some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Thursday, February 01, 2007

Μαθήματα μαγειρικής part one.

Ήρθε η ώρα να αποκαλύψω στην blogόσφαιρα πως κατέχω τα μυστικά της μαγειρικής. Όσοι είχαν την τύχη να δοκιμάσουν από τα χεράκια μου τις εξαίσιες συνταγές μου, έχουν να λένε. Κάποιοι φυσικά, δεν άντεξαν την θεϊκή γεύση και την “έκαναν” για το Άγιο όρος, άλλοι κατέληξαν στο τρελάδικο προσπαθώντας να καταφέρουν να αναπαράγουν την ίδια ακριβώς συνταγή που είχαν την τύχη να δοκιμάσουν. Να φανταστείτε η CIA πλήρωσε την Nasa να κατασκευάσει ειδικό δορυφόρο που παρακολουθούσε από πού προμηθεύομαι τα υλικά μου. Ο θρύλος λέει, πως η βασίλισσα της Αγγλίας οφείλει την μακροζωία της γιατί έχει βάλει πράκτορες της MI5 (λογικά έχει επιστρατεύσει και τον bond), να μάθει το μεγάλο μυστικό μου. Αν δεν μάθει το μυστικό λέει, δεν θα πεθάνει!

Υλικά που θα χρειαστείτε:

  1. Μερικές φρυγανιές.
  2. 1 κουτί La vache qui rit.
  3. Φρέσκο κόκκινο, μαύρο, άσπρο και πράσινο πιπέρι.
  4. 1 μαχαίρι για βούτυρο.
  5. 1 πιάτο.

Εκτέλεση:

Απλώνετε με το μαχαίρι πάνω στην φρυγανιά 1 τυράκι La vache qui rit. Στριφογυρνάτε μερικές φορές το καπάκι του μύλου για το πιπέρι μέχρι να πέσει η επιθυμητή ποσότητα πιπεριού και τοποθετείτε την φρυγανιά στο πιάτο. Επαναλάβατε την διαδικασία μέχρι να κουραστείτε η να τελειώσουν τα La vache qui rit! Παίρνετε το πιάτο με τις φρυγανιές και κάθεστε μπροστά στο pc σας, καλή όρεξη και καλό blogging.

Ps
. Αφού αποφάσισα να αποκαλύψω τα μυστικά της μαγειρικής μου, καταλαβαίνω πως τώρα θα αχρηστευτεί ο δορυφόρος της CIA, ο Bond θα ψάχνει στον Αγγελιοφόρο για δουλειά κτλ. Αλλά τι να κάνουμε; Αυτά έχει η ζωή.

Labels:

57 Comments:

  • At 2/01/2007 11:36 PM, Blogger didymous skulls said…

    η φοτό μου 'κανε κάτι σε κεϊκάκι και καταχάρηκα! τι την ήθελες τη συνταγή δίπλα??? γιατί δεν άφησες τη φαντασία μας να οργιάσει....? ε?

     
  • At 2/02/2007 12:59 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Ουφ...
    Είδα και το θέμα και είχα αρχίσει να ανησυχώ...γιατί από μέρες σκέφτομαι ότι θέλω κι εγώ να βάζω συνταγές...πραγματικές συνταγές μετά συγχωρήσεως.

    Βέβαια οι δικές μου απομακρύνουν τον μπλόγκερ από το πισί του λίγο παραπάρνω χρόνο... αλλά το αποτέλεσμα αξίζει τη μικρή αυτή αποχή.

    Ελπίζω ο μπλόγκερ που θα ετοιμάσει το δικό σου πιάτο να έχει φροντίσει δίπλα του να έχει και μια κανάτα με νερό...είναι πολύ και το πιπέρι...
    :ΡΡΡ

     
  • At 2/02/2007 1:28 AM, Blogger alienlover said…

    το άσπρο όντως μοιάζει με icing από κανένα muffin...
    να αρχίσουμε να κλαίμε τη βασίλισσα;

     
  • At 2/02/2007 1:33 AM, Blogger Georgia said…

    Δύσκολο ακούγεται γμτ!! Κάτι πιο εύκολο για μας τους κοινούς θνητούς κύριε Μαμαλάκη μου?! ;)

     
  • At 2/02/2007 1:37 AM, Blogger Ε.Α. said…

    Intriguing!

    Nicolas, virtually perfect in each and every possible culinary way.

    sou tin klevw tin sintagi!

     
  • At 2/02/2007 1:45 AM, Blogger snikolas said…

    Didymous skulls, την επόμενη φορά λες να βάλω μόνο την φωτογραφία και να αφήσω εσάς να βρείτε την συνταγή; Καλή ιδέα. Θα γίνει και αυτό! :)

    Σπιτόγατε, περιμένω και τις δικές σου συνταγές (για να “χώσω” κάποιον άλλον να μου τις κάνει) :p

    Alienlover, μπα… δεν νομίζω, έχω πολλά να αποκαλύψω ακόμη!

    Georgia, το ξέρω, το ξέρω… είναι δύσκολη συνταγή αλλά με λίγη προσπάθεια θα τα καταφέρεις!!! :p

    The espressionist, κλέβεις την συνταγή; Θα μιλήσεις με τους δικηγόρους μου! (όπως βλέπεις τα καλά σου λόγια δεν έπιασαν ως αντιπερισπασμός και δεν θαμπώθηκα για να περάσει η κλεψιά απαρατήρητη) :)

     
  • At 2/02/2007 6:22 AM, Blogger Psipsinel said…

    ti ine touto pedaki mou? syntagi? i odigies pos na alipsoume tiri tin frigania..me apogoitevis...ts ts ts

     
  • At 2/02/2007 9:17 AM, Blogger Tanila said…

    Διαμαρτύρομαι! Η φωτό είναι παραπλανητική. ΑΥΤΟ ΔΕΝ είναι φρυγανιά ακριβώς. Ντακο-φέρνει.

     
  • At 2/02/2007 9:25 AM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Μαγειρεύεις;;; Σε θαυμάζω!

     
  • At 2/02/2007 9:36 AM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel, ξέρεις πόσο δύσκολο είναι να αλείψεις το τυράκι στην φρυγανιά; :p

    Tanila, έλα τώρα που θα βγάλεις την φωτογραφία μου παραπλανητική! Τέλος πάντων, αν θες να προχωρήσεις σε περαιτέρω διαμαρτυρία, έλα με χαρτόσημο των 50ευρώ, φωτογραφία ανφάς και προφίλ, δήλωση του νόμου 105 επικυρωμένη από το αστυνομικό τμήμα της γειτονιάς σου και να συνοδεύεσαι από τους κηδεμόνες σου. :)

    Θεριό ανήμερο, με δουλεύεις ε; Δεν μπορεί! :)

     
  • At 2/02/2007 10:18 AM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Καθόλου, ίσα ίσα που ανυπομονώ να με φιλέψεις κιόλας!

     
  • At 2/02/2007 10:45 AM, Blogger Trilian said…

    Κοίτα να δεις που στην φωτογραφία έμοιαζε να είναι λιιιιίγο πιο πολύπλοκο… δεν ξέρω τι σε ώθησε να αποκαλύψεις έτσι απερίσκεπτα τα μυστικά σου αλλά να ξέρεις ότι η Βασίλισσα καθόλου δεν θα το εκτιμήσει… ξέχνα το… Sir δεν πρόκειται να σε κάνει τώρα πια!!!

     
  • At 2/02/2007 11:05 AM, Blogger proserpina said…

    Πωωω, συνταγές! Ο μικρός Νικόλας, εκτός απο τη θάλασσα, τώρα κατακτά και την τέχνη της μαγειρικής! (πάντως, δίκιο έχουν τα παιδιά, αυτό το πράμα φρυγανιά δε το λές, σαν ντάκος είναι, εκτός και είναι κάτι καινούργιες που έχω σταμπάρει, που είναι και ολικής αλέσεως, ή κάτι τέτοιο, και είναι στρογγυλές)

     
  • At 2/02/2007 11:32 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    καλά, κι εσύ ιντερνετικά μαγειρεύεις, σαν την τρίλιαν. έτσι μπορώ να σου φτιάξω εγώ παπάδες και να σου βάλω και φωτό τι ωραίο που θα δείχνει!
    (άπιστος θωμάς ο γιωρίκας)

     
  • At 2/02/2007 12:32 PM, Blogger NetKerveros said…

    Τέλεια η συνταγή!!! Τρέχω στην κουζίνα να αρχίσω τα πασαλείμματα!!!

     
  • At 2/02/2007 1:11 PM, Blogger Blogaki said…

    Επιτέλους! Ένας άντρας που μαγειρεύει! Για πες λοιπά περιουσιακά στοιχεία γιατί κάτι μου΄ρθε τώρα...!

     
  • At 2/02/2007 2:33 PM, Blogger tzo said…

    Μμμμμμμμμμμμμμμμμμμ! Κι είναι και μεσημέρι και πεινάααααααω!
    Θα πάω να εφαρμόσω τώωωωωωωωρα την μυστική συνταγή, δεν πιστεύω μετά από αυτό να βρεθώ και εγώ στο Άγιο όρος;
    Όχι τίποτε άλλο θα πρέπει να προηγηθεί επέμβαση αλλαγής φίλου και δεν έχω λεφτά αυτήν την περίοδο!!!

     
  • At 2/02/2007 2:45 PM, Blogger 30aris said…

    Πραγματικά ντακοφέρνει η φρυγανιά σου. Άσε και με έχει κόψει λόρδα μεσημεριάτικα. Στο τσακ είμαι να κάνω επιδρομή στο ψυγείο του γραφείου και να ρημάξω τα φαγητά των συναδέλφων!!!!

     
  • At 2/02/2007 2:48 PM, Blogger snikolas said…

    Θεριό ανήμερο, θα οργανώσω bloboσυνάντηση με μπουφέ made in snikolas! :)

    Trilian, μα με έχει κάνει sir εδώ και πολύ καιρό. Μετά την τελετή με ρώτησε τα μυστικά της μαγειρικής μου και όταν είδε πως τα μασούσα και δεν της έλεγα τίποτα σκύλιασε!

    Proserpina, εσύ θα πας πολύ μπροστά! Αν χρειαστώ βοηθό έχεις κερδίσει την θέση. Μα τι μάτι είναι αυτό;

    Yo!reeka, αποφάσισε, η Γιωρίκα θα σε λέμε η Θωμά!!! :p

    Netkerveros, με προσοχή! Εγώ εκπαιδεύτηκα από τους καλύτερους στα πασαλείμματα! :)

    Blogaki, να περιμένεις επίσκεψη από τον μπάτλερ μου μέσα στο Σαββατοκύριακο. Θα σου αφήσει έναν ντοσιέ με τις πληροφορίες που ζήτησες! :)

    Allitnil, στο άγιο όρος όχι αλλά μην πέσεις στην κατηγορία Νο2 [you know treladiko?] :)

    30aris, όρμα τα ρε μην μασάς!

     
  • At 2/02/2007 3:20 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    νάσαι καλά Νικόλα, μ'έκανες να γελάσω μεσημεριάτικα - ειδικά τα βήματα 4 & 5 απίστευτα. Μόνο μην πάρει τη συνταγή σου καμιά Βέφα και την παρουσιάσει ως δική της και χάσεις και τα δικαιώματα βρε παιδί; (είδες με τον πρόβατο και τις εφευρέσεις που έκλεψε από μια ιστορία σου...)

     
  • At 2/02/2007 3:22 PM, Blogger Unknown said…

    Νικόλα καταπληκτική συνταγή!

    Θα έρθεις να μας την μαγειρέψεις στο Νηστικό Αρκούδι?

    Τέτοια αριστουργήματα δεν πρέπει να μένουν κρυμμένα- πρέπει να βγαίνουν στο γυαλί!

    Φιλιά

     
  • At 2/02/2007 6:23 PM, Blogger Butterfly said…

    Τις φωτογραφικές σου ικανότητες τις γνώριζα. Τώρα ανακάλυψα και τις μαγειρικές!!!!!!
    Σαν γνήσια σεφ όμως έχω να κάνω μια παρατήρηση: Πρέπει να επιπλήξεις τον μπάτλερ σου (που κάνει τις προμήθειες των υλικών) γιατί στην ανάμιξη των πιπεριών υπερτερεί το πράσινο (όπως φαίνεται στην φωτο), με αποτέλεσμα να είναι λιγουλάκι πιο καυτερό το μίγμα

     
  • At 2/02/2007 8:50 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Είσαι Καλλιτέχνης!

     
  • At 2/02/2007 8:50 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 2/02/2007 8:50 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 2/02/2007 10:40 PM, Blogger Sophia said…

    Χμ.... Interesting... very interesting... Αντικατέστησε το τυράκι με La vache qui rit με πιπεριά (και καλά καυτερό, μούσια...) και επανέλαβε τη διαδικασία. Σερβίρισέ το σε πιάτο διακοσμημένο με μια ιδέα άνιθο. Συνόδευσε με λευκό κρασί.
    ;-D

     
  • At 2/03/2007 12:45 AM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, χαίρομαι που γέλασες! Αυτός ήταν και ο σκοπός άλλωστε.

    Stavroula, πολύ ευχαρίστως να την παρουσιάσει ο σκύλος στο νηστικό αρκούδι. Να μου το πεις όμως ε; :)

    Butterfly, ο μπάτλερ θα πάρει αύξηση γιατί ΠΡΕΠΕΙ να είναι πιο καυτερό το μίγμα. Τα γαλακτοκομικά-τυροκομικά δεν αφήνουν το πιπέρι να αναδείξει την πραγματική του δύναμη.

    Juanita, εσύ είσαι καλλιτέχνης, όχι εγώ.

    Sophia, tempting! :)

     
  • At 2/03/2007 1:05 AM, Anonymous Anonymous said…

    εγώ τώρα για καλό ήρθα εδώ;; και το 'πε ο σπιτόγατος, ότι εσύ τον ώθησες να γράψει τη συνταγή του! εμ, τι μπήκα, συνταγή θα δω, και είναι κι εύκολη και λαχταριστή! μέχρι να τελειώσει η δίαιτα σε αφορίζω, εσένα και τους πειρασμούς σου. μια τα απειλητικά σαντουιτσάκια, μια τα καυτερά λαβασκυράκια, δε γίνεται έτσι δουλειά :ΡΡΡ

     
  • At 2/03/2007 10:43 AM, Blogger Attalanti said…

    Κοίτα τί ωραίο. όμορφο και απλό - από τα αγαπημένα μου είδη συνταγών (αυτά που έχουν μέχρι τρία υλικά).

    θενκ γιου, ντήαρ!

     
  • At 2/03/2007 11:24 AM, Blogger proserpina said…

    Μερσί κύριε snikola, μερσί! Στη διάθεσή σας...
    (απο μαγειρική καλά πάω, το θέμα είναι οτι τα τρώω κιόλας μετά - αλλά τι να κάνουμε; στο κάτω κάτω έχετε δει κανένα σεφ να είναι σαν οδοντογλυφίδα; lol)

     
  • At 2/03/2007 11:47 AM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    ευκολο,γρηγορο,νοστιμο.
    θα το δοκιμασω.

     
  • At 2/03/2007 2:20 PM, Blogger Marina said…

    Συγχαρητήρια. Βρήκες την τέλεια συνταγή για φαγητό προ του Πισιού. Θέλεις όμως και ποτάκι. Μια μπυρίτσα? Η λίγο κόκκινο κρασί?
    Και μετά, και μετά?
    Επιβάλλεται λίγο γλυκό.
    Ενα κεϊκ βανίλια-σοκολάτα, έτοιμο φυσικά, σε φέτες. Ρίξε λίγο Disarrono απο πάνω ή κονιάκ..
    Τσιγάρο ή και πουράκι για το τέλος..

     
  • At 2/03/2007 3:04 PM, Blogger snikolas said…

    Deadend, μα αυτή η συνταγή μπορεί να γίνει και διαίτης! La vashe qui rit light! :)

    Attalanti, παρακαλώ! :)

    Proserpina, και καλά κάνεις και τα τρως. Τι τα μαγειρεύεις; Για να τα κοιτάς; Η για να τα τρώνε οι άλλοι; Δεν λέει! :p

    Onomatodosia, να το δοκιμάσεις!

    Marina, το ποτό το αφήνω στην όρεξη του κάθε ένα. Όσο για το τσιγάρο και το πουράκι, δύτης και να καπνίζει γίνεται; Δεν γίνεται!

     
  • At 2/03/2007 3:35 PM, Blogger patsiouri said…

    Χα! Εγώ λίγες μέρες πρίν έφτιαξα το πρώτο μου παστίτσιο και ένα έχω να καταγγείλω:
    ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΑΣ που κλεισμένη στην κουζινίτσα της νομίζει πως κάνει κάτι συγκλονιστικό και τρομοκρατεί και μας τις κακομοίρες! Απλά ήταν ένα τίποτα, εκτός από ένα κάρο πλύσιμο που έχεις μετά...( και τη μπεσαμέλ μόνη μου, έτσι???)
    Την έχω ψωνίσει τόσο πολύ που μπάμ μπάμ έφτιαξα τέτοια υπερπαραγωγή που σκέφτομαι κάτι διαλόγους που άκουγα όταν δέν ήξερα να μαγειρεύω από φίλες και συνειδητοποιώ πως είχαν ένα υφάκι λές και ανέλυαν τα μυστικά του κράτους, τοΤΙΠΟΤΑ ήταν παιδιά!
    Γι αυτό μαγειρέψτε όλοι και μήν τους φοβάστε και να δίνετε και τίτλους στα φαγητά σας, σας αποθεώνουν όλοι όπως τον οικοδεσπότη μας!
    Όταν είπα στους φίλους μου, "έχω τηγανίσει πατάτες και από πάνω έριξα λίγο κασέρι και βούτυρο και τις έβαλα στο φούρνο κανείς δέν ενθουσιάστηκε...
    Όταν σε μία παρέα με κλώσσες ανέφερα το " σουφλέ πατάτας α λα κρέμ" την επομένη πέσανε βροχή τα τηλέφωνα από τις βλαμμένες!Όλα μάρκετινγκ ρε γαμώτο, όλα!

     
  • At 2/03/2007 5:57 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Μμμ....
    ενδιαφέρον αυτό το σουφλέ πατάτας...

    Λοιπόν αφού ο Νικόλας έκανε την αρχή, ας βάλουμε συνταγές όλοι όσοι ξέρουμε για να βοηθήσουμε και τους υπόλοιπους συνιστολόγους να μάθουν να μαγειρεύουν εύκολες και νόστιμες συνταγές. Εγώ το έκανα ήδη... ;)

     
  • At 2/03/2007 8:02 PM, Blogger patsiouri said…

    Τηγανίζεις πολλές-πολλές πατάτες, τις πετάς σε ένα πυρέξ και από πάνω ρίχνεις λιωμένο βούτυρο και τις σκεπάζεις με κασέρι. Πετάς το πυρεξάκι στο φούρνο μέχρι να λιώσει το κασέρι, γύρω στο 10λεπτο, είναι σούπερ,ειδικά αν ρίξεις και λίγη ρίγανη από πάνω..Η κρέμα γάλακτος είναι άσχετη αλλά ρίχνω 2-3 τζούρες για να δικαιολογήσω το α λα κρέμ, ακούγεται πιό high society, έτσι δέν είναι?

    Καλή η ιδέα σου φίλε μου σπιτόγατε, περιμένω κι εγώ συνταγή, να θυμάσαι ότι μισώ τα αλλαντικά!

     
  • At 2/04/2007 9:28 AM, Blogger Unknown said…

    lOlOlOl
    Είσαι φοβερός!!!!
    Να προσθέσω την παραλλαγή της συνταγής από αλμυρό σε γλυκό: Φρυγανιές με MERENDA!!!

     
  • At 2/04/2007 12:25 PM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, μήπως είσαι ταλεντάκι στην μαγειρική και δεν το ήξερες; Μήπως ανακάλυψες τον Μαμαλάκη + Βέφα μέσα σου;

    Σπιτόγατε, είναι πολύ καλή η ιδέα σου αλλά σε πρόλαβαν! Ρίξε μια ματιά εδώ: http://hungryforhungry.blogspot.com/

    Patsiouri, μισείς τα αλλαντικά;;;;;;; Ω θεέ μου… Σε παρακαλώ πολύ να μου κάνεις μια λίστα με τα φαγητά που δεν τρως.

    Marilena, υποκλίνομαι στις μαγειρικές σας ικανότητες. Αλλά να κάνω μια μικρή αλλαγή; Από merenda να το κάνουμε nutella;

     
  • At 2/04/2007 1:43 PM, Blogger Cinematia said…

    Αν δεν τα καταφέρω να σου τηλ.;
    Φαντάζομαι οτι ειναι πολύ νόστημο..ποιος είπε ότι τα έυκολα και απλά είναι άγευστα;;
    Καλή Κυριακή

     
  • At 2/04/2007 7:25 PM, Blogger Marina said…

    Νικολάκη, μπορώ να χρησιμοποιήσω τον χώρο σου για μερικές συμβουλές σε οσες/όσους δεν μαγειρεύουν?
    Κορίτσια να τα φτιάχνεται με άντρες μάγειρες. Ποτέ δεν θα πεινάσετε. Ασε που θα σας "ταϊζουν φράουλες με σοκολάτα"..
    Αγόρια, το να τα φτιάξετε με μαγείρισσα είναι όλα τα λεφτά. Αυτές ξέρουν και να ζούν και να χαίρονται τη ζωή.

     
  • At 2/04/2007 7:59 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Νικόλα έχεις δίκιο. Και δεν είναι μόνο αυτό. Έχω εντοπίσει αρκετά άλλα μαγειρικά βλόγια, αλλά μετά την πρόταση. Την αποσύρω λοιπόν. Έχουν αναλάβει οι ειδικοί να μας μορφώσουν...;)

     
  • At 2/04/2007 8:02 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Δες κι αυτό:

    http://nosyparker-mageiremata.blogspot.com/

     
  • At 2/05/2007 9:54 AM, Blogger KV said…

    τα πιπέρια ... τα ανακατεύουμε από πριν ή δεν κάνει;;;;
    Καλή εβδομάδα!

     
  • At 2/05/2007 2:01 PM, Blogger Gogo said…

    Apokalipsi twra! I mistiki mou sintagi:
    Pairnete ena paksimadi (panta iparxei) pitsilate 3 koutalies ketsap (panta iparxei), to trwte, ksinizete ta moutra sas (panta iparxei).
    Oti prepei gia tebelides kai peinasmenous!

     
  • At 2/05/2007 2:09 PM, Blogger patsiouri said…

    Και πάμε από την αρχή:
    Ζώντας με τη μανουλίτσα μέχρι τα 25 μου περίπου δέν ήξερα να φτιάξω ούτε πόπ κόρν! Σάν αυτούς τους άχρηστους γυιούς που παντρεύονται και κρεμάνε ρούχα μέχρι και στα τεντωμένα με απόγνωση χέρια της καλής τους!! Φταίει και ο τότε καλός μου που ήταν ορφανός από μικρός και είχε αναγκαστικά γίνει τέλειος μάγειρας!
    Πρίν 2 χρόνια περίπου αισθάνθηκα άχρηστη και έμαθα να φτιάχνω τουλάχιστον μακαρόνια και πατάτες, μόνο αυτά όμως!! Με τη βοήθεια του delivery κατάφερα να τη βγάλω αξιοπρεπώς στην ημιεργένικη ζωή μου...
    Μετά άρχισα να ζηλεύω...Π΄ως έγινε με το blog, ένα τέτοιο πράγμα- γενικώς συγχίζομαι όταν δέ μπορώ να κάνω κάτι που μπορούν οι άλλοι, πρίν 6 μήνες λοιπόν αγόρασα μία απλή μαγειρική, φαντάστηκα πως έχω εξεταστική και ξεκίνησα!! Με βλέπω όμως να το βαριέμαι όπου να"ναι γιατί δέ θα έχω πάντα τόσο ελεύθερο χρόνο όσο τώρα...
    Το γενικό μου συμπέρασμα είναι πως η βαρεμάρα μπορεί να σε κάνει πολύ-πολύ εφευρετικό στη μαγειρική, πώς συνδυάζεις κάτι άσχετα μεταξύ τους ρούχα από το πουθενά και το αποτέλεσμα βγαίνει σούπερ, έτσι.
    Το επόμενο βήμα μου λοιπόν θα είναι το styling, λέω...
    Το βράδυ θα στείλω κι έναν κατάλογο με τα οξαποδώ που δέν πρέπει να κυκλοφορούν στο τραπέζι όταν με καλέσεις! Τρέχουμε τώρα!!

     
  • At 2/05/2007 2:43 PM, Blogger snikolas said…

    Cinematia, αν δεν τα καταφέρεις φυσικά και να με πάρεις. Προσοχή στον μπάτλερ που σηκώνει το τηλέφωνο όμως, είναι δύστροπος πολύ! :)

    Marina, το χρυσό κουφέτο το κάναμε εδώ μέσα!!! :p

    Σπιτόγατε, το πολύ πολύ να μας ζητήσουν να γράψουμε και εμείς! :)

    Kv, διακρίνω εκείνο το γελάκι ειρωνείας… δεν εκτιμάς την μαγειρική μου; :p

    Gogo, την κέτσαπ την εγκρίνω μόνο στο σνίτσελ μου! Αλλά για σένα θα βάλουμε και στην φρυγανιά! :)

    Patsiouri, ok, με τρομάζεις τώρα! Και μάλιστα πολύ. Που ξέρεις ότι τρέχω;

     
  • At 2/05/2007 3:54 PM, Blogger xalara said…

    φίλε, υποστηρίζω και θαυμάζω την ιστορική απόφασή σου να ανακαλύψεις τέτοια μυστικά, ίσως καταφέρεις να κάνεις και το απίστευτο - να μάθω κι εγώ να μαγειρεύω ;) χαιρετίσματα

     
  • At 2/05/2007 4:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Όταν θελήσεις να φτιάξεις μακαρόνια,κάνε μου ένα τηλ να σου πω πως να τα βράσεις...;ppppppp
    Μαμαλάκη μου εσύ!!!!

     
  • At 2/05/2007 5:56 PM, Blogger patsiouri said…

    Έτσι, όταν τρέχω εγώ είναι αυτονόητο πως τρέχουν όλοι!!! Είμαι ζηλιάρα δέν είπαμε, τί, θα ξύνεστε εσείς και εγώ θα κομματιάζομαι???

     
  • At 2/05/2007 6:12 PM, Blogger Night's Knight said…

    καλέ κύριε σεφ, το πρόβλημά μας δεν είναι το πως, αλλά το ποιος...

     
  • At 2/05/2007 11:10 PM, Blogger snikolas said…

    Χαλαρά, τελικά ξέρεις τι είναι δυσκολότερο από το μαγείρεμα; Το καθάρισμα μετά!

    Evelina_z13, όταν θελήσω να βράσω μακαρόνια θα βάλω και εσένα μέσα!!! :p

    Patsiouri, α είσαι και ζηλιάρα ε;

    Night knight, ποιος; Καλή ερώτηση, επόμενη παρακαλώ! :)

     
  • At 2/06/2007 12:00 AM, Blogger elenitsa! said…

    δεν νομιζω πως καταλαβα, δυστυχως, πρεπει να εισαι πιο σαφης γιατι προκειται για δυσκολη συνταγη..

     
  • At 2/06/2007 10:48 AM, Blogger xalara said…

    Το ξέρω, το ξέρω δυστυχώς πολύ καλά, αφού συνήθως ο φίλος μου μαγειρεύει κι εγώ καθαρίζω :(

     
  • At 2/06/2007 4:22 PM, Blogger jojo said…

    καλέ τι ωραία πράγματα είναι αυτά?
    πω, πω...χαρά στην γυναίκα που θα σε πάρει!
    έχει να φάει καταπληκτικές λιχουδιές απο τα χεράκια σου!!!

    φαντάζομαι οτι θαχεις κιάλλες συνταγές κρυμμένες στο μανίκι ε?
    πόσα θες να μου τις αποκαλύψεις?

     
  • At 2/08/2007 10:33 AM, Blogger Santiago Nasar said…

    Καλό! Από άποψη δεξιοτεχνίας μου θυμίζει τη δικιά μου πανδύσκολη gourmet συνταγή. Αυγό βραστό με ξύδι και πιπέρι.

     
  • At 2/09/2007 1:40 AM, Blogger snikolas said…

    Elenitsa, είναι για προχωρημένους η συνταγή! :)

    Xalara, άρα σε συμφέρει να μάθεις να μαγειρεύεις για να τον αφήνεις να κάνει την φασίνα! ;)

    Jojo, χαρά να δεις! :p

    Sandiago nasar, βλέπω κατέχεις και εσύ τα μυστικά της μαγειρικής. Αλλά ρε φίλε… ξύδι στο αυγό σου; Μπλιάξ! :)

     
  • At 2/09/2007 7:50 PM, Blogger raffinata said…

    αν δεν έχω μαχαίρι για βούτυρο ΔΕΝ θα πετύχει η συνταγή; κρίμαςςς ;)

     

Post a Comment

<< Home