celebrity στα TGIFriday’s

Το σκηνικό διαδραματίζεται βραδάκι γύρω στις 10 και ήμαστε 4 για χλαπάκιασμα. Εγώ, το φιλαράκι μου ο Γ. με την γυναίκα του και η υπέροχη 22χρονή ‘ξαδέλφη της (όχι δεν ντρέπομαι που το λέω). Και αφού έχουν περάσει περίπου 30 λεπτά για να διαλέξουμε τι θα “σφάξουμε” έρχεται η σερβιτόρα για να μας πάρει παραγγελία.

Παρένθεση και άσχετο! (γεια σας είμαι η Σ. και για σήμερα θα είμαι η σερβιτόρα σας! Απίστευτη αμερικανιά και όσες φορές και να έχω πάει δεν μπορώ να το χωνέψω. Όχι δεν έχω πρόβλημα με τους χαρούμενους σερβιτόρους αρκεί να είναι όμως αυθεντικό και όχι στημένο όπως είναι στα TGIF).

Εκεί που παλεύαμε με την σερβιτόρα μας την Σ. να βρούμε τι εναλλακτικό θα πιούμε, γιατί δεν είχε τις μπύρες που θέλαμε, η Σ. έπαθε μια μικρή υστερία!

- ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, εκεί πίσω δεν είναι η τάδε*; (μας λέει;)
- Ποια είναι η τάδε*; (εγώ)
- Α, ναι… κάνει εκπομπή στην τηλεόραση. (ο Γ.)
- Μα καλά, δεν ξέρεις την τάδε*; (σε μένα η Σ.)
- Γιατί αυτή με ξέρει; (κλασσική απάντηση που την περίμενε)
- Ααααααχχχχχ θα σκάσω! Δεν ξέρεις την τάδε*;
- Αν είναι να σκάσεις μπορείς να πας πιο εκεί;
- Γιατί;
- Για να μην με γεμίσεις ζουμιά και αίματα! Άσε που θα με τρομάξεις και δεν θέλω! (απάντηση που δεν περίμενε Νο1)
- Άντε καλέ… (ξεκαρδισμένη στα γέλια) Αλλά να μην ξέρεις την τάδε*
- Ε, δεν την ξέρω… να σου πω… τους περισσότερους δεν τους ξέρω και δεν τους αναγνωρίζω. Ειδικά αν είναι από τον καλλιτεχνικό χώρο.
- Σοβαρά; Πάντως αν έρθει εδώ ο Ρέμος, εγώ θα πέσω να πεθάνω!
- Θα πέσεις να πεθάνεις; Αν είναι να πεθάνεις… μπορείς να πας λίγο πιο εκεί;
- Γιατί καλέ;
- Ε, πως θα φάω με το πτώμα δίπλα μου; (απάντηση που δεν περίμενε Νο2)
- Άντε καλέ… (πάλι ξεκαρδισμένη στα γέλια)

Πάντως, δεν είναι μόνο η Σ. που παθαίνει αμόκ δίπλα σε celebrity. Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω. Γιατί να πάθω αμόκ και υστερία αν δω από κοντά έναν καλλιτέχνή; Άνθρωπος δεν είναι και αυτός; Το “έργο” τους μπορεί να είναι υπέροχο, αλλά υπάρχουν τόσοι άλλοι για να νιώσει κανείς δέος (όχι αμόκ, όχι υστερίες, αλλά δέος) δίπλα τους, όπως πχ. επιστήμονες με μυαλά πέρα από κάθε φαντασία. Δεν ξέρω, δεν το καταλαβαίνω… ίσως γιατί δεν παρακολουθώ τα κοσμικά, ίσως γιατί τελικά γίνομαι γεροπαράξενος, ίσως γιατί τα βλέπω λάθος. Όπως και να έχει όμως, υστερίες και αμόκ δεν θέλω όταν τρώω. Μην μου κάτσει καμιά μπουκιά στο λαιμό απ’ την τρομάρα…

*ειλικρινά δεν θυμάμαι ούτε το όνομα της τηλεπαρουσιάστριας!

28 Comments:

  • At 7/17/2006 6:38 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    γεροπαραξενε;;;
    με τον καφε μου τι θα γινει;;;
    αντε μην γινει της "τηλεπαρουσιαστριας" εδω μεσα!!!!
    πι χαχχαχαχαα....
    ;p

     
  • At 7/17/2006 8:16 PM, Blogger Psipsinel said…

    nikola apaito na tilefonisis sto filo sou to Γ. pou exi ke gineka kai iperoxi 22xroni xaderfi kai na mathis to onoma tis celebrity. thelo poli na matho pia ine afti pou dimiourgise toso amok.
    :) please :)

     
  • At 7/17/2006 9:40 PM, Blogger Johny said…

    Ωχ,ωχ τα κύματα της celebrity εφτασαν μέχρι
    την Αθήνα.

    εχω ήδη πάθει αμοκ μόνο που διάβασα το Post σου....
    Εχω καλέσει να μου φέρουν και ζουρλομανδύα
    μπας και κατεφέρω να ηρεμήσω
    ττρρρρττρεμουν τα νταχταλα μου

     
  • At 7/17/2006 9:58 PM, Blogger guitarlikas said…

    Τις προάλλες στην Αθήνα τρώγαμε σούσι και απέναντι μας κάθονταν ο Ρουβάς(Σάκηηη)με τη Ζυγούλη..Τίποτα ιδιαίτερο μέχρι που ήρθε και μας ζήτησε αυτόγραφο, αλλά εντάξει..Είμαστε συνηθισμένοι πλέον με το μωρό μου! Του υπογράψαμε και έφυγε χωρίς πολλά πολλά...Απλά έκανε σαν υστερικός από τη χαρά του :)

     
  • At 7/18/2006 10:40 AM, Blogger jojo said…

    μα που πας και τους βρίσκεις???

    έτσι είναι, αν είσαι o ίδιος celebrity δεν εντυπωσιάζεσαι απο τους άλλους... :P

     
  • At 7/18/2006 11:47 AM, Blogger m@ri@ said…

    όντως η ηθοποιία των σερβιτόρων εκεί δεν παίζεται.Αλλά κι η Marylin M.έτσι ξεκίνησε:)
    παραλλαγή του TGIF-thank god it's FAMOUS

     
  • At 7/18/2006 12:56 PM, Blogger artfarted said…

    Κι εγώ που νόμιζα ότι το θέμα ήταν η υπέροχη 22χρονη :[ Προχώρα το και πες τι έγινε!!

     
  • At 7/18/2006 3:38 PM, Blogger snikolas said…

    Βασιλική, να γίνει! Για να σε δω!

    Psipsinel, μεγάλη η χάρη σου! Πήρα τηλέφωνο λοιπόν στον Γ. για να ρωτήσω και το όνομα της τηλεπαρουσιάστριας είναι Ράνια Θρασκιά και κάνει πρωινή εκπομπή στο Mega channel. Σου λέει τίποτα; Εμένα πάντως όχι.

    Johny, να είναι Lacoste ο ζουρλομανδύας!

    Guitarlikas, να σου πω… έτσι θα έκανα και ‘γω αν μου έδινες αυτόγραφο!

    Evelina_z13, αρχίσαμε τις κοροϊδίες ε; καλά…

    Jojo και εσύ μαζί με την Evelina ε;

    M@ri@, ηθοποιία; Εδώ αυτοί σε λίγο θα κατακτήσουν τα Oscar!

    Artfarted, ντροπή σου! Εδώ είναι σοβαρό blog! (μπουχαχαχαχαχα λέμε τώρα…)

     
  • At 7/18/2006 6:41 PM, Blogger Psipsinel said…

    ah ti orea! ke fisika tin xero, parousiazi sto mega mazi me ton arnaoutoglou.

     
  • At 7/18/2006 8:14 PM, Blogger nanakos said…

    Όύτε μπουτάκι έπιασες, ούτε την παρουσιαστρια θυμάσαι! Απορώ που την είδες την καλή βραδυά?!

     
  • At 7/19/2006 9:24 AM, Blogger hopkins said…

    Σωστό σε βρίσκω Νικόλα. Οι celebrities από κάτι τέτοια τρέφονται. Όπως οι βρικόλακες από το αίμα. Ας τους στερήσουμε το φαί τους λοιπόν. :Ρ

     
  • At 7/19/2006 10:34 AM, Blogger Unknown said…

    Μα να μην την ξέρεις;
    Αίσχος....

    Γρήγορα με τον κηδεμόνα σου....

     
  • At 7/19/2006 5:11 PM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel αν και στον Καναδά… σε βλέπω μια χαρά ενημερωμένη.

    Nanako, την παρουσιάστρια θα την θυμόμουν μόνο αν καθόταν στο τραπέζι μου. Ειλικρινά δεν έχω ιδέα από τηλεόραση.

    Hopkins, hahahaha…. Δεν το κάνω επίτηδες. Απλά αφού δεν παρακολουθώ TV, δεν τους ξέρω.

    Darthiir, θα φάω αποβολή; Δεν γίνετε να το ξεχάσουμε; Στο σχολείο έτρωγα κάθε χρόνο και από μία, δεν είναι δίκαιο να φάω και στα blogs! :)

     
  • At 7/20/2006 12:55 AM, Blogger loukoumaki said…

    gia ti 8raskia den tha sxoliaso sta eipa xtes.... alles apories exo, a) poios o rolos tis mikris ksaderfis stin ekseliksi tis bradias kai b) ti kalo fagate+ipiate???

     
  • At 7/20/2006 2:38 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    θες να πεις ότι, αφού ήπιες μπύρες μαζί μου και είδες ότι τελικά τι απλός είμαι, όπως όλοι, κατάλαβες ότι και τα σελέμπριτι άνθρωποι είναι

     
  • At 7/20/2006 1:02 PM, Blogger €lisavet said…

    Να μην γνωρίζεις το καρντάσι μας, την Ουρανία; Παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα, αλλά η αλήθεια είναι πως θα πρέπει να εξασκηθείς και λιγάκι μόνος σου στο σπίτι. 2-3 ώρες Λαμπίρη-Στεφανίδου εναλλάξ καθημερινά και θα δεις σημαντική βελτίωση!

     
  • At 7/20/2006 1:59 PM, Blogger elenitsa! said…

    Εγώ ένα θα σου πω φίλε μου νικόλα, αυτό δεν ειναι το ονομα σου???? αυτο που εγω δεν μπορω να χωνεψω ειναι πως οκ να τρελαθει αυτη η φιλη σου που ειδε την τηλεπαρουστριαστρια (ουφ τογραψα, σιδηροδρομος). αν όμως δει κανεναν καθηγητη πολυτεχνειου η κανεναν ερευνητη διευθνους φημης που πραγματικα εχει παραξει εργο σε αυτη την κοινωνια και μαλιστα επιστημονικο, χαμπαρι δεν θα παρει. αυτο ειναι που με πληγωνει. που δινουμε αξια σε λαθος ατομα......

     
  • At 7/20/2006 7:26 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    βρε γεροπαραξενε...
    σε λιγο θα μας πεις οτι δεν εχεις ακουσει τιποτες για το φαινομενο Βερα Λαμπρου!!!!.....

    και δεν στο κανω μπαχαλο... γιατι μπρε ειναι καλοκαιρακι και ποιος εχει ορεξη για συμμαζεμα μετα....

    πιχαχαχαχχ
    ;ppp

     
  • At 7/20/2006 9:01 PM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki, να δηλώσω και τα περιουσιακά μου στοιχεία; :)

    Gelial, ναι ναι… αυτό ακριβώς!

    Elisavet, ελπίζω μόνο οι τιμές των ιδιαίτερων να μην είναι τσουχτερές. Ε; :)

    Elenitsa, ναι Νικόλα με λένε. Χαίρομαι που συμφωνείς μαζί μου.

    Βασιλική, ειλικρινά, ποια είναι η Βέρα Λάμπρου;

     
  • At 7/21/2006 2:57 PM, Blogger loukoumaki said…

    skandalo! den ksereis tin bera???
    einai dunaton???
    tststs pou paei o kosmos!!!

     
  • At 7/23/2006 12:19 AM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Υπάρχουν και χειρότερα νομίζω... Να τρως ήσυχα την καππαροσαλάτα σου και να εμφανίζεται κάπου εκεί κοντά ο Σημίτης με τη συνοδεία του. Τί κακό και αυτό κάθε καλοκαίρι. Να μην μπορεί να αποχωριστεί τη Σίφνο ούτε αυτός ούτε εγώ...

     
  • At 7/25/2006 11:43 PM, Blogger issallos said…

    η Aμερικανια της σερβιτορας δεν σου 'κατσε'... η το φαγητο ;
    ΧαΧΑχαΧα μαλλον να αλλαξετε εστιατορειο...... !!!!

     
  • At 7/31/2006 9:55 PM, Blogger alienlover said…

    Καλά, την κυρία δεν την ξέρω ούτε κι εγώ.. Τις απαντήσεις Νο1 και Νο2 τις θεωρώ άπαιχτες!

     
  • At 7/31/2006 11:56 PM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki. Το σκάνδαλο είναι πολύ μεγάλο.

    Juanita, απλά να μην του δίνεις σημασία. Θα δεις, θα σκάσει από το κακό του! :)

    Issalos, η σερβιτόρα με του που είδε την παρουσιάστρια ξέχασε τις αμερικανιές και άρχισε τις κατινιές! Όσο για το φαγητό… έχεις ένα δίκιο, υπάρχουν πολύ καλύτερα εστιατόρια.

    Alienlover, και ΄γω λέω… μόνο εγώ δεν την ξέρω;

     
  • At 8/01/2006 3:28 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    αντε θα γράψεις τίποτα τεμπέλη

     
  • At 8/02/2006 12:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    "Άντε καλέ… (πάλι ξεκαρδισμένη στα γέλια)"

    Γκουχ, γκουχ! Εεεεεμ, το "έριξες" το πιπινάκι και δεν το πήρες χαμπάρι (θα έλεγα)

     
  • At 8/02/2006 1:55 PM, Blogger snikolas said…

    Kaltsosovrako, Λες ε; τελικά έχω ένα bug στο software του εγκεφάλου και δεν μπορώ να ξεχωρίσω τίποτα από όλα όσα μου λέτε οι υπόλοιποι! :)

     
  • At 12/24/2006 12:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it
    » » »

     

Post a Comment

<< Home