some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, August 29, 2006

Πληροφορίες καταλόγου, λέγετε παρακαλώ…

…και εκεί που κάθομαι ήσυχος ήσυχος μπροστά στο pc μου και διαβάζω blogs, χτυπάει το τηλέφωνο μου...

- Παρακαλώ;
- Ο κ. S;
- O ίδιος.
- Έλα Γιώργο…
- Λάθος κάνετε κύριε. Δεν υπάρχει κανένας Γιώργος εδώ.
- Θέλω τον Γιώργο που είναι γεωπόνος και ήταν στην Ζάμπια!!! Ξέρεις… ξέχασε μια βαλίτσα… Μήπως τον ξέρεις;
- Δεν υπάρχει κανένας Γιώργος και δεν ξέρω κανέναν Γιώργο γεωπόνο. Το επώνυμο είναι το ίδιο αλλά… όχι δεν γνωρίζω κανέναν. Σας έδωσαν λάθος τηλέφωνο.
- Σε παρακαλώ ρε φίλε, παίρνω από Κύπρο, δεν μπορώ να βρω τον άνθρωπο να συνεννοηθώ μαζί του… μήπως έχεις έναν κατάλογο να τον βρεις;
- Γιατί δεν παίρνετε τον Ο.Τ.Ε.;
- Παίρνω στον O.T.E. αλλά δεν δουλεύει ο αριθμός!!! Μου έδωσαν έναν αριθμό από την Ζάμπια αλλά οι Αφρικανοί έκαναν λάθος.

Εδώ έχω μείνει λίγο μαλάκας. Ο τυπάς βρήκε νούμερο από Ζάμπια και τελικά κατέληξε στο δικό μου; Πως; Μάλλον έβαλε και τον ιδιοκτήτη του αριθμού που του έδωσαν στην Ζάμπια να ψάξει, αλλά ο άλλος του έδωσε αριθμό στην τύχη!

- Κάντε ένα κόπο και ρίξτε μια ματιά στο site του O.T.E., εκεί θα βρείτε αυτό που ψάχνετε.
- Εδώ δεν έχουμε internet, είμαστε σε ένα χωριό…
- Μισό…

Ήμουν στα καλά μου, δουλειά σοβαρή δεν είχα, ήμουν και μπροστά στο pc μου… μπαίνω στο site του O.T.E. ψάχνω και βρίσκω στο φτερό το τηλέφωνο.

- Το τηλέφωνο που ψάχνετε είναι *********
- Όχι δεν είναι αυτό. Αυτό είναι που μας έδωσαν και οι Αφρικανοί.
- Δεν υπάρχει άλλος εδώ με αυτό το όνομα και με αυτό το επάγγελμα. Να σας δώσω αν θέλετε τα άλλα τηλέφωνα που ανήκουν σε Γιώργο η σε γεωπόνο. Δεν είναι πολλά είναι 3 μόνο.
- Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ναι θέλω αυτά που ανήκουν σε Γιώργο.

Του δίνω τα τηλέφωνα, με ευχαριστεί θερμά, και κλείνω το τηλέφωνο. …και εκεί που κάθομαι ήσυχος ήσυχος μπροστά στο pc μου και διαβάζω blogs, χτυπάει το τηλέφωνο μου…

- Παρακαλώ;
- Ναι… εγώ είμαι πάλι… συγνώμη για την ενόχληση. Αλλά, να… δεν είναι κανένας από αυτά τα τηλέφωνα που μου έδωσες!
- Μάλιστα, και τι να κάνω εγώ τώρα;
- Σε παρακαλώ ρε φίλε, εσύ εκεί έχεις το μηχάνημα, δες πάλι και πες μου τα τηλέφωνα των γεωπόνων!

Είχα αρχίσει να το διασκεδάζω! Όχι μόνο γιατί μου φαινόταν πολύ αστεία η όλη φάση αλλά και γιατί πέρα από τον κύριο με τον οποίο μιλούσα άκουγα και άλλες φωνές, μακριά από το ακουστικό, που έδιναν πληροφορίες στον κύριο με τον οποίο και συνομιλούσα για τον κύριο που ήταν γεωπόνος στην Ζάμπια! Ξαναμπήκα λοιπόν στο site του Ο.Τ.Ε., βρήκα και τα άλλα 3 ονόματα που αντιστοιχούσαν σε γεωπόνους με αυτό το επίθετο και όπως και πριν από 5 λεπτά με ευχαρίστησε θερμά και έκλεισα το τηλέφωνο μου. …και εκεί που κάθομαι ήσυχος ήσυχος μπροστά στο pc μου και διαβάζω blogs, χτυπάει το τηλέφωνο μου…

- Συγνώμη ρε φίλε που σε παίρνω ξανά! Αλλά κάτι βρήκα στην Αθήνα! Θέλω το τηλέφωνο της Παναγιώτας που ήταν γεωπόνος! Μένει στον Υμηττό.
- Κύριε μου… το Παναγιώτα είναι το μικρό όνομα της κυρίας. Ούτε ο ίδιος ο Ο.Τ.Ε. δεν μπορεί να σας βρει τον αριθμό που ψάχνετε!
- Ααα, δεν θα το βγάλει το μηχάνημα δηλαδή;
- Όχι.
- Μάλιστα. Χίλια συγνώμη φίλε μου για την ταλαιπωρία και σε ευχαριστώ πάρα πολύ!

…και εκεί που κάθομαι ήσυχος ήσυχος μπροστά στο pc μου και διαβάζω blogs, δεν ξαναχτύπησε το τηλέφωνο μου!

38 Comments:

  • At 8/29/2006 5:41 PM, Blogger . said…

    νικόλα δεν κατάλαβα το πρόβλημά σου.... μια πληροφοριούλα ζήτησε ο άνθρωπος....

     
  • At 8/29/2006 6:37 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    lol o tupos.. :)

     
  • At 8/29/2006 7:41 PM, Blogger Psipsinel said…

    bravo re nikola, ma ti kalos ke voithitikos pou ise. :)

     
  • At 8/29/2006 8:20 PM, Blogger Neilys said…

    ωραία , τι 11880 και 11888 ? Και να πληρώνω! Εσένα θα παίρνω τηλέφωνω να μου τα βρίσκεις όλα!

     
  • At 8/29/2006 9:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Καλησπέρα, rockordie εδώ, τον Νίκο από Βουρβουρού θα ήθελα. Είναι λογιστής και έχει ένα μαύρο χαρτοφύλακα. Μηπως μπορείς να μου δώσεις το κινητό του θείου του Πασχάλη?

     
  • At 8/29/2006 10:09 PM, Blogger Ναταλία said…

    Εεεεε.....Κυρ Νικόλα;;;;;;
    Μήπως μπορείτε να μου βρείτε της κυρά Μαλαμίνας το τηλέφωνο στην Απιδούλα;;;;;;;

    Θέλω να μου πει πόσες κούπες αλεύρι να ρίξω για να φτιάξω .....κεφτεδάκια καλέ, να σας κάνω το τραπέζι!!!!!!!

    :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡρ

     
  • At 8/30/2006 8:00 AM, Blogger snikolas said…

    Μαριλίνα, ναι ναι μια πληροφορία ήθελε… :)

    Stavros, έπρεπε να ακούς τους άλλους που έδιναν πρόσθετες πληροφορίες. Αυτοί να δεις γέλιο.

    Psipsinel, είδες psipsinel πόσο καλός είμαι με τα πατριωτάκια σου; :)

    Giorgie, μα φυσικά. Κανένα πρόβλημα.

    Rockordie, 6944696969 ευχαριστώ που μας καλέσατε.

    Natalia, 6944666666 και 4 κούπες αλεύρι, ευχαριστώ που μας καλέσατε.

     
  • At 8/30/2006 9:26 AM, Blogger jojo said…

    χαρά στο κουράγιο σου!

    αυτό σου λέω μόνο...

    σε θαυμάζω, γιατί εγώ δεν θαχα ούτε στις καλύτερές μου μέρες την υπομονή να κάνω αυτό που έκανες!

     
  • At 8/30/2006 12:13 PM, Blogger NetKerveros said…

    Βλέπω μια καινούργια καριέρα να ανατέλλει στο επαγγελματικό σου ορίζοντα!!!

     
  • At 8/30/2006 12:38 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 8/30/2006 3:41 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    ωραία ιστορία
    μήπως να εξέταζες το ενδεχόμενο εναλλακτικής σταδιοδρομίας;!

     
  • At 8/30/2006 5:02 PM, Blogger Trilian said…

    Θα σε παρακαλούσα κάθε φορά που απαντάς το τηλέφωνο να αναφέρεις την θέση και το επίθετο σου και να λες «πως μπορώ να εξυπηρετήσω παρακαλώ;» και όταν κλείνεις «ευχαριστούμε που μας καλέσατε… με προσέχεις; Εξυπηρετήσω όχι βοηθήσω γιατί υποτιμάς τους πελάτες και στο τέλος ευχαριστούμε και όχι ευχαριστώ! Δεν είναι δική σου η εταιρεία παιδάκι μου για να χρησιμοποιείς ενικό! με κατάλαβες ή να επαναλάβω;

     
  • At 8/30/2006 5:52 PM, Blogger snikolas said…

    Jojo, εγώ λέω πως τα ίδια θα έκανες!

    Netkerveros, μου πάει; Μου πάει;

    Evelina_z13, το ξέχασα προς στιγμήν! Είδες; :)

    Gelial, αν δεν ήταν η trilian να με προσγειώσει θα έλεγα πως τα πάω πολύ καλά.

    Trilian, μάλιστα αφεντικό, δεν θα ξαναγίνει αφεντικό, το υπόσχομαι αφεντικό θα προσπαθήσω περισσότερο.

     
  • At 8/30/2006 6:53 PM, Blogger KV said…

    χαχαχα ... μου δίνεις το τηλέφωνό σου;;;;

     
  • At 8/30/2006 8:18 PM, Blogger Johny said…

    Παρακαλώ πόσο χρεώνεται τις υπηρεσίες σας;

     
  • At 8/31/2006 8:09 AM, Blogger snikolas said…

    Kv, το Ελληνικό η το Ελβετικό νούμερο θέλεις;

    Johny, δεν είναι πολλά, 30ευρώ τα 15’’.

     
  • At 8/31/2006 10:24 AM, Blogger Johny said…

    Ουπς! Ελβετικές τιμές , να ποθέσω;;;

     
  • At 8/31/2006 10:33 AM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Μα να μην βρεις την Παναγιώτα; Που γιόρταζε και τις προάλλες;

     
  • At 9/01/2006 11:14 AM, Blogger €lisavet said…

    Μήπως είστε προσκοπάκι? :)

     
  • At 9/01/2006 12:55 PM, Blogger snikolas said…

    Johny, ναι αλλά και Ελβετική ακρίβεια! :)

    Juanuta, να σου πω… χάσαμε και το κέρασμα!!!

    Elisavet, απέχω πολύ από τους πρόσκοπους. Δεν μου πάει η στολή τους και το άθλιο καπελάκι τους! :)

     
  • At 9/01/2006 3:40 PM, Blogger loukoumaki said…

    nikolini mou proetoimasou na se zaliso!!
    ksereis poses fores perno to 1888?? tha matheis!

     
  • At 9/01/2006 7:13 PM, Blogger Cinematia said…

    Μπραβο Νικ που βοήθησες όσο μπορούσες!Κοίτα τι μπορείς να πάθεις...καλό μήνα!Πάνε οι διακοπές μου αλλά τις χόρτασα ;-)

     
  • At 9/02/2006 11:45 AM, Blogger Attalanti said…

    Αυτή είναι η πιο σουρεαλιστική ιστορία που έχω διαβάσει εδώ και καιρό... On second thoughts, δεν θα μπορούσε να'ναι φανταστική! :)

     
  • At 9/02/2006 1:04 PM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki, για σένα η τιμές θα είναι πολύ διαφορετικές. Ετοιμάσου να ρευστοποιήσεις τις ράβδους χρυσού που έχεις στην τράπεζα.

    Cinematia, καλώς ήλθες από τις διακοπές σου. Καλό μήνα.

    Attalanti, όντως!!! Lol! :)

     
  • At 9/02/2006 1:28 PM, Blogger Marina said…

    Χα χα! Είσαι καλός βλέπω..και μιά και τόφερε η κουβέντα ψάχνω ένα παιδί στη Γκάνα γιό ενός γνωστού μου υπομηχανικού που δούλευε εκεί. Τον λένε Βασίλη και είχε και έναν δίδυμο αδελφό που δούλευε στην Θεσσαλονίκη μάγειρας. Μήπως μπορείς να μου βρείς το τηλέφωνο της μαμάς τους? Γιορτάζει αύριο και λέω να της πώ χρόνια πολλά..

     
  • At 9/02/2006 3:27 PM, Blogger toolman said…

    oli i koinothta ths kyprou se evgnomonei gia thn politimi voithia sou, mazi kai i koinothta ths zampia! xaxaxa e re ti travas kai sy anemelos mprosta sto pc!!

     
  • At 9/02/2006 4:19 PM, Blogger tzo said…

    Χιχιχι.. Θέλω και εγώ μια εξυπηρέτηση παρακαλώ. Μπορείς να μου βρεις επαγγελματίες τεχνίτες ρολών; Στο κέντρο κατά προτίμηση, προχθές που έψαχνα είχε πρόβλημα η σελίδα μήπως σε 'σένα δεν έχει; Κάνε κάτι η κατάσταση επείγει, έχω μείνει στα σκοτάδια!

     
  • At 9/02/2006 5:40 PM, Blogger snikolas said…

    Marina εσύ δεν θέλεις τηλεφωνικό κατάλογο… εσύ θέλεις μέντιουμ!!! Αλλά επειδή είμαι και από αυτό… call me να κλείσουμε ένα ραντεβού να σε πω την μοίρα σου να σου πω το ριζικό σου!!! :)

    Toolman άστα να πάνε… είναι να μην τους δώσεις θάρρος.

    Allintil, μήπως προτιμάς το ρολό κοτόπουλο; Εγώ πάντως σίγουρα αυτό θα προτιμούσα από τα άλλα! :)

     
  • At 9/02/2006 8:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    loooool.
    Να υποθέσω ότι όλα αυτά έγιναν πριν αλλάξει το site του πΟΤΕ.

     
  • At 9/03/2006 5:10 PM, Blogger tzo said…

    Και τι λες να φτιάξω ένα ρολό κοτόπουλο και να ξεχάσω τα σκοτάδια; Καλή ιδέα, θα ανάψω και δύο κεριά, θα καλέσω κάποιον και θα πω πως τα σκοτάδια είναι άποψη ρομαντισμού! Εχχ;

     
  • At 9/04/2006 11:42 AM, Blogger hopkins said…

    χαχαχαχααχαχα. Ε ρε τρέλα που υπάρχει στον κόσμο!

     
  • At 9/04/2006 12:45 PM, Blogger nanakos said…

    E...ναι...γεια σου ρε φίλε...να σου πω...μια που είσαι μπροστά στο πι σι σου και μάλλον διαβάζεις μπλόγκς μπας και μπορείς να μου βρεις το νούμερο της Τζούλιας Αλεξανδράτου; Έμαθα πως είσαι μάγκας, είσαι κι εξυ-πυρετικός!

     
  • At 9/04/2006 8:06 PM, Blogger Unknown said…

    Δεν αισθάνεσαι λίγο "κενός" τώρα;;;;

     
  • At 9/05/2006 1:05 AM, Blogger snikolas said…

    Unclejack, όλα αυτά έγιναν στις 28 Αυγούστου!

    Allitnil, κεράκια… ρολό κοτόπουλο… μια χαρά τα καταφέρνεις βλέπω! Όλα είναι θέμα προοπτικής! :)

    Dwdeka, something like that!

    Hopkins, και φαντάζομαι δεν έχουμε δει τίποτα ακόμη.

    Nanako, βλέπω διαβάζεις πολύ προσεκτικά τα blogs!!! …και μιας και είμαι μπροστά στο pc και διαβάζω blogs να σου πω πως δεν μπορώ να σου δώσω το τηλ. Της Τζούλιας γιατί με έχει ορκίσει να μην το δώσω πουθενά. Την τελευταία φορά που το έδωσα σε κάποιον το ήθελε για να της πουλήσει τάπερ! Δεν πιστεύω να θέλεις να της πουλήσεις τάπερ; Ε; ε; :)

    Darthiir, εγώ να αισθάνομαι κενός; Μπα… που τέτοια τύχη (για τους άλλους); :)

     
  • At 9/05/2006 1:00 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καφεεεεεε.....

     
  • At 9/06/2006 10:53 AM, Blogger Unknown said…

    Μα δεν χτυπάει το τηλέφωνο....

     
  • At 9/07/2006 3:21 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Εσύ είσαι είπαμε το 118... τι;
    :ΡΡ

     
  • At 9/07/2006 9:50 PM, Blogger snikolas said…

    Βασιλική τι θα γίνει με την περίπτωση σου; Όλο εγώ θα τον φέρνω τον καφέ; :)

    Darthiir, δεν χτυπάει; Για έλα από εδώ να δεις!

    Σπίτογατε μεγάλη προσβολή να μην ξέρεις το νούμερο. :p

     

Post a Comment

<< Home