some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, November 09, 2005

…και κάνω όνειρα.


Δεν έχω να πω τίποτα σήμερα. Δεν έγινε τίποτα το ασυνήθιστο η το περίεργο. Η μέρα μου τελειώνει… επίσημα έχει τελειώσει εδώ και μερικά λεπτά. Δουλειά, φίλοι, μαθήματα scuba και έξω για ποτάκι. Σφήνα σε όλα αυτά και μερικές αλλαγές, ένα λάστιχο άλλαγμα και μια ζάντα αλουμινίου για φτιάξιμο γιατί έπεσα σε μια λακκούβα που θα χωρούσε και ιπποπόταμο. Αλλαγή στον internet provider από forthnet σε οτεnet γιατί η forthnet σέρνετε ώρες ώρες και ας έχω DSL, και τώρα το μόνο που με νοιάζει είναι να πέσω στο κρεβάτι μου και να ξεραθώ. Ίσος πριν πέσω στην αγκαλιά του μορφέα, να μπορέσω να σκεφτώ και να οργανώσω την επόμενη μέρα μου. Στην ουσία διανύω την επόμενη μέρα αλλά ας μην το κάνω θέμα! Και έχω τόσα πολλά και πάλι να κάνω… αλλά μου αρέσει που έχω τόσα να κάνω. Ελπίζω να βρω λίγο χρόνο για μερικές Photos, λίγο, όχι πολύ, ίσα ίσα να μου φύγει η επιθυμία.

Και πρέπει να τα οργανώσω όλα αυτά στον χρόνο που θα μου δοθεί λίγο πριν συναντήσω τον Μορφέα; Ναι… ίσος, μπορεί και να τα καταφέρω, αυτόπτες μάρτυρες κατά καιρούς λένε πως συνήθως πέφτω στην αγκάλη του Μορφέα μέσα σε 10'' όπου και αρχίζουν τα όνειρα…

1 Comments:

  • At 11/09/2005 10:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    Νικόλα ρε αγχώθηκα μόνο που διάβασα το post σου,
    εγω ενα εχω να προτείνω, χαλάρωσε διασκέδασε όλα αυτα που εγραψες και ασε την επόμενη μέρα να δημιουργηθεί μόνη της, μην την προγραμματίζεις.
    Good things come when you least expect them. Πάλι εγραψα η π....

    χα χα

    Καλη ΑΑνοργάνωτη μέρα

     

Post a Comment

<< Home