some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Friday, March 10, 2006

Ο τρελός με τον καφέ.

Ο αγαπημένος μου καφές είναι ο espresso, και τσακίζω 3 διπλούς το λιγότερο την ημέρα. Έναν το πρωί για να πάει καλά η μέρα, έναν το μεσημέρι μετά το φαγητό και έναν το απογευματάκι μετά την δουλειά. Αν μπορέσω να χώσω και κανέναν στο ενδιάμεσο σε κανένα διάλειμμα από την δουλειά, το κάνω! Αν φάω κανονικό φαγητό το βράδυ “χτυπάω” άλλον έναν για να έρθω στα ίσια μου.

Ξέρω, η ερωτήσεις που σας έρχονται στο μυαλό είναι αν κοιμάμαι καθόλου η αν έχω νεύρα κατά την διάρκεια της ημέρας. Ναι, κοιμάμαι σαν το βόδι. Δεν με ξυπνάει τίποτα, και όχι, δεν έχω νεύρα. Είμαι χαμογελαστός το 80% της μέρας μου.

Coffee maniac καθώς είμαι λοιπόν, αποφάσισα πως δεν μου κάνουν οι απλές συσκευασίες καφέ που πουλάνε στα super markets και είπα να περάσω στο επόμενο level καταναλωτικού κοινού. Από εδώ και στο εξής θα προμηθεύομαι την επαγγελματική συσκευασία των 3 κιλών που είναι σε μέγεθος μεγαλύτερη από την μηχανή espresso που διαθέτω. Τι θα την κάνω; Μα θα την “τσακίσω” σε χρόνο ρεκόρ!

46 Comments:

  • At 3/10/2006 4:54 PM, Blogger alienlover said…

    1)μπράβο που είσαι χαμογελαστός το 80% της ημέρας και
    2) μέχρι δύο καφέδες λένε οι γιατροί είναι ευεργετικοί για την καρδιά. Από κει και πέρα δεν κάνει και τόοσο καλό (μην μας πάθεις και τίποτα.. )

    απλή απορία, σκέτο τον πίνεις;; ...

     
  • At 3/10/2006 5:01 PM, Blogger snikolas said…

    Φυσικά και τους πίνω σκέτους. Ευτυχώς βέβαια που μου αρέσουν σκέτοι γιατί αν έπρεπε να καταναλώνω και ζάχαρη δεν θα χωρούσα ούτε από τις πόρτες να περάσω.

     
  • At 3/10/2006 5:56 PM, Blogger NetKerveros said…

    Το ερώτημα είναι ... το υπόλοιπο 20% την ημέρας πως είσαι.

     
  • At 3/10/2006 7:10 PM, Blogger snikolas said…

    Το υπόλοιπο 20% που μου απομένει κοιμάμαι! Απλά πράγματα... :)

     
  • At 3/10/2006 7:22 PM, Blogger . said…

    για τον ύπνο δε θα ρωτούσα.. την καρδιά σου την κοίταξες; πρόσεχε με τον καφέ νικόλα δεν είναι νεράκι.

     
  • At 3/10/2006 7:24 PM, Blogger snikolas said…

    Τον Σεπτέμβριο έκανα υποχρεωτικές εξετάσεις για την καρδιά λόγο καταδύσεων. Έχω καρδιά μικρού παιδιού! :)

     
  • At 3/10/2006 7:55 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    μαλιστα! καλος ο καφες δε λεω? αλλα πασα εξαρτηση δεν παυει να ειναι βλαβερη....ή οχι???
    :)

     
  • At 3/10/2006 10:38 PM, Blogger Neilys said…

    kai gw esspresiotis eimai:P an kai apo tote pou ematha oti oi toksines den kanoun kalo stis fwnitikes hordes to elatwsa arketa. Oso gia ton upno kai prin koimithw na piw den kanei tipota , koimamai kanonika

     
  • At 3/11/2006 10:10 AM, Blogger Λύσιππος said…

    Ο καφές πίνεται με παρέα.

     
  • At 3/11/2006 10:54 AM, Blogger €lisavet said…

    esspresionistis! Εγώ αν έπινα τους καφέδες που πίνεις, θα με φώναζαν "το κομπρεσέρ" !

     
  • At 3/11/2006 12:34 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Δεν μασάς καλύτερα τους κόκκους, να γλυτώνεις και χρόνο;

     
  • At 3/11/2006 12:42 PM, Blogger snikolas said…

    Βρε την Βασιλική… Θέλει να μας το χαλάσει τώρα… :)

    Giorgie, είσαι τραγουδιστής;

    Λύσιππέ, αυτό είναι το ιδανικό αλλά δεν γίνετε να το κάνω με όλους τους καφέδες που πίνω.

    Elisavet, κομπρεσέρ γίνομαι με τους φραπέδες και τους αποφεύγω.

    Juanita, μερικές φορές όταν αλέθω τον καφέ κρατάω και έναν κόκκο για κανένα τεταρτάκι στο στόμα!

     
  • At 3/11/2006 12:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ο καφές είναι θρησκεία και η Αγία Coffeγράφη λέει ότι "πίνεται ΜΟΝΟ με τσιγάρο", οτιδήποτε άλλο θα θεωρηθεί αμαρτία και θα στιγματιστείς ως αιρετικός.

     
  • At 3/11/2006 2:14 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ω! μον σερι...
    τιποτες δεν θελω να χαλασω...
    απλα χθες ειχα τις μαυρες μου.. και τα βλεπα οοολα blue...
    σημερα ομως ειναι μια ααααλη μερα (οπως ελεγε και η θεα Σκαρλετ στο Οσα Παιρνει ο Ανεμος...)
    και ηδη εχω πιει 4 καφεδες σε μπυροποτηρο σκετους νες και ειμαι περδικι...και λαλιστατη οπως βλεπετε... θα ηθελα ακομη να πω
    (βγαλτε την γιαγια απ΄την πριζα... αλλιως δεν την κοβω να το τελειωνει το σχολιακιιιι...)
    ...............
    ;)))

     
  • At 3/11/2006 2:35 PM, Blogger snikolas said…

    Rockordie, εδώ και 3 χρόνια είμαι από τους αιρετικούς. Δεν σκοπεύω να το αλλάξω αυτό.

    Όπα τις και το γαλλικό της η vasiliki… δέχομαι comments και στα γαλλικά για όποιον θέλει. :)

     
  • At 3/11/2006 2:45 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    δηλαδη συγνωμη τωρα!
    απ' οοοολα αυτα που ειπα στο γαλλικο εμεινες μπρε?...
    κοψε τον εσπεσσο... πειραξει σε λεωωωω.....
    ;))))

    αυτο το διαολοπραγμα γιατι το βαζεται?... μια ωρα θα κανω παλι!!!

     
  • At 3/11/2006 2:54 PM, Blogger snikolas said…

    Δάσκαλε που δίδασκες… Έχεις κατεβάσει 4 καφέδες και μου λες να κόψω τον καφέ; Je crois que tu exageres ma chere! :)

     
  • At 3/11/2006 3:04 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    που θα πει?...


    -αντε παλι τα ιδια... μπουμ θα κανω με αυτο το Word Verification!!!

     
  • At 3/11/2006 3:10 PM, Blogger snikolas said…

    Που θα πει, νομίζω πως υπερβάλεις αγαπητή μου!

     
  • At 3/11/2006 3:28 PM, Blogger Xνούδι said…

    καλησπέρα από ακόμα ένα "συμπάσχοντα".
    Οι απολαύσεις είναι που κάνουν ενδιαφέρουσα την ζωή.
    Και μπράβο Νικόλα. Είσαι ο δεύτερος χαμογελαστός και ήρεμος καφεμανιακός.Μετά από μένα που είμαι τέρας ηρεμίας κι ας εχω πιεί βαρέλια.

    Επίσης τρομερό. Πριν κοιμηθώ, χτυπάω ανετότατα άλλον έναν :-)

    Ωραία πράγματα. Φιλιά πολλά. Καλό σκ.

     
  • At 3/11/2006 5:02 PM, Blogger raffinata said…

    μα εσπρέσο νικόλα μου; μόνο που το σκέφτομαι παθαίνω ταχυπαλμία... και πριν ρίξετε τη χολή σας οι υπόλοιποι, από τα νιάτα μου με ενοχλούσε ο εσπρέσο, φέρνοντάς μου ενοχλήσεις, κρύο ιδρώτα, ταχυπαλμίες και λοιπά όμορφα... μπορεί να φταίει και το γεγονός ότι στις ελληνικές καφετέριες "ξεχνάνε" ν' αλλάξουν φίλτρο και βαραίνει ο καφές, γιατί έχω πιεί και στην Ιταλία χωρίς παρενέργειες...
    ;))

     
  • At 3/11/2006 7:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    BURN BURN!!!
    What burns like Nikolas?
    More Nikolas...
    BURN BURN!!!

    (Όποιος δεν κατάλαβε τροχάδην στο Video Club)

     
  • At 3/12/2006 11:58 AM, Blogger snikolas said…

    Χνούδι θέλεις να κάνουμε ένα club καφεμανιακών;

    Raffinata δεν είχα σκοπό να ρίξω καμία χολή. Είναι περίεργο πάντως να σε πειράζει ο espresso γιατί είναι ποιοτικά ο καλύτερος καφές που κυκλοφορεί στην αγορά. Με τους frappeδες πως τα πας;

    Rockordie πρέπει να πάω στο video club!

     
  • At 3/12/2006 1:01 PM, Blogger KV said…

    club καφεμανιακών χωρίς εμένα γίνεται;;; Δεν γίνεται!!!!

    Έχω περάσει στο επόμενο level ήδη, δεν χρειάζεται ΚΑΝ να παραγγείλω καφέ ... έρχεται από μόνος του!!!
    Η ταχυπαλμία με πιάνει μόνο αν σκεφτώ ότι θα ξεμείνω από καφέ ή βιβλία (φτου, φτου, 3 κύκλους έκανα, φτάνει)!

    Καλημέρες! Ήλιος στην pretend !

     
  • At 3/12/2006 6:20 PM, Blogger eLeиa said…

    μαζι σου για τον καφέ!! καλά τα λες. i like your blog, καλή φάση. c u

     
  • At 3/12/2006 9:19 PM, Blogger snikolas said…

    kv σε περίμενα στο συγκεκριμένο post πρώτη πρώτη! Φυσικά και δεν θα κάνουμε club χωρίς εσένα. Εσύ θα είσαι η πρόεδρος. Οκ;

    Zouboulia καλώς ήρθες. Να σε βάλω και σένα στο club δηλαδη;

     
  • At 3/12/2006 11:28 PM, Blogger KV said…

    Nikola θα ήμουν πρώτη και καλύτερη αν δεν έλειπα!!! count me in!

     
  • At 3/13/2006 2:10 PM, Blogger Unknown said…

    Κάποτε έπινα 15 καφέδες την ημέρα...
    Κυκλοφορούσα συνεχώς με έναν καφέ στο χέρι...

    Τώρα το'κοψα....

     
  • At 3/13/2006 2:57 PM, Blogger eLeиa said…

    να με βάλεις και μένα στο club, δηλαδή!

     
  • At 3/13/2006 2:57 PM, Blogger snikolas said…

    Στο club.

    KV. (πρόεδρος)

    Χνούδι

    Zoumpoulia (δεν απάντησε αλλά δεν πειράζει την βάζουμε μέσα θέλει δεν θέλει, να μάθει να κάνει δηλώσεις του τύπου: μαζι σου για τον καφέ!!

    Nikolas.


    Darthiir…. Το χέρι; :)

     
  • At 3/13/2006 3:00 PM, Blogger snikolas said…

    Zoumpoulia ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ Ο ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ (πρόσεξε την ώρα που έκανες και έκανα το comment)!

     
  • At 3/13/2006 3:44 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλα εγω στην απεξω?...
    διαμαρτυρομαι!!!!
    ;P

     
  • At 3/13/2006 3:51 PM, Anonymous Anonymous said…

    φαντάζομαι στοματάκι που θα κουβαλάς με τόσους καφέδες! (και μάλιστα σκέτους!!)

     
  • At 3/13/2006 3:57 PM, Blogger snikolas said…

    Όλοι οι καλοί χωράνε.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    KV. (πρόεδρος)
    Χνούδι
    Zoumpoulia
    Nikolas.

    Headshooter είμαι λίγο παλαβός με την στοματική υγιεινή. Δεν έχω σφραγίσματα δεν έχω ουλίτιδες. Προσέχω το στόμα μου τόσο, που κάνει οδοντίατρους να ορκίζονται στο στόμα μου!

     
  • At 3/13/2006 4:47 PM, Blogger KV said…

    ;-)

    http://www.blogthings.com/whatkindofcoffeeareyouquiz/

     
  • At 3/13/2006 7:21 PM, Blogger Butterfly said…

    ΚΑΦΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ PLSSSSSSSSS!!!!!
    O καλύτερος καφές είναι ο βραδυνός espresso μετά από ένα τέλειο γεύμα.
    Υ.Γ. Αφού προηγηθεί ένα απολαυστικό γλυκό!!!!

     
  • At 3/13/2006 7:37 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    κε νικολα
    (το γυριζω πληθυντικο για να 'χει και μια αιγλη!!!) ξαναματαδιαμαρτυρομαι εντονοτατα!!
    εγω που ειμαι, μπρε?..
    πουθενα?..
    εγω ψυχη δεν εχω?...
    να πλερωσω βρε παιδι.. να δωσω το κατιτις! ειναι κριμα...!!!
    αδικια ενα πραμα να το πω?...
    ;PPP

     
  • At 3/13/2006 7:48 PM, Blogger snikolas said…

    Butterfly έγραψες! Να σε βάλουμε και σένα στο club;

    Vasiliki μου έκανα βλακεία το παραδέχομαι. Το προηγούμενο comment ήταν για να σε καταχωρήσω στην ομάδα και το ξέχασα!!!!!! Ζητώ ταπεινά συγχώρεση για το λάθος. Ο δαίμων του τυπογραφείου βλέπεις…


    Σπεύδω προς άμεση διόρθωση.

    KV. (πρόεδρος)
    Χνούδι
    Zoumpoulia
    Vasiliki.
    Nikolas.

     
  • At 3/14/2006 1:04 AM, Blogger alienlover said…

    να υποθέσω ότι δεν πιάνομαι για το κλαμπ αν απλα μου αρεσει τρελα η μυρωδιά του, αλλά πίνω μόνο όταν πρέπει να μείνω ξύπνια για να διαβασω ; :ρ

     
  • At 3/14/2006 1:11 AM, Blogger snikolas said…

    Επειδή έκανες πρώτη comment στο post αυτό, και επειδή το θέλεις, εμείς θα σε βάλουμε στο club.

    Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    KV. (πρόεδρος)
    Χνούδι
    Zoumpoulia
    Vasiliki.
    alienlover
    Nikolas.

     
  • At 3/14/2006 12:01 PM, Blogger jojo said…

    εγώ δεν έχω αξιώσεις για το club σας...
    έναν πίνω το πρωί για να ανοίξει το μάτι,
    (απαραίτητος μεν,
    αρκετός δε)

    τους υπόλοιπους καφέδες τείνω να τους καταργήσω,
    όπως κατήργησα κιαλλα πράγματα...(coca-cola, τσιγάρο)

    με αποτέλεσμα βέβαια, όταν πιω κανέναν παραπάνω, έτσι γιατί το τραβάει η στιγμή,
    να έχω τρέμουλο στα χέρια και ταχυπαλμίες για αρκετές ώρες μετά!

     
  • At 3/14/2006 1:11 PM, Blogger Anna said…

    Κι εγω θελω να μπω στο club!!

    Ο καφες ειναι μεγαλη απολαυση και βασικα απο τους μοναδικους μου εθισμους και τον οποιο βεβαια αρνουμαι κατηγορηματικα να κοψω. Μεχρι να ανοιξω δικο μου καφεκοπτειο εχω σκεφτει για να μπορω να εχω τη μυρωδια καφε ολη μερα τριγυρω μου :D

     
  • At 3/14/2006 1:24 PM, Blogger snikolas said…

    Πάρα πολύ ωραία. Θα ψωνίζουμε τον καφέ μας από την Άννα. Σε προνομιακές τιμές ελπίζω! Αυτή η μυρωδιά ρε παιδί μου είναι το κάτι άλλο. Από μικρό παιδί αλέθουμε τον καφέ στο σπίτι. Θυμάμαι πάντα τους γείτονες που μας ρωτούσαν τι καφέ και από πού τον αγοράζουμε.


    KV. (πρόεδρος)
    Χνούδι
    Zoumpoulia
    Vasiliki.
    alienlover
    Anna.
    Nikolas.


    Ps. Είμαι ο μόνος άντρας στο club. Κορίτσια ελπίζω να με προσέχετε έτσι;

     
  • At 3/15/2006 2:43 PM, Blogger vasvoe said…

    Εγώ έτσι και πιω καφέ μου χαλάει το στομάχι και δεν μπορώ να χωνέψω τίποτα για μια με δυο μέρες, τρέμουλο, κρύος ιδρώτας... α πα πα αρρωσταίνω!!

    Αλλά η μυρωδιά καλού καφέ ξεπερνάει κατά πολύ την σοκολάτα...

     
  • At 3/15/2006 3:51 PM, Blogger GUYK said…

    Yep, I use a lot of coffee for the 'jumpstart' it gives me.

     
  • At 3/22/2006 12:36 AM, Blogger snikolas said…

    Δεν αρνήθηκα ποτέ και σε κανέναν την είσοδο στο club, γιατί να μείνεις έξω; Μέσα και εσύ! :)

    Έχουμε και λέμε λοιπόν:

    KV. (πρόεδρος)
    Χνούδι
    Zoumpoulia
    Vasiliki.
    alienlover
    Anna.
    Helena.
    Nikolas.

     

Post a Comment

<< Home