some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, June 06, 2006

Πειράζει που...

Πειράζει που δεν έχω όρεξη να postάρω;
Πειράζει που το μυαλό μου είναι μόνο στο νερό;
Πειράζει που θέλω να είμαι όλη μέρα έξω;
Πειράζει που θέλω να πάω διακοπές;
Πειράζει που γεμίζω τον σκληρό του pc μου φωτογραφίες;
Πειράζει που γεμίζω το μυαλό μου εικόνες;
Πειράζει που…
















Το κακό με το να είσαι με μια camera στο χέρι είναι πως σε μια υπέροχη φωτογραφία λείπεις πάντα! Ευτυχώς για μένα εδώ κρατάει άλλος την camera. Thanks George.

Labels:

30 Comments:

  • At 6/06/2006 3:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    για όλα τα ως άνω, πόσα $ διαθέτεις?

     
  • At 6/06/2006 5:43 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    ...oxi

     
  • At 6/06/2006 7:06 PM, Blogger NetKerveros said…

    Ναι ρε πειράζει! Στρώσου μέσα και γράψε κανένα post. Το βρήκαμε όλοι μας τώρα με το καλοκαίρι και τα βροντήξαμε στον αέρα. Αίντε μη πω καμιά βαριά κουβέντα.

    ΥΓ. Σαν νυχτερίδα είσαι με τη μάσκα. (αν δεν το έλεγα θα έσκαγα :-)

     
  • At 6/06/2006 9:52 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Δεν πειράζει καθόλου. Ελπίζω να μη σε πειράζει πολύ αν δε μπορείς να φύγεις ακόμα για διακοπές. Το καλοκαίρι είναι μακρύ ακόμα. Για όλους έχει.
    Ίσως θα ήταν μια καλή ιδέα να μετακομήσεις σε κάποιο νησί μόνιμα, αν το επιτρέπει και η δουλειά σου.

     
  • At 6/06/2006 9:54 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    btw
    Η φωτογραφία καταπληκτική. Τελικά είναι φοβερό να είσαι την κατάλληλη ώρα στο σωστό σημείο...
    ;)

     
  • At 6/06/2006 10:39 PM, Blogger snikolas said…

    Unclejack, είναι πρόταση αυτό;

    Onomatodosia, να σε βάλω στο club;

    Netkerveros, όντως είμαι σαν νυχτερίδα με αυτήν την μάσκα αλλά είναι super. Είναι ειδικά σχεδιασμένη για να έχεις μεγάλο οπτικό πεδίο.

    Evelina_z13, όχι δεν πειράζει! Thanks. Αλλά σε αυτό το post δεν είναι δική μου, είναι ενός φίλου.

    Σπιτόγατε, δεν μου το επιτρέπει η δουλειά μου να μετακομίσω σε νησί. Αλλά και να μου το επέτρεπε δεν θα πήγαινα. Είμαι γέννημα θρέμμα μεγαλούπολης και δεν μπορώ να κάνω χωρίς τις ευκολίες της πόλης. Αρκούμαι στις διακοπές μου και στις αποδράσεις των Σαββατοκύριακων.

     
  • At 6/06/2006 10:47 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Κάτι είναι κι αυτό. Μέχρι να έρθει το Σαββατοκύριακο, πάω να κάνω μια νυχτερινή βουτιά....
    ...με την άδειά σας...

     
  • At 6/06/2006 11:11 PM, Blogger sevium79 said…

    emena de me peirazei katholou...mazi sou Nikola...kai egw to idio exw pathei....

     
  • At 6/07/2006 1:52 AM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    oxi nikolas.apo mbanio delfini.xaxa.8a se ßlepw ap e3w.

     
  • At 6/07/2006 9:58 AM, Blogger jojo said…

    πειράζει που είσαι μεγάλη φίρμα,
    πειράαααζει????? :P
    (οπως θαλεγε τραγουδιστά και ο Φλωρινιώτης!)

    λοιπόν, δεν με πειράζει τίποτα απο αυτά που λες,
    και γω τοχω πάθει...

    εκπληκτική η φωτό!!!!!

    πολύ τις ζηλεύω τις υποβρύχιες λήψεις....

    επίσης το κακό με όποια υπέροχη φωτογραφία είσαι μέσα,
    είναι οτι δεν την τράβηξες εσύ....
    ;)

     
  • At 6/07/2006 10:12 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ναι νικόλα, ημιανίθικη!

     
  • At 6/07/2006 10:55 AM, Blogger Anna said…

    Καθολου δεν πειραζει... τα ιδια εχουμε παθει κι εμεις, μονο που εσυ βουτας που και που ενω εμεις απλα ζηλευουμε :(

     
  • At 6/07/2006 11:46 AM, Blogger didymous skulls said…

    πειράζει που από αυτά τα νερά εγώ λείπω... και ας ήμουνα αυτή που θα κρατούσε την κάμερα και θα 'λειπε από την ουαου φότο

     
  • At 6/07/2006 12:59 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    αμάν μέσα στο μυαλό μου είσαι!!!!

     
  • At 6/07/2006 3:08 PM, Blogger loukoumaki said…

    kale den peirazei kane oti thes :)
    filoukia

     
  • At 6/07/2006 3:10 PM, Blogger Neilys said…

    kalokairi kai mas exei piasei to idio sunaisthima , nomizw kai genika ti bloggosfaira. Ki egw teleutaia exw afisei to postarisma. Protimw na paw gia mpanaki , gia kafe i mia volta. Twra an leipeis apo mia fotografia pou evgales gi auto einai to photoshop hehe

     
  • At 6/07/2006 7:22 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, έχεις την άδεια μας! Αλλά ρε αδερφέ… ρίξε και καμιά photo από την νυχτερινή βουτιά να γουστάρουμε! :)

    Sevium79 φέρε το τάβλι… και πάμε.

    Onomatodosia, δεν είναι δύσκολο. Θα μάθεις!

    Jojo, ξέρεις και τον Φλωρινιώτη ε; :p

    Unclejack, περιμένω να ακούσω! :)

    Anna, σε λίγο θα βουτάς και εσύ. Αν είσαι καλό κορίτσι μπορεί και να σε πάρω μαζί μου!

    Didymous skulls, όποτε θέλεις… έλα για μπάνιο!

    Gelial, είμαστε πολλοί τελικά που έχουμε πάθει τα ίδια.

    Loukoumaki, φιλούκια.

    Giorgie αν και είμαι level master photoshopάκιας δεν μου αρέσει να κάνω αλλαγές στις φωτογραφίες μου. Άσε που αντί να παιδεύουμε το photoshop είναι καλύτερα να πάμε για καφεδάκι! :)

     
  • At 6/07/2006 8:33 PM, Blogger alienlover said…

    τι να πειράξει;... :ρ

     
  • At 6/08/2006 9:52 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα...

     
  • At 6/08/2006 11:34 AM, Blogger Cinematia said…

    Tυχερέ Νικόλα!Μα Ωραίες εικόνες γεμίζεις το μυαλό σου!

    P.S Πήρες το μαιλ μου;

     
  • At 6/08/2006 11:48 AM, Blogger snikolas said…

    Alienlover μπορεί και να σε πείραζε! :)

    Vasiliki, καλημέρα.

    Cinematia, όχι δεν πήρα κανένα mail.

     
  • At 6/08/2006 2:03 PM, Blogger Marina said…

    Δεν πειράζει που τα σκέφτεσαι, ΠΕΙΡΑΖΕΙ όμως που είσαι στη δουλειά και όλα σε πειράζουν..
    Αντε, καλές βουτιές το σβκ..η θάλασσα είναι ακόμη λίγο κρύα..εσένα όμως δεν σε πειράζει..γιατί έχεις στολή.
    Ούφ! ΄Ψαροντούφεκο κάνεις? Πειράζει να δούμε και κανένα ψάρακα?

     
  • At 6/08/2006 5:57 PM, Blogger ka8y said…

    Πειράζει που νιώθω ακριβώς τα ίδια?

     
  • At 6/09/2006 1:12 PM, Blogger Unknown said…

    Πειράζει γιατί μας βάζεις κι εμάς σε πειρασμό....

     
  • At 6/09/2006 3:43 PM, Blogger . said…

    το χει η μέρα σήμερα, συμφωνώ με το νταρθ

     
  • At 6/09/2006 3:57 PM, Blogger snikolas said…

    Marina δεν κάνω ψαρεντούφεκο. Που και που αν μου την “δώσει” βγάζω κανένα χταπόδι αλλά τα βγάζω με τα χέρια.

    Ka8y εσύ πειράζει γιατί σε λίγο ξεκινάνε οι διακοπές σου! :)

    Darthiir & marilina μα για ακριβώς αυτό τον λόγο έκανα αυτό το post! Ε τι; Μόνο εγώ να νοιώθω έτσι; :)

     
  • At 6/11/2006 12:17 AM, Blogger Butterfly said…

    Αρκεί να δίνεις σημεία ζωής. Κατά τάλλα μια από τα ίδια είμαστε όλοι.
    Φιλιά

     
  • At 6/15/2006 10:03 PM, Blogger Ναταλία said…

    Πειράζει που θα ήθελα να είμαι κάτω από το νερό;

    Επίτηδες το κάνεις;

     
  • At 6/16/2006 8:36 AM, Blogger snikolas said…

    Butterfly όπως βλέπεις… δίνω που και που σημεία ζωής! Φιλιά και σε σένα :)

    Natalia, μα φυσικά και το κάνω επίτηδες! :)

     
  • At 6/21/2006 12:29 AM, Blogger snikolas said…

    Αν εννοείς το underwater love των smoke city, όχι δεν το ήξερα. Το έμαθα χάρη σε σένα όμως και τώρα είναι και post στο άλλο μου blog (www.inmymp3player.blogspot.com). Υπέροχο τραγούδι. Ευχαριστώ.

     

Post a Comment

<< Home