some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, January 09, 2006

Το όνειρο της jojo πραγματικότητα!

Σάββατο βράδυ, η Κυριακή ξημερώματα, όπως θέλετε δέστε το. Ώρα Ελλάδος 4:30, Επιστρέφω στο σπίτι μου μετά από μια έξοδο σε φιλικό bar όπου και γιορτάσαμε την ονομαστική εορτή των Ιωάννηδων και της Ιωάννας μας. Παρκάρω το αυτοκίνητο μου και προχωράω προς την είσοδο της πολυκατοικίας. Βγάζω τα κλειδιά μου από την τσέπη μου και ψάχνοντας να βρω το σωστό κλειδί ακούω έναν θόρυβο από τα αριστερά μου, κάποιος μιλάει μέσα από τα δόντια του ψιθυριστά. Σηκώνω το κεφάλι μου προς το μέρος που άκουσα τον θόρυβο και ανταλλάσσω βλέμμα με έναν κουκουλοφόρο! Τα 4 jack και τα σφηνάκια με την τεκίλα δεν βοηθούν τον εγκέφαλο μου να αφομοιώσει σωστά την πληροφορία. Παρατηρώ το αυτοκίνητο και βλέπω πως λείπει η δεξιά ζάντα! Παγώνω. Η μόνη σκέψη που περνάει από το μυαλό μου είναι, ΣΚΑΤΑ. Σε κλάσματα δευτερολέπτων ένας ακόμη κουκουλοφόρος κάνει την εμφάνιση του και κρύβετε μαζί με τον πρώτο πίσω από ένα άλλο αυτοκίνητο της πυλωτής. Μένω εκεί με καρφωμένο το βλέμμα προς το μέρος τους και περιμένω. Μην με ρωτάτε τι περιμένω, δεν ξέρω. Έχει παγώσει το αίμα μου. Περιμένω περίπου ένα λεπτό εκεί ακίνητος. Ούτε εγώ πίσω ούτε εκείνοι! Ο εγκέφαλος δίνει το τελευταίο σήμα. ΑΚΟΜΗ ΠΟΙΟ ΣΚΑΤΑ! Αφού με γράφουν κανονικά και περιμένουν να την “κάνω” η να αναμετρηθούμε, μόνο ένα πράγμα μπορεί να συμβαίνει. Είναι έτοιμοι για όλα. Το ζύγισμα της κατάστασης αστραπιαίο μέσα μου. Είδα 2, μπορεί να είναι περισσότεροι όμως. Για 4 ζαντολάστιχα δεν αξίζει να με μαχαιρώσουν. Μπαίνω στην πολυκατοικία και καλώ όχι την αστυνομία αλλά το ασανσέρ. Πηγαίνω στον ιδιοκτήτη και τον ξυπνάω. Κατεβαίνουμε μαζί σε λιγότερο από 2 λεπτά. Όπως πολύ σωστά θα μαντέψατε οι περισσότεροι από εσάς, οι κουκουλοφόροι ήταν άφαντοι μαζί με τα 4 ζαντολάστιχα.

Η αστυνομία ήρθε μετά από κανένα μισάωρο. Έτσι απλά για να καταγράψει το συμβάν. Τα αποτυπώματα έπρεπε να περιμένουν μέχρι την άλλη μέρα το πρωί. Όχι τίποτα άλλο ρε παιδί μου, αλλά αφού θα πάμε για ύπνο και δεν θα μείνει κανείς κοντά στο αυτοκίνητο, να δώσουμε την ευκαιρία στα “παιδιά” με τις κουκούλες να περάσουν ένα σκουπισματάκι εκεί που τα μαγικά τους χέρια έκαναν το ταχυδακτυλουργικό κόλπο! Λέω εγώ τώρα…

Το κακό δεν είναι μόνο τα ζαντολάστιχα που “ψειρίσανε” οι κουκουλοφόροι. Το κακό είναι πως μαζί με τα ζαντολάστιχα πήραν και την κλειδαριά του αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει πως θα κάνουν αντικλείδι και θα επιστρέψουν για όλο το αυτοκίνητο. Παλιό κόλπο. Οπότε η ζημιά δεν είναι μόνο τα ζαντολάστιχα. Πρέπει να αλλαχτούν όλες οι κλειδαριές, ακόμη και της μίζας.

jojo τελικά έπρεπε να μελετήσω στο post σου, με περισσότερη προσοχή τις τεχνικές παράδοσης άνευ όρων των ληστών!

23 Comments:

  • At 1/09/2006 9:55 AM, Blogger jojo said…

    πω πω περίπτωση!!!! ανατρίχιασα!
    άσε που το καταλυπήθηκα το καημένο το αυτοκινητάκι που τόδα έτσι φαφούτικο χωρίς τα ζαντολάστιχά του!!!

    αμάν βρε παιδάκι μου,
    σε σένα θα τύχουν όλα???
    τι τόθελα και το μελέτησα?

    πάντως, πολύ καλά έπραξες και δεν αναμετρήθηκες μαζί τους,
    γιατί αυτοί είναι έτοιμοι για όλα,
    και γίνονται εγκλήματα και για πιο ασήμαντες αφορμές...

    αλλά άλλη φορά να κουβαλάς το σχετικό σκουπόξυλο μαζί σου,
    είναι το καταλληλότερο όπλο! :P

     
  • At 1/09/2006 10:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    Σοβαρα μιλας ρε Νικόλα,
    κουφάθηκα, αμαν, πω ρε. Καλά έκανες και δεν αντέδρασες, γιατί ποιος ξέρει μπορεί να μη ξαναπίναμε μαζί ποτά.
    Άλλη φορά με καλάζνικοφ πρέπει να κυκλοφορούμε.

     
  • At 1/09/2006 2:19 PM, Blogger NetKerveros said…

    Μήπως ο Jack και η Quervo σε κάνανε να βλέπεις τους ληστές διπλούς; Πόσα δάχτυλα σου δείχνω τώρα;

     
  • At 1/09/2006 3:13 PM, Blogger snikolas said…

    m13 Φυσικά και έκλασα μέντες. Που να ξέρω αν οπλοφορούν η όχι;

    net kerveros, Είσαι λίγο άδικος μαζί μου ε; :)

    jojo, spanish dvd, Από δω και στο εξής θα έχω πάντα πρόχειρα μαζί μου το σκουπόξυλο από την μια και το kalasnikof από την άλλη.

     
  • At 1/09/2006 4:03 PM, Blogger Unknown said…

    Ζαντολάστιχα μου 'θελες... :ppp

     
  • At 1/09/2006 7:18 PM, Blogger jojo said…

    δεν ήταν δικά του τα ζαντολάστιχα βρε darth....

    αλλά για πες μου νικόλα,
    θέλεις αν αύριο δω στον ύπνο μου οτι μου πέφτει το λαχείο,
    να το κάνω ποστ
    και μετά εσύ να παίξεις λοττο?

    τα κέρδη μισά-μισά εννοείται...;)

     
  • At 1/09/2006 7:43 PM, Blogger snikolas said…

    Darthiir δεν με προσέχεις, δεν με προσέχεις...

    Jojo φυσικά και θα μου το πεις. Αλλά μην διανοηθείς να το μοιραστείς με τους άλλους κάνοντας το post! Μόνο σε μένα θα το πεις!!!

     
  • At 1/09/2006 8:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    συγνωμη , μιλαμε για το αυτοκινητο που ελεγες να ζητησεις δωρο απο τον ΑηΒασιλη ?

     
  • At 1/09/2006 8:26 PM, Blogger KV said…

    Όπως ξέρεις Νικόλα εδώ αφήνουμε τα κλειδιά πάνω στο αμάξι !!! Άσε που αν είναι Twingo o ένας περαστικός (ιταλός) κλέφτης ούτε που θα το κοιτάξει!!!!

    Και πολύ καλά έκανες που δεν αντέδρασες, ποτέ δεν ξέρεις ! Πολύ λογικά σκέφτηκες μετά από τόσο Jack, πάλι καλά (οδηγητός δεν έγραψες ότι γύρισες ;-( ]

    [άμα σου γράψει η jojo για το lotto να το παίξουμε καλύτερα εδώ;;;;;;;;;;; τρελλά ποσά ... από 1/3 όλοι ;-) ]

     
  • At 1/09/2006 8:30 PM, Blogger snikolas said…

    Όχι, όχι τελαμώνα, εγώ ζήτησα μια Lamborghini αυτό είναι μια Z4 3000cc. Όχι ότι θα με χαλούσε βέβαια… :)

    Kv, εεεε ναι… οδηγητός γύρισα, αλλά το bar είναι 300m. από το σπίτι μου!!! Όσο για το lotto, να το εξετάσουμε το πράγμα!

     
  • At 1/09/2006 8:31 PM, Blogger Johny said…

    Βρε Νικόλα , σαν να διάβαζα θρίλερ
    ήταν το post σου! Ευτυχως που δεν
    υπήρχαν συμπλοκες φίλε. Και ναι η αλήθεια είναι ότι σε κάτι τέτοιες
    στιγμές συμβαίνουν όλα τόσο αστραπιαία
    που η αντιδράσεις είναι σαν λαχείο.
    Νομίζω ότι τράβηξες το σωστό λαχνό
    και δεν έκανες καμιά κίνηση.

    Και βέβαια τώρα έχεις να αντιμετωπίσεις
    τα πρακτικά , ελπίζω σύντομα η Ζ σου να μαρσάρει στους δρόμους.

    Πάντως όταν είχα υποπτεφθεί παραξενες κινήσεις στο παλιό μου σπίτι είχα εφοδιαστεί με ένα μπλάστη (από αυτούς που μπλάθουν τα τσουρέκια) δίπλα στο κιβώτιο.

    Αντε με κάθε λαλακα που κυκλοφορεί ελεύθερος.

     
  • At 1/09/2006 8:33 PM, Blogger snikolas said…

    Johny και συ σαν τον darthiir δεν με προσέχεις!!! Δεν είναι δικό μου παιδιά το αυτοκίνητο! Μακάρι να ήταν αλλά δεν είναι! Περιμένω την jojo να δει το όνειρο με τα νούμερα του lotto και να μου τα πει για να τα παίξω!

     
  • At 1/09/2006 8:47 PM, Blogger Johny said…

    Ουπς!!!Αλλά που να σε προσέξω βρε νικόλα μετά το θρίλερ που διάβασα....

     
  • At 1/09/2006 9:43 PM, Blogger Marina said…

    Χεστηκα απο τον φόβο μου με τις περιγραφές σου!..
    Ησουνα τυχερός που δεν σου έδωσαν καμμία!!

     
  • At 1/10/2006 12:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Τέσσερα ζαντολάστιχα δεν αξίζουν τέσσερα σπασμένα δόντια... Brutal αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

     
  • At 1/10/2006 1:09 AM, Blogger snikolas said…

    Όπως τα λέτε είναι παιδιά.

     
  • At 1/10/2006 12:12 PM, Blogger Unknown said…

    Επειδή τους κοροϊδεύεις εσύ για να μην μάθουν ότι κέρδισες και αγόρασες τέτοιο αμάξι, θα το χάψω εγώ;;;;

     
  • At 1/10/2006 5:33 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    4 zantolastixa fusika den a3izoun 4 spasmena dontia.. eidika otan ta dontia einai dika sou, enw ta zantolastixa allou :)

    brutal kai auto, alla einai h alh8eia..

     
  • At 1/10/2006 5:37 PM, Blogger snikolas said…

    Darthiir εσύ με τα πετρέλαια και τις καμήλες… τι αυτοκίνητο έχεις;

    Σταύρο, έχεις απόλυτο δίκιο.

     
  • At 1/10/2006 9:05 PM, Blogger loukoumaki said…

    nomizo oti exeis tin pio gkantemiki puloti tis polis!
    pantos bravo gia tin psixremia sou ego den ksero ti tha ekana, an krino tis mexri tora antidraseis mou under stress sigoura malakia tha itan!!!
    ante na prosexeis se theloume zontano!
    a.nxotiki!

     
  • At 1/18/2006 12:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    ΝΙΚΟΛΑ! Φοβάμαι πως θα σου μιλήσω αυστηρά! Κάπου εδώ πρέπει να πεις "Ήμαρτον Κύριε" λόγω "ασύγγνωστης" ενοχής! (όπως θα διαβάσεις στο σχετικό link).
    Διότι, πώς να το κάνουμε, συμμετείχες αγαπητέ. Συμμετείχες παθητικά ως θεατής!

    Πω πωωωω... και μη χειρότερα!

    Λοιπόν Νικόλα, ούτε σκουπόξυλα ούτε πλάστες! (συγγνώμη jojo, συγγνώμη johny).
    Είναι μεγάλα, άβολα και εμφανή. Mία είναι η λύση:
    Φωτόσπαθο φίλε μου. Χαζοί είναι οι Jedai;;
    Άσε που θα είναι πολύ ιπποτικό να προστατέψεις τα ζαντολάστιχα του γείτονα. Αυτό πού το πας;!

    :-PP

     
  • At 1/18/2006 2:28 PM, Blogger snikolas said…

    Quark. Έπεσες διάνα! Αν ήξερες πόσο θέλω ένα φωτόσπαθο…

     
  • At 1/23/2006 2:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    χμμμμ...

    για ψάξε μέσα σου, ίσως και να το'χεις ήδη το δικό σου "φωτό"-σπαθο :-)

    ...ελπίζω και όλοι μας δηλαδή...

    Υπέροχος καιρός! Καλή 'βδομάδα!

     

Post a Comment

<< Home