some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Saturday, October 01, 2005

SCUBA DIVING BABY... SCUBA DIVING...



Πολλά χρόνια τώρα ήθελα να ασχοληθώ με το scuba diving, αλλά δεν είχα παρέα. Τώρα που βρέθηκε (thanks George), επιτέλους έκανα τα πρώτα μου βήματα στον χώρο του scuba diving. Είναι super φάση και την συνιστώ σε όλους ανεπιφύλακτα. Ο καιρός δεν είναι ιδιαίτερος σύμμαχος μας, μιας και τα σαββατοκύριακα που έχουμε τον χρόνο να κάνουμε τις βουτιές, δεν μας κάνει καλό καιρό. Δεν μας νοιάζει όμως. Εμείς βουτάμε!
Φυσικά δεν θα αφήσω την ευκαιρία για υποβρύχιες φωτογραφίες να πάει χαμένη, οπότε κάντε λίγο υπομονή μέχρι να έρθει ο υποβρύχιος εξοπλισμός για την camera μου.
Όποιος θέλει να δει, τα τι και πως της σχολής scuba diving, μπορεί να ακολουθήσει το παρακάτω link : http://www.seaworld.gr/

2 Comments:

  • At 10/01/2005 6:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 10/03/2005 2:58 PM, Blogger jojo said…

    τέλεια εμπειρία ακούγεται...
    περιμένω να δω και το ανάλογο φωτογραφικό υλικό.
    εγώ δεν το έχω ακόμα τολμήσει, μόνο rafting έχω κάνει (και δεν είμαι σιγουρη οτι γράφεται και έτσι...) και μου είχε αρέσει πολύ.

     

Post a Comment

<< Home