some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Saturday, December 01, 2007

Overdose και τώρα αποτοξίνωση. [update]

[update]


Πολλά χρόνια τώρα, δεν έβλεπα τηλεόραση. Δεν ήταν κάτι που μου έλειπε, ούτε ήταν κάτι που το αναζητούσα. Η ενημέρωση μου ήταν προσεκτικά επιλεγμένη από εφημερίδες και ραδιόφωνο. Τις ταινίες που ήθελα να δω, τις έβλεπα στον κινηματογράφο η σε DVD. Δεν ένοιωθα να μου λείπει τίποτα, δεν μου έλειπε τίποτα. Η μόνη εξαίρεση που έκανα, ήταν για τα ντοκιμαντέρ, που για κάποιον ανεξήγητο λόγο όταν κάθομαι να δω ένα, δεν μπορεί να με ξεκολλήσει από την οθόνη ούτε χειροβομβίδα.

Το σπίτι μου, είναι κέντρο διερχομένων. Δεν υπάρχει μέρα που να μην έρθει κάποιος για χαβαλέ. Αυτό είναι κάτι που με ευχαριστεί ιδιαίτερα και αφού μαζευόμαστε που μαζευόμαστε, έπρεπε να κάνω το δικό μου Home Cinema να βλέπουμε και καμιά ταινία. Με το απαραίτητο ψάξιμο στην αγορά και το internet, βρήκα την ιδανική λύση για τα σχέδια μου. Όπως λοιπόν για να πέσει ένα αεροπλάνο, απαιτούνται σωρεία κακών χειρισμών και λάθη, έτσι και στην δική μου περίπτωση, μια σκέψη ¨συμφέροντος¨ σε συνδυασμό με την τελική αγορά του ¨συμφέροντος¨, έφερε τα πάνω κάτω. Η σκέψη ήταν απλή. Το DVD πεθαίνει. Το blue ray disc έρχεται. Όμως, τα blue ray disc players κοστίζουν. Έχουν αρχική τιμή περίπου τα 500€ έναντι των DVD players που μπορεί πια κανείς να προμηθευτεί με ελάχιστα χρήματα. Γιατί λοιπόν να μην αγοράσω ένα Playstation3, που παίζει blue ray disc, DVD, CD, τα παιχνίδια φυσικά και ότι άλλο χωράει ο νους από ψηφιακό μέσο; Και έτσι έκανα! Το αποτέλεσμα ήταν αναμενόμενο. Super εικόνα, άλλη διάσταση, μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα μπλα…

Το αποτέλεσμα στην ζωή μου όμως, δεν ήταν το αναμενόμενο. Είχα να νοιώσω έτσι, από τότε που πήρα για πρώτη φορά pc πριν από πάαααααρα πολλά χρόνια. Έφαγα τρελό κόλλημα. Η υπερβολική δόση τηλεόρασης και Playstation3 μαζί, μου στέρησε 15 μέρες περίπου φυσιολογικής ζωής! Τα mail μου ξεχασμένα. Ο reader μου με κράζει ¨φωνάζοντας¨ με, πως έχετε γράψει σχεδόν 400 post και εγώ δεν έχω διαβάσει τίποτα. Έχω να βγω από το σπίτι βράδυ να πάω για ποτό 15 μέρες! Μόνο για δουλειά βγαίνω από το σπίτι και ευτυχώς, το προηγούμενο Σαββατοκύριακο πήγα μια εκδρομή και ξεκόλλησε το κεφάλι μου κάπως. Από εχθές το βράδυ όμως, έκαναν την επανάσταση μου. Χάιδεψα το Playstation3, την τηλεόραση και τους είπα: Να πάτε να γ@μηθείτε, από σήμερα εγώ θα βγαίνω πάλι!

Χθες το βράδυ πήγα cinema και είδα το Beowulf σε 3D με εκείνα τα πολύ αστεία γυαλιά που σου δίνουν. Αλλάζει η φάτσα σου με αυτά τα γυαλιά. Έχει τρελή πλάκα.

Λέω τώρα να διαβάσω κανένα postάκι σας που μου έχουν λείψει πολύ, το μεσημεράκι να πάω για καφέ και το βράδυ να βγω έξω. Είμαι μερικές ώρες καθαρός… λέτε να τα καταφέρω;

56 Comments:

  • At 12/01/2007 11:26 AM, Blogger €lisavet said…

    Θα τα καταφέρεις!Πιστεύω σε σένα! Χαχαχαχα! :)

     
  • At 12/01/2007 11:52 AM, Blogger Erisadesu said…

    ακούγετε ενδιαφέρον

     
  • At 12/01/2007 12:10 PM, Blogger uncle said…

    Που να ρθούμε και μεις σπίτι σου, φαντάσου!!!!

    Συνέχισε την επανάσταση σου φίλε μου, και ας πεθάνει ένα μέρος απο τον εγκέφαλο σου, χοχοχοχο.

     
  • At 12/01/2007 12:17 PM, Blogger Koyan said…

    Τουλάχιστον δεν κόλλησες στο lineage... έχεις ελπίδες ακόμα...

     
  • At 12/01/2007 12:24 PM, Blogger snikolas said…

    €lisavet, αυτό μας έλειπε, να μην πιστεύεις σε μένα!!! :pppp (ξέρω, ξέρω, δείχνεις υπομονή!)

    erisabetsu-chan (μα τι γλωσσοδέτης είναι αυτό :) ), είναι πολύ ενδιαφέρον αν αναλογιστείς πως αλλάζουν τα δεδομένα από την μια στιγμή στην άλλη.

    Uncle, θα συνεχίσω, θα συνεχίσω!

    Koyan, με το lineage δεν υπάρχει κίνδυνος να κολλήσω ποτέ! Μου αρέσουν τα πολύ γρήγορα παιχνίδια όπως τα call of duty και φυσικά ότι έχει σχέση με rally.

     
  • At 12/01/2007 12:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Γιατί φεύγεις, γύρνα πίσω, μην με παρατάς!!!!

     
  • At 12/01/2007 1:31 PM, Blogger Marina said…

    Welcome to the club of μονίμως πιασμένων ωμοπλατών, χεριών, κλπ.
    Οταν πήρα το PSP για τον ανηψιό μου, λέω δεν ΄παίζω και εγώ λίγο να δώ πώς είναι? ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ για κλάμματα (ή και για σφαλιάρες)Οχι μόνο αγόρασα το όλο μηχάνημα, παίζω τόσο πολύ που τις νύχτες πια ουρλιάζω απο τους πόνους..βγήκε το καρπιαίο πρόβλημα που είχα παλιά και που ήταν εν υπνώσει..έχω στραβωθεί κυριολεκτικά, η μία επιπεφυκίτιδα διαδέχεται την άλλη..μιλάμε για κόλλημα μέχρι ασθένειας...

    Αν μπορείς, πέτα τα όλα και πάρε καμμιά βόλτα έξω, να σε δεί ο ήλιος..

     
  • At 12/01/2007 1:42 PM, Blogger Ε.Α. said…

    That's the spirit!
    Tha kaneis Eep!anastasi !!!

    :)

    *to mario galaxy gia to wii sto metaksi, kolima trello!

     
  • At 12/01/2007 1:51 PM, Blogger Sourotiri said…

    Εγω παλι εχω κολλησει με το ΝΒΑ λαιβ αυτες τις μερες, οποτε μπαινει η αδερφη μου μεσα και μου μιλαει. Εγω, με το τσιγαρο στο στομα, το βλεμμα στην οθονη και τα χερια στο πληκτρολογιο της απανταω.

    Η ατακα της, αφοπλιστικη:

    "Ετσι μιλαω με τους καμμενους φιλους μου οταν αυτοι πανε σε καποιο ιντερνετ καφε".

     
  • At 12/01/2007 2:00 PM, Blogger patsiouri said…

    Κι εγώ νόμιζα πως παντρεύτηκες και μας ξέχασες!

     
  • At 12/01/2007 2:10 PM, Blogger snikolas said…

    My Playstation, θα τα λέμε συχνά, αλλά όχι και τόσο συχνά! :)

    Marina, έχω και εγώ το psp αλλά δεν κόλλησα. Άντε να το πάρω μαζί μου σε κανένα ταξίδι που κάνω για να περάσω χαλαρά την ώρα μου κανένα μεσημέρι.

    The espressonist, σκεφτόμουν να πάρω το wii γιατί μου αρέσει πολύ η ιδέα του να μπορείς να παίζεις τένις στο σαλόνι σου… αλλά όταν είδα τα γραφικά… άλλαξα γνώμη. Τα nitendo πάντως, έχουν την φήμη πως έχουν τα πιο διασκεδαστικά παιχνίδια.

    Sourotiri, που να δοκιμάσεις και το call of duty4 δηλαδή! Hahaha σωστή η αδελφή σου.

    Patsiouri, για να παντρευτώ… αργώ πολύ ακόμη. Μα πάρα πολύ!

     
  • At 12/01/2007 5:20 PM, Blogger daydreamer said…

    Οχι ρε γμτ πάνω που εμαθα πως λειτουργει το δουβουδου η τεχνολογια εκανε τετοιο αλμα?
    Περαστικα σου Νικολα!

     
  • At 12/01/2007 9:58 PM, Blogger DaNaH said…

    Πρώτα να σου ευχηθώ μεγειά για το νέο σου "παιχνιδάκι" χεχε!

    Δεύτερον θα ήθελα να σε ρωτήσω... το Beowulf πως σου φάνηκε; Ήταν όλη η ταινία τρισδιάστατη ή κάποιες σκηνές μάχης μόνο; Άξιζε; Ήμασταν σήμερα στο cosmos και σκεφτόμασταν να πάμε να το δούμε αλλά μας απασχολούσαν οι παραπάνω απορίες και τελικά δεν πήγαμε! Α και κάτι ακόμα... έχει κάποια ουσιώδη υπόθεση ή είναι όλο μάχες και τέρατα; Thanx! :)

     
  • At 12/01/2007 11:06 PM, Blogger KV said…

    xaxaxaxaxa
    Nikola, kalo prwto bima alla ... prepei na apomakryneis tin pigi tou kakou :))))))) Steile to playstation se emena!
    Kryo stin patrida sou!

     
  • At 12/02/2007 2:31 AM, Blogger Sophia said…

    Είσαι ο snikolas και είσαι καλά!! (κοίτα, λέμε τώρα, μην παίρνεις και πολυ θάρρος...)!! Κουράγιο Νικόλααααααααα!!!

     
  • At 12/02/2007 11:33 AM, Blogger snikolas said…

    Daydreamer, μη το φοβάσαι. Είναι το ίδιο ακριβώς απλά έχει πολύ καλύτερη εικόνα.

    Danah, το Beowulf είναι ολόκληρο σε 3D. Υπάρχουν στιγμές που κάνεις προς τα πίσω γιατί νομίζεις πως σου έρχονται πράγματα προς τα πάνω σου. Σαν ταινία δεν είναι και η καλύτερη… αλλά λόγω 3D είναι κάτι που δεν πρέπει να χάσεις.

    KV, hahahaha…. Δεν μπορώ να σου κάνω τέτοιο κακό!

    Sophia, έτσι, έτσι, χρειάζομαι υποστήριξη!!!

     
  • At 12/02/2007 12:28 PM, Blogger lifewhispers said…

    ρε συ νικολα χειμωνας ειναι και εινια οτι πρεπει για χουχουλιασμα, παρεα στο σπιτι και ταινιες,φαινεται ομως οτι εσυ τα εδωσες ολα για αυτες τι ςλιγες μερες! ανυπομονω να ερθει η συνδεση μου να λιωνω στο ιντερνετ το χειμωνα...κοιτα να μην το σταματησεις τελειως το σπορ του Home cinema παντως, αρκει να μην εγκαταλειψεις και τα υπολοιπα!!1
    φιλακια

     
  • At 12/02/2007 12:57 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Και ο Νικόλας είναι εδώ!!!

    :)))

     
  • At 12/02/2007 2:03 PM, Blogger Σοφία said…

    Χαχαχαχα φοβερό ποστ! Καμιά φορά χρειάζεται αυτό το λιώσιμο. Ειδικά τώρα που χειμωνιάζει, όπως λέει και η Lifewhispers.

    Don't fight it, go with the flow :-)

     
  • At 12/02/2007 2:32 PM, Blogger alienlover said…

    play station anti gia ray disk??? mmm kali fasi!! euge paidi moy!
    ego protinw na lioseis ligaki akoma, etsi ki alliws, pote den einai arketo!! :D

     
  • At 12/02/2007 2:41 PM, Blogger snikolas said…

    Lifewhispers, φυσικά και θα λιώσω τις κρύες μέρες μέσα στο σπίτι. Απλά η αποχή τόσα χρόνια από την τηλεόραση και τα videogames… έπαθα τραμπάκουλο ο άνθρωπος! :)

    Σπιτόγατε, βλέπω είσαι και εσύ στο club!

    Σοφία, χαίρομαι που το διασκέδασες. Να σου πω, πρέπει να υπάρχει και το λιώσιμο αλλά μου έκατσε πολύ βαρύ συνεχόμενα για 15 μέρες.

    Alienlover, ναι ναι, σκέψου το λίγο, γιατί να δώσεις το λιγότερο 500€ για να πάρεις ένα blue ray disc ενώ μπορείς να δώσεις 650€ για να πάρεις απ’ όλα; Η διαφορά των 150€ είναι ελάχιστη.

     
  • At 12/02/2007 4:36 PM, Blogger Dory said…

    Πάλι καλά να λες! Δεν ανήκω στο club, αλλά από ό,τι έχω ακούσει από φίλους, 15 ημέρες δεν είναι τόσο πολύ ώστε να θεωρείσαι εθισμένος. Αλλά ξέρεις ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος, ε? Η σκέψη "ένα ακόμη και σταματάω για σήμερα..."

     
  • At 12/02/2007 10:21 PM, Blogger cindaki said…

    Μα είπα κι εγώ τι έπαθες!!!
    Άντε ξεκόλλα! Μας έλειψες!

    Καλό μήνα!

     
  • At 12/02/2007 11:18 PM, Blogger Unknown said…

    Συγγνώμη αλλά ήταν τρόπος αυτός να μιλήσεις στην τηλεοραση και το ps3;
    Τους πιο πιστούς φίλους του ανθρωπου μετά το..πες το

     
  • At 12/03/2007 3:03 AM, Blogger m00nchild said…

    Λοιπόν καλώς επέστρεψες στον κόσμο.Φοβερό αυτό με τα κολλήματα τέτοιου είδους...ευτυχώς που έγβαινες και για δουλειά όπως λες. Μωρέ καλά είναι όλα αυτά αλλά θέλει δύναμη τελικά να μπορείς να πατάς το κουμπί για να κλείνουν...ΈΤΣΙ μπορείς να τα κάνεις όλα :)

     
  • At 12/03/2007 7:15 AM, Blogger Psipsinel said…

    ke den mou fenosoun tipos me ethismous!!!!
    ke mia erotisi, sto beowulf i angelina exi oura?

     
  • At 12/03/2007 8:04 AM, Blogger snikolas said…

    Dory, το μόνο σίγουρο είναι πως δεν θα σταματήσω να παίζω με το ps3. Το σίγουρο όμως είναι πως δεν θα γίνω σαν ζόμπι να βαράω 24ωρα μπροστά στην οθόνη.

    Sofi-k, ξεκόλλησα ξεκκόλησα! Και εμένα μου λείψατε. Καλό μήνα. :)

    Narita, λες να ζητήσω συγνώμη ε; σωστά… τους καλύτερους φίλους μετά… ναι… ναι… αυτούς.

    M00nchild, απλά πρέπει να υπάρχει ισορροπία. Αν υπάρχει ισορροπία τότε όλα τα καταφέρνεις.

    Psipsinel, δεν έχει ουρά! Είναι τα μαλλιά της!!!!!!! Κέρδισα τίποτα η είναι μια διαφωνία που έχεις με κάποιον;

     
  • At 12/03/2007 8:08 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    μπράβο σου που ξεκόλλησες, κι ότι είχα αρχίσει να ανησυχώ που σε είχαμε χάσει τόσο καιρό, welcome back nicola

     
  • At 12/03/2007 10:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Λυπάμαι, αλλά δε πιστεύω σε σένα.
    Βλέπω τι έχω πάθει εγώ με μια απλή ΝΟΒΑ....

     
  • At 12/03/2007 12:27 PM, Blogger Trilian said…

    καμένε!!!

     
  • At 12/03/2007 3:28 PM, Blogger fpboy said…

    Ωραία εποχή να ξεκολλήσεις , να ξεκολλήσουμε όλοι βασικά και να βγούμε έξω...

     
  • At 12/03/2007 4:57 PM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, καλώς σας βρήκα.

    Τανίλα, κακώς που δεν πιστεύεις σε μένα. Δεν είμαι ένας απλός άνθρωπος! ;)

    Trilian, ζηλιάρα! :p

    Fpboy, μωρέ η εποχή για μέσα είναι και όχι για έξω αλλά ξέρεις, αν μπαστακωθείς πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη γίνεσαι χάλια μετά και αναρωτιέσαι που πήγε χαμένη η μέρα σου.

     
  • At 12/03/2007 7:41 PM, Blogger tzo said…

    ْΧαχαχα.... είναι όπως όλα τα καινούρια παιχνίδια, αναμενόμενο ήταν!

     
  • At 12/04/2007 9:40 AM, Blogger laxanaki said…

    wellcome back!! Δεν πειράζει που κόλλησες!!! όλοι τα περνάμε αυτά!! χιχιχιχι!!! Αλλά με dvd?? Με κανένα παιχνιδάκι θα το καταλάβαινα... αλλά dvd??? χιχιχιχιχι!! Καλημέρα!!!

     
  • At 12/04/2007 6:16 PM, Blogger Unknown said…

    update σχόλιο

    λοοοοοοοοοοολ

    από τη ρίζα από τη ριζα!!
    (με φωνή απού -simpsons-)

     
  • At 12/04/2007 7:19 PM, Blogger egoistaki said…

    fobero to videaki!!!
    xaxaxa
    alla an einai na sou kopsoun ta xeria, tha sou kopsw to reuma :P

     
  • At 12/04/2007 7:29 PM, Blogger snikolas said…

    Allitnil, λες ε; να τα προσέχω τότε τα καινούργια. Να μην αγοράζω! :)

    Laxanaki, όχι βρε με dvd, με τα παιχνίδια την πάτησα.

    Narita, εσύ είσαι για να σε βάλουμε σε δικαστήριο ένορκο!!!

    Egoistaki, πλάκα πλάκα θα πονούσε λιγότερο! :)

     
  • At 12/04/2007 9:47 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    να λες καλά που δε μένω θεσνίκη, θα σου λεγα εγώ. σηκωτό θα σε έβγαζα όξω. και θα σε πότιζα μέχρι λιποθυμίας :)

     
  • At 12/05/2007 1:47 AM, Blogger m00nchild said…

    You hear the calling of the dark side (εδώ αναπνοή vader)
    Mην υποκύψεις!
    Αρχίζεις και είσαι δημιουργικός - έστω και έτσι ;)
    Προοδεύεις :)

     
  • At 12/05/2007 2:18 PM, Blogger Unknown said…

    lol

    Εντελώς πόρωση τα παιγνίδια ε;

    Δεν PS έχω (προτιμώ φανατικά τα PCgames) αλλά ένα game κόλλημα το έχω...

    Αλά τα ποτά ποτά...
    Μην ξεχνιώμαστε, δεν λέει.... :)

     
  • At 12/05/2007 2:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Σε καταλαβαίνω απόλυτα....την έχω περάσει τη φάση!

    Ψιτ...σε σκίζω πολύ άνετα,έτσι;;;

    ;pppppppppppppppppp

     
  • At 12/06/2007 1:15 AM, Blogger snikolas said…

    Yo!reeka, ε τότε να μετακομίσεις!!!

    M00bchild, μου αρέσει η σκοτεινή πλευρά όμως. :)

    Darthiir, βαρέθηκα να αγοράζω πανάκριβες κάρτες γραφικών και μετά από ένα χρόνο να έχω αμφιβολίες για το αν θα παίξει η όχι στο pc. Είπα να δοκιμάσω την τύχη μου με το ps3 και δεν το μετάνιωσα. Ούτε directx καινούργιο, ούτε drivers, ούτε μια ώρα install, ούτε να δω τι settings θέλει για να τρέχει σωστά, ούτε τίποτα. Ελευθερία να παίζεις φίλε μου.

    Εύη, δεν θα έρθεις Θεσσαλονίκη; ΘΑ ΣΕ ΤΣΑΚΙΣΩ ΤΑ ΚΟΚΑΛΑ!!!

     
  • At 12/06/2007 9:43 AM, Blogger egoistaki said…

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!

    και μένα χρόνια μου πολλά γιατί είμαι καπετανάκι :))

    καλημέρα!!!

    p.s. θέλω κέρασμαααααα :P

     
  • At 12/06/2007 10:29 AM, Blogger AVRA said…

    Νικολη πολύχρονος!!!! να σε χαιρονται οσοι σε αγαπουν!

     
  • At 12/06/2007 11:02 AM, Blogger patsiouri said…

    Χρονια πολλά, καλά και αποτοξινωμένα!!!!!

     
  • At 12/06/2007 12:43 PM, Blogger cindaki said…

    Χρόνια πολλάααααααα!!!!!

    Να είσαι πάντα ευτυχισμένος με τις επιλογές σου και με τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου!
    Να χαμογελάς πάντα!!!

     
  • At 12/06/2007 5:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    xronia polla nikola..pare kai ligo cheescake pou eftiaksa gia apopse...kerasma apo ta xerakia mou...a!!!!h kollhth mou to giatrotsofli einai shmera thesalonikh meta po xronia...ths parageila na mou ferei tsoureki terkenlis....poia geush omvs?

    Ginaika sta prothira lexotanil...

     
  • At 12/06/2007 7:12 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!
    Να περάσεις τέλεια σήμερα με ανθρώπους που αγαπάς...

     
  • At 12/06/2007 10:51 PM, Blogger alienlover said…

    XAXAXAXAXAX TO VIDEO TELEIO!!!

     
  • At 12/07/2007 12:18 AM, Blogger mad2luv said…

    χρονια πολλααααααα!!!ξερουμε και τι δωρα θα σου παρουμε...χαχα....

     
  • At 12/07/2007 10:05 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αργησα μια μερα...
    δεν πειραζει, ε;
    Χρονια Καλα...
    η καθε σου επιθυμια, ευχη μου...

     
  • At 12/07/2007 10:57 PM, Blogger snikolas said…

    Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας. Και εσείς ο,τι επιθυμείτε.


    Egoistaki, τι είσαι; Καπετανάκι; Δηλαδή; (χρόνια σου πολλά)

    Γυναίκα στα πρόθυρα… όλα είναι πολύ νόστιμα αλλά να προτιμήσεις το με γέμιση κάστανο και με γέμιση σοκολάτα.

     
  • At 12/08/2007 3:52 PM, Blogger egoistaki said…

    skipperaki eimai se istioplooika anoixtis thalassis kai kathoti o Agios Nikolaos einai prostatis twn nautikwn giortazw kai gw :))

     
  • At 12/09/2007 5:50 PM, Blogger SkiA said…

    Πρώτα απ'όλα χρόνια πολλά για τη γιορτή σου (αν και με μια τόσο δα καθυστέρηση)
    Μπαίνω κατευθείαν στο ψητό: έκανες την καλύτερη επιλογή όσον αφορά το PS3, είναι μακράν ο καλύτερος Blu Ray disk player που κυκλoφορεί και εάν δεν κάνω λάθος επιδέχεται και firmware updates! Όχι σαν εμένα που παιδευόμουν 2 ώρες να συνδέσω vaio & tv με το hdmi!

    Προς το παρόν όμως τα video club δεν είναι και τόσο ενημερωμένα όσον αφορά ταινίες σε Blu Ray.

    Το Video Blue της γειτονιάς έχει κάπου στους 30 τίτλους, αλλά τους νοικιάζουν 3€/μέρα (άκουσον άκουσον)

    Το Seven από την άλλη χρεώνει 1,90€ ή 2€/μέρα , αλλά έχει όλες κι όλες 5 ταινίες.

    Το καλό είναι ότι προς το παρόν είναι όλες πάντα διαθέσιμες και νοικιάζω όποια θέλω, όποτε θέλω ;o)

     
  • At 12/09/2007 7:00 PM, Blogger Σοφία said…

    Τώρα μόλις είδα το βιντεάκι. Είσαι άπαιχτος!!!

     
  • At 12/09/2007 7:42 PM, Blogger snikolas said…

    Egoistaki, μάλιστα. Τώρα ξέρω και σε ποιόν θα απευθυνθώ όταν θελήσω να μάθω και ιστιοπλοΐα.

    Skia, ευχαριστώ για τα χρόνια πολλά και εσύ ό,τι επιθυμείς. Ναι το ps3 είναι το καλύτερο blue ray αυτή την στιγμή και μάλιστα με το επόμενο firmware update ακούγεται πως θα του δώσει την δυνατότητα να παίζει και divx!!! Όσο για την διαθεσιμότητα στα βίντεο κλαμπ είναι όντως για κλάματα.

    Σοφία, hehehe ευχαριστώ! Χαίρομαι που σου άρεσε! :)

     

Post a Comment

<< Home