some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Sunday, November 06, 2005

Έτσι απλά, ρωτάω…

Ένα μικρό κενό. Ένα μεγάλο κενό. Δεν έχει σημασία. Σημασία έχει πως υπάρχει...

-Γιατί;
-Τι άλλαξε;
-Τι είχα και τι έχασα;
-Την ελπίδα;
-Το Όνειρο;
-Και τα δύο μαζί; Δεν ξέρω.
-Τι είναι αυτό που με “ανεβάζει”;
-Τι είναι αυτό που με “ρίχνει”;
-Τι μπορώ να περιμένω από δω και πέρα;
-Γιατί να νοιώθω έτσι;
-Μια χαρά δεν ήμουν λίγο πριν;
-Τι μου λείπει; Το ξέρω…
-Και να το βρω τι θα το κάνω;
-Ζηλεύω που μερικοί το έχουν; Ναι, αλλά χωρίς να τους φθονώ.
-Τι δικαιώματα να δώσω στην φαντασία μου;
-Πως μπορώ να τιθασεύσω τις προσδοκίες μου;
-Θα ξαναζήσω αυτά που ζω;
-Γιατί τα πράγματα πρέπει να είναι τόσο πολύπλοκα;
-Η αλήθεια δεν φτάνει;
-Έχει κανείς απάντηση;

9 Comments:

  • At 11/06/2005 8:39 PM, Blogger jojo said…

    δύσκολες ερωτήσεις νικόλα...
    τις περισσότερες απο αυτές όλοι τις έχουμε κάνει στον εαυτό μας κατα καιρούς.
    αυτό που τελικά διαπίστωσα,
    είναι οτι τις περισσότερες απαντήσεις τις βρίσκεις,
    ή καλύτερα σε βρίσκουνε,
    όταν πάψεις να αναρωτιέσαι....
    ειρωνικό ε?

     
  • At 11/06/2005 8:51 PM, Blogger snikolas said…

    Ναι, είναι ειρωνικό, συμβαίνει μερικές φορές. Έλα που όμως δεν θέλω να πάψω να αναρωτιέμαι. Η μάλλον καλύτερα, δεν καταφέρνω να μην αναρωτιέμαι!

     
  • At 11/06/2005 10:48 PM, Blogger Unknown said…

    Ksekina ta narkotika Nikola kai den tha xreiastei na apantithei kamia erotisi...

     
  • At 11/07/2005 1:26 PM, Blogger isos said…

    Χαλάρωσε και άσε τις ερωτήσεις αναπάντητες … μια απάντηση δεν είναι σίγουρο ότι θα δώσει και την λύση … πολλές φορές καλυτέρα είναι να υπάρχει η ερώτηση και ας μην υπάρχει η απάντηση

     
  • At 11/07/2005 1:35 PM, Blogger snikolas said…

    Δεν έχεις και άδικο, αλλά με τρώει κάτι μέσα μου να μάθω, ακόμη και όταν ξέρω πως η απάντηση που θα πάρω δεν θα μου αρέσει καθόλου.

     
  • At 11/07/2005 1:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Νικόλα τα έχεις βάψει μαύρα άνευ λόγου και αιτίας, όταν χάνουμε μια μάχη δεν έχουμε χάσει τον πόλεμο, αυτό να θυμάσαι, η επόμενη φορά μπορεί να σε φέρει στη θέση όλων αυτών που ζηλεύεις (με την καλή έννοια πάντα).

     
  • At 11/07/2005 2:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    bre loukoumaki meta apo "tetoio" sabbatobrado ksipnises kai pali me erotimatika?
    i apantisi se ola einai "mia" kai tha stin po apo konta...

     
  • At 11/07/2005 2:12 PM, Blogger snikolas said…

    Να σου πω… μετά από τέτοια Σαββατοκύριακα αναρωτιέμαι!

    Spanish κοπέλα μου εσύ αναφέρεσαι σε πολύ συγκεκριμένη μάχη. Όχι δεν έχω δώσει έκταση στο θέμα.

     
  • At 11/07/2005 2:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Η απάντηση της Α.πιστευτης είναι μια,
    ή τουλάχιστον αυτή που λέω εγώ.

    Ζα μαν φου,

    (ή όπως γραφεται) σε όλους και όλα,
    leave like no tomorrow exists.

    Οχι οτι το εχω καταφέρει αλλά πολύ θα γούσταρα.

     

Post a Comment

<< Home