some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, December 21, 2005

Swiss made VS made in Greece









Άυριο φεύγω για τις γιορτές, πάω στην δεύτερη πατρίδα μου και δεν θα είμαι πολύ συνεπείς στα ραντεβού μου με την blogoπαρέα. Το ότι έχω διπλή υπηκοότητα έχει πλάκα μερικές φορές. Για παράδειγμα:

1. Δεν είμαι ποτέ μου 100% “σπίτι” μου. Η εκεί η εδώ ένα και το αυτό. Ο μισός εξακολουθώ να είμαι στην ξενιτιά!
2. Τα γονίδια που έχω κληρονομήσει είναι τα αχρείαστα για την κάθε χώρα. Δεν είμαι φτιαγμένος για πολύ κρύο, άρα δεν μπορώ να κυκλοφορώ άνετος και ωραίος εκεί, και δεν είμαι φτιαγμένος για την πολύ ζέστη, άρα υποφέρω το καλοκαίρι εδώ! Άστα βράστα δηλαδή…
3. Όποτε με βολεύει είμαι από την μια χώρα και όποτε με βολεύει από την άλλη. Με λένε Ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω δηλαδή.
4. Δεν ξέρω από ρολόγια αλλά πάντα με ρωτάνε! (εδώ)
5. Δεν ξέρω από ντολμαδάκια αλλά πάντα με ρωτάνε! (εκεί)

Η λίστα μπορεί να συνεχίζεται αλλά θα σταματήσω εδώ. Εύχομαι λοιπόν σε όλους σας καλά Χριστούγεννα και καλή πρωτοχρονιά.

19 Comments:

  • At 12/22/2005 11:33 AM, Blogger . said…

    καλές γιορτές με πολλές αγκαλιές :)

     
  • At 12/22/2005 11:37 AM, Blogger Unknown said…

    Διχασμένη προσωπικότης λοιπόν...
    Χρόνια πολλά

     
  • At 12/22/2005 11:37 AM, Blogger NetKerveros said…

    Σου ζητάνε μπακλαβαδάκια να τους πας? Κάθε φορά που πάω Αμερική η μισή βαλίτσα μου είναι μέσα στα σιρόπια.

     
  • At 12/22/2005 11:48 AM, Blogger snikolas said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 12/22/2005 11:52 AM, Blogger snikolas said…

    Marilina, ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι και σε σένα τις ομορφότερες αγκαλιές.

    Darthiir, χρόνια πολλά. Ε, ναι… μπορείς να με αποκαλέσεις και διχασμένη προσωπικότητα!

    Net Kerveros, Μπακλαβαδάκια; Μισή βαλίτσα; Πλάκα κάνεις; Μία βαλίτσα είναι μόνο, τα σιροπιαστά, τα μέλια, οι κουραμπιέδες, τα μελομακάρονα, το κριθαράκι (αυτό γιατί το θέλουν ποτέ δεν το κατάλαβα), τα τσουρέκια made in Τερκενλής, το μπούκοβο, η ρίγανη, και ένα σωρό αλλά που δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα! Επιτέλους κάποιος που καταλαβαίνει τι τραβάω με αυτήν την ιστορία. :)

     
  • At 12/22/2005 12:49 PM, Blogger loukoumaki said…

    loukoumaki mou
    xronia polla Merry Xmas kai mia xronia ZAXARI!

     
  • At 12/22/2005 1:13 PM, Blogger raffinata said…

    μη μας ξεχάσεις εκει στην πλανεύτρα ξενητειά εμάς τα μισοσυμπατριωτάκια σου...
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ :)

     
  • At 12/22/2005 1:49 PM, Blogger jojo said…

    Kαλές γιορτές και καλά να περάσεις!!!
    Είναι πανέμορφη χώρα η Ελβετία...:)

     
  • At 12/22/2005 2:54 PM, Blogger vasvoe said…

    ελβετός;!;!;!

    καλά να περάσεις!!

     
  • At 12/22/2005 3:04 PM, Blogger NetKerveros said…

    Από πού παίρνεις τα μπακλαβαδάκια; Η Θεσσαλονίκη σκίζει σ’ αυτά. Επίσης κουβαλάω μέλι και φιστίκια παραγωγή της γιαγιάς και ρίγανη, τσάι και χαμομήλι από το χωριό μου στην Ναύπακτο. Μία φορά με σταματήσανε στο τελωνείο και προσπαθούσα να τους πείσω ότι δεν κάνω εμπόριο.

     
  • At 12/22/2005 7:05 PM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki, τα είπαμε τηλεφωνικά…

    Raffinata, δεν θα ξεχάσω κανέναν αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

    Jojo, ευχαριστώ πολύ, εύχομαι και σε σένα καλές γιορτές. Χαίρομαι που σου αρέσει η Ελβετία!

    Vasvoe, merci. Εσύ στην Ζυρίχη και ‘γω στην Γενεύη! Καλά να περάσεις.

    Netkerveros, νομίζω πως ο Χατζής είναι must για τα σιροπιαστά.

     
  • At 12/22/2005 10:04 PM, Blogger NetKerveros said…

    Καλό ταξίδι και τις καλύτερες ευχές μου για ευτυχισμένα Χριστούγεννα.

     
  • At 12/23/2005 8:34 AM, Blogger snikolas said…

    Σ’ ευχαριστώ πολύ. Καλές γιορτές και σε σένα.

     
  • At 12/23/2005 9:38 AM, Blogger Johny said…

    Εσύ θα έχεις φύγει βέβαια... όποτε στην αρχή σκέφτηκα να στείλω τα χρόνια πολλά με περιστέρι , αλλα δεν νομίζω να έβγαζε πέρα με το κρύο που θα έχει εκεί που πηγαίνεις. Οποτε στα λέω από εδώ.
    Χρονια πολλά...

     
  • At 12/23/2005 10:09 AM, Blogger isos said…

    Καλά να περάσεις καλές γιορτές και καλή επάνοδο !! Χρονιά πολλά !!!

     
  • At 12/23/2005 1:10 PM, Blogger mistounou said…

    Καλά Χριστούγεννα Νικόλα μου!

     
  • At 12/23/2005 2:16 PM, Blogger Marina said…

    Καλό ταξείδι και καλές γιορτές!
    Δεν σε λυπάμαι πάντως για τα καλούδια που θα κουβαλήσεις γιατί
    παλιά και εγώ που πήγαινε στην μητέρα πατρίδα για Χριστούγεννα (Αγγλία) είχα 1 βαλίτσα και ένα σάκκο γεμάτο με κουραμπιέδες (πάνω-πάνω)μπλακλαβά, μελομακάρονα, ρακί, τσίπουρο, ελιές, μαρμελάδα χειροποίητη και χωριστά ένα ντενεκέ λάδι!...Και δεν είχα και χαμάλη για να τα σηκώνει!!!

     
  • At 12/24/2005 1:29 PM, Blogger snikolas said…

    johny, isos, artemis, marina, kales giortes kai se sas.

    marina oute kai go exo xamali. meta apo to xthesino ponaei h plath mou... :)

     
  • At 12/27/2005 6:30 PM, Blogger KV said…

    Και εγώ Γενεύη και εγώ Γενεύη !!! Αλλά ανάποδα !!! Τις γιορτές στην Ελλάδα και ... οι μεταφορές διπλές. Ήρθα φορτωμένη σοκολάτες και φοντύ θα φύγω φορτωμένη τσουρέκια, κριθαράκι, καφέδες κλπ κλπ ΑΛΛΑ πάντα φορτωμένη !!!

     

Post a Comment

<< Home