some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Saturday, November 19, 2005

Παπάρα, ε παπάρα!

Όταν ρε παπάρα σε βοηθάει κάποιος να βγεις από τα μαύρα σου σκοτάδια, γιατί είσαι μάπας, έχε την καλοσύνη, την ευγένεια, το ήθος, την αξιοπρέπεια, τον σεβασμό, την κουλτούρα, να δώσεις την απαραίτητη προσοχή και χρόνο στον άνθρωπο που σου δίνει φως. Στον άνθρωπο που παρατάει την πραγματική δουλειά για την οποία είναι εκεί μαζί σου και προσπαθεί να σου κάνει την ζωή πιο εύκολη. Αλλά ρε παπάρα δεν είσαι μάπας γιατί δεν ξέρεις, γιατί κανείς δεν γεννήθηκε να ξέρει, και μένα κάποιος μου τα έδειξε, είσαι μάπας γιατί δεν διαθέτεις όλα τα παραπάνω και γιατί ενώ γνωρίζεις το μεγαλείο της στραβομάρας σου εκλαμβάνεις την βοήθεια μου και την γνώση μου σαν ένδειξη αδυναμίας και υποχρέωσης απέναντι σου. Guess what ρε μαλάκα, δεν είμαι υποχρεωμένος, χάρη σου κάνω γιατί δεν γουστάρω να βλέπω ανθρωπάκια να κάνουν τους έξυπνους χωρίς να είναι και να γελοιοποιούνται. Παπάρα, ε παπάρα!

Αφιερωμένο εξαιρετικά σε έναν μπάμια πελάτη μου που 99,9% ακόμη και να δει αυτό το post δεν θα καταλάβει… τον παπάρα…

3 Comments:

  • At 11/19/2005 11:03 PM, Blogger Unknown said…

    Να βρίζουμε ανώνυμα ξέρουμε όλοι...!

     
  • At 11/20/2005 12:08 AM, Blogger snikolas said…

    Ξέρεις πως είμαι από αυτούς που όταν έχουν να πουν κάτι σε κάποιον το λένε, ότι και να είναι αυτό. Ξέρεις επίσης πως στην δουλειά που είμαι δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά όσο και αν το θέλω.

     
  • At 11/21/2005 9:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    Υπάρχει και ένα τραγούδι που πάει κάπως έτσι το ρεφρεν,

    Πα πάρα, πα πάρα σίγουρα το έχεις ακούσει.

     

Post a Comment

<< Home