some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, November 23, 2005

Γιατί σιχαίνομαι τον χειμώνα.

  1. Κάνει κρύο.
  2. Πρέπει να φοράω πολλά ρούχα.
  3. Το πρωί στο αυτοκίνητο έχει ψόφο και δεν μπορώ ούτε το τιμόνι να πιάσω.
  4. Έχει ομίχλη και ως γνωστόν στην ομίχλη κρύβετε ο Δράκουλας.
  5. Το αποσμητικό spray είναι παγωμένο και κρυώνω ακόμη πιο πολύ.
  6. Δεν μπορώ να μπω στην Θάλασσα χωρίς neoprene στολή.
  7. Βρέχει.
  8. Νυχτώνει νωρίς.
  9. Όταν επιστρέφω σπίτι μετά από έξοδο βρωμοκοπάω τσιγαρίλα παρόλο που δεν καπνίζω.
  10. Το πρωινό ξύπνημα είναι ακόμη πιο δύσκολο.
  11. Τρέμω στην ιδέα πως θα τελειώσει το ζεστό νερό ενώ κάνω ακόμη μπάνιο.
  12. Έχει περισσότερη κίνηση στους δρόμους γιατί όλοι παίρνουν το αυτοκίνητο τους.
  13. Ο κόσμος είναι σκυθρωπός.
  14. Το αυτοκίνητο μου είναι πάντα βρώμικο ακόμη και αν έχει 5 λεπτά που το έβγαλα από το πλυντήριο.
  15. Τα κορίτσια σταματάνε να φοράνε μίνι φούστες και πεδιλάκια.
  16. Πατάω λασπόνερα και λερώνω παπούτσια και παντελόνι.
  17. Συνήθως τρέμω και είμαι σαν να κατάπια κομπρεσέρ.
  18. Η θέση δίπλα στο καλοριφέρ είναι πάντα πιασμένη.
  19. Σύμφωνα με έγκυρες πηγές ο Αι Βασίλης είναι ένα μεγάλο ψέμα.
  20. Τα cocktails έχουν λιγότερη πλάκα όταν δεν τα πίνεις στην παραλία.

Η ώρα είναι περασμένη και σίγουρα ξεχνάω καμιά εικοσαριά ακόμη λόγους που με κάνουν να απεχθάνομαι τον χειμώνα, αλλά είμαι σίγουρος πως μερικοί από εσάς θα με βοηθήσουν να τους θυμηθώ με ένα commentακι. Καλό χειμώνα είπα; Δεν είπα! Άντε και καλό χειμώνα να έχουμε…

13 Comments:

  • At 11/23/2005 9:20 AM, Anonymous Anonymous said…

    Πω πω γκρίνια,

    Νικόλα ξέρεις τί λένε,
    "ότι δεν μπορείς να το αποφύγεις απόλαυσε το"

     
  • At 11/23/2005 9:41 AM, Blogger snikolas said…

    Πως το ξέχασα ρε bo αυτό; Σωστά, οι φράουλες είναι βασικός λόγος να σιχαίνεσαι τον χειμώνα.
    Ρε Spanish… τι να κάνω; Πραγματικά τον σιχαίνομαι τον χειμώνα.

     
  • At 11/23/2005 12:45 PM, Blogger jojo said…

    μμμ.... συμφωνώ σε όλα εκτός απο τις φράουλες!
    εγώ προτιμώ τα ροδάκινα, το καρπούζι, τα κεράσια και τα βερίκοκα.
    επίσης σιχαίνομαι τα μήλα και γενικά τα φρούτα του χειμώνα, δεν μου αρέσουν, με μια μικρή εξαίρεση στα μανταρίνια.

    επίσης το χειμώνα λόγο υγρασίας απο τη βροχή,και λόγο ηλεκτρισμού απο τα μάλλινα, δεν στρώνουν τα μαλλιά μου ποτέ... αλλά αυτό δεν νομίζω οτι σε αφορά εσένα τόσο.

    το χειμώνα επίσης παρασύρομαι και τρώω περισσότερο, με αποτέλεσμα κάθε χειμώνα ναμαι 3-4 κιλά παραπάνω και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου πάνω μου.

    α.... και το χειμώνα ασπρίζω, ενώ το καλοκαίρι έχω μαύρισμα τροπικό! ;)

     
  • At 11/23/2005 1:31 PM, Blogger snikolas said…

    Σωστά! Είναι και το τροπικό μαύρισμα! Από τα Χριστούγεννα και μετά γίνομαι σαν το φάντασμα. Όσο για τα φρούτα, αυτά μου αρέσουν όλα με εξαίρεση το πεπόνι. Μπλιάξ…

    Χα… όσο για το μακρύ μαλλί… κάποτε είχα και ‘γω μακριά μαλλιά (οργισμένο νιάτο καθώς ήμουν) οπότε αυτό με την υγρασία το καταλαβαίνω.

     
  • At 11/23/2005 1:46 PM, Blogger isos said…

    Οι βόλτες με την μηχανή χωρίς να γίνεσαι μούσκεμα η να παγώνεις .

     
  • At 11/23/2005 4:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Το χουχουλιασμα κάτω από τα σκεπάσματα
    και οι εκδρομές σε σούπερ καταπληκτικα μέρη, με σαλέ και τζάκι στο δωμάτιο.
    ΣΚΙ και άλλα πολλά κάνουν το χειμώνα τέλειο.

    γιουπι, χιονι !!!!!!

     
  • At 11/23/2005 7:21 PM, Blogger loukoumaki said…

    Κι όμως το χειμώνα έχει χιονάκι και όλα γίνονται λευκά και βλέπουμε μια άσπρη μέρα,
    και έχει και Χριστούγεννα για να ξεχνάμε και να συγχωρούμε όλα τα στραβά και τους στραβούς,
    και πρωτοχρονιά για να βάζουμε καινούργιες αποφάσεις-στόχους,
    και πολλές εκδρομές σε μαγικά βουνά με παγωμένο αέρα που σε κάνει να νιώθεις καθαρός!
    Και ζεστό κρασί με φρούτα,
    και αγκάλισες μπροστά στο τζάκι,
    και τόσα άλλα …!

     
  • At 11/23/2005 9:50 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    egw eixa mia metria pros ok 8esh gia ton xeimwna.. meta to post sou, nomizw oti ton miso ton xeimwna toso pou skeftomai ka8e xeimwna na kanw ena ta3idi ston noto..

    alla to sex dipla sthn fwtia kai ta kourniasmata katw apo ta paplwmata einai ola ta lefta..

     
  • At 11/24/2005 12:10 AM, Blogger snikolas said…

    Σταύρο τα χουχουλιάσματα κάτω από τα σκεπάσματα με αιθέριες υπάρξεις μου αρέσουν και μένα, αλλά ρε γαμώτο περισσότερο έξω στο κρύο είμαι τελικά παρά κάτω από τα σκεπάσματα!

     
  • At 11/25/2005 10:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mr 2* αφού κρυώνεις πολύ πουλάκι μου το χειμώνα και μιας και δεν έχει βουτιά αυτό το σαββατοκύριακο δεν πάμε καμιά βόλτα στα χιόνια καλύτερα να δείς τι θα πει κρύο ?

     
  • At 11/25/2005 11:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Φίλε δες'το κι' έτσι: αν δεν υπήρχε ο Χειμώνας ίσως και να μη γούσταρες τόσο τρελά το Καλοκαίρι. Ο,τι είναι πολύ και συνεχόμενο, συχνά "καταντάει" δεδομένο και βαρετό. Halleluiah! τα καλοκαίρια σου αντέχουν ακόμα και σε διεκδικούν!

     
  • At 11/27/2005 7:55 AM, Blogger raffinata said…

    κάποτε μου άρεσε πολύ ο χειμώνας και η βροχή... τώρα με μελαγχολεί απλά...
    δεν μου αρέσει η ζέστη, με αποσυντονίζει...
    δεν μ' αρέσει η άνοιξη γιατί παθαίνω αλλεργίες...
    μ' αρέσει όμως ο Σεπτέμβρης γιατί μπορείς ακόμα να κάνεις πράγματα του καλοκαιριού χωρίς να λιώνεις από τη ζέστη, μπορείς να πας το βράδυ σε μιά συναυλία και να φοράς χειμωνιάτικο μπουφάν, να ρίξει και καμιά βροχούλα να ξεπλύνει τη σκόνη, να πας διακοπές, να κάνεις σχέδια και όνειρα για τη νέα χρονιά (σεπτέμβρη και όχι ιανουάριο είναι η αρχή της χρονιάς).....

    άσχετα είπα πάλι ε??? :ΡΡΡΡ

     
  • At 12/05/2023 11:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    Λοιπόν, Γειά σας παιδιά, Guys, Είμαι η Γλωσσοκοπάνα, Να σας σχολιάσω, 5 Δεκεμβρίου 2023, δεν μου αρέσει ο χειμώνας, γιατί είμαι άνετα με κοντά παντελόνια, και με τα μακριά παντελόνια δεν πειράζει. Αλλά κάνει κρύο και δεν μπορώ να βγω έξω. Γαμώ το χειμώνα μου γαμώ! Τι να κάνω να νιώθω σαν να είναι καλοκαίρι μεσ τον χειμώνα;

     

Post a Comment

<< Home