some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, June 13, 2006

Κάφρος

Η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, ξοδεύει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο σε έρευνα για να αυξήσει τις πιθανότητες επιβίωσης σε ένα τροχαίο. Ζώνες, Ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης, αερόσακους… Και για να αποτρέψουν το μοιραίο, ένα κάρο ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως ABS, EBD, ESP και ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

Ο κάφρος οδηγός όμως, δεν θα αγνοήσει απλά την σημασία αυτών των συστημάτων, αλλά θα κάνει και ότι περνάει από το χέρι του για να τα παρακάμψει. Πόσο κάφρος μπορεί να είσαι για να κάνεις την καφρίλα να “βάλεις” ζώνη χωρίς ουσιαστικά να έχεις βάλει; Πόσο ηλίθιος; Πόσο ανεύθυνος; Πόσο ΜΑΛΑΚΑΣ;


Το αυτοκίνητο της φωτογραφίας το είδα πριν από μερικές μέρες παρκαρισμένο σε δρόμο της Θεσσαλονίκης και δεν πίστευα στα μάτια μου. Ο μαλάκας ο ιδιοκτήτης έχει περάσει την ζώνη πίσω από το κάθισμα και την έχει κουμπώσει! Αυτό φυσικά γιατί δεν θέλει να του σπάει τα παπάρια ο συναγερμός της ζώνης που δεν θα σταματήσει να χτυπάει αν δεν την φορέσει. Τράβηξα την φωτογραφία με το κινητό μου ως απόδειξη της ηλιθιότητας που μας περιβάλει.

26 Comments:

  • At 6/14/2006 1:02 AM, Blogger Unknown said…

    Αν είναι δυνατόν!

    Τουλάχιστον δεν έχει κάνει το ίδιο και για τον συνοδηγό. Πάλι καλά.

     
  • At 6/14/2006 1:59 AM, Blogger Jimbo said…

    Ααα έχουν μείνει πίσω στην συμπρωτεύουσα!

    Παίρνεις από την αντιπροσωπεία ένα ανταλλακτικό κλιπ για την ζώνη ασφαλείας και κουμπώνεις μόνο αυτό εκεί! :P

     
  • At 6/14/2006 9:57 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ασχετο...
    καφεδακι;

     
  • At 6/14/2006 11:11 AM, Blogger alienlover said…

    ο εφευρέτης της ζώνης ασφαλείας έχω ακούσει οτι πέθανε σε τροχαίο επειδή δε φόραγε τη ζώνη του... οκ;;;

     
  • At 6/14/2006 12:17 PM, Blogger Ecumene said…

    Mια καλη "Τροχαια" Διαφημιση χρειαζομαστε...

    αλλα και παλι δεν φτανει

    Καλημερα...

     
  • At 6/14/2006 12:34 PM, Blogger Anna said…

    Καφροι πολλοι.. και καλα για τη ζωη του, ας την κανει οτι θελει, ενας καφρος λιγοτερος, αλλα συνηθως παιρνει κι αλλους η μπαλα...

    αλλα ας τα αφησουμε τα δυσαρεστα πρωι πρωι...
    Καλημερα Νικολαααααα!!!! :)

     
  • At 6/14/2006 1:45 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    σε ταξί έχω δει το άλλο:
    μόνο η "βάση" της ζώνης, κουμπωμένη ώστε να μη βαράει ο συναγερμός. πήγα να βάλω ζώνη σε ταξί και μου λέει ο τύπος, μισό λεπτό να βγάλω το κούμπωμα. "κανείς δεν τη θέλει", δικαιολογήθηκε.
    φοβερή φωτό πάντως. εγώ τρελλαίνομαι με εκείνους που κρατούν παιδάκια στην αγκαλιά

     
  • At 6/14/2006 2:58 PM, Blogger snikolas said…

    Tolisback, δεν έχω ιδέα αν είχε κάνει την ίδια μαλακία και για τον συνοδηγό, γιατί ήμουν συνοδηγός και την φωτογραφία την τράβηξα μέσα από αυτοκίνητο όπου και δεν είχα καλύτερη ορατότητα.

    Evelina_z13 η φαρμακοβιομηχανία που θα ανακαλύψει το φάρμακο η το εμβόλιο κατά της μαλακίας θα θησαυρίσει!!! :)

    Dimitri, τελικά δεν είναι μόνον κάφρος αλλά και τσιφούτης! :)

    Βασιλική μου ναι έναν σκέτο σε παρακαλώ! :)

    Alienlover, αυτό πρώτη φορά το ακούω. Αν έχω χρόνο θα το ερευνήσω όμως.

    Εργοτελίνα, είδες την Γαλλική διαφήμιση για τα τροχαία; Εμείς χρειαζόμαστε μια ποιο splatter έκδοση για να στρώσουμε.

    Anna, αυτό είναι και το χειρότερο. Καλημέρα!

    Gelial, οι Taxiτζήδες είναι οι πρώτοι που θα έπρεπε να πολεμάνε για να μας μάθουν να βάζουμε ζώνη. Θα έπρεπε να είναι υποδείγματα οδηγών. Αλλά στην πλειοψηφία τους είναι ποιο κάφροι και από τους κάφρους. Όσο για τους SUPERΜΑΛΑΚΕΣ που κρατάνε τα παιδιά αγκαλιά… αυτούς θα έπρεπε να τους αφαιρούν το δίπλωμα επιτόπου.

     
  • At 6/14/2006 3:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    πες τα ρε bro, ο έλληνας οδηγός δεν έχει θεό και όρια.
    Πιστεύω πως οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων θα σταματούσαν επιτόπου την παραγωγή οχημάτων, αν έβλεπαν φωτο. απο τρακαρίσμενα απο ελληνικούς δρόμους!!! (λχ. κορμός δέντρου περασμένο απο το σασί και τις πλαινές μπάρες).

     
  • At 6/14/2006 3:48 PM, Blogger Μαύρος Γάτος said…

    Δεν φταίνε σε τίποτα οι κάφροι!

    Οι Ελληναράδες δεν έχουν άλλο λαό αντάξιό τους σε κουτοπονηριά...

    Και αυτό, Νικόλα, καλά, τα μούτρα του θα φάει ο #$%&^&. Αλλά και όλη η υπόλοιπη οδική συμπεριφορά που πάει πακέτο;

    Μια μέρα θα την κάνω για Ρουάντα-Μπουρούντι, μού φαίνεται...

    Σ;(((

     
  • At 6/14/2006 4:56 PM, Blogger Night's Knight said…

    Πρώτον, απίστετη καμπάνια!
    Δεύτερον, πες μου ότι σου έκανε εντύπωση; Μακάρι να ήταν μόνο αυτό. Ξέρεις πόσες παπάρες μάνες έχω δει να κρατάνε τα παιδιά τους στην αγκαλιά για αερόσακο;

     
  • At 6/14/2006 7:03 PM, Blogger Unknown said…

    Έλα ρε...
    την έχει βάλει έτσι μην τυχών και τρακάρει με την όπισθεν....

     
  • At 6/14/2006 7:56 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Δεν έχω λόγια...

     
  • At 6/14/2006 10:03 PM, Blogger dyolf said…

    Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί τόσο ανευθυνότητα. Δεν οδηγώ για να μπορώ να είμαι σίγουρος, αλλά δεν πιστεύω ότι η ζώνη είναι τόσο περιοριστική και άβολη για τον οδηγό.
    Σαν συνοδηγός φοράω πάντα ζώνη ακόμα και σε ΤΑΞΙ παρόλο που μου έχει τύχει να πέσω σε εύθυχτο μαλάκα ταξιτζή που με το που φόρεσα ζώνη, μου δήλωσε περιχαρής : "Τι την φοράς; Δεν τρακάρω εγώ προσέχω"

     
  • At 6/14/2006 10:18 PM, Blogger €lisavet said…

    Απίστευτο! Στην αρχή σκέφτηκα ευρηματικό, μα είναι όντως καφρίλα...vc

     
  • At 6/14/2006 10:39 PM, Blogger highfidelityshow said…

    Τι τους πειράζει η γ**ώ-ζώνη το κερατό μου? Τι?
    Βαριέσαι να τι βάλεις? Γιατί? Χρειάζονται μόλις 2 δευτερόλεπτα.

    Το κορυφαίο είναι το άλλο. Αυτό από άτομο που φορά ζώνη και αντιλαμβανονται τη σημασία της. Κάθομαι λοιπόν στο αμάξι της πίσω. Με βλέπει κουνιέμαι παιδεύομαι και μου λέει: "Τι κάνεις?". "Προσπαθώ να ξεσκαλώσω τη ζώνη, γιατί έχει μπει πίσω το κάθισμα" απαντώ. "Μα καλά θα βάλεις ζώνη?" μου λέει. "Γιατί? Εσύ δε φοράς δηλαδή?" απαντώ. "Ναι αλλά κάθομαι μπροστά?".

    ΚΑΙ?!? ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΧΤΥΠΑ ΞΥΛΟ ΣΤΟΥΚΑΡΟΥΜΕ ΕΠΙΡΕΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑ? ΟΙ ΠΙΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ? ΔΕ ΣΤΟΥΚΑΡΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΖΙ? Ε ΜΑ ΤΟΣΗ ΒΛΑΚΕΙΑ? ΘΑ ΛΕΝΕ: "ΠΡΟΧΘΕΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΑΛΛΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΓΩ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΠΙΣΩ. ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΝΑ ΤΡΑΚΕΡΝΑ ΚΙ ΕΓΩ?"

     
  • At 6/15/2006 12:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    Την ημέρα που αγόρασε το κορεάτικο, φώναξε το φίλο του το Μητσάρα και με τόνους φιγούρα στη φωνή, τού είπε: "Κοίτα μαγκιά. Αμα δεν έχεις δέσει τη ζώνη, βγαίνει η γκόμενα και σού το θυμίζει".

    Μετά όμως σκέφτηκε ότι δεν γίνεται να κάνει Αυτός, ό,τι τού λέει μια ψόφια! Και έπραξεν τα δέοντα, ίνα παραμείνει άσπιλη η φήμη του Δαιμόνιου της Φυλής.

    Καληνύχτα σας.

     
  • At 6/15/2006 5:44 AM, Blogger Neilys said…

    εμ να πω ότι μπήκα σε ταξί , έβαλα τη ζώνη μου και με βρίσανε:P:P

     
  • At 6/15/2006 1:02 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    ti na pw re gamwto 2006 exoume
    akomh na ma8oume ta autonohta?

     
  • At 6/15/2006 7:14 PM, Blogger snikolas said…

    Uncle, δυστυχώς δεν είναι μόνο Ελληνικό το φαινόμενο, απλά τα νούμερα τα δικά μας στην καφρίλα δεν τα πιάνει κανένας.

    Μαύρε γάτε, η συμπεριφορά του δυστυχώς πιστεύω πως δεν θα είναι μόνο στον δρόμο αλλά γενικότερα. Αφού δεν σέβεται ούτε τον ίδιο του τον εαυτό φαντάσου τι αχταρμάς γίνεται μέσα στο μυαλό του.

    Night knight, όχι απλά μου έκανε εντύπωση, μου πετάχτηκαν τα μάτια έξω. Όπως είπα και στον Gelial, αυτούς πρέπει να τους παίρνουν το δίπλωμα επιτόπου!

    Darthiir, ρε λες να τον κατηγορώ άδικα; :)

    Σπιτόγατε, και ‘γω στην αρχή έτσι…

    Dyolf, και δεν του είπες, εσύ μπορεί να μην τρακάρεις και να προσέχεις αλλά μπορεί ο άλλος να μην προσέχει και να πέσει επάνω μας;

    Elisavet, φαντάσου όλη αυτή την ευρηματικότητα να την διοχέτευε όχι σε κουτοπονηριές και καφρίλες αλλά σε κάτι χρήσιμο και ουσιαστικό.

    Zero, lol!

    Phivos, ο δαιμόνιος της φυλής είναι για πολλές μπάτσες.

    Giorgie, θα στρώσουν χαρακτήρα τώρα από Σεπτέμβριο που θα ισχύσουν νέα μέτρα.

    Onomatodosia, πολύ φοβάμαι πως θα περάσουν πολλά χρόνια ακόμη για να μάθουμε τα αυτονόητα.

     
  • At 6/16/2006 11:28 AM, Blogger . said…

    ο θείος μου ε΄σπασε το κρανίο του σε τροχάιο, όπως ο τύπος στη μεσάια εικόνα. ο μόνος λόγος που κατάφερε να ζήσει είναι ότι φορούσε ζώνη.

    δεν είναι μόνο ηλιθιότητα είναι παιδιάρισμα.. "ας κοροιδέψω τους άλλους και να μη βάλω ζώνη, μουχεχε", δεν καταλαβαίνει ότι το κακό το κάνεισ τον εαυτό του...

     
  • At 6/16/2006 12:08 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα...
    ενα μετριο φραπεδακι...
    και γρηγορα...

     
  • At 6/16/2006 2:04 PM, Blogger dyolf said…

    Δεν του είπα τίποτα. Εγώ ήμουν καλυμμένος με την ζώνη μου. Δεν θα μαθαίνω τα αυτονόητα σε επαγγελματία οδηγό, άμα θέλει να παίζει το κεφάλι του κορόνα γράμματα δικαιωμά του...

     
  • At 6/16/2006 8:28 PM, Blogger Cinematia said…

    Nicola ένα σου λέω!Εγώ έχω χούι(για κάποιους)καλή συνήθεια(λέω εγώ)να βάζω ζώνη σε όποιο αμάξι μπαίνω,με όποιον οδηγό και ακόμη και σε ταξί!Μπαίνω λοιπον σε ταξί(φίλου κολλητού) στη Θεσσαλονίκη να με βγάλει απο το κέντρο Καλαμαριά για να δώσω ΑΣΕΠ.Μπαίνω,τραβώ τη ζώνη,τι να δώ.Ο αθεόφοβος,επειδή νευρίαζε με το γνωστό 'μπιπ,μπιπ'καθότι δε φορά ποτέ ζώνη,είχε μπουκώσει τη θήκη όπου κουμπώνει η ζώνη με κλιψ απο άλλη ζώνη.Το φαντάζεσαι?Τραβάω τη ζώνη και βλέπω την υποδοχή της ήδη κουμπωμένη!Αισχος!Φυσικά και έγινε το δικό μου!Ξεκούμπωσε και κούμπωσα τη δικιά μου!

     
  • At 6/16/2006 8:39 PM, Blogger snikolas said…

    Μαριλίνα, τυχερός ο θείος.

    Βασιλική, έφτασε…

    Dyolf, σωστός!

    Cinematia, δεν το βλέπω καθόλου για χούι. Είναι κάτι που ΠΡΕΠΕΙ να γίνετε αμέσως με το που μπαίνει κανείς στο αυτοκίνητο. Εγώ πάλι, είμαι από αυτούς που δεν ξεκινάνε αν δεν φορέσουν όλοι ζώνη.

     
  • At 6/17/2006 3:52 PM, Blogger Sophia said…

    Ατάκα σε οδηγό διπλανού αυτοκινήτου που κρατούσε το δίχρονο μικρό του αγκαλιά και οδηγούσε περήφανα: "Μεγειά τον καινούριο σας αερόσακο, είναι πολύ γλυκούλης"... Καλά που άναψε το φανάρι και έφυγα, γιατί ήταν έτοιμος να βγει και να με δείρει (το μικρό να δω τι θα το έκανε...). Τελικά, η ανθρώπινη βλακεία δεν έχει όρια...

     

Post a Comment

<< Home