some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, March 29, 2006

Ρε λες να φταίνε οι διαφημίσεις;

Όταν είδα την συγκεκριμένη διαφήμιση χαμογέλασα και σκέφτηκα την γιαγιά και τον παππού μου. Θυμήθηκα που κάθε φορά που συναντιόμασταν υπήρχε και ένα σοκολατένιο δωράκι για μένα και την αδελφή μου. Φιλί, μεγάλη αγκαλιά, και τσουπ, πάρε την σοκολάτα σου να έχεις! Φυσικά με τα χρόνια η σοκολάτα έγινε χαρτζιλίκι + bonus! Το bonus δεν είναι άλλο φυσικά από την ασφυκτική πίεση του: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΣ! Βλέποντας την διαφήμιση και το σλόγκαν της “Δώστε στα παιδιά σας τις θερμίδες που χρειάζονται”, αναρωτήθηκα, ρε λες να μην φταίνε οι δύσκολοι καιροί για την τρελή αγωνία, θα φάει δεν θα φάει το εγγόνι, που πιάνει όλους τους Ελληνικής καταγωγής παππούδες; Ρε λες να φταίνε οι διαφημίσεις;

Ακολουθεί διάλογος ρουτίνα που είχα πάντα με την γιαγιά μου κατά τα πρώτα λεπτά της επισκέψεως μου στο σπίτι της. Περιττό να σας πω πως αφού τελείωνε ο διάλογος δεν το είχε σε τίποτα να τον πάρει από την αρχή μετά από κανένα 2ωρό γιατί μπορεί και να άλλαζα γνώμη.

- Πεινάς;
- Όχι γιαγιά, δεν πεινάω.
- Έχει ντολμάδες από το μεσημέρι.
- Μπα… ευχαριστώ ρε γιαγιά δεν θέλω.
- Ωραία, να σου φτιάξω αυγά τότε!
- Ε; ΔΕΝ πεινάω είπα γιαγιά, όχι πεινάω…
- Ε καλά… πως κάνεις έτσι; Να σου κάνω ένα σάντουιτς να φας τότε.
- Γιαγιά δεν πεινάω σου είπα. Δεν θέλω να φάω.
- Καλά, αν δεν πεινάς να σου καθαρίσω ένα φρούτο.
- Δεν θέλω.
- Μα τι είναι το φρούτο; Δεν χρειάζεται να πεινάς για να φας ένα φρούτο.
- Ρε γιαγιά… (δήθεν θυμωμένα)
- Καλά αγόρι μου, μην φωνάζεις. Αν δεν πεινάς θα σου κάνω ένα χτυπητό αυγό. Πως το θες; Σκέτο η με κακάο;
- Δεν θέλω τίποτα βρε γιαγιά… αλήθεια σου λέω.
- Θα πιεις πορτοκαλάδα;
- Όχι!
- Σοκολατάκι θα πάρεις;
- Όχι!
- Έχω και κάτι μπισκότα… με λίγο γάλα… μούρλια…
- Ρε γιαγιά…

Τα πυρά καταιγιστικά, ανελέητα, χωρίς οίκτο! Έπρεπε κάτι να φάω. Όχι, δεν γλίτωνα. Έτρωγα κάτι τελικά γιατί είχα αδυνατίσει. Ακόμη και αν είχε να με δει δυο μέρες, εγώ είχα γίνει σκελετός. Πως θα σε θέλουν τα κορίτσια βρε αν είσαι σαν σκελετός; Ε; Μου λες; Και άλλα υπέροχα επιχειρήματα που έβρισκε για να με πείσει πως πρέπει κάτι να φάω.

24 Comments:

  • At 3/29/2006 5:51 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    δεν ειναι θεμα διαφημισης...
    ειναι θεμα διαθεσης!
    ηθελε απλα να σε "γεμισει" με την αγαπη της.... να σε "χορτασει"!
    και οταν καταλαβαινε οτι υπαρχει περιπτωση να μην το καταφερει και ετσι να ηρεμησει η καρδουλα της?.. αρχιζε την "πιεση"!...
    και εγω το ιδιο κανω!
    αρα οοολες οι γιαγιαδες ιδιες ειμαστε!..
    :)

     
  • At 3/29/2006 6:24 PM, Blogger eLeиa said…

    εκτός από το γεγονός ότι δείχνουν την αγάπη τους έτσι είναι και ότι έχουν περάσει δύσκολα χρόνια, είτε λόγω του πολέμου είτε λόγω φτώχιας αργότερα. δεν ξέρω γιατί, αλλά κάτι τέτοιες συνομιλίες με κάνουν να συγκινούμαι. πολύ γλυκό γενικά, ε?

     
  • At 3/29/2006 6:38 PM, Blogger Butterfly said…

    Τι θύμησες έφερες στο μυαλό nikolas.... γλυκόπικρες αναμνήσεις, γλυκιές για την λατρεμένη μου γιαγιά, πικρές γιατί εδώ και χρόνια δεν είναι πια μαζί μας.Η αγάπη των γιαγιάδων μας εκφράζεται με διάφορους τρόπους,άλλοτε τρυφερά κι άλλοτε λιγάκι πιο πιεστικά. Δεν παύει να είναι όμως αγάπη.

     
  • At 3/29/2006 6:54 PM, Blogger Psipsinel said…

    hehehehe 26 xronon kai akoma otan pao sti giagia me steli sto psigio na paro sokolatitsa. ne toso gliko pos akoma mas agorazoun sokolata gia doraki :)

     
  • At 3/29/2006 7:34 PM, Blogger alienlover said…

    Οι γιαγιάδες είναι το στολίδι της ελληνικής οικογένειας.Είναι τέλειες μαγείρισσες, σου μαθαίνουν να φτιάχνεις σπανακόπιτα με τον δικό της μοναδικό τρόπο, όταν ήσουν μικρός/ή σου ζέσταιναν τα εσώρουχα και τις πιτζάμες στο τζλακι , μέχρι να βγεις εσύ με το μπουρνούζι, σε προσέχουν καλύτερα και από τις μαμάδες μερικές φορές, σου κάνουν τα περισσότερα(αν όχι όλα) τα χατίρια και το κυριότερο, ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΟΥΝ και τις αγαπάς κι εσύ εξίσου. Εμένα ήδη μου λείπουν.. Σσνιφ-σνιφ..

     
  • At 3/29/2006 8:22 PM, Blogger €lisavet said…

    Ασ'τα! Στο χωριό μου τα ίδια! Φάε κι εκείνο, φάε και τ'άλλο, όλη την ώρα! Να σε μπουκώσουν με το ζόρι, "πρέπει να δυναμώσεις"! Παρεξηγούνται αν δεν φας, αλλά μετά, θα σου την ρίξουν την σπόντα έτσι και παχύνεις! Περίεργα πράγματα...

     
  • At 3/29/2006 8:44 PM, Blogger nanakos said…

    Νικόλα μου, ΠΟΤΕ δεν λέμε όχι σε αυγά και πατάτες τηγανιτές! Πρέπει δε να ομολογήσω πως εγώ τρώω ακόμα χτυπητό αυγό μια φορά την εβδομάδα συνήθως με λίγες σταγόνες κονιάκ!!

     
  • At 3/29/2006 8:59 PM, Blogger Neilys said…

    ksereis poses fores akouw apo ti giagia mou ti frasi san ton agio fanourio exeis ginei paidi mou??? Etsi ekei na faw! alliws den isixazei. O katohikos sundromos!

     
  • At 3/29/2006 9:14 PM, Blogger didymous skulls said…

    Θυμάμαι ένα βράδυ, ξημερώματα μάλον, γυρνώντας σπίτι 5.30 τσουπ πετάγεται η γιαγιά από το δωμάτιο της σαν πέρδικα, με τη νυχτικιά αυτή τη μακρυά που πολύ συμπαθώ, και ρωτάει μέσα στην ενέργεια "Γλύκα μου πεινάς? Να σου κάνω πατάτες με αυγά που σ'αρέσουν?" ...

    Έχω την τιμή και την τύχη να μένω με την γιαγιά στο ίδιο σπίτι (όταν φυσικά είμαι Ελλάδα). Είναι απίστευτη!
    Θανκς φορ δε ποστ :)

     
  • At 3/29/2006 9:32 PM, Blogger NetKerveros said…

    Το τι πείνα έχουν περάσει οι γιαγιάδες μας μάλλον ποτέ εμείς δεν θα καταλάβουμε. Να φανταστείς μου έλεγε πως αγόραζε ζάχαρη για χαλβά (της Αγ. Παρασκευής κάθε Ιούνη) και την έκρυβε μέσα στην ομπρέλα για να μην την φάνε τα παιδιά της. Όσο την θυμάμαι, πάντα είχε φαί έτοιμο για σερβίρισμα ανά πάσα στιγμή. (Κατοχικό σύνδρομο βλέπεις)

     
  • At 3/29/2006 10:24 PM, Blogger Xνούδι said…

    Eνα έχω να πω. Αυγό χτυπητό με κακάο;;;;;;;;;;;;;;;;;

    AΗΔΙΑ!!!!Μπλιάχ :-Ρ

    (nanako sorry) :-)

     
  • At 3/30/2006 12:03 AM, Blogger Unknown said…

    Είναι επειδή ο έρωτας περνάει από το στομάχι... και έχει μάθει να ταϊζει τον παππού... και τώρα ο παππούς δεν μπορεί να φάει λόγω χοληστερίνης... και λέει να τα βγάλει όλα στο εγγόνι!!!

     
  • At 3/30/2006 12:16 AM, Blogger . said…

    πρέπει κάποια στιγμή οι γιαγιάδες, πέρα πό την πλάκα να συνετιστούν όμως. όταν οι γονείς προσπαθούν να ελέγξουν το βα΄ρος του παιδιού κ η γιαγιά δυσκολέυει την κατάσταση είανι τελέιως παράλογο...

     
  • At 3/30/2006 2:17 AM, Blogger moonshine said…

    Σκηνικό με τη μικρή μου ανιψία(4 χρονων)..
    είχε μείνει στη γιαγιά στο χωριό για κάποιες εβδομάδες και γύρισε σαν μπαλονάκι...
    Οπότε όταν την βλέπουν οι γονείς της παθάινουν ένα πανικό...
    Μία απο εκείνες τις μέρες έτυχε να πάω απο το σπίτι τους...
    (ήταν η φάση που προσπαθούσαν να φέρουν στα φυσιολογικά το παιδί τους)
    διάλογος:
    -"Αγάπη μου αυγουλάκι θέλεις;" της λέει η μαμά της βγάζοντας ένα απο το ψυγείο..
    -"Όχι απο αυτά μαμά, τα άλλα με την σοκολάτα(προφανως εννοούσε τα kinder)"..

     
  • At 3/30/2006 11:22 AM, Blogger Marina said…

    Μου άρεσε Snikola το πόστ γιατί μου θύμισε τη δικιά μου γιαγιά..τελείως διαφορετική.. Με το που μ' έβλεπε με ρώταγε αν ήθελα να παίξουμε ένα χαρτάκι, μιά ξερή, να της κάνω παρέα γιατί βαρέθηκε την πασιέντζα οπότε καθόμουνα για λίγο..γιατί σηκωνόταν να φέρει να φάμε λίγους τσίρους που περίσσεψαν απο χθές, λίγο, τυράκι, ψωμί, ή και γίγαντες, ντομ. γεμιστές, κανένα γλυκάκι και με αυτό τον τρόπο με τάϊζε που ήμουνα αδύνατη τσίρος.. πονηρή η γιαγιά μου

     
  • At 3/30/2006 12:12 PM, Blogger jojo said…

    δίκιο είχε η γιαγιά σου και κακώς δεν την άκουγες....

    αν την άκουγες,
    τώρα θα φορούσες το XL μπλουζάκι και οχι το M.
    και θα ήσουν με μια κοιλιά,
    όλο κιμπαρλίκι!

    αχ αυτά τα νειάτα, τι απερίσκεπτα που είναι.... τς τς τς....

     
  • At 3/30/2006 1:31 PM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki, ποτέ μου δεν αμφέβαλα για την αγάπη της. Ίσα ίσα που το διασκέδαζα απίστευτα.

    Sitronella καλώς ήλθες. Να σου πω κάτι πρέπει να συμβαίνει με την Χώρα μας. Διότι η μάνα μου έχει μεταλλαχτεί και από Ελβετίδα του τύπου φάε ότι θες, έχει γίνει Ελληνίδα του τύπου δεν έφαγες; Να φας αμέσως και υποπτεύομαι πως θα γίνει ίδια η Ελληνίδα γιαγιά μου!!!

    Zouboulia αυτές τις συνομιλίες όταν τις θυμάμαι μου λείπουν τόσο πολύ…

    Butterfly όπως τα λες, ακριβώς.

    Psipsinel μου νομίζεις πως θα αλλάξει; Όχι, και 50 να φτάσεις αν ζει η γιαγιά σου έτσι θα κάνει. Και αυτό είναι και το υπέροχο σε όλη την ιστορία.

    Alienlover, έχεις μάθει να κάνεις σπανακόπιτα και κάνεις το κορόιδο; Για σε παρακαλώ κανόνισε να φτιάξεις. Για όλους ε! Παιδιά η alienlover θα κεράσει σπανακόπιτα… :)

    Elisavet ΖΟΥΣΑ για τις σπόντες τις γιαγιάς μου! Δεν μπορείς να φανταστείς τις απίστευτες ατάκες που έλεγε.

    Nanako αυτό με το κονιάκ πρώτη φορά το ακούω! Λες να το δοκιμάσω;

    Giorgie, Αγ. Φανούριος, σκελετός, μούμια, τιραμόλα, κτλ κτλ… Δεν πα να σε 400κιλά… έτσι θα σε φωνάζουν!

    Didymous skulls καλώς ήλθες. Δεν ζούσαμε με την γιαγιά στο ίδιο σπίτι αλλά όταν ερχόταν επίσκεψη για μερικές μέρες, αν τύχαινε και ξυπνούσε το βράδυ όταν γύριζα από έξοδο έκανε το ίδιο πράγμα. Φοβερό ε; Δεν υπολόγιζε ούτε χρόνια, ούτε πόνους ούτε τίποτα…

    Netkerveros, ευτυχώς και ελπίζω να μην την καταλάβουμε όχι μόνο εμείς αλλά και όλος ο κόσμος στα χρόνια που θα ακολουθήσουν.

    Χνούδι, θα ήθελα πάρα πολύ να ακούσω τις δικές σου γαστρονομικές προτάσεις! Περιμένω….

    Darthiir λες για όλα να φταίει η χοληστερίνη του παππού τελικά; Αλλά ο παππούς μου πέθανε όταν εγώ ήμουν 5. Οπότε, η κάτι άλλο παίζει η υπήρχε κανένας άλλος παππούς εκεί έξω και το φλερτ πήγαινε αβέρτα κουβέρτα κάτω από την μύτη μας!

    Marilina μου αν τύχαινε και οι γονείς μου πηγαίνανε κανένα ταξίδι η γιαγιά μου ερχότανε στο σπίτι μας για να μας προσέχει. Το αποτέλεσμα ήταν μέχρι και το σκυλί να παίρνει βάρος!!! :)

    Moonshine, καλώς ήρθες. Εεεε… δεσποινίς; Δεσποινίς; Μπορώ να πάρω και εγώ ένα από τα σοκολατένια; :)

    Marina βγάζω το καπέλο στην γιαγιά σου. Πονηρή πολύ! :)
    Jojo, ξέρεις πόσα χρήματα χρειάζονται βρε για να διατηρήσεις το κιμπαριλίκι; Πολλά! Και εγώ είμαι ένας φτωχός και μόνος καουμπόης… :)

     
  • At 3/30/2006 2:03 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αχα!....

     
  • At 3/30/2006 2:29 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    αυγό χτυπητό με κακάο...! τι είπες τώρα! γεύση εντελώς συνυφασμένη με τα παιδικά μου χρόνια!
    η δικιά μου η γιαγιά η Ποντία (εκεί στην Κατερίνη) με κάνει ανάλογες ερωτήσεις σε κάτι εξωφρενικές στιγμές. πχ. το πρωί μόλις ξυπνήσω, «πεινάς, να σε βάλω γεμιστά από χτες», ή το βράδι στις 10 «να σε φτιάξω έναν καφέ»

     
  • At 3/30/2006 5:58 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    paizei na einai kai epeidh se authn thn hlikia den exei kai polla na prosferei kai kanei oti mporei gia na ginei xrhsimh..
    gia auto akrivws, akoma kai na mhn peinas, prepei na tsimpiseis kati.. egw toulaxiston panta etsi kanw.. ena gluko.. mia sokolata.. kati.. thn kaneis polu xaroumenh pou mporei kai prosferei..

     
  • At 3/30/2006 7:27 PM, Blogger alienlover said…

    nikola mou, spanakopita kserw na ftiahno, alla augo me kakao den kserw!den mou to eftiaksan pote:( Prothimopoioume na ftikso spanakopita aaaan mou ftiaksete augo me kakao/koniak/ksirous karpous/mpiskota klp klp :p

     
  • At 3/30/2006 7:39 PM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki, αχαχουχα! :)

    Stavro παίζει και να έχεις δίκιο…

    Alienlover, είναι δυνατόν να μην έχεις φάει χτυπητό αυγό; Θα σου δείξουμε είναι απλό... Αν και τώρα με την γρίπη των πουλερικών δεν πρέπει να τρώμε αυγά που δεν είναι ψημένα. :(

     
  • At 3/30/2006 9:37 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τιιιι?... δεν σε τρομαζω πια?....
    ;(
    (φτου!!!χαλασε και αυτος! ;P)

     
  • At 3/31/2006 12:20 PM, Blogger Λαμπρούκος said…

    Και γω από το ταίζε τάιζε έγινα έτσι. Βέβαια εγώ είμαι και γυμνασμένος μη κοιτας...

     

Post a Comment

<< Home