some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, November 10, 2005

super grandma

Θυμάμαι μια σειρά στην τηλεόραση, που προβάλλονταν όταν πήγαινα δημοτικό με μια super γιαγιά. Δεν μπορώ να θυμηθώ τον τίτλο της σειράς. Αν και φώναζα την δικιά μου γιαγιά έτσι, ποτέ δεν την είδα να κάνει πατίνια η να δέρνει κλέφτες στο δρόμο όπως έκανε η super γιαγιά της τηλεόρασης! Φυσικά παρόλο που ήμουν μικρός ακόμη, γνώριζα πως αυτά που βλέπω στην τηλεόραση δεν είναι αληθινά, γιατί μου έλεγε η μάνα μου : Μην τα πιστεύεις, δεν είναι αλήθεια αυτά που βλέπεις, στα ψέματα το κάνουν. Και ‘γω την πίστευα. Τώρα που είδα αυτήν την Photo εγώ ποιόν να πιστέψω;Την τηλεόραση; Την μάνα μου; η το Photoshop;

6 Comments:

  • At 11/10/2005 4:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Αγαπητε Νικόλα
    θα ήθελα να σε βοηθήσω στον προβληματισμό σου, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω γαι ποια σειρά μιλάς, καθώς εγώ ήμουν αγεννητη τότε..

     
  • At 11/10/2005 4:15 PM, Blogger snikolas said…

    tha to htheles polu... :)

     
  • At 11/10/2005 8:35 PM, Blogger jojo said…

    νομίζω σούπερ γιαγιά λεγόταν αλλά δεν παίρνω και όρκο.
    όσο για την ενλόγω φωτογραφία , αν είναι πραγματική ή όχι, ένα έχω να πω:
    πίστευε και μη ερεύνα.
    ;)

     
  • At 11/10/2005 8:41 PM, Blogger snikolas said…

    Πάντως έχει πολύ πλάκα. Ακόμη και αν είναι photoshop δεν με πειράζει καθόλου.

     
  • At 11/14/2005 11:46 AM, Blogger xryc agripnia said…

    Ναι,ναι....σουπερ γιαγια λεγοταν και μαλιστα στους τιτλους εκανε κατι κατακορυφους και κατι φλικ φλακ..Πω πω φλασια!

     
  • At 2/20/2007 11:38 PM, Blogger Ε.Α. said…

    *it's not a bird, it's not a plane, it's... Supergran
    http://www.bbc.co.uk/tyne/hollywood_on_tyne/supergran.shtml

    :)

     

Post a Comment

<< Home