some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, August 02, 2006

Διακόπτης “ΑΓΧΟΣ” στο OFF.

Είμαι σε άδεια εδώ και μερικές μέρες και είμαι “χαμένος” γενικός. Τι κάνω; Αδειάζω το μυαλό μου και κλείνω διακόπτες που έχουν την ένδειξη “ΑΓΧΟΣ”. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ένα πράγμα για τις μέρες που ακολουθούν. Απόλυτο μπλε. Τίποτα άλλο.

Για όσους έχουν ξεχάσει τι θα πει μπλε, συνιστώ (σαν τους κατασκευαστές πλυντηρίων ένα πράγμα), την ακόλουθη συνταγή: Μάσκα, βατραχοπέδιλα και μια γερή αναπνοή! Το αποτέλεσμα θα είναι ένα ακόμη “κατέβασμα” σε έναν από τους διακόπτες του άγχους.

Ελπίζω να είστε όλοι σε άδεια, να είστε μακριά από τα pc σας και να αράζετε τα κορμιά σας στις παραλίες.




Δυστυχώς η camera “τραβάει” μόνο 30”. High quality version του video εδώ!

Labels:

18 Comments:

  • At 8/02/2006 2:18 PM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Ένα με το μπλε, μπορούμε να να γίνουμε;

    Κορμί πάνω στο σμίξιμο του κύματος με την αμμουδιά, μουλιασμένο, αφημένο στα μελτέμια και στα δειλινά.

    Λύτρωση, ναι.
    Γύμνια.

     
  • At 8/02/2006 3:29 PM, Blogger Psipsinel said…

    distixos edo ime, stous 45 vathmous kelsiou xoris klimatistiko

     
  • At 8/02/2006 3:52 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    τους διακόπτες που λένε Αγχος τους βρίσκεις μόνος ή έχεις και βοήθεια κοινού;! ;)
    καλά να περνάς, ωραίο βιντεάκι λέμεεε

     
  • At 8/02/2006 4:32 PM, Blogger Johny said…

    Καλές καταδύσεις Νικόλα! Και σου εύχομαι να κλείσεις όσους διακόπτες μπορείς :)

     
  • At 8/02/2006 6:53 PM, Blogger GLOBAL said…

    το αδέρφι μου ξεκίνησε μαθήματα για το πρώτο αστέρι.
    μμμμμμμ όμορφη εικόνα, μιας και τέτοια θάλασσα εδώ κοντά δεν έχει.

     
  • At 8/02/2006 7:12 PM, Blogger Unknown said…

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΠΛΕ - ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΜΠΛΕ!!!

    ;D Να περάσεις ΚΑΛΑ!

     
  • At 8/03/2006 10:01 AM, Blogger raffinata said…

    Διώξε το άγχος παλληκάρι, πήγαινε βόλτες στο μπλε της θάλασσας και του ονείρου σου :)
    [εγώ κοιτάζω τη θάλασσα μόνο ως desktop στο pc μου]

     
  • At 8/03/2006 1:46 PM, Blogger NetKerveros said…

    τανταν
    τανταν τανταν
    τανταν τανταν τανταν τανταντ τανταντ

    σλρουπ!!!

    έγεινε ο Νικόλας μας μια χαψιά!
    (έχω χαζέψει από την πολύ την ζέστη)
    Καλές βουτιές!

     
  • At 8/06/2006 12:26 AM, Blogger GUYK said…

    I like that. I used to fish with a Captain who had a TV camera he could drop down to see what was on bottom. One thing he could tell his clients..the fish are there if you can catch them and the show them the fish on the screen to prove it.

     
  • At 8/07/2006 9:24 PM, Blogger Ναταλία said…

    Γμτ!!!!!! Πόσες φορές θα σου πω πως 30'' δεν με φτάνουν;;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!

    Γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρρ!

     
  • At 8/07/2006 11:15 PM, Blogger m@ri@ said…

    αυτά είναι..Πού θα πάει όμως?Την Κυριακή δεν θα ζηλεύω..video super.Have a great(blue)fun :)

     
  • At 8/08/2006 5:05 PM, Blogger Cinematia said…

    Σε διακοπές είμαι Νικ!Ειμαι στη Λευκάδα εδώ και 3 βδομάδες.Ρεμαλίάζω με θέα το απέραντο γαλάζιο!!!Αλλά το λαπτοπ, λάπτοπ μαζί μου!Δε τρελαίνομαι αλλά μου αρέσει να το ανοίγω που και πού!Να περνάς καλάαααα!!!

     
  • At 8/10/2006 2:39 PM, Blogger Unknown said…

    Καταμεσής στο απέραντο γαλάζιο είμαι συνεχώς... Απλά από πάνω και όχι από κάτω :p

     
  • At 8/14/2006 1:02 PM, Blogger snikolas said…

    Καπετάνισσα, εγώ δεν κάνω και τίποτα άλλο!

    Psipsinel, υπομονή. Βάλε τον Δρακουμέλ σου να σου κάνει αέρα! :)

    Gelial, εσύ πολλά ξέρεις! Πρέπει να φύγεις από την μέση!!! :)

    Johny, ευχαριστώ. Καλές διακοπές και σε σένα.

    Global, οι εικόνες πραγματικά δεν αποδίδουν ούτε στο ελάχιστο την πραγματική ομορφιά. Που μένεις και δεν έχετε καλή θάλασσα;

    Marilena, Σε τι χρώμα είσαι; :) καλά να περάσεις και εσύ, καλές διακοπές.

    Raffinata, παράτα το pc σου και βουρ για καμιά βουτιά!!!

    Netkerveros, αν με φάει το καρχαρίνι να δω από πού θα βλέπεις φωτογραφίες από το βυθό… Άσε που θα σε επισκεφτώ ως φάντασμα (και μάλλον με full στολή δύτη για να είμαι ποιο τρομακτικός) και θα στοιχειώσω το σπίτι σου.

    Evelina_z13 επίσης μεγάλη! :)

    Guyk, great idea. :)

    Natalia, αυτό να το πεις στην CANON! :)

    m@ri@, ευχαριστώ, επίσης, να περάσεις καλά και να γεμίσεις μπαταρίες.

    Cinematia, Λευκάδα ήθελα να πάω και εγώ φέτος αλλά δεν “έκατσε” οπότε… κάνε μια βουτιά και για μένα εκεί στα όμορφα νερά της. Καλές διακοπές.

    Darthiir, και από πάνω καλά είναι! καλές βουτιές έστω και στο 1 μέτρο! :)

     
  • At 8/21/2006 4:45 PM, Blogger Trilian said…

    Γυρισα γμτ!! :(((

     
  • At 8/21/2006 11:42 PM, Blogger Ναταλία said…

    Βρε Νικόλα μου.....
    Χάλασε αυτό το κουμπάκι;
    Δεν του ρίχνεις καμμιά ματιά;
    Όλο στο OFF είναι!!!!!!!

     
  • At 8/22/2006 2:23 PM, Blogger snikolas said…

    αστεράκι, ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι φυσικά και μετράει!

    Trilian, και ‘γω ρε γμτ (αλλά θα φύγω πάλι :) )

    Natalia, δεν χάλασε… πολύ θα το ήθελα όμως… για ένα μήνα ακόμη περίπου!

     
  • At 8/27/2006 4:33 PM, Blogger GLOBAL said…

    Windsor, Canada, αλλά να τώρα είμαι Ελλάδα και έκανα μακροβούτια και αλμύρισα.
    :-)

     

Post a Comment

<< Home