some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, July 08, 2008

Α ρε Λάρισα με την δροσιά σου… +update.

Είμαι για ακόμη μια φορά σε επαγγελματικό ταξίδι. Για να μπορώ δικαιωματικά να κλείσω όλους μου τους διακόπτες τον Αύγουστο που θα κάνω διακοπές, πρέπει να κλείσω και με τις διάφορες εκκρεμότητες. Είναι απλά τα πράγματα, κλείνω εκκρεμότητες, κλείνω διακόπτες. Δεν κλείνω εκκρεμότητες, δεν θα μπορέσω να κλείσω τους διακόπτες. Αυτή την φορά εκκρεμότητες πρέπει να κλείσω στην δροσερή Λάρισα! Βλέπω στις ειδήσεις που έχουν λυσσάξει να λένε πως σήμερα θα είναι μια από τις πιο ζεστές μέρες του καλοκαιριού και με πιάνει μια μικρή ανησυχία. Οι εκκρεμότητες που έλεγα, θα κλείσουν στο κέντρο της Λάρισας. Άρα, δεν θα χρειαστώ αυτοκίνητο για το μεγαλύτερο μέρος της διαμονής μου στην πόλη. Η καλύτερη λύση λοιπόν, ήταν να κλείσω ξενοδοχείο στο κέντρο της Λάρισας με ιδιόκτητο parking.

Φτάνω στο ξενοδοχείο, παραδίδω το αυτοκίνητο στον παρκαδόρο και τον αφήνω να το παρκάρει μέσα στο δροσερό parking. Ειρωνεία σκέφτομαι, εγώ να βολοδέρνω στους δρόμους με τα πόδια και αυτό μέσα στα δροσερά υπόγεια… πήγα στην ρεσεψιόν, πήρα το κλειδί μου και ανέβηκα στο δωμάτιο. Το δωμάτιο ήταν παγωμένο. Αλλά όταν λέμε παγωμένο, νόμιζες πως στην καλύτερη περίπτωση μπερδεύτηκα και μπήκα κατά λάθος στο ψυγείο του ξενοδοχείου με τα κρέατα. Έψαξα για καμιά μοσχαροκεφαλή κρεμασμένη από το ταβάνι αλλά δεν βρήκα τίποτα. Μετά σκέφτηκα πως μπορεί να είναι κάποιο φάντασμα. Στις εκπομπές με τα φαντάσματα λένε πως όταν έρχονται τα φαντάσματα, στον χώρο πέφτει αισθητά η θερμοκρασία. Δεν πιστεύω στα φαντάσματα αλλά τελικά το βρήκα! Στην γωνία του δωματίου ένα παμπάλαιο κλιματιστικό που ηλικιακά και μόνο κοιτώντας το, το σέβεσαι, λυσσομανούσε με όλη του την δύναμη κρύο αέρα. Τι κρύο δηλαδή; Στο δωμάτιο μπορούσες να κάνεις τεστ τη νέα κολεξιόν μπουφάν που θα φορεθούν τον χειμώνα. Για την καταστροφή του περιβάλλοντος δεν θα πω τίποτα περισσότερο από το ότι αυτό το κλιματιστικό, είναι τόσο παλιό και δουλεύει τόσο πολύ, που πιθανότατα από μόνο του να είναι υπεύθυνο για το μεγαλύτερο μέρος της τρύπας του όζοντος! Τέλος πάντων, το έκλεισα, και δεν χρειάστηκε να το ανοίξω ξανά. Αυτό γιατί τα διπλανά δωμάτια (άδεια γεμάτα δεν ξέρω) έχουν τον ίδιο εξοπλισμό και πολύ πιθανόν να δούλευαν στο full όπως το δικό μου παγώνοντας τους τοίχους του δωματίου μου.

Το βράδυ, βγήκα έξω με έναν φίλο που μένει στην Λάρισα. Καθίσαμε έξω φυσικά και ήταν πολύ δροσερά. Σε καμία περίπτωση δεν ένοιωσα, ακόμη και το μεσημέρι που έκατσα να φάω έξω σε ένα εστιατόριο, δυσφορία από την υγρασία που νοιώθει κανείς στην Θεσσαλονίκη. Μπορεί να βαράει 40άρια αλλά πιστέψτε με είναι καλύτερο να σε βαράει 40άρι στην Λάρισα απ’ ότι 35 στην Θεσσαλονίκη. Όταν επέστρεψα στο ξενοδοχείο, δεν άνοιξα το κλιματιστικό. Άνοιξα το παράθυρο. Στις 5 το πρωί ξύπνησα από την δροσούλα. Σήμερα λένε πως θα έχει ζέστη… πολύ ζέστη… θα δούμε, αν δεν δώσω σημεία ζωής θα πει πως τελικά είχαν δίκιο!

update.











Έφυγα κατά τις 17:15 από το ξενοδοχείο, πήγα με το αυτοκίνητο μέχρι το σημείο που είχα ραντεβού, άφησα το αυτοκίνητο με το θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας να σκούζει 42.5c και πήγα για μπάνιο! Όταν επέστρεψα (μετά από μπάνιο, καφέ, φαγητό) το θερμόμετρο έδειχνε 32,5c. Η ώρα της επιστροφής μου ήταν 0:59! Ευτυχώς δεν είχε υγρασία.

Επαγγελματικό ταξίδι λέει…

32 Comments:

  • At 7/08/2008 8:38 AM, Blogger Tanila said…

    ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟΠΟΛ!
    ΠΕΣ ΜΟΥ ΟΤΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟΠΟΛ!
    ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΠΕΣ ΜΟΥ!

     
  • At 7/08/2008 10:29 AM, Blogger Unknown said…

    Το κλιματιστικό του ξενοδοχείου κυκλοφορεί και σε φορητό μοντελάκι;

     
  • At 7/08/2008 10:35 AM, Anonymous Anonymous said…

    Γειάσου Νικόλα μας...α,καλά από παμπάλαια και όχι και τόσο καλής σειράς ξενοδοχεία άλλο τίποτε..αυτό το χα πάθει εγώ στη Θεσ/νίκη μας όταν μας πήγαν μιά χρονιά εκδρομή 5ήμερη και μάλιστα σε ένα πολύ καλό ξενοδοχείο που αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήταν το Πάρκ;; το οποίο εκείνο τον καιρό είχε τα χάλια του λόγω ανακαινίσεων όπως μας είπαν οι υπάλληλοί του...δικαιολογία;; δε ξέρω θα σε γελάσω...εγώ ευτυχώς με τη μητέρα μου είχαμε τη τύχη ας το πώ έτσι να μας βάλουν σε ένα κάπως καλύτερο δωμάτιο από τους άλλους οι οποίοι μπήκαν στα χειρότερα δωμάτια..(που δεν είχαν βρύσες,'τηλέφωνα'στο μπάνιο γιανά κάνεις ντούς και έκαναν αναγκαστικά με το σωληνάκι της βρύσης κλπ,κλπ,κλπ...) και άλλα τέτοια γελοία,τραγελαφικά,παράλογα να τα πώ;;;...μας έμεινε σαν μιά όχι και τόσο θετική εμπειρία..έως και αρνητική μπορώ να πώ..αν εξαιρέσουμε ότι η Θεσ/νίκη μας είναι μιά πανέμορφη πόλη!...κατά τ άλλα το θέμα του ξενοδοχείου σκέτη απογοήτευση..πρέπει να προσέχεις με αυτά τα παμπάλαια κλιματιστικά γιατί ποιός ξέρει από πότε έχουν να τα καθαρίσουν-επισκευάσουν κλπ,κλπ...αυτό δε το λέω να σε τρομάξω...αλλά έχουν ακουστεί πολλά τρελλά κατά καιρούς με αυτά..μη το πολύανοίγεις....φιλάκια,Αθανασία.

     
  • At 7/08/2008 11:24 AM, Blogger snikolas said…

    Tanila, είσαι κοντά… πολύ κοντά… αλλά όχι δεν είμαι στο Μετροπόλ. Έχασες ένα πλυντήριο πιάτων.

    Darthiir, τι φορητό μοντελάκι; αυτό ζυγίζει 250 κιλά!

    Αθανασία, για το παρκ έχω ακούσει τα καλύτερα αλλά δεν έχω πάει. Δεν ξέρω, μάλλον έπεσες στην περίπτωση. Αν και απ’ ότι καταλαβαίνω σας έκλεψαν για τα καλά δεδομένου της κατάστασης του ξενοδοχείου θα έπρεπε να είναι κλειστό και όχι να έχει πελάτες.

     
  • At 7/08/2008 11:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Εντύπωση μου κάνει που λες ότι είχε δροσιά... Λένε ότι η Λάρισα είναι από τις πιο ζεστές πόλεις :)

     
  • At 7/08/2008 12:56 PM, Blogger Tanila said…

    Kρίμα και δεν έχω πλυντήριο πιάτων.
    Εγώ στη Λάρισα, παλιά, τότε που έκανα τουρνέ στην Ελλάδα, στο Μετροπόλ έμεινα μερικές φορές.
    Αν προλαβαίνεις, κάνε μια βόλτα μέχρι την Κουτσουπιά (παράλια Λαρίσης), κάτσε στον "Μπέμπη" και ζήτα μύδια αχνιστά και κρίταμα. Θα με θυμηθείς.

     
  • At 7/08/2008 1:40 PM, Blogger fpboy said…

    Λοιπόν Σ-Νικόλα κράτα γερά,
    ο Αύγουστος είναι κοντά.

    υ.γ- Πλάκα-πλάκα είναι σούπερ που έχεις κάποιον στην Λάρισα να βγεις το βράδυ μαι φρεντ.

     
  • At 7/08/2008 3:13 PM, Blogger proserpina said…

    Δικαίως λοιπόν μπορείς να αναφωνήσεις "Λάρ'σα, Λάρ'σα σ' είδα και λαχτάρ'σα"

    (κοίτα μεγαλεία η Λάρισα...δροσιά λέει...περίεργα πράγματα)

     
  • At 7/08/2008 3:46 PM, Blogger Sophia said…

    Κοίτα, έχει μειωθεί σταθερά η θερμοκρασία λόγω της αύξησης των κρυάδων που λένε για τους Λαρισαίους!!!
    ;-D

     
  • At 7/08/2008 4:02 PM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Να ανησυχήσω ή ακόμη;

     
  • At 7/08/2008 4:11 PM, Blogger snikolas said…

    unclescrooge, είναι από τις πιο ζεστές πόλεις! Αλλά όταν δεν έχει υγρασία είναι καλύτερα να είσαι στην Λάρισα απ’ ότι στην Θεσσαλονίκη που έχει μόνιμα υγρασία.

    Tanila, μη μου στεναχωριέσαι, θα υπάρξουν τόσες ευκαιρίες για να κερδίσεις. Μύδια αχνιστά να πάρω, κρίταμα όμως δεν θα πάρω γιατί δεν μου αρέσουν καθόλου.

    Fpboy, προσπαθώ φίλε μου, προσπαθώ!

    Proserpina, φωνάζω φωνάζω, μ’ ακούει κανείς;

    Sophia, LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL!

    Θεριό ανήμερο, ξέρω πως θέλεις να λιώσω στην ζέστη και υποκρίνεσαι παριστάνοντας πως ενδιαφέρεσαι! Ha! Σε κατάλαβα.

     
  • At 7/08/2008 4:41 PM, Blogger Unknown said…

    E να, δεν κάνουμε δουλειά έτσι...

     
  • At 7/08/2008 4:49 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    χα χα χα μήπως έκανες εσύ τη μοσχαροκεφαλή;! το ξέρω το δυσάρεστο αυτό συναίσθημα πάντως, το ίδιο και σε πολλά καταστήματα ή σε αίθουσες σεμιναρίων σε ξενοδοχεία κλπ

     
  • At 7/08/2008 9:21 PM, Blogger Anna said…

    Ας μου πει καποιος τι ειναι τα κριταμα...

     
  • At 7/08/2008 9:50 PM, Blogger Σοφία said…

    Και πού να δεις 25άρι στο Λονδίνο με 70% υγρασία! Η απόλυτη απόλαυση του χαμαμτζή ;-)

    Πάλι καλά που δεν συμβαίνει συχνά. 20 βαθμούς είχαμε σήμερα...

     
  • At 7/08/2008 11:13 PM, Blogger γυάλινο δάκρυ said…

    Πράγματι η υγρασία στη Θεσσαλονίκη ΔΕΝ αντέχεται. Εκτός του ότι κάνει το δέρμα να κολλάει, χαλάει τα μαλλιά, πονάει τα χτυπημένα κόκαλα κλπ, κάνει το κεφάλι βαρύ κι ασήκωτο και δε χορταίνεις ύπνο ποτέ.
    Και έχω να πω ότι είναι άδικο εσύ να μη χρειάζεσαι το κλιματιστικό κι εγώ που το χρειάζομαι να 'χει χαλάσει!

     
  • At 7/09/2008 12:02 AM, Blogger neni said…

    Δροσιά;;;;;Εγώ γιατί δεν την νιώθω;;Και ποιο 40αρι..βάλε 50αρι και...

     
  • At 7/09/2008 12:02 AM, Blogger neni said…

    Δροσιά;;;;;Εγώ γιατί δεν την νιώθω;;Και ποιο 40αρι..βάλε 50αρι και...

     
  • At 7/09/2008 12:28 AM, Blogger Psipsinel said…

    hehehe ixa ke ego ena tetio klimatistiko otan imoun mikri
    ektow omow oti ekane to domatio psigio ekane k fovero thorivo

     
  • At 7/09/2008 1:16 AM, Blogger snikolas said…

    Darthiir, το ξέρω πως έτσι δεν γίνετε δουλειά! :)

    Yo!reeka, ναι ρε συ δεν είναι τραγικό;

    Anna, δεν ντρέπεσαι λίγο; Έχεις να εμφανιστείς τόσο καιρό (μη πω που δεν παίρνεις πια ούτε ένα τηλέφωνο…) και έχεις ερωτήσεις; Anyway… κρίταμα είναι χορταρικό της θάλασσας! Είναι σαν φύκι αλλά δεν του μοιάζει. Είναι ξινό, λίγο πικρό… δεν μου αρέσει καθόλου.

    Σοφία, α βλέπω και εκεί τα ίδια ε; δεν έχω έρθει Λονδίνο καλοκαίρι. Τι είναι χαματζής;

    Γυάλινο δάκρυ, σε καταλαβαίνω απόλυτα. Μήπως πρέπει να πάρεις έναν τεχνικό για το κλιματιστικό; Για να δροσιστείς βρε παιδάκι μου.

    Neni, hehehehe είναι αλήθεια πως αν δεν πήγαινα για μπάνιο σήμερα δεν θα την πάλευα!

    Psipsinel, να υποθέσω όμως πως δεν υπάρχει πια αυτό το κλιματιστικό!

     
  • At 7/09/2008 5:34 AM, Blogger Unknown said…

    είστε προκλητικος κε μου. δροσιές καφέδες μπάνια και και επαγγελματικη εκκρεμότητα αποκαλείται αυτό;;;
    να πάθεις ψυξη ρε!!

     
  • At 7/09/2008 8:47 AM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Υποκρίνομαι εγώ;; Με παρεξήγησες! Ειλικρινές ενδιαφέρον και μόνο.

     
  • At 7/09/2008 10:12 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    οπότε δεν κατάλαβες ούτε το μίνι καύσωνα και πέρασες και καλά, εν αναμονή φωτογραφιών (σίγουρα υποθαλασσίων) σε χαιρετώ και σε ζηλεύω... (όπως έχεις καταλάβει είμαι σε φάση μετακόμισης με αυτό τον καύσωνα)

     
  • At 7/10/2008 12:17 AM, Blogger Sophia said…

    Έλα ρε, έγινε παραθαλάσσια η Λάρισα? Όχι γιατί υπάρχουν κάτι απίστευτοι τύποι που αμφισβητούν την άνοδο της στάθμης των υδάτων, χοχοχοχο!! Κράτα μια θέση στην αμμουδιά και για μένα! (Μουαχαχαχαχαχα)
    ;-D

     
  • At 7/10/2008 1:21 AM, Blogger snikolas said…

    Narita, πω πω επιθετικότητα….

    Θεριό ανήμερο, ένα ένα θα σου τα βγάλω τα δόντια!

    Blueprints, δεν έχω βγάλει ούτε μια ενδιαφέρουσα φωτογραφία φέτος κάτω από το νερό! Το πιστεύεις;

    Sophia, σωστό και αυτό! Αλλά όχι… οι παραλίες τους είναι περίπου ένα 45 λεπτό μακριά από την πόλη.

     
  • At 7/10/2008 3:47 PM, Blogger patsiouri said…

    Ειρωνεία σκέφτομαι, εγώ να βολοδέρνω στους δρόμους με τα πόδια και αυτό μέσα στα δροσερά υπόγεια….

    To ίδιο ακριβώς σκέφτομαι κάθε μερα για το Χοντρό Όνειρο...
    Ποιός είναι το αφεντικό τελικά????????

     
  • At 7/10/2008 7:22 PM, Blogger daydreamer said…

    Δεν κατεβαινεις και στην Αθηνα μπας και δροσισει και δω λιγο?

     
  • At 7/11/2008 10:53 AM, Blogger Trilian said…

    τι σου είναι όμως η τεχνολογία ε; εγώ γι αυτό δεν παίρνω καινούριο αμάξι για να μην απογοητεύομαι με τις θερμοκρασίες το καλοκαίρι... ;)

     
  • At 7/12/2008 12:14 AM, Blogger jh deco said…

    Όταν κάποτε είχα παέι στη Λάρισα η Αθήνα είχε παραλύσει από το χιόνι και δεν ήξερα αν θα έφευγε το τρένο (τελικά έφυγε με 1-1,5 ώρα καθυστέρηση).Το γέλιο ήταν όταν έφτασα Λάρισα, όπου λιώναν κάποιες λίγες νιφάδες που είχαν λερώσει το δρόμο το προηγούμενο βράδυ.Παράξενο καιρό έχει αυτός ο τόπος.

     
  • At 7/12/2008 9:46 AM, Blogger Kwlogria said…

    Καλά, αυτό με τα κλιματιστικά, δεν το καταλαβαίνω! Τι ανωμαλία είναι αυτή, δεν ξέρω. Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα μπει από τους 40 στους 10 και θα γουστάρει, δεν ξέρω. Ίσως καμιά πολική αρκούδα. Εμείς πάντως όχι. Ήμαρτον!

     
  • At 7/14/2008 8:20 PM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, έλα μου ντε!

    Daydreamer, λες ε; θα πληρωθώ; :)

    Trilian, μπορεί να μην έχεις ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας αλλά δεν έχεις ούτε και clima! Πράγμα που σε κάνει να υποφέρεις ακόμη περισσότερο!!!

    Jh deco, είναι όντως περίεργος τόπος η Λάρισα. Δεν ξέρω… ίσως και να έμενα στην Λάρισα με τις κατάλληλες προϋποθέσεις.

    Kwlogria, το τρελό ξέρεις ποιο είναι; Πως στους 10 βαθμούς όταν είναι χειμώνας έχουμε στους 30 το καλοριφέρ.

     
  • At 10/07/2008 7:06 PM, Blogger Sophia Choleva said…

    Λάρισα Λάρισα σε είδα και cooLarisa!

     

Post a Comment

<< Home