some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, December 13, 2005

Τι θέλω από τον Αι Βασίλη (Updated)

Χριστούγεννα έρχονται και πρέπει να κάνω την λίστα με τα δώρα που περιμένω από τον Αι Βασίλη. 29 χρονών γάιδαρος και ακόμη δεν ξέρω ποια είναι η διεύθυνση του Αι Βασίλη, οπότε και κάνω την λίστα post στο blog μου ελπίζοντας πως θα την δει! Δεν ήμουν και το καλύτερο παιδί φέτος αλλά και πότε ήμουν; Οπότε Αι Βασίλη, πάρε να’ χεις:

1. Ένα psp της sony
2. Ένα sony vaio VGN-TX1XP
3. Το Suunto D9
4. Ένα ipod
5. Έναν ρυθμιστή T2
6. Μια canon EOS 5D
7. Μια εξωλέμβια Zodiac
8. Ένα 45άρη colt
9. Το E860 της Samsung
10. To X-Box360

Ένας γείτονας στην απέναντι πολυκατοικία έχει το όχημα της photo, έχω την μινιατούρα και δεν μου φτάνει από τότε που το είδα αληθινό. Να το ζητήσω και αυτό;

…και σιγά μην μου τα πάρει, ο τσιφούτης…

13 Comments:

  • At 12/13/2005 4:30 PM, Blogger jojo said…

    δηλαδή για να καταλάβω,
    είσαι ευχαριστημένος με ένα απο αυτά ή με όλα μαζί?
    γιατί μερικά είναι παρόμοια,
    όπως το psp και το XBox...

    πάντως τί να σου πω..
    ελπίζω ο Αη-Βασίλης ναναι καλά ενημερωμένος γύρω απο την τεχνολογία του σήμερα γιατί αν έχει μείνει στα ξύλινα κουκλόσπιτα και στις πάνινες κούκλες,
    την έβαψες!

    (μηπως αν δεν τον αποκαλούσες τσιφούτη, είχες περισσότερες πιθανότητες, ή το κάνεις για ναχει άλλοθι αν τελικά δεν σου τα φέρει?)

     
  • At 12/13/2005 5:33 PM, Blogger raffinata said…

    καλά, άμα δω την αη-βασίλαινα που παίζουμε μαζί μπιρίμπα θα το προωθήσω το θέμα σου, έχει τον τρόπο της αυτή να τον πείσει να στα φέρει :Ρ

     
  • At 12/13/2005 7:47 PM, Blogger snikolas said…

    Jojo τον αποκαλώ τσιφούτη για να δω αν τελικά θα υποκύψει στον ψυχολογικό πόλεμο που εξαπέλυσα εναντίον του! Ένα από όλα αυτά να μου φέρει ευτυχισμένος θα είμαι, αλλά να που κάτι μου λέει πως για φέτος τουλάχιστον…

    Ps. Δεν έχει σημασία αν είναι παρόμοια, σημασία έχει πως δεν είναι ίδια!!! :)

    Raffinata, λες τελικά να γίνει το conne;

     
  • At 12/13/2005 9:51 PM, Blogger Marina said…

    Βρε μονοχοφαγά, αν δώσει όλα αυτά σε σένα ο Αη Βασίλης, θα ξεπουπουλιασθεί και τι θα μείνει για τα υπόλοιπα παιδάκια?
    Τσ, Τσ η σημερινή νεολέρα..

     
  • At 12/14/2005 1:08 AM, Blogger snikolas said…

    Marina λες να ζητήσω λιγότερα; Μην πάρει θάρρος φοβάμαι μόνο και μετά με κοροϊδέψει με τίποτα κουκλόσπιτα και πάνινες κούκλες που λέει και η jojo!!!

    Τελαμώνα, δεν ήξερα για τα καμένα pixels, thanks for the tip, όσο για το όχημα… πάρε και συ ένα να κάνουμε κόντρες στην Εγνατία οδό να έχει περισσότερο πλάκα το πράγμα!

     
  • At 12/14/2005 10:22 AM, Blogger Unknown said…

    Λέω αντί του Αι Βασίλη να γράψεις γράμμα στον Γερμανό και μπορεί άμα έχει ις καλές του να πάρεις τα περισσότερα από αυτά....

    Πάντως ο Αι Βασίλης έχει δικό του blog φέτος :p

    xmasxmasxmas.blogspot.com

    Γιατί δεν δοκιμάζεις να γράψεις εκεί ένα γράμμα :p

     
  • At 12/14/2005 12:31 PM, Blogger . said…

    και μετά μας έλεγες για φτιαγμένα αμάξια......

    φτου σου ρε!

     
  • At 12/14/2005 1:50 PM, Blogger snikolas said…

    Darthiir θα το δοκιμάσω και αυτό!

    Marilina… άλλο να έχεις την Lamborghini στο parking σου, και άλλο το
    Opel ascona με αεροτομή made in youftos!!!

     
  • At 12/14/2005 4:05 PM, Blogger NetKerveros said…

    Νικόλα, μάλλον έχεις πιο πολλές πιθανότητες αν ζητήσεις κάτι από τον ξενιτεμένο σου θείο στο αμέρικα παρά από τον Αι Βασίλη.

     
  • At 12/14/2005 4:43 PM, Blogger Johny said…

    Βρε Νικόλα ο Αι Βασίλης είναι θείος μου. Γιατί δεν μου το έλεγες νωρίτερα να έκανα κατάσταση;

     
  • At 12/14/2005 4:47 PM, Blogger snikolas said…

    Τώρα είναι αργά ε; φτου σου ρε γαμώτο

     
  • At 12/16/2005 10:53 AM, Anonymous Anonymous said…

    εγω θέλω καινουργια υδραυλικά σε όλο μου το σπιτι. ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 12/16/2005 1:40 PM, Blogger Souzi Grammatikou said…

    Eisai kai polyexodos!! Tapeinoi bloggers eimaste, ti na prwtokataferoume?!

     

Post a Comment

<< Home