some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, September 13, 2006

Μπίρι μπίρι

Την Δευτέρα, για ακόμη μια φορά κατέβηκα για μερικές ώρες στην Αθήνα. Το πρόγραμμα έλεγε όχι άγχος για σήμερα! Χαλαρά, αλλά θεσσαλονικιώτικα, και για ακριβώς αυτό το λόγο έπρεπε να τιμωρηθώ. Ένα ταξίδι στην Αθήνα για μένα συνήθως σημαίνει 2 απολαύσεις (οι άλλες εκμηδενίζονται λόγο άγχους). Η πρώτη απόλαυση είναι το υπέροχο μπισκοτάκι που προσφέρει η Aegean και η δεύτερη το ότι έρχονται αγχωμένοι συνεργάτες να με παραλάβουν από το αεροδρόμιο και να με ξαναφέρουν πίσω αφού τελειώσω με τις δουλειές μου. Με λίγα λόγια, κυριλέ, άνετα και να τρώω το μπισκοτάκι μου!

Αυτή την φορά, δεν έγινε τίποτα από τα 2! Το μπισκοτάκι ξέχασε να μου το δώσει η αεροσυνοδός και κανείς δεν μπορούσε να έρθει να με παραλάβει. Με λίγα λόγια, σκατά! Η μέρα ξεκινούσε ανάποδα. Για το μπισκοτάκι δεν ανησύχησα και πολύ λέγοντας μέσα μου πως θα πάρω ένα στην επιστροφή για Θεσσαλονίκη. Σας το είπα; Δεν σας το είπα. Σκοτώνω για αυτό το μπισκοτάκι της Aegean.

Αποχαιρετιστήκαμε λοιπόν με το ευγενικό, πλην όμως ξεχασιάρικο πλήρωμα του αεροσκάφους και βγήκα προς αναζήτηση ΤΑΧΙ. Η ουρά ευτυχώς, μίκραινε με ταχύτατους ρυθμούς οπότε βρέθηκα αντιμέτωπος με την μιζέρια πολύ πολύ σύντομα. Πάω να μπω στο ΤΑΧΙ και μου λέει ο οδηγός:

- Τις τιμές τις είδες;
- Όχι. Γιατί;
- Είναι fix, που πας;
- Χαλάνδρι.
- 25 ευρώ είναι μαζί με τα διόδια.
- ΟΚ. Για να το λες… όσα και να είναι στα έξοδα θα περάσουν και δεν έχω πρόβλημα.

Ξεκινάμε λοιπόν και μου αρχίζει με τα κλασσικά, Από πού είμαι, με τι ασχολούμαι στην ζωή μου και τι ωραία που είναι στην Θεσσαλονίκη και πόσο όμορφα πέρασε όταν ήταν φαντάρος (μα καλά; Όλοι οι Αθηναίοι 60άρηδες στην Θεσσαλονίκη έκαναν φαντάροι;). Όλα ωραία και καλά, μέχρι που άρχισε το μπίρι μπίρι. Όχι που θα το γλίτωνα...

- Δεν βγαίνουμε παλικάρι μου.
- Παρακαλώ;
- Δεν βγαίνουμε, δεν φτάνουν τα λεφτά. Έχουμε πολλά έξοδα, ξέρεις πόσα θέλω για να κάνω service το αυτοκίνητο; Πολλά. Και στην Θεσσαλονίκη είναι ακριβές οι άδειες για ΤΑΧΙ, δεν είναι να δουλέψει νέος σήμερα στο ΤΑΧΙ. μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι μπίρι….

Ξαφνικά, βλέπει μια Mercedes του 1821, του ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι και αρχίζει πάλι:

- Να εκεί, την βλέπεις την Mercedes;
- Την βλέπω!
- Τέτοια είχα! Με υποχρέωσαν να την αλλάξω. Ξέρεις πόσα λεφτά έδωσα για την καινούργια; 55.000 ευρώ. Αυτά τα λεφτά, εγώ τα ήθελα για τα γεράματα μου. Σε 3 χρόνια στην σύνταξη θα βγω. Πάνε αυτά τα λεφτά.
- Μάλιστα, και αφού αυτά τα λεφτά τα θέλατε για τα γεράματα σας, γιατί αγοράσατε την Mercedes θηρίο ξανά; Γιατί δεν αγοράσατε κάτι φτηνότερο; Γιατί πάλι Mercedes;
- Εεεεε, αγόρι μου αν μάθεις σε ένα αυτοκίνητο, δεν μπορείς σε άλλο!!!

Φυσικά το μπίρι μπίρι μπίρι δεν σταμάτησε μέχρι να φτάσουμε τελικά στον προορισμό μας. Φτάνουμε και του ζητάω απόδειξη για να την περάσω στα έξοδα μου.

- Μια απόδειξη παρακαλώ για να την περάσω στα έξοδα μου.
- Ευχαρίστως παλικάρι μου. Μαζί με τα διόδια είναι 28 ευρώ.
- Συγνώμη, εσείς, μου είπατε πως μαζί με τα διόδια η τιμή είναι fix στα 25 ευρώ. τώρα πως έγιναν 28;
- Ε, αν θέλεις τα βάζουμε!!!

Φυσικά και ΔΕΝ του τα έβαλα. Τα μίζερα τα μπίρι μπίρι και τις πουστιές δεν τις γουστάρω καθόλου, πόσο μάλλον από άνθρωπο που δεν έχει πρόβλημα να πληρώσει 55.000 ευρώ για ένα αυτοκίνητο που θα κρατήσει 3 χρόνια καταφέρνοντας το, αυξάνοντας αυθαίρετα τις ταρίφες. Και όλα αυτά στις 8:30 το πρωί. Έλεος; Χάθηκε να πετύχω το ΤΑΧΙ του Gelial;

Επιστρέφοντας για Θεσσαλονίκη η Aegean αντί για μπισκοτάκι μοίρασε κρουασανάκι, με λίγα λόγια, την πάτησα. Έχει κανείς καμιά άκρη ρε παιδιά για αυτά τα μπισκοτάκια; Πληρώνω όσο όσο!!!

35 Comments:

  • At 9/13/2006 2:22 AM, Blogger Provato said…

    !!!! Lollol!

    χε χε χε!

    κοίτα να δεις... και το πόσα μπισκοτάκια Aegean έχω πετάξει στην ζωή μου δεν λέγεται... πο πο! Νιώθω τύψεις...

    μπεεε

     
  • At 9/13/2006 2:32 AM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    na mantepsw oti exeis prospa8hsei na epikoinwnhseis me aegean gia na ma8eis apo pou ta promh8euontai..
    kai otan pairneis to mpiskotaki, den leei sto sakoulaki poios einai o promh8euths/paragwgos ktl? den pas se auton kateu8eian?
    standard 8a uparxei akrh..

     
  • At 9/13/2006 9:37 AM, Blogger Attalanti said…

    Καλωσήλθατε στην πρωτεύουσα της χώρας... Την αρχαιότερη πόλη του κόσμου... Εδώ, που γεννήθηκε ο πολιτισμός... Εδώ, που μια βόλτα στην πόλη κάποιες φορές μπορεί να σε φέρει στα πρόθυρα φόνου. Κουράγιο, τα διόδια της Αθήνας θα μπορούσαν να είναι τελωνείο για διαφορετική χώρα! Καλημέρες!

     
  • At 9/13/2006 9:40 AM, Anonymous Anonymous said…

    Τα μπισκοτάκια της Aegean δε ξέρω απο που τα προμηθεύονται , made in the EU, γράφει. Αλλά νικόλα μπορώ να σου πω ότι έχουν ίδια γεύση με τα μπισκότα της Αλλατίνη νομίζω, τα gient soft cookies. υπάρχουν σε όλα τα σουπερ μαρκετ, και μάλιστα με διάφορες γευσεις, διαλέγεις και παίρνεις
    Αντε καλη τύχη.

     
  • At 9/13/2006 10:31 AM, Blogger Gogo said…

    kala se lipithika... kai kai peinasmenos kai darmenos...
    atimi paliofara oi taxidrivers edw stin athina, ase kai exw dwsei ta mallia tis kefalis mou (kai einai polla)

     
  • At 9/13/2006 10:37 AM, Blogger Unknown said…

    Κρουασανάκι και λογοδιάροια λοιπόν...

    Μάλλον σε καταλάβαν οι συνεργάτες σου :p

     
  • At 9/13/2006 11:34 AM, Blogger jojo said…

    το χειρότερό μου είναι να πέσω σε ταξιτζή με λογοδιάροια!

    αντί να κοιτάει το τιμόνι του και γω να χαζεύω έξω απο το παράθυρό μου, χαμένη στις σκέψεις μου ως συνήθως,
    πρέπει να κάνω κουβεντούλα για τον πόνο του ταρίφα.... απαπαπαπα!

    άσε που οι περισσότεροι, το γυρίζουν στο καμάκι (στις γυναίκες) και όχι στην γκρίνια για τα οικονομικά τους!

    καλά βρε, τέτοια λατρεία για τα μπισκοτάκια της aegean???
    εμένα πάλι σαν τα soft king της αλλατίνη μου μοιάζαν πάντα και έτσι δεν τα θεωρούσα τόσο σπάνια...
    δοκίμασέ τα, μπορεί να βρεις μια προσωρινή παρηγοριά! ;)

     
  • At 9/13/2006 12:18 PM, Blogger loukoumaki said…

    ela re delfinopaido tosi talaiporia??? tsts ti anthropoi ekei kato... tsts
    loipon ta mpiskota einai ta idia me ta soft king tis allatini (karatsekarismeno) kai panta uparxoun sto ntoulapi mou :) den exo mono marmite (i opos to lete ekei sto elbetia), xexe

     
  • At 9/13/2006 1:48 PM, Blogger xryc agripnia said…

    Συμπερασμα:Δεν ξαναπαω στην Αθηνα!

    :)

    (τα εβαλες στο παταρι τα βατραχοπεδιλα?)

     
  • At 9/13/2006 2:18 PM, Blogger Marina said…

    Μα να προτιμάς μιά αερογραμμή για το μπισκοτάκι..απίστευτο.
    Τα ταξί στην Αθήνα είναι τα ίδια με τη Θεσσ. Το καλοκαίρι που πήρα ένα στη Θεσσ για να με πάει στο ξενοδοχείο μου (Σέιχ Σού) μου έφαγε τ' αυτιά ο ταξιτζής για τον Δήμαρχο...έλεος, όλο βρισίδι και κάθε τόσο άφηνε το τιμόνι και φασκέλωνε το άπειρο..
    Χμμ! Για τις τιμές, είναι τσουχτερές δεν λέω!

     
  • At 9/13/2006 2:33 PM, Blogger snikolas said…

    laughing_sheep, και πολύ καλά κάνεις και νοιώθεις τύψεις! Να μου τα κρατάς άλλη φορά.

    Stavro, δεν γράφει ποιος είναι ο παραγωγός.

    Attalanti, lol, δεν το σκέφτηκα ποτέ έτσι το διόδιο!!! :)

    Spanish, πάω να πάρω.

    Gogo, ε όχι και δαρμένος!!! :)

    Jojo, τελικά όλοι μου λένε για τα ίδια μπισκοτάκια. Οπότε… μάλλον έχετε δίκιο και ήρθε η ώρα να “σηκώσω” όλα τα ράφια από τα super markets.

    Loukoumaki, ε μίλα βρε παιδί μου. Αν ξαναέρθω σπίτι σου και δεν μου προσφέρεις μπισκότο… θα σε τσακίσω. (και μετά θα φάω και τα μπισκότα σου)

    Evelina_z13, αν δεν τα δοκιμάσεις… δεν ξέρεις τι χάνεις.

    Archive, δεν είναι ακριβώς στο χέρι μου το αν θα ξανάπαω η όχι στην Αθήνα. Όχι… τα βατραχοπέδιλα δεν μπαίνουν ποτέ στο πατάρι. Είναι ετοιμοπόλεμα όλο το χρόνο.

    Marina, α ναι… εδώ φασκελώνουμε το άπειρο συχνά πυκνά! :)

     
  • At 9/13/2006 2:46 PM, Blogger €lisavet said…

    Οι ταξιτζήδες είναι διαφορετική κατηγορία ανθρώπων από μόνοι τους.
    Άλλη φιλοσοφία! Δε με ενοχλεί όταν αρχίζουν να λένε ιστορίες, τόσα έχουν δει τα μάτια τους και συνήθως το διασκεδάζω, όμως το μόνο σίγουρο είναι ότι...I hate biribiri!

    Ώστε σκοτώνεις για το μπισκοτάκι της Aegean...
    Φαντάζεσαι εκεί που ξετυλίγεις το χαρτί για να γευτείς την πρώτη μπουκιά απ'το θεσπέσιο μπισκοτάκι, να στο αρπάξει το γλυκύτατο, μελιστάλαχτο κοριτσάκι του διπλανού καθίσματος;! τι κάνεις τότε; :P

    :)

     
  • At 9/13/2006 2:59 PM, Blogger Trilian said…

    Και πάνω που θα έλεγα και εγω ζήτω το ταξί του Gelial αλλά με πρόλαβες! Καλά του έκανες πάντως άκου άμα συνηθίσεις σε ένα αμάξι… εγώ ξέρω ότι όποιος δεν έχει δεν δίνει! Όσο για το μπισκοτάκι έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ, που να δοκιμάσεις και το γλυκό που δίνουν στην Lufthansa… ΚΟΛΑΣΗ! (ένα παραδοσιακό γερμανικό σαν χαλβάς Φαρσάλων αλλά 100 φορές πιο νόστιμο!)

     
  • At 9/13/2006 6:35 PM, Blogger alienlover said…

    Ποποπο, μια καλή κουβέντα για την Αθήνα δεν είπες !!!! Δε φταίνε οι ταξιτζήδες για το μπίρι-μπίρι. Εσύ φταις που δεν έχεις μουσική στα αυτιά σου (απο κινητο με ραδιόφωνο-σχεδόν όλα έχουν- μέχρι mp3 player). Οι ταξιτζήδες είναι η ελληνική κίτρινη φυλή.-

     
  • At 9/13/2006 6:47 PM, Blogger Psipsinel said…

    re kollima me ena piskoto. :) den to exo dokimasi fisika den mporo na milo.
    oso gia ton taxitzi......tipota den exo na po

     
  • At 9/13/2006 9:42 PM, Blogger toolman said…

    doksa kai timi stous ellines tarifes!
    i kitrini fylh panta vriskei tropo na mas diaskedasei!

     
  • At 9/14/2006 12:02 AM, Anonymous Anonymous said…

    se katalabainw.. oses fores petaw me Aegean anypomonw gia to cookie episiw to zitaw kai apo filoys moy poy kserw oti tha petaksoyn me Aegean. kai gw tin patisa sto teleftaio taksidi kai moy edwsan kroyasanaki...

     
  • At 9/14/2006 12:41 AM, Blogger Johny said…

    Λοιπόν , για τα μπισκότα υπάρχει λύση.
    Ακου λοιπόν.... θα βρεις μια πολυυυυ πλούσια γυναίκα , θα την παντρευτείς και μετά θα της ζητήσεις να αγοράσει την Aegean. Ε, του κεράτα.... όλο και κάποια μπισκοτάκια θα έχουν περισσέψει....

     
  • At 9/14/2006 1:00 AM, Blogger snikolas said…

    Elisavet, ε αν είναι έτσι γλυκύτατο και μελιστάλαχτο τότε τρώω εκείνο!!! :)

    Trilian, ρε συ… εμένα με κορόιδεψαν στην Lufthansa και μου έδωσαν ένα χαζό σάντουιτς που δεν τρωγότανε με τίποτα.

    Alienlover, πλάκα πλάκα… κακός δεν πήρα τα ακουστικά από το κινητό μου.

    Psipsinel, εμπιστέψου με. Είναι απλά super wow το μπισκοτάκι.

    Toolman, η κίτρινη φυλή προσωπικά έχει πάψει εδώ και καιρό να με διασκεδάζει. Με κουράζει απίστευτα.

    Bobolito, μαζί με την trilian είμαστε 3 που το γουστάρουμε τρελά το μπισκοτάκι αυτό. Λες να είναι και άλλοι πολλοί εκεί έξω; Να κάνουμε fun club;

    Johny, ήταν τόσο απλό; Ποπο… ευχαριστώ! :))))))

     
  • At 9/14/2006 1:05 AM, Blogger KV said…

    χαχαχα
    πετάω με Aegean στις 19, λες να ζητήσω ένα ακόμα;;; Γιατί τώρα ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην τα δοκιμάσω!

     
  • At 9/14/2006 1:18 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    καλά να πάθεις, που ήρθες αθήνα και δεν πήρες ένα τηλέφωνο. θα έπαιρνα το μπαγλαμαά μου και θα ερχόμασταν να σε πάρουμε από το αεροπόρτο. σε συγχωρώ μόνο και μόνο επειδή ήρθες αυθημερόν. :)

     
  • At 9/14/2006 4:30 PM, Blogger tzo said…

    Με έχεις προβληματίσει με αυτό το μπισκοτάκι δεν θυμάμαι αν έχω δοκιμάσει... Όσο για την Αθήνα τι να σε πω και εγώ που από δω δεν είμαι και λέω ότι μου αρέσει....!

     
  • At 9/17/2006 7:35 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    Στην Αθήνα εμένα μου είχε κάνει πολύ εντύπωση το ότι σε μεγάλες πινακίδες στο λιμάνι λέει οτι με ταξί "η διαδροομή Λιμάνι-ΚΤΕΛ έχει εκτιμόμενη αξία 25 ευρώ" (πχ) και το εκτιμόμενη αξία έγινε fixed ταρίφα..

    Μήπως εγώ δεν το συνέλαβα σωστά;

    Μπορεί να μην λέει εκτιμόμενη αξία, αλλά λέει κάτι με ίδιο νόημα..

     
  • At 9/17/2006 8:50 PM, Blogger m@ri@ said…

    κάτσε για να καταλάβω γιατί είμαι ακόμα στη nirvana των προσφατων διακοπών..
    Λατρεύεις τα μπισκοτάκια της Aegean(κι όχι αδίκως)
    Σιχαίνεσαι το μουρμουρητό στους ταρίφες(κι όχι αδίκως)

    ααα,τώρα κατάλαβα...
    Σιχαίνεσαι την Αθήνα(αδίκως),γι'αυτό κι όλα αυτά τα παθαίνεις (δικαίως)
    :)
    καλό -χαλαρό- χειμώνα,by the way

     
  • At 9/19/2006 11:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Me to biskotaki exw kai egw kollhma kai einai soft kings to portokali kouti (oxi me portokali,alla me karamela)..Twra,oson afora ton tarhfa as'ta na pane..

     
  • At 9/20/2006 11:51 AM, Blogger Trilian said…

    τι έγινε που χάθηκες; σου έφαγε κανείς το μπισκοτάκι σε άλλο ταξίδι και σε πήγαν μέσα για ανθρωποκτονία;

     
  • At 9/21/2006 2:21 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    μπισκοτακι;
    καφε;
    ;p

     
  • At 9/24/2006 11:14 AM, Blogger snikolas said…

    Kv, και πολύ καλά θα κάνεις να τα δοκιμάσεις.

    Gelial, έλα ρε γκρίνια… αφού ξέρεις πως αν ήταν να κάτσω περισσότερο θα έπαιρνα τηλέφωνο.

    Allintil, αν το είχες δοκιμάσει θα σου είχε αρέσει σίγουρα.

    Stavro, ούτε που πρόσεξα τι λέει η πινακίδα. Στην τελική… δεν πληρώνω εγώ!

    M@ri@, η Αθήνα, έχει πολλούς λόγους να με κρατάει αλλά και να με διώχνει μακριά της. Μια σχέση μίσους και πάθους ένα πράγμα! :)

    Justelene, μετά από τα comments που έλεγαν πως είναι το μπισκοτάκι της Αλλατίνι, πήγα super market, και αγόρασα ότι βρήκα. Μάντεψε τι δεν βρήκα! Μα φυσικά δεν βρήκα αυτά με την γεύση καραμέλα!!! Τα άλλα πάντως δεν με ενθουσίασαν.

    Trilian, χάθηκα γιατί τρέχω σαν τον παλαβό με τις δουλειές μου. Ο Βέγγος πάει σε slow motion σε σχέση με μένα! :)

    Βασιλική, ναι ναι… ευχαρίστως θα πάρω. Μπισκοτάκι άσε κάτι παραπάνω! :)

     
  • At 9/25/2006 4:47 AM, Anonymous Anonymous said…

    Να κάνεις αεροπειρατεία, να ψάξεις που τα έχουν και να τα πάρεις όοοοοοοοολα!! Ιδιοφυές, ε;
    Ή, αν θες, όταν επιστρέφεις να τους τηλεφωνήσουμε για βόμβα να ξαναγυρίσουν στο αεροδρόμιο - αν το κάνουμε καμιά δεκαριά φορές, απ' τις 10 - ο θεός να τις κάνει - πτήσεις, δε θα μαζέψεις 7-8 μπισκοτάκια;
    Επίσης μπορείς να κάνεις σχέση με μια αεροσυνοδό της εταιρίας!
    (μ' ευγνωμονείς τώρα, ε; :-D)

     
  • At 9/25/2006 2:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Τα άλλα δε λένε τίποτα,αλλά τα καραμέλα..Αχ!Με βλέπω να κάνω μια στάση στο σούπερ μάρκετ πριν πάω φροντιστήριο..Ξαναψάξε..

     
  • At 9/26/2006 11:04 PM, Blogger snikolas said…

    Ανώνυμε, χωρίς εσένα δεν ξέρω πραγματικά τι θα έκανα! Ευχαριστώ. :)

    Justelene, φυσικά και θα ξαναψάξω.

     
  • At 10/05/2006 12:45 PM, Blogger Alkyoni said…

    αν το ήξερα συμπολίτη μου τόσες φορές που ανεβοκατέβηκα Αθήνα θα σου χα κρατήσει μπισκοτάκια που θα χες για πολλά χρόνια!
    Τρίτη που γύρισα από Αθήνα έκανα το λάθος να γυρίσω με Ολυμπιακές αερογραμμές και το "πλήρωσα" με 2ωρη καθυστέρηση.
    Από δω και πέρα Aegean και μπισκοτάκι για σένα.
    :)
    πολύ όμορφο το κείμενο και ναι κι εγώ αναρωτιέμαι,αν όλοι οι Αθηναίοι (λέμε τώρα όλοι οι Αθηναίοι) άντε ας το πω πιό σωστά,οι έλληνες που έτυχε να μένουν στην Αθήνα,έκαναν το στρατιωτικό τους εδώ!!!
    :) Καλό μεσημέρι

     
  • At 10/15/2006 7:08 PM, Blogger snikolas said…

    Τζίφος παιδιά! Δεν μπορώ να βρω τα μπισκότα αυτά με τίποτα. Μόνο ο Βασιλόπουλος κάτι πήγε να κάνει αλλά η πωλήτρια είπε πως φέρνουν ελάχιστα κομμάτια και εξαφανίζονται σε χρόνο dt. Με λίγα λόγια… την πάτησα!

     
  • At 10/29/2006 2:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    hey!!!

    ο μπαμπάς μου δουλεύει για την aegean και αυτή τη στιγμή που μιλάμε έχω 3 κούτες μπισκοτάκια στο σπίτι μου!!

    *ψιτ είναι soft kings!!εχει κ στο super market!!

    xxx

    maggie

     
  • At 11/10/2006 5:26 PM, Blogger snikolas said…

    Maggie, έχω φάει τον κόσμο… αλλά τα μπισκότα αυτά στην Θεσσαλονίκη δεν τα βρίσκω πουθενά!!! Μήπως να μου έλεγες πόσα θέλεις;

     

Post a Comment

<< Home