some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Friday, June 23, 2006

Χέσιμο αλά ευρωπαϊκά

Χθες πήγα σε ένα από τα εμπορικά κέντρα της Θεσσαλονίκης για να αγοράσω ένα δώρο που ήθελα. Μπαίνοντας στον κυκλικό κόμβο του εμπορικού κέντρου ξαφνικά πετάχτηκε ένας μηχανόβιος courier παραβιάζοντας το Stop του και όρμησε με φόρα προς το μέρος μου! Έστρίψα το τιμόνι μου, τον απέφυγα, έκανε και αυτός κάτι ζογκλερικά και τελικά ευτυχώς δεν κατέληξε πάνω στο καπό να παριστάνει τον κασκαντέρ.

Η συνέχεια είναι λίγο πάνω κάτω γνωστή! Σταμάτησα το αυτοκίνητο μου τελείως, κατέβασα το παράθυρο μου και ετοιμάστηκα για τα μπινελίκια. Τα μπινελίκια, σε τέτοιες φάσεις, όπου και κανένας δεν έχει πάθει τίποτα, εξυπηρετούν έναν μοναδικό υπέροχο σκοπό! Να ξεδώσεις από το άγχος και το στρες την ημέρας. Ρίχνεις το βρισίδι σου, αν φταις και εσύ σου ρίχνει και ο άλλος από λίγο και μετά από μερικά δευτερόλεπτα αισθάνεσαι άλλος άνθρωπος. Ο courier σταμάτησε και αυτός το μηχανάκι όταν είδε πως σταμάτησα το αυτοκίνητο και κατέβασα το παράθυρο μου. Φαντάζομαι ετοιμάστηκε ψυχολογικά να ακούσει τα άπαντα του Καρυωτάκη.

Ανοίγω το στόμα μου, και αντί για τα άπαντα μου βγαίνει ένα απλό,

- Μα καλά ρε φίλε; Γιατί παραβίασες το Stop σου;
- (κενό)
- Δηλαδή να πέσεις επάνω μου, να σε σκοτώσω, και μετά να σε πληρώνω για άνθρωπο;
- (κενό με ελαφρύ κούνημα της κεφαλής)

Ανεβάζω το παράθυρο μου και συνεχίζω την πορεία μου προς το parking του εμπορικού. Απόρησα τελείως με το χέσιμο αλά Ευρωπαϊκά που έριξα. Να μην τον πω ένα “είσαι μαλάκας”; Ένα “που πας ρε αρχίδι;” Κτλ. κτλ; Περίεργο! Φυσικά φτάνοντας στο parking έχω ξεχάσει την φάση και στο μυαλό μου έχω μόνο τον σκοπό για τον οποίο έχω πάει στο εμπορικό κέντρο.

Αφού ψώνισα το δώρο που ήθελα, βγαίνοντας από την είσοδο του εμπορικού κέντρου, με πλησιάζει ένας τύπος και μου λέει:

- Φιλαράκι συγνώμη!
- (κενό)
- Εσύ δεν είσαι με το αυτοκίνητο;
- (κενό με ελαφρύ καταφατικό κούνημα της κεφαλής)

Χαμογέλασα, χαμογέλασε και η φάση τελείωσε εκεί! Όμορφα πράγματα. Φαντάζομαι πως αν τελικά έριχνα τα μπινελίκια που ρίχνω σε τέτοιες φάσεις, ίσως όχι μόνο συγνώμη να μην μου ζητούσε ο courier, αλλά μπορεί να πέφτανε και μπουνίδια.

Για να βγω από το εμπορικό, ξανά μπαίνω στον κυκλικό κόμβο και αυτή τη φορά παραβιάζει το stop και πάει να πέσει πάνω μου ένα αυτοκίνητο με οδηγό μια γιαγιά! “Δεν είναι δυνατόν” σκέφτομαι, “όλοι σήμερα θέλουν να πέσουν επάνω μου;” Έστριψα το τιμόνι μου, την απέφυγα, η γιαγιά ούτε που κατάλαβε την φάση και συνέχισα χωρίς ευρωπαϊκό μπινελίκι. Τι νόημα θα είχε; Η γιαγιά δεν θα άκουγε αυτά που θα της έλεγα, χαμογέλασα και συνέχισα την πορεία μου.

29 Comments:

  • At 6/23/2006 9:46 PM, Blogger NetKerveros said…

    Το σύμπαν ολόκληρο έχει συνομοτήσει εναντίον σου βρε Νικόλα. Τελικά τι μου πήρες για δώρο?

     
  • At 6/23/2006 9:56 PM, Blogger Λύσιππος said…

    Μην ξεχνάς και το ότι αν δεν έχεις "φύγει" με πράσινο μετά απο 0.01 δευτερόλεπτα, ο πίσω πατάει την κόρνα κι ανάβει τα φλας.

    Α ρε Ελλάντα με τους καμικάζι σου.

     
  • At 6/23/2006 10:56 PM, Blogger Butterfly said…

    Η ζέστη φταίει. Πίστεψέ με! Οφείλω όμως να ομολογήσω ότι είσαι ΕΥΡΩΠΑΙΟΣ!

     
  • At 6/24/2006 1:52 AM, Blogger xryc agripnia said…

    Εμ,half greek half swiss,για!

    :P

     
  • At 6/24/2006 6:50 AM, Blogger dyolf said…

    Εύγε! Και περισσότερα εύγε στο παληκάρι που σε βρήκε και απολογήθηκε

     
  • At 6/24/2006 1:49 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλες βουτιες...

     
  • At 6/24/2006 4:14 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Καλά κάτι τέτοιες γιαγιάδες από τύχη ζούνε...
    Και αυτά με τις ευγένειες να μην επαναληφθούν. Σκέψου τροφή για σχόλια που θα έδινες σε περίοικους και περαστικούς. Πώς θα σπάσει η μονοτονία και η ρουτίνα αν συμπεριφερόμαστε όλοι με ευγένεια; ε;
    :PP

     
  • At 6/24/2006 5:23 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Stop; Μόνο προφυλακτικά με αυτό το όνομα γνωρίζει η πλειοψηφία των συμπατριωτών οδηγών.
    Καμιά φορά είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσεις την ψυχραιμία σου, αν την χάσεις πάλι, διπλά χαμένος. Loose loose situation, ούτως ή άλλως...

     
  • At 6/24/2006 6:48 PM, Blogger Psipsinel said…

    ides ama iparxi kali thelisi. ego nomizo an evrizes , tha thimones ke parapano ke den tha pigene oute kala i mera.
    eno etsi , mia xara :)

     
  • At 6/24/2006 6:59 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    Μα κάνεις και εσύ στοιχειώδη λάθη. Ποτέ μπινελίκια σε νέους άνδρες. Στη γιαγιά ας τα έχωνες χοντρά :) :)
    αφού άμα δεις στο δρόμο, ακόμα και οι γυναίκες τα μπινελίκια στις γυναίκες τα χώνουν!! εκ του ασφαλούς δηλαδής

     
  • At 6/24/2006 7:26 PM, Blogger snikolas said…

    Evelina_z13, άσε η γιαγιά… όντως κλου!

    Netkerveros, κορδέλες για τα μαλλιά! :)

    Λύσιππε, καλά… αυτό και αν είναι! (που χάθηκες ρε φίλε; Nice to have you back)

    Butterfly, είδες; Είδες; :)

    Archive, λες με τα χρόνια ο Ελβετός μέσα μου να κερδίζει έδαφος;

    Dyolf, πραγματικά το μπράβο το αξίζει το παλικάρι με το μηχανάκι που είχε το θάρρος να παραδεχτεί το λάθος.

    Βασιλική μου… μάλλον δεν έχει βουτιές αυτό το ΣΚ και όπως καταλαβαίνεις… αυτό με έχει ρίξει αρκετά.

    Σπιτόγατε, είναι και αυτό μια άποψη! :)

    Juanita, συνήθως με το να χάσεις την ψυχραιμία σου περισσότερες πιθανότητες έχεις να χάσεις παρά να κερδίσεις. Έτσι είναι, καλά τα λες.

    Psipsinel, έτσι είναι.

    Gelial, ρε συ… η γιαγιά δεν ήξερε ούτε που ήταν, θα καταλάβαινε ότι τα μπινελίκια είναι για εκείνη;

     
  • At 6/24/2006 9:46 PM, Blogger alienlover said…

    εγώ πάλι πιστεύω ότι γλίτωσες το "φίλημα" επειδή είσαι οδηγάρα! Μπράβο και για την πολιτισμένη συμπεριφορά !:)

     
  • At 6/25/2006 12:04 AM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    nai, de lew..
    kalh fash..
    alla, se sxesh kai me auta pou diavaza prosfata, to na vrizeis kai na kavgadizeis se voh8aei sto na apovaleis to agxos kai to stress sou..
    gia emena, 8a htan kalutero na vristeite ligo sthn arxh, kai meta apo ta pswnia, na ton piaseis 'h na se piasei kai na zhthseis/zhthsei sugnwmh kai na ginete filoi kai na pate mazi gia mpures.. :)

     
  • At 6/25/2006 10:48 AM, Blogger KV said…

    Νικόλα όπως ξέρεις ο μέσος Ελβετός δεν μπινελικώνει αλλά δεν ρωτάει και ΓΙΑΤΙ παραβίασε κάποιος το στοπ. Υποθέτει ότι είναι Γάλλος και αν δεν έχει γίνει κάτι συνεχίζει ατάραχος, αν υπάρχει πρόβλημα το λύνει με το κινητό !
    Ο Έλληνας κερδίζει !!!!!!!
    ;-)

    Η πόλη σου είναι μια γλύκα αυτές τις μέρες ! Καλοκαιρινή και έτοιμη (ξέρεις τι ακολουθεί!) Και φωνακλούδικη με το ποδόσφαιρο. Οι Ελβετοί πανηγυρίζουν κάθε φορά σαν Έλληνες (προσοχή στο ΣΑΝ) !!!
    Καλημέρες

     
  • At 6/25/2006 1:41 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα...
    και οι βουτιες θα 'ρθουν...
    οπως και η διαθεση...

     
  • At 6/25/2006 6:20 PM, Blogger Unknown said…

    Πάει...
    Χαλάσαμε... Εξευρωπαϊστήκαμε.... Καιρός να μετακομίσω σε πιό "ανατολίτικους" τόπους...

     
  • At 6/25/2006 8:38 PM, Blogger snikolas said…

    Alienlover είσαι και μαρτυριάρα… :)

    Stavro… Σύνελθε παιδί μου! :)

    Kv, ε όχι και να καταφύγω στο κινητό! Ψήνομαι να ανέβω για μερικές μέρες. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω όμως.

    Βασιλική, έτσι λέω.

    Onomatodosia, :)

    Darthiir, ρε αγόρι μου μια περίπτωση ήταν μόνο. Μην στεναχωριέσαι δεν είναι όλοι έτσι!!! :-P

     
  • At 6/26/2006 11:18 AM, Blogger Night's Knight said…

    Θες να μην ξαναμπείς σ' αυτό το κυκλικό πράγμα; Τι να σου κάνει και ο Ελβετός; Κάποια στιγμή θα σκάσει ο Έλληνας!

     
  • At 6/26/2006 9:06 PM, Blogger Marina said…

    Κάτι τέτοια διαβάζω Νικόλα και λέω ότι επιτέλους γίναμε Ευρώπη. Που ναί μέν όλοι μας κάνουμε και λάθη αλλά πολιτισμένα λύνουμε τις διαφορές μας..

     
  • At 6/26/2006 10:36 PM, Blogger loukoumaki said…

    glukouli mou 2 fores kindunepse i zoi sou gia na mou pareis doraki! ti glukos pou eisai! ante aurio na se do na mou to doseis!!! mats

     
  • At 6/27/2006 2:00 AM, Blogger €lisavet said…

    Αρχίζω μαθήματα οδήγησης στη Θεσσαλονίκη. Φυλαχτείτεεεεεε!

     
  • At 6/27/2006 9:37 AM, Blogger jojo said…

    Εγώ πάλι λέω, οτι φταίει η ζέστη που δεν αντέδρασες αλα ελληνικά!

    με τέτοια ζέστη που έχει αυτές τις μέρες είναι να ανεβάζεις πίεση και να συγχίζεσαι???
    δε λέει...
    άστο για τον χειμώνα που θα ζητάμε κάτι να ανάψουν τα αίματα! ;)

     
  • At 6/27/2006 9:43 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα...
    καφε...

     
  • At 6/27/2006 12:21 PM, Blogger snikolas said…

    Night knight, θα μπω και θα ξαναμπώ!

    Marina, μερικές φορές έχω την ίδια εντύπωση. Μέχρι που κάνεις 500μ. και διαπιστώνεις πως κάποιος άλλος οδηγός μπινελικώνει κάποιον άλλον!

    Loukoumaki, μαζί με τον kervero μπείτε στην σειρά!

    Elisavet, να μου στέλνεις mail όταν θα βγαίνεις στους δρόμους. Ok; :)

    Jojo, λες να με χαλάει τόσο η ζέστη; Μπορεί… δεν το σκέφτηκα έτσι!

    Βασιλική, σειρά σου κοπέλα μου… Πάλι εγώ πρέπει να σου φέρω; :)

     
  • At 6/27/2006 6:20 PM, Blogger Ektwras said…

    ερε μια ΕU μας κανει να σκεφτομαστε τον πολιτισμο...

    ευγε!

    Ωραιος φιλε και ως Ελλην και ως Ευρωπαιος

     
  • At 6/28/2006 8:08 PM, Blogger Neilys said…

    εγώ πάλι που είμαι και νέος οδηγός δεν κρατιέμαι, βέβαια δε θα ξαφύγω , αλλά ένα "που πας ρε μαλάκα, νύχτα το πήρες το δίπλωμα;" θα το πώ! Μα καλά βλέπουν "Ν" ΝΕΟΣ ΟΔΗΓΟΣ!! Δεν φοβούνται για τη ζωή τους;;;;;

     
  • At 6/29/2006 3:26 PM, Blogger Trilian said…

    Σωωωστός... είδες αν είσαι καλός άνθρωπος η ζωή θα σε ανταμείψει κάποια στιγμή ... που έλεγε και ο παππούς μου

     
  • At 6/29/2006 8:47 PM, Blogger snikolas said…

    Ektwra, Έλλην = Ευρωπαίος. Απλά το ξεχνάμε που και που! :)

    Giorgie, Έτσι ρε σου μάθανε στην σχολή οδηγών; :)

    Trilian, μακάρι να έχει δίκιο ο παππούς σου.

     
  • At 7/02/2006 12:59 AM, Blogger lemon said…

    Μπράβο Νικόλα, μπράβο, κι εγώ συμφωνώ με τον/την trilian και τον παππού...

     

Post a Comment

<< Home