some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, January 22, 2009

Hello again!

Ξέρω… έλειψα καιρό. Είναι πολλά στην μέση που με κράτησαν μακριά από το blogging. Το κυριότερο ήταν ότι δεν είχα adsl στο σπίτι μέχρι τις 2 Ιανουαρίου! Ακόμη και όταν αποφάσισα να γράψω κάτι και προσπάθησα να συνδεθώ με την παλιά παραδοσιακή μέθοδο του modem, το modem του laptop αρνιόταν πεισματικά να συνδεθεί!

Οι μέρες περνούσαν και το να γράψω κάτι ήταν λιγάκι δύσκολο. Τα νέα πάλιωναν και δεν είχε κανένα νόημα να τα γράψω πια. Που να γράφω τώρα για την βρύση του πλυντηρίου κάτω από τον μπάγκο της κουζίνας που έσταζε με αποτέλεσμα να μου μουχλιάσει το κάτω ντουλάπι…. Βρώμαγε ο τόπος για καμιά δεκαριά μέρες μέχρι να στεγνώσει. Και πολλά άλλα τέτοια που είχαν αρκετό χαβαλέ και πρόσθεταν μια πικάντικη νότα στα υπόλοιπα προβλήματα που μου παρουσιάστηκαν.

Γενικά, τα πράγματα ήταν πολύ δύσκολα. Το τελευταίο 4μήνο ήταν εφιαλτικό. Πιστέψτε με το να μυρίζει το σπίτι σου μούχλα για μερικές μέρες ήταν το ευχάριστο σε σχέση με τα υπόλοιπα ¨ωραία¨ που συνέβαιναν. Το 2008 μπήκε πολύ άσχημα και βγήκε πολύ άσχημα. Αν εξαιρέσω το καλοκαίρι που ήταν ευχάριστο και χαλαρό το υπόλοιπο 2008 ήταν για κλάματα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες δεν έχει νόημα. Έχουν μπαγιατέψει τα νέα πρώτον και δεύτερον θα προτιμούσα να τα ξεχάσω. Το 2009 μπήκε απίστευτα καλά. Φυσικά και δεν κράτησε για πολύ το απίστευτα καλά, αλλά δεν πειράζει. Συνεχίζω να το βλέπω θετικά.

Anyway… επιστροφή στο blogging και λέω να πάω να δω ποιος από εσάς μ’ έβγαλε από τα link του για να τον τιμωρήσω!

43 Comments:

  • At 1/22/2009 11:01 PM, Blogger γυάλινο δάκρυ said…

    Εγώ πάντως δε σε έβγαλα!!! Σε κρατούσα γιατί είχα την ελπίδα ότι θα γράψεις κάτι! :P

    Μαζί σου! Το 2008 καλά έκανε κι έφυγε και να μην ξαναγυρίσει και να πάει στα τσακίδια!!! Εκτός από το καλοκαίρι ήταν φριχτό!

    Καλά η μούχλα.. Έχεις δει πώς μυρίζει ένα σπίτι όταν έχει ξεχαστεί σβηστή η κατάψυξη και έχει μείνει έτσι 2 βδομάδες μες στο κατακαλόκαιρο και έχουν χαλάσει όλα τα σφαγμένα μέσα;! Άσε, χειρότερα από χωματερή είναι!!!

    Welcome back!

     
  • At 1/22/2009 11:43 PM, Blogger Sophia Choleva said…

    wb

     
  • At 1/23/2009 1:19 AM, Blogger neni said…

    Ούτε εγώ σε έσβησα,αλλά δεν ξέρω πως και σε κράτησα μιας και μου φάνηκε αιώνας ο καιρός που έλειπες..

    Άντε,άντε..να επανερχόμαστε σιγά σιγά..

     
  • At 1/23/2009 3:10 AM, Blogger Psipsinel said…

    welcome back se pethimisame

     
  • At 1/23/2009 7:21 AM, Blogger snikolas said…

    Γυάλινο… στα τσακίδια το 2008 όπως το είπες!

    sophie_jamaica, thanks :)

    neni, ok ok μη με φωνάζεις, έρχομαι!

    Psipsinel, και μένα μου λείψατε γι’ αυτό και επέστρεψα.

     
  • At 1/23/2009 8:30 AM, Blogger Tanila said…

    Na σου πω, αν δε σου είχα μιλήσει στη γιορτή σου και δεν ήξερα λοιπόν θετικά ότι ζεις, μπορεί και να σε είχα βγάλει.
    Νομίζω πρέπει να σου αναλύσω πως διαλύουν ένα παλαιολιθικό πλυντήριο για να το ξεσφηνώσουν από ένα στενό δωματιάκι και τι μαγευτικό είναι να σου ματώνει ο υδραυλικός πάνω στα σίδερα. Είναι από τα πράγματα που κι εγώ παρέλειψα να γράψω, αλλά μάλλον, σε αντίθεση με σένα, εγώ το καταδιασκέδασα.

     
  • At 1/23/2009 8:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    ωχχχχ αν τη μούχλα την ξεπερνάς έτσι, δεν μπορώ να φανατστώ τα χειρότερα! όσο για το dsl εγώ ακόμα περιμένω τη δική μου!! wellcome back mr. :)

     
  • At 1/23/2009 9:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Χα, εγώ ούτε που σκέφτηκα να σε βγάλω... Γουέλκαμ μπάκ

     
  • At 1/23/2009 11:09 AM, Anonymous Anonymous said…

    καλώς επέστρεψες. ξέχνα το 2008, άφησε πίσω όσα σε πείραξαν και κοίτα μπροστά. ε, κι έχει λίγη μούχλα, τι να κάνουμε. υπάρχει και ένα τυρί μουχλιασμένο που το τρώμε κιόλας!

     
  • At 1/23/2009 12:33 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Welcome back. Ας μην θυμόμαστε καλύτερα το 08, όσοι ταλαιπωρηθήκαμε... προχωρούμε και ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο.

     
  • At 1/23/2009 12:44 PM, Blogger Sophia said…

    Μπα? Σε έχουμε σε λινκ??
    ;-Ρ

     
  • At 1/23/2009 1:58 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, φυσικά και το καταδιασκέδασες αφού δεν μάτωσες εσύ.

    Laxanaki, thanks.

    Koyan, χαίρομαι που δεν μ’ έβγαλες. Ήθελα να σου στείλω και mail κάποια στιγμή να σε ρωτήσω τι έγινε με εκείνη την λίστα που ζήτησες από το super market. Τι θυμήθηκα ε;;;;

    unclescrooge, φίλε πίστεψε με προσπαθώ να το ξεχάσω αλλά δεν είναι εύκολο…

    Juanita, ναι ναι… πάντα θετική σκέψη.

    Sophia, μπα? Πως έγινε αυτό? :p

     
  • At 1/23/2009 2:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    ελπιζω για φετος να εχεις ευχηθει να μην πουμε "καθε περσι και καλυτερα"! δεν θα το αντεξω με τετοια αθλια χρονια που ηταν το 2008.
    ευτυχως γυρισες! dsl εχεις;

     
  • At 1/23/2009 5:09 PM, Blogger uncle said…

    welcum back. πωπωωωω πως περνάει έτσι ο καιρός τώρα είδα το τελευταίο σου ποστ πως είναι πριν 3 μήνες (αν και πιστεύω πως έσβησες εκ του πονηρού κανα δυο ποστάκια..χοχοχοχ).

    Άντε καλή χρονιά λοιπόν και έξω από άδικο και κακιά γυναίκα!

     
  • At 1/23/2009 7:46 PM, Blogger alienlover said…

    καλώς τονα!! καλώς μας ξανάρθες, και καλή χρονιά να 'χεις!

    xx

     
  • At 1/24/2009 12:26 PM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Απειλές;;

     
  • At 1/24/2009 3:00 PM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Καλή επιστροφή αγόρι, πάμε για τα καλύτερα που έρχονται με γητειές και ξόρκια και άλλα μαγικά, ξουτ ξουτ σε κείνα τ' άσχημα που... να μην ματαξανάρθουν!


    Έρχεται άνοιξη, ε;
    :)

     
  • At 1/24/2009 3:37 PM, Blogger snikolas said…

    Lifewhispers, δεν έχω ευχηθεί τίποτα για το 9. Το φοβάμαι ακόμη!

    Uncle, είδες πως περνάει ο καιρός; Χαμπάρι δεν παίρνουμε.

    Alienlover, hello μικρό… :) επίσης.

    Θεριό, εσένα προσωπικά ΝΑΙ σε απειλώ.

    Καπετάνισσα, μμμμμ ναι, ποντάρω γερά κάθε χρόνο στην άνοιξη.

     
  • At 1/24/2009 9:02 PM, Blogger Σοφία said…

    Καλή αρχή και ελπίζω το επόμενο ποστ να είναι πριν το Πάσχα ;-)

     
  • At 1/24/2009 11:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Βρέ,βρέ το Νικόλα μας!...καλώς όρισες καλέ μου και πάλι!..αα,καλά από κακοτυχίες,και από γκαντεμιές άστα να πάνε..άλλο τίποτε...μωρέ το ίδιο μπήκε και 2009...μη νομίζεις είναι και άλλοι έτσι σαν και σένα....και τρίσχειρότερα μπορώ να σου πώ....άστο αν κάτσω εγώ να σου πώ τί έχω τραβήξει από το 2007 έως και τώρα...θα πάθεις πλάκα...έυχομαι να ξαναβρείς το ρυθμό σου γρήγορα και να επανέλθεις και κυρίως να πάψουν εντελώς τα στραβά και τα ανάποδα!...φιλάκια,Υσ-πρόσφατα άνοιξα και εγώ το δικό μου μπλόγκ γι αυτό βγαίνω πιά μπλέ!-είδες τόσο καιρό που λείπεις έχουν συμβεί πολλά και διάφορα!.....

     
  • At 1/25/2009 12:42 AM, Blogger mad2luv said…

    να πω οτι μου ελειψες κακοτροπο σκουλικι,θα ειναι ψεμματα..αλλα επειδη ειμαι καλος ανθρωπος και καμια φορα τα ψεμματα χρειαζονται για να μην πληγωνεις τον αλλον....αγαπημενε...μου ελειψες βρεεε..welcome back...(τωρα οποιος το πιστεψε,το πιστεψε...)

     
  • At 1/25/2009 12:52 AM, Blogger ka8y said…

    mou leipsan oi galazies istories sou kai oxi mono! kalwsirthes.....

     
  • At 1/25/2009 1:11 AM, Blogger snikolas said…

    Σοφία, πολύ πριν το Πάσχα το υπόσχομαι! :)

    Αθανασία, να σου πω… το περίμενα πως κάποια στιγμή θα ανοίξεις blog. Θα περάσω και από εκεί να τα πούμε…

    Mad2luv, ξέρω πως σου έλειψα ό,τι και να λες. Φυσικά όμως και δεν θα σε αφήσω ατιμώρητη για την αυθάδεια σου.

    Ka8y, αν και μου λείπουν και μένα οι γαλάζιες ιστορίες, μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη να ζεστάνει ο καιρός. :)

     
  • At 1/25/2009 1:24 AM, Blogger mad2luv said…

    μια blogger που εχει στο nick της το συνθετικο -mad- δεν την απειλουν....προσεχε θα φωναξω τον κουγιααααα.....

     
  • At 1/26/2009 2:25 PM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Όλο λόγια...

     
  • At 1/26/2009 5:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    καλως ξανάρθες! τουλάχιστον βλέπεις κανένα ουράνιο τοξο στον ορίζοντα;

     
  • At 1/26/2009 10:20 PM, Blogger patsiouri said…

    Ανάσταση!!!!!!!!!!
    Τώρα που πήζω εγώ ξανάρθες εσύ??????????

     
  • At 1/27/2009 8:39 AM, Blogger snikolas said…

    Mad2luv, φώναξε όποιον θέλεις. Το παιχνίδι το έχεις χαμένο!!! :p

    Θεριό, περίμενε λίγο… έρχεται!

    Deadendmind, δεν ξέρω, τι να σου πω; Τι μια έτσι και την άλλη γιουβέτσι!

    Patsiouri, δε μπορεί δε μπορεί… κάπου θα συναντηθούμε!!! :)

     
  • At 1/27/2009 3:31 PM, Blogger Kwlogria said…

    Δυνατά άρχοντα και να μη χάνεσαι, εδώ είμαστε κι εμείς!!!

     
  • At 1/27/2009 10:23 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    καλώς επέστρεψες λοιπόν, απ' ότι βλέπεις λίγο πολύ σε περιμέναμε κάποια στιγμή...
    περιμένουμε νέα σου

     
  • At 1/28/2009 5:25 PM, Blogger Lina said…

    τελικα η αποχη απο εδω σου εκανε κακο =Ρ

     
  • At 1/29/2009 1:57 PM, Blogger Unknown said…

    Ναι καλά.
    Μόνο να τα χώνεις ξέρεις
    Να γράφεις δεν προφταίνεις, να διαβάζεις έπη δεν προφταίνεις ε μπάστα.

    ΕΜΕΙΣ φταίμε ρε που δε σε βγάλαμε από τα Links και από τον reader μας για να μάθεις.

    ΔΙΑΒΑΖΕ!

     
  • At 1/30/2009 12:23 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    καλωσεπέστρεψες παλικαράκι μου!

     
  • At 2/01/2009 2:22 PM, Blogger snikolas said…

    Kwlogria, :)

    Blueprints, σκοπεύω να μην χαθώ. Ελπίζω να το καταφέρω.

    Lina, πολλά είναι αυτά που μου έκαναν κακό αλλά δεν είναι επί του παρόντος…

    Darthiir, όσο και να χτυπιέσαι εγώ το έπος δεν το διαβάζω!!! Να με πληρώνεις ρε παιδάκι μου… ΔΕΝ! Εμείς τι φταίμε που την είδες τόλκιν; :p

    Yo!reeka, καλώς σας βρήκα πάλι φίλε μου.

     
  • At 2/01/2009 2:28 PM, Blogger Unknown said…

    Εσύ χάνεις...

     
  • At 2/01/2009 2:29 PM, Blogger snikolas said…

    Δηλαδή είναι καλό; Θα το μετανιώσω πικρά αν δεν το διαβάσω;

     
  • At 2/01/2009 2:35 PM, Blogger Unknown said…

    Ρώτα τη Σοφία, να μην περιαυτολογώ....

     
  • At 2/01/2009 2:39 PM, Blogger Sophia said…

    Όου, πάλι αναφέρεται το όνομά μου επί ματαίω? Χμ.. ας είναι... ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ!
    Λοιπόν, και που λες, blah, blah, blah, και μετά, blah, blah, blah, αλλά άκου που σου λέω, blah, blah, blah.. (περισσότερες λεπτομέρειες με την κατάθεση των δεόντων από τον Καμηλιέρη στον λογαριασμό μου).
    Α, και για την πίκρα, έχουμε και μπισκοτάκια, σερβίρονται μαζί με τον καφέ κατά την διάρκεια της ανάγνωσης.
    ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ???
    Τςτςτςτςτς...

     
  • At 2/02/2009 10:55 AM, Blogger Unknown said…

    Ακόμααααα;;;;
    Αυτό είναι σκάνδαλο...

     
  • At 2/02/2009 2:43 PM, Blogger snikolas said…

    Λοιπόν… συμπεραίνω πως η μάρτυς έχει υποστεί εκβιασμό και για τον λόγο αυτό οι αμφιβολίες για την ποιότητα του έργου παραμένουν! Μάλλον θα περιμένω να εκδοθούν. Αυτό συμφέρει και τις 3 πλευρές. Να εξηγηθώ, η μάρτυς δεν χρειάζεται πια να ανησυχεί για την σωματική της ακεραιότητα η για το οποιοδήποτε είναι αυτό που φοβάται πως θα πάθει. Εγώ, αφού το έπος θα έχει φτάσει στα ράφια των βιβλιοπωλείων θα εξασφαλίσω εν μέρει πως έχει μια ποιότητα και εσύ, αγαπητέ φίλε και συγγραφέα θα τσεπώσεις το παραδάκι που σου αναλογεί!!! :p

    Την γλίτωσα; Ήμουν πιστικός;

     
  • At 2/02/2009 2:48 PM, Blogger Unknown said…

    Μπορούμε να το κάνουμε αλλιώς: Διάβασε ένα επισόδειο μόνο (το τελευταίο ας πούμε) και πες μου αν κάτι σε χαλάει ;)
    (Τστστς.. εκβιασμό... υπάρχουν και τα charming spells!)

     
  • At 3/04/2009 2:08 PM, Blogger jojo said…

    δε σου μιλάω, είμαι θυμωμένη!
    χάθηκες εντελώς, δεν απάντησες ούτε στην πρόσκληση που σουστειλα τον Σεπτέμβρη και απορώ γιατί δεν σε έχω ακόμα βγάλει απο τις επαφές μου!!!!

     
  • At 7/06/2015 1:05 PM, Blogger Unknown said…

Post a Comment

<< Home