some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Sunday, May 14, 2006

Oxygen no more










… και ξαφνικά ενώ έχω ακόμη 80bar, ο ρυθμιστής αποφασίζει πως είναι καιρός να σταματήσει να μου δίνει αέρα σε normal ποσότητες. Πνίγομαι! Οι αποφάσεις που πρέπει να πάρω, πρέπει να τις πάρω σε κλάσματα του δευτερολέπτου και φυσικά αυτό κάνω. Βάθος 20m., όχι πολλά, αλλά αρκετά ώστε να μην έχω την επιλογή του να βγω αμέσως στην επιφάνεια. Ευτυχώς για μένα, έχω άλλες επιλογές. Η μία είναι να πάρω τον εφεδρικό ρυθμιστή και να συνεχίσω να αναπνέω κανονικά. Η δεύτερη, είναι να πάρω τον εφεδρικό ρυθμιστή του dive buddy μου, ο οποίος καταναλώνει πολύ λιγότερο αέρα από μένα, άρα οι γερές αναπνοές που θα χρειαστώ για να βρω τον ρυθμό μου δεν θα του λείψουν και θα κρατήσω τα δικά μου υπέρ αρκετά (αν δουλέψει ο διάολος) 80bar για την άνοδο. Αποφασίζω την δεύτερη επιλογή. Αφού κάνω λοιπόν στον Τέλη το σήμα “ρε συ… πνίγομαι, η μαλακία σταμάτησε να δουλεύει, αν με σώσεις κερνάω ποτό” πήρα τον εφεδρικό ρυθμιστή του και τράβηξα μερικές αναπνοές. Φυσικά έπρεπε να τερματίσουμε την βουτιά και να ανέβουμε στην επιφάνεια. Δοκίμασα ξανά τον ρυθμιστή μου ο οποίος πάλι δεν έδινε σωστές ποσότητες αλλά σίγουρα δούλευε πολύ καλύτερα από πριν. Ανεβήκαμε στην επιφάνεια αφήνοντας τους άλλους κάτω, οι οποίοι δεν θα αργούσαν και εκείνοι να επιστρέψουν. 10 λεπτά αργότερα ήταν όλοι στην βάρκα και επιστρέφαμε. Έδωσα τον προβληματικό ρυθμιστή στο service του καταδυτικού κέντρου και αποφάσισα πως πρέπει να τα “στάξω” για να πάρω έναν δικό μου ρυθμιστή.










Ακολουθούσε και δεύτερη βουτιά σε άλλο μέρος αλλά ο Τέλης είχε υποσχεθεί στο έτερον ήμισυ να πάνε για φαγητό έξω. Είχαμε πάρει μόνο ένα αυτοκίνητο οπότε και έπρεπε να επιστρέψουμε. Δεν πειράζει όμως γιατί θα ακολουθήσουν πολλές ακόμη βουτιές…
video

Labels:

28 Comments:

  • At 5/14/2006 5:10 PM, Blogger Neilys said…

    να γιατί δεν κάνω τέτοια εγώ:P ερώτησης: Πως του τα πες όλα αυτά μέσα στο νερό;
    Τέλος καλό όλα καλά τουλάχιστον!

     
  • At 5/14/2006 6:06 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    δε με λες αφεντικουλι;;;;
    οοοολα αυτα γινανε σε μια μερα;;...
    χωρις διαλειμμα;;...
    χωρις ενα to be continued, βρε αδελφε;;;;....
    καλα εσυ ζεις μεσα στο σασπενς βρε παιδι.... μπραβο! ευγε!...
    πι χαχχαχχχαχααα....
    ;pp

    (ανησυχω για την οξυγονωση του εγκεφαλου σου ή οχι;;;;...)

     
  • At 5/14/2006 7:38 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    xaxaaxxaxaax
    “ρε συ… πνίγομαι, η μαλακία σταμάτησε να δουλεύει, αν με σώσεις κερνάω ποτό”
    xaxaxaxa
    xaxaxaxa
    gamato!!!

     
  • At 5/15/2006 12:01 AM, Blogger €lisavet said…

    Να προσέχεις! Μ'αρέσει που ήθελες κι άλλες βουτιές στο καπάκι! Στάσου να πάρεις μια ανάσα!

     
  • At 5/15/2006 12:06 AM, Blogger ka8y said…

    Γνώρισα έναν δύτη πρόσφατα και μου εξηγούσε για ρυθμιστές και για τέτοια..

    Μου τον θύμισες τώρα.. αχχχ

     
  • At 5/15/2006 1:24 AM, Blogger NetKerveros said…

    Πρώτον ... το ναυάγιο που το βρήκατε; Ναυάγιο δεν είναι αυτά τα σίδερα;
    Δεύτερον ... το σήμα για το "Πνίγομαι, σώσεμε, κερνάω ποτό" είναι το μεσαίο δάχτυλο;
    Τρίτον ... ξέρεις ότι σε ζηλεύω θανάσιμα!!!

     
  • At 5/15/2006 2:05 AM, Blogger loukoumaki said…

    Δηλαδή τώρα σοβαρά, εγώ είμαι η υπερβολική όταν λέω ότι αυτά είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ πράγματα!
    Πάνω που είχα ψηθεί να έρθω να γίνω your dive buddy, να παραβλέψω το κρύο, τα σκυλόψαρα και την κολλητή φόρμα που θα με δείχνει χοντρή και να το τολμήσω!
    Φίλε μου μόλις έχασες την ευκαιρία.. Θα παραμείνω στα ιστιοπλοϊκά και θα γίνω καπετάνισσα :)

    Καλή εβδομάδα χρυσό μου!

     
  • At 5/15/2006 9:44 AM, Blogger Neura said…

    και γω με το λουκουμακι καπετανισσα,εχω και διπλωμα σκιππερ ετσι κιαλλιως,
    αντε θα συμμετεχω και στα ποτα. :-)

     
  • At 5/15/2006 10:47 AM, Blogger isos said…

    που πας βρε καραμητροοοοοοο.. με δανεικο εξοπλισμο τετοιες δουλειες ???!!!!

     
  • At 5/15/2006 10:58 AM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Τί σου είπαν στο καταδυτικό κέντρο για τον χαλασμένο ρυθμιστή; Δεν είναι δική τους ευθύνη να ελέγχουν τον εξοπλισμό;

     
  • At 5/15/2006 11:49 AM, Blogger Λαμπρούκος said…

    να γι αυτό εγώ παίζω μόνο τάβλι...

     
  • At 5/15/2006 2:41 PM, Blogger eco-galaxy said…

    Φτηνά την γλύτωσες...αν και σε βλέπω cool, που σημαίνει ότι σου έχει ξανασυμβεί...νομίζω ότι η επένδυση του καλοκαιριού θα είναι ένας ολόδικος σου εξοπλισμός! :-)
    Άσχετο, με τι μηχανή κάνεις τις υποβρύχιες λήψεις?

     
  • At 5/15/2006 3:18 PM, Blogger snikolas said…

    Giogrie, πρέπει να το δοκιμάσεις τουλάχιστον μια φορά στην ζωή σου. Πως το είπα; Αν κάνεις το σήμα πως δεν έχεις αέρα τα αλλά εννοούνται! Το ποτό παίζει να είναι ποτά φυσικά αλλά δεν είναι και τόσο σπουδαίο! :)

    Vasiliki… ανησυχείς; Ολόκληρη πράκτωρ και ανησυχείς; :)

    Stavros έτσι ακριβώς φίλε μου!

    Elisavet και τι έπρεπε να κάνω; Να πω δεν ξανά βουτάω;

    Ka8y… αν ο δύτης είναι salonika και τον ξέρω… ευχαρίστως να σας φέρω ποιο κοντά βρε παιδί μου! :)

    Netkerveros, ναι είναι ναυάγιο αυτό. Είναι το Μυτιλήνη, ένα μικρό εμπορικό. Η ορατότητα δεν ήταν καλή οπότε και δεν αξίζει να “ανεβάσω” τις υπόλοιπες photos. Θα ξανά πάω όμως και ελπίζω η ορατότητα να είναι ok.

    Loukoumaki… ναι… σε πίστεψα πως θα σηκωθείς εσύ νωρίς το πρωί του Σαββάτου η της Κυριακής και θα πας για καταδύσεις! Ποιόν δουλεύεις βρε; Ε;

    Spanish, η ιστιοπλοΐα είναι το επόμενο με το οποίο θα ασχοληθώ. Θα σε έχω στα υπόψη!

    Isos… ξέρεις πολύ καλά φίλε μου πως δεν είναι πάντα εφικτό να τα αγοράζεις όλα με την μια!

    Juanita οι έλεγχοι και τα service γίνονται τακτικά. Ήταν να γίνει. Αν τηρείς τους κανόνες ασφαλείας, όπως και κάναμε, 99% δεν θα πάθεις τίποτα. Τον ρυθμιστή με το που τον έδωσα στο service ανοίχτηκε αμέσως και αντικαταστάθηκαν τα πάντα.

    Λαμπρούκο σε παίζω μια παρτίδα. Στην θάλασσα όμως!

    Eco-Galaxy δεν μου έχει ξανά συμβεί ποτέ το παραμικρό! Είναι η πρώτη φορά!
    Canon power shot S60.

     
  • At 5/15/2006 4:52 PM, Blogger Unknown said…

    Την άλλη φορά πέτου να χαλάσει "ανάποδα" να σου κάνει υπεροξυγώνοση να την δείς κανονικά δικέ μου...

    yeah...

     
  • At 5/15/2006 5:00 PM, Blogger . said…

    παναιά μου.....


    μπρρρρρρρρ

     
  • At 5/15/2006 6:54 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    να σου πω την αλήθεια, επειδή έχω έναν φίλο που κάνει καταδύσεις και μου τα διηγείται, μου προκαλεί τρελό δέος όλη αυτή η υπόθεση... να είσαι δηλαδή κάτω από τη θάλασσα, να εξαρτάσαι από διάφορα τεχνικά πράγματα, να μην ξέρεις τι θα σου βγει από το βράχο (π.χ. το γνωστό γιγάντιο καλαμάρι-δολοφόνος της Χαλκιδικής!)...
    μπρρρ
    τώρα όμως που βλέπω τις φωτό σαν να ζηλεύω.

     
  • At 5/16/2006 8:19 AM, Blogger snikolas said…

    Darthiir, δεν παίζει το σενάριο! :)

    Marilina… δεν έχει μπρρρρ. Φοράμε στολές! :)

    Gelial το γιγάντιο καλαμάρι δολοφόνος της Χαλκιδικής δεν υπάρχει πια. Το σκότωσα με τα ίδια μου τα δόντια όταν έκανε ξαφνική επίθεση στην ομάδα μου. Ύπουλο και πονηρό καθώς είναι σκότωσε δύο από εμάς. Tελικά κατάφερα να το ακινητοποιήσω και να το σκοτώσω! :)

     
  • At 5/16/2006 10:05 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τζα!...
    εδω πρακτωρ "γιαγια"...
    με ακουτε;;;;;
    φου φου... με ακουτε;;;;
    ;ppp

     
  • At 5/16/2006 11:43 AM, Blogger ka8y said…

    Νικόλα δυστυχώς είναι αθήνα και θα λείπει για δουλειές καταδυτικές στην μεσόγειο κανα μήνα.. Δεν μου μαθαίνεις εμένανα βουτάω να πάω να τον βρω όμως... :-p

     
  • At 5/16/2006 5:51 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    ...και μετά το μετέφερες στη Θεσσαλονίκη με τα φορτηγά της μεταφορικής εταιρίθας, που όλοι ξέρουμε ότι έχεις! (να, ειδες πού κολλάει;)

     
  • At 5/16/2006 10:41 PM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki φφφφφ φφφφφ σε ακούμε δυνατά καθαρά!

    Ka8y, να σε μάθω. Αν είναι να του κάνεις εντύπωση με τον τρόπο αυτόν και τον “ρίξεις”, πολύ ευχαρίστως.

    Gelial, δεν παίζεσαι ρε φίλε! :)

     
  • At 5/17/2006 12:21 AM, Blogger Butterfly said…

    Μικρέεεε. Να προσέχεις!!!!!

     
  • At 5/17/2006 6:43 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λοιπον αφεντικουλι;;
    θα με μαθεις και μενα;;;;
    πιστευω οτι ειναι απλο να κανω την σημαδουρα;;;;
    εεεε;;;
    δεν ειναι;;;;
    ;ppp

     
  • At 5/17/2006 3:20 PM, Blogger snikolas said…

    Μα τι πράκτωρ είσαι αν δεν ξέρεις από scuba diving; Καλά λέω εγώ πως με τον ΘΒ πράκτωρ 000 ήσουν στην ίδια σχολή!

     
  • At 5/18/2006 11:32 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τι ειναι καλε αυτο το κουλο;;;;
    μια εσυ, μια ο πιρις μ'...
    με εχετε τρελλανει με αυτα τα αγγλικα!!!
    τελος παω να παρω μαθηματα...
    και μετα;;;;
    τρεμετε!!!!
    ;ppp

    ασχετο!!!
    καφεεεεεεεεεεεε...........

     
  • At 5/18/2006 12:02 PM, Blogger nanakos said…

    Oxi mono exeis paravlepsei tin riti entoli pou apagorevei creepy ypothalassia videakia me mparmpoulithres alla pleon exeis apovrasynthei toso pou grafeis KAI creepy keimena me kommenes anases kai ti noso twn sfouggaradwn! Oh well! Tha deis ti tha patheis!!!!!

     
  • At 5/19/2006 11:51 AM, Blogger Cinematia said…

    Να προσέχεις Νικόλα!

     
  • At 5/19/2006 5:15 PM, Blogger snikolas said…

    Cinematia,Butterfly(σε ξέχασα πριν Sorry). Μα προσέχω! :)

    Nanako, εγώ λέω να σε πάρω μαζί μου μια φορά για να δεις πως δεν είναι και τόσο creepy τελικά!

     

Post a Comment

<< Home