some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, September 15, 2008

Εγκαταλείποντας την Θεσσαλονίκη.

Όπως έχω πει πολλές φορές ο Σεπτέμβριος είναι για μένα η αρχή του χρόνου. Οι μεγάλες αλλαγές γίνονται τότε. Έτσι, όπως είναι κατανοητό και από τον τίτλο του post μετακομίζω. Μέχρι το τέλος του μήνα θα έχω αλλάξει σπίτι. Υπήρχε στην άκρη του μυαλού μου το σενάριο αλλά δεν το είχα προσχεδιάσει για τώρα. Απλά έτυχε να βρεθεί μια ευκαιρία και την άρπαξα. Η αλήθεια είναι πως δεν εγκαταλείπω μόνο το σπίτι μου αλλά εγκαταλείπω και την Θεσσαλονίκη*!

Το πρόγραμμα των τελευταίων ημερών, δεν είναι εξαντλητικό, είναι απλώς πιεστικό. Στις 26-27-28, δηλαδή το τελευταίο σαββατοκύριακο του Σεπτέμβρη όπου κανονικά θα έπρεπε να μαζεύω τα πράγματα μου και να μετακομίζω, εγώ θα είμαι στην Αθήνα για χαβαλέ. Αυτό, ήταν κανονισμένο και δεν υπάρχει περίπτωση να αναβληθεί. Πράγμα που σημαίνει πως ο χρόνος που απομένει είναι λίγος. Δεν έχω και πάρα πολλά πράγματα να μαζέψω αλλά θα χρειαστώ σίγουρα μεταφορική. Από την μια μεριά, σκέφτομαι πως ίσως θα ήταν καλύτερο απλά να πουλήσω τα έπιπλα στον καινούργιο που θα έρθει (αν αυτό είναι δυνατό) αλλά 1. Απομένουν λιγότερο από 15 μέρες και μειώνω τις πιθανότητες και 2. ποιος τρέχει πάλι να διαλέγει έπιπλα;

Δεν μετακομίζω σε άλλη πόλη. Απλά μετακομίζω λίγο πιο έξω. Οι λόγοι που βγαίνω εκτός Θεσσαλονίκης είναι αρκετοί και όλοι έχουν να κάνουν με την ποιότητα ζωής. Να δώσω μερικά παραδείγματα, στην πολυκατοικία που μένω τώρα, 30ετίας, οι τοίχοι είναι σαν τσιγαρόχαρτα. Κλάνει ο γείτονας και νομίζω πως ήρθε σπίτι μου να το κάνει για να μην βρωμίσει το δικό του. Το παρκάρισμα όπως έχω ξαναπεί είναι δύσκολο και πρέπει να κάνεις συχνά θυσίες στην θεά του παρκαρίσματος για να μπορείς να βρεις μια θέση. Την άνοιξη και το καλοκαίρι δεν μπορώ να χαρώ το μπαλκόνι μου γιατί είμαι αναγκασμένος να το “μοιράζομαι” με τους γείτονες. Όχι μόνο το μπαλκόνι μου αλλά και τις συζητήσεις μου. Το σπίτι, σαν σπίτι, έχει κάποιες ιδιαιτερότητες κάνοντας τον κατάλογο με τα μείον μακρύ.

Από την άλλη μεριά, βγαίνοντας λίγο πιο έξω, όχι πολύ μακριά, κάτι λιγότερο από τέταρτο με το αυτοκίνητο, τα πράγματα είναι για μένα ιδανικά. Το παρκάρισμα 24 ώρες το 24ωρο είναι εύκολο. Ο ήλιος θα χτυπάει την βεράντα μου καθ’ όλη την διάρκεια της μέρας και θα μπορώ να την απολαύσω άνοιξη και καλοκαίρι χωρίς να την μοιράζομαι με κανέναν. Θα μπορώ να διαβάζω τα blogs με θέα το πράσινο και τα λουλούδια και τις κρύες βραδιές του χειμώνα, θα μαζευόμαστε φίλοι και θα ανάβουμε το τζάκι. Μέσα στο μυαλό μου, όλα μου φαίνονται ωραία, άλλα όπως λέει και ο σοφός λαός, η νεκροψία θα δείξει!

Το ξέρω πως έχω “χαθεί” αλλά ευελπιστώ πως αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα.


*Σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες η Θεσσαλονίκη είναι στο top 10 των ποιο μολυσμένων πόλεων της Ευρώπης. Κατέχει την Νο1 θέση αν με πληροφόρησαν σωστά!

46 Comments:

  • At 9/15/2008 5:23 PM, Blogger γυάλινο δάκρυ said…

    Κι εμένα μου τη δίνει η έλλειψη θέσεων για παρκάρισμα και η έλλειψη ιδιωτικής ζωής με τους γείτονες ασφυκτικά κοντά μου. Και είναι και κάτι στριμμάδια και κουτσομπόληδες εδώ.. Καλή μετακόμιση!

     
  • At 9/15/2008 5:53 PM, Blogger Provato said…

    αχ έτσι ξεκινάνε όλοι και στο τέλος καταλήγουν στο Βατοπαίδι μόνιμα... :-P

    καλή "επιτυχία" εύχομαι!

     
  • At 9/15/2008 5:59 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    αααααααααααααα!
    ααααααα!
    (ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΣΕ ΔΟΎΜΕ ΌΤΑΝ ΈΡΘΕΙΣ ΑΘΗΝΑ???)

     
  • At 9/15/2008 6:08 PM, Blogger Unknown said…

    Φυσικά...
    Αντί να κάθεσαι να διαβάζεις τη νταρδιριάδα, κουτσομπολεύεις στο μπαλκόνι με τους γείτονες και πας Αθήνα για χαβαλέ...

    ΓΡΟΥΜΦ....

    (Πάντως δεν είναι σίγουρο πως θα το χαρείς να σε βαράει ο ήλιος 12/12. Ειδικά το καλοκαίρι...)

     
  • At 9/15/2008 6:09 PM, Blogger Unknown said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 9/15/2008 6:26 PM, Blogger Sophia said…

    ΑΧΑ!! Πες μας τώρα ότι θες και το Fabia για την μετακόμιση!!
    ;-D

     
  • At 9/15/2008 6:32 PM, Blogger snikolas said…

    Γυάλινο δάκρυ, ευχαριστώ. Ευτυχώς δεν είναι όλοι έτσι αλλά έχω και τέτοιους γείτονες.

    Provato, lol! Δεν με βλέπω στο βατοπέδι φίλε μου ούτε για πλάκα! :)

    Yo!reeka, τι α; τι έπαθες; Τα λαιμά σου πονάνε; (δεν ξέρω αν θα προλάβω, θα το προσπαθήσω όμως)

    Darthiir, γι’ αυτό υπάρχουν οι τέντες, οι μπαλκονόπορτες και τα κλιματιστικά!

    Sophia, δεν είναι καθόλου κακή ιδέα να σου πω!!!!!!!!!!!!

     
  • At 9/15/2008 6:37 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    μπράβο, καλά θα κάνεις, η ποιότητα ζωής έχει πολύ μεγάλη σημασία, και το σπίτι είναι απ'τους σημαντικότερους παράγοντες αυτής της ποιότητας
    p.s.: μόνο που σου έπεσαν πολλές μετακομίσεις μαζεμένες σε μικρό χρονικό διάστημα...

     
  • At 9/15/2008 7:06 PM, Blogger xryc agripnia said…

    Την καλυτερη δουλεια θα κανεις,μεσιε.

    Ευχομαι ολα ευκολα να ερθουν.

     
  • At 9/15/2008 8:28 PM, Blogger DaNaH said…

    Καλό κουράγιο με την μετακόμιση!

    Σίγουρα εκτός πόλης είναι πιο ήσυχα και βρίσκεις πιο εύκολα παρκάρισμα, αλλά εμένα μου αρέσει που ξαναγύρισα στην παλιά μου γειτονιά και είμαι κεντρικά. Ό,τι θελήσω (ψωμί, λαχανικά, σούπερ μάρκετ) είναι στα πόδια μου και αυτό είναι πολύ βολικό. Όταν έμενα εκτός, έπρεπε με το παραμικρό που έλειπε από το σπίτι να παίρνεις το αυτοκίνητο και να τρέχεις να το ψάχνεις. Το μόνο μειονέκτημα είναι σίγουρα ότι δύσκολα βρίσκεις πάρκινγκ και αυτό είναι μεγάλο ζόρι, αλλά αργά ή γρήγορα πάντα αδειάζει μια θέση!

    Σε ποια περιοχή περίπου μετακομίζεις;

     
  • At 9/15/2008 10:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ποιος σοβαρός άνθρωπος θα άφηνε το χαβαλέ για να κάνει μετακόμιση? Κανείς!! Με το καλό στο νέο σου σπίτι. Όπως φαίνεται, θα είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο!!

     
  • At 9/15/2008 10:19 PM, Blogger Sourotiri said…

    Μακαρι να ειχαν πολλοι το κουραγιο να το κανουν αυτο...! Την καλυτερη δουλεια θα κανεις, μην το σκεφτεσαι καθολου. Η Θεσσαλονικη εχει ξεκινησει να γινεται ενα τερας και, τηρουμενων των αναλογιων, χειροτερο της Αθηνας [μιας και δεν μπορει να εχει νοτια και βορεια προαστια, οποτε γινεται μια μακροστενη πολη, σαν να μην πω τι].

    Καλη δυναμη στην μετακομιση!

     
  • At 9/16/2008 12:50 AM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, το ξέρω πως έπεσε πολύ κοντά η μια μετακόμιση με την άλλη αλλά δεν ήμουν διατεθειμένος να χάσω την ευκαιρία.

    Archive, που είσαι εσύ ρε χαμένο; Thanks! :)

    Danah, ευτυχώς για μένα είμαι από αυτούς που κάνουν τα ψώνια τους μια φορά το μήνα. Λείπω και συχνά… προς τα ανατολικά πάω. :)

    Unclescrooge, ω ναι, πολύ καλύτερο!

    Sourotiri, hahahahaha ναι έχεις ένα δίκιο.

     
  • At 9/16/2008 2:09 AM, Blogger Σοφία said…

    Με το καλό η μετακόμιση!

     
  • At 9/16/2008 3:10 AM, Blogger Psipsinel said…

    kali metakomisi!!!!

     
  • At 9/16/2008 5:43 AM, Blogger Attalanti said…

    Να διαλέξεις ένα σπίτι που ή θα έχει πισίνα ή, τολάχιστον, να χωράει ξαπλώστρα στη βεράντα. Από 'δώ, τη βεράντα τη ζηλεύω πολύ πολύ. Στα καλύτερα!!!!

     
  • At 9/16/2008 8:06 AM, Blogger Tanila said…

    O ΝΙΚΟΛΑΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΤΟΝΝΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

     
  • At 9/16/2008 8:15 AM, Blogger snikolas said…

    Σοφία, thanks.

    psipsinel, ευχαριστώ πολύ.

    Attalanti, η πισίνα είναι ανάμεσα στο ελικοδρόμιο και το γήπεδο του τένις. Το πρόβλημα είναι ο μπάτλερ όμως που είναι ένα βήμα πριν από την σύνταξη και δεν μπορεί να την καθαρίσει σωστά. Τι να κάνω όμως; Να τον διώξω; Δεν γίνεται, μια ζωή στην υπηρεσία μου είναι δεν μπορώ.

    Tanila, είμαι καλεσμένος της Madonna θέλεις να πεις. Δεν το είπα για να μην σε κομπλεξάρω.

     
  • At 9/16/2008 11:08 AM, Blogger Tanila said…

    Πρόγραμμα τριημέρου:
    άφιξη στην Αθήνα 26 αργά το βράδυ.
    εύρεση ΟΑΚΑ και στήσιμο σκηνής ακριβώς απ'έξω για σύντομο ύπνο.
    27 πρωί: αναμονή για τη συναυλία. ένδυση με τισερτ μαντόνα. ελαφρύ πρωινό από καντίνα
    27 μεσημέρι:αναμονή για τη συναυλία. μεσημεριανό από καντίνα
    27 βράδυ: συναυλία
    28 πρωί: ξε-στήσιμο σκηνής, αναχώρηση για Θεσσαλονίκη

     
  • At 9/16/2008 8:09 PM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Νικόλα, καλή αρχή.
    Τα ωραία είναι μπροστά-λέω.
    Σοφή απόφαση από έναν σώφρων(;) άνθρωπο!
    :)

    Πολύτιμη η ζωούλα μας για να την πετάμε, σίγουρα μας αξιζει το καλυτερο.

    Καλή δύναμη με όλα!
    (Σε περιμένουν απολαυστικές χειμωνιάτικες βραδιές... μόνο τούτο σκέψου)

     
  • At 9/16/2008 8:10 PM, Blogger Unknown said…

    ante me to kalo.
    epomena vima pisteyw spiti me thea thalatta..

     
  • At 9/16/2008 9:50 PM, Blogger Crucilla said…

    Θα σε δούμε στη Μαντάνααααααααααα :P

     
  • At 9/16/2008 11:43 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, το φαγητό ελπίζω να είναι καλύτερο από καντίνα!

    Καπετάνισσα, καλά έκανες και έβαλες το ; στο σώφρων! :)

    Narita, αυτό θα ήταν το ιδανικό.

    Crucilla, σίγουρα πράγματα, εμείς και εμείς θα είμαστε άλλωστε.

     
  • At 9/17/2008 12:08 AM, Blogger gogonutsss said…

    Α και γω Μαντόνα εεε!
    Αντε καλές ξάπλες στο νέο σπιτάκι!

     
  • At 9/17/2008 1:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    παρα πολυ ωραια, λατρευω τις μετακομισεις. αμα δεν εμενες θεσσαλονικη, προσφερομουν και για βοηθος!!!
    με το καλο λοιπον!!

     
  • At 9/17/2008 4:06 PM, Blogger fpboy said…

    Φανταστικά νέα !
    Αλλά ποιότητα ζωής και 15 λεπτά απο την πόλη χλωμό μου φαίνεται.
    Μήπως εννοείς 15' λεπτά απο την άκρη της πόλης ?
    Όπως και να'χει θα σου κάνει πολύ καλό !!!

     
  • At 9/17/2008 5:52 PM, Blogger Kwlogria said…

    Ωραία πράγματα!! Με άγχος, αλλά ωραία!! Άντε Νικόλα, με το καλό εύχομαι να πάνε όλα δεξιά και γρήγορα να απολαμβάνεις το νέο σπίτι!!! Φιλιά!!!

     
  • At 9/18/2008 2:22 PM, Blogger daydreamer said…

    Eνα τεταρτο με το αυτοκινητο και το λες εγκαταλειψη?Εγω που μενω μια ωρα απο το κεντρο της Αθηνας πως να το χαρακτηρισω?Με γεια το καινουριο σπιτι!!Ελπιζω η νεκριψθα να δειξει ο,τι θελεις να δεις!!!

     
  • At 9/18/2008 2:39 PM, Blogger tzo said…

    Αχ τι ωραία!! Ζήλεψα!
    Και στα δικά μας!!
    Καλή αρχή λοιπόν...

     
  • At 9/18/2008 3:52 PM, Blogger mad2luv said…

    αντε, με το καλο.... ωραια... να χιονιζεις και εσυ να ψηνεις τα λουκανικα στο τζακι...!! ενα μυστικο θα σου πω... μη κανεις ποτε σεξ μπροστα στο τζακι.. χεσε τις ταινιες, μαλακιες λενε.. επαθα εγκαυμα σου λεωωωωωω....χαχαχα.... φιλιαααα!!!

     
  • At 9/18/2008 5:24 PM, Blogger snikolas said…

    Gogo, κάτι μου έλεγε πως αποκλείεται να το χάσεις. :)

    Lifewhispers, παίρνεις λοιπόν τον τίτλο του πιο περίεργου ανθρώπου!!! :p

    Fpboy, ναι ρε φυσικά και εννοώ 15 λεπτά από την άκρη της πόλης. Εξάλλου όλη μου η ζωή, φίλοι, δουλειά, συγγενείς κτλ. Είναι ανατολικά.

    Kwlogria, ε… λίγο άγχος το έχει η υπόθεση αλλά θα την παλέψω! :)

    Daydreamer, ούτε και εσύ είσαι πολύ μακριά. Και εγώ για το κέντρο τόσο θα θέλω περίπου. (λέμε τώρα… :) )

    Allitnil, thanks.

    Mad2luv, αν είσαι εσύ όργιο δεν φταίμε σε τίποτα να μην κάνουμε σεξ μπροστά στο τζάκι! Ακουστέ ρε… Μα πόσο όργιο μπορείς να γίνεις;;;;;;;;;;;; :)

     
  • At 9/18/2008 10:34 PM, Blogger patsiouri said…

    Kαλύτερα να μετανιώσεις για κάτι που έκανες, παρά για κάτι που δεν έκανες...

    αναφωνηστο Σοφό Πατσιούρι!

     
  • At 9/19/2008 2:50 PM, Blogger Marina said…

    Καλά βρε άσπλαχνε που πάς και τους αφήνεις; Τον κουτσομπόλη μπαλκονάτο και τον κλανιάρη Mr. γάτο πως θα ζούν δίχως εσένα, ε?
    Τουλάχιστον θα αφήσεις πίσω και την πόρτα ασφαλείας που έβαλες ή θα την πάρεις κι αυτή μαζί σου???

    Χωρίς αστεία τώρα, μιά χαρά θα είσαι μέσα στο ηλιόλουστο νέο σπίτι και με ήσυχα νεύρα αφού το πάρκινγκ θα είναι εξασφαλισμένο

     
  • At 9/20/2008 11:42 AM, Blogger Gourounella said…

    Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα λαλαλα! πόσο ζηλεύω που είσαι Θεσσαλονίκη! έστω και στα περίχωρα της!σου αφήνουμε χρόνο να μετακομίσεις να τακτοποιηθείς και περιμένουμε πρόσκληση για καφέ, γλυκισματάκια κτλ. Ή καλύτερα φαγητό, καφέ και γλυκισματάκια! χιχιχι!
    Καλή μετακόμιση! Γουρουνίσια φιλιά!

     
  • At 9/22/2008 2:04 PM, Blogger Trilian said…

    ποσο θα πληρωνεις τις νέες παροχες δεν μας ειπες...


    υγ: δεν ρωταω αν θα σε δουμε για να μην πιεσω καταστασεις απλα θα σου θυμησω ποσο κοντα ειναι το pecora nera απο το σπιτι μου (σε περιπτωση που σε φερουν...)

     
  • At 9/24/2008 11:23 PM, Blogger Nathalie said…

    Αν η Θεσσαλονίκη είναι στο #1 η Αθήνα που είναι;;; Στο #0 ?

     
  • At 9/24/2008 11:24 PM, Blogger Nathalie said…

    Καλή (νέα) αρχή!

     
  • At 9/26/2008 10:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Εχω σοκαριστει. Κι εγω μετακομιζω αυτες τις μερες. Κι εμενα μου ετυχε ευκαιρια ξαφνικα. Αλλαζω και ολα τα επιπλα. Σοκαριστικες συμπτωσεις!

     
  • At 9/26/2008 1:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Γειάσου Νικολί μουυυυυυ!! και καλό Χειμώνα;;;να πώ;;;...μα γιατί αποφάσισες έτσι ξαφνικά να εγκαταλείψεις τη Θεσ/νίκη μας όπως λες κι εσύ.....αλλά μάλλον θα χεις κάποιο σοβαρό λόγο γιανά το κάνεις...όσο αναφορά τις 'πρακτικές' δυσκολίες για τις οποίες μιλάς....στο πόστ σου..που να σουνα στην Αθήνα να δείς τί πήξιμο και τί μπάχαλο υπάρχει!!στους δρόμους στα σοκάκια,στις πλατείες,στα στενά...και ούυυυφ όπου σταθείς και όπου βρεθείς είναι πατείς με πατώσε εδώ πέρα!! εδώ να δεις νευρική κρίση,υστερία και ντελίριο που παθαίνουμε εμείς που είμαστε κάτοικοι...!!εσύ ξέρεις βέβαια τί είναι καλύτερο για σένα!...έυχομαι καλή μετακόμιση με όσο λιγότερη κούραση και άγχος γίνεται και καλή εγκατάσταση στο νέο σου σπίτι! και...μη μας χάνεσαι συνεχώς!!να σε βλέπουμε και λίγο οκ;;;..φιλάκια,Αθανασία.

     
  • At 9/26/2008 1:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Γειάσου Νικολί μουυυυυυ!! και καλό Χειμώνα;;;να πώ;;;...μα γιατί αποφάσισες έτσι ξαφνικά να εγκαταλείψεις τη Θεσ/νίκη μας όπως λες κι εσύ.....αλλά μάλλον θα χεις κάποιο σοβαρό λόγο γιανά το κάνεις...όσο αναφορά τις 'πρακτικές' δυσκολίες για τις οποίες μιλάς....στο πόστ σου..που να σουνα στην Αθήνα να δείς τί πήξιμο και τί μπάχαλο υπάρχει!!στους δρόμους στα σοκάκια,στις πλατείες,στα στενά...και ούυυυφ όπου σταθείς και όπου βρεθείς είναι πατείς με πατώσε εδώ πέρα!! εδώ να δεις νευρική κρίση,υστερία και ντελίριο που παθαίνουμε εμείς που είμαστε κάτοικοι...!!εσύ ξέρεις βέβαια τί είναι καλύτερο για σένα!...έυχομαι καλή μετακόμιση με όσο λιγότερη κούραση και άγχος γίνεται και καλή εγκατάσταση στο νέο σου σπίτι! και...μη μας χάνεσαι συνεχώς!!να σε βλέπουμε και λίγο οκ;;;..φιλάκια,Αθανασία.

     
  • At 9/29/2008 10:41 PM, Blogger kat. said…

    εγώ τώρα γιατί στεναχωρήθηκα;
    αφού εγώ δεν μένω στην θεσσαλονικούλα..

     
  • At 9/29/2008 10:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    "...και τις κρύες βραδιές του χειμώνα, θα μαζευόμαστε φίλοι και θα ανάβουμε το τζάκι."

    Εσύ θα κάνεις το κούτσουρο;;;

    ;pppppppppppppppppppppppppppp

     
  • At 9/30/2008 6:20 PM, Blogger Dr_MAD said…

    Δεν είναι η Θεσσαλονίκη η πιο μολυσμένη. Είναι το Λονδίνο και μετά έρχεται το Παρίσι. Η Σαλόνικα είναι πολύ πίσω, απλά μερικοί τρομολάγνοι του εγχώριου τύπου προσπαθούν να μας μεταδώσουν κάποιον πανικό με την όποια σκοπιμότητα. Στο λέω υπογράφοντας, μιας και το ρώτησα αυτό στον Μπάη από συνέντευξη στο blog μου (αυτός που πήρε μερίδιο του περσινού Νομπελ Ειρήνης για τις μελέτες του στο global warming)

    Ασχετο σχόλιο, αλλά τι να πεις...

    Καλή μετακόμιση. Κι εγώ πρόσφατα εγκατέλειψα τη Σαλόνικα και δε μπορώ να το χωνέψω. Ευτυχώς που κερδίζει ο ΜΠΑΟΚ δλδ

     
  • At 10/01/2008 11:34 AM, Blogger MTdoggie said…

    τεταρτο και το σκεφτεσαι???να αλλαξεις σπιτι οπωσδηποτε!καλοριζικο!

     
  • At 10/05/2008 12:34 PM, Blogger alienlover said…

    καλά εγώ κάθε χρόνο μετακομίζω, δε μου κάνει πια καμία εντύπωση το πακέταρε - ξεπακέταρε...
    καλή μετακόμιση πάντως, με το καλό και να χαρείς το νέο σου σπίτι!

    φιλιά ρε τρελέε!!!! :**

     
  • At 10/14/2008 3:49 PM, Blogger Wrong Guy said…

    έλα να παίρνουν τα προάστια φωτιά!
    εγώ την εγκατέλειψα πριν 10 χρόνια την πόλη-δηλαδή οι γονείς μου- για το δάσος και έχουμε βρει την υγειά μας.

    θα είναι καλύτερα,τραστ μι!

     

Post a Comment

<< Home