some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, November 14, 2005

Το ηθικό δίδαγμα μέσα από ένα Bar.

Είναι Παρασκευή βράδυ, το ραντεβού είναι για τις δέκα και το έργο που θα δούμε στο cinema είναι για τις έντεκα και είκοσι. Ένα ποτάκι λοιπόν πριν το έργο, να χαλαρώσουμε από την ένταση της ημέρας, να τα πούμε λίγο, και μετά να δούμε και μια ενδιαφέρουσα ταινία. Η ταινία που διαλέξαμε, ευτυχώς η ευθύνη είναι ισομοιρασμένη, με πολύ λίγα λόγια και με επιείκεια μπορεί να την χαρακτηρίσει κανείς απλά μια μαλακία. Ο κόσμος είχε σηκωθεί από τις θέσεις του για να την “κάνει” πριν πέσουν οι τίτλοι τέλους. Τόσο καλή αυτή η ταινία. Τέλος πάντων για να μην μακρηγορώ και σας κουράζω, αφού την κάναμε και ‘μείς με ελαφρά πηδηματάκια, καληνύχτισε ο ένας στον άλλον και κανονίσαμε να τα πούμε την επομένη. Γυρνώντας στο σπίτι μόνος πια, και αφού η ώρα ήταν προχωρημένη, δύο και… αποφάσισα να κάνω μια σύντομη επίσκεψη στον φίλο μου τον Γιάννη που εκτελούσε χρέη dj στο Vincent. Ένα ποτάκι ακόμη πριν από τον ύπνο μετά από την απίστευτη σαχλαμάρα που είδα έπρεπε να το πιω. Έφτασα λοιπόν στο Vincent, έκατσα στο σκαμπό μου απέναντι από τον Γιάννη που έβαζε μουσική και του έκανα μια εξιστόρηση των τελευταίων γεγονότων. Αφού τελείωσα την εξιστόρηση, ψύχραιμα ο Γιάννης ρωτάει έναν τύπο που είναι λίγο πιο δίπλα από μένα και είναι φως φανάρι πως είναι ώρα εκεί και δεν πίνει αλλά τον πίνει!
- Ρε συ Στράτο; Θα έκανες ποτέ την μαλακία να βγάλεις ποτέ γκόμενα σε ραντεβού, και θα την πήγαινες σε ταινία με τίτλο “Ο επίμονος κηπουρός”;
Ο Στράτος με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω διερευνητικά και μου απηύθυνε το λόγο.
- Ήταν το πρώτο ραντεβού;
- Όχι, το δεύτερο.
Απαντάω εγώ με σακατεμένη ψυχολογία και ύφος του τύπου “ωχ τι κράξιμο έχω να ακούσω τώρα”. Αλλά ο Στράτος, είχε μια διαφορετική άποψη των πραγμάτων.
- Να σου πω, δεν ήταν μαλακία. Ξέρεις που την έχω πάει εγώ σε πρώτο ραντεβού;
- Όχι, που να ξέρω;
Απαντάω γεμάτος περιέργεια και μην μπορώντας να φανταστώ την κοτρόνα που θα έτρωγα στο κεφάλι χωρίς να φοράω κράνος.
- Στο τσίρκο!
Τελικά υπάρχουν και χειρότερα…

16 Comments:

  • At 11/14/2005 9:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    Το χειρότερο ειναι να εισαι ο Κλοουν, χωρις να την έχεις παει στο τσίρκο.

     
  • At 11/14/2005 10:26 AM, Blogger jojo said…

    δεν νομίζω οτι κάποιος νοήμον άνθρωπος θα καταλόγιζε στο συνοδό του την αποτυχία μιας ταινίας που αποφασίστηκε απο κοινού να πάει να δει.

    οπότε το ραντεβού δεν το κρίνω ως αποτυχία.
    επίσης και το τσίρκο μου φαίνεται καλή ιδέα και για τους λόγους που προαναφέρθηκαν αλλά και γιατί δίνει πολλά θέματα προς συζήτηση μετά.
    η κακοποίηση των ζώων (αν είσαι φιλόζωος)
    η επιδεξιότητα των ζογκλέρ (αν είσαι άτσαλος)
    η τόλμη των θηριοδαμαστριών (αν είσαι μαζόχας...)

    και όλα αυτά τα ωραία.

    αποτυχία για τον συνοδό μου, θα ήταν να με πάει με δική του ευθύνη και χωρίς να το γνωρίζω εκ των προτέρων, σε ταινία του Αγγελόπουλου.
    όχι τίποτα αλλο δηλαδή,
    αλλά έχω να ρίξω κάτι ύπνους,
    μα κάτι ύπνους............
    που δεν νομίζω οτι θα το πάρει καλά.;)

     
  • At 11/14/2005 2:04 PM, Blogger snikolas said…

    Μετά από πολύ προσεκτική ανάγνωση των τριών γυναικείων comment, το συμπέρασμα για μένα είναι απλό: 30 χρόνια φούρναρης… ιδέα δεν έχω από γυναίκες! Ποτέ μου δεν σας κατάλαβα! :)

     
  • At 11/14/2005 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Αγαπητέ Νικόλα
    αυτή είναι η ομορφιά του γυναικειου φυλλου,
    ακόμα και μετά απο 50 χρόνια "φουρναρης" ακόμα να μη ξέρεις τι θέλουμε,
    και να μπαίνεις στη διαδικασία του να το ψάχνεις.

     
  • At 11/14/2005 5:24 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    kala ola auta, alla to oti o kosmos efeuge apo thn ai8ousa den shmainei kat'anagkh oti h tainia einai malakia..
    vlepe
    Irréversible

     
  • At 11/15/2005 8:26 AM, Blogger raffinata said…

    ως γυναίκα, είχα διαλέξει (δεν ήξερα δεν ρώταγα) ταινία για πρώτο ραντεβού την Αυτοκρατορία των Αισθήσεων... όταν άναψαν τα φώτα δεν είχα μούτρα να κοιτάξω τον άμοιρο δίπλα μου :Ρ

     
  • At 11/15/2005 1:27 PM, Blogger snikolas said…

    Το ίδιο ακριβώς πράγμα έπαθαν και ένα ζευγάρι φίλων μου. Δεν ξέρω για σένα αλλά το ζευγάρι είναι παντρεμένο τώρα!

     
  • At 11/16/2005 5:27 AM, Blogger raffinata said…

    δεν θέλαμε να δούμε ο ένας τον άλλο μετά, ήταν κι οι ηλικίες μας μικρές!!!
    πάντως από πρόταση συνοδού σε πρώτο στάδιο γνωριμίας έχω δει τσακι τσαν και συναφή αριστουργήματα και παρακαλούσα να μη με δει κανένα γνωστό μάτι βγαίνοντας απο το σινεμά...

     
  • At 11/17/2005 1:26 PM, Blogger isos said…

    Υπάρχουν και χειρότερα : πρώτο ραντεβού στον μπαρμπαγιάννη στα Εξάρχεια για λαχανόρυζο και ρετσίνα…

     
  • At 11/17/2005 1:31 PM, Blogger snikolas said…

    Χαχαχα, μάλλον κάποιος πέρα από μένα περιμένεις να δει το σχόλιο σου έτσι; :)

     
  • At 11/18/2005 3:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    pw pw, serial afti i tainia telika
    :)

     
  • At 11/27/2005 12:23 AM, Blogger NetKerveros said…

    Τελικά για αυτήν την ταινία έχω ακούσει τα πιο ακραία σχόλια. Ένα είναι σίγουρο. Στο αυριανό ραντεβού (το τρίτο) δεν πρόκειται να το ρισκάρω. Γι’ αυτό διάλεξα το Harry Potter. (πείτε και για εμένα μία προσευχή απόψε διότι δεν με βλέπω καλά)

     
  • At 11/27/2005 2:36 AM, Blogger snikolas said…

    Όλα καλά θα πάνε. Ο Harry Potter είναι νομίζω ότι καλύτερο για το τρίτο ραντεβού! Καλή επιτυχία.

     
  • At 11/28/2005 12:36 PM, Blogger NetKerveros said…

    Τελικά δεν ήταν κακή ιδέα το Harry Potter. Μόνο που ήταν πολύ μεγάλο σε διάρκεια και λίγο βαριέσαι προς το τέλος. Η συνέχεια μετά την ταινία ήταν λίγο τραγική που πήγαμε σε ένα πάρτι στο οποίο οι φίλοι μου είχαν φτάσει σε κατάσταση hyper από το αλκοόλ.

     
  • At 11/29/2005 1:04 AM, Blogger snikolas said…

    Εμένα δεν μου ακούγεται και πολύ άσχημο το ότι οι φίλοι σου ήταν hyper από το αλκοόλ… πρέπει λογικά να περάσατε καλά και εκεί.

     
  • At 11/29/2005 10:40 AM, Blogger NetKerveros said…

    Ένα μόνο θα σου πω. Το πάρτι ήταν live στον Αρναούτογλου την Κυριακή το βράδυ. Ευτυχώς που ή ταινία ήταν μεγάλη και αργήσαμε ειδάλλως θα είχα ευχηθεί να είχαμε πάει στο τσίρκο.

     

Post a Comment

<< Home