some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, April 18, 2006

Make a movie. And the Oscar goes to… + i voted

Για ακόμη μια φορά ένας ακόμη μεγάλος διαγωνισμός! Αυτή την φορά πρέπει να κάνετε μια ταινία μικρού μήκους. Τα απαραίτητα εργαλεία είναι διαθέσιμα εδώ και σας έχω ένα παράδειγμα εδώ. Στον blogger που θα κάνει την καλύτερη ταινία και θα βγάλει το περισσότερο γέλιο υπόσχομαι να του στείλω ταχυδρομικά ένα πλήρες σετ στοματικής υγιεινής*!
*Γιατί όχι; Πλάκα δεν έχει;

And the Oscar goes to… Anna

Η αλήθεια είναι πως με κάθε συμμετοχή γέλασα πολύ. Αλλά όσες φορές και να είδα το video της Άννας δεν το ξεπέρασα! Γελάω ακόμη σαν να το βλέπω πρώτη φορά.

Ο δεύτερος νικητής μετά από την ψηφοφορία θρίλερ… είναι ο netkerveros με την δεύτερη συμμετοχή του.


Αφού κάνετε την ταινία αφήστε το link που σας δίνει το site στα comments και εγώ θα το κάνω post. Συμμετοχές όσες θέλετε.

Συμμετοχές:
Giorgie
anna

saf

cinematia

vasvoe: Το σχέδιο: 1 2 3 solo: Το Δελφίνι, Πάνω στο τρένο
(Το σχέδιο, εναλλακτικήαρχή)
Η συνέχεια του παραδείγματος μου από την vas! Ξανθόπουλος!
marilina 1 2
alex

σπιτόγατος 1 2 3
4 5
lemon
elf 1 2
rodia 1 2
netkerveros 1 2

Συμμετοχές μετά την απονομή:

Kelenvor 1 2

Όπως είπα ο διαγωνισμός θα λάβει τέλος Σήμερα. Συμμετοχές που θα θεωρηθούν έγκυρες θα είναι αυτές που θα εμφανιστούν στα comments μέχρι και τις 23:59! Αμέσως μετά θα ανακηρύξω τον νικητή του διαγωνισμού.

Επειδή υπάρχουν διαφωνίες για τον τρόπο διεξαγωγής του διαγωνισμού, θα δώσω και δεύτερο ίδιο δώρο στον νικητή που θα ανακηρύξετε εσείς! Από Τετάρτη 00:00 μέχρι και 20:00 έχετε το δικαίωμα να αφήσετε comment με μία ψήφο. Δικαίωμα στην ψήφο έχουν μόνο bloggers. Ανώνυμα comment με ψήφο δεν θα γίνουν δεκτά.

93 Comments:

  • At 4/18/2006 11:20 PM, Blogger Xνούδι said…

    Έχω γελάσει τόσο πολύ. Μα τόσο πολύ. Αφού κάνω άλλα πράγματα, το σκέφτομαι και ξαναγελάω.

    Εύγε κύριε Σκούρα. Πολύ έξυπνο.

    Θα επανέλθω. :-)


    ("Σκάσε πόρνη, εγώ τον κόπρο αγαπώ". Έχω πεθάνει λέμε.)

     
  • At 4/19/2006 12:26 AM, Blogger xryc agripnia said…

    http://vaguetourist.blogspot.com/2006/02/bombay-project.html#comments

    Αχ,αχ...δεν προσεχεις.Δεν προσεχεις!
    (Μια μερα θα σου παρει να τα δεις!)

    Καλο Πασχα,μεσιε Σκουρα.

     
  • At 4/19/2006 12:50 AM, Blogger snikolas said…

    Ωχ! Δεν το ήξερα αυτό! Μάλιστα! Άργησα λίγο ε; Να μάθω να διαβάζω περισσότερα blogs.

     
  • At 4/19/2006 2:00 AM, Blogger Neilys said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1087262
    Egw pantws den kratithika ekana ena akoma!

     
  • At 4/19/2006 9:36 AM, Blogger jojo said…

    επίτηδες το κάνεις ε?
    επειδή ξέρεις οτι δεν έχω γρήγορο pc και δεν μπορώ ούτε να δω, ούτε να φτιάξω βιντεάκια....

    καλάααααα....
    καλά Νικόλα.

    αφού δε με παίζετε, θα πάω και γω να φτιάξω κανα τσουρέκι μέρες πούναι,
    και δεν θα σου δώσω που να χτυπιέσαι!

     
  • At 4/19/2006 11:47 AM, Blogger Anna said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_es.php?id=1088270

    Μολις επεστρεψα στη βαση μου και ακομα γελαω με τον κοπρο! :D Eυγε κυριε Σκουρα, παντα πρωτοτυπες ιδεες εχετε! Παρτε και τη μικρη μου προχειροφτιαγμενη υπερπαραγωγη και με τις υγειες σας!

     
  • At 4/19/2006 2:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1088681

     
  • At 4/19/2006 2:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1088681

    Deyteri simmetoxi..tin thewrw kaliteri!!!

    Warning: Parental advisory +18 :P

     
  • At 4/19/2006 3:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    wxxxx....giati evgale to idio link?

     
  • At 4/19/2006 4:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Loipon ginetai vlakeia!
    Pigainete kai valte to videaki pou einai enas typas me dyo gkomenes kai sto telos tou deixnei ena fakelo i mia kai valte ton exis dialogo:
    Subtitle 1: "Γιατί δεν μας παίρνεις και τις δύο Χουάν;Τζάμπα έφερα την φίλη μου!"
    Subtitle2: "Είμαι πτώμα Ευτέρπη! Δεν έχω δυνάμεις! Με ρούφηξες καλά χθες!"
    Subtitle3: "Καλά που κράτησα λίγο σπέρμα! Θα το μοιραστώ με την Πολυξένη! Εδώ το χω!"
    H malakia einai oti otan to kanw save kanei bold ta grammata kai xanontai...opote tha prei na to kanete manual!

     
  • At 4/20/2006 1:21 AM, Blogger Cinematia said…

    Βρε Νικόλα, τώρα το λές;Είμαι Λευκάδα με το λάπτοπ αλλά εδώ δεν έχω DSL!Ti να σου κάνει μια γραμμή ούτε καν ISDN?΄Οταν πάω σπίτι μου θα το κοιτάξω!Φιλακια

     
  • At 4/20/2006 1:37 AM, Blogger Cinematia said…

    Ta κατάφερα και απο Λευκάδα!

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1091587

    enjoy!
    ;-)

     
  • At 4/20/2006 10:55 AM, Blogger vasvoe said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1092542

    edo to diko mou

     
  • At 4/20/2006 10:55 AM, Blogger vasvoe said…

    ti vlepo, evgales to verification kamari mou!?

     
  • At 4/20/2006 11:25 PM, Blogger Butterfly said…

    Πολύ καλό κύριε Σκούρα. Πολύ καλό.

     
  • At 4/21/2006 2:42 AM, Blogger . said…

    gmt είμαι κομοτηνή και με την έλλειψη adsl δε μπορώ να φτιάξω ταινιούλα..... =(

    όταν επιστρέψω στη θεσσ... =((

     
  • At 4/21/2006 3:04 AM, Blogger . said…

    εεεε, κάτι ε΄γινε τελικά.

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1096421

     
  • At 4/21/2006 3:53 AM, Blogger . said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1096511



    και ένα ακόμη για να βγάλω την ψωνάρα που κρύβω μέσα μου!!!

     
  • At 4/21/2006 9:53 AM, Blogger snikolas said…

    Giorgie καλά έκανες.

    Jojo, κάτι πρέπει να κάνεις κοπέλα μου, δεν γίνετε να μένεις πίσω. Να πεις τον καλό σου να σου κάνει δώρο μια DSL για το σπίτι! (περιμένω τώρα τον καλό σου να με σαπακιάσει στο ξύλο που σου δίνω ιδέες!) :)

    Anna τελικά δεν είναι και τόσο πρωτότυπο, κάποιος άλλος με πρόλαβε και μάλιστα εδώ και πολύ καιρό.

    Saf… κάνε βρε αγόρι μου μια προσπάθεια ακόμη να το διορθώσεις…

    Cinematia τελικά μια χαρά τα κατάφερες! :)

    Vas το verification έχει πολύ καιρό που το έβγαλα. Σου άρεσε ε; :)

    Butterfly thanks.

    Marilina μια χαρά τα κατάφερες.

     
  • At 4/21/2006 5:10 PM, Blogger vasvoe said…

    δεν το είχα προσέξει γιατί απέφευγα αν αφήσω σχόλια. τώρα όμως θα σε ρημάξω :))

    μαριλίνα καλά μιλάμε είσαι πρώτη ψωνάρα!! :))

     
  • At 4/21/2006 5:49 PM, Blogger Anna said…

    Χαχαχα!! Μαριλινα απαιχτα τα βιντεακια! :DDDD

     
  • At 4/21/2006 7:19 PM, Blogger alex said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1098788

    χι χι χι-διαβολικό γέλιο- το σετ στοματικής υγιεινής είναι δικό μου!!!

     
  • At 4/21/2006 8:50 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1099269
    ας κάνω κι εγώ μια προσπάθεια. δε χάνω τίποτα...
    Πολύ ωραία ιδέα!

     
  • At 4/21/2006 9:02 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    κι άλλο ένα για περισσότερες πιθανότητες.
    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1099322
    Καλή Ανάσταση!

     
  • At 4/21/2006 9:21 PM, Blogger alex said…

    Νικόλα κάτι έκανες και στο όνομα μου εμφανίζεται το βίντεο του σπιτόγατου;
    Τι είναι αυτά εε;;;
    Με σαμποτάρεις επειδή είμαι φαβορί;
    :)

     
  • At 4/22/2006 11:28 AM, Blogger mistounou said…

    lollollollllllllol!

    Α, μια και το θυμήθηκα..Καλή Ανάσταση!

     
  • At 4/22/2006 12:58 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Alex: δεν είχε άδικο ο Νικόλας.
    Φοβήθηκε ο άνθρωπος!!!
    Άλλωστε τα δικά μου βίντεο είναι καλύτερα. Αντικειμενικά πάντα μιλάω...

     
  • At 4/22/2006 7:45 PM, Blogger NetKerveros said…

    Μόλις κατάφερα και είδα το Video Clip. Καλά έλεγα ότι κρύβεις ένα μικρό Spielberg. Τώρα δηλαδή πρέπει να δουλέψω για να πάρω το βραβείο; Μέχρι πότε είναι οι συμμετοχές;

     
  • At 4/22/2006 7:58 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1102737
    δεν μπορούσα να αντισταθώ και στέλνω άλλο ένα.
    Καλή Ανάσταση!

     
  • At 4/22/2006 8:11 PM, Blogger snikolas said…

    Vas να με ταράξεις. Κανένα πρόβλημα! :)

    Σπιτόγατε καλώς ήλθες. Καλό Πάσχα και καλή ανάσταση. Εγώ να δεις πως κρατιέμαι να μην κάνω 500! :)

    Alex το διόρθωσα αμέσως.

    Artemis καλή ανάσταση και καλό Πάσχα και σε σένα.

    Σπιτόγατε – alex να πω την αμαρτία μου… φοβήθηκα λίγο!

    Netkerveros προλαβαίνεις μέχρι το επόμενο post μου!

     
  • At 4/22/2006 9:19 PM, Blogger snikolas said…

    Vague tourist καλώς ήλθες. Δεν γνώριζα πως έχει γίνει χαμός εδώ και καιρό με αυτήν την ιστορία. Η archive με ενημέρωσε αλλά ήταν ήδη πολύ αργά. Αν το γνώριζα δεν θα είχα κάνει το post. Τέλος πάντων όπως και να έχει δεν μπορώ (αν και τα είδα) να βάλω σε συμμετοχή παλαιότερα videos άλλων blogs. Το κάνω επίτηδες φυσικά, στο όνομα της ηθικής, για να κυλήσετε ξανά μέσα στον βούρκο! :)

     
  • At 4/22/2006 10:45 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Νικόλα, μου φαίνεται σε αγχώσαμε και κάνεις συνέχεια λάθη. Τώρα "έφαγες" ένα δικό μου βιντεάκι. Καλό ήταν το τελευταίο που έστειλα, αλλά όχι και να εμφανίζεται δύο φορές...

     
  • At 4/22/2006 10:55 PM, Blogger snikolas said…

    Πολύ το άγχος σπιτόγατε! Η αγωνία βλέπεις… :)

    Thanks πάντως γιατί δεν θα το έβλεπα.

     
  • At 4/22/2006 11:41 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Το καταλαβαίνω το άγχος σου.
    Δεν είναι εύκολο όταν έχεις να κάνεις με καλλιτέχνες... ;-))

     
  • At 4/23/2006 11:51 AM, Blogger vasvoe said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1104896

    defteri simmetoxi...

     
  • At 4/23/2006 12:00 PM, Blogger vasvoe said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1104920

    triti simmetoxi

     
  • At 4/23/2006 12:50 PM, Blogger vasvoe said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1105028

    συμμετοχή πρώτη μέρος δεύτερο

     
  • At 4/23/2006 12:57 PM, Blogger vasvoe said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1105046

    symmetoxi proti meros trito

     
  • At 4/23/2006 4:15 PM, Blogger vasvoe said…

    νικολάκι...

    άμα θες άλλαξε το πρώτο επεισόδιο της σειράς με αυτό

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1105681

    αλλά και αν μην το αλλάξεις δεν πειράζει :)) απλά τώρα έει μεγαλύτερη σύνδεση η σειρά. Λέγεται Το Σχέδιο. Τα άλλα δύο λέγονται Το Δελφίνι και Πάνω στο Τρένο

     
  • At 4/23/2006 6:20 PM, Blogger vasvoe said…

    να σου πω, σου έχω πει ότι είσαι κούκλος;; :))

     
  • At 4/23/2006 9:08 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1106710
    κι άλλη συμμετοχή!
    ελπίζω να μη μπει όριο...

     
  • At 4/23/2006 9:20 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1106769
    άλλη μία!

     
  • At 4/23/2006 9:30 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε δεν θα μπεί όριο!

    Vas, το κατάλαβα πως το λες ψέματα για να κερδίσεις!

     
  • At 4/24/2006 12:38 AM, Blogger vasvoe said…

    Σπιτόγατε μόλις είδα ότι έβαλες καινούριες συμμετοχές κατάλαβα πως τρέμεις τον ανταγωνισμό. Όταν είδα και την ταινία δεν μου έμεινε πια περιθώριο για αμφιβολίες... έχω και μάρτυρες :Ρ

    Νικόλα εγώ να πω ψέματα;; τς τς.

     
  • At 4/24/2006 10:00 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αφεντικο?...
    εγω μπορει κανει ενα διαλλειμα για καφε ή πρεπει ντουλεψει κι αλλο για να κανεις εσυ ταινιουλες και χαζα??????
    εσκασα να ντουλευωωωωω!!!!!!
    (λουκουμακιιιιιιιι.......helppppppppppp.......)
    ;p

     
  • At 4/24/2006 10:39 AM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki… που είναι η δουλειά σου χρυσό μου; Στα λόγια; Που είναι η συμμετοχή σου; Δεν μασάω! Δούλευε!

     
  • At 4/24/2006 1:31 PM, Blogger vasvoe said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1109126

    afto mporei na 8eori8ei synexeia tou nikola.

     
  • At 4/24/2006 9:22 PM, Blogger raffinata said…

    απαπα, απαπα λέμε... δεν ξαναμπαίνω στο τριπάκι, είχα φάει χοντρό κόλλημα και γέλαγα μετά μόνη μου σαν χαζή :))

     
  • At 4/24/2006 9:41 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Επιτέλους είδα ότι αυτό το πράγμα θα έχει ένα τέλος!!!
    Πάλι καλά...
    Πάντως εγώ δε βάζω άλλες συμμετοχές.
    Δε θέλω να κατηγορηθώ για αθέμιτο ανταγωνισμό...
    (αν και πολύ θα ήθελα να αποσύρουν όλοι οι υπόλοιποι τις συμμετοχές τους...ως αναγνώριση στην αξία του έργου μου!!!)

     
  • At 4/24/2006 10:50 PM, Blogger lemon said…

    Η συμμετοχή μου :

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1003937

    και τα χρόνια μου πολλά!

     
  • At 4/24/2006 11:28 PM, Blogger vasvoe said…

    εγώ έφτιαξα κι άλλο ένα...

    θέλω να φτιάξω κι άλλο ένα εις απάντηση της συνωμοσίας του σπιτόγατου...

    αλλά μετά τέλος!!

    φτάνει!! έχω γίνει μπόλιγουντ-τζάνκι!!

     
  • At 4/25/2006 5:17 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Vas:Νομίζω ότι το έχεις παρακάνει...
    Άσε που έχω ήδη δηλώσει ότι δεν πρόκειται να φτιάξω άλλο...
    Κι επειδή scripta manent δε μπορώ να παραβώ τη δήλωσή μου!
    Αν θες να απαντήσεις καλώς, αλλά εγώ δε θα ασχοληθώ! ;-)))

     
  • At 4/25/2006 11:35 AM, Blogger vasvoe said…

    σπιτόγατε οι συμμετοχές ήταν ελεύθερες τω αριθμώ (τςςςςς πώς το μιλάω)

    εξάλλου ο νικόλας δεν θα αποφασίσει με το ποιος έκανε τα περισσότερα, αλλά ποιος έκανε το καλύτερο!!

    εδώ η τελευταία μου συμμετοχή στυλ Ξανθόπουλος αν δεν έχει λήξει η προθεσμία.

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1111645

    Εγώ ψηφίζω μαριλίνα το δεύτερο και άλεξ :))

    Καλημέρες παιδάκιαααα!!!

     
  • At 4/25/2006 11:54 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Vasvoe το ξέρω αυτό αλλά δεν ήθελα να πέσω στον πειρασμό και να γίνω μέλος του μπολιγουντ!! Άλλωστε δεν ήθελα να τεθεί όριο εξαιτίας μου...
    Επίσης εύχομαι να μην ισχύσει η τελευταία σου συμμετοχή γιατί νομίζω ότι έχει τις περισσότερες πιθανότητες... κάπως έτσι το είχα σκεφτεί κι εγώ!!!
    Καλημέρες σε όλους!!

     
  • At 4/25/2006 2:21 PM, Blogger vasvoe said…

    Χεχεχε κομπλιμέντο από τον αντίπαλο!!! Μα δεν μοιάζει εντελώς με σκηνή Ξανθόπουλο;;

    Ήθελα να φτιάξω ένα που να λέει ο μορφονιός στον δικό σου πως είναι διπλός πράκτορας!!

     
  • At 4/25/2006 3:08 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Φοβερό κι αυτό!!
    Αλλά είναι όντως Ξανθόπουλος!
    Άλλωστε όλες αυτές οι δακρύβρεχτες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, το μπόλιγουντ δεν είχαν ως πρότυπο;
    Άρα για να διορθώσουμε, ο Ξανθόπουλος είναι μπόλιγουντ!

     
  • At 4/25/2006 3:10 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Πάντως κρίμα που δεν έχει ανέβει ακόμα η τελευταία σου συμμετοχή Vas!
    (αν και με συμφέρει αυτό...)

     
  • At 4/25/2006 3:28 PM, Blogger snikolas said…

    Vas συγνώμη για την καθυστέρηση αλλά τρέχω σαν το παλαβό να τα προλάβω όλα σήμερα!

     
  • At 4/25/2006 3:33 PM, Blogger vasvoe said…

    Δεν πειράζει Νικόλα!!!

    Νομίζω ότι θα σταματήσω τώρα... πάντως το μπόλιγουντ κάνει καλούς κοιλιακούς... από το γέλιο!!

     
  • At 4/25/2006 3:47 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Γαμώτο το έβαλε τελικά...

     
  • At 4/25/2006 4:51 PM, Blogger Anna said…

    Ημαρτον ρε παιδια, ρε vas που τη βρισκεις τοση εμπνευση, ελεος! Νικολα, τελειωνε γρηγορα και βγαλε νικητη γιατι την κοβω να χρειαζεται αποτοξινωση την κυρια αν την αφησεις λιγο ακομα, δεν σταματαει!! :D

     
  • At 4/25/2006 5:11 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Πάντως εγώ εμένω στη δήλωσή μου.
    Δεν καταθέτω άλλη συμμετοχή.
    Άλλα βιντεάκια άρχισα να ποστάρω στο βλογ μου... χεχε!

     
  • At 4/25/2006 6:27 PM, Blogger elf said…

    Προλαβαίνω?

    Day Rider:
    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1116575

    Love is in the air:
    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1116543

     
  • At 4/25/2006 8:25 PM, Blogger Butterfly said…

    Τετάρτη, τετάρτη και ώρα 00.00 έως 20.00 . Τι μέρα έχουμε?
    ΧΕ να μην το ξεχάσω

     
  • At 4/25/2006 10:46 PM, Blogger Rodia said…

    μια μικρη συνεισφορα:

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1118285

    :-)

     
  • At 4/25/2006 11:05 PM, Blogger NetKerveros said…

    Έπεσα πολυ χαμηλά ... για λίγο νήμα!

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1118399

     
  • At 4/25/2006 11:23 PM, Blogger Rodia said…

    Aλλο ένα.. για την τιμή των όπλων..

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_fr.php?id=1118507

    :-)

     
  • At 4/25/2006 11:29 PM, Blogger NetKerveros said…

    Και ακόμα πιο χαμηλά!

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1118546

     
  • At 4/26/2006 12:22 AM, Blogger alienlover said…

    κυριε Νικολα, να δώσω την ψήφο μου ( ναι Η ψήφος , όχι Ο ψήφος :ρ );
    Θα την δώσω.

    Λοιπόν, ψhφίζω Piripipiri ! Γνωρίζοντας την ιστορία περί ανώνυμου , βρίσκω τους διαλόγους απολαυστικούς :D !

     
  • At 4/26/2006 12:31 AM, Blogger vasvoe said…

    αχ τί ωραία που είναι, πολύ γέλασα.

    μπράβο ρε παιδιά... περιμένω να κάνει και η ψιψινέλ...

     
  • At 4/26/2006 1:06 AM, Blogger Psipsinel said…

    ego psifizo auto tis marilinas to numero 2

     
  • At 4/26/2006 1:20 AM, Blogger Anna said…

    Γκουχ γκουχ γκουχ....

    Θα ηθελα να ευχαριστησω την οικογενεια μου, τους γονεις μου, τους φιλους μου, την Αγια Μαρινα στα Γιαννενα που με φωτισε, τον αγαπητο κυριο Σκουρα που (φυσικα δικαιως) με επελεξε, τον Ανγκ Λι και τους καουμπουδες του για την εμπνευση, την φιλη μου την Αλεξ για να με συγχωρεσει που δεν θα την ψηφισω αλλα θα ψηφισω τον Κερβερο και τελος να στειλω τους χαιρετισμους μου και την αγαπη μου σε ολη τη bloggo-κοινοτητα που αγκαλιασε με τετοιο ενθουσιασμο την προταση αυτη. Visca Barça! Viva el rey! (με συνεπηρε ο ενθουσιαμος)

     
  • At 4/26/2006 1:23 AM, Blogger Anna said…

    Και σε περιπτωση που δεν εγινε σαφες, η ψηφος μου παει στο δευτερο του Κερβερου. Απιθανο!

     
  • At 4/26/2006 3:43 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Πρώτα θα ήθελα να δώσω τα συγχαρητήριά μου στην ευτυχή νικήτρια!
    (Ελπίζω να μην υπήρξε μεροληψία από την πλευρά του κρίνοντος, αν και αυτό είναι κάτι το οποίο θα διερευνήσω τις επόμενες ημέρες...;-))) )
    Θα ήθελα να δώσω την ψήφο μου στην Vasvoe για τον καταπληκτικό της Ξανθόπουλο.
    (ελπίζω να αναγνωρίσει κάποιος και την αξία των δικών μου φιλμ. Τόσο κόπο έκανα!!!)

     
  • At 4/26/2006 11:32 AM, Blogger vasvoe said…

    8enk giou spitogatos :))

    ego 8a psofiso to vradi.

    filakia kai kalimeres

     
  • At 4/26/2006 1:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    εγώ ψηφίζω την εγγόνα μου, την άλεξ.
    Έχει του καλύτερου βίντεου απ' όλς.
    Φάτ' τν σκόνητς!

     
  • At 4/26/2006 1:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    τσιφίζω την Αλετσάντρα γιατί μου είπε πως θα μου δώσει τσοκολάτα

     
  • At 4/26/2006 1:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Θα ήθελα να ψηφίσω την alex γιατί μου είπε πως είμαι πολύ όμορφη και μπορώ άνετα να κάνω καριέρα στην τηλεόραση.

    Αααα καλέ κάμεραν πότε θα με δείξετε? Σε ποιο κανάλι;;;

     
  • At 4/26/2006 1:44 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    No 80!!!!!!!
    και ενα καφεεεεεεεε.....
    καλημερουδουλινιααααα!!!!
    ;pppp

     
  • At 4/26/2006 8:02 PM, Blogger alex said…

    Από ότι βλέπω ψήφισε όλο το σόι μου.
    Ελπίζω οι ψήφοι να καταμετρηθούν διότι δεν είναι ανώνυμοι.

    (έχω λυσσάξει να κερδίσω και εγώ το σετ στοματικής υγιεινής...)

     
  • At 4/26/2006 8:41 PM, Blogger snikolas said…

    Αν και θα έπρεπε να ακυρώσω την συμμετοχή της Alex, διότι πήγε να ξεγελάσει την κριτική επιτροπή (τι και αν αυτή αποτελείτε μόνο από μένα;), η κριτική επιτροπή θα παραβλέψει τον δόλο και θα την συμπεριλάβει στον διαγωνισμό. Εφόσον με τους ψήφους είχαμε ισοπαλία… τώρα απλά θα έχουμε τον λεγόμενο ξαφνικό θάνατο! Ο πρώτος που θα πάρει ακόμη έναν ψήφο κερδίζει το σετ!!!

     
  • At 4/26/2006 11:59 PM, Blogger NetKerveros said…

    Αυτή η αναμονή με σκοτώνει!

     
  • At 4/27/2006 12:45 AM, Blogger loukoumaki said…

    prolabeno na psifiso??
    loipon ego psifizo to 2o tou kerverou!!
    apo aurio perissotera
    simera ektos olon ton allon me potisan kai alchool kai zalistika, pao na kseratho ston upno!
    xik

     
  • At 4/27/2006 1:21 AM, Blogger NetKerveros said…

    Τι έγινε; Τι έγινε; Το πήρα το σετ; Πάνω που ξέμεινα και από οδοντόπαστα!

     
  • At 4/27/2006 12:38 PM, Blogger alex said…

    Άκυρη η ψήφος! Άκυρη!
    Ένσταση, το λουκουμάκι ήταν μεθυσμένο, δεν είχε διαύγεια κατά την ψηφοφορία.
    Μα τα είχει χαμένα, δεν βλέπετε έκανε και χικ.


    Την ψήφο του Λουκουμακίου που κατα λάθος έβρισκε τα γράμματα στο πληκτρολόγιο την μετράτε ενώ τις ψήφους από το σόι μου όχι.

    Netkervere "με γειά" το σετ. Ελπίζω να έχει και δυνατό λίστερινγκ και όταν σε καίει να φωνάζεις "η alex ήταν καλυυυύτερη"

     
  • At 4/27/2006 2:19 PM, Blogger NetKerveros said…

    Νομίζω ότι το λόγο τον έχει η κριτική επιτροπή! ... Άντε τώρα μη αρχίσω με το δικό μου σόι!

     
  • At 4/27/2006 3:15 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Τελικά κακώς ασχολήθηκα!!
    Εσείς δε μπορείτε να εκτιμήσετε ένα μεγάλο δημιουργό!!
    Αλλά είμαι σίγουρος ότι η πραγματική αξία του έργου μου θα αποτιμηθεί μετά το θάνατό μου...όπως το έργο όλων των μεγάλων!!
    ;-)))

     
  • At 4/27/2006 6:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1126921

    by Kelenvor

     
  • At 4/27/2006 6:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    http://www.grapheine.com/bombaytv/play_uk.php?id=1126898\
    allo ena paidia!!!

     
  • At 4/27/2006 8:56 PM, Blogger NetKerveros said…

    Γκουχ γκουχ γκουχ....

    Θα ήθελα με τη σειρά μου να ευχαριστήσω την οικογένειά μου, τους φίλους μου, τον Άγιο Φανούριο στα Κάτω Πατήσια καθώς και την Αγία Ελεούσα στα Άνω Πετράλωνα που μου έδωσαν φώτιση, και φυσικά το αγαπητό μου Λουκουμάκι που αμερόληπτα και με πλήρη διαύγεια μου έδωσε την τελική αλλά και αποφασιστική ψήφο. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω το καινούργιο αστέρι στο κινηματογραφικό στερέωμα, τον κ. Νικόλα Σκουρά, που με απίστευτη υπομονή και ταλέντο κολυμπούσε επί ώρες γυρισμάτων χωρίς τα μπρατσάκια του!

     
  • At 4/27/2006 11:03 PM, Blogger funEL said…

    K. Σκούρα πάρτε και μια εκτός συναγωνισμού. Για να γνωρίσετε τη πραγματικότητα της ιεράς ολονυχτίας.
    +ευλόγησον+

     
  • At 4/28/2006 4:28 PM, Blogger snikolas said…

    Kelenvor… και γαμώ τα video! Lol!!!

    Funnel thanks για το video.

     
  • At 4/29/2006 7:19 PM, Blogger lemon said…

    Άπαιχτο το πρώτο βραβείο Νικόλα, άπαιχτο!!
    Συγχαρητήρια στην Άννα!

     

Post a Comment

<< Home