some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, March 14, 2006

Μαμά τι είναι κερατάς; updated

Σήμερα αγαπητά μου παιδιά θα κάνουμε μάθημα για τους κερατάδες! Ανοίξτε το βιβλίο σας στην σελίδα 320 να δείτε και τις photos και ξεκινάμε…

Τι είναι κερατάς; Όλοι ξέρουμε και κανένας δεν θέλει να γίνει η να είναι. Σωστό; Σωστό! Από πού έρχεται όμως η έκφραση ξέρουμε; Δεν ξέρουμε; Να σας πω…

Οι Γερμανοί και σχεδόν όλοι οι βόρειοι πολεμιστές της προμεσαιωνικής εποχής, φορούσαν θώρακες από σκληρό σίδερο, ασπίδες, και περίεργα σιδερένια δίχτυα για να προστατεύουν το σώμα τους από τα χτυπήματα του εχθρού. Για να δώσουν αγριότητα στην εμφάνιση τους όμως, έβαζαν πάνω στο κράνος τους και δύο κέρατα βούβαλου! Σήμερα μόνο γέλιο θα προκαλούσαν παρά φόβο αλλά αυτό δεν είναι επί της παρούσης. Δυστυχώς για τα Γερμανάκια όμως, οι πόλεμοι κρατούσαν πολλά χρόνια και πολλές από τις γυναίκες τους δεν καθότανε ήσυχα να περιμένουν τον αξιολάτρευτό (φαντάζομαι) σύζυγο. Όποια λοιπόν σύζυγο πολεμιστή την έπιαναν στα πράσα να κάνει κουτσουκέλες, την τιμωρούσαν (μαζί και τον boyfriend). Τους έδεναν χειροπόδαρα και τους πετούσαν σε ένα ποτάμι φωνάζοντας χαρούμενα (το υποθέτω το χαρούμενα) πως είναι σύζυγος κερασφόρου και αυτή τον απατάει! Σας μιλάω για τρελό γλέντι!

Υπάρχουν και άλλες υποθέσεις για το πώς με το κερατάς εννοούμε τον/την απατημένο/η. Όπως πχ πως τα κερασφόρα ζώα είναι χαζά! Και επειδή τα αρσενικά δεν ζηλεύουν το θηλυκό που το “δίνει” γενικά κατάντησε να λέμε κερατά τους συζύγους που ανέχονται τις κουτσουκέλες.

Προσωπικά μου αρέσει η πρώτη εκδοχή γιατί έχει περισσότερο χαβαλέ. Το post αυτό είναι αφιερωμένο στην μαμά ενός μικρού παιδιού που έπαθε ένα μίνι εγκεφαλικό όταν ο μικρός της γιος, έκανε την ερώτηση (μαμά τι είναι κερατάς;), μπροστά σε όλους στο ταμείο του super market!


The update

Πολλοί από εσάς στα comments προσθέσατε και μια τρελή ερώτηση που κάνατε εσείς όταν ήσασταν μικροί ή κάποιο άλλο παιδάκι. Οπότε είπα και ‘γω να μοιραστώ μαζί σας τα δικά μου κατορθώματα όταν ήμουν ακόμη μικρός και αθώος.

Σε ερώτηση του κρεοπώλη της γειτονιάς μου αν παλεύω με τον μπαμπά μου και ποιος κερδίζει, απάντησα: Παλεύω με τον μπαμπά αλλά ο μπαμπάς παλεύει και με την μαμά όταν είναι στο κρεβάτι! Η μάνα μου κατακόκκινη ο κρεοπώλης στα τέσσερα από τα γέλια. (αυτό εγώ δεν το θυμάμαι αλλά το θυμάται η μάνα μου, για τον κρεοπώλη θα σας γελάσω…)

Βρίσκω προφυλακτικά στην κρεβατοκάμαρα και τα πηγαίνω στον πατέρα μου και ακολουθεί ο παρακάτω διάλογος:
- Μπαμπά τι είναι αυτά;
- Εεεεεεε, μμμμμ, εεεεεε, να, εεεε, ναι, σωστα, εεεε, για την πίεση… (και μου τα παίρνει από το χέρι)
- Μπαμπά έχεις πίεση; (ανήσυχος ο μικρός Νικόλας μην έχει κάτι ο μπαμπάς του)
- Ναι, πάρα πολύ….

45 Comments:

  • At 3/14/2006 5:12 PM, Blogger Dellaporta said…

    Το post αυτό είναι αφιερωμένο στην μαμά ενός μικρού παιδιού που έπαθε ένα μίνι εγκεφαλικό όταν ο μικρός της γιος, έκανε την ερώτηση (μαμά τι είναι κερατάς;), μπροστά σε όλους στο ταμείο του super market!

    Που να δεις τι πάθαμε εμείς! Πριν απο χρόνια ο αδερφός μου (δεν θυμάμαι ακριβή ηλικία αλλά δεν πήγαινε σχολείο) ρώτησε σε οικογενειακό Χριστουγεννιάτικο τραπέζι αν είναι μπάσταρδος!!!

    Εκεί να δεις γλέντια. Οι μισοί συνδαιτημόνες κόντεψαν να πνιγούνε. Τους βγήκε το φαϊ απο τη μύτη.

     
  • At 3/14/2006 8:27 PM, Blogger KV said…

    χα χαχαα εγώ αυτές τις ερωτήσεις πάντως τις έκανα συνειδητά θυμάμαι ("σκάσε και τρώγε" η απάντηση μέσα από τα δόντια)! Βρε Νικόλα, παγωμένο το ποτάμι ... θα πάρω την άλλη έκδοση παρόλο που μου άρεσε περισσότερο η πρώτη, δεν ξέρεις καμμια φορά...

     
  • At 3/14/2006 9:33 PM, Blogger alienlover said…

    Θεός ο πιτσιρικάς!Κάτι τέτοια τα λατρεύω! Οι γονείς σε τέτοιες απορίες πρέπει να απαντάνε με χιούμορ!!

    Που λεεες.. δεν ξέρω ποία η σωστή απάντηση, ξέρω όμως πως πήρε η περιοχή Κερατέα το ονομά της! (Στην Αττική είναι ) . Έπεφταν λέει αλεξιπτωτιστές εκεί συχνά και ξέμεναν και οι γυναίκες(παντρεμένες κι ανύπαντρες ) είχανε γλυκαθεί από τα παλικάρια.. Λογικό, μην πεις!:D

     
  • At 3/14/2006 10:13 PM, Blogger xryc agripnia said…

    Ελπιζω να κρατησες την ψυχραιμια σου και να μην γελασες μπροστα στην καημενη μαμα.

     
  • At 3/14/2006 10:42 PM, Blogger Marina said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 3/14/2006 10:45 PM, Blogger Marina said…

    Τρελλαίνομαι όταν παιδάκια πετάνε τούβλα μπροστά στον κόσμο..Τα παιδιά είναι αθώα, κάπου κάτι άκουσαν και το είπαν. Οι μεγάλοι όμως..
    Μετά την κηδεία του θείου μου πήγαμε σε μία ψαροταβέρνα να φάμε, η οικογένεια κυρίως και τα δύο μου ανήψια που δεν ήσαν στην κηδεία, ήρθαν μετά. Πρός το τέλος του φαγητού, λέει ο ανηψιός μου (που ήταν τότε 4 ετών)
    "Και τώρα θα σας δείξω τον κ@@λο μου για να χαρείτε" και κατέβασε το παντελόνι του... Οι γονείς του κόκκαλο..οι άλλοι πέθαναν στο γέλιο.

     
  • At 3/15/2006 3:20 AM, Blogger Neilys said…

    to kalo einai oti i empneusi irthe apo ton pitsirika kai oxi tipota proswpiko!

     
  • At 3/15/2006 9:59 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα νικολα! καλα φευγα ο μικρος!!... για μενα ομως η επιστημη που κανω ακομη τετοιου ειδους ερωτησεις τι λες να πει?????....
    απο μικρο και απο τρελλο μαθαινεις την αληθεια!!! ασχετο?????
    ;))

     
  • At 3/15/2006 10:27 AM, Blogger . said…

    μαρίνα δε μπορείς να φανταστείς πόσο γέλασα με την ιστορία!!!


    νικόλα λιγα λόγια για τα κριάρια μην τα πα΄ρω οκ; και έιμαστε και ζέυγος κριαριών, γμσ τα δλδ....

     
  • At 3/15/2006 10:39 AM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Ελπίζω να μην παρεξηγηθείς που και εγώ θα προτιμήσω την κουρτίνα νούμερο δύο! Άκου εκεί βουτιά στο ποτάμι!

     
  • At 3/15/2006 1:39 PM, Blogger snikolas said…

    Maria πρέπει να ξεσκιστήκατε στο γέλιο, έτσι; (καλώς ήρθες)

    Kv… είσαι πονηρούλα ε; :)

    Alienlover, και αυτή η απάντηση κερδίζει!

    Archive, εεεε, μμμμμ, μήπως μπορείτε να διατυπώσετε την ερώτηση ξανά; Βλέπετε δεσποινίς μου δεν καταλαβαίνω πολύ καλά τα Ελλήνικος…

    Marina κρίμα που δεν έγινε σε γάμο για να υπάρχει και camera να καταγράψει το γεγονός.

    Giorgie τα παιδιά είναι πραγματικά αθώα και πραγματική απόλαυση.

    Vasiliki μην ντρέπεσαι κάνε μας τις ερωτήσεις σου. Όλοι θα σε βοηθήσουμε να βρεις απαντήσεις.

    Marilina ελπίζω στο ζώδιο να εννοείς, ε;

    Juanita και συ δεν μου τα λες καλά… :)

     
  • At 3/15/2006 2:11 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    εμ τα θελες...εγω φταιω?
    οχι πειτε μου εγω φταιω???
    λοιπον...
    ποια ειμαι?
    που παω?
    ποιος θα με περιμενει εκει που παω?
    ποτε θα παρει πρωταθλημα ο montoya?
    πως θα κανω τον αφεντικο μου, καλοσυνατη νοικοκυρα, για να μην μου σπαει τα νευρα?
    πως...?
    .....
    αντε να δω!!!
    χιχιχιχιχι
    ;P

     
  • At 3/15/2006 2:16 PM, Blogger snikolas said…

    Απλά πράγματα.

    1. Είσαι η Βασιλική.
    2. Στην δουλειά σου το πρωί στο σπίτι σου το απόγευμα.
    3. Εμείς.
    4. Ποτέ. Είναι χοντρός και βαραίνει το μονοθέσιο. (ο παπάρας)
    5. Ποτέ.
    6. Με το παραπάνω αναιρώ την ερώτηση Νο6!

    Δεν μπορείς να πεις…. Είμαι γρήγορος!

     
  • At 3/15/2006 2:27 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλα πλλλλακα με κανεις?...
    τι μου τις απαντησες, καλε?
    και 'γω τωρα, τι θα 'χω να ρωταω?...
    ασχετο! παααλι βρεχει?????
    ;P

     
  • At 3/15/2006 2:27 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    μην απαντησεις....
    ΝΑΙ ΠΑΑΑΛΙ ΒΡΕΧΕΙ!!!!!
    ;P

     
  • At 3/15/2006 2:29 PM, Blogger snikolas said…

    hahahahah, Με πρόλαβες στο τσακ!

     
  • At 3/15/2006 2:46 PM, Blogger vasvoe said…

    ki ego protimo ti defteri exigisi apo to potami... mppprrr

     
  • At 3/15/2006 3:24 PM, Blogger KV said…

    προνοητική ...

     
  • At 3/15/2006 6:19 PM, Blogger loukoumaki said…

    ox nikola, i anepsia mou itan (moiazei me agoraki logo maliou!) mono auti kanei tetoies erotiseis! emena na deis ti me rotouse tin kuriaki!!!! tha sta po to bradu :)

     
  • At 3/15/2006 8:26 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    Εμένα πάλι με έχουν ανακαλύψει να κάνω εξερεύνηση σε ντουλάπα σπιτιού στο οποίο είχαμε πάει επίσκεψη. Και μετά ρώτησα και για διάφορα από τα πράγματα που βρήκα. Ποτέ δεν είχα ξαναδεί άνθρωπο να αλλάζει τόσα χρώματα, όσα η μάνα μου εκείνο το βράδι. Ήταν ομορφη εικόνα.

     
  • At 3/16/2006 8:55 AM, Blogger snikolas said…

    Vas, και εσύ σαν την kv προνοητική;

    Gelial, εμάς δεν θα μας πεις τι βρήκες μέσα στην ξένη την ντουλάπα;

     
  • At 3/16/2006 10:10 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερουδια! εναν καφε σκετο... και γρηγοραααα.....!!
    (τι για κερατα θα μιλαγα πρωι πρωι?...)
    ;P

     
  • At 3/16/2006 10:49 AM, Blogger . said…

    λοιπόν ως κριάρι θα αποκαταστήσω τη φήμη που με περιβάλλει....

    είχα διαβάσει ότι οι κριαρίνες είανι τόσό πιστές που αν τις κυνηγάει κανας κρίαρος να τις
    %&**&% προτιμούν να πηδήξουν απ τον γκρεμό παρα να του κάτσουν.

     
  • At 3/16/2006 11:14 AM, Blogger Unknown said…

    Πέτρα δέναν στο σχοινί;;;

    Και γιατί στο ποτάμι και έχι στην λίμνη;;;

     
  • At 3/16/2006 11:17 AM, Blogger nanakos said…

    Sou exw kalytero kai poly pio "embarassing": imoun ligotero apo 10 otan se mia episkepsi sti theia mou ti Despoina tin wra pou oi kyries pinan to liker tous, mpika sto saloni fouriozos mazi me ti Biky -to skylo kolley tis theias -kai rwtisa:" Mama... kavla kai kampla einai to idio pragma?"!

     
  • At 3/16/2006 12:29 PM, Blogger Λαμπρούκος said…

    Μα τώρα είναι θέμα αυτό που έπιασες?
    Χαθηκε να συζητήσουμε για το τι είναι αυτό που το λένε αγάπη...

     
  • At 3/16/2006 1:15 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Μαριλίνα, σαν γνήσια κριαρίνα κι εγώ, ευχαριστώ για το άλλοθι! ΧΑΧΑ!

     
  • At 3/16/2006 1:55 PM, Blogger Xνούδι said…

    Τελικώς, δεν ξέρω τι από τα δύο ισχύει, αλλά εγώ, αφιερώνω σε όλους και σε όλες (εδω να σημειώσω ότι δεν αναφέρθηκε καθόλου η γυναίκα κερατού (;) της ιστορίας), το κάτωθι λαικό άσμα και εύχομαι και εις άλλα με υγεία.

    Κερατάς με ΙSO (Beethoven: το λαϊκό πάθος revisited)
    (στίχοι: trampakoulas)

    Απο πιτσιρίκα ήσουν αλανιάρα
    Μα εγώ σε ερωτεύτηκα κι αυτό ήτανε κατάρα
    Σε πήρα σε παντρεύτηκα επάνω στο ξωκλήσι
    Και απο τη πρώτη μέρα με είχες απατήσει

    Κερατάς με ISO 9001, εσύ με άλλον μ'απατάς και γώ είμαι στα ξένα
    Κερατάς με ISO 9002, σκέψου το παιδάκι μας που θα πάει σχολείο

    Με άλλον κάθε μέρα σε βρίσκω στο κρεβάτι
    Το κέρατο μεγάλωσε, θα βγάλω κανα μάτι!
    Σ'αγάπησα, σε λάτρεψα, με όσα μου'χεις κάνει
    Το κέρατο μεγάλωσε, θα φτάσει το ταβάνι

    Κερατάς με ISO 9001, εσύ με άλλον μ'απατάς και γώ είμαι στα ξένα
    Κερατάς με ISO 9002, σκέψου το παιδάκι μας που θα πάει σχολείο

    καλησπέρα σας κύριε Σκούρα :-Ρ

     
  • At 3/16/2006 2:25 PM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki… έφτασεεεεε (λίγο αργοπορημένα…)

    Marilina, Juanita, και ‘γω κριάρι είμαι βρε κορίτσια δεν προσπαθώ να “ρίξω” τα κριάρια. :)

    Darthiir δεν γνωρίζω αν είχε και πέτρα σε τούτη την υπέροχη γιορτή!

    Nanako από μικρός βλέπω “αφιερώνεις”! Εύγε φίλε μου.

    Λαμπρούκο αν ποτέ σου βρεις τι είναι αυτό που ονομάζουμε αγάπη έλα να μου το πεις και μένα.

    Χνούδι, απλά… ΕΓΡΑΨΕΣ!

     
  • At 3/16/2006 5:49 PM, Blogger alienlover said…

    "ποτε θα παρει πρωταθλημα ο montoya?"

    Συμφωνώ με τον Νικόλα! ΠΟΤΕ!! :D

     
  • At 3/16/2006 5:49 PM, Blogger Ναταλία said…

    Ορκίζομαι να μην ξαναπάρω τα παιδιά στο σουπερμάρκετ!!!!!

    Γιατί αν η κυρία έπαθε εγκεφαλικό με το ένα, τι με περιμένει τη βασανισμένη εμένα με τα δίδυμα;;;;;;;;

     
  • At 3/16/2006 8:11 PM, Blogger snikolas said…

    Alienlover, πάμε τραγουδιστά μαζί…. Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ….

    Natalia, hahahahahaaa.. ναι καλά θα κάνεις να μην τα παίρνεις στο supermarket. Εκτός αν είσαι τέρας ψυχραιμίας και καταφέρεις να εξηγήσεις τα ανεξήγητα!

     
  • At 3/17/2006 1:20 AM, Blogger alienlover said…

    Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ Ποτέ….
    ΠΟΟΟΟΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ........

     
  • At 3/17/2006 7:29 AM, Blogger NetKerveros said…

    Εμένα μου είχανε πει ότι ήτανε μπαλόνια και έβαλα τα κλάματα όταν δεν με αφήσανε να τα φουσκώσω.

     
  • At 3/17/2006 11:25 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερααα!
    The update
    εναν καφε σκετο... και πιο γρηγοραααα.....σημερα!!
    ;P

     
  • At 3/17/2006 4:05 PM, Blogger snikolas said…

    Netkerveros. Τελικά όταν μεγάλωσες τα φούσκωσες; :)

    Vasiliki… ειδικά την Παρασκευή… δεν θα τον πάρεις ποτέ σου στην ώρα του τον καφέ σου!

     
  • At 3/18/2006 1:07 AM, Blogger Ναταλία said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 3/18/2006 9:43 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    νικοοολλλααα...
    The update του The update!
    εναν καφε σκετο... και πιο γρηγοραααα.....σημερα απο το γρηγοραααα του χθες!....
    ;P

    ΥΓ:βγαλε αυτον τον διαολο! θα στραβωθω τελειως σε λλλεω!

     
  • At 3/18/2006 10:36 AM, Blogger snikolas said…

    Αυτή την φορά παίρνεις τον καφέ σου λίγο ποιο γρήγορα… έφτααασεεεεεε….

    Μα δεν θέλεις να έχει και λίγη αγωνία το πράγμα; Θα τα καταφέρω αυτή την φορά να περάσει το μήνυμα… δεν θα τα καταφέρω….

     
  • At 3/18/2006 11:52 AM, Blogger Xνούδι said…

    απο νωρίς φαίνονται τα ταλέντα :ΡΡΡ

    κι εσυ μικρέ Νικόλα τι δουλειά είχες να ψάχνεις σε ξένα κομοδίνα ε;;;;

    τσ!

    καλημερούδια

     
  • At 3/18/2006 12:23 PM, Blogger snikolas said…

    Hahahaha… είχαν προνοήσει πως μπορεί και να τα έβρισκα στο κομοδίνο οπότε και τα είχαν κρύψει κάτω από το στρώμα! Δεν ήξεραν όμως πως εγώ όχι μόνο κάτω από το στρώμα θα έψαχνα αλλά και μέσα στο στρώμα! Για το τελευταίο ευτυχώς κανείς ποτέ δεν κατάλαβε τι έγινε. Ακόμη τιμωρημένος θα ήμουν! :)

     
  • At 3/19/2006 9:30 AM, Blogger Butterfly said…

    Είστε καλή παρέα για Κυριακή πρωί με τον διπλό ελληνικό μου καφέ και την τηλεόραση να παίζει πίσω μου.
    Πάντως πάντα είχα τον φόβο όσο μεγάλωνε η κόρη μου μην ξεστομίσει καμιά περίεργη ερώτηση παρουσία ξένων ή ακόμα χειρότερα σε καμιά οικογενειακή συγκέντρωση... ΄Ομως τι ευτυχία... η μικρή πάντα "άκουγε" την μαμά της... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ... χιχιχιχιχιχιχι
    Υ.Γ.Είναι δύσκολο να μεγαλώνεις ένα παιδί που είναι πάντα "ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ" από την ηλικία του

     
  • At 3/19/2006 11:11 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    νικοοολλλααα...
    The update του The update του The update!
    καφε νομιζες θα πω?...
    οχι ηδη εχω πιει 3 μπυροποτηρα...
    μπουχαχαχα!
    ;P

    ΥΓ:4oς ο γαιδααρος...φευγω κολομβια...τελος!....

     
  • At 3/19/2006 5:32 PM, Blogger Cinematia said…

    Διαβάστε και αυτό(πραγματική ιστορία)>>>
    Ένα κοριτσάκι Τετάρτης δημοτικού ερχόταν στο σχολείο και όλο νύσταζε. Έπεφτε πάνω στο θρανίο από τη νύστα! Έγινε μια, έγινε δυο. Ρωτά ο δάσκαλος
    -"παιδί μου δεν κοιμάσαι τα βράδια;" -"Πως κύριε κοιμάμαι" λέει το κοριτσάκι -"Καλά τι ώρα πας για ύπνο;"
    -" Η μαμά με βάζει για ύπνο στις 9" -"και γιατί νυστάζεις τότε;"
    -"Κύριε, πάω στο κρεββάτι αλλά δεν μπορώ να κοιμηθώ;"
    -"έχεις αυπνίες;"
    -"όχι κύριε,νυστάζω αλλά να... το κρεββάτι της μαμάς κάνει πολύ θόρυβο τα βράδια και δεν μπορώ να ησυχάσω"
    Ο δάσκαλος ξαφνιάζεται..τι να πει...για να μην το δείξει ρωτά
    -"καλά ο μπαμπάς σου δεν μπορεί να το φτιάξει;"
    -"Κύριε ο μπαμπας μου είναι φορτιγατζής και δεν είναι τέτοια ώρα στο σπίτι"

    ;-)

     
  • At 3/19/2006 7:40 PM, Blogger snikolas said…

    Butterfly για να έχεις προνοήσει κάτι τέτοιο φαντάζομαι πως εσύ ήσουν ζιζάνιο μικρή, ε; :)

    Vasiliki… γιατί βρε να τρέχεις προς Κολομβία μεριά; Δεν έχεις κάποιον έμπορο (ναρκωτικών φυσικά) εκεί για να σκοτώσει αυτός τον montoya; Πρέπει εσύ να λερώσεις τα χέρια σου με αίμα; Αν πας όμως να φέρεις λίγο καφέ, έτσι;

    Cinematia, έχω λιώσει στο γέλιο…:)

     

Post a Comment

<< Home