some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Sunday, March 19, 2006

Scuba diving vs. Jack Daniels










Τι κάνεις όταν περνάς καλά το βράδυ και την άλλη μέρα πρέπει να ξυπνήσεις για scuba; Δεν καταναλώνεις παρά μόνο 2 ποτάκια που τα “λιβανίζεις” από τις 11. Επιστρέφεις νωρίς στο σπίτι, κατά τις 4:30 δηλαδή. Κοιμάσαι, και κατά τις 7:30 κάνεις γενναία προσπάθεια να σηκωθείς και να ετοιμαστείς. Χρόνος για καφέ και πρωινό υπάρχει μόνο κατά την διαδρομή μέσα στο αυτοκίνητο.









Έχασα πολλές βουτιές λόγο καιρού αλλά και λόγο γρίπης (όχι των πουλερικών). Σήμερα αν και σκατά ο καιρός και με σίγουρη την κακή ορατότητα στον βυθό, δεν θα έχανα την βουτιά εύκολα. Δυσκολεύτηκα να σηκωθώ αλλά δεν το μετάνιωσα. Δοκίμασα επιτέλους τον καινούργιο εξοπλισμό και “χάθηκα” για λίγο στο βαθύ γαλάζιο που τόσο πολύ μου είχε λείψει…


Video1 (ο Τέλης κάτι λέει αλλά ποιος τον ακούει… :))
Video2 (κάνοντας τον βάτραχο!)

Labels:

35 Comments:

  • At 3/19/2006 9:40 PM, Blogger Psipsinel said…

    telies i fotos telies ke ta video. me taxidepses dioti ego scuba oudepote tha tolmiso na kano :)

     
  • At 3/19/2006 9:43 PM, Blogger loukoumaki said…

    Καλέ βρε θηρίο κατάφερες και ξύπνησες μετά την χτεσινή κραιπάλη?? Διότι φίλε μου τα ποτά δεν ήταν μόνο 2 και όταν εγώ έφυγα (και σε άφησα εκεί με τα κοριτσάκια!! ) ήταν 4+! Πάντως το παραδέχομαι με εντυπωσιάζεις! Ωραίες οι φωτογραφίες αν και η δική σου σε αδικεί, γιατί δεν έβαλες καμία καλύτερη?? Κρίση μετριοφροσύνης???
    a.gouroksipnimeni

     
  • At 3/19/2006 10:13 PM, Blogger vasvoe said…

    τέλεια!! ωραίο χόμπι...

    εγώ θέλω να μάθω ιστιοπλοϊα...

    (πώς βάζουν διαλυτικά κια τόνο μαζί;;)

     
  • At 3/19/2006 10:19 PM, Blogger Λαμπρούκος said…

    1) Είσαι Μαγκάιβερ
    2) Ελπίζω να χτυπάς και καμιά τσιπουρίτσα αλανιάρα (έτσι για να κάνουμε κανένα ούζο βρε αδερφέ)
    3) πως έχεις καταφέρει να ανεβάσεις έτσι στοιχισμένα τις φωτό βρε αθεόφοβε?

     
  • At 3/19/2006 10:44 PM, Blogger Xνούδι said…

    "Δύο ποτάκια που τα λιβάνιζα από τις 11"
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Το ψεύδος σε όλο του το μεγαλείο.
    Ψήφο στο λουκουμάκι που ήταν και αυτόπτης μάρτυρας μια κολασμένης νύχτας.

    Και σιγά την φώτο. Αυτή με το κοχύλι είναι πιο όμορφη
    ;-ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

     
  • At 3/19/2006 11:45 PM, Blogger KV said…

    Vas : ΐ = Shift W και μετά ι

    Νικόλα ... μου ράγισες την καρδιά με το βαθύ γαλάζιο .....

    Καλησπέρες!

     
  • At 3/20/2006 1:11 AM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Τον καφέ που τόσο αγαπάς τον παίρνεις μαζί σου στο scuba, ιδίως όταν είσαι με 3 ώρες ύπνο;

     
  • At 3/20/2006 9:23 AM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel δεν είναι δύσκολο πίστεψε με. Να το τολμήσεις.

    Loukoumaki, ουδέν σχόλιον

    Vas η ιστιοπλοΐα είναι το επόμενο…

    Λαμπρούκο 1. Που το κατάλαβες ρε πως είμαι ο Μαγκάιβερ;
    2. μπα… για χαβαλέ κατεβαίνω, αλλά για ουζάκι είμαι μέσα always!
    3. παραδίδω μαθήματα στοίχισης φωτογραφιών!

    Χνούδι έκανες κόμμα με το loukoumaki και δεν το ξέρω;

    Kv εσύ μου την ραγίζεις κάθε μέρα με τις αναφορές σου στην pretended!

    Juanita μέχρι να πάω στο μέρος που είναι να καταδυθώ ένα καφεδάκι το χτυπάω, είτε είμαι με 3 ώρες ύπνο είτε με 12!

     
  • At 3/20/2006 10:57 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καφεεεεεεε....
    ;P

     
  • At 3/20/2006 10:57 AM, Blogger jojo said…

    αυτό με τις φωτογραφίες, που λέει ο λαμπρούκος, απο καιρό το έχω στο μυαλό να σου το ρωτήσω....

    δεν ξέρω για σένα που βούτηξες αν ήταν το ίδιο,
    αλλά εμένα αυτές οι εικόνες μου λένε "καλοκαίρι" και χαίρομαι να τις χαζεύω!

    το βίντεο βέβαια, θα το δω αύριο γιατί όσο να πεις, κάνει κάτι ώρες μέχρι να το κατεβάσει.... :(

     
  • At 3/20/2006 12:08 PM, Blogger nanakos said…

    Epeidi eixa polla na sxoliasw sta esteila me mail!

     
  • At 3/20/2006 12:22 PM, Blogger Unknown said…

    Έτσι έτσι..
    Είτε λιάρδα, είτε νηφάλιος, όπως λέμε και με την KV ο ύπνος είναι χάσιμο χρόνου...
    Και αν κοιμόσουν είδες τί θα έχανες;

    Άντε να πάω τώρα να κάνω εγώ τον 2ρο καφέ μου....

     
  • At 3/20/2006 1:22 PM, Blogger Neilys said…

    xaras to kouragio sou pantws! polu wraies oi fotos! Oso gia ton kairo den kserw gia tis 7 to prwi alla meta eftiakse!

    P.S. Poso stoixizoun ta mathimata stoixisis foto? :P

     
  • At 3/20/2006 2:32 PM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki δεν έχω βρε καρδιά μου καφενείο. Α, που ‘σε… αν θα πας να πάρεις πάρε ένα και για μένα!!! :)

    Jojo και γιατί δεν με ρωτούσες τόσο καιρό; Καλοκαίρι μπορεί να σου θυμίζει αλλά δυστυχώς κάπου στα 20 μέτρα ξεχνάς το καλοκαίρι από το κρύο!

    Nanakos έπρεπε να το κάνεις το comment και ας ήταν μεγάλο, δεν πειράζει. Check your e-mail.

    Darthiir και ‘γω έτσι το σκέφτηκα. Άμα κάνεις καφέ… κάνε για μένα και για την vasiliki έναν σε παρακαλώ!

    Giorgie στην Θεσσαλονίκη δεν έφτιαξε καθόλου. Είναι γύρω στα 350-400ευρώ το αστέρι. Τα αστέρια είναι βαθμίδες, φυσικά όσα περισσότερα έχεις τόσο καλύτερα (για την δική σου ασφάλεια και γνώση του αντικειμένου διότι τα λάθη κάτω από το νερό μπορεί να σου στοιχίσουν την ζωή).

     
  • At 3/20/2006 2:42 PM, Blogger . said…

    εγώ πάλι νομίζω στη φωτό είσαι γοητευτικότατος, πολύ μούρη, έυγε εύγε =)

    άρχισαν πάλι οι γαλάζιες φωτό και πολυ γουστάρω =)

     
  • At 3/20/2006 3:08 PM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki χνούδι… Ακούτε; Ακούτε; Να μάθετε εσείς! :)

    Marilina ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

     
  • At 3/20/2006 3:12 PM, Blogger Unknown said…

    OK.. Θα έρθετε να πιείτε τους καφέδες σας ή τσάμπα έφτιαχνα;;;

     
  • At 3/20/2006 3:38 PM, Blogger KV said…

    Darth, πρόσεξε τι θα κάνεις τους καφέδες αν δεν έρθουν. Είναι υπέρτατη αμαρτία να πετάς τον καφέ.

     
  • At 3/20/2006 3:43 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    νικολα σοβαρααααα! πω πω γκαφα!
    καλα παμε στου darth εχει και καφε και ομελετα... ταρατσα θα την κανουμε παλι!.... και μετα οχι βουτιες και χαζα!....
    ;P

     
  • At 3/20/2006 3:45 PM, Blogger snikolas said…

    Στρώσε darth, ερχόμαστε.

     
  • At 3/20/2006 4:01 PM, Blogger Unknown said…

    καλώς να ορίσετε....

     
  • At 3/20/2006 5:28 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    Πού πας για καταδύσεις, Χαλκιδική ή Κατερίνη;
    ΥΓ.Ζηλεύωωωωωωωωωω (ωωω)

     
  • At 3/20/2006 7:28 PM, Blogger Johny said…

    Και εγώ gelial. H τελευταία κατάδυση ήταν πριν χροοοονια στα 10 εκατοστα γιατί μετά ο αναπευστήρας έκοβε την παροχή.....

    Νικόλα super Οι φωτογραφίες σου

     
  • At 3/20/2006 7:53 PM, Blogger snikolas said…

    Giorgie άλλο ρώτησες άλλο απάντησα… το μυαλό μου μετά το μεσημεριανό φαγητό για μερικές ώρες δεν… Τα μαθήματα στοίχισης photo λοιπόν αφού το σκέφτηκα σοβαρά το πράγμα θα το δώσω δωρεάν! Θα στείλω ένα mail στους ενδιαφερόμενους με τις απλές οδηγίες.

    Gelial Στην Χαλκιδική πάμε.

    Johny, thanks.

     
  • At 3/20/2006 11:50 PM, Blogger alienlover said…

    οι φωτογραφίες τέλειες, μύρισε θάλασσα μέχρι εδώ!!

    άστες να λένε. από τη ζήλια τους τα λένε!
    θα συμφωνήσω με μαριλίνα . στη φώτο είσαι γοητευτικό-τα-τος!! :D

     
  • At 3/21/2006 12:24 AM, Blogger snikolas said…

    Μπλε οι photos… κόκκινος εγώ με αυτά που λέτε δεσποινίς…

     
  • At 3/21/2006 8:20 AM, Blogger Xνούδι said…

    τα αυτονόητα δεν σχολιάζονται καλό μου.
    Καλημέρα...:-)

     
  • At 3/21/2006 10:39 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τελικα το συσκεφθηκα με τον εαυτο μου... και δεν με ενδιαφερει που δεν εχεις καφενειο, κυλικειο κτλ κτλ...
    καφεεεεεεε....
    ;P

     
  • At 3/21/2006 12:37 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Μαθήματα οριζόντιας στοίχισης και εγώ παρακαλώ πολύ! Από τον Ιούλιο αναρωτιέμαι!

     
  • At 3/21/2006 1:13 PM, Blogger snikolas said…

    Vasiliki… είναι η σειρά σου να πας να φέρεις καφέ! :)

    Juanita θα λάβεις και εσύ mail τότε με οδηγίες προς ναυτιλλόμενους.

    Μ13 γιατί είμαι τυχερός;

     
  • At 3/21/2006 2:34 PM, Blogger Anna said…

    Κι υστερα λες σε μενα απατεωνα πως ολο ταξιδακια ειμαι, δε σε βλεπω να κακοπερνας! Παντα ηθελα να κανω καταδυση, καποια στιγμη θα το δοκιμασω σιγουρα. Μεχρι τοτε καμαρωνουμε εσενα :)
    Φοβερες οι φωτος, απιθανες! (τα βιντεο ακομα να τα δω γιατι καποιο codec μου λειπει γαμωτο και δεν παιζουν)

     
  • At 3/21/2006 4:10 PM, Blogger NetKerveros said…

    Επιτέλους και λίγο γαλάζιο στη ζωή μας. Πάντως για μια στιγμή νόμιζα ότι κάποιο γιγαντιαίο καλαμάρι θα έκανε επίθεση και θα είχαμε δράματα.

     
  • At 3/21/2006 8:23 PM, Blogger snikolas said…

    Anna ποτέ μου δεν είπα πως κακοπερνάω! Ω ναι, πρέπει να το δοκιμάσεις. Είναι απίστευτη αίσθηση. Αν θέλεις μπορώ να σου στείλω ένα πακέτο με codecs, let me know.

    Netkerveros, το ίδιο πίστευε και ο nanakos! Lol!

    Μ13 αν μπορώ να κάνω κάτι για να το ξεπεράσεις… πολύ ευχαρίστως.

     
  • At 3/21/2006 11:19 PM, Blogger Butterfly said…

    Τέλειο χόμπυ, τέλειες φωτογραφίες. Σε ποιό μέρος της Χαλκιδικής είναι?
    Ότι έχει σχέση με το απέραντο γαλάζιο είναι μαγευτικό.
    Και επειδή έχω ασχοληθεί με την ιστιοπλοϊα στο συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θα σε συναρπάσει όπως ο βυθός.
    Υ.Γ. Περιμένω να δω κι άλλες foto του βυθού.

     
  • At 3/22/2006 1:09 AM, Blogger snikolas said…

    Butterfly είναι στο Πόρτο Βαλίτσα. Θα ακολουθήσουν πολλές ακόμη φωτογραφίες…

     

Post a Comment

<< Home