some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, December 08, 2005

Ο μικρός Νικόλας σε νέες περιπέτειες.

Όταν ήμουν μικρός, (όχι ότι δεν είμαι τώρα μικρός αλλά…) πέρα από τα κάθε είδους κόμικς δεν μπορώ να πω πως μου άρεζε και πολύ να διαβάζω. Τα μόνα βιβλία που διάβαζα μετά μανίας ήταν “Οι πέντε φίλοι” και οι “μυστικοί εφτά” της Enid Blyton. Super ιστορίες με πολύ μυστήριο, σπιτάκια σε κήπους για αρχηγείο, ατελείωτα μπισκότα και ότι μπορεί να θελήσει ένα πιτσιρίκι για να περάσει γενικός καλά.

Όταν ήμουν στην Τρίτη δημοτικού έπεσε στα χέρια μου ένα βιβλίο με τίτλο “Ο μικρός Νικόλας διασκεδάζει”. Ταυτίστηκα αμέσως. Ο μικρός Νικόλας διάβαζε τις ιστορίες ενός άλλου μικρού Νικόλα! Λάτρεψα αμέσως το βιβλίο και φυσικά έβαλα τους γονείς μου να μου πάρουν και τα υπόλοιπα της σειράς. Για όσους δεν έχουν ιδέα περί τίνος πρόκειται θα πω μόνο πως τα βιβλία είχαν μικρές ιστορίες που αφορούσαν τον μικρό Νικόλα και τους φίλους του από το σχολείο. Παιχνίδι, ξύλο, κλάματα και υστερίες που μόνο ένα παιδί θα καταλάβαινε δηλαδή. Πολύ πλάκα…

Με αφορμή την γιορτή μου, πήρα δώρο (δεν θα πω από ποιόν : ) ), τις καινούργιες και αδημοσίευτες μέχρι σήμερα ιστορίες του μικρού Νικόλα. Για μένα, το βιβλίο αυτό ήταν ένα ταξίδι στο παρελθόν. Θυμήθηκα πράγματα που νόμιζα ξεχασμένα. Τώρα που τα Χριστούγεννα έρχονται και το δώρο θα το τσακίσετε που θα το τσακίσετε, σας συνιστώ να βάλετε το συγκεκριμένο βιβλίο στην λίστα με τα ψώνια σας γιατί θα σας χαρίσει πολλά χαμόγελα.

10 Comments:

  • At 12/08/2005 11:19 PM, Blogger Johny said…

    Ο Νικόλας διαβάζει τον μικρό Νικόλα

    Χι!Χι!Χι καλοόοοοοοοο!

     
  • At 12/09/2005 2:12 AM, Blogger . said…

    ευχαροτούμε νικολάαααακη

     
  • At 12/09/2005 9:48 AM, Blogger jojo said…

    και το είδα την Τρίτη το βιβλίο και σε θυμήθηκα που γιόρταζες!
    χαίρομαι που κάποιος το σκέφτηκε και σου το χάρισε...
    :)))

     
  • At 12/09/2005 10:43 AM, Blogger NetKerveros said…

    Το πήρα και εγώ στον ανιψιό μου τον Νικόλα. Είναι μόνο τριών ετών οπότε κάθισα και το διάβασα εγώ. Πάρα πολύ καλό.

     
  • At 12/09/2005 12:57 PM, Blogger Johny said…

    Ρε παιδιά ζήλεψα. Σήμερα που θα πάω κέντρο θα το αγοράσω και εγώ.

     
  • At 12/09/2005 2:17 PM, Blogger snikolas said…

    Τελικά αυτό το βιβλίο ήθελε να μου το πάρει πολύς κόσμος!

     
  • At 12/10/2005 7:37 AM, Blogger raffinata said…

    αν το πάρω στη δεκάχρονη ανηψιά μου θα της αρέσει?? ή είναι μόνο για αγόρια και δεν την αντέχω γιατί είναι κλαψιάρα και μου το φέρει στο κεφάλι :Ρ

     
  • At 12/10/2005 9:52 AM, Blogger snikolas said…

    Ωχ, δύσκολη η ερώτηση σου… Τι να σου πω τώρα; Τα σημερινά παιδιά είναι διαφορετικά από ότι ήταν πριν από είκοσι χρόνια. Αν θέλεις οπωσδήποτε να πάρεις την μικρή ένα βιβλίο ρίξε μια ματιά στο βιβλίο πριν το πάρεις. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν ήθελε να διαβάσει η μικρή μου αδελφή τον μικρό Νικόλα…

     
  • At 12/16/2005 9:16 PM, Blogger €lisavet said…

    oi mustikoi efta...ti mou thumises!!!
    to diAvaza me misokleista matia ,opos kanoun stis tainies thriller :PPPPPP

     
  • At 12/17/2005 10:54 AM, Blogger snikolas said…

    Επιτέλους! Βρέθηκε ένας που διάβαζε τους μυστικούς εφτά! Είχα αρχίσει να ανησυχώ πως μόνο εγώ τα είχα διαβάσει αυτά τα βιβλία…

     

Post a Comment

<< Home