some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, January 12, 2006

Ανταλλάσσοντας ευχές.

Σβήνοντας σήμερα τα μηνύματα από το κινητό μου, γιατί μαζεύτηκαν πολλά, είδα και ένα sms που δέχτηκα κατά το μεσημεράκι της πρωτοχρονιάς. Το νούμερο του αποστολέα ήταν άγνωστο σε μένα. Χρόνια πολλά καλή χρονιά. Οι επιθυμίες σου ευχές μου. Μάλιστα λέω εγώ! Ποίος είναι αυτός τώρα; Να απαντήσω έτσι τυπικά και να μείνω με την απορία; Να απαντήσω και να ρωτήσω ποιος είναι με κίνδυνο να παρεξηγηθεί ο αποστολέας γιατί θα έπρεπε κανονικά να έχω καταχωρημένο το νούμερο του; Τι να κάνω; Αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο και να μιλήσω κανονικά με τον άνθρωπο. Με αυτόν τον τρόπο ούτε θα παρεξηγηθεί κανένας ούτε με την απορία θα μείνω. Η διαδικασία απλή, sms, options, call back…

- …παρακαλώ; (γυναικεία φωνή)
- Χρόνια πολλά και καλή χρονιά. (γεμάτος ενθουσιασμό αλλά χωρίς να ξέρω ποια είναι ακόμη)
- Χρόνια πολλά καλή χρονιά. Τι κάνεις; Που είσαι; (εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποια είναι)
- Ελβετία είμαι ακόμη, αύριο θα επιστρέψω.
- Ααα, τι κάνεις εκεί καλέ; (εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω ποια είναι)
- Έχω οικογένεια εδώ.
- Α ναι; Έχεις ξανά πάει; Πώς περνάς; (εδώ αντιλαμβάνομαι πως μιλάω με μια άγνωστη στο τηλέφωνο!)
- Ναι, ναι, έχω έρθει πολλές φορές. Καλά περνάω, οικογενειακά κυρίως.
- Τι καλά! Άντε, καλό ταξίδι αύριο. Να τα πούμε και από κοντά βρε παιδάκι μου. Χαθήκαμε!
- Ναι, ναι σίγουρα. Με το που επιστρέψω να το κανονίσουμε.
- Ναι, ναι να το κανονίσουμε. Πολύ θα χαρώ να σε δω.
- Και ‘γω θα χαρώ. Σ’ αφήνω τώρα, ήρθε η παρέα μου, πάμε μια βολτίτσα.
- Ωραία. Καλά να περάσεις.
- Και συ, καλά να περνάς.
- Καλή σου μέρα και καλή χρονιά.
- Καλή σου μέρα καλή χρονιά…

Δεν είμαι σίγουρος αν περιμένει ακόμη να δει τον φίλο της η κοπελιά. Για αυτό που είμαι σίγουρος είναι ότι εμένα δεν θα δει!

14 Comments:

  • At 1/12/2006 1:29 PM, Blogger Psipsinel said…

    xaxaxaxa oreo

     
  • At 1/12/2006 2:18 PM, Blogger vasvoe said…

    κι εγώ δέχτηκα φέτος ένα τέτοιο ευχετήριο σουμουσού "το 2005 φεύγει, το 2006 έρχεται...κτλ" από άγνωστο αριθμό κινητού από ελλάδα. χτες προχτές που τ έσβηνα λέω ας στείλω ένα αναγνωριστικό σουμουσου εις απάντηση "χρόνια πολλά κι από μένα, αλλά ποια είσαι;" ακόμα δεν μου ήρθε απάντησις. κάτι παρόμοιο είχε γίνει και πέρισι.

    πάντως δεν μου αρέσει, σχεδόν με προσβάλλει να μου στέλνουν ένα τυποποιημένο μήνυμα έτσι για την υποχρέωση, το οποίο στέλνουν ταυτόχρονα σε όλο τον υπόλοιπο τηλεφωνικό του κατάλογο.

    προτιμώ τις ευχές προσωποποιημένες.

    to word verification giati to exeis? exeis spam??

     
  • At 1/12/2006 2:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Και αν ήταν the one and only? και έχασες την ευκαιρία να γνωρίσεις το άλλο σου μισό?

     
  • At 1/12/2006 2:31 PM, Blogger snikolas said…

    Vasvoe, το word verification το έχω γιατί όντως είχα spam. Είναι λίγο σπαστικό το ξέρω αλλά δεν μπορώ να ασχολούμαι με τα spam. Συμφωνώ μαζί σου πως τα τυποποιημένα sms είναι απαράδεκτα.

    Spanish, αν ήταν the one and only, έπαιξα και έχασα!

     
  • At 1/12/2006 2:36 PM, Blogger jojo said…

    κοίτα να δεις...
    πρέπει να αλλάξω ευχή γιατί "οι επιθυμίες σου ευχές μου" παραφορέθηκε φαίνεται!
    όχι δεν ήμουν εγώ, δεν θα μπορούσα άλλωστε...

    πάντως πήρα και γω ένα sms φέτος απο γνωστό που δεν τουχα δώσει ποτέ το τηλέφωνό μου,
    και το πως το βρήκε εξακολουθεί ναναι ένα μυστήριο...

    το μήνυμά του πάντως πολύ πρωτότυπο ομολογώ.
    "πέρσυ μου στείλατε τις πιο εγκάρδιες ευχές σας αλλά δεν έπιασαν! για το 2006 παρακαλώ στείλτε μου μετρητά."

     
  • At 1/12/2006 2:48 PM, Blogger snikolas said…

    Jojo πολύ καλός ο τύπος! Αν ήσουν εσύ θα το έλεγες. Θα μου έλεγες και πως τον λένε τον ντετέκτιβ που σου βρήκε το τηλέφωνο μου! :)

     
  • At 1/12/2006 3:31 PM, Blogger NetKerveros said…

    Νικόλα, είναι ξεκάθαρο πλέον ότι τα έχεις χάσει από τις πολλές τις γκόμενες.

     
  • At 1/12/2006 3:32 PM, Blogger jojo said…

    προς το παρόν ψάχνω να βρώ πως λένε τον δικό του τον "ντετέκτιβ".
    ;)

     
  • At 1/12/2006 3:54 PM, Blogger . said…

    και γω τα μισώ τα τυποποιημένα. τα μνύματά μου έχουν προσωπικό χαρακτήρα.

     
  • At 1/12/2006 4:15 PM, Blogger loukoumaki said…

    auta ta "konserba" munimata einai mia mpourda kai misi! eidika auto to "oi epithimies sou euxes mou" to brisko kai polu ripsokinduno..... pou ksereis re file oti den epithimo na se do na sigobrazeis stin kolasi??? e?

     
  • At 1/12/2006 4:15 PM, Blogger Unknown said…

    Τί να πώ κι εγώ που μου ήρθε μια μέρα ένα μήνυμα από ένα άγνωστο κινητό που έλεγε: "Σ' ευχαριστώ πολύ για όσα έκανες σήμερα. Αν δεν ήσουν εσύ δεν θα είχα γυρίσει σπίτι μου σώα!", ενώ εγώ έπινα μπύρες (κλασικά) με ένα φιλαράκι :s

     
  • At 1/12/2006 11:58 PM, Blogger snikolas said…

    Darthiir δεν ζήτησες τουλάχιστον να σου πληρώσει τις μπύρες;

     
  • At 1/13/2006 12:36 PM, Blogger Unknown said…

    M@@@@@α εεε;;;

     
  • At 1/13/2006 2:34 PM, Blogger snikolas said…

    Ε ναι ρε φίλε. Τουλάχιστον μια γύρα έπρεπε να πληρώσει!

     

Post a Comment

<< Home