some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, January 21, 2008

Είσαι για τα σίδερα. +[τρελό update]

Την προηγούμενη Τετάρτη βγήκα για ποτό με έναν φίλο μου. Αργότερα μας συνάντησε και μια φίλη μου. Η βραδιά κυλούσε όμορφα συζητώντας. Ο φίλος μου να λέει για μια γκόμενα που τον ταλαιπωρεί, εγώ να παραπονιέμαι για το 2008 που μου δείχνει τα δόντια του και με δαγκώνει ακόμη δεν γνωριστήκαμε. Την πρωτοχρονιά αντί να είμαι σε κανένα party, παρηγορούσα έναν φίλο μου που χώρισε, μετά από μερικές μέρες χώρισα και εγώ, το Playstation3 χάλασε, το πρόγραμμα της δουλειάς μου ακόμη δεν μπήκε το έτος έχει κάποιες καθυστερήσεις και γενικώς έβγαζα μια ξινίλα. Η φίλη μου μάλλον μας μούντζωνε από μέσα της και χαμογελούσε απ’ έξω της. Δεν λέω, το γέλιο μας πάντως το ρίξαμε.

Στο τέλος της βραδιάς, η φίλη μου προσφέρθηκε να με πάει σπίτι μιας και εγώ δεν είχα πάρει αυτοκίνητο [με τον γνωστό τρόπο, θα με πας σπίτι; Με το χαμόγελο της Colgate να αστράφτει]. Την ¨πλήρωσα¨ όμως ξεκολλώντας το ειδικό σήμα 07 από το παρμπρίζ της που δεν μπορούσε να το ξεκολλήσει και κολλώντας το 08 στην θέση του. Η φίλη μου με άφησε σε κεντρικό δρόμο, αφήνοντας με 100m από το σπίτι μου. Περνάω το δρόμο, και πέφτω πάνω σε μια 40άρα, κοντή, με γυαλιά, που κρατάει τσιγάρο στο χέρι και μοιάζει με καθηγήτρια αγγλικών σε δημόσιο σχολείο. Με πλησιάζει με γρήγορο βήμα, με κοιτάζει και μου λέει, ¨Έλληνας;¨, αυθόρμητα της απαντάω ¨ναι¨, και πάνω στο ναι το μυαλό μου κάνει καθυστερημένα ένα flashback πριν από πολλά χρόνια και σημάνει γενικό συναγερμό!

[Flashback]
πριν από μερικά χρόνια, σε ένα bar, πλησιάζει μια 40άρα, κοντή, με γυαλιά, που κρατάει τσιγάρο στο χέρι και μοιάζει με καθηγήτρια αγγλικών σε δημόσιο σχολείο έναν φίλο μου. Του συστήνετε και μιλάνε για μερικά λεπτά. Αυτή επιμένει πως το 1980τόσο… τα πίνανε μαζί σε ένα bar κάπου στην περαία. Μεθύσανε, κατουρούσανε στην παραλία και ξερνούσαν. Υπέροχη βραδιά! Από την πλευρά του ο φίλος μου, επέμενε πως το 1980τόσο ήταν 12 χρονών και πως αυτά που του λέει ξεπερνούν τα όρια φαντασίας. Εγώ γελάω και αυτή με ρωτάει ¨τι γελάς εσύ ρε μαλάκα;¨. Είχαμε περάσει πολύ ωραία εκείνο το βράδυ. Για να μην τα πολυλογώ, η τύπισσα έρχεται συχνά στο μαγαζί και καταφέρνει με την συμπεριφορά της στο αντρικό κοινό να φάει άκυρο από τον ιδιοκτήτη του μαγαζιού και να της ζητήσει να μην ξαναέρθει στο μαγαζί!

Μετά το καθυστερημένο flashback, γιατί αν το είχα κάνει νωρίτερα δεν θα είχα απαντήσει καθόλου κάνοντας τον μουγκό, φτάνει σε απόσταση αναπνοής και με ρωτάει, ¨ξέρεις κανένα κολάδικο στην περιοχή;¨. Την κοιτάω στα μάτια και της λέω ¨όχι, δεν ξέρω κανένα κολάδικο στην περιοχή¨. Αν και η απάντηση μου ειλικρινής, δεν της πολυάρεσε. Πάω να φύγω και μου αρπάζει το μπράτσο. ¨Μη φέυγεις¨, μου λέει τρελαμένα. ¨πρέπει να φύγω¨ της απαντάω και τραβάω το μπράτσο μου βίαια από το χέρι της περπατώντας προς το σπίτι μου. Ούτε και αυτό πρέπει να της πολυάρεσε, γιατί μου είπε ¨γαμώ την παναγία σου¨ αλλά δεν γύρισα ούτε να την κοιτάξω.

Έτσι λοιπόν το 2008 μπήκε κάπως τρελά. Έχει και τις αλκυονίδες μέρες τώρα, νοιώθω σαν να μπήκε η άνοιξη. Είναι λίγο δύσκολο να περιγράψω πως αισθάνομαι την άνοιξη και τις αλκυονίδες μέρες. Σαν σε rave party στο απόγειο του ίσως. Σαν Ferrari με 300km στο κοντέρ και εκτός ελέγχου να κάνει τετακέ. Μου κάνανε και μια αποτυχημένη φάρσα στο τηλέφωνο για κάτι μπάμπουρες από την Αφρική. Δεν του βγήκε όμως του τυπά γιατί γελούσα. Άντε να δούμε τι άλλο θα συμβεί στους επόμενους 11 μήνες.

[τρελό update]

Τελικά στην γειτονιά μου έχει κολλάδικο!!! Και όχι μόνο έχει κολλάδικο αλλά είναι και απέναντι από το σημείο που μου την ¨έπεσε¨ η ¨φίλη¨ μου. Το ανακάλυψα τυχαία όταν επέστρεφα με τα πόδια σπίτι μου από εναλλακτική διαδρομή. Τελικά, όταν ψάχνεις για παρκάρισμα το μυαλό σου χάνει όλα τα υπόλοιπα της διαδρομής...

69 Comments:

  • At 1/21/2008 7:36 PM, Blogger egoistaki said…

    join the club and take a number.
    gia pollous ksekinise straba alla pisteuw oti tha to strwsoume to '08.


    p.s. trelo agori! eixes k ta tuxera sou!! xa xa xa :P sarantara kathigitria agglikwn!

     
  • At 1/21/2008 8:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Καλά....έφυγες κι άφησες τέτοιο κελεπούρι;;;

    Όχι,πες μου...που θα ξαναβρείς τέτοια γκομενάρα;ε;ε;

    (για τιμωρία,θα δώσω το τηλ σου στην εξίσου γκομενάρα φιλόλογο - που είχα για ένα φεγγάρι στο γυμνάσιο - με τις γυαλαμπούκες και το στυλ "φάε τη σκόνη μου,Λουκά!"...)

    ;pppppppppppppppppppppppppppppp

     
  • At 1/21/2008 8:39 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    φίλτατε κράτα τα γέλια και τα χαμόγελα και χεσ'τα υπόλοιπα, κρατάμε όσα αξίζουν (η κοντή 40αρά, κλπ. πες την αλήθεια: σου γυάλισε πριν το φλας μπακ, έτσι; :-)

     
  • At 1/21/2008 8:47 PM, Blogger alienlover said…

    ααχαχα έλεος Νικόλα.. έλεος..
    Πάντως είμαι πολύ χαρούμενη, και βαθύτατα συγκινημένη, γιατί ο κόσμος έχει ανάγκη (άμεση θα έλεγα) από Ψυχίατρο.
    Αχ, τι ωραία, θα έχω δουλειά στο μέλλον!!!!
    Άντε βρε, ελπίζω το 8 να συνεχίσει πιο ομαλά..
    Φιλάκια! :)

     
  • At 1/21/2008 8:56 PM, Blogger snikolas said…

    Egoistaki, ε… να μην έχω και εγώ τα τυχερά μου;

    Εύη, τι να κάνω; Είχα πιει και δεν ήξερα τι έκανα. Τώρα χτυπάω το κεφάλι μου που προσπέρασα τέτοιο κελεπούρι.

    Blueprints, γιατί βρε αγόρι μου με ξεμπροστιάζεις έτσι; πως το κατάλαβες ρε συ πως μου γυάλισε;

    Alienlover, είπαμε, θα είμαι ασθενής σου. όχι τίποτα άλλο αλλά για να σε κάνω να σκίσεις τα πτυχία σου.

     
  • At 1/21/2008 9:34 PM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    Μα και εσύ δεν προσφέρθηκες να συνοδεύσεις την κυρία στο κολάδικο... απαπα για αυτό σου πάει στραβά η χρονιά!

     
  • At 1/21/2008 9:43 PM, Blogger tzo said…

    Χα!!!
    έλα κάθε αρχή και δύσκολη!!!
    Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου επιφυλάσσει το 2008!

     
  • At 1/21/2008 9:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μα όλα τα κουλά σε εσένα θα τύχουν πια?
    Χαχαχα!!
    Μην πτοείσαι! Θα γυρίσει ο τροχός...

     
  • At 1/21/2008 9:58 PM, Blogger Lina said…

    xaxaxxaxaxax μπάμπουρες!! έλεος!!!

    πάντως είναι επικίνδυνοι οι δομοι για ένα μόνο αγόρι τη νύχτα στο δρόμο =ΡΡ

    περαστικά νικόλα.
    όσο για τις αλκυονίδες, είναι τρέλα ρε συ! Εγώ είμαι φίλη του χειμώνα, παολαυτα οι αλκυονίδες μυρίζουν ευτυχία, πραγματικά!

     
  • At 1/21/2008 9:59 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    μετά από μερικές μέρες χώρισα και εγώ



    Άντε να δούμε τι άλλο θα συμβεί στους επόμενους 11 μήνες



    σου ευχομαι καθε μηνα και καινουργια γκομενα...τι να πω!;

     
  • At 1/21/2008 10:25 PM, Blogger snikolas said…

    Θυμήσου πως με λένε, άσε… αυτή και στο κολάδικο πόρτα θα έτρωγε!!!

    Allitnil, ακριβώς αυτό! Μάλλον δεν μου επιφυλάσσει και πολύ όμορφες στιγμές.

    Evita_cp. Αυτό είναι το πρόβλημα. Ότι μια χαρά περνούσα και τώρα μάλλον γύρισε ο τροχός!!!

    Lina, ναι ρε συ είναι δύσκολο ένα μόνο και απροστάτευτο αγόρι να κυκλοφορεί στους δρόμους. Λες να πάρω σπρέι πιπεριού να το έχω στην τσέπη για τέτοια περιστατικά;

    Onomatodosia, αουτς, μάλλον το δικό σου πόνεσε πολύ περισσότερο από το δικό μου. Ωραία ευχή πάντως, έχει μια σταθερότητα… στους μήνες! :)

     
  • At 1/21/2008 10:44 PM, Blogger Marina said…

    Κανονικά έπρεπε να σε λυπηθώ
    ΑΛΛΑ το ότι χώρισες δεν είναι κακό!
    (ανοίγω συρτάρι βγάζω ροκάνα)
    θέλεις να σε διαλαλήσω
    στο μπλογκοχωριό?

    Αγγελία
    Νέος, δύτης, μπρατσωμένος
    οικονομικά ανεξάρτητος
    σπιτωμένος σε οικίας
    με πόρτα ασφαλείας,
    άρτι χωρισμένος
    πολύ λυπημένος
    ζητεί
    συντροφιά
    για παρηγοριά..

    Εσύ μέτρα τα e-mails.

     
  • At 1/21/2008 10:50 PM, Blogger Gogo said…

    Αχουυυυ

    Πεσμένο σε βρίσκω γαμώτη μου..

    ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!

    Ακου με και μένα, που όλο γκρίνιαζα, φάση είναι θα περάσει!

    Υγεία έχουμε; Τα πάντα έχουμε!

     
  • At 1/21/2008 10:59 PM, Blogger MTdoggie said…

    ρε νικολα χωρισες και η γαιδουρα σου ελεγα για γαμους, sorry!
    παντως για κουλαμαρες θα εχεις συμπαρασταση απο το ατομο που μια ζωη βιωνει κουλες καταστασεις!
    οσο για τις αλκυονιδες....τι θα γινει επιτελους?υποτιθεται εχουμε χειμωνα, κρυο halloooooo!!!

     
  • At 1/21/2008 10:59 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    χαχα!δαγκα τη γλωσσα σου.

    οι δυο πρωτες προτασεις δικες σου ειναι...

     
  • At 1/21/2008 11:05 PM, Blogger snikolas said…

    Marina, γραφείο συνοικεσίων έχεις; Λολ!!! :)

    Gogo, υγεία έχουμε όλα τα έχουμε. Αυτή είναι η πιο σωστή ατάκα ever και για έναν παντελώς ηλίθιο λόγο το ξεχνάμε πάντα.

    Mtdoggie, και που να το ξέρεις; Όσο για το κρύο… εμένα μου αρέσει που είναι σαν άνοιξη. Αισθάνομαι όλα όσα έγραψα στο post και ακόμη περισσότερα. Είναι τρέλα.

    Onomatodosia, ααααααααα!!! :))))) ωραίος!

     
  • At 1/21/2008 11:26 PM, Blogger Sophia said…

    Δε μου λες, τι εννοείς "μοιάζει με καθηγήτρια αγγλικών σε δημόσιο σχολείο"??? (Χοχοχοχοχοχο!!!!!) Πάντως, αντί για σπρέι πιπεριού, σου συνιστώ να έχεις μαζί σου κάτι σε ΑΧΕ: και στραβώνεις τον άλλον τελείως, αλλά και θα σου την πέσουν όλες οι γκόμενες σε ακτίνα οσμής!!
    ;-D

     
  • At 1/21/2008 11:30 PM, Blogger DaNaH said…

    Ένταξει όλα τα άλλα, αλλά το περιστατικό με την 40άρα εντελώς κουλό! Τέτοιοι τρελοί υπάρχουν μάτσο με το τσουβάλι στις πόλεις! Είδες όμως που το λες τώρα και γελάς;!

    Πάντως μην πτοείσαι. Όπως έλεγαν και οι Monty Pythons "Always look at the bright side of life.. tourou tourou tourourourou"!!!

     
  • At 1/22/2008 12:49 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    προμηνύεται μια τρελή χρονιά λοιπόν!
    καλά κουράγια. τα κουράγια σου θα τεθούν σε δοκιμασία ήδη από το επόμενο σ-κ

     
  • At 1/22/2008 1:22 AM, Blogger Ναταλία said…

    Χριστούλη μου!
    Καλέ.....να δώσουμε κάτι παραπάνω να σε μαζέψουμε!
    Κάνεις ζημιές λέμε!

     
  • At 1/22/2008 1:32 AM, Blogger snikolas said…

    Sophia, το axe θα βγάλει και εμένα τον ίδιο νοκ αουτ! Ούτε και εγώ δεν το αντέχω!

    Danh, το Always look at the bright side of life είναι από τα αγαπημένα κομμάτια!

    Yo!reeka, το μόνο σίγουρο. Ετοιμάσου εσύ για το τρελό weekend στου Μπάρνυ!

    Natalia, τι ζημιά; Εγώ; Που; Να πληρώσω τα σπασμένα;

     
  • At 1/22/2008 7:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Για πολλούς δε πήγε καλά το 2008, 2/1 με χώρισαν, 15/1 ξανά ( ο ίδιος) αλλά δε βρίσκω το κουράγιο να γελάσω όπως εσύ Νικόλα, μάλλον το αντίθετο, έτσι μου ρχεται να τα παρατήσω όλα.
    Δε νομίζω πως έχω το κουράγιο να δω τι θα φέρουν οι επόμενοι 11 μήνες.

     
  • At 1/22/2008 8:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    Μη με δείρεις αλλά το κείμενο μου άρεσε πάαααρα πολύ....Το 2008 πολύ γκαντεμιά και σε μένα... Θα την αλλάξουμε την κατάσταση είμαι σίγουρη ;). Πωπω σου έκατσε γκομενάκι και είπες όχι?? ε όχιιιι loooooooool (μετά από αυτό θα με δείρεις σίγουρα!)

     
  • At 1/22/2008 9:41 AM, Blogger Tanila said…

    Ωστε χώρισες!
    Πότε θα έρθεις Αθήνα να σε παρηγορήσω;

     
  • At 1/22/2008 10:27 AM, Blogger Trilian said…

    join the club... και πάνω που είχα χαρεί πως θα έχω μια ήρεμη και όμορφη χρονιά...

     
  • At 1/22/2008 12:25 PM, Blogger patsiouri said…

    Μαμά μου, κι εγώ χώρισα και τώρα μου βάζεις ιδέες πως σε δέκα χρόνια θα καταντήσω σαν κι αυτήν, να την πέφτω νύχτα σε τεκνάκια στο δρόμο και να μιξάρω ατάκες από την Πάνια για να τα εντυπωσιάσω!!!
    Και είμαι και φιλόλογος,help!
    Πάω να πάρω το πρώην μωρό μου να τον ικετεύσω να με συγχωρέσει! Γονατιστή! Ανεξαρτησίες και μαλακίες...τρέχω!!!!!

     
  • At 1/22/2008 12:25 PM, Blogger uncle said…

    συμφωνώ, η αλλαγή της χρονιάς δεν ήταν τίποτε άλλο απο την αλλαγή ενός digit στον calendar.

    Οσο για την σεξουάλα μεσήλικη έπρεπε να κάτσεις και να διαπιστώσεις αν ήταν αυτή ή η κόρη της ή η ανηψιά της

     
  • At 1/22/2008 12:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Γειάσου Νικόλα!!....τί φάση κι αυτή ρε παιδάκι μου...από τόσους χιλιάδες,εκαταμμύρια κατοίκους εκεί εσένα βρήκε και αυτή;;...τί να πώ...πιά...αλλά αν κάτσω και σου γράψω όλα αυτά που μου χουν τύχει εμένα από το 2007..μέχρι τώρα....(που δυστυχώς ήταν όλα κακά μα όοοοοολα).....θα φρίξεις... θα πάθεις πλάκα....γενικά το νέο έτος μπήκε πολύ στραβά για πολλούς από ότι ακούω και από όσο ξέρω από διάφορους φίλους-ες κτλ,κτλ...κανείς μέχρι στιγμής δε μου πε ότι είδε έστω και ένα καλό με τον ερχομό του 2008...τί να πώ δε ξέρω...αλλά μήπως λέω μήπως έχουν λίιιιιγο δίκιο αυτοί που είπαν ότι το 2008 είναι δύσεκτό;; λέω.....Με αγάπη,Αθανασία.

     
  • At 1/22/2008 1:55 PM, Blogger snikolas said…

    Areti, όλα θα φτιάξουν θα δεις. Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που βγάζουν γέλιο ακόμη και στις κηδείες. Οπότε δεν έχει και πολύ νόημα να αναρωτιέσαι γιατί γελάω!

    Laxanaki, γιατί να σε δείρω; Αφού για γέλια είναι κατάσταση.

    Tanila, όλο λόγια είσαι. Δεν έστειλες ποτέ ένα mail να το κανονίσουμε! Αν και φαντάζομαι θα πρέπει να παλέψω με τον billzouk.

    Trilian, α καλή φάση, ποιος θα είναι ο αρχηγός; :)

    Patsiouri, να είναι πιστευτό το κλάμα όμως, μη καταλάβει πως γυρνάς γιατί δεν θέλεις να καταντήσεις σαν την κυρία που μου έτυχε.

    Uncle, αν την πετύχω άλλη φορά θα της δώσω το τηλέφωνο σου. θα χαρείς πίστεψε με!!!

    Αθανασία, να σου πω… δεν με χαλάνε τέτοιες φάσεις. Έχουν πλάκα και τις διασκεδάζω.

     
  • At 1/22/2008 2:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mην ανησυχείς ο Μπιλλζούκ είναι λαπάς.
    Και ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ εμαθα οτι χώρισες. Πότε να το κανονίζαμε δλδ;

     
  • At 1/22/2008 3:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    βλεπω ομως οτι μεσες ακρες το χεις παρει καλα,ε?
    ε, ενταξει, ακομη αρχη του 2008 ειναι , και που εισαι ακομη ...

    οχι ενταξει χωρις πλακα, δεν εισαι ο μονος που το 2008 δεν του εχει ξηγηθει σωστα ως τωρα. αλλα τι να κανουμε αλλο, εκτος απο υπομονη, με λες;;;;
    ;)

     
  • At 1/22/2008 4:59 PM, Blogger kat. said…

    άντε βρε!
    σιγά.. μια χαρά σου μπήκε η χρονιά! και μην κρίνεις ποτέ από τον πρώτο μήνα!
    έχουμε άλλους 11! θα δεις..

     
  • At 1/22/2008 5:18 PM, Blogger mad2luv said…

    χαχα...ετσι οπως την περιγραφεις μου θυμιζει την αιντα τζαβελλα...χαχαχα....

     
  • At 1/22/2008 5:32 PM, Blogger snikolas said…

    Τανίλα, σωστό και αυτό. Άντε να δω τώρα πότε θα στείλεις το mail!

    Lifewhispers, σωστά. Είσαι λίγο καλύτερα;

    Κατ. Αυτό φοβάμαι!

    Mad2luv, την ποια; Πρέπει να αισθάνομαι άσχημα που δεν την ξέρω την κυρία η όλα οκ;

     
  • At 1/22/2008 11:56 PM, Blogger Unknown said…

    Πού την πέτυχες ρε κωλόφαρδε;;
    θα εχω πλεον ανοικτα τα ματια μου μηπως και την πετυχω να περασει λιγο ευχαριστα η ωρα... (μιλαμε για βουλγαρια ετσι;)

    ρε συ ολα καλα θα πανε.. δε λες παλι καλα π εισαι ολο ανατροπες; καλυτερο ειναι το "τα ιδια μωρε, ξηρασια, ερημια;"

    (ενταξει το λεω γιαι ειμαι υπερμαχος του ολα μας βγαινουν σε καλο)

     
  • At 1/23/2008 3:21 AM, Blogger iSixtir said…

    1on.To na mpei einai to diskolo.Esena sou mpike perierga kalitera apo to na sou mpei ksenerwta.
    2on.Krima gia to xorismo. (ksereis oti eimai idiaitera euaisthitos se auto to thema:) )
    3on.Allaxes douleia? Profile leei logistirio.
    4on.Afou fainotan oti sto telos tha to etroges to vrisidi...giati den thn estiles kapou na psaxnei gia na brei koladiko? :)

     
  • At 1/23/2008 10:25 AM, Blogger Trilian said…

    αυτή την μανία με τα αρχηγιλίκια να μην είχες και θα ήσουν μία χαρά παιδί... ;P
    κανείς δεν θα είναι αρχηγός παιδάκι μου δεν θα φτιάξουμε συμμορία...

     
  • At 1/23/2008 11:33 AM, Blogger Grigsgr said…

    τι να πείς τώρα. άντε και καλή αρχή;
    με το καλό να σου συνεχίσει λοιπόν ο νέος έτος 2008.

     
  • At 1/23/2008 3:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    δεν γίνονται αυτά!! αν μη τι άλλο αν το 2008 συνεχιστεί έτσι θα έχεις μια σουρεάλ χρονιά!..
    δεν σε φοβάμαι πάντως, μια χαρά θα σου έρθουν όλα, με τόση θετική ενέργεια και χιούμορ :)
    φιλί.

     
  • At 1/23/2008 3:55 PM, Blogger snikolas said…

    Narita, έχεις ένα δίκιο. Καλύτερα ανατροπές από το τίποτα.

    Where is my happiness, δεν άλλαξα δουλειά ο blogger κάνει τα δικά του και βάζει ότι γουστάρει! Αν τις έλεγα πάνε από εδώ και θα το βρεις θα μου έλεγε να πάω μαζί της. No way!

    Trilian, μα αφού το ξέρεις, πρέπει να είμαι ο αρχηγός για να μπορώ να ρίχνω ευθύνες!!!

    Grigsgr, εύχομαι το ίδιο και σε σένα.

    Deadend mind, μια χαρά γίνονται αυτά! Είπαμε, το χιούμορ δεν το χάνουμε ποτέ. ;)

     
  • At 1/24/2008 12:35 AM, Blogger mad2luv said…

    ελα μωρε,την δικηγορο που παντρευτηκε τον πελατη της και βγαιναι στα καναλια με τους μπαφους και βριζει σαν λιμενεργάτης...

     
  • At 1/24/2008 3:37 AM, Blogger Psipsinel said…

    hahaha vlepo petixenis ke esi tetious tipous :)

     
  • At 1/24/2008 1:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    ευτυχώς δεν είμαι μόνη μου.
    Όταν μπήκε το 2007 σκέφτηκα "οκ, για να ξεκαβάλησε το 2006 από την πλάτη μου, δε μπορεί, το 2007 θα είναι γαμώ τις χρονιές".

    Σκατά. Το 2007 ήταν η χειρότερη χρονιά έβερ και αν κρίνω από το πως μπήκε το 2008 (χωρισμοί ντράβαλα, στραβοπατήματα, ανοργανωσιά κλπ κλπ) μιλάμε δε θα την παλέψουμε ούτε για δείγμα!

    δε γαμιέται συνήθισα πια ;)

    (ψιτ, πρόσεχε όταν περπατάς μόνος σου τα βράδια!!)

     
  • At 1/24/2008 4:46 PM, Blogger daydreamer said…

    Ποπο πέραση στις γυναίκες!!!

     
  • At 1/24/2008 5:07 PM, Blogger snikolas said…

    Mad2luv, ε; πραγματικά δεν την ξέρω!
    Psipsinel, πετυχαίνω πάρα πολλά τέτοια. Απλά δεν τα γράφω όλα. ;)
    Μ13, πρέπει να βρω έναν δάσκαλο καράτε!
    Daydreamer, από μικρό παιδί! :)

     
  • At 1/26/2008 2:37 PM, Blogger toolman said…

    όχι ρε φίλε...μαλακία! να χαλάσει το playstation?! πίιιιικρααααα!!!

     
  • At 1/26/2008 3:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    how crazy is that! εντελώς κουλό. αλλά πρέπει να γίνεις ποιο τρελιάρης. αφού μάλλον σου άρεσε έπρεπε να πάιξεις. μπορεί να εξελίσονταν στην ποιο παρανοική ν'υχτα της ζωή σου

     
  • At 1/27/2008 6:53 AM, Blogger Because of you... said…

    Xμμμ... Μαλλον θα πρεπει να κανεις ενα ευχελαιο αγαπητε μου Νικο!!!

    Βασικα... το υπονοουμενο της "καθηγητριας αγγλικων σε δημοσιο σχολειο" δε μου αρεσε, δηλαδη κι εγω ετσι θα καταντησω???
    Αυτο θες να μου πεις??? :(

    Πολυ γλυκες καλημερες!!!

     
  • At 1/27/2008 12:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    ts ts ts

     
  • At 1/27/2008 1:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    twra na prosferthw kai egw na se parhgorhsw de leei..filia loipon..

     
  • At 1/27/2008 7:14 PM, Blogger cindaki said…

    Ωχχχχχ....
    Ποιος ξέρει τι σε περιμένει...

    Να είσαι προετοιμασμένος για τα πάντα! Ελπίζω να φτιάξουν τα πράγματα!

    Πάντως, πραγματικά, πολύ περίεργα μπήκε το '08...

    Φιλιά!

     
  • At 1/27/2008 8:36 PM, Blogger snikolas said…

    Toolman, ευτυχώς η sony το αντικατέστησε!

    Ammos sta malia mou, μάλλον στο ψυχιατρείο θα καταλήγαμε και είναι κάτι που μάλλον δεν θα μου άρεσε.

    Because of you, όχι, δεν θέλω να σου πω αυτό. Μάλλον το διατύπωσα λάθος. Θέλω να πω πως οπτικά, δεν έχει κάτι που να σε προδιαθέτει πως κάτι δεν πάει καλά εδώ. Υπάρχει ρε παιδί μου αυτό το κάτι που σε προδιαθέτει στην εμφάνιση των άλλων για να προσδιορίσεις το επάγγελμα του. Κυρίως στις προηγούμενες γενιές. Αυτή μου έβγαζε αυτό το πράγμα χωρίς να έχω κάτι κακό να πω για τις καθηγήτριες αγγλικών.

    Blue, γιατί να μην προσφερθείς;

    Sofi-k, δεν ξέρω τι θα μπορούσε να με προετοιμάσει για τους υπόλοιπους 11 μήνες. Μετά το ¨ανέβασμα¨ του post, θυμήθηκα και ένα σωρό άλλα που μου έτυχαν! :)

     
  • At 1/28/2008 1:31 AM, Blogger SkiA said…

    :S Είμαι η μόνη στην οποία μπήκε νορμάλ το 2008? Λες να μη μου βγει σε καλό? Φτου φτου φτου
    Να δεις που θα γυρίσει ο τροχός μέσα στη χρονιά και όλοι οι υπόλοιποι θα χαίρονται κι εγώ θα τραβάω τις μπούκλες μου

    Heh, γέλασα με το παραπάνω περιστατικό :p

    Λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά όπως είπα και στη φίλη μου την Αφροδίτη, οι προβλέψεις της ΕΜΥ είναι δυσοίωνες - από Δευτέρα βράδυ πέφτει η θερμοκρασία και μέσα στην εβδομάδα μπορεί να φτάσει και κουλούρα, ειδικά Β. Ελλάδα

    Μία είναι η λύση σε αυτές τις περιπτώσεις: cocooning με καλή παρέα :D

     
  • At 1/28/2008 10:19 AM, Blogger billzouk said…

    Λοιπον, επειδη συμφωνησες με την τανιλα, σου αξιζει η τιμωρια να βρεθεις μαζι της. Τοτε θα καταλαβεις ποσο κακο μπορει να γινει το 2008.

    Ακομα, λογω του οτι με λετε λαπα, αναγκαζομαι να σε ξεμπροστιασω και να πω στο κοινο οτι ολα οσα γραφεις ειναι φουμαρα και το βασικο που ηθελες να πεις, ειναι οτι χωρισες με σκοπο να βρεις νεα γκομενα!
    :)

     
  • At 1/28/2008 11:16 AM, Blogger Tanila said…

    :-) άντε ρε Βασίλη!
    Πως και τι περίμενα να το δεις και να σχολιάσεις!

     
  • At 1/28/2008 2:24 PM, Blogger snikolas said…

    Skia, όχι, δεν θα σου συμβούν περίεργα πράγματα. Αφού μπήκε καλά, θα βγει και καλά! ;)

    Billzouk, δεν καταλαβαίνω γιατί με μπλέκεις! Εγώ δεν είπα πως είσαι λαπάς. Η φίλη σου η tanila το λέει. Η επίθεση σου λοιπόν είναι άκυρη. Αλλού πρέπει να στρέψεις την κάνη.

    Tanila, εγώ να δεις πως περίμενα την αντίδραση του!!! :)

     
  • At 1/29/2008 10:31 AM, Blogger Σοφία said…

    Και μένα δεν μου μπήκε καλά ο καινούργιο χρόνος! Ξεκίνησε με καβγά, που μερικές μέρες αργότερα εξελίχθηκε σε χωρισμό! Κάθε εμπόδιο σε καλό όμως, ήδη νιώθω ότι έφυγε ένα βάρος από πάνω, άρα... τα καλύτερα έρχονται!
    Καλημέρα!

     
  • At 1/30/2008 12:18 AM, Blogger Σοφία said…

    Μια χαρά ξεκίνησες! Φόρτσα και μην σε νοιάζει τίποτα, όλα είναι περαστικά!

     
  • At 1/30/2008 9:36 PM, Blogger Μαρία Έλενα said…

    Έκανες μια χαρά.
    Φιλάκια ...

     
  • At 1/31/2008 12:01 PM, Blogger elenitsa! said…

    εμενα αυτη η χυχανωμαλια σαυτη τη ζωη και η ασχετοσυνη και η αλλα νταλλων κατασταση μαρεσει σαυτη τη ζωη και σε αυτη τη χωρα. καλυτερα να το απολαυσεις, αλλοι βαρανε μπιελες και βαριουνται τη ζωη τους.trust me με αυτα που σου συμβαινουν πολλοι θα σε ζηλευουν!!!
    θα προσθεσω το μπλογκ σου στα φειβοριτς, πρεπει να εχει ζωη η υποθεση......

     
  • At 2/01/2008 11:20 AM, Blogger billzouk said…

    snikola, το ριξες κι εσυ το φαρμακι σου, σουπια! λολ!

     
  • At 2/03/2008 6:32 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Ε ναι είσαι για δέσιμο...
    ;ΡΡΡ

     
  • At 2/05/2008 3:12 PM, Blogger tulipa nera said…

    Κοίτα, το 2008 είναι δίσεκτο. Άρα θα μας φέρει διπλή τύχη ;)

     
  • At 2/07/2008 8:30 PM, Blogger jul said…

    χαχαχαχα ουτε κια για μένα μπήκε πολύ καλά το 08, αλλά μην ξεχνάμε πως ειναι δίσεκτο....
    και έχω και την μάνα μου να μου λεει για ανάδρομους Ερμή(δες) και νεες σελήνες κτλ....

    Παντως η αλήθεια ειναι πως τα τυχερά σου τα έχεις...εσύ τα κλοτσάς...:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

     
  • At 2/10/2008 11:21 AM, Blogger Griz said…

    να αποφεύγει ολόκληρος άντρακλας τη γιαγιάκα!! τς τς!
    άντε θα συνεχίσει καλύτερα το 2008 αφού σου μπήκε έτσι.
    Έτσι είναι αυτά τα πράγματα!

     
  • At 2/11/2008 5:13 PM, Blogger dyolf said…

    Ανενημέρωτο σε κόβω...

    Μα να μην ξέρεις να προτείνεις ένα κωλάδικο στο κορίτσι;

    Κουράγια μην μασάς και με λίγο σπρώξιμο όλα θα καλυτερεύσουν :)

     
  • At 2/18/2008 9:34 PM, Blogger mad2luv said…

    εεεεε....ζειειειεις?????

     
  • At 2/21/2008 3:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    Που είσαι καλέ???

     
  • At 2/24/2008 10:19 AM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    εχεις προσκληση...

     

Post a Comment

<< Home