some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, May 03, 2006

75κ.

Δύο παίκτες του πόλο από 1.90 ο καθένας τους, ένας θεός ξέρει πόσο ζυγίζανε, ένας ακόμη που θύμιζε αρκούδα με πέντε σακούλες ψώνια και ένας εγώ 76κ. με μια τσάντα 3κ. περίπου στο χέρι… Μπορεί το γελοίο όριο των 75κ. έκαστος να το παραβήκαμε αλλά σεβαστήκαμε το ηλικιακό όριο των δεκατεσσάρων χρόνων που ορίζει ο νόμος για την χρήση των ανελκυστήρων.

Κατέληξα στο συμπέρασμα πως ο τυπάς που έβγαλε τον νόμο για απαγόρευση χρήσης ανελκυστήρα σε άτομα κάτω των δεκατεσσάρων δεν είχε παιδιά. Ή, είχε παιδί που κατάφερε να κάνει σωστή χρήση του ανελκυστήρα στα δεκατέσσερα!

Για όσους δεν αισθάνονται και τόσο ασφάλεια όταν μπαίνουν σε γεμάτους ανελκυστήρες ρίχνουν μια ματιά εδώ.

Για όσους ανησυχούν για την ασφάλεια των ανελκυστήρων γενικά, εδώ.

Όσο για το ηλικιακό όριο… πόσο ακόμη θα προσβάλουν την νοημοσύνη των δεκατετράχρονων;

27 Comments:

  • At 5/03/2006 7:50 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Επιτέλους!!!
    Κάποιος που δεν ξέχασε ότι πέρασε από παιδική, εφηβική κτλ ηλικία και ότι γεννήθηκε και μεγάλωσε και δε φύτρωσε ξαφνικά μεγάλος, ενήλικας, υπεύθυνος και σοβαρός!
    Ουφ!

     
  • At 5/03/2006 8:02 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Ποιός ξέρει από πότε έχει "ξεμείνει" αυτός ο νόμος...

     
  • At 5/03/2006 9:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    Και πάλι, προσβάλεις την νοημοσύνη όχι μόνο του ανελκυστηρονομοθέτη αλλά και του καημένου 14χρονου γιού του.
    Τελικά μόνο κακίες ξέρεις να λες κύριε Σκούρα...

     
  • At 5/03/2006 9:44 PM, Blogger alienlover said…

    Τελικά σας ανέβασε ο ανελκυστήρας; :ρ

     
  • At 5/03/2006 9:58 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε ακόμη παιδί είμαι! :)

    Juanita… υποθέτω από τον καιρό του Νόε!

    Rockordie… LOL LOL LOL LOL LOL!!! :)

    Alienlover, χωρίς προβλήματα!

     
  • At 5/03/2006 10:30 PM, Blogger alex said…

    Παναγίτσα είχε;

     
  • At 5/03/2006 11:15 PM, Blogger . said…

    αυτου΄ς τους πολίστες... πού μπορώ να τους βρώ;;;;;

     
  • At 5/03/2006 11:23 PM, Blogger Anna said…

    Εγω με τη Μαριλινα!!! :D

     
  • At 5/03/2006 11:26 PM, Blogger Butterfly said…

    Η νοημοσύνη των 14χρονων? ΧΑ
    Έλα να σου συστήσω την κόρη μου!!!!
    Όχι επειδή είναι κόρη μου (χαζομαμά-κανείς άλλος δεν έχει κάνει παιδιά χαχαχαχαχα), αλλά πολλοί μεγάλοι δύσκολα τα βράζουν πέρα μαζί της.
    Όσο για τους ανελκυστήρες......

     
  • At 5/03/2006 11:43 PM, Blogger alienlover said…

    Mαριλινα, αμα τους βρεις, πες μου κι εμενα που τους βρήκες :D:D:D

     
  • At 5/04/2006 10:35 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αφεντικε????
    τι χαμπαρια, βρε???
    καφεεεεεεεεεεεεεεεε
    πι χαχαχχαχαχαααα...
    ;p

    σιγα μην κατσω να δουλεψω!!!
    μπριτςςςςςςς.......

     
  • At 5/04/2006 11:19 AM, Blogger jojo said…

    πάντα αναρωτιώμουνα γιατί πρέπει να κλείσει κάποιος τα 14 για να ανέβει με το ασανσέρ.
    και μέχρι να τα κλείσω, (πέρσυ πρόπερσυ δηλαδή...:P) ένοιωθα οτι περνούσα στην παρανομία!!!

    τώρα επιτέλους δικαιώθηκα!!!

     
  • At 5/04/2006 1:20 PM, Blogger Λαμπρούκος said…

    Και για όλους εμάς που είμαστε 175 κιλά τι γίνεται, έ?

     
  • At 5/04/2006 1:34 PM, Blogger snikolas said…

    Alex όχι αυτό δεν είχε.

    Marilina, Anna, alienlover, στείλτε μου τα βιογραφικά σας αν τα ξαναδώ τα παιδία να κάνω το conne!

    Butterfly ελπίζω να εννοείς βγάζουν και όχι βράζουν! Έτσι; :)

    Vasiliki… δούλευε…. Μην μιλάς… θα στην κόψω την σύνδεση…

    Jojo και τώρα με τις ψευδείς δηλώσεις σου περνάς στην παρανομία αλλά… θα κάνω τα στραβά μάτια :)

    Λαμπρούκο απλά μπαίνεις μόνος σου! :)

     
  • At 5/04/2006 2:35 PM, Blogger Night's Knight said…

    Είμαι σοφότερος πια. Διάβασα για τους ανελκυστήρες και στα αγγλικά παρακαλώ, όσα δεν είχα διαβάσει στη ζωή μου όλη.
    Άσχετο, άργησα πολύ να καταλάβω τι σημαίνει ΚΑΤ/ΝΟΣ. Μετά τα 14 μου το κατάλαβα. Μήπως γι αυτό;

     
  • At 5/04/2006 3:58 PM, Blogger loukoumaki said…

    Καλά βρε γαϊδούρι, γουρούνι , άσπλαχνε!
    Ποτέ τους γνώρισες τους πολίστες??? Εγώ πότε θα τους γνωρίσω???
    Και δικαιολογίες του στυλ «είσαι 1,53 ούτε που θα σε δουν» δεν τις δέχομαι!
    ΑΣΠΛΑΧΝΕ!
    Να μην βρω και εγώ έναν άνθρωπο?
    Εγώ πότε θα γίνω μάνα????

     
  • At 5/04/2006 4:10 PM, Blogger KV said…

    Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, υποτίμηση στην λογική των λογικών 14χρονων... Για τους μη λογικούς 30+χρονους όμως δεν έχει προβλέψει κανείς κανόνες ... γιατί αυτοί είναι που παλλιμπαιδίζουν στα ανσανσέρια!

     
  • At 5/05/2006 1:05 AM, Blogger snikolas said…

    Night knight μετά από αυτή την δήλωση θα πρέπει να αναθεωρήσω δηλαδή τα πάντα! :)

    Loukoumaki εμένα ρωτάς πότε θα γίνεις μάνα; Τώρα σ’ έπιασε;

    Kv Αλήθεια είναι πως δεν μου πέρασε καθόλου η πονηρή σκέψη σου από το μυαλό όταν έγραφα το post! Εδώ εσύ δίνεις μια τελείως διαφορετική διάσταση του πράγματος! Εύγε! :)

     
  • At 5/05/2006 11:16 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    σωστή η σκέψη για τα 14χρονα!
    έχω την εντύπωση όμως ότι έχεις φάει σκάλωμα με τη wikipedia! :) :) :)

     
  • At 5/05/2006 3:11 PM, Blogger Neilys said…

    είναι όπως το σηματάκι στην T.V. κατάλληλο από 15+ κλπ .. οκ για το 18+ αλλά τα άλλα ποιός τα σκέφτηκε;

     
  • At 5/07/2006 6:53 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αφεντικε?
    ;ppp

    (εγω και συ... και να σου λεω με υφος...
    "λοιπον κοιτα να δεις...πριν τα παρω χοντρα...καφεεεεεεεεεεεε!!!
    και που 'σαι?...πιτσιρικο??
    σβελτα!!!!"
    το παραπανω αποτελει καθημερινο μου ονειρο...!!!!!)

    πι χαχαχαχαχαχαα....
    ;ppp

     
  • At 5/07/2006 12:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    πρέπει να δεις τον ανελκυστήρα στην οικοδομή που δουλεύω. Εχω ώρες ώρες την εντύπωση πως τα δύο άτομα που κάνουν ποδήλατο, για να ανεβοκατεβαίνει ο θάλαμος, είναι κουρασμένη πια.
    PS: τι είναι αυτό το χιμ. στη φωτό, μήπως πρόκειται για νεα μονάδα μέτρησης και δεν θα έπρεπε να ανυσηχείς??

     
  • At 5/07/2006 6:33 PM, Blogger snikolas said…

    Gelial… τι σε κάνει να πιστεύεις πως έχω φάει σκάλωμα με την wiki; :)

    Giorgie… έχω την ίδια απορία!

    Vasiliki… όνειρο θερινής νυκτός! :)

    Unclejack LOL!

     
  • At 5/07/2006 6:38 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    που θα με παει...
    που θα με παει...
    θα σε εξοντωσω...
    κατι τετοιο θυμαμε οτι επρεπε να κανω...αλλα για σενα ητανε; για τον αλλο τον αφεντικουλι μ' ητανε; τον netkervero καλε λεω...
    τον πραγματικο μου αφεντικο ητανε; θα σε γελασω...
    αλλα που θα με παει θα το θυμηθωωωωωω!!! και τοτε; τοτε θα δειτε τι εστι...βασιλικη!!!!
    ;ppp

     
  • At 5/08/2006 5:56 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τι εγινε ρε παιδια;;;...
    που ειναι το αφεντικο μ';;;;

    μην βαρατε, καλε!!!
    εγω δεν ξερω τιποτα...ειμαι αθωα σας λεωωωω....
    δεν εκανα τιποτεςςςς!!!!
    ακομη!!!...
    πι χαχααχχαχααα
    ;ppp

     
  • At 5/09/2006 12:58 AM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki…άστα… τρέχω και δεν προλαβαίνω αυτές τις μέρες… you know veggos?

     
  • At 5/09/2006 6:15 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    hellooooo veggosssss!!!!
    δε με λες;
    πανω στο τρεξιμο...δεν πιανεις και ενα καφεδακι;;;;...
    πι χαχαχαχαχα...
    ;ppp

    πολλες και τρελλες κρουασανοκαλημερες!!!!

     

Post a Comment

<< Home