some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Saturday, November 26, 2005

dive buddy

Σε προηγούμενο post, με τίτλο scuba στο πόρτο βαλίτσα, το 13ο comment το έκανε ο Τέλης, ο dive buddy μου. Για να μην ανατρέχετε στο προηγούμενο post και ψάχνετε τα comments σας λέω εγώ πως με κράζει! Με κράζει γιατί για τις underwater photos που δημοσιεύω στο blog μου δεν αναφέρω πουθενά την πολύτιμη συνεισφορά του στο έργο μου.









Είναι αλήθεια πως πολλές φορές, είδε κάτι που εγώ απλά το προσπέρασα και μου το έδειξε για να μην το χάσω. Με περιμένει υπομονετικά ενώ αυτός θέλει να πάει παρακάτω, και ‘γω το καθυστερώ για να μπορέσω να βγάλω την photo που θέλω. Ποζάρει όποτε θελήσω και πάνω από όλα τραβάει και μένα από καμιά photo, για να έχω και ‘γω την μούρη μου gros plan με full εξοπλισμό να κάνω τον ωραίο στα κορίτσια. Δημοσίως λοιπόν, ένα μεγάλο ευχαριστώ από μένα στον Τέλη για την πολύτιμη συνεισφορά του.

Στις photo ποιος άλλος; Ο Τέλης.
Μετά από αυτό το post, ετοιμάσου κοπρόσκυλο να κρατάς και προβολέα για τις macro photos

Labels:

1 Comments:

  • At 11/27/2005 11:27 AM, Blogger jojo said…

    έτσι, έτσι...
    πρέπει να αποδίδεις τα του καίσαρος τω καίσαρι...

    μπράβο λοιπόν στον Τέλη που κάνει τόσο καλή δουλειά και που τόσο ανιδιοτελώς ποζάρει στο φακό σου.

    άλλωστε είναι γνωστό οτι το χρήμα πολλοί το εμίσησαν, τη δόξα ... ουδείς! ;)

     

Post a Comment

<< Home