some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Sunday, March 26, 2006

Το ασανσέρ του τρόμου. updated

Ποιος να το συντηρεί άραγε το ασανσέρ αυτό;

Comment με πιθανή απάντηση θα δημοσιευτεί. Η καλύτερη απάντηση θα κερδίσει διαδρομή με το εν λόγο ασανσέρ και ένα καθαρό βρακί! (πιστέψτε με ο νικητής θα το χρειαστεί!)

1. to asansseur to suntirei i gnwsti mas zoumboulia!!! (iiiiiii mari!!!ks ks ks) oi fun tou para5 tha katalavoun. giorgie
2. 1)η παναια... 2)το ασανσερ το συντηρει ο χοντρος του προηγουμενου κουιζ. vasiliki
3. 1)Ο Αη γιώργης ο Ασανσερτζής. 2) Ο Θεός ξέρει 3) Ο Θεός μαζί σας 4) Δε ξέρω/δεν απαντώ Λαμπρούκος
4. Μήπως είναι το prive ασανσέρ του Χριστόδουλου; netkerveros
5. Παναγιά η Μαστοριώτισσα! alex
6. το ασανσέρ, όπως και όλα σ' αυτό τον τόπο και περισσότερο ό,τι έχει να κάνει με τη θρησκεία, το συντηρούν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ.. raffinata
7. ο επιβάτης που σκοτώθηκε από αυτό το ασανσέρ και τώρα ως πνεύμα προσπαθεί να σώσει τους υπόλοιπους..... marilina
8. 1)To IKA, το χρησιμοποιεί για τεστ αντοχής! 2)Ο Darth το συντηρεί. KV
9. Νομίζω ότι δεν το συντηρεί κανείς, έχουν όλοι αφήσει την ευθύνη στην μεγαλόχαρη, γι 'αυτο και η εικονίτσα. mario
10. η επιστήμη έχει μάλλον σηκώσει τα χέρια! gelial
11. H giagia mou! nanakos
12. Μήπως τελικά το συντηρεί ο Χριστόδουλος; juanita
13. auto to ansaser den to sintiri kanenas....giauto ine ke ikonitsa tin panagias, na kanis tin proseuxi sou, na mpenis mesa ke oti prokipsi. psipsinel
14. το ασανσέρ το έχω αναλάβει εγώ! Την είκονα μου την έφεραν δώρο, αλλά δεν ταίριαζε με το ροζ σπιτάκι μου και τη στόλισα στο ασανσέρ!Φιλάκια! gourouna
15. Το ασανσέρ το συντηρεί ο Μήτσος ο Χλέμπουρας από το Περιστέρι. Τελεία. Και παύλα_ Composition Doll

AND THE WINNER IS...

Η VASILIKI με την απάντηση της Νο2. (2)το ασανσέρ το συντηρεί ο χοντρός του προηγούμενου κουίζ) Παρακαλώ η νικήτρια να τηλεφωνήσει στο 6969696969 για να κανονίσει με την γενική διεύθυνση την παραλαβή του δώρου της.

Τα δώρα δεν ανταλλάσσονται με χρήματα. Η γενική διεύθυνση δεν ευθύνεται για τυχόν σωματικές βλάβες κατά την παραλαβή αλλά και κατά την χρήση των δώρων.

53 Comments:

  • At 3/26/2006 4:04 PM, Blogger Xνούδι said…

    Aν το έπαθλο ήταν πιο δελεαστικό (ήμαρτον!), θα το προσπαθούσαμε λιγάκι περισσότερο κύριε Σκούρα.
    :-Ρ

    (εγώ πάλι γιατί είμαι σίγουρη ότι δεν είναι ασανσέρ;;;;;)

     
  • At 3/26/2006 4:36 PM, Blogger Neilys said…

    ...einai para polu aplo...
    giati kourazeste?
    to asansseur to suntirei i gnwsti mas zoumboulia!!! (iiiiiii mari!!!ks ks ks) oi fun tou para5 tha katalavoun

     
  • At 3/26/2006 4:58 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αχααα! η παναια... απαντω απλα!

    και προχωρω...
    καλα...
    τι επιστροφη του ροζ πανθηρα ηταν αυτη κε νικολα?..
    αντι να μας πειτε τα κουτσομπολια, εεεε συγνωμη τα παρελειπομενα εννοουσα απο τα γενεθλια του
    δυτη-καμακωτη,
    πως περασε... τι εκανε.. και το σπουδαιοτερο!! πως το εκανε... μας βαζετε κουιζ?....
    μα για ονομα!!! μα για ονομα!!!!!

    @χνουδομπαλα
    καλησπερουδια και συμφωνω!!!!

    @συν-κατακορυφε αγωνιστη
    εισαι καθαρματακι!!!! ακου ζουμπουλια...

    οκ τα 'πα και ξελαφρωσα...και για να μην ξεχνιωμαστε....
    καφεεεεεεεε.....
    ;PPP

     
  • At 3/26/2006 5:21 PM, Blogger Λαμπρούκος said…

    1) Ο Αη γιώργης ο Ασανσερτζής
    2) Ο Θεός ξέρει
    3) Ο Θεός μαζί σας
    4) Δε ξέρω/δεν απαντώ

     
  • At 3/26/2006 6:07 PM, Blogger snikolas said…

    Χνούδι ποιο είναι το έπαθλο που θα σε συγκινήσει;

    Vasiliki δεν μπορώ να κάνω post τα των γενεθλίων μου διότι δεν μπορώ να εκθέσω τους καλεσμένους μου! καταλαβαίνεις… :)

     
  • At 3/26/2006 6:11 PM, Blogger NetKerveros said…

    Μήπως είναι το prive ασανσέρ του Χριστόδουλου; Γιατί έχω την εντύπωση πως η ερώτηση είναι παραπλανητική. Αντί να δούμε φωτογραφίες από το πάρτι σου, μας πετάς ένα γρίφο για να έχουμε να ασχολιόμαστε. Μαλιστά δεν θέλεις μία αλλά τέσσερις απαντήσεις. Καλά δεν σε ξέρουμε ... τώρα θα σε μάθουμε. ΛΟΥΚΟΥΜΑΚΙ ... για κανόνισε τον κύριο!!!

     
  • At 3/26/2006 6:16 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καταλαβα!!!
    σοδομα και γομορα, αρα!!
    ουιιιι ουιιιιι....
    για πες....για πες.....
    ;PP

     
  • At 3/26/2006 6:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Σε όλα τα κυριλέ ξενοδοχεία υπάρχει ένας που χειρίζεται το ασανσέρ, αύτος λοιπόν έβαλε την εικόνα και αν την ζουμάρεις θα φανεί ξεκάθαρα και το γνωστό "Μπαμπά μην τρέχεις"

     
  • At 3/26/2006 6:33 PM, Anonymous Anonymous said…

    P.S : Πρόσφατα ήρθε στο γραφείο υπολογιστής με κολλημένη την ίδια εικόνα...σύμπτωση.

     
  • At 3/26/2006 6:39 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    νικ εισαι παγαποντης!!!

     
  • At 3/26/2006 7:18 PM, Blogger loukoumaki said…

    Νικολίνι μου, τι γρίφος είναι αυτός? Που είναι οι φωτογραφίες από τα κατορθώματα της παρασκευής? Πέστα εσύ καμάρι μου γιατί με πιέζουν και θα αναγκαστώ να τα ξεράσω όλα… και με ξέρεις τι δυνατό χαρακτήρα έχω, μια φορά είπα πει όχι και αυτό γιατί δεν είχα ακούσει την ερώτηση! Α και μην ξεχάσεις να «φτιάξεις» λιγάκι τις φωτογραφίες που φαίνομαι!:)

     
  • At 3/26/2006 7:41 PM, Blogger Xνούδι said…

    Οι ακολασίες της Παρασκευής ως έπαθλο παρακαλώ :-)))

    AΛΛΑ, έχουμε και το λουκουμάκι αμε!!! Ξερασέ τα όλα λουκουμάκι. Μη μασάς. Θα σώσεις πολλές υπάρξεις
    χεχ!!!! Κερνάω καφέ δεν το συζητώ.
    :-ρ

     
  • At 3/26/2006 8:00 PM, Blogger alex said…

    Παναγιά η Μαστοριώτισσα!
    Μεγάλη η χάρη της...

     
  • At 3/26/2006 8:01 PM, Blogger snikolas said…

    Λουκουμάκι remember… omerta!

     
  • At 3/26/2006 8:15 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λουκουμακι?...
    τι 'ναι βρε?... πες?
    τι θελει το καλο μου?... οτι θελει!!! ποσα? πες νουμερο!
    οσο οσο θα πλερωσω... απλα να μαθω θελω!!!
    και αυτα τα omerta νικ...αλλου! ακους????
    ;PPP

     
  • At 3/26/2006 9:37 PM, Blogger loukoumaki said…

    Με απειλούν…
    Μου κλείνουν το στόμα
    Δεν αφήνουν την αλήθεια να λάμψει!
    ΒΟΗΘΕΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    Κάποιος να με σώσει καλέ!
    OMERTA!

     
  • At 3/26/2006 9:39 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ερχομαι...
    αστυνομος σαινης...
    εμπρος λοιπον καλα μου χερια....
    λουκουμακι πες που εισαι κι ερχομαι!!!
    και μετα ησυχα ησυχα θα πιουμε...τι αλλο καφεδακι!!! και θα τα πουμε σαν κουμπαρες... καλα?....
    ;))))

     
  • At 3/26/2006 9:56 PM, Blogger raffinata said…

    το ασανσέρ, όπως και όλα σ' αυτό τον τόπο και περισσότερο ό,τι έχει να κάνει με τη θρησκεία, το συντηρούν οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΙ..
    τι λέω πάλι η άθεη πρώην κνίτισα :ΡΡΡΡ

     
  • At 3/26/2006 10:12 PM, Blogger NetKerveros said…

    Λουκουμάκι μου ... δεν θα φοβηθούμε τους εκβιασμούς του κάθε Νικόλα! Ντάξ;

    Βασιλική ανέλαβε εσύ που είσαι και κοντά.

     
  • At 3/26/2006 10:25 PM, Blogger . said…

    ο επιβάτης που σκοτώθηκε από αυτό το ασανσέρ και τώρα ως πνεύμα προσπαθεί να σώσει τους υπόλοιπους.....

    μπρρρρρ

     
  • At 3/26/2006 10:27 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    @netkerveros
    οριστε? συγνωμη κυριε ποιος ειστε?...

    αχ! ρε στανιση...λαλατο!!!
    μικρε, ενα τζιν βιττερ λεμον, φτιαχτηκα τωρα....
    ασχετο ομως και επανερχομαι στο θεμα...
    λουκουμακι που εισαι καλο μου?...

     
  • At 3/26/2006 11:02 PM, Blogger loukoumaki said…

    Με απειλεί…
    και όχι τίποτα αλλά ξέρει τα πάντα, το τηλέφωνο μου, που μένω, τι αμάξι οδηγώ, που δουλεύω... έχει και φωτογραφίες μου που φαίνομαι (προς Θεού δεν είμαι) κοντή χοντρή και άσχημη.. τι να κάνω η καψερή?

     
  • At 3/26/2006 11:10 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    να μου πεις εμενα τα παντα, φυσικα!!!
    και μην μασας!!!!
    με τις πληροφοριες που θα μου πεις θα τον κραταμε στο χερι... και αντε να δουμε μετα αν θα σε πειραξει.....
    ;PPPP

     
  • At 3/26/2006 11:17 PM, Blogger KV said…

    To IKA, το χρησιμοποιεί για τεστ αντοχής!

     
  • At 3/26/2006 11:33 PM, Blogger loukoumaki said…

    Σσσσσσσς, τώρα που βγήκε να σουρτουκέψει θα σας πω 2-3 πραγματάκια
    σσσσς μην μας ακούσει
    Σσσσσσσς
    Λοιπόν, το μέρος ήταν rock bar που πηγαίνουμε συχνά πυκνά (εγώ δεν είμαι ροκ αλλά ως γνωστόν δεν μπορώ να πω όχι και πηγαίνω!), ήμασταν καμία 50+ άτομα (οι πολύ στενοί κολλητοί, καταλαβαίνετε), ο Νικολινος ήταν ντυμένος με ροζ πουκαμισάκι - τζην παντελονάκι που του έκανε ωραίο κωλ..ουπς παρασύρθηκα!). Έκανε εμφάνιση στις 10:30 just, ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΣ και έφυγε επίσης μόνος παρά τα πολλά κοριτσάκια που είχαμε στην παρέα! Το ποτό έρεε άφθονο και ο καλός μας οικοδεσπότης πλήρωσε τα πάντα! Εγώ ήμουν μία κούκλα όπως πάντα και αν δείτε φωτογραφίες που δείχνουν το αντίθετο να ξέρεται ότι είναι Photoshop!
    Αν δεν φάω ξύλο με τα παραπάνω θα σας πω κι άλλα!
    Λίγο-λίγο να έχει και γούστο!!!
    πάω τώρα να τον συναντήσω να έχω άλλοθι! Έργο παρανοϊκού hacker είναι αυτό το comment!

     
  • At 3/26/2006 11:53 PM, Blogger . said…

    κύριε σκούρα; το βρακί το καθα΄ρο που θα μας δώκετε... τι βρακί θα είναι; γιατι εγώ ό,τι κι ό,τι δε φοράω....

     
  • At 3/27/2006 12:49 AM, Blogger NetKerveros said…

    Μαριλίνα, το βρακί είναι μεταξωτό και δαντελένιο. Εντάξ; Κάνει;

    Λουκουμάκι μου, ο Νικόλας είδη κυκλοφορεί πειραγμένες φωτογραφίες σου στο Ίντερνετ. Πες και άλλα!

     
  • At 3/27/2006 12:57 AM, Blogger loukoumaki said…

    Νικολααααααααααααααα αν τα παραπάνω ισχύουν....θα σε τσακισω!!!!! :)

     
  • At 3/27/2006 1:09 AM, Blogger Xνούδι said…

    Tελικά μόνο με το ασανσέρ δεν ασχολήθηκε κανείς. :-)

     
  • At 3/27/2006 9:00 AM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki… ελπίζω να έχεις φύγει από την πόλη. Αν δεν έχεις φύγει ακόμη… μην χρονοτριβήσεις φτιάχνοντας βαλίτσα!

    Netkervere… αφού “καθαρίσω” το loukoumaki που δίνει πληροφορίες… έρχομαι και για σένα που διαδίδεις ψέματα με σκοπό να αποσπάσεις πρόσθετες πληροφορίες.

    Marilina το βρακί θα είναι της επιλογής του νικητή. (πιστεύω πως καλό θα είναι να μοιάζει με pampers!)

    Χνούδι, είδες ρε παιδί μου τι έχω πάθει με δαύτους (loukoumaki, netkerveros, vasiliki); Ούτε έναν διαγωνισμό δεν με αφήνουν να κάνω σωστά! :)

     
  • At 3/27/2006 10:19 AM, Blogger mario said…

    Νομίζω ότι δεν το συντηρεί κανείς, έχουν όλοι αφήσει την ευθύνη στην μεγαλόχαρη, γι 'αυτο και η εικονίτσα.
    Καλημέρες πολλές σε όλους

     
  • At 3/27/2006 10:52 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    νικ?... εελλλαα με ακουεις?...
    τι δεν σ' αφηνουμε να κανεις???....
    διαγωνισμο????....
    ελα καλε τωρα!!!
    παψε να γκρινιαρουλιζεις...
    καλημερα ειπα η γαιδουρα?
    οχι?... εεε λοιπον πολλλα γλυκα τρελλοζουζουνοκαλημερουδακια!!!!
    μπι χαχα χαχααχα
    ;PPPP

    λουκουμακι?... ελλλα εδω καλο μου πες στην γιαγια και αλλα....
    αυτα ηταν πολυ απλα και χωρις ζουμι!!!!!

     
  • At 3/27/2006 11:46 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    νικ... αν συνεχισεις ετσι και μικραινεις οοολο και πιο πολυ τα γραμματα...οχι διαγωνισμο αλλα ουτε την τυφλα μας, δεν θα βλεπουμε!!!
    ;PPP

    καφεεεεεεε..........

     
  • At 3/27/2006 12:10 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    Δεν ξέρω ποιος το συντηρεί, αλλά η επιστήμη έχει μάλλον σηκώσει τα χέρια!

     
  • At 3/27/2006 1:27 PM, Blogger isos said…

    ύποπτα τα πράγματα ....και ακάμα πιο ύποπτο το βραβείο....

     
  • At 3/27/2006 2:14 PM, Blogger nanakos said…

    H giagia mou!

     
  • At 3/27/2006 2:30 PM, Blogger KV said…

    Άλλαξα γνώμη!!!

    Ο Darth το συντηρεί (όπως και εγώ στο θερμόμετρο στο blog μου) για να υπάρχει πάντα κάποιος λόγος για παράπονο!

     
  • At 3/27/2006 2:50 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Μήπως τελικά το συντηρεί ο Χριστόδουλος;

     
  • At 3/27/2006 3:49 PM, Blogger snikolas said…

    Mario, καλημέρα και καλώς ήλθες.

    Vasiliki, καλημέρα. Μην περιμένεις απάντηση από το loukoumaki, την “τακτοποίησα”. Να κάνεις καφέ και για μένα.

    Isos, γιατί ρε είναι ύποπτα τα πράγματα; Αν θέλεις να σου δείξω το έπαθλο πολύ ευχαρίστως.

     
  • At 3/27/2006 5:01 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ετοιμο stretto δυνατο!....
    και οσο για το λουκουμακι αστο ησυχο! αφου ξερεις οτι δεν προκειτε να πει τιποτα!....

     
  • At 3/27/2006 6:10 PM, Blogger loukoumaki said…

    Ο καιρός στη Βραζιλία είναι υπέροχος!
    Όπως καταλαβαίνετε δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες για την Παρασκευή διότι μπορεί να έσωσα τη ζωή μου αλλά τα λιγοστά μου περιουσιακά στοιχεία κινδυνεύουν ακόμα!
    Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με στήριξαν αψηφώντας κάθε κίνδυνο!
    Βασιλική μου ειδικά εσένα!
    Θα τα ξαναπούμε

    Α.

     
  • At 3/27/2006 6:39 PM, Blogger NetKerveros said…

    Βασιλική, μην ανησυχείς για τίποτα. Μόλις αγόρασα τα δικαιώματα του βιβλίου που θα γράψει το Λουκουμάκι “Οι περιπέτειες του μικρού Νικόλα”. Μπαίνω τώρα σε συνάντηση με παραγωγούς για την ταινία.

    Λουκουμάκι μου, το check είναι στο ταχυδρομείο ;-)

     
  • At 3/27/2006 6:42 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    λουκουμακι δεν κανει τιποτες καλη μου!
    ασχετο!
    ποια Βραζιλιαααααα....
    πλλλλακα μας κανεις, δεν μπορει!!!!!
    την εκανες για αλλη χωρα για να γλυτωσεις απο τον, κατσε κατσε πως τον περιεγραψες?...
    ο Νικολινος ήταν ντυμένος με ροζ πουκαμισάκι - τζην παντελονάκι που του έκανε ωραίο κωλ..ουπς παρασύρθηκα!
    δε μεεεε λες δεν ερχεσαι για καφε στην παραλια της σαλονικης να σχολιαζουμε τα περαστικα "μπαπορια"...
    εσυ, εγω και το αδελφουλινι morganaki? αν και θα πεθανουμε στο γελιο κατα πασα πιθανοτητα.....
    ;))))

     
  • At 3/27/2006 7:46 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Ξέχασα να διευκρινίσω ότι το έπαθλο -αν φανώ η τυχερή του διαγωνισμού- προτίθεμαι να το δωρίσω στο ίδρυμα των καθαρών εσωρούχων και οι υπεύθυνοι να το απονείμουν με τη σειρά τους όπου κρίνουν απαραίτητο!

     
  • At 3/27/2006 8:25 PM, Blogger Psipsinel said…

    pote tha teliosi autos o diagonismos?
    ego ena xero auto to ansaser den to sintiri kanenas....giauto ine ke ikonitsa tin panagias, na kanis tin proseuxi sou, na mpenis mesa ke oti prokipsi.

     
  • At 3/27/2006 10:01 PM, Blogger loukoumaki said…

    Τα παραπάνω ήταν τα τελευταία του λόγια... στην Ελλάδα, τώρα πίνει καφέ στην Βραζιλία μαζί μου!

     
  • At 3/28/2006 12:36 AM, Blogger Gourouna said…

    Νικολακούκο μου , το ασανσέρ το έχω αναλάβει εγώ! Την είκονα μου την έφεραν δώρο, αλλά δεν ταίριαζε με το ροζ σπιτάκι μου και τη στόλισα στο ασανσέρ!Φιλάκια!

     
  • At 3/28/2006 5:43 AM, Blogger NinaC said…

    Το ασανσέρ το συντηρεί ο Μήτσος ο Χλέμπουρας από το Περιστέρι.
    Τελεία.
    Και παύλα_

     
  • At 3/28/2006 11:41 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    επειδη σημερα δεν ειμαι στις καλες μου...
    θα πω σε ολους την αληθεια για να τελειωνουμε με το θεμα...
    το ασανσερ το συντηρει ο χοντρος του προηγουμενου κουιζ
    (βλεπε 02/03/06)..
    νταξ?...
    ουφ πια!!!

     
  • At 3/28/2006 3:37 PM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel ο διαγωνισμός θα λάβει τέλος σήμερα!

    Juanita το έπαθλο μπορεί να το κάνει ότι θέλει ο/η νικητής/ρια

    Gourouna, καλώς ήλθες.

    Composition doll, καλώς ήλθες και εσύ.

     
  • At 3/28/2006 7:02 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τι? σημερα? και τι ωρα?....
    μην με πεις πανω στην μπαρτσα?.... οχχχιιιιι δεν ειναι δυνατον να με το κανεις αυτο!
    και τι? να πρεπει να διαλεξω?
    η ροναλντινιο η κουιζ?
    οχι γμτη μου αυτο ειναι αδικια....
    ;PPPP

     
  • At 3/28/2006 8:38 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ευχαριστω... ευχαριστω..
    (το δακρυ κυλα απαλα και γερνοντας το κεφαλι το σκουπιζω διακριτικα....)
    θα ηθελα να σας πω οτι, οτι εχω γινει το οφειλω σε σας...
    θα ηθελα επισης να ευχαριστησω τον θεο, τους γονεις μου, το αφεντικο μου, τον φουρναρη, τον μπακαλη....
    σταματω καλλλλλα μην βαρατε!!!

    που ειναι το δωρο μου? οεο????
    και το βασικοτερο τι ειναι το δωρο μου????...
    γιατι αυτα περι βολτας κε νικολα αλλλλουυυυυυ......
    τι νουμερο καλω, ειπαμε?????
    ;PPPPPP

     
  • At 3/29/2006 2:35 AM, Blogger Neilys said…

    vasiliki tha me pareis mazi sou?oeo?
    de thelw na xasw auti ti volta! Kai an kleistoume kseroume emeis de fovomaste! to katakorufo einai i lusi ;P

     

Post a Comment

<< Home