some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Saturday, April 15, 2006

Κακοφωνίξ

Θαυμάζω τους ανθρώπους που έχουν ωραία φωνή και τραγουδάνε. Το θεωρώ πολύ σπουδαίο. Ίσως το θεωρώ σπουδαίο γιατί είναι κάτι που δεν θα καταφέρω ποτέ να κάνω σωστά. Ενώ η φωνή μου είναι normal, είμαι παράφωνος και παράτονος. Ο Κακοφωνίξ ο ίδιος! Δεν μπορώ να τραγουδήσω ούτε μια νότα σωστά. Να φανταστείτε πως παρόλο που μένω σε ιδιόκτητο σπίτι, όταν τραγουδάω οι γείτονες μαζεύουν υπογραφές για να με διώξουν. Νομίζω κάνανε και έρανο μια φορά για να μαζέψουν χρήματα να ενισχύσουν την ηχομόνωση της οικοδομής αλλά ένας παπάρας τους τα έφαγε στο στοίχημα. Μια φόρα καλοκαιράκι θυμάμαι, μου τηλεφώνησε ο του 5ου για να με ρωτήσει, που τα βρήκα, πως τα μετέφερα και γιατί τα σκοτώνω μέσα στο σπίτι μου τα γουρούνια! Α, ξέχασα να πω πως μένω στον πρώτο. Δεν τραγουδάω πια για να μην τους στεναχωρώ.


Αν θα με ακούγατε να τραγουδάω θα ήταν κάπως έτσι!

Την ιδέα για το post μου την έδωσε άθελα του ο giorgie βάζοντας ένα demo στο blog του όπου και τραγουδάει ο ίδιος. Να το κατεβάσετε και να τον ακούσετε γιατί πραγματικά η φωνή του αξίζει. Giorgie τα λεφτά όπως είπαμε…

25 Comments:

  • At 4/15/2006 3:59 PM, Blogger vasvoe said…

    οι τύποι στο βιντεάκι μου αρέσουν πολύ

    δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος είναι παράφωνος, όταν κάνει το κέφι του...

    τραγουδάμε για να εκφραστούμε

     
  • At 4/15/2006 5:29 PM, Blogger NetKerveros said…

    Αχ αυτοί οι Αμερικάνοι. Πως έζησα τόσα χρόνια εκεί; Είναι οι μόνοι που απολαμβάνουν να γελοιοποιούνε!

     
  • At 4/15/2006 7:09 PM, Blogger Neilys said…

    Νικόλα ευχαριστώ πολύ! Είμαι σίγουρος ότι με μερικά μαθήματα θα γίνεις αηδόνι πάντως!

     
  • At 4/15/2006 7:12 PM, Blogger snikolas said…

    Giorgie δεν αφήνεις τις μαλαγανιές; Τα λεφτά μου τώρα!

     
  • At 4/15/2006 8:28 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    χαχαχαχα κιεγώ μια από τα ίδια! οπότε τραγουδάω μόνο πιωμένος και ανάμεσα σε πολύ κολλητούς φίλους!!! (να μη γίνω κι εντελώς ρόμ-πα!)

     
  • At 4/15/2006 9:56 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    πιρι μ'? να μην του δωκεις φραγκο...
    και ξες τι σκεφτηκα?...
    να κανουμε κονε με τον Vodafone να κανουμε μια υποκλοπη την φωνη του κυριου...και να την βγαλουμε στο Internet...τι λες?...
    το πολυ πολυ να με διωξει ο αφεντικος Νο2(γιατι εχω εγω δυο, Νο1 τον ακατανομαστο και Νο2 τον κο Σκουρα)...αλλα θα το εχω φχαριστηθει....
    ε?...μεσα????

     
  • At 4/16/2006 2:19 AM, Blogger loukoumaki said…

    Αχ μην με βάζετε σε πειρασμό.. και είμαι και οικονομικά στριμωγμένη... μην με πιέζετε...ουφ καλά.. Πόσα θα πάρω??? πόσα? Αχα, και στα ελληνικά, γαλλικά ή αγγλικά θέλετε να τραγουδάει??? οκ!
    Είναι πολλά τα λεφτά Νικόλα (Άρη).. σχώρα με!

     
  • At 4/16/2006 7:37 AM, Blogger raffinata said…

    νικόλα, να πάμε ντουέτο στις Αϋπνίες... θα γίνουμε σταρ, τύφλα να 'χει ο Ταμπάκης ;))

     
  • At 4/16/2006 10:03 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λουκουμιους γαιους....ασε τα σαπια...νταξ?... ειχα ιδεα λαμπα!!! τυφλα να 'χει ο Κυρος ο Γραναζης...θα κανουμε τρελλη κονομα...! βαλε κοριους παντου... και μολις εχεις υλικο ξες....
    χιχχιχιχιχιιχι...
    ;p

    α! νικολινο?... καλημερουδια μπρε...

     
  • At 4/16/2006 1:42 PM, Blogger . said…

    εγώ πάντως καλούτσικα τραγουδάω... απ ό,τι λένε =)

    είδα που είπες στον μν8 ότι ήσουν στην γκολντ κλασσ. που ακριβώς; Γιατί με τον μν8 είμασταν στα βίλατζ στις 8:15 στο (χαζοβιόλικο) she's the man

     
  • At 4/16/2006 3:58 PM, Blogger Xνούδι said…

    αχαχαχαχα raff έγραψες.

    Να δω τον Νικόλα οσάν Ταμπάκη να πεθάνω.

    Λοιπόν τώρα σοβαρά κύριε Σκούρα, θα συμφωνήσω με την vas.

    Οταν τραγουδάμε, το κάνουμε για το κέφι μας.
    Προτιμώ κάποιον με φωνή κακοφωνίξ όπως λέτε, αλλά που τραγουδάει για το κέφι του και με την καρδιά του, παρά κάποιον με φωνή καλή ανέκφραστο και ξένερωτο ή ακόμα χειρότερα επιδειξία.

    Τα φιλιά μου. :-)

     
  • At 4/16/2006 5:28 PM, Blogger Psipsinel said…

    ego nomizo ise kataskopos.....

     
  • At 4/16/2006 5:31 PM, Blogger Neilys said…

    vasiliki ok!Να το κανονίσουμε λοιπόν!! Χεχε άκου εκεί να θέλει και λεφτά , θα πάρεις ενα 5% απο τις εμφανίσεις:P

     
  • At 4/16/2006 8:51 PM, Blogger snikolas said…

    Gelial ούτε και μπροστά σε φίλους τραγουδάω. Μόνο στο μπάνιο.

    Loukoumaki & vasiliki η συμμαχία σας δεν έχει μέλλον. Θα σας καταστρέψω!

    Raffinata δεν ήξερα ποιος είναι ο Ταμπάκης και φρόντισα να μάθω μόλις είδα το comment σου. Να πάμε, να πάμε!

    Marilina εγώ έσκασα μύτη ποιο αργά. Στις 23:30 στο firewall. Για όποιον ενδιαφέρεται ας περιμένει το dvd.

    Χνούδι ξέρω που το πας… θέλεις να σου τραγουδήσω να το ηχογραφήσεις και να με κάνεις ρεζίλι μετά! Ha! Δεν θα την πατήσω.

    Psipsinel, γνωστό αυτό! Ελβετός κατάσκοπος.

    Giorgie, Τα λεφτά μου τώρα!

     
  • At 4/16/2006 11:47 PM, Blogger Butterfly said…

    Μην κλαις δεν είσαι ο μόνος.
    Όποτε ακούω κανένα καλό τραγουδάκι και πάω να τραγουδήσω η κόρη μου τσιρίζει ότι καταστρέφω το τραγούδι.
    (Φυσικά αυτή έχει πάρει από την μανούλα μου και έχει και καλή φωνή και σωστό αυτί.Κλαψ)

     
  • At 4/17/2006 10:03 AM, Anonymous Anonymous said…

    O typos tou 5ou na ipothesw oti eimai egw???? :P

     
  • At 4/17/2006 10:31 AM, Blogger . said…

    σιγα μην πηγαίναμε στο firewall , δε σφάξανε... το απέκλεισα εξ αρχής ως επιλογή =ΡΡΡΡΡ

     
  • At 4/17/2006 11:34 AM, Blogger Λαμπρούκος said…

    Όχι φτάνει, θα το φάω το φαί μου!!

     
  • At 4/17/2006 12:06 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    χιχιχιιιχχι.....
    αποκλειετε σου λεωωωωωω!!!
    λουκουμακι?....πανω του!!!!!
    νικολα?....
    τρεμε....
    ερχομαστεεεεεεε!!!!
    ;pppp

    καφεεεεεεεεε........
    και κανενα τσουρεκακι...
    γιατι πειναωωωωω.....

     
  • At 4/17/2006 11:41 PM, Blogger Μαρκησία του Ο. said…

    Εκτός κι αν σε ενδιαφέρει να μπεις στο Fame Story, δεν σε ενδιαφέρει να είσαι καλλίφωνος! ;-Ρ σημασία έχει να τραγουδάς επειδή γουστάρεις/ έχεις νταλκά/ έχεις πιει/ περνάς καλά βρε αδερφέ!

    κι εγώ ντρεπόμουν όταν ήμουν μικρή (πιο μικρή δηλαδή απ' ότι είμαι τώρα ;-) να τραγουδήσω δημοσίως, μέχρι που το έκανα, όχι μόνο δεν με γιαούρτωσαν αλλά με ενεθάρρυναν, και τραγουδάω κανονικότατα και με το νόμο έως να βραχνιάσω (τραγούδι+τσιγάρο+ξενύχτι = σέξι φωνή the day after).

    ;-)

     
  • At 4/17/2006 11:54 PM, Blogger Unknown said…

    Προσλαμβάνεστε για να επενδύσετε μουσικά το επόμενο meeting της menhir corporation...

     
  • At 4/18/2006 1:22 PM, Blogger didymous skulls said…

    Ξέρεις τι απορία είχα το σαβατοκύριακο? Αν κάποιος έχει ρυθμό αλλά είναι εντελώς παράφωνος, είνε δυνατόν αν τα στάξει σε κανένα ωδείο, σε τίποτα μαθήματα ορθοφωνίας, να μάθει να τραγουδάει in tune?

    Μου είπαν να κρατήσω τα χρήματα μου, η περίπτωση μου είναι ανίατη
    :(

     
  • At 4/18/2006 6:26 PM, Blogger Marina said…

    Πρός κ. Νικολα Κακοφωνίξ.
    Εχεις ταλέντο σπάνιο
    μην το κρατάς κρυφό
    στις πολυκατοικίες πρέπει
    να σε κάνουνε χρυσό
    γιατί ως γνωστόν οι άνωθεν
    οικίες
    έχουν ένα κακό
    κατσαριδάκια ένα σωρό
    που όταν έρχονται τα φάλτσα
    κάνουν οι κατσαρίδες ρεσάλτα
    φεύγουν τρέχοντας απο εκεί
    και καθαρίζεις στο πι&φι..

    (και ο Κ. τραγουδάει φάλτσα = δεν έχουμε κατσαρίδες πλέον)

     
  • At 4/18/2006 8:14 PM, Blogger snikolas said…

    Butterfly άστα… όλη η οικογένεια από πατέρα μεριά να τραγουδάνε σαν τενόροι και εγώ να μην μπορώ να βγάλω νότα!

    Saf ναι ρε εσύ είσαι ο ενοχλητικός του 5ου.

    Λαμπρούκο δεν σε πιστεύω λέω να συνεχίσω λίγο ακόμη.

    Μαρκησία του ο, καλώς ήλθες. Στο fame story δεν θα πήγαινα ούτε ο Παβαρότι να ήμουν. Για να σε ενθαρρύνουν σημαίνει πως είσαι πολύ καλύτερη από μένα! :)

    Darthiir… πόσα θα παίρνω;


    Didymous skulls εγώ παιδάκι μου ούτε τον ρυθμό δεν μπορώ να κρατήσω! :)

    Marina δεν το σκέφτηκα έτσι… λες να πάω να ζητήσω κανένα φράγκο από τους από πάνω;

     
  • At 4/29/2006 12:11 PM, Blogger Ανδρομεδα said…

    δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην μπορει να τραγουδάει σωστά και ανεκτά τουλάχιστον με την κατάλληλη τεχνική. Απλά για άλλους είναι πιο εύκολο για άλλους πιο δύσκολο...

     

Post a Comment

<< Home