some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, February 19, 2007

5.


Αν και στα δικά μου παιχνίδια δεν συμμετέχετε… θα συνεχίσω το παιχνίδι με την αποκάλυψη των 5 προσωπικών δεδομένων!

1. Από τα 15 λεπτά δημοσιότητας που μου αναλογούν, μου απομένουν ακόμη 14 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα. Τα υπόλοιπα 10 μου τα έφαγε ένας παπάρας δημοσιογράφος ρωτώντας με για τις πιστωτικές κάρτες. ¨εσείς χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα;¨ Φυσικά τον αποστόμωσα και του χάλασα λίγο την διάθεση με την απάντηση μου: ¨Όχι, δεν χρησιμοποιώ πιστωτική κάρτα. Μόνο μετρητά!¨

2. Κάποτε… είχα μακρύ μαλλί! Μακρύ μέχρι τον ώμο όπου και φυσικά δεν μου πήγαινε καθόλου. Σε συνδυασμό όμως με την αξυρισιά μου οι γιαγιάδες φοβόντουσαν να με σηκώσουν από την θέση μου στο λεωφορείο! Κουρασμένος λοιπόν όταν γυρνούσα από το φροντιστήριο κατά τις 23:00 ήταν η καλύτερη μου.

3. Μπρατσάκια χρησιμοποίησα μόνο για το χαβαλέ. Δεν τα χρειάστηκα στην πραγματικότητα ποτέ! Στα 10 μου, κέρδιζα τους 30άρηδες στο μακροβούτι.

4. Ο μικρός Νικόλας είχε εμμονή από μικρός με το αεροπλάνο. Προ τρομοκρατίας εποχής, μπορούσες να επισκεφτείς το πιλοτήριο για μερικά λεπτά. Ακόμη μετανιώνω για την απόφαση μου να μην κάτσω στην καρέκλα του πιλότου μετά από προτροπή του ίδιου του πιλότου! Η απάντηση μου, βλέποντας κάτι βουνά απέναντι μου, ήταν: Μπα.. καλύτερα όχι, δεν έχω ξανά οδηγήσει αεροπλάνο, έχει και τα βουνά απέναντι, μη κάνω κανένα λάθος και σκοτωθούμε! Μην βαράτε ρε παιδιά… ήμουν δεν ήμουν 5!

5. Ξέρω τι θα πει αμνησία! Μια φορά λιποθύμησα και χτύπησα το κεφάλι μου πολύ σοβαρά. Όταν συνήλθα, δεν ήξερα ποια ήταν η κοπέλα απέναντι μου (η τότε κοπέλα μου). Δεν ήξερα που είμαι, τι κάνω εκεί κτλ. Επικρατούσε μέσα μου μόνο το ένστικτο της επιβίωσης! Δεν απαντούσα στις ερωτήσεις της κοπέλας μου γιατί δεν την ήξερα! Έψαχνα να βρω τρόπους διαφυγής, αναρωτιόμουν αν έχω χρήματα επάνω μου και μέσα μου σχεδίαζα κάθε δυνατό σενάριο επιβίωσης. Ευτυχώς η μνήμη μου επανήλθε στο πεντάλεπτο. Δε θα ξεχάσω ποτέ την αίσθηση του να τρέχει το μυαλό με τρελές ταχύτητες για να βρει τρόπο να αντεπεξέλθει στα νέα δεδομένα.

Και παραδίδω την σκυτάλη στους: Elisavet, Yo!reekas, netkerveros, loukoumaki, tanila.

36 Comments:

  • At 2/19/2007 6:09 PM, Blogger patsiouri said…

    Άχ Νικόλα μου εγώ ήθελα πολύ να σκιτσάρω αλλά λείπω τριήμερο και δυστυχώς ούτε ο συνοδός μου σκμπάζει από τέτοια!!

    Αύριο θα γυρίσω στη λατρευτήηηηη Αθήνα μας, αλλά μπήκα στον πειρασμό να σας έρθω γιατί στο χωριό 10 μονίμων κατοίκων στα 1800 πάνω, υπάρχει wireless φίλε με εμβέλεια μέχρι και το διπλανό χωριό! Έχω πάθει πλάκα!

    Ανατρίχιασα με την περιπέτεια της μνήμης σου, σά να το έπαθα εγώ...

     
  • At 2/19/2007 11:57 PM, Blogger Nathalie said…

    To pio periergo top5 pou exw diavasei ws twra! Poly gelio se orismena shmeia.. Exeis ki esy kati ebeiries vre paidi mou.. (Justelene)

     
  • At 2/20/2007 12:46 AM, Anonymous Anonymous said…

    χαχαχαχα! σωστά, μην πάρεις στο λαιμό σου τόσους επιβάτες! τι γλυκό πεντάχρονο...
    --
    αυτό με τη μνημη και το έντστικτο της επιβίωσης πολύ εντυπωσιακό....

     
  • At 2/20/2007 7:37 AM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, δεν ξέρω τι θα κάνεις… και το στρατό αν θέλεις να επιστρατεύσεις αλλά σκιτσάκι θα στείλεις!

    Justelene, ναι ε; το πιο περίεργο; Το παίρνω ως φιλοφρόνηση. :)

    Deadend mind, πίστεψε με μπορεί να είναι εντυπωσιακό αλλά αν το ζήσεις είναι τρομακτικό.

     
  • At 2/20/2007 11:05 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Ελπίζω να μην πάθεις κάτι ανάλογο με το 5 μέχρι να βγάλεις το αποτέλεσμα του διαγωνισμού...:ΡΡΡ

     
  • At 2/20/2007 11:27 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    το Νο 5 με τρόμαξε είναι η αλήθεια, δεν θα ήθελα να έχω παρόμοια εμπειρία... (προσπαθώ να συγκεντρωθώ να σου στείλω σκιτσάκι μια και είμαι πλέον στο γραφείο - όλα τα καλά εκεί γίνονται...)

     
  • At 2/20/2007 11:49 AM, Blogger NetKerveros said…

    Thanks buddy!!!

     
  • At 2/20/2007 12:08 PM, Blogger Tanila said…

    Έλω μωλέ, μη μου θυμώνεις!
    Δεν έχω σκάνερ, δεν έχω ούτε την τεχνογνωσία και τα υλικά για να περάσω δεδομένα από το κινητό μου στο πισί.

     
  • At 2/20/2007 3:24 PM, Blogger jul said…

    Καλα Νικόλα μου, το πιο απίστευτο ΤΟΡ 5 που εχω διαβάσει... τι να πω, για την αμνησία, τα μπρατσάκια? Τι να πρωτοπω!@!!!!!

     
  • At 2/20/2007 4:07 PM, Blogger €lisavet said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 2/20/2007 4:17 PM, Blogger €lisavet said…

    Με το 4 ξεράθηκα να γελάω...! Απερίγραπτος από μικρός! :**

     
  • At 2/20/2007 4:24 PM, Blogger Marina said…

    Αξύριστε μαλλούρα, δεν ντράπηκες να τρομάζεις τη γιαγιά!

    Γι αυτό χτύπησες τη κεφάλα σου όταν πήγες στη Πλάκα τις αποκριές, είχες ήδη συννενοηθεί με τον κολλητό σου να σου βαρέσει σφυριά ώστε να προσποιηθείς ότι ΤΗΝ ξέχασες μπάς και την ξεφορτωθείς..

     
  • At 2/20/2007 4:50 PM, Blogger Trilian said…

    "Αν και στα δικά μου παιχνίδια δεν συμμετέχετε…"
    κατα το : "μου πηραν το κουλουουουρι μουουου"? :P

     
  • At 2/20/2007 7:25 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, μπα… δε νομίζω! :)

    Blueprints, πίστεψε με είναι ο ΑΠΟΛΥΤΟΣ τρόμος. Το μυαλό σου πάει με 100000 στροφές το δευτερόλεπτο και είσαι απίστευτα επιφυλακτικός και επιθετικός. Είσαι πραγματικά έτοιμος για πόλεμο!

    Netkerveros, παρακαλώ, παρακαλώ, περιμένω τα 5! :)

    Tanila, όλο κάτι τέτοιες δικαιολογίες μου λέτε. Αρνούμαι πεισματικά να σας πιστέψω!!! :p

    Julia, thanks. :)

    Elisavet, απερίγραπτος; Τι θες να πεις; Ε; ε; :)

    Marina, πολύ καλό το σενάριο. Έχεις σχέση με τον Φώσκολο; :)

    Trilian, mmmmmm εξυπνάδες! :p

     
  • At 2/20/2007 8:52 PM, Blogger didymous skulls said…

    νικόλα πες μας άλλα 5???? πληηζζζζ

     
  • At 2/20/2007 9:01 PM, Blogger alienlover said…

    wraia 5ada !!! auto me to aeroplano polu gelioo!!! prepei na isouna polu gluko paidaki ^^

     
  • At 2/20/2007 11:13 PM, Blogger Ε.Α. said…

    ok ta "5 facts on snikolas" (*thymizei E!ntertainment Channel), egw perimenw ki alles (!) sintages

    kalh sarakosth Nikola & guests!

     
  • At 2/21/2007 2:01 AM, Blogger tzo said…

    Αμνησία..... πωπω!!!!!
    Καλά δεν μπορώ με τίποτα να σε φανταστώ με μακρύ μαλλί! Ειληκρινά θέλω φώτο!

     
  • At 2/21/2007 4:16 AM, Blogger Psipsinel said…

    ego apo tin alli tha ithela na mas valis mia fotografia me to makri malli!!!!!

     
  • At 2/21/2007 8:20 AM, Blogger snikolas said…

    Didymous skulls, μη μου το κάνεις αυτό! Θα μας πάρουν με τις πέτρες.

    Alienlover, μετά χάλασα! Γιατί δεν το είπες; :p

    The espressionist, entertainment channel? :)

    Allitnil, ειλικρινά δεν υπάρχει περίπτωση να σου στείλω. Μετά θα με εκβιάζεις σε ξέρω!!!

    Psipsinel, παιδάκι μου θέλεις να γίνω ρεζίλι; Αφού σας λέω ρε παιδιά δεν μου πήγαινε καθόλου.

     
  • At 2/21/2007 9:43 AM, Blogger Crucilla said…

    Θέμα για το διαγωνισμό σκίτσου...
    Ο Σνικόλας με μακρύ μαλλί!

     
  • At 2/21/2007 12:34 PM, Blogger Blogaki said…

    Ωχ! Φοβερό αυτό με την αμνησία!! Εγώ θα είχα κατατρομάξει!!!
    Πάντως με το χτύπημα εξηγούνται πολλά...!!:p

     
  • At 2/21/2007 2:01 PM, Blogger Attalanti said…

    Μικρέ Νικόλα, πολύ χαίρομαι που δεν έχεις μεγαλώσει. :)

     
  • At 2/21/2007 5:22 PM, Blogger patsiouri said…

    To σαββατοκύριακο θα έχω βοήθεια, προλαβαίνω?????

     
  • At 2/21/2007 8:14 PM, Blogger Unknown said…

    Nikola sou esteila sto mail sou kati gia to diagonismo :)

     
  • At 2/21/2007 9:07 PM, Blogger snikolas said…

    Crucilla, έλα τώρα με τις ιδέες τις περίεργες! :p

    Blogaki, και εσύ;

    Attalanti, εσύ χαίρεσαι εγώ χαίρομαι… μερικοί όμως δεν το χαίρονται καθόλου!!! Δεν πειράζει όμως.

    Patsiouri, δεν ξέρω αν έχεις χρόνο… θα εξαρτηθεί και από τους άλλους. Αν όλα πάνε όμως όπως τα περιμένω… αύριο είναι η τελευταία σου μέρα!

    Marilena, δεν είναι σκίτσο αλλά θα το βάλω γιατί απλά και μόνο το προσπάθησες. ;)

     
  • At 2/21/2007 9:12 PM, Blogger patsiouri said…

    Φτού!

     
  • At 2/21/2007 10:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    χεχεχεχχε
    απο οτι καταλαβα το νο.5 εχει κανει παταγο!
    εσυ και η σαννελ΄!

    πρεπει να ειναι απιστευτο συναισθημα
    ...τρομακτικα απιστευτο....

    υ.σ.
    θελώ πολυ να στειλω σκοτσο αλλα δυσκολευομαι λογω σκανερ... :(
    ισως προλαβω

     
  • At 2/22/2007 10:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    για το 5 βεβαίως βεβαίως...πρέπει να ένιωσες πολύ άσχημα.

    κάτσε τώρα γιατί θα πέσει φωτιά να με κάψει...σχολίασα στο μπλόγκ σου τσκ τσκ τσκ!

     
  • At 2/22/2007 12:07 PM, Blogger billzouk said…

    Πολυ ωραιες οι πεντε πληροφοριες! Αν & οντως η πεμπτη ειναι τρομαχτικη, δεν παυει να ειναι μια δυνατη εμπειρια.
    Οσο για το σκιτσο δεν εχω σκανερ, οποτε...

     
  • At 2/22/2007 4:23 PM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, ξελευτερία; :)

    Pele, είναι όντως απίστευτο το συναίσθημα.

    M13, άσχημα όχι, έτοιμος για πόλεμο ναι!

    Billzouk, από τις δυνατότερες που έχω ζήσει.

     
  • At 2/22/2007 4:39 PM, Blogger jojo said…

    ωστε εσύ ησουν εκείνος ο αστέρας που φώτισε τις τηλεοράσεις με την παρουσία του για λίγα δευτερόλεπτα και την αποστομωτική του απάντηση?
    έπρεπε να το καταλάβω!

    ελπίζω το μαλλί να το κράτησες σε κοτσίδα μετά το κούρεμα...

    δεν εκπλήσσομαι για τα μπρατσάκια, δεν σε φανταζόμουνα ποτέ με μπρατσάκια... με μπουκάλα μόνο και αναπνευστήρα!

    για την αμνησία δεν έχω να πω κάτι πέρα απο το "ωωωω!.... σοβαρά?"
    εγώ το μόνο που έχω πάθει είναι να υπνοβατήσω χωρίς να το καταλάβω παρα μόνο όταν ξύπνησα το άλλο πρωί σε άλλο χώρο απο αυτόν που κοιμήθηκα. -και ξέχασα να το βάλω στην πυραμίδα μου-

    (αν σου πω οτι παρόλο που ζωγραφίζω δεν σκιτσάρω γιατί δεν μου βγαίνει, θα με πιστέψεις?

    πολύ το στεναχωριέμαι που δεν παίρνω μέρος στο δικό σου παιχνίδι...
    όμως θα ψηφίσω όταν έρθει η ώρα!)

     
  • At 2/23/2007 5:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Το 2 θέλω να το δωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!;pp

    (Τι να σου κάνω...Με πέτυχες σε ταξίδι.Έχασες την ευκαιρία να θαυμάσεις το σκίτσο μου...;ppp)

     
  • At 2/24/2007 12:06 AM, Blogger Καπετάνισσα said…

    Ευχή:
    Την επόμενη φορά που θα λιποθυμήσεις, να είναι εμπρός στη θέα εξαίσιας καλλονής, η οποία -ως άλλος πρίγκηψ- θα σου επαναφέρει το μνημονικό με βαθύ φλογερό φιλί!



    (Και μετά... ξύπνησες που λένε!)

     
  • At 2/24/2007 3:34 PM, Blogger snikolas said…

    Jojo, είχα κρατήσει για λίγο την κοτσίδα για το χαβαλέ της υπόθεσης αλλά πήρε δρόμο για την χωματερή! :)

    Evelina_z13, θα μείνεις με την όρεξη!

    Καπετάνισσα, κάπως έτσι έγινε και την πρώτη φορά.

     
  • At 2/26/2007 11:34 PM, Blogger loukoumaki said…

    Ελα τρελό αγόρι, thanks για την πάσα :)η επιθυμία σου διαταγή! Τα 5 σου είναι τέλεια γιατι είναι 100% Νικόλας!

     

Post a Comment

<< Home