some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, January 18, 2007

Το σάντουιτς που με απείλησε.

Σήμερα το πρωί στις 8, με το καλημέρα σας δηλαδή, είχα κλεισμένο ραντεβού για το προκαθορισμένο service του αυτοκινήτου. Μίλησα με τον υπεύθυνο, του είπα 2-3 πραγματάκια που θέλω να τσεκάρει και την κοπάνησα με ελαφρά πηδηματάκια στην αίθουσα αναμονής.

Η αίθουσα αναμονής ήταν παγωμένη! Περίμενα πως το service θα τελειώσει το πολύ σε 30 λεπτά, αλλά τελικά περίμενα μέσα στο κρύο 2 ώρες και 15 λεπτά! Η αίθουσα αναμονής, για να σας περιγράψω λίγο αυτή την τόσο φιλόξενη αίθουσα, ήταν εφοδιασμένη με μια tv, που ήταν συντονισμένη στο ΣΚΑΪ και τρία αυτόματα μηχανήματα εκ των οποίων το ένα ήταν εφοδιασμένο με ένα τελευταίο σάντουιτς. Με το που με πήρε χαμπάρι το σάντουιτς άρχισε να φωνάζει: ¨εμένα θα πάρεις, εμένα θα πάρεις…¨! Όσο για τον φωτισμό της αίθουσας λέω να αφήσω τις λεπτομέρειες καλύτερα και να αρκεστώ να πω απλά πως ήταν καταθλιπτικός.

Όσο η ώρα περνούσε και όσο το κρύο δυνάμωνε, η tv έδειχνε κάτι αποτυχημένους που για να κάνουν party, έπαιρναν οδηγίες από μια εξίσου αποτυχημένη party συντονίστρια! Έφτασαν και στο φαγητό, τίποτα σπουδαίο, μην φανταστείτε (οι έλληνες αυτά τα θα τα είχαν στην ξεφτίλα για το χαβαλέ πρώτο πιάτο), αλλά σίγουρα καλύτερο από το σάντουιτς του αυτόματου πωλητή που εξακολουθούσε να φωνάζει ¨εμένα θα πάρεις, εμένα θα πάρεις…¨.

Με το που τελειώνει η αποτυχημένη εκπομπή, αρχίζει αμέσως μια άλλη, που σκοπό της είχε να με κάνει να αγοράσω το σάντουιτς του αυτόματου πωλητή! Ήταν μια κυρία που έφτιάχνε σάλτσα pesto με μανιτάρια και άλλα καλούδια τα οποία τα κοπάνιζε σε ψημένο ψωμάκι! Και αφού τελείωσε, έφαγε και μια φέτα να μας αποδείξει πως είναι πεντανόστιμο. Το σάντουιτς του αυτόματου πωλητή εντωμεταξύ εξακολουθούσε να με φωνάζει ακάθεκτο ¨εμένα θα πάρεις, εμένα θα πάρεις…¨.

Το κρύο είχε αρχίσει να μου την δίνει στα νεύρα, το ίδιο και η κυρία που δεν σταμάτησε στο ψημένο ψωμί με την σάλτσα pesto και συνέχιζε να δείχνει την παρασκευή μιας ακόμη λιχουδιάς. Κάπου στο ενδιάμεσο του βασανιστηρίου κρύο-πέινα-μαγικό σάντουιτς που μιλάει, είχε έρθει και είχε βολευτεί στον καναπέ, ένας ακόμη δύστυχος που περίμενε να τελειώσει το service του αυτοκινήτου του. Παρακολουθούσε την εκπομπή με προσήλωση και ύφος λες και του εξηγούσαν ανώτερα μαθηματικά. Το σάντουιτς, εξακολουθούσε να με φωνάζει, αλλά αυτή την φορά με μια αγριάδα που όμοια της δεν είχα ξαναδεί σε σάντουιτς ¨εμένα θα πάρεις ρε…¨!

Η ώρα περνούσε και άρχισα να φοβάμαι πως οι μηχανικοί με είχαν ξεχάσει η απλώς περίμεναν τελικά να υποκύψω στην αγορά του σάντουιτς. Αποφάσισα να δράσω! Σηκώθηκα και πήγα να δω που βρίσκονται οι εργασίες. ¨Ε, που πας; Εμένα θα πάρεις¨ φώναξε το σάντουιτς με την αγριοφωνάρα του καθώς περνούσα δίπλα από τον αυτόματο πωλητή για να περάσω έξω. Μπαίνοντας στο συνεργείο εντόπισα το αυτοκίνητο μου ανεβασμένο σε μια ράμπα. Οι εργασίες δεν είχαν τελειώσει ακόμη! Μπήκα ξανά μέσα στην παγωμένη αίθουσα αναμονής και καθώς περνούσα δίπλα από τον αυτόματο πωλητή το σάντουιτς γέλασε χαιρέκακα και είπε:

- Ρε συ, δεν καταλαβαίνεις; Αν δεν με πάρεις αυτοκίνητο γιοκ!
- Μα…
- Τι μα και ξε μα ρε; Εμένα θα πάρεις!
- Μα…
- Σκασμός, βάλε τα φράγκα στην σχισμή πάτα το F7 και τσάκωσε με!
- Μα…
- Τώρα σου λέω!

Κώλωσα! Φοβήθηκα μήπως τελικά οι απειλές του έχουν κάποια βάση και δεν πάρω πίσω το αυτοκίνητο μου. Και τι θα κάνω χωρίς αυτοκίνητο; Κατάφερα και ψέλλισα ένα ¨κάθαρμα¨ καθώς υπέκυπτα στις απειλές του σάντουιτς…

Αυτήν ακριβώς την ιστορία είπα στην ζυγαριά μου σήμερα το απόγευμα όταν ανέβηκα επάνω της για να δω αν έχασα κανένα γραμμάριο από αυτά που έβαλα στις γιορτές, αλλά αλήθεια σας λέω δεν πίστεψε λέξη και δεν μου ¨έκοψε¨ τίποτα! ¨Στο διάολο και συ…¨ είπα έτσι σκληρός και ατρόμητος που είμαι και κατέβηκα από πάνω της.

55 Comments:

  • At 1/18/2007 1:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    χα χα χα ακούς φωνές εσύ...
    σου μιλάει ακόμα μέσα από το στομάχι σου το σάντουιτς άραγε;

     
  • At 1/18/2007 1:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Σου μιλούσε το σαντουιτσάκι;;; Άσχημα τα πράγματα...!

    Λοιπόν, πήγα Λωζάννη και Γενεύη και ερωτεύτηκα την Ελβετία. Γύρισα προχθές με μισή καρδιά..
    Στη Γενεύη δε, το μόνο που ακούγεται στους δρόμους είναι τακούνια. Όλοι στην τρίχα πρωί-πρωί, χαμογελαστοί και ευγενέστατοι. Επίπεδο λαού. Ευτυχισμένοι άνθρωποι.
    Θα ξαναπάω οπωσδήποτε!

    Καληνύχτα.
    Βίκυ ATH/HER

     
  • At 1/18/2007 8:29 AM, Blogger jojo said…

    σε ευχαριστώ πολύ που με βοήθησες να ξεκαθαρίσω κάτι που με βασάνιζε εδώ και πολύ καιρό.

    νόμιζα πως ήμουν τρελλή όταν με φώναζαν και μένα τα διάφορα φαγητά σε ώρες πείνας,
    αλλά μετά το δικό σου ποστ δικαιώθηκα!!!

    τώρα μπορώ να αποκαλύψω και γω αυτήν την αλήθεια χωρίς φόβο και πάθος.
    ναι , τα φαγητά μιλάνε!

    Υ.Γ. ή αυτό ή τουλάχιστον θαχω μια συντροφιά στο φρενοκομείο που θα μας κλείσουν....

     
  • At 1/18/2007 8:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    Είναι κανόνας, για όλα τα περιττά μας κιλά, φταίει πάντα μία και μόνο παρασπονδία.

     
  • At 1/18/2007 8:53 AM, Blogger snikolas said…

    Global, όχι έπαψε να μιλάει! :)

    Anonymous, άσχημα, άσχημα τα πράγματα! Χαίρομαι που σου άρεσε η Ελβετία.

    Evelina_z13, μπρρρ κιτς κιτς κιτς!!!! :p

    Jojo, Στο φρενοκομείο κλειστούμε η σε κανένα σουβλατζίδικο; :)

    Θεριό ανήμερο, ε τώρα εξηγούνται όλα. Πρέπει να πεθάνουν οι παρασπονδίες! :)

     
  • At 1/18/2007 10:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    Να μας πεις και ποια είναι η τόσο φιλόξενη αντιπροσωπεία.

    Όσο για το σάντουιτς, εγώ ένα δεν το φοβάμαι αλλά συνήθως έρχονται δυο-δυο και δυστυχώς δεν έχω άλλη επιλογή.

     
  • At 1/18/2007 10:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    εγω καλε ημανε...
    ντυθηκα σαντουιτςςςςς....
    μπουυυυυ.....΄
    :)

    -το χανω... δεν παω καλλλλααα!!!-

    α! καφε θελλλωωωωωωωωω....
    ;pppp

     
  • At 1/18/2007 10:39 AM, Blogger Night's Knight said…

    Αφού αναγνωρίσω το μυθοπλαστικό σας ταλέντο κύριε ΣουΝικόλα, έχω να καταθέσω ότι ακόμα να ρίξουμε τα περσινά κιλά. Πρόσθεσε και τα φετινά. Βρίσκομαι ήδη στο μικροαστικό γκρεμό της πατσοκίλας...

     
  • At 1/18/2007 10:44 AM, Blogger Trilian said…

    αν είχες πάρει και τον φανταστικό σου φίλο μαζί τίποτα απο όλα αυτά δεν θα έιχε συμβεί και θα σε είχε υποστηρίξει και μπροστά στην ζυγαρια... αλλά δεν ακούς όλο μισές δουλειές κάνεις!

     
  • At 1/18/2007 11:04 AM, Anonymous Anonymous said…

    προς όλα τα παιδιά που ακούν φωνές (και δεν με εξαιρώ): να το προσέξουμε, από τον Σωκράτη έως και σήμερα τα παραδείγματα δεν είναι και πολύ ελπιδοφόρα

    όσο για αντιπροσωπείες άστα, για ένα προβληματάκι στον εγκέφαλο (όχι τον δικό μου, του αυτοκινήτου) φάγαμε 2 ολόκληρες μέρες και το συμπέρασμα ήταν: πρέπει να φέρουμε νέο εγκέφαλο από Αμερική κι αν τον βρούμε...

     
  • At 1/18/2007 11:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Η ζυγαρια σου ειναι μαλλον ξαδελφη της δικιας μου.Ειναι χαλασμενες απο κουνια,αληθεια σου λεω!

     
  • At 1/18/2007 2:28 PM, Blogger snikolas said…

    Rockordie, ε αφού δεν έχεις επιλογή… εγώ σε καταλαβαίνω.

    Βασιλική, α τώρα ντύνεσαι και σάντουιτς; Η τιμωρία σου είναι καθ’ οδών! :p

    Night knight, είσαι σε πολύ καλό δρόμο φίλε μου! :)

    Trilian, έπρεπε να τον έχω μαζί μου ρε γμτ!

    Blueprints, όντως τα μηνύματα δεν είναι και πολύ ελπιδοφόρα! Τελικά τα κατάφερες με τον εγκέφαλο;

    Archive, Εγώ λέω να εξολοθρεύσουμε το σόι όλο! Τι λες;

     
  • At 1/18/2007 3:41 PM, Blogger Sophia said…

    Είδες άμα δεν έχεις μαζί ένα pda με μουσική, βιβλία, βίντεο (εγώ έτσι λύνω το πρόβλημα συνεργείο, geeky αλλά αποτελεσματικό) και τα σχετικά να απασχολείσαι? Υποκύπτεις στις σθεναρές πιέσεις των mass(α) media! Πάντως είναι άδικη η ζυγαριά σου, γιατί το σάντουιτς το κατανάλωσες για να αντιμετωπίσεις την υποθερμία, και στην ουσία έχασες θερμίδες δεν πήρες!!
    ;-D

     
  • At 1/18/2007 4:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Αναρωτιέμαι πραγματικά γιατί δε σε πίστεψε η κακιασμένη...μάλλον θα είχε ΠΟΛΛΑ στο "κεφάλι" της...!!

     
  • At 1/18/2007 4:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    Την τελευταία φορά που μου "μίλησε" σαντουϊτσάκι λαχταριστό αποφάσισα να μην ενδώσω! Δε συνέβη όμως το ίδιο με εξίσου λαχταριστό σοκολατένιο γλυκό! Και έχω αρχίσει να πιστεύω ότι όλες οι ζυγαριές είναι κακιασμένες και άπιστοι Θωμάδες, οπότε μη δίνεις καμία σημασία! ;)

     
  • At 1/18/2007 4:42 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    μετά από όσα λες εσύ, η τζοτζο και η θερίο ανήμερο καταλήγω: στη Θεσσαλονίκη, τα φαγητά μιλάνε.

     
  • At 1/18/2007 4:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    δυστυχώς Νικόλα μου ο εγκέφαλος (του αυτοκινήτου ντε) κάνει τα δικά του και δότης δεν έχει βρεθεί ακόμα, θα μου πεις σ'έναν "κουκουρούκου" άνθρωπο τι αυτοκίνητο θα του καθόταν; και θά'χεις δίκιο

     
  • At 1/18/2007 4:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    den ipes omos..itan kalo to sandiwch? i apo aftes tis aidies pou exoun sinithos?

     
  • At 1/18/2007 4:54 PM, Blogger snikolas said…

    Sophia, σου μιλάω για το super σάντουιτς διότι είχα μαζί μου το laptop! :)

    Blogaki, έλα τώρα με το υπονοούμενο!!! (πολύ καλό)

    Georgia, είναι συχνότερο το φαινόμενο να μιλάνε τα γλυκά. Αυτό είναι γνωστό!!! :)

    Deadend mind, θα είναι σόι με την ζυγαριά της archive και της δικής μου! :)

    Gelial, και πολύ σωστά καταλήγεις.

    Blueprints, α κατάλαβα… να το χαίρεσαι!

     
  • At 1/18/2007 4:56 PM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel… όπως το φαντάστηκες. Τίποτα σπουδαίο, καμία σχέση με λαχταριστό σάντουιτς που θα αγόραζα από παραδοσιακό φούρνο.

     
  • At 1/18/2007 10:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    lol @gelial's comment!!!

    Εγώ πάλι νομίζω ότι αυτές είναι πραγματικές παρενέργειες από το προηγούμενο ποστ βλ. Γιατρέ μου χρειάζομα διακοπες! Φύγε σου λέω ο επόμενος που θα ακούσεις μπορεί να είναι όχι καμια ζαμπονοτυρόπιτα αλλα ο Θεός ο ίδιος :-ΡΡΡ

     
  • At 1/19/2007 12:50 AM, Anonymous Anonymous said…

    Πέρυσι τέτοιο καιρό δεν μας έλεγες για τους κουραμπιέδες που σου φωνάζανε? Τι θα γίνει με σένα?

     
  • At 1/19/2007 9:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ενταξει, ειμαστε πολλοι, οποτε παυω ν'ανησυχω! Παντως & στην Αθηνα τα φαγητα μια χαρα μιλανε! Που να δεις στο Μετσοβο & στο Ανηλιο ομιλια!!!

     
  • At 1/19/2007 11:53 AM, Blogger nanakos said…

    Nikola moy, min anisyxeis! Ki egw apo sandwich ksekinisa kai exw ftasw na koyventiazw akoma kai me t' apoboytirwmena. Oso gia ti zygaria...tin petaxa!

    Lalalalalala, life is wonerful...

     
  • At 1/19/2007 12:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Και έτσι, σιγά σιγά, ο snikolas μεταμορφώνεται Κόρτο Μαλτέζε (σε σένα μιλάνε σάντουιτς, σ' αυτόν τοιχογραφίες, ψάρια και κολόνες - είναι θέμα γούστου ;-)

     
  • At 1/19/2007 12:42 PM, Blogger Anna said…

    Χαχαχα! Μπραβο ρε Νικολακη, με εκανες και γελασα πρωι πρωι. Κι ειμαστε και σε δυσκολες εποχες διαιτας (αν και απο οτι βλεπω ειναι μεγαλο το club, αυτα τα χριστουγεννιατικα φαγοποτια εχουν καψει πολυ κοσμο!).

    Να σου πω, με τι ηταν το σαντουιτς θα μας πεις; Ανεκρινες τα υποπτα συστατικα να δεις ποιο απο ολα εφταιγε; Οχι να ξερουμε, γιατι απο οτι φαινεται εχει πολλα θυματα ο εν λογω δραστης... "Καταζητειται μαγιονεζα, υποπτη για συνεργασια με τη ζυγαρια σε τρομοκρατικες ενεργειες και ψυχολογικους εκβιασμους" (παει, το χασα, κρατειστε μια θεση στο σουβλατζιδικο που θα κλειστειτε και για μενα)

     
  • At 1/19/2007 3:05 PM, Blogger snikolas said…

    Aenaos, α βλέπω εσύ έχεις περάσει και στις καντάδες βλέπω. Ωραία το πας! :)

    Epsilon, μήπως είσαι γιατρός; Μήπως μπορείς να βοηθήσεις; Μήπως μπορείς να μου γράψεις την άδεια; :)

    Netkerveros, να και κάποιος που θυμάται και προηγούμενα post μου! Κερδίζεις δώρο έκπληξη! :)

    Billzouk, στο Μέτσοβο ξέρουν και την νοηματική! Τους μιλάς δεν τους μιλάς το ίδιο κάνει, θα φας μέχρι να σκάσεις.

    Nanakos, είσαι ο Jedi της καλοζωίας! Teach me master.

    Proserpina, και τι γούστο ε; :)

    Anna, το σάντουιτς πραγματικά δεν ήταν τίποτα σπουδαίο! Είχε μέσα σαλάμι αέρος, κασέρι και βούτυρο. Καμία σχέση με super wow σάντουιτς, απλά είχε λέγειν το άτιμο! :)

     
  • At 1/19/2007 3:17 PM, Blogger Marina said…

    Αγαπητή μου Ιωάννα της Λορραίνης,
    Σήμερα γνώρισα τον ξάδελφό σου..όπως και εσύ είναι αλαφροίσκιωτος και μιλάει με τα άψυχα.
    Λέει ότι τον καθοδηγούν στη ζωή του, του τραγουδάνε, τον απειλούν τόσο που για να τα ξορκίσει, τα καταπίνει. Η χημεία μεταξύ τους όμως δεν είναι κακή, δεν τον τιμωρούν π.χ. λύνοντάς του το έντερο αντίθετα του προσθέτουν ενέργεια. Αρα κακό δεν παθαίνει παρά τις ομοιότητές σας.
    Ελπίζω εσύ να είσαι αρκετά ζεστή απο τη φωτιά, ο ξάδελφος είναι η παγωμένη σου έκφραση.
    Δεν μπορεί να τα έχουμε κι όλα.
    Σε φιλώ.
    Μ

     
  • At 1/19/2007 4:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Εγώ πάντως με τη ζυγαριά δεν μιλάω έχουμε μαλώσει! Όσο για το αν μιλάω με το φαγητό ούτε αυτό μάλλον μας αρκούν τα λάγνα βλέμματα που λέει και ο Αέναος! Δεν μας είπες όμως ήταν τουλάχιστον καλό η σε παραπλάνισε;

     
  • At 1/19/2007 4:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Καλέ γιατί ψευδεσαι ασυστόλως 25 χρόνια Σαλονικιά εμένα γιατί δεν μου μιλάει κανένα σάντουιτς...μόνο το τσουρέκι κάστανο του Τερκενλή...

     
  • At 1/19/2007 5:49 PM, Blogger Sophia said…

    Χμ... αν έχεις τόσο χαμηλό βαθμό αντίστασης σε σάντουιτς (και δη με laptop around...), αν, ειδικότερα, κουβαλάς και ένα πηρούνι στην τσέπη, μήπως να σε λέγαμε Joey?
    ;-D

     
  • At 1/19/2007 6:24 PM, Blogger snikolas said…

    Marina, από τα καλύτερα comments που έλαβα ποτέ! Κατουρήθηκα από τα γέλια! :)

    Allitnil, με παραπλάνησε! :(

    Μαράκι, για άκου λίγο καλύτερα! :p

    Sophia, lol! Είμαι λαίμαργος το ξέρω.

     
  • At 1/19/2007 9:37 PM, Blogger €lisavet said…

    problem solved

    Το λάθος βρίσκεται στον τρόπο που ζυγιζόμαστε!Τον σωστό τρόπο τον είχα δει σε μια γελοιογραφία:
    Ξαπλώνουμε στο έδαφος, σηκώνουμε τα πόδια μέχρι να σχηματίσουν ορθή γωνία με το υπόλοιπο σώμα και τοποθετούμε τη ζυγαριά στις πατούσες μας. Τότε πρέπει να ζυγιστούμε!

    Σας αφήνω τώρα, γιατί έχω αφήσει μια συζήτηση στη μέση με μια τυρόπιτα :P

     
  • At 1/20/2007 10:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Γαμώτο! Κι εγώ που δεν έχω αυτοκίνητο τι δικαιολογία θα βρω; (Γιατί με τα raclette,τα fondue και τις σοκολάτες στις γιορτές ας τα να πάνε..)

     
  • At 1/20/2007 11:57 AM, Blogger loretta said…

    Πρώτη φορά σε διαβάζω και έχω να πω... οτι γράφεις ωραία!

     
  • At 1/20/2007 1:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Καλά με τον πόνο μου παίζετε 35 τουλάχιστον άτομα πρωί-πρωί???? Υπάρχουν, αγαπητοί μου και άνθρωποι που προσπαθούν να ΠΑΡΟΥΝ ΚΙΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΖΩΗ!!!Ξέρω θα με κράξετε αλλά δέ μπορείτε να καταλάβετε πως είναι να
    -κοντεύεις τα 30 και να μή μπόρεσες ποτέ ποτέ να προσεγγίσεις τα πολυπόθητα 50 κιλά!!
    -να αισθάνεσαι το παντελόνι να πέφτει άν δέ φάς τουλάχιστον 2 ολοκληρωμένα γεύματα με επιδόρπιο την ημέρα (πράγμα λίγο δύσκολο άν δουλεύεις σά μαλάκας)!
    -Όλες οι φίλες σου να κάνουν δίαιτα οπότε όταν είστε μαζί αναγκαστικά τρώς τα νερόβραστά σου και χάνεις σίγουρα μερικά πολύτιμα γραμμάρια!
    -Κάθε λίγο χτυπάει το τηλέφωνο και είναι ένας γκαντεμόσαυρος από κέντρο αδυνατίσματος που φωνάζει χαρωπά" ΉΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΣΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ!!!"(μπα που να πάρεις εσύ ότι χάσω εγώ όλο το χρόνο σε μία μέρα)
    -Ψωνίζεις σορτσάκια από τα παιδικά του Ζάρα και φορεματάκια αποκλειστικά από τη Μπέρσκα γιατί σε όλα τα άλλα(λατρεμένα) μαγαζιά όλα σου είναι μεγάλα!
    -Και όχι, δέν είμαι ανορεξικιά, ίσα ίσα τρώω σάν το γουρούνι, ούτε θυρεοειδή έχω, είναι θέμα γκαντεμιασμένου μεταβολισμού.
    -Άσε που έχω βαρεθεί να ακούω πως το σώμα μου μοιάζει με αυτή την ηθοποιό τη Σολωμού που ο.κ, είναι γυμνασμένη αλλά οι καλαμιές στην ταράτσα έχουν περισσότερες πιθανότητες να δείξουν με σέξι εσώρουχα, κλάψ!
    -Γιατί λοιπόν, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΣΥΝΕΧΩΑ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ? Και όταν μιλάνε γιατί η ζυγαριά δέ φοράει τα ακουστικά της βαρηκοίας μπάς καικάνει επιτέλους το καθήκον της???

     
  • At 1/20/2007 2:54 PM, Blogger snikolas said…

    Elisavet, οι συζητήσεις με τις τυρόπιτες είναι από τις καλύτερες. Δοκίμασε και με τις σπανακοτυρόπιτες!!! :)

    Justenene, ΕΠ! Τι έγινε; Είσαι και εσύ Ελβετάκι;;;;;;;;

    Loretta, ευχαριστώ.

    Patsiouri, hehe… μια χαρά είσαι δηλαδή με σωματάκι top model και μας την λες και από πάνω!!!

     
  • At 1/20/2007 9:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μμμμμ, ήθελα απλά να αναφέρω πως υπάρχει και κόσμος με το αντίθετο πρόβλημα ακριβώς! Ξέρεις τί είναι να τρέμει το φυλλοκαρδι σου πως θα χάσεις τα ωραία σου κιλάκια που με τόσο κόπο τα απέκτησες???Έχει κολλήασει το ρολόι στα 47-48 εδώ και χρόνια και όπως σας ξαναείπα, θέλω να αγοράσω όλα τα ρούχα που μου αρέσουουουουν!!!
    Το μόνο κολακευτικό είναι πως όλες οι εν παντοτινή δίαιτα φίλες μου έχουν κολλήσει μία φωτογραφία μου με μαγιώ στα ψυγεία τους, χά!!
    Όσο για το γνωστό επιχείρημα, μα καλά, γκρινιάζεις ενώ μπορείς να τρώς ότι θές, αντεπιχειρηματολογώ λέγοντας πως είσαι αναγκασμένος να τρώς και όταν ΔΕ ΘΕΣ,αηδία!!

     
  • At 1/20/2007 9:04 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Κι εμένα σήμερα μου μιλούσε μια σοκολάτα.
    Δύο λεπτά ήταν αρκετά για να την κάνω να σωπάσει για πάντα...

    (...ζυγαριά δεν έχω στο σπίτι...;))..)

     
  • At 1/21/2007 11:46 AM, Blogger Butterfly said…

    Κάνω βόλτες στα... γραπτά σας μετά από μήνες!!! Είσαι κι εσύ καλά βλέπω:) Κι εξακολουθείς και έχεις χιούμορ. Να περνάς καλά . Φιλάκια

     
  • At 1/21/2007 7:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    με τι ηταν το σαντουιτς;

     
  • At 1/22/2007 12:08 AM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, ok, ok, με έπισες! [αλλά δεν σε λυπάμαι να το ξέρεις :)]

    Σπιτόγατε, σωστός!!! :)

    Butterfly, όντως πολύ καιρό είχαμε να σε δούμε. Ελπίζω να σε βλέπουμε πιο συχνά. Φιλιά.

    Onomatodosia, δεν ήταν τίποτα σπουδαίο το σάντουιτς τελικά. Είχε μέσα μόνο σαλάμι αέρος κασέρι και βούτυρο.

     
  • At 1/22/2007 10:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Θανατος στις ζυγαριες!

    Καλημερα!

     
  • At 1/22/2007 4:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Και μένα μου μιλάνε.. οι σοκολάτες συνήθως.. :Ρ Ερώτηση: όταν το τσάκισες το σάντουιτς τουλάχιστον ήρθαν να σου πουν αμέσως ότι το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο, ή περίμενες τσάμπα;; Γιατί αν στο έφτιαξαν, χαλάλι το σαντουιτσάκι! Και φυσικά χαλάλι και οι φωνές! (τι είχε μέσα; Γιατί μπορεί να μίλαγε το γουρουνάκι, ο τόνος, η γαλοπούλα, ξέρεις..) Καλώς σε βρήκα!

     
  • At 1/22/2007 9:34 PM, Blogger Unknown said…

    Η προηγούμενη που έλεγε παρόμοια πράματα την κάψανε ε;

     
  • At 1/23/2007 10:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    σουπερ το ποστ!!!
    και σουπερ το σαντουιτς!!!

    και βεβαια συμφωνω ....θανατος στις ζυγαριες!!

     
  • At 1/23/2007 11:44 PM, Blogger didymous skulls said…

    οι ζυγαριές και τα ρολόγια μόνο άγχος προκαλούν... άντε απο κει!

     
  • At 1/23/2007 11:59 PM, Blogger snikolas said…

    Archive, Θάνατος!!! :)

    Sunshine, α οι σοκολάτες μιλάνε σε όλους! Ναι να σου πω… μετά από λίγο το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο. Μέσα είχε σαλάμι αέρος, κασεράκι και βούτυρο.

    Darthiir, έχω και ασφάλεια πυρός!

    Pele, hahaha… Θάνατος!!! :)

    Didymous skulls, χωρίς πλάκα τώρα… δεν μπορώ χωρίς!

     
  • At 1/24/2007 5:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ρε σείς γκαντεμόσαυροι, σήμερα πέρασα από τη φίλη μου τη Μπέρσκα να τσιμπήσω ένα φορεματάκι και έπιασα όπως πάντα κουβέντα με την πωλήτρια. Μου είπε η κοπέλα λοιπόν, πως στο εξωτερικό τους έχει ήδη γίνει μήνυση να ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΝ τα νούμερά τους γιατί με τα μεγέθη που διαθέτουν εξωθούν τις νέες στην ανορεξία!!!
    Και φυσικά θυμήθηκα αμέσως το ωραιότατο τούτο blog!
    Άν σταματήσω να βρίσκω ρούχα κι εκεί να ξέρετε πως θα σας αναγκάσω να μου τα ράβετε!!

     
  • At 1/24/2007 6:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Thanatos kai sti dikia mou zugaria pou den leei na me deiksei oute grammario para katw...
    katarameno cheesecake!

     
  • At 1/24/2007 11:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Όχι, δεν είμαι Ελβετάκι! Απλά η μάνα μου μεγάλωσε στη Γερμανία, όπου στα θέματα διατροφής μοιάζει πολύ με την Ελβετία. εκτός αυτού φέτος τα Χριστούγεννα πήγα Γερμανία μέσω Ελβετίας, οπότε καταλαβαίνεις..

     
  • At 1/25/2007 8:33 AM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, ούτε κουμπί δεν ξέρω να ράβω… οπότε καταλαβαίνεις τι θα συμβεί αν επιμείνεις να σου ράψω ρούχα.

    Alienlover, να κανονίσουμε μια ομαδική εκτέλεση;

    Justelene, αχα! Τώρα εξηγούνται όλα!!! :)

     
  • At 1/25/2007 12:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Aχ καημενούλη. Δε γνωριζόμαστε, πρώτη φορά μπαίνω εδώ, αλλά σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ!
    Εμένα δε μου μιλάνε, με καρφώνουν όμως με κάτι τεράστια μη-μάτια. Ξέρεις, όπως νιώθεις όταν σε κοιτά κάποιος από πίσω σου επίμονα και στο τέλος το νιώθεις και γυρνάς;

     
  • At 1/25/2007 3:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wow!
    First visit and very promising!
    I think I like you!
    Grüzzi!

     
  • At 1/25/2007 4:27 PM, Blogger snikolas said…

    Λεξοτανίλα, ναι ναι I know the feeling!

    The espressionist, thanks.

     

Post a Comment

<< Home