some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, April 11, 2006

Νέο τσάι με γεύση ταραμά!

Μεσημέρι, η πείνα έχει τσακίσει τα σωθικά μου, η λύση το delivery της γειτονιάς μου. Το menu για σήμερα λέει pizza. Τσακώνω το φυλλάδιο γνωστού καταστήματος της πόλης και προσπαθώ να διαλέξω. Τι να διαλέξω δηλαδή… σκούρα τα πράγματα για τον κ. Σκούρα. Η μία έχει καραμελωμένα κρεμμύδια η άλλη έχει ξύδι… Μα που πάνε και τα βρίσκουνε ρε παιδί μου δεν μπορώ να καταλάβω. Αν και είμαι ανοιχτός συνήθως σε γευστικές καινοτομίες αυτή την φορά δεν είχα όρεξη για πειραματισμούς. Ευτυχώς για μένα η πρώτη pizza του καταλόγου ήταν από τις κλασικές που ξέρουμε όλοι. Τηλεφωνώ και κάνω την παραγγελία μου.

- Ναι καλησπέρα σας θα ήθελα να κάνω μια παραγγελία…
- Ναι σας ακούω.
- Μια pizza θα ήθελα, την πρώτη του καταλόγου σας με τον αριθμό…
- Ναι..
- Θα ήθελα μόνο αν σας είναι εύκολο να μην βάλετε πιπεριές και να βάλετε ελιές.
- Δεν μπορώ να το κάνω αυτό κύριε. Δεν βάζουμε ελιές στις πίτσες μας!
- Την άλλη φορά τότε γιατί μου βάλατε;
- Εεεεεε….
- Ναι;
- Δεν ξέρω γιατί σας έβαλαν την προηγούμενη φορά ελιές κύριε…
- Μάλιστα.
- Δεν είναι ότι δεν έχουμε ελιές, είναι ότι θα χρειαστεί να τις κόψουμε και είναι κόπος!
- Να σας τον πληρώσω τον κόπο σας, δεν είναι πρόβλημα.
- Θα κάνω μια εξαίρεση αυτή την φορά… αλλά να ξέρετε πως δεν θα το ξανακάνω.
- Μάλιστα… θα το θυμάμαι αυτό…

(όπως καταλαβαίνετε μετά από αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να ξανά παραγγείλω από το συγκεκριμένο κατάστημα)

Δηλαδή, για να καταλάβω, καραμελωμένα κρεμμύδια, ξύδια και μαλακίες ξέρουν να βάζουν αλλά ελιές όχι; Και κάθομαι και σκέφτομαι τώρα όλες αυτές τις παπαριές που καθόμαστε και τρώμε. Όλα είναι διαφορετικά. Στον βωμό του καινούργιου και του καινοτόμου που θα φέρει τον πελάτη έχουμε ξεχάσει τις παλιές κλασικές νόστιμες λιχουδιές; Ακόμη και τα ροφήματα έχουν αλλάξει. Καφέ πας να πιεις και μπερδεύεσαι. Άπειρες γεύσεις, άπειροι συνδυασμοί. Τσάι ας πούμε, ποιος πίνει τσάι με λεμόνι; Κανείς. Όλοι μάθανε τώρα τσάι με γεύση καραμέλα, φραγκοστάφυλο… έχω να προτείνω και ‘γω μερικές γεύσεις αν θέλετε… τσάι με γεύση ταραμά, θα είναι και ροζ να μπαίνεις ποιο εύκολα στο κλίμα. Με γεύση μουστάρδας, γεύση αρακάς… Αν σας αρέσει, μπορούμε να αλλάξουμε και τις γεύσεις από τις τσίχλες. Εδώ να δείτε καινοτομία. Δεν υπάρχουν φορές που πεινάτε και θέλετε να πλακώσετε ένα πίτα γύρο (σουβλάκι για τους φίλους Αθηναίους), αλλά είναι περασμένη η ώρα και ξέρετε πως αν το φάτε θα γεμίσετε λιπαρά και τύψεις τον οργανισμό σας; Ε τώρα βρέθηκε η λύση, θα κάνουμε τσίχλες με καινούργιες γεύσεις φαγητών! Νέα trident με γεύση πίτα γύρο χωρίς κρεμμύδι! Γεύση κοτόπουλο και πατάτες στον φούρνο, κέικ σοκολάτα, φαγκρί στα κάρβουνα, κοκορέτσι, μακαρόνια με κιμά…. Συνδυασμούς; Άπειρους, ακούω προτάσεις…

34 Comments:

  • At 4/11/2006 8:35 PM, Blogger Psipsinel said…

    ti na po nikola ise idiotropos.....akou thelis ke elies...ke giati na kopsoun tis elies? emas thimoume sti pizza mas tis evazan oloklires tis elies pano oxi kommenes

     
  • At 4/11/2006 9:21 PM, Blogger alienlover said…

    auto me tis tsihles uparxei kai ston Charlie kai to ergostasio sokolatas( theos o Johnny, theos! :p ).Fainetai, exeis kanei delete apo ti mnimi sou. ainte :p

     
  • At 4/11/2006 9:46 PM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel ξέρω και ‘γω μερικές πιτσαρίες που δεν κόβουν τις ελιές και απλά τις αποφεύγω! :)

    Alienlover, το έργο το είδα λίγο στην αρχή με τα ανίψια μου, αλλά επειδή ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΤΑΝΕ, δεν είδα αυτό που μου λες.

    Μ13 define φρουμάξει please! Τι διάλεκτος είναι αυτή παιδάκι μου; :)

     
  • At 4/11/2006 10:20 PM, Blogger Butterfly said…

    Λοιπόν nikolas, εγώ θέλω τσίχλες με γεύση μους σοκολάτα και γέμιση φράουλας. Όπως η τούρτα του Plaisir. Πάντα έλεγα πως δεν μπορώ να καταλάβω πως μπορούν ορισμένοι άνθρωποι να τρώνε μια ολόκληρη τούρτα. Αυτήν λοιπόν μπορώ να την φάω κι εγώ. Αλλά λόγω θερμίδων το αποφεύγω.Γι΄αυτό ....
    ΘΕΛΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΤΕΤΟΙΕΣΣΣΣΣΣ ΤΣΙΧΛΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!

     
  • At 4/12/2006 12:39 AM, Blogger xryc agripnia said…

    Και τι εχουν δηλαδη τα καραμελωμενα κραμμυδια;...Εμενα μ'αρεσουν!

     
  • At 4/12/2006 1:00 AM, Blogger Unknown said…

    Αχχχχ...
    Δεν σκέφτεσαι...
    Ο κόπος ήταν τα κουκούτσια..
    Όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν κουκούτσια...
    Ενώ οι ελιές...
    Και να τις κόψεις, και να βγάλεις το κουκούτσι, αλλά και να πας να πετάξεις τα σκουπίδια τα οποία έχουν βαρύνει από τα κουκούτσια...

    Δε λέει...

     
  • At 4/12/2006 2:28 AM, Blogger loukoumaki said…

    Νικολααααααα
    ΠΕΙΝΑΩΩΩΩΩΩ
    ουφ, η δουλειά συνεχίζεται..
    Φως στο τούνελ δεν υπάρχει..
    Θα πεθάνω και θα με βρουν μετά από μέρες οι γείτονες..
    Βαρέθηκα!...
    Ουπς πάλι εκτός θέματος είμαι!!
    Anyway τις ελιές τις σιχαίνομαι (το γιατί το ξέρεις ) αν βγουν τσίχλες με γεύση φαγητού θέλω σοκολάτα γάλακτος και φράουλα σε συνδυασμό! Είναι δύοοοο, είναι mentos που λέει και η διαφήμιση.
    α.

     
  • At 4/12/2006 3:44 AM, Blogger didymous skulls said…

    Νέα τσίχλα με κλασική γέυση πίτσας και ελιές κομμένες τώρα και χωρίς πιπεριές! Ειδικά για νικόλα σκούρα.

    Και για μένα μια τσίχλα με γεύση φραπέ μέτριο για πρωινό, γεύση σπανακόριζο για μεσημεριανό και γεύση μπύρα guinness για βραδυνό.

    Υ.Γ. Θα πρότεινα ανεπιφύλακτα charlie and the chocolate factory το original όμως. Απλά ασύγκριτο, όσο και αν λατρεύω johny depp.

     
  • At 4/12/2006 10:16 AM, Blogger eco-galaxy said…

    ...νομιζω η καλύτερη ιδέα για το σοβαρό πρόβλημα της τεμαχισμένης ελιάς θα ήταν να αγοράσεις ένα βαζάκι και να τις προσθέτεις εσύ στις πίτσες σου! (βαρέθηκες ήδη ε?)
    μπορώ να ζητήσω τσίχλες oriental? με γεύση έξτρα ινδικού ή κινέζικου ή ενισχυμένου αραβικού??? μιαμ-μιαμ, σλουρπ-σλουρπ :-D

     
  • At 4/12/2006 10:22 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ειπα να μην το κανω "μπαχαλο" το μαγαζακι....αλλα μπαααα!
    το σκεφτηκα, το ξανασκεφτηκααα (ναι ναι το κανω κι αυτο ποτε ποτε!!) και τελικα αποφασισα να το κανωωωωωω....
    εγω θελω να βγουν μπισκοτα με τις παρακατω γευσεις:
    γευση σκετου καφε κολομβιας...
    γευση τσιγαρου...
    γευση πατατας τηγανιτης με αυγα...
    γευση παστιστιο με 4 τυρια...
    αμαν....ξελιγωθηκαααααα....
    μπουχαχαχαχαχαχα
    ;p

     
  • At 4/12/2006 12:13 PM, Blogger KV said…

    Νικόλα, μερικοί συμπατριώτες σου βάζουν την ελιά ευχαρίστως ... ΜΕ το κουκούτσι!!!!!!! Ήμαρτον!
    Όσο για τις γεύσεις, μου αρέσουν οι καινούριες, πάντα δοκιμάζω αλλά προτιμώ το καρπούζι μου σε άλλο πιάτο από την pizza μου... !!! Και για τον καφέ που είναι και σημαντικό, μήπως να κόβαμε τους ανήθικους πειραματισμούς ... Καφές με άρωμα ροδάκινο;;;;;;;;;;; [ανατριχιάζω και στην σκέψη]


    Καλημέρες!

     
  • At 4/12/2006 12:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    me lipi afantasta otan akuo kapius na sxoliazun to charlie and the chocolate factory me vasi tu re-make. o road-dahl ke o gene wilder eprepe na itan i anafores sas ke oxi o johny debb ke to re-make pu opos poli kala ethese o nikolas: DEN VLEPOTANE!! (apologume pu to perno poli zesta to thema charlie and the chocolate factory alla niotho oti ine kathikon mu na ipostirixo ena apo ta pio orea pedika vivlia stin agora) x

     
  • At 4/12/2006 2:39 PM, Blogger Neilys said…

    Mporei kai na sou eftisan tin pizza:P:P kai liga lew!
    xexe , emena pali pou de zitaw elies giati vazoun apo moinoi tous???

     
  • At 4/12/2006 3:19 PM, Blogger NetKerveros said…

    Κερδίζουμε τίποτα αυτή τη φορά για την πιο πρωτότυπη γεύση; Η τζάμπα κάθομαι και σκέφτομαι;

     
  • At 4/12/2006 3:39 PM, Blogger Xνούδι said…

    Εγώ πάλι, θέλω απάντηση στο εξής καυτό ερώτημα

    βρήκα αυτή τη συνταγή (στάδιο αναγούλας νούμερο 7)για ταραμοσαλάτα.

    160γρ. ταραμάς
    160γρ. ψίχα ψωμιού
    1 ½ - 2 φλιτζ λάδι
    2-3 λεμόνια (χυμός)
    ψιλοκομμένος μαιντανός
    1 μεγάλο κρεμμύδι



    Οδηγίες παρασκευής

    1. Καθαρίζετε από τις πέτσες και τα λέπια τον ταραμά.
    2. Τον βάζετε από το βράδυ σε χλιαρό νερό να ξαλμυρίσει και τον στραγγίζετε καλά.
    3. Μουσκεύετε το ψωμί και το στύβετε καλά.
    4. Βάζετε σε μπλέντερ το ψωμί, το κρεμμύδι και λίγες σταγόνες λάδι.
    5. Χτυπάτε να αναμειχθούν καλά και αρχίζετε να ρίχνετε σταγόνα -σταγόνα το λάδι χτυπώντας συνέχεια.
    6. Ρίχνετε λάδι και λεμόνι.
    7. Στο τέλος προσθέτετε λίγο μαϊντανό.
    8. Σερβίρετε σε μπολ γαρνιρισμένο με ελιές.

    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΤΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΠΙΑ ΤΟΝ ΤΑΡΑΜΑ.

    Τι εννοεί;;;;;;;; Θέλω να ξέρω,
    γιατί μου ήρθε ο θάνατος τώρα.

     
  • At 4/12/2006 3:47 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ελα?
    ξανθοχνουδομπαλα????
    τι μπλεκεις βρε παιδι με τετοια????
    ε, με λες????
    ασε τον τσελεμεντε κατα μερος!!!
    παμε βολτα?
    γουφ...γουφφ...βολτααα....
    και να ξες....
    θα ειμαι καλυτερο απο το σκυλακι του Γερμανου....
    χιχιχιχιχι...
    ;p

     
  • At 4/12/2006 5:33 PM, Blogger snikolas said…

    Μ13, respect. Δεν είναι τυχαίο που δεν είχα καλούς βαθμούς στα αρχαία Ελληνικά.

    Butterfly, να το δούμε βρε παιδί μου…. μην κάνεις έτσι. Θα πάω να ρωτήσω τώρα το plaisir πως την κάνει την τούρτα.

    Archive μου αρέσουν και εμένα τα καραμελωμένα κρεμμύδια. Αλλά στην pizza ρε παιδί μου;

    Darthiir όταν είδε πως είμαι διατεθειμένος να πληρώσω τον κόπο να δεις τι καλά που το έκανε…

    Loukoumaki μαζί με την butterfly σας έχω σε προτεραιότητα.

    Didymous skulls στις ταινίες μπορεί να μην ταιριάζουμε αλλά στο φαγητό θα τα πάμε παραπάνω από μια χαρά.

    Eco-galaxy το σκέφτηκα αλλά δεν είναι το ίδιο γιατί δεν ψήνονται.

    Vasiliki, LOL, χρυσές δουλειές θα κάνουμε αν βγάλουμε τέτοιες γεύσεις.

    KV να σου πω… το συνάντησα και στην Ελλάδα αυτό με τις ολόκληρες ελιές στην pizza οπότε μην λες τίποτα ακόμη για τους Ελβετούς! :)

    Ανώνυμε αν πέσει στα χέρια μου το έργο θα κάτσω να το δω. Με έβαλες σε σκέψεις τώρα.

    Giorgie μπορεί να το κάνανε αλλά… με την πείνα που είχα… :)

    Netkerveros, θα σταματήσεις ρε να κοιτάς μόνο το συμφέρον; Ε; Άντε ρίξε καμιά ιδέα…

    Χνούδι, Ταραμάς: Παρασκευάζεται από συντηρημένα αβγά ψαριών, είναι ιδιαίτερα αλμυρός και ειδικά ο ροζ ταραμάς περιέχει συνθετικές χρωστικές ουσίες. Αποφεύγουμε να τον καταναλώσουμε αν έχει ξινή γεύση ή περίεργη μυρωδιά. Επίσης προσέχουμε να μην φάμε πολύ γιατί και ο σκέτος ταραμάς και η ταραμοσαλάτα είναι εξίσου βαριά για το στομάχι.

     
  • At 4/12/2006 5:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    pes mu ti diefthinsi su na sto stilo ke to ergo ke to vivlio :) an to kanis tha sto stilo iposxome an oxi elpizo kapote na pesi sta xeria su

     
  • At 4/12/2006 7:24 PM, Blogger . said…

    λοιπόν, εγώ πορτιμώ καραμέλα, να λιώνει αργά και βασανιστικά στο στόμα, στην αρ΄χη μια με γέυση springrolls, μετά μια με κοτόπουλο και πιπεριές μελωμένες, και τέλος μια βουτύρου με κομματάκια κερασιού. (η δίαιτα της καραμέλας)

     
  • At 4/12/2006 7:24 PM, Blogger guitarlikas said…

    looooool Νικόλα!! Άκου εκεί τσάι με γεύση αρακά..freaky :D
    Εγώ θα θελα να βγαίνουν τσίχλες με γεύση τηγανητής μπανάνας με κρούστα μελιού!!!

     
  • At 4/12/2006 7:40 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    χνουδομπαλα???...
    καταλαβες τι σε ειπε το παιδι θαυμα??? ο τσελεμεντες-ντοκτορας κος Νικ???? οχι δεν λεω ηταν πολυ διευκρινιστικος, λιτος και σταρατος.... αλλα εγω δεν καταλαβα γρι!!!!!
    ;p

     
  • At 4/12/2006 8:08 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    κατσε κατσε γιατι τωρα το ειδα...
    "χρυσές δουλειές θα κάνουΜΕ αν βγάλουΜΕ τέτοιες γεύσεις"
    βλεπω πληθυντικο ή με φαινεται????

    τι εγινε????....
    παλι δεν θα ειμαι αφεντικο????
    παλι θα ειμαι υπαλληλος και μαλιστα υπαλληλος ΣΟΥ?...

    γιατι το κοβω...πας να με ριξεις με τα LOL.... και τα καλα λογια....
    αλλα οχι! δεν μασαω....
    ειμαι σκληρο καρυδι εγω....

    ποσα ειπαμε θα με δινεις αφεντικο???? τιποτα????
    αχ! τι ωραια που τα λεςςςςς...

    ;pppppp

     
  • At 4/13/2006 12:59 AM, Blogger loukoumaki said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 4/13/2006 1:01 AM, Blogger Sophia Choleva said…

    pantws uparxei ki ena kokkinisto , twra mou diafeugei pws to lene, egw tha mporousa na to onomasw to kokkinisto pou gamaei , krhtikh suntagh, pou anakateueis mesa se ola ta alla moustarda me meli kai einai sketh k...a;)

     
  • At 4/13/2006 1:51 PM, Blogger snikolas said…

    Ανώνυμε πρέπει πρώτα να γίνεις όνομα και επώνυμο για να σου δώσω διεύθυνση. Χωρίς να θέλω να φανώ αγενής η να σε στεναχωρήσω.

    Marilina αυτά τα spring rolls τα λατρεύω και εγώ.

    Guitarlikas από τα λίγα κινέζικα που δεν μου λένε τίποτα! Αλλά ξέρεις πως τα φιλαράκια τα προσέχω οπότε κάτι θα κάνω και για σένα.

    Vasiliki σταμάτα να φλυαρείς και ΔΟΥΛΕΥΕ (για μένα φυσικά)

    Sophie_jamaica καλώς ήλθες. Ρε συ δεν έχω δοκιμάσει αυτό το φαγητό που μου λες. Καμιά συνταγή τίποτα; Κάπου να ρωτήσουμε να μάθουμε;

     
  • At 4/13/2006 2:31 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    εμενα με λενε χασαν, κυριος...
    και ντεν μιλαω...να μουγκος εγκω..
    και ντουλεβω.... πολυ ντουλεβω!

     
  • At 4/14/2006 11:12 AM, Blogger jojo said…

    πες με συντηρητικιά,
    πες με παραδοσιακιά,
    πες με βαρετή και οπισθοδρομικιά,
    αλλά εγώ την τσίχλα μου τη θέλω με γεύση δυόσμου,
    και το τσάι μου ναναι το πολύ-πολύ με γεύσεις φρούτων.
    όσο για τα σουβλάκια και γύρους και λοιπά φαγητά σε τσίχλες,
    ένα έχω να πω:

    μπλιάααααααααααααχ!

     
  • At 4/14/2006 12:09 PM, Blogger eLeиa said…

    η φάση είναι πως όχι μόνο έχουν καμια 500αριά % κέρδος, αλλά δεν σέβονται και τους πελάτες. Και φυσικά δε μιλάω για τους υπαλλήλους (που και αυτοί μερικές φορές δεν μπάινουν στη θέση σου), αλλά για το κεφάλαιο που στο βωμό του ευρώ δεν υπολογίζει τίποτα. Τέσσπα, εγώ τρώω πολύ σπάνια έξω γιατί δε γουστάρω να με ταίζουν ότι μαλακία αγοράζουν φτηνότερα. Ετσι φτιάχνω μόνη μου ότι μου αρέσει να τρώω και τέλος. κατα τ'αλλα, τι κανουμε? όλα καλα??
    α! και όσο για τις ελιές, στο εμπόριο οι ροδέλες είναι πιο φτηνές από τις ολόκληρες. δεν ξέρω γιατί, αλλά το ξέρω επειδή παίρνω.
    καλημέρα :)

     
  • At 4/14/2006 1:57 PM, Blogger €lisavet said…

    Εγώ τώρα γιατί θυμήθηκα τον Δάκη;

    Τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνιιι

    lalala


    Μ'αρέσει το κινέζικο οπότε δεν νομίζω να έχω πρόβλημα στους συνδυασμούς. Μόνο καρπούζι με τυρί(βλεπε φέτα) δεν τρώω.

     
  • At 4/14/2006 8:28 PM, Blogger sevium79 said…

    fantazesai na bgoun oi tsixles pitogyro kai emeis oi xamoutzides na zitame tsixla kalamaki?
    ante pou eisai etoimi i papia tis zoubi....

     
  • At 4/14/2006 10:35 PM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki… μην μιλάς. ΔΟΥΛΕΥΕ!

    Jojo, δεν ξέρεις τι χάνεις!!! :)

    Zouboulia, εγώ από την άλλη δεν κάθομαι να μαγειρέψω με τίποτα. Άντε για να κάνω εντύπωση σε κανένα κοριτσάκι αλλά μέχρι εκεί! :)
    Όσο για τα νέα μου… τα ίδια βαρετά: ζήλιες των εχθρών, δολοπλοκίες εναντίων μου, απέφυγα μια καλοστημένη δολοφονία μου, κέρδισα το λόττο, απήγαγαν την αδελφή μου, η Ferrari με παρακαλάει να τρέξω για λογαριασμό της στην F1… τα γνωστά μωρέ…

    Elisavet, το κινέζικο είναι πραγματικά από τις αγαπημένες μου κουζίνες, πρότεινε μας ένα πιάτο βρε παιδί μου, μην μας αφήνεις έτσι!

    Sevium79, αν συμφωνήσουμε στην τελική γεύση και μετά θα βρούμε την ονομασία που αρμόζει στο προϊόν.

     
  • At 4/15/2006 2:55 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Για ταραμότσαγο δεν ξέρω, το σκέφτομαι. Να ήταν τουλάχιστον ο λευκός ταραμάς, που έχει πιο απαλή μυρωδιά...

     
  • At 4/16/2006 7:21 PM, Blogger Σταυρούλα said…

    Εγώ τη ζητώ μισή με ελιές μισή με μανιτάρια και τρώω από ένα εκατέρωθεν. Είμαι ιδιότροπη;

     
  • At 4/16/2006 8:42 PM, Blogger snikolas said…

    Juanita δεν έχω δοκιμάσει λευκό ταραμά! Αλλά και μόνο που μου λες πως έχει ποιο απαλή μυρωδιά τον απορρίπτω! Φυσικά είναι και το περί ορέξεως κολοκυθόπιτα οπότε και κάνω μούγκα! :)

    Renata πρέπει να σε λατρεύει ο πιτσαδόρος της γειτονιάς σου ε;

     

Post a Comment

<< Home