some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Friday, January 12, 2007

Γιατρέ μου… χρειάζομαι διακοπές.










Είναι γνωστό (από προηγούμενο post) πως μετά από μερικές μέρες διακοπών, αποδιοργανώνομαι εντελώς. Είναι σαν να ζω σε 3 κόσμους ταυτόχρονα. Το παρόν το παρελθόν αλλά και το μέλλον!

Το παρόν δεν είναι δύσκολο να το περιγράψει κανείς. Δουλειά, δουλειά, δουλειά. Το παρελθόν δεν είναι, όπως σωστά ίσως μαντέψατε, ούτε και αυτό δύσκολο να το περιγράψει κανείς. Διακοπές, μαμ κακά και νάνι. Το μέλλον, είναι ακόμη πιο εύκολο να το μαντέψει κανείς, αφού έχει να κάνει με διακοπές και πάλι. Μετά τα Χριστούγεννα, και αφού οι διακοπές του Πάσχα είναι πολύ λίγες για να το χαρώ, περιμένω με αγωνία τις διακοπές του καλοκαιριού!

Γιατρέ μου… χρειάζομαι διακοπές. Σαν αυτές τις προηγούμενες…

Photo στο Saleve by elisavet.
Underwater photo by snikolas.

36 Comments:

  • At 1/12/2007 12:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    H τυπική αντίδραση θα ήταν να σου γράψω να πας να (γ)αμηθείς αλλά άντε παλιοελβετάκι περί ορέξεως πιάσε μια σοκολάτα από αυτές που έφερες και σιγά σιγά θα έρθουν κι οι επόμενες διακοπές!

     
  • At 1/12/2007 1:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ρε Νικόλα.. μόνο εγώ το έχω παρατηρήσει??!! Είναι δυνατόν να έχεις κόκκινο χρώμα για τα Links και το ίδιο ακριβώς κόκκινο χρώμα για το background στα comments?!! υπάρχει λόγος που το έχεις κάνει αυτό για να μην μπορεί να δεις εύκολα για το ποιος έχει γράψει το comment?

     
  • At 1/12/2007 3:00 AM, Blogger Sophia said…

    Καλό το φωτογραφικό bungee jumping από τα όρη στα βάθη των θαλασσών!! Κι εσύ addict της αναζήτησης τρόπου μη διακοπής των διακοπών? Κι από δω μια από τα ίδια (αν και η αλήθεια είναι, πως εγώ είμαι σχεδόν μόνιμα σε τόπο διακοπών, ακόμα και δουλεύοντας!!!!)
    ;-D

     
  • At 1/12/2007 9:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ίσως έπρεπε να γίνεις καθηγητής (ή είσαι;).
    Ίσως κι εγώ το ίδιο...

     
  • At 1/12/2007 9:30 AM, Blogger snikolas said…

    Global, οι σοκολάτες που έφερα είναι πραγματικά κάτι λιγότερο από ελάχιστες! Το υπέρβαρο βλέπεις… αποχωρίστηκα αρκετά κιλά σοκολάτας στο αεροδρόμιο για να μην πληρώσω τα 400 euro υπέρβαρο!!!

    Lipis, είναι γνωστό το πρόβλημα αλλά δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ. (ακόμη)

    Sophia, πρέπει να είναι λίγο περίεργο να δουλεύεις σε τουριστικό μέρος.

    Θεριό ανήμερο, έπρεπε να γίνω! :)

     
  • At 1/12/2007 10:33 AM, Blogger Gogo said…

    wx, apisteuti i photo tis elisavet... Oxi oti i diki sou paei pisw, alla i alli...

     
  • At 1/12/2007 10:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Αγαπητέ Νικόλα, όλοι λίγο πολύ το ίδιο ψάχνουμε νομίζω, και δυστυχώς δεν υπάρχει και γιατρός να μας βοηθήσει σ'αυτό...

     
  • At 1/12/2007 10:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Έλα να συμμαζευτούμε λιγάκι
    Έλα που όλο το μυαλό σου στις διακοπές το έχεις!...
    Σου είπα που θα είμαι το μεθεπόμενο σαββατοκύριακο???
    By the way οι φωτογραφίες υπέροχες

     
  • At 1/12/2007 11:28 AM, Blogger Trilian said…

    πάλι καλά που μας έγραψες ποιό είναι το σύννεφο γιατί εδώ στην Ελλάδα δεν έχουμε... φτου σου ρε που θέλεις και συμπαράσταση!!!
    (οχι οτι έχω σκάσει απο την ζήλια μου... οοοοοοχι!!!)

     
  • At 1/12/2007 11:58 AM, Blogger Night's Knight said…

    Συγνώμη κιόλας, αλλά είναι Ιανουάριος. Θα σου βγει η γλώσσα έξω από την αγωνία μέχρι να καλοκαιριάσει.. Όχι ότι έχει χειμωνιάσει, αλλά λέμε τώρα. Ημερολογιακά...

     
  • At 1/12/2007 12:14 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    τα κεφάλια μέεεεσα
    τα κεφάλια μέεεεσα
    αντε ρε κοσμογυρισμένε, θες και συνέχεια. κάτσε εκεί να δουλέψεις :Ρ
    δε σου φτάνει που μένεις στη θεσσαλονίκη και είσαι κάθε μεσημέρι για καφέδες :Ρ :Ρ

     
  • At 1/12/2007 12:43 PM, Blogger snikolas said…

    Deadend mind, ωραία το είπες! :)

    Gogo, είναι όντως φανταστική η φωτογραφία της.

    Blueprints, το ότι όλοι θέλουμε διακοπές είναι το μόνο σίγουρο! Δεν θυμάσαι κάτι ταινίες που εξετάζει ο γιατρός τον ασθενή και του λέει: χρειάζεσαι διακοπές, θα σου γράψω μερικές μέρες άδεια!!! :)

    Loukoumaki, με ξέρεις αρκετά χρόνια… πότε συμμαζεύτηκα;

    Trilian, lol!!! Από σύννεφα πάντως… πολλά. :)

    Night knight, εγώ να σου πω την αλήθεια… σιγά σιγά ετοιμάζομαι για τις βουτιές μου. Με στολή φυσικά για αρχή, αλλά δεν παύει να ετοιμάζομαι!

    Gelial, γιατί ρε; Τι σε πειράζει που πίνω καφέ; Ε; ζηλιάρη! :)

     
  • At 1/12/2007 1:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Σ'αυτό το παραλήρημα...δεν είσαι μόνος!!! Κουράγιο!

     
  • At 1/12/2007 1:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ούτε και εγώ μπορώ να προσαρμοστώ! Αλλά δεν θέλω διακοπές! Θέλω μόνο το κρεβατάκι μου ένα τηλεκοντρόλ και πολλές ταινίες, πολλές ταινίες! Ουφ! Φάση είναι θα περάσει… Θα προσαρμοστούμε δεν μπορεί!

     
  • At 1/12/2007 2:30 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    είμαι ζηλόφθων, το παραδέχομαι :)

     
  • At 1/12/2007 3:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Γμτ κι εγώ θέλω διακοπές και ε ε εκδρομή!

     
  • At 1/12/2007 9:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    telika zoume gia tis diakopes kai ta parakeuosabbatokuriaka...!

     
  • At 1/13/2007 3:46 PM, Blogger Sophia said…

    Άσε, έχω συνηθίσει να έχει πάντα ανοικτά μαγαζιά (πολύ σούπερ όταν αφήνεις για τελευταία στιγμή τα δώρα των φίλων σου και είναι γιορτή) και να ψωνίζω από τον χασάπη μου τις Κυριακές, οπότε καταλαβαίνεις τι πολιτισμικό σοκ παθαίνω όταν πάω να αγοράσω μπριζόλες Κυριακάτικα στην Θεσσαλονίκη και όλα είναι κλειστά: καταφεύγουμε στα πιτόγυρα!!!
    ;-D

     
  • At 1/13/2007 8:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    το ότι έχεις συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι χρειάζεσαι γιατρό, με βγάζει από έναν μεγάλο κόπο...!

     
  • At 1/14/2007 8:19 PM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Απόδραση μυαλού, κάτι είναι κι αυτό.

    Το κορμάκι, άστο ν' αντέχει και ν' αντέχει, όπως καλοξέρει.

    [Η συνταγογράφηση σου έρχεται με κούριερ! :) ]

     
  • At 1/15/2007 8:40 AM, Blogger snikolas said…

    Blogaki, να κάνουμε ένα fan club παραληρήματος; :p

    Allitnil, εσύ μάλλον έχεις περισσότερη ανάγκη από ξεκούραση. Ελπίζω να σου περάσει γρήγορα.

    Gelial, τώρα θα σε βάλω να παραδεχτείς και άλλα πράγματα!!!

    Epsilon, welcome to the club! :)

    Onomatodosia, φυσικά και ζούμε για τα ΠΣΚ! (να μην ξεχνάμε και τις διακοπές του καλοκαιριού)

    Sophia, δεν είναι και πολύ άσχημα τα πιτόγυρα! Εγώ σαβουριάζω πολλά πιτόγυρα και ας μην είναι κλειστά τα υπόλοιπα καταστήματα.

    Alienlover, πάρε πτυχίο γρήγορα, θα το σκίσεις μόλις ασχοληθείς με την περίπτωση μου.

    Evelina_z13, ναι, δεν λέω… μια χαρά ήταν το ΣΚ. :)

    Καπετάνισσα, η απόδραση για μένα έρχεται σχεδόν κάθε ΣΚ!

     
  • At 1/15/2007 12:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    kali xronia nikola kai opou na ne erxete to pasxa

     
  • At 1/15/2007 3:12 PM, Blogger Attalanti said…

    Έχω ένα σχέδιο: την Παρασκευή θα σε πιάσει γρίπη που θα σε αφήσει την Τρίτη. Πέμπτη μεσημέρι θα έχεις στο αυτοκίνητο στολή και μπουκάλες και ακόμα και το βράδυ θα μπορείς να βουτήξεις σε νερά που ταιριάζουν με τα δικά σου. Ξεχνάς τα ΣΚ Νικολίνο, όχι εκείνα εσένα! :)

     
  • At 1/15/2007 4:07 PM, Blogger €lisavet said…

    Δευτέρα κάτι έχω, την Τρίτη δεν αντέχω...τη στρουμφίσαμε μου φαίνεται! :*

    ps:Ευχαριστώ gogo! :)

     
  • At 1/16/2007 9:51 AM, Anonymous Anonymous said…

    Μου αρέσει που εγώ και η Ελισάβετ σκεφτόμασταν το ίδιο τραγουδάκι!!!
    Όλα μπλε τα βλέπω στρουμφάκι μου.....εεεεε.............Νικόλα μου ήθελα να πω!!!

     
  • At 1/16/2007 10:19 AM, Anonymous Anonymous said…

    οχι βρε...
    να δουλευεις...
    εμεις γιατι δουλευουμε;;;
    εεεε;;;
    εμεις ψυχη δεν εχουμε;;
    οχι λοιπον!
    του ειπα του γιατρου να σου πει οτι ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!!
    πιχαχαχαχαχα....
    ;ppppp

     
  • At 1/16/2007 10:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλέ, ποιο πάσχα? Έχουμε τώρα κοντά καθαρή δευτέρα και πρωτομαγιά που πέφτει τρίτη (άμα κάνεις τη γνωστή μαγκιά, έχεις τετραήμερο!). Think about it!

     
  • At 1/16/2007 10:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλέ, ποιο πάσχα? Έχουμε τώρα κοντά καθαρή δευτέρα και πρωτομαγιά που πέφτει τρίτη (άμα κάνεις τη γνωστή μαγκιά, έχεις τετραήμερο!). Think about it!

     
  • At 1/16/2007 7:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    ΚΟΙΤΑ,ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΑΠΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ.ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΑΧΑΡΙΣΤΗ ΑΝ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ..ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΜΕ ΧΑΛΑΓΕ 1 ΜΗΝΑΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΑ..ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΨΩ,ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΩ,..ΑΛΛΑ...ΔΕΝ....

     
  • At 1/16/2007 11:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ax πόσο σε κατανοώ.. Κι εγώ τις διακοπές των Χριστουγέννων αναπολώ και δε μπορώ να συγκεντρωθώ να διαβάσω. Τόσο κόπο είχα κάνει να μαζευτώ μετά την κατάληψη και πάει στράφι τώρα..

     
  • At 1/17/2007 12:33 AM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel, ευχαριστώ, καλή χρονιά και σε σένα. Πάσχα; Υπάρχουν ευτυχώς μερικές αργίες πριν το Πάσχα! :)

    Attalanti, σε λίγο ξεκινάνε πάλι οι βουτιές! Yea!!!! :)

    Elisavet… την στρουμφίσαμε δεν λέγετε!

    Natalia, θέλεις και εσύ μερικές διακοπούλες ε;

    Βασιλική, παιδάκι μου κρίμα γιατί θα σε έπαιρνα μαζί μου στις διακοπές αλλά… μετά από αυτή την συμπεριφορά… άλλαξα γνώμη! :p

    Kotosalata, η γνωστή μαγκιά είναι στα υπόψη! ;)

    Mad2luv, δεν θα χάλαγε κανέναν μας!

    Justelene, ρε γμτ… μετά από διακοπές, πάντα μα πάντα δεν μπορώ να συνέλθω. Βλέπω δεν είμαι ο μόνος. Ευτυχώς! :)

     
  • At 1/17/2007 10:51 AM, Blogger Unknown said…

    Έλα μωρέ, τι είναι το Πάσχα;
    Τσσαπ, δυο βήματα :)

    Και στο ενδιάμεσο θα ντυθούμι και μασκαράδες :ppp

     
  • At 1/17/2007 12:06 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Όταν βρεις τον γιατρό, θα μου τον συστήσεις και εμένα;

     
  • At 1/17/2007 3:00 PM, Anonymous Anonymous said…

    μα γιατι καλε νικολινο;;;;
    τι εχει η συμπεριφορα μου;;;
    εεε;;;
    επειδις ειπα την αληθεια;;;;

    ;ppp

    -που ειπαμε θα παμε διακοπεςςςς;;;-

     
  • At 1/18/2007 1:30 AM, Blogger snikolas said…

    Darthiir, δεν έχεις και άδικο… και φέτος λέω να μασκαρευτώ, έχω να το κάνω πάρα πολλά χρόνια.

    Juanita, φυσικά! Ερώτηση είναι αυτή; Τους φίλους του έχουμε για να τους προσέχουμε.

    Βασιλική, όχι μόνο δεν θα σε πάρω μαζί μου… αλλά θα σου αναθέσω και μερικές δουλειές να διεκπεραιώσεις κατά την απουσία μου! :p

     
  • At 1/18/2007 10:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    μπριτςςςςςςς....
    ;pppp

     

Post a Comment

<< Home