some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, October 15, 2008

Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος.

Συνήθως, όταν με ρωτάει κάποιος τι κάνω, του απαντάω ¨καλά¨. Δεν έχει σημασία αν είμαι καλά, η απάντηση είναι πάντα η ίδια. Αυτές τις μέρες, απαντάω ¨υπήρξα και καλύτερα¨. Συμβαίνουν διάφορα άσχημα τον τελευταίο καιρό και η διάθεση μου έχει χτυπήσει κόκκινο. Πάνω από 15 μέρες τώρα τα πράγματα δείχνουν να πηγαίνουν όλα από το κακό στο χειρότερο. Συνέβη ένα περιστατικό στην δουλειά μου που χάλασε όλη την διάθεση για μια εβδομάδα. Μετά από την εφιαλτική εβδομάδα, ξαφνικά, η διάθεση μου έφτιαξε. Πρόλαβα να χαρώ περίπου ένα δίωρο πριν συμβεί ένα ακόμη περιστατικό για να μου κάνει την διάθεση ακόμη χειρότερη. Πέρασε πάλι μια εβδομάδα για να φτιάξει κάπως η διάθεση μου. Το να φτιάξει τελείως το αποκλείω γιατί κάποια πράγματα δεν μπορούν να με αφήσουν ανεπηρέαστο όσο και να το θέλω. Αφού λοιπόν έκανα άλλη μια εβδομάδα να συνέλθω το κακό τρίτωσε.

Είναι Σάββατο πρωί, πνίγομαι στις υποχρεώσεις και στις δουλειές αλλά πέρα από το άγχος να τα διεκπεραιώσω όλα χωρίς καθυστερήσεις και αναβολές επιτέλους χαμογελάω λιγάκι. Οδηγώ και πηγαίνω προς τον προορισμό Β χωρίς καθυστερήσεις. Μιλάω στο τηλέφωνο (με το Bluetooth φυσικά, έχει σημασία που το λέω) και προσπαθώ να βγάλω συνεννόηση για τον προορισμό Β. Η συνεννόηση δεν πάει και τόσο καλά και κλείνω το τηλέφωνο μπινελικόνοντας. Τα νεύρα μου έχουν χτυπήσει κόκκινο, δεδομένου της κατάστασης που επικρατεί δεν είναι και τόσο δύσκολο. Μέσα στα νεύρα μου και στα μπινελίκια παραβιάζω ένα κόκκινο! Μερικά μέτρα πιο κάτω η ομάδα Ζ που την έχει στήσει μου κάνει νόημα να σταματήσω…

Στον ρόλο του καλού ο μπάτσος Νο1. Στον ρόλο του κακού ο μπάτσος Νο2. Στον ρόλο του άσχημου… εγώ.

Ακολουθεί η γνωστή διαδικασία, Δίπλωμα, άδεια, ασφάλεια. Ο Νο1 ρωτάει τον Νο2, ¨θα τον γράψεις;¨. Ο Νο2 δείχνει έξαλλος και απαντάει πολύ εχθρικά τον Νο1 ¨ανακριτικός είσαι;¨. Εκεί κατάλαβα πως δεν υπάρχει ελπίδα. Μου ζήτησαν να βγω από το αυτοκίνητο την ώρα που ο μπάτσος Νο2 έβγάζε από την θήκη το δίπλωμα μου για να το κατασχέσει. Με κοιτάει και μου λέει ¨δεν ήταν στην αλλαγή το κόκκινο που πέρασες, είχε ώρα που ήταν κόκκινό¨ σίγουρα περιμένοντας να το παίξω έξυπνος η να του δικαιολογηθώ. ¨Το ξέρω¨ του απαντάω χωρίς να δώσω συνέχεια. Ο Νο1 έγραφε τα στοιχεία πάνω στην κλήση ενώ ο Νο2 μου ξήλωνε τις πινακίδες. Μούγκα εγώ, το μυαλό μου στις δουλειές που έχω να κάνω και που δεν θα γίνουν ποτέ, στην δουλειά μου που χωρίς αυτοκίνητο είναι καταδικασμένη να βουλιάξει μιας και ακολουθούν διάφορα επαγγελματικά ταξίδια και φυσικά η διάθεση έχει ακουμπήσει πάτο.

¨Πόσες μέρες θα είμαι χωρίς δίπλωμα και πινακίδες;¨ τόλμησα να ρωτήσω. 20 μέρες μου απαντάει ο Νο1. Γυρίζω στον Νο2, όπου με κοιτούσε με μάτια που έχουν δει την κόλαση και του εξηγώ με κάθε ειλικρίνεια πως έχουν τα πράγματα για μένα αν μου πάρει δίπλωμα και πινακίδες. Εδώ, πρέπει να κάνω μια μεγάλη παρένθεση.

[ Είμαι πολύ καλός στο να ¨διαβάζω¨ ανθρώπους. Ίσως φταίει η δουλειά μου, ίσως φταίει το δυνατό ένστικτο, ίσως διάφορα, δεν ξέρω ακριβώς πως το κατέχω το άθλημα αλλά το έχω. Στο 99% των περιπτώσεων πέφτω μέσα με εκπληκτική ακρίβεια. Ο Νο2 είναι άνθρωπος που έχει δει πολλά. Είναι άνθρωπος που έχει δει την κόλαση επί της γης και μπορεί να ξεχωρίσει με μια ματιά ποιος τον δουλεύει και ποιος όχι. Είναι ο άνθρωπος που έχει έρθει με ένα σωρό κακουχίες και δυστυχίες στην ζωή του. Είναι ο άνθρωπος που έχει κάνει πολλά (καλά και κακά) και όλα αυτά μπορείς να τα δεις και να τα ξεχωρίσεις με μόνο μια ματιά. Είναι πολύ δύσκολο να σας περιγράψω τι ακριβώς ¨είδα¨ σε αυτόν τον άνθρωπο. Αυτό που εύχομαι, είναι να μην δω ποτέ αυτά που έχει δει εκείνος.]


Του είπα με κάθε ειλικρίνεια πως ξέρω πως έχω λάθος και πως ό,τι και να μου πει θα έχει δίκιο. Να πληρώσω το πρόστιμο, αλλά αν μου πάρει δίπλωμα και πινακίδες για μένα σημαίνει καταστροφή στην παρούσα φάση. Στο σημείο αυτό επενέβη ο Νο1 και του είπε, ¨αφού το βλέπεις, είναι καλό παιδί. Κουβέντα δεν είπε¨, εννοώντας πως δεν προσπάθησα να δικαιολογηθώ και να το παίξω έξυπνος. Η εσωτερική μάχη που έδωσε μέσα του ο Νο2 ήταν φανερή για μερικά λεπτά. Τελικά, μου είπε 2-3 φορές να μην το ξανακάνω και έφυγε στο πόστο του να περιμένει τον επόμενο που θα κάνει μαλακία.

Γενικά, δεν είμαι οδηγός που κάνει μαλακίες. Φυσικά και δεν είμαι ο κύριος τέλειος, αλλά κόκκινα δεν περνάω, το όριο ταχύτητας το σέβομαι σε λογικά πλαίσια κτλ κτλ. Έτυχα σε μια άσχημη στιγμή και χωρίς πολλά πολλά νομίζω πως στάθηκα τυχερός! Ένα γιατί θα μπορούσα να μην έχω υπολογίσει σωστά και να προκαλούσα ατύχημα και δύο γιατί έπεσα σε ανθρώπους που όπως μπόρεσα να τους ¨διαβάσω¨ έτσι και εκείνοι μπόρεσαν να με ¨διαβάσουν¨ καταλαβαίνοντας πως δεν έχουν να κάνουν με τον κάγκουρα των δρόμων. Για όσους δεν ξέρουν το πρόστιμο (το οποίο φυσικά δεν γλίτωσα) είναι 700,00€.

[εξακολουθώ να μην έχω internet στο σπίτι, οπότε… δείξτε λίγη κατανόηση που έχω χαθεί τελευταία]

48 Comments:

  • At 10/15/2008 8:56 PM, Blogger Gogo said…

    Χρυσές επιτυχίες! Πάντα τέτοια να πω, δεν ξέρω!

     
  • At 10/15/2008 8:57 PM, Blogger Attalanti said…

    κάνε καμμιά βουτιά το βράδυ (τώρα που έχεις δίπλωμα και αυτοκίνητο)

    happy thoughts, happy thoughts... :)

     
  • At 10/15/2008 9:27 PM, Blogger Sourotiri said…

    Πραγματικα, αφου δεν προκαλεσες ατυχημα, δεν πα να ητανε και 1700€...

    Τυχερος μεσα στην ατυχια σου :)

     
  • At 10/15/2008 9:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Γειάσου Νικολί!...αα,δεν είναι και από τις καλύτερες εμπειρίες έχω να πώ αυτό το να σου κόβουν έτσι 'ξερά'τη κλήση!..έτσι του χανε κόψει και του πατέρα μου μία σε ταξίδι στη Πελοπόννησο..σε ένα δρόμο που ήταν πέρασμα από ένα μικρό πολύ μικρό χωριουδάκι που το χε ξεχάσει και ο ίδιος ο Θεός ακόμη νομίζω! και όμως του έκοψαν κλήση για ξεπερασμένο όριο ταχύτητας και επειδή λέει έπρεπε να τη μειώσει επειδή είναι 'κατοικημένη' περιοχή τί κατοικημένη;;;με 2 σπίτια!..καλά οι τροχονόμοι κάνουν μαλακίες γενικώς και είναι και οι ίδιοι λίιιγο γκά-γκά άτομα αλλά τέσπα.. με έχουν εκνευρίσει αφάνταστα πολλές φορές με τη στάση τους αλλά ντάξει...τώρα όσο για το 'χάρισμα' που έχεις να ΄διαβάζεις'τους άλλους όπως λες τι να σου πώ..και καλό και κακό..καλό επειδή μπορεί να δείς και ανθρώπους με κάτι ιδιαίτερα όμορφο μέσα τους..αλλά μπορεί να δείς και ανθρώπους με ιδιαίτερα άσχημο ψυχικό κόσμο..πράγμα διόλου ευχάριστο πιστέυω...ανάλογα..τι θα σου τύχει...λυπάμαι για τις ατυχίες σου και για τα κακά που είδες και έυχομαι να λήξουν όλα αυτά εδώ... και να μη δείς άλλα πιά κακά..φιλάκια,Αθανασία.

     
  • At 10/15/2008 9:33 PM, Blogger snikolas said…

    gogo, lol, όντως χρυσές επιτυχίες…

    attalanti, με το αυτοκίνητο λέω να την κάνω την βουτιά.

    Sourotiri, ένα δίκιο το έχεις…

    Αθανασία, εύχομαι όντως να μην δω άλλα κακά. Στην παρούσα φάση δεν το αντέχω.

     
  • At 10/15/2008 10:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Δεν λες πάλι καλά που δεν τα πήρε κρανίο ο 2, να σου βάλει πρόσθετα τρεχάματα? Προσοχή στο δρόμο!!

     
  • At 10/15/2008 10:22 PM, Blogger γυάλινο δάκρυ said…

    Πράγματι ήσουν τυχερός και που δεν έγινε ατύχημα και που γλίτωσες κατά ένα μέρος. Αφού τρίτωσε το κακό πιστεύω ότι θα τελειώσει η γκαντεμιά...για ένα διάστημα, γιατί δυστυχώς πάντα επιστρέφει.

     
  • At 10/15/2008 10:58 PM, Blogger kat. said…

    τι δουλειά κάνεις;
    ξέρεις και να διαβάζεις τους ανθρώπους..
    χμ!!

     
  • At 10/15/2008 11:35 PM, Blogger Pixel Sprite said…

    de mporeis, ta pragmata tha pane kalytera nikolaki, tha to deis :D

    megeia to kainourio spiti!!! (metakomises k sy etsi?)

     
  • At 10/15/2008 11:44 PM, Blogger snikolas said…

    unclescrooge, ο Νο2 ήξερε πως δεν χρειάζεται να μου κάνει την ζωή δύσκολη για να καταλάβω πως έχω λάθος. Όπως και να έχει τον παραδέχομαι.

    Γυάλινο δάκρυ, ελπίζω να αργήσει πάλι να χτυπήσει η ατυχία.

    Kat, χμ… ας πούμε πως εξαγοράζω ανθρώπινες συνειδήσεις!

    Pixel sprite, ναι, μετακόμισα και δεν είχα καθόλου χρόνο αλλά και διάθεση για να το χαρώ.

     
  • At 10/15/2008 11:49 PM, Blogger tzo said…

    Αχουου.... πολλά τα λεφτά Άρη!
    Δεν είναι να οδηγείς βυθισμένος στις σκέψεις πάντως, κακή επιρροή,α πα πα!

     
  • At 10/15/2008 11:57 PM, Blogger Sophia said…

    Θα πάρω την Aegean τηλέφωνο να σου στείλει μπισκοτάκια και να μας δώσεις και μια ταχυδρομική θυρίδα να σου στείλουμε τα Αστερίξ!
    Επίσης, δεν πετάμε αυτοκίνητα στην θάλασσα, είμαστε οικολόγοι παιδί μου... what were you thinking... τςτςτςτς.... Θα σου έγραφα και κάτι τρομερές σοφίες (χοχο, όχι, δεν κοιτάχτηκα σε καθρέφτη) που ξαναδιάβασα τελευταία και που μου θυμίσαν πόσο με σημάδεψαν στο παρελθόν, αλλά δεν θέλω να αλλοιώσω το χαζοbimbo στυλ που έχω και να αρχίσετε να με παίρνετε στα σοβαρά!!
    ;-D

     
  • At 10/16/2008 1:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    βασικα...πρόσεχε.

     
  • At 10/16/2008 8:27 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    και μη χειρότερα φίλε, αφού έδειξες τέτοια ψυχραιμία και κατάφερες να σώσεις την κατάσταση μη λες τίποτα, εύχομαι οι αναποδιές σου να ολοκληρώθηκαν με αυτό το πρόστιμο
    στις καλύτερες ημέρες λοιπόν...

     
  • At 10/16/2008 8:34 AM, Blogger snikolas said…

    Allitnil, άστα…

    Sophia, Άσε ρε και την τελευταία φορά που ταξίδεψα με πήραν χαμπάρι και μου έδωσαν φιστίκια αντί για μπισκότο.

    Lifewhispers, το προσπαθώ…

    Blueprints, εύχομαι πραγματικά να είναι τα τελευταία που παθαίνω γιατί δεν πάει καθόλου καλά το πράγμα…

     
  • At 10/16/2008 8:55 AM, Blogger Tanila said…

    Λοιπόν για πες.
    Τι βλέπεις;








    (καταλαβαίνεις ότι τώρα που ξέρω τι δουλειά κάνεις θα το διαδώσω παντού εκτός κι αν με πληρώσεις αδρά)

     
  • At 10/16/2008 11:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους. Επίσης τα λάθη πληρώνονται (με 700 € πάλι φτηνά την γλίτωσες…) αλλά κάποιες φορές μπορεί να είναι και μοιραία.
    Σωστός ο officer #2
    Όσο για τα δύσκολα που περνάς, σκέψου χαρακτήρα που καλλιεργούν. Ύστερα, είναι τα πράγματα όσο σκ--ά μας φαίνονται; Συχνά αναρωτιέμαι που σταματάει η πραγματικότητα και που αρχίζει η γνήσια, ανόθευτη και ακατάσχετη γκρίνια;;;; (απευθύνω το ερώτημα πρώτα στον εαυτό μου)
    Για το (κληρονομικό;) χάρισμα της φυσιογνωμιστικής, περίεργη είμαι πόσο μέσα πέφτεις
    Φιλικά,
    Ελένη Μενεγάκη (μην κρίνεις από το γυαλί)

     
  • At 10/16/2008 12:25 PM, Blogger Ελευθερία Αραβανή said…

    πράγματι ήταν δύσκολες μέρες οι προηγούμενες, πιστεύω για πολύ κόσμο, μπορούμε όμως να τις φτιάξουμε όπως θέλουμε, αν μη τι άλλο να μη να μην τις αφήσουμε να χαλάνε την διάθεσή μας!!!

     
  • At 10/16/2008 2:49 PM, Blogger fpboy said…

    Κάνε ένα off Σαλονικιέ, γιατί είναι Οκτώμβρης ακόμακ, σε λίγο χαλάει ο καιρός και θα πήξεις στο οδήγημα και οι γιορτές είναι πολύ μακριά.
    Μεγάλο ταλέντο το να ''κόβεις'' φάτσες.

     
  • At 10/16/2008 3:05 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, δεν βλέπω το μέλλον παιδάκι μου, φάτσες κόβω. Θα πληρωθείς σε είδος αν ανέβεις προς τα πάνω.

    Ανώνυμε που υπογράφεις ως Ελένη Μενεγάκη, πράγματι τα δύσκολα καλλιεργούν χαρακτήρες αλλά που και που το χώμα θέλει και ξεκούραση για να μην καταλήξει άγονο.

    Ελευθερία, προσπαθώ να μην χαλάω την ζαχαρένια μου εύκολα. Δεν τα καταφέρνω πάντα όμως.

    Fpboy, ταλέντο λες ε; ρε λες να πάω σε κανένα σόου; :)

     
  • At 10/16/2008 3:46 PM, Blogger Sophia said…

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!! Κοίτα, την επόμενη φορά θα σου δώσουν το αλεύρι, μετά το νερό, την σοκολάτα, το βούτυρο και θα σου πουν φτιάχτο μόνος σου!! ΧΑΧΑ, σου τα δίνουνε σε μορφή υλικών τα μπισκοτάκια!
    ;-D

     
  • At 10/16/2008 6:37 PM, Blogger €lisavet said…

    sophia απίστευτη :)

    Νικόλα υγεία να'χουμε κι όλα τ'άλλα αντιμετωπίζονται. Περαστικά κι αγύριστα εύχομαι.

     
  • At 10/16/2008 7:01 PM, Blogger Unknown said…

    ακολούθα την ιδια τακτικη, τους ιδιους χειρισμους και στη δευτερα παρουσια την ημερα της κρισεως. σε βλεπω σε καλο δρομο

     
  • At 10/16/2008 8:26 PM, Blogger Unknown said…

    Αφού πήρες δίπλωμα-πινακίδες μη μιλάς καθόλου...

     
  • At 10/16/2008 8:29 PM, Blogger snikolas said…

    Sophia, μπολ θα μου δώσουν η στον αέρα θα τα φτιάξω;

    €lisavet, να ‘σαι καλά.

    Narita, ε άμα το λες εσύ…

    Darthiir, τίποτα δεν λέω!

     
  • At 10/16/2008 9:24 PM, Blogger Sophia said…

    Σε βλέπω να τα μασάς... για το ψήσιμο δεν ξέρω... Δεν μου λες, γενικά, ψήνεσαι??? (Μουαχαχαχαχαχα!!!)

     
  • At 10/17/2008 1:03 AM, Blogger Provato said…

    το ξέρω δεν είναι η ειδικότητά σου αλλά ήταν ωραία γκομενάκια οι αστυνομικοί;

    χεχε!

    good που την γλύτωσες! :-)

     
  • At 10/17/2008 9:56 AM, Blogger Tanila said…

    N'ανέβω δε μπορώ, έχω υψοφοβία :-P
    Mπορώ όμως να σου δώσω μια διεύθυνση για να μου στείλεις ό,τι θες σε είδος.






    (Αν στείλεις φαγώσιμα ΜΗ στείλεις ψάρια)

    Υ.Γ. Προτιμώ τις βιζόν και τα άχρωμα τετράγωνα κομμένα διαμάντια με πλατινένιο δέσιμο.

     
  • At 10/17/2008 12:31 PM, Blogger patsiouri said…

    Kαι την Ογδοη Ημέρα ο Κύριος είπε:
    " Ο.κ Μέρφι, από αύριο αναλαμβάνεις εσύ..."

    Περαστικούλια, τι άλλο να πώ...

     
  • At 10/18/2008 11:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Μήπως να ξεκουραζόσουν λίγο, να κατεβαζες παροχή για 2 μερούλες? Να προσέχεις :)

     
  • At 10/18/2008 3:07 PM, Blogger snikolas said…

    sophia, panta psinomai.

    provato, ti les re atheofove? ego exana diploma kai pinakides kai hthteles na prosekso an tha sou kanoun ta paidia?

    tanila, eixa skopo na sou steilo enan teneke tyri apo thn larisa... petromata otan tha pao se ntamari!

    patsiouri, les na xrimatizetai o merphy? na tou doso merika na me afhsei ysyxo.

    laxanaki, makari na mporousa na katevaso diakoptes. prepei na perieno ta xristougenna.

     
  • At 10/18/2008 7:32 PM, Blogger mad2luv said…

    χαχαχαχα....και χειροτερα δεν γινεται???μην εισαι σιγουρος...χαχαχαχαχα....κουραγιο...(μεταξυ μας,δεν νομιζω να οδηγησω ποτε..και αν το κανω εχω μια ζωη μπροστα μου για να πληρωνω κλησεις...χαχαχα...)

     
  • At 10/19/2008 12:04 AM, Blogger Kwlogria said…

    Εμ είναι γαμημένοι οι καιροί που διανύουμε ρε Νικόλα γαμώτο. Τι να πω, ευτυχώς που δεν έπαθες τα χειρότερα να μην έχεις διπλώματα και πινακίδες και γάμα τα. Τέλος καλό, όλα καλά αγορίνα! Άντε τώρα, θα αρχίσει να ανεβαίνει η ομάδα!! :)))))

     
  • At 10/19/2008 11:56 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    ναι, αντε να ανεβαίνει η ομάδα :)
    τώρα για τους μπάτσους τι να πω, την άποψη μου μάλλον την ξέρεις :)
    τέλος πάντων σε κάθε περίπτωση εύχομαι να είσαι καλα και να μη νευριάζεις, τα νεύρα είναι κακός σύμβουλος- το ξέερεις άλλωστε καλύτερα

     
  • At 10/20/2008 8:37 AM, Blogger snikolas said…

    mad2luv, giati re na mhn odhghseis pote?

    kwlogria, den to vlepo na anevainei... den to vlepo. tora eimai kai gripomenos. :)

    yo!reekas, ksero poso tous agapas...

     
  • At 10/20/2008 11:20 AM, Blogger Trilian said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 10/20/2008 11:22 AM, Blogger Trilian said…

    πστ διαβαστερό παιδί... να σε βάλουμε σε γυάλα να περνάει ο κόσμος να σε βλέπει!!! "φθηνά" την γλίτωσες... αν σου έπαιρναν πινακίδες βρε θα σου δάνειζα το αμάξι μου που τόσο αγαπάς (το δίπλωμα καταλαβαίνεις μου είναι αδύνατο να στο δανείσω)!!! όσο για τα 700€... ... ... 700€ ΣΚΑΤΑ (σορυ κιόλας)!!!!

     
  • At 10/20/2008 12:14 PM, Blogger kat. said…

    τα λεφτά είναι καλά;;
    αλλάζω επαγγελματικό προσανατολισμό!

     
  • At 10/31/2008 7:47 PM, Blogger βιολιστης στη στεγη said…

    Ολα είναι σχετικά σ' αυτή τη ζωή. Μόλις γλύτωσες το δίπλωμα και τις πινακίδες σου, δεν σου φάνηκε αδιάφορο το πρόστιμο; Αν απλά έπρεπε να πληρώσεις το πρόστιμο των 700 ευρώ, δε θα έβριζες τη τύχη σου όλη την υπόλοιπη ημέρα; Κι' άν είχες χτυπήσει κάποιον άνθρωπο περνώντας με κόκκινο, δεν θα ευχόσουν να σου παίρνανε δίπλωμα, πινακίδες, σώβρακα και πρόστιμο 7000 ευρώ, αρκεί να μην είχες προκαλέσει το ατύχημα;
    Μετά απο καιρό, καλώς σε ξαναβρήκα!

     
  • At 11/12/2008 11:29 PM, Blogger Σοφία said…

    Θα συμφωνήσω με τον βιολιστή αλλά και με όσους είπαν ότι ναι μεν τα 700 ευρά είναι πολλά, αλλά ένα ατύχημα θα ήταν πολύ περισσότερο. Ελπίζω σύντομα να καλυτερεύσουν τα πράγματα, αν δεν έχουν ήδη καλυτερεύσει. Φιλιά!

     
  • At 11/15/2008 5:41 PM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    οφουφου ρε σύ...
    κ χτεσ γράψαν φίλο για κόκκινο..και αδεια κ δίπλωμα κ πινακίδες για 2 μήνες κ 700ευρά..
    Και η δουλειά του;;οδηγός τριαξονικού!!!(με το ιχ του ήταν)
    τυχερός είσαι πάντως,αλήθεια ;)
    αντε υπομονή..όλα περνάνε κ απλά ελπίζουμε λίγο πιο ανώδυνα..
    φιλιάααα

     
  • At 11/18/2008 1:10 AM, Blogger daydreamer said…

    Εχε χαρη που δεν εισαι (χωρις παρεξηγηση) διασημοτητα να βιωνες τον αληθεινο τραμπουκισμο!!
    Καλα ολοι εχουν και καποιες ασχημες στιγμες, το σημαντικο ειναι να υπαρχει συνειδηση γενικοτερα γιατι για μερικους οι τρελες στους δρομους ειναι ο κανονας!!Παντως ελπιζω να μην εχεις κι αλλες ασχημες στιγμες οχι τιποτα αλλο αλλα γιατι ερχομαι Θεσσαλονικη σε λιγες μερες και θελω να γυρισω πισω σωα!!χιχιχι!!

     
  • At 11/18/2008 8:40 PM, Blogger Sweet December said…

    Φίλε μπορώ κάλλιστα να σου πω "υπάρχουν και χειρότερα" (αν κρίνω απο αυτά που πέρασα εγώ) αλλά σου λέω το άλλο "έχεις όλα τα δίκια του κόσμου" να νευριάζεις, εδώ συμπεριφέρομαι εγώ έτσι(ήδη)

    Φιλιά!

     
  • At 11/22/2008 11:45 PM, Blogger neni said…

    Καλησπέρα.Που χάθηκες εσύ;

     
  • At 12/04/2008 10:27 AM, Blogger patsiouri said…

    Που είσαι καλέ, έχω ένα φίλο σου στο μπλόγκ και σε ψάχνει!

     
  • At 12/06/2008 9:44 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    πολύχρονος λοιπόν, κι ας χάθηκες από τα λημέρια μας, ελπίζω κάποια στιγμή να διαβάσεις τις ευχές

     
  • At 12/06/2008 9:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    Χρόνια Πολλά και καλά....και ας χάθηκες από την blogοσφαιρα....

    Γυναίκα στα πρόθυρα Lexotanil...

     
  • At 12/23/2008 8:47 PM, Blogger Ε.Α. said…

    χαρούμενες γιορτές!! :))

     

Post a Comment

<< Home