some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, October 09, 2007

Breaking news (Το σπίτι, η δουλειά και μια ερώτηση)


Το σπίτι.

Η μετακόμιση έχει τελειώσει προ πολλού. Λείπουν μερικά πραγματάκια φυσικά για να ολοκληρωθεί το σύνολο, αλλά μέχρι το τέλος του μήνα όλα (εκτός της τηλεόρασης) θα είναι στην θέση τους. Αν και το έχω κάνει όπως το φανταζόμουν, μέχρι και πόρτα ασφαλείας έβαλα, δεν μπορώ να το νοιώσω σπίτι μου. Ίσως είναι νωρίς ακόμη. Ίσως να φταίει η γειτονιά με τα περίεργα της. Ίσως να είμαι εγώ ο περίεργος. Σήμερα έμαθα από σίγουρη πηγή πως οι γείτονες έχουν πάθει λαλά που ο καινούργιος, εγώ δηλαδή, έβαλε πόρτα ασφαλείας σε τόσο μικρό σπίτι! Έλεος; Άνευ πλάκας, αν ξενοικιαστεί ένα σπίτι που έχω βάλει στο μάτι την κοπανάω.

Η δουλειά.

Λεφτά. Αυτοκίνητα. Luxury hotels. Να τα βράσω όλα. Η πίεση είναι τόσο μεγάλη… θα ανοίξω ψιλικατζίδικο (κλειστά τα Σαββατοκύριακα) και όσα πάνε και όσα έρθουν. Άλλη μια εβδομάδα μακριά από το σπίτι μου. Άλλη μια εβδομάδα όπου θα κάνω να μιλήσω σε άνθρωπο μέρες. Δεν εννοώ πως δεν θα πω κουβέντα, εννοώ πως είναι διαφορετικό να μιλάς για δουλειά και διαφορετικό να κάνεις χαβαλέ με τους φίλους σου και να μιλάς για διάφορα. Το τηλέφωνο δεν μετράει. Η μοναξιά των επαγγελματικών ταξιδιών είναι αφόρητη.

Ερώτηση προς το αγαπητό αναγνωστικό κοινό.

Είδα μια διαφήμιση στην τηλεόραση από εταιρία τηλεφωνικού καταλόγου. Τώρα λέει, με ένα τηλεφώνημα, μπορείς να μάθεις και το κινητό τηλέφωνο του ανθρώπου που ψάχνεις! Ίσως επειδή η υπηρεσία τηλεφωνικού καταλόγου με τα σταθερά τηλέφωνα ήταν από πάντα στην ζωή μας να μην μου κακοφαίνεται. Άσε που με βόλεψε πολλές φορές. Τώρα όμως, με αυτή την υπηρεσία αισθάνομαι άβολα. Θα μου πείτε, γιατί ρε φίλε; Το ίδιο δεν είναι; Τι σημασία έχει αν είναι σταθερό η κινητό; Δεν ξέρω, μου κακοφαίνεται. Εσάς;

60 Comments:

  • At 10/09/2007 12:49 AM, Blogger Σοφία said…

    Για το τηλέφωνο δεν έχω γνώμη. Την πόρτα ασφαλείας πάντως να την κλειδώνεις, γιατί ξεκλείδωτη δεν παρέχει καμία παραπάνω ασφάλεια.

     
  • At 10/09/2007 1:37 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    μα καλα, πήγες και έβαλες πόρτα ασφαλείας σε σπίτι το οποίο νοικιάζεις;;; γιατί;;; εκτός αν το αγόρασες και δεν ενθυμούμαι.
    όσο για τη δουλειά... τι να σε πω ρε φίλε. win some, lose some. τα μετράς και βλέπεις...

     
  • At 10/09/2007 1:50 AM, Blogger nakupenda said…

    Α για τα κινητά κι εγώ τα είχα πάρει !!!!
    Βασικά δεν είμαι και ποτε σπίτι οπότε δεν έχω ιδέα αν με παίρνουν στο σταθερό :Ρ
    Αλλά να με ενοχλούν στο κινητό άσχετοι, ανεπιθύμητοι, απρόσωποι φορείς κλπ. δε θα το ανεχτώ!!

     
  • At 10/09/2007 2:43 AM, Anonymous Anonymous said…

    Πράγματι...υποτίθεται πως έχεις μια κάποια ευχέρεια επιλογής-σε ποιόν θα το δώσω κλπ.Θα είναι μαλ***α αν το εφαρμόσουν..

    ...αλλά,λέω να σταθώ αλλού...

    "Ίσως να είμαι εγώ ο περίεργος."

    Ίσως;;;;;;;;

    ;ppppppppppp

     
  • At 10/09/2007 3:16 AM, Blogger Attalanti said…

    Είναι νωρίς - μέχρι να μάθεις ν' ανοίγεις τους διακόπτες και τα ντουλάπια χωρίς να βλέπεις, πιστεύω ότι έχεις καιρό ακόμα. Ποιό είναι εξάλλου το μεγαλύτερο συνεχόμενο διάστημα που έχεις μείνει στο σπιτάκι;

    Για τη δουλειά είμαι η πλέον ακατάλληλη να μιλήσω.

    Όσο για το τηλέφωνο, εμένα με ρώτησαν αν θα ήθελα το όνομά μου να υπάρχει στους "δημόσιους καταλόγους" τους και είπα όχι. Άν υπάρχει επιλογή να είμαστε ή όχι εκεί μέσα, δε θα είχα πρόβλημα, γιατί θα διάλεγα να μην είμαι. Ίσως είναι μια υπηρεσία μόνο για επαγγελματικά κινητά - δεν τα λέω υπέροχα όσο δε ξέρω για τι πράγμα μιλάς; τα φιλιά μου!

     
  • At 10/09/2007 7:35 AM, Blogger snikolas said…

    Σοφία, όχι μόνο δεν παρέχει καμία ασφάλεια αν δεν είναι κλειδωμένη αλλά είναι και πιο εύκολο να την ανοίξεις!

    Yo!reeka, το ότι είναι νοικιασμένο δεν έχει σημασία. Σημασία έχει η ασφάλεια.

    Nakupenda, μα ναι, φαντάζεσαι να είσαι διακοπές κάπου υπέροχα και ξαφνικά να χτυπήσει το τηλέφωνο σου και να είναι από τράπεζα;

    Evelina_Z13, ρε θα με τρελάνεις; Αφού ξέρεις τι εύκολος άνθρωπος είμαι!!!

    Attalanti, το μεγαλύτερο συνεχόμενο διάστημα είναι μια εβδομάδα! Όσο για τα τηλέφωνα… δεν έχω ιδέα αν έχουν ερωτηθεί όλοι για τους δημόσιους καταλόγους.

     
  • At 10/09/2007 8:20 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    φίλτατε Νικόλα, 1)κι εγώ έχω ρίξει κατά καιρούς χρήματα (καλά όχι και πόρτα ασφαλείας) σε σπίτια που νοίκιαζα, αλλά συνήθως σ'αυτά που σκόπευα να μείνω κάποια χρόνια 2)για τη δουλειά όντως ζυγίζεις τα πράγματα και βλέπεις αν αξίζουν οι θυσίες που κάνεις (γιατί ανεξαρτήτου δουλειάς σε όλες κάνεις προσωπικές θυσίες) 3)εμένα μου κακοφάνηκε όταν με πρόφαση την τρομοκρατία είχαν οι "ειδικές υπηρεσίες" πρόσβαση σε όλες τις συνομιλίες, τώρα αν πρόκειται να βρίσκουν και τον αριθμό του κινητού μου όλοι δεν είμαι σίγουρος αν επίσης μ'αρέσει

     
  • At 10/09/2007 9:07 AM, Blogger jojo said…

    έτσι και γω Νικόλα,
    όταν πάω σε καινούριο σπίτι, όσο καλό κιαν είναι στην αρχή μου φαίνεται κρύο και ξένο... με τον καιρό όμως συνηθίζεις βιώνοντάς το και το κάνεις δικό σου.
    και όσο για την πόρτα ασφαλείας, και γω το κάνω αυτό!
    έχω βάλει πόρτα ασφαλείας σε νοικιαζόμενο, και ευτυχώς όπως αποδείχθηκε, γιατί απο πάνω μου έμενε ένας τρόφιμος ψυχιατρείου και όταν το΄σκασε απο το ίδρυμα και γύρισε στο σπίτι του, είχαμε ιστορίες....
    για τα τηλέφωνα δεν τοχα ακούσει.
    ευτυχώς έχω καρτοτηλέφωνο και μάλλον δεν τοχουν καταχωρήσει οι υπηρεσίες καταλόγων...

     
  • At 10/09/2007 9:56 AM, Blogger uncle said…

    και μένα μυστήριο φαίνεται, εγώ νομίζω πως δεν έχει αλλάξει ο νόμος, και εξακολουθεί να είναι παράνομο να σου δίνει κάποιος αρ. κινητού έτσι.

     
  • At 10/09/2007 10:10 AM, Anonymous Anonymous said…

    Τελικά τι δουλειά κάνεις;

     
  • At 10/09/2007 12:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    τι λέτε ρε παιδια. πέρα απο το παράνομο του πράγματος, ιδιωτική εταιρια, να συμπεριλαμβάνει σε δημοσιο κατλ. χωρις την εγκριση σου(καλα μην μου πείτε πως θα αρχισουν τα τηλεφωνα και θα ρωτάνε)τον αριθμο σου, σκεφτήτε τι έχει να γίνει με τα διπλά τηλέφωνα. θα παίρνει η γυναίκα σου ενα νουμερακι και θα μαθαίνει πως έχεις και 1, και 2 κ 3 τηλεωνάκια. ή θέλεις να αποφείγεις κάποιους και αλλάζεις τηλ, την έβαψες δεν θα γλιτώνεις ποτέ.
    2. όσο για το σπίτι. αν δεν ψινεσαι νικόλα κάντηνε. γιατι όσο δεν θα βολεύεσαι σε αυτό που θα μπορούσε να είναι το σπίτι σου , τόσο θα μεγαλώνουν τα ταξίδια και τα ξενοδοχεία. με την πρωτη ευκαιρία καντηνε.
    sorry δια το σεντόνι

     
  • At 10/09/2007 2:15 PM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, υποθέτω βλέπουμε από την ίδια οπτική γωνία το πράγμα.

    Jojo, ο τρόφιμος ψυχιατρείου τι δουλειά είχε να σου χτυπάει την πόρτα; Κάτι του έκανες δεν μπορεί! ;)

    Uncle, δεν έχω ιδέα αν είναι παράνομο η όχι, το μόνο που ξέρω είναι πως είναι τρομακτικό και άβολο. Φαντάσου να κάθεσαι αραχτός στην αιώρα σου δίπλα στο κύμα και να σε ψάχνει κάποια τράπεζα να σε ενημερώσει για το πρόγραμμα τάδε…

    Τανίλα, εξαγοράζω ανθρώπινες συνειδήσεις! :)

    Ammos sta malia mou, hahahahaha δε το σκέφτηκα αυτό! Το εργαλείο για κάθε απατημένη ψυχή! ¨παρακαλώ μήπως μπορείτε να μου πείτε πόσα τηλέφωνα έχει ο/η σύζυγος;¨. όσο για το σπίτι… είναι νωρίς ακόμη πιστεύω.

     
  • At 10/09/2007 2:23 PM, Blogger Tanila said…

    Πότε θα προσπαθήσεις να εξαγοράσεις τη δική μου;

     
  • At 10/09/2007 2:24 PM, Blogger Trilian said…

    το σπίτι
    εγώ το δικο μου ακομα δεν το νιωθω home sweet home. Οι γείτονες πρέπει να σε συνηθίσουν περίεργε τύπε!
    η δουλειά
    βρες άλλη ή κάνε φίλους σε κάθε πόλη
    Απάντηση
    o Εσελον τα ξέρει οοοολα!!!

     
  • At 10/09/2007 3:06 PM, Blogger Anna said…

    Εγω λεω να το ανοιξεις το ψιλικατζιδικο. Σε καταλαβαινω απολυτα για τα επαγγελματικα ταξιδια. Εγω δεν εχω κανει πανω απο πεντε τα τελευταια δυο χρονια και ειπα ηδη "φτανει!". Κι οσοι λενε "αντε τυχερακια ολα πληρωμενα μην γκρινιαζεις" δεν ξερουν τι ειναι να περνας ωρες μονος σου σε ενα κρυο δωματιο ξενοδοχειου. Γιαυτο ολα τα λεφτα στο ψιλικατζιδικο. Θα σε προτεινω και στην αδερφη μου να ερχεται να παιρνει εκει τσιγαρα! :)

     
  • At 10/09/2007 8:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    για το τηλέφωνο, συμφωνώ με την attalanti κι εγώ.

    για την πόρτα, ποτέ το κλειδί πίσω από την πόρτα ασφαλείας, είναι πολύ επικίνδυνο.

    για το σπίτι γενικότερα, καλορίζικο να είναι, να ζήσεις πολλές ευτυχισμένες στιγμές εκεί, όσο κι αν αποφασίσεις να μείνεις! ο χρόνος θα σου το ομορφύνει..

    για τη δουλειά, σκέψου το καλά, σκέψου και το μέλλον σου (τα σχέδιά σου για οικογένεια ας πούμε) και μείνε ή φύγε, αλλά όσο μπορείς με την καρδιά σου! αυτή είναι η καλύτερη συμβουλή που μπορώ να σκεφτώ, και να μην εφαρμόσω ;(

    (αυτό το ποστ εμπνέει σεντόνια μου φαίνεται)

     
  • At 10/09/2007 8:43 PM, Blogger Unknown said…

    Aυτή η σίγουρη πηγή είναι απίστευτη. Τον/την συμπάθησα ήδη. Βάζει το αλατοπίπερο της καθημερινής ζωής σε μια πολυκατοικία..

    κινητά; εχμμμ διατηρώ τις επιφυλάξεις μου

     
  • At 10/09/2007 9:21 PM, Blogger mad2luv said…

    καλα κανουν...τον τελευταιο καιρο με εχουν ζαλισει δυο μαλακες...αμα τους βρω θα τους............!!!!

     
  • At 10/10/2007 12:10 PM, Blogger jojo said…

    δε μου χτυπούσε την πόρτα,
    είδε στο κουδούνι το επάγγελμά μου και μου πετούσε στο μπαλκόνι μου βιβλία κατά της μασονίας και παράλληλα έκανε εισβολές στα σπίτια των διπλανών του πηδώντας απο μπαλκόνι σε μπαλκόνι... ε, δεν περίμενα να φτάσει και στο δικό μου για να φύγω!

     
  • At 10/10/2007 2:18 PM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Σε παρόμοια φάση βρισκόμαστε μάι φρεντ. Λεπτομέρειες live (κάποια στιγμή, λέμε τώρα...)!

     
  • At 10/10/2007 5:05 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, πόσο την πουλάς;

    Trilian, εγώ είμαι περίεργος τύπος; Εγώ; Εγώ περίεργος; Πως σου ήρθε; Εγώ ο πιο καλόβολος άνθρωπος στον κόσμο; Τς τς τς …

    Anna, η αδελφή σου μένει μακριά. Πως θα την ψήσεις να έρχεται να αγοράζει από μένα;

    Deadend mind, ε τότε γράψε σεντόνια!!! :)

    Narita, να μη διατηρείς επιφυλάξεις. Το είδα με τα μάτια μου. Που πρέπει να επισκεφτούν οφθαλμίατρο αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

    Mad2luv, μα το θέμα είναι να μην σε βρίσκουν οι μαλάκες. Πως σε βρήκαν;

    Jojo, δηλαδή σα να λέμε έλεγες πότε θα πας στο σπίτι να χαλαρώσεις λίγο!!!!!!!

    Θεριό ανήμερο, αυτό δεν είναι δίκαιο! Πετάς έτσι κάτι και μας αφήνεις σε αγωνία. (αφού είπαμε θα γίνει θα γίνει)

     
  • At 10/10/2007 5:41 PM, Blogger MTdoggie said…

    μολις μετακομισες και εχεις το κουραγιο να σκεφτεσαι κι αλλη μετακομιση??μπραβο!!!
    οσο για τα κινητα μου φανηκε περιεργο οντως και τωρα που το ανεφερες προσεξα οτι και μενα με ενοχλει,το θεωρω πιο προσωπικο τηλεφωνο απο το σταθερο χωρις να μπορω να εξηγησω το γιατι.

     
  • At 10/10/2007 5:52 PM, Blogger Marina said…

    α) Σπίτι
    Σου φαίνεται κρύο και ξένο γιατί δεν έχεις σταθεί λίγο εκεί, δεν το εχεις ντύσει με τη παρουσία σου, δεν έχεις καλέσει κόσμο, δεν έχεις βάλει τη πινελια σου βρε παιδί μου. Η πόρτα ασφαλείας, δεν πάει με το μέγεθος του σπιτιού, πάει με τις αναμνήσεις μας που δεν θέλουμε να πέσουν σε ξένα χέρια
    β) Δουλειά.
    Η πολύ εξωτερική δουλειά τρώει τον αφέντη. Ξεκόλλα.
    γ) Ετσι κι αλλιώς μας παρακολουθούν ακόμη και τι νούμερο κυλόττα φοράμε. Στα τσακίδια φίλε.

     
  • At 10/10/2007 5:54 PM, Blogger Marina said…

    Στα τσακίδια να πάνε οι παρακολουθούντες, εννοώ

     
  • At 10/10/2007 7:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    auto me to thlefwno kati mou ekane..pes mou pou to eides na to psaksoume to thema..oso gia th douleia..kouragio...skepsou pws kapoioi den exoun kan douleia..(antallazoume??eidika auto me ta luxury hotels gamato)
    vre su..kala ekanes kai evales porta asfaleias se ekeinh th perioxh(xaxa..plaka sou kanw..)alla isws na mhn htan toso anagkaio telika..filia kai ama fugeis apo ekeino to spiti pes mou na erthw egw na meinw..xaxxaxa(popo..to parakana shmera)

     
  • At 10/10/2007 7:25 PM, Blogger snikolas said…

    Mtdoggie, μια χαρά θα κάνω την μετακόμιση! Τίποτα δεν είναι. Μη σου πω θα τα πουλήσω όλα (καινούργια είναι) και θα πάρω άλλα!!! Γιατί πώς να το κάνουμε, καινούργιο σπίτι θέλει και καινούργια έπιπλα. Τελικά είμαι περίεργος… σσσς μη το πείτε στην trilian.

    Marina, το σπίτι είναι συνέχεια γεμάτο από φίλους και φίλες. 90% των περιπτώσεων είναι να έχω επισκέψεις. Μάλλον φταίει που δεν έχω κάτσει πολύ καιρό. Για την δουλειά μακάρι να γινόταν αλλιώς, αλλά προς το παρόν δε βλέπω αλλαγές. Όσο για τα τηλέφωνα… Στα τσακίδια και λίγα λες.

    Blue, πάρε ένα από αυτά τα τηλεφωνικά κέντρα που διαφημίζουν στην τηλεόραση και ρώτα τους. Να δεις πως θα σου απαντήσουν!!! Τα ξενοδοχεία είναι καλά, δεν λέω… αλλά ρε συ τι να το κάνεις όταν είσαι μόνος σου; Μια πόρτα ασφαλείας είναι πάντα αναγκαία.

     
  • At 10/10/2007 9:18 PM, Blogger €lisavet said…

    Θα σου πάρει λίγο καιρό να συνηθίσεις, όχι μόνο το σπίτι, γενικώς τη νέα κατάσταση, η οποία θα έχει, όπως όλα, κι αυτή, τα θετικά και τ'αρνητικά της.

    Τις ώρες μοναξιάς μπορείς να της εκμεταλλευτείς ως ώρες ηρεμίας, χαλάρωσης και ενδοσκόπησης. Πραγματική σύγχρονη πολυτέλεια είναι να μπορείς να σταματήσεις το χρόνο, να σκεφτείς και να δεις πιο καθαρά μια κατάσταση ή ακόμη και τον ίδιο σου τον εαυτό.

    Όσο για τα κινητά, ήδη μου έρχονται διαφημίσεις από νυχτερινά μαγαζιά και πολιτικούς. Ίσως η έσχατη λύση είναι το καρτοκινητό, που ανέφερε και η Jojo.

     
  • At 10/10/2007 9:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    e pare kai parea..sthn anagkh pare emena. lol.

     
  • At 10/10/2007 9:49 PM, Blogger kat. said…

    μπα.. νομίζω οτι σε λίγο καιρό θα γίνονται εύκολα γνωστα και τα α.φ.μ. μας..

     
  • At 10/10/2007 11:05 PM, Blogger jul said…

    Αν δεν το νοιώθεις σπίτι σου να φύγεις...σε καταλαβαίνω...

    Εγω στην φάση που είμαι τελευταία και τι δεν θα έδινα για τέτοια ταξίδια....τουλάχιστον 1 φορά στις 15.....

    Οσο για τα τηλέφωνα...αυτο το ξεκίμησε ο ΟΤΕ.... εγω προσωπικά χέστηκα...το έχω απόρρητο.....:Ρ:Ρ

     
  • At 10/10/2007 11:17 PM, Blogger snikolas said…

    €lisavet, α, έτσι λέω και εγώ. Β, λες ε; γ, και τι θα γίνει με εμάς που το τηλέφωνο είναι δουλεία και όχι μόνο διασκέδαση;

    Blue, εγώ να σε πάρω μαζί μου… αλλά θα σε βάζω να δουλεύεις όχι αστεία.

    Κατ. Αυτό είναι εύκολο!!!

    Jul, ακόμη είναι νωρίς για να το κρίνω. Τα επαγγελματικά ταξίδια είναι πολύ μοναχικά, μη τα συγκρίνεις με τα ταξίδια αναψυχής. Το απόρρητο τηλέφωνο δεν πιστεύω πως είναι λύση. Γιατί το έχεις απόρρητο;

     
  • At 10/11/2007 10:36 AM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    με γεια το σπιτικό..
    όσο για τα κινητά,κάποτε χχρειαζόσουν εισαγγελική άδεια...
    τί να πω...

     
  • At 10/11/2007 11:29 AM, Blogger Unknown said…

    Αντιθέτως πιστεύω πως τα τηλέφωνό σου (και εσύ) πρέπει να είναι πάντα διαθέσιμα για επικοινωνία. Το να σε βρει κάποιος που θέλει να σου πει κάτι είναι καλό, το να μάθει περισσότερα για εσένα είναι κακό. Καθώς και το να σε παίρνει όχι για να επικοινωνήσει αλλά για να προωθήσει προϊόντα...

    Με πόρτες ασφαλείας ποτέ δεν ασχολήθηκα. Όσο για την αλλοτρίωση στην δουλειά, ποτέ δεν της επέτρεψε να με καταβάλει...

     
  • At 10/11/2007 12:44 PM, Blogger fpboy said…

    Αχ,αυτή η μοναξιά στα επαγγελματικά ταξίδια.....

     
  • At 10/11/2007 1:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μου φαινεται πλεον τελειως μουφα να ριχνω λεφτα σ' ενοικιαζομενο σπιτι. Το εκανα μονο στο πρωτο σπιτι που ειχα νοικιασει. Ηταν αχουρι και μου το χαν αφησει φθηνοτερα, το εκανα σουπερ, μεχρι διακοπτες ειχα αλλαξει κι οταν χρειαστηκε να φτιαξουν κατι, το επαιξαν χαζοι, εφυγα και μετα με τρελλαναν στα τηλεφωνα για να γυρισω! Απο τοτε δεν φτιαχνω τιποτα. Τους το προσεχω, δεν τους κρεμαω ποτε στα ενοικια και σε πληροφορω πιο πολυ σε εκτιμουν οταν τους δειχνεις οτι και αυριο αμα λαχει φευγεις και οφειλουν να ειναι σωστοι οπως κι εσυ. Αλλα ειναι λεπτη ισορροπια.
    Για την δουλεια δεν μου χει τυχει.
    Για το κινητο, αισχος.

     
  • At 10/11/2007 1:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Τωρα που το ξαναδιαβασα δεν ειναι καθαρο, οτι εννοω οτι δεν ξαναγυρισα. Αυτη την πρακτικη εφαρμοζω στα επομενα σπιτια.

     
  • At 10/11/2007 2:21 PM, Blogger mpoumpoula said…

    δε ξέρω τι διαφήμισει είδες ξέρω όμως ότι εγώ είδα κάτι γνώριμες φωτογραφίες σε περιοδικό της πόλης και σκατοχάρηκα!!!!
    Φίρμα μεγάλη λέμε!!!!!

     
  • At 10/11/2007 3:22 PM, Blogger snikolas said…

    Beniamin, και εγώ νόμιζα πως θέλει εισαγγελική παρέμβαση για να μάθεις τα κινητά.

    Darthiir, εσύ τι νομίζεις πως θα γίνει; Στο τέλος θα είσαι διακοπές και θα χτυπάει το κινητό σου από τράπεζες και ινστιτούτα αδυνατίσματος.

    Fpboy, ω ναι…

    Billzouk, είναι όντως λεπτή η γραμμή. Θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα.

    Mpoumpoula, ε; τι; Πως; Δεν τα είπαμε αυτά; Την πιο χάλια photo διαλέξαν. :( Ε όχι και φίρμα…

     
  • At 10/11/2007 3:25 PM, Blogger AVRA said…

    τηλεφωνα :

    ελα μωρε ετσι και αλλιως μας βρισκουν οπου και να ειμαστε ...και τι εγινε.Δεν με απασχολει.

    δουλεια :

    no comment! δεν ξερουμε τι δουλεια κανεις και το κυριοτερο ποσα παιρνεις! :-))))))))0

    με λιγα λογια και σοβαρα.Αξιζει ? πρεπει να ζυγισεις τα πραγματα.

    σπιτι :

    ειναι που λειπεις πολυ και δεν το εχεις συνηθισει , αλλα θα γινει και αυτο.

    φιλι!

     
  • At 10/11/2007 3:36 PM, Blogger mpoumpoula said…

    όχι δεν τα παμε για το προηγούμενο τεύχος είπαμε...αλλά είχε και αυτό το τεύχος!!!
    2 συνεχόμενες κυριακές αγαπητέ μου!!!

     
  • At 10/11/2007 3:52 PM, Blogger snikolas said…

    Avra, lol! Στην εφορία δουλεύεις;;;;

    Mpoumpoula, Σοβαρά μιλάς; Δεν το ήξερα!!! Δεν το έχω το περιοδικό!!!!!!! :((((((

     
  • At 10/11/2007 4:55 PM, Blogger alienlover said…

    για τα τηλέφωνα.. διαφωνώ κάθετα να μπορεί ο κάθενας να με βρει όπου είμαι. δε μ'αρέσει σαν ιδέα να είμαι τόσο προσβάσιμη, άσε που αυτό αντίκειται στους κανόνες τις ιδιωτικής ζωής.

    για το σπίτι και τη δουλειά σου όοοοοοοοοοολο παραπονιέσαι. αμάν πια!!

     
  • At 10/11/2007 6:27 PM, Blogger mpoumpoula said…

    περνα απο την εφημερίδα να πάρεις ένα...μοναστηρίου 85
    η πέρνα απο το γραφείο μου να σου δώσω ένα!!!!

     
  • At 10/11/2007 6:39 PM, Blogger mpoumpoula said…

    λες να μην είσαι εσυ????
    έχει φώτο απο το βυθό που τις έχει βγάλει κάποιος νικόλας που κάνει καταδύσεις και σου μοιαζει και οι φώτος μοιάζουν με αυτές του προηγούμενου ποστ σου...
    πάντως αν δεν είσαι εσύ....μην το πεις πουθενα!!!!χιχιχιχι

     
  • At 10/11/2007 10:33 PM, Blogger patsiouri said…

    -Σπίτι: Πόσο ζηλεύω αυτά τα πλάσματα που έχουν την πολυτέλεια να προβληματίζονται για το άν ο γείτονας έβαλε πόρτα ασφαλείας...

    -Δουλειά: Η πάνω απάντηση νομίζω σε καλύπτει απόλυτα...
    (Όντως, αξίζει οικονομικά τον κόπο???)

    -Τηλέφωνα: Μέσα για καρτοκινητό, έφριξα!

     
  • At 10/12/2007 1:52 AM, Blogger Sophia said…

    Κοίτα, εγώ θα ψηφίσω αυτό το κόλπο που έχεις φίλους σε πολλές πόλεις, και δεν νιώθεις ποτέ μοναξιά, ίσα ίσα, χαίρεσαι να πηγαίνεις εκεί για δουλειά για να τους βλέπεις! (Δοκιμασμένη αξία!) Αλλά, αν είναι να αλλάξεις επάγγελμα, μην ανοίξεις ψιλικατζίδικο, too much άγχος νομίζω, προτίμησε κάτι σε σχολή κατάδυσης ή να δουλεύεις σαν καπετάνιος ιστιοπλοϊκού! (Για τα κινητά απλώς θα πω γκρρρρρρρρρρρρρρρρρρ....)
    ;-D

     
  • At 10/12/2007 8:08 AM, Blogger snikolas said…

    Alienlover, ε να μην παραπονιέμαι και εγώ λίγο;

    Mpoumpoula, τι είναι πιο κοντά; Είδες τελικά που δεν είμαι εγώ; Είδες που δεν είμαι φίρμα;

    Patsiouri, lol, ναι ρε συ είδες; Υπάρχουν άνθρωποι που τους νοιάζουν τέτοια πράγματα. Όσο για το αν αξίζει… υποθέτω πως ναι.

    Sophia, μάλιστα... σχολή κατάδυσης δε θα άνοιγα. Γιατί να κάνεις το χόμπι σου δουλειά; Για να σου το φάει η ρουτίνα; Άσε που αν θα άλλαζα δουλειά θα έκανα κάτι που δεν απαιτεί μετακινήσεις.

     
  • At 10/12/2007 10:10 AM, Blogger Sophia said…

    Χμ... δεν είχα σκεφτεί την πιθανότητα του να γίνει το hobby σου ρουτίνα, ίσως εξαρτάται από το hobby φαντάζομαι, παράδειγμα εμένα δεν θα με πείραζε να κάνω part time free lance επάγγελμα (εφόσον βέβαια ξεσκονίσω το joomla σε μεγάλο βαθμό) την κατασκευή ιστοσελίδων, δουλεύεις από όπου θέλεις, όποτε θέλεις, και είναι κάτι που μου αρέσει να κάνω σχεδόν απεριόριστα!! Επίσης να βοηθούσα την Στέλλα να οργανώνει παιδικά πάρτυ!! Άσε που σίγουρα θα πάθαινα εγκεφαλικό από την χαρά μου αν δούλευα για έναν εκδοτικό οίκο και διάβαζα βιβλία!!! Καταλαβαίνω όμως τι εννοείς! Αν όμως, είχες την δυνατότητα να κάνεις καταδύσεις και να ζεις διαθέτοντας τις φωτογραφίες και το βιντεοσκοπημένο σου υλικό, τι θα έλεγες?
    ;-D

     
  • At 10/12/2007 3:13 PM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Καλορίζικο το νέο σπίτι.
    Κάνε λίγη υπομονή, δώσε λίγο χρόνο στον εαυτό σου και στους γείτονες. Ίσως σε 6 μήνες να φαίνονται όλα πιο ... προσιτά. Αλλιώς, την ξέρεις πια τη διαδικασία!
    Για το τηλέφωνο, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Σκεφτείτε και την περίπτωση να ταξιδεύει κάποιος συνέχεια στο εξωτερικό και να πρέπει να χρεώνεται για τις ανόητες κλίσεις που του κάνουν από την μαμά πατρίδα, μιας και σε αυτήν την περίπτωση πληρώνουν και οι δύο.

     
  • At 10/13/2007 12:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    σπίτι:
    οι αναμνήσεις είναι που θα το κάνουν δικό σου κι ακόμα δεν το έχεις ζήσει.
    δουλειά:
    sorry που ρωτάω αλλά τι δουλειά κάνεις;;
    κινητό:
    το κινητό είναι κάτι πιο προσωπικό από το σταθερό και δε μ'αρέσει καθόλου που θα μπορεί κάποιος να το βρει τόσο εύκολα, απαπαπα.

    καλή συνέχεια,
    :))

     
  • At 10/13/2007 11:09 PM, Blogger Σοφία said…

    Για το κινητό υπάρχει μια πολύ απλή λύση: δεν απαντάμε ποτέ νούμερα χωρίς ονοματική αναγνώριση :-)

     
  • At 10/14/2007 8:41 PM, Blogger Nathalie said…

    Αυτό με τα κινητά κι εμένα με προβλημάτισε.. Τώρα όσον αφορά τα ταξίδια; Όσοι δεν κάνουν ονειρεύονται συνέχεια, όσοι κάνουν νοσταλγούν το σπίτι..

     
  • At 10/14/2007 10:01 PM, Blogger tzo said…

    Δε βαριέσαι όποιος ήθελε κάτι να βρει μπορούσα να το βρει και πριν! Άντε με το καλό να συνηθίσεις το νέο σου σπιτάκι!!

     
  • At 10/15/2007 12:21 AM, Blogger snikolas said…

    Sophia, το τελευταίο καθόλου δεν θα με πείραζε… μα καθόλου.

    Juanita, ha! Αυτό με το ότι μπορεί να είσαι στο εξωτερικό και να σε χρεώνει ο κάθε παπάρας δεν το σκέφτηκα καθόλου!!!

    Stefy, ελπίζω να το νοιωσω σπίτι μου πολύ γρήγορα. Τι δουλειά κάνω; Όπως είπα και στην tanila, ας πούμε πως εξαγοράζω συνειδήσεις! ;)

    Σοφία, εγώ δεν έχω αυτή την πολυτέλεια. Το τηλέφωνο μου δεν είναι μόνο για να με βρίσκουν οι φίλοι, και πολλοί από τους πελάτες μου έχουν απόκρυψη.

    Nathalie, αυτό είναι γεγονός. Πάντα θέλεις αυτό που δεν έχεις.

    Allitnil, όχι πάντα με επιτυχία όμως. Παλαιότερα ήταν αδύνατον να βρεις κινητό.

     
  • At 10/16/2007 6:17 PM, Blogger SkiA said…

    Heh, πρώτα απ'όλα με γεια το σπιτάκι - το καλό είναι ότι το έκανες όπως το φανταζόσουν, εύχομαι λοιπόν με τον καιρό να το νοιώσεις σπίτι σου! :D

    Όσο για τη δουλειά, νομίζω ότι γκρέμισες οριστικά το παιδικό μου όνειρο, είχα φανταστεί τον εαυτό μου με ταγιεράκι & ένα Vaio SZ series (καλά τότε που το φανταζόμουν δεν υπήρχε ασφαλώς SZ series) να κάνω το γύρο του κόσμου (ή έστω της Ευρώπης) για επαγγελματικά ταξίδια. Τελικά μάλλον δεν είναι τόσο ιδανικά τα πράγματα

    Τέλος όσον αφορά τα κινητά τηλέφωνα, αυτό που ήξερα ότι ισχύει εδώ και καιρό είναι να ζητήσεις εάν υπάρχει καταχώρηση πχ στο όνομα Χαραλαμπίδης Χαράλαμπος από τις υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου της εκάστοτε εταιρίας κινητής τηλεφωνίας.
    Πλέον με τον ενοποιημένο κατάλογο (για τον οποίο η ΕΕΤΤ έχει ορίσει υπεύθυνο έναν μόνο πάροχο) δεν γνωρίζω τι παίζει - θυμάμαι ότι στο παρελθόν μου είχε έρθει ένα sms που ανέφερε ότι εάν δεν επιθυμείτε να καταχωρηθεί ο αιρθμός σας στον ενοποιημένο κατάλογο καλέστε στο τάδε νούμερο χωρίς χρέωση, χωρίς να θυμάμαι εάν τελικά πήρα. Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ η κάθε εταιρία Cosmote/Vodafone/etc "η οποία εκχωρεί τηλεφωνικούς αριθμούς, έχει υποχρέωση να ενημερώνει κατά τη σύναψη σχετικής σύμβασης τον κάθε κο Χαραλαμπίδη σχετικά με το δικαίωμα του να καταχωρείται σε δημόσια διατιθέμενους τηλεφωνικούς καταλόγους. Ο κος Χαραλαμπίδης έχει τη δυνατότητα, είτε κατά τη σύναψη της σύμβασης είτε οποιαδήποτε στιγμή αργότερα επιθυμήσει, να διατυπώσει την αντίρρηση του στη καταχώρηση του σε οποιονδήποτε τηλεφωνικό κατάλογο". Αυτό εάν παραπέμπει σε τίποτα ψιλά γράμματα στο συμβόλαιο που έχουμε υπογράψει, σημαίνει ότι μας έχουν φακελωμένους.
    Προσωπικά μόλις μπήκα στον πειρασμό και πήρα τηλέφωνο, δεν με έχουν καταχωρημένη (γιούυυυπι), αλλά σου ανακοινώνουν κανονικά ότι υπάρχουν καταχωρήσεις στην περιοχή των Σερρών με αυτό το επίθετο, αλλά με άλλο μικρό όνομα.
    Νομίζω ότι αυτό με καθησύχασε λιγάκι.

     
  • At 10/16/2007 7:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Όσο αφορά το σπίτι σε καταλαβαίνω από την άποψη ότι πέρυσι τον Άυγουστο που μετακόμισα στο δικό μου σπίτι μετά ενοικίου βεβαίως και αφού το έφτιαξα ακριβώς όπως το γούσταρα αλλά μου πήρε κανά μήνα και βάλε να το νιώσω σπίτι μου...ασυναίσθητα έπερνα το δρόμο για το πατρικό μου!!!
    Πριν από 4 μήνες περίπου άρχισαν από την δεξιά πλευρά του σπιτιού μου εκεί που υπήρχε ένα οικόπεδο μια σταλιά ούτε ένα στρέμμα μιλάμε και 2μ από την κρεβατοκάμαρα 2 οικοδομές και ετοιμάζεται να ξεκινήσει και μια τρίτη!!!!!!καθημερινά ξυπνάω με τον ήχο της μπετονιέρας,μπουλντόζας , μαστόρους διαφόρων εθνικοτήτων οι οποίοι ξέρουν τι ώρα μπαίνω, τι ώρα βγαίνω, τι ώρα τραβάω το καζανάκι, πόσο συχνά μπουγαδιάζω τα βρακιά μου κτλ!
    Οι ιδιοκτήτες των οικοδομών δεν ξέρουν τι σημαίνει Κυριακή και ώρες κοινής ησυχίας...προχθές που σιχτίρισα τους ιδιοτήτες της οικοδομής α μου είπαν να απευθυνθώ στο πλησιέστερο ψυχιατρείο...εγώ σκέφτηκα να τιμήσω την φήμη της λεβεντογέννας στην οποία και κατοικώ και να πάρω ένα κλάζνικοφ, ούζι (sic) ή όπως αλλιώς τα λένε και να αρχίσω να τους κυνηγάω με τις μπιτζάμες πρωινιάτικο μπας και σταυρώσω καμιά ώρα πολύτιμου ύπνου παραπάνω...
    Όσο αφορά την δουλειά επίσης σε καταλαβαίνω όσο τπτ...είμαι στην φάση που ήρθε και επισήμως η οικογενειακή επιχείρηση στο όνομά μου και προσπαθώ να την αναβαθμίσω λέει...στο μεταξύ οι τράπεζες με περιμένουν με το γνωστό μεσαίο δάχτυλο ανοιχτό :) όλοι γνωρίζουμε ποιο εννοώ για το/τα δάνεια, τα επιτόκια κτλ....και σκέφτομαι...να παραμείνω υπάλληλος στη δουλειά που είμαι και να ξέρω ότι τουλάχιστον δεν θα έχω να προαναφερθέντα άγχη ή να προχωρήσω για αυτό που ονειρεύομαι με τον κίνδυνο πάντα να πάθω πρόωρη εμμηνόπαυση από το άγχος?

    Γυναίκα στα πρόθυρα λεξοτανίλ

     
  • At 10/16/2007 7:08 PM, Blogger Unknown said…

    Εμένα μου αρέσει που μπορούμε να μάθουμε τα κινητά/...χιχιχι

     
  • At 10/16/2007 7:47 PM, Blogger snikolas said…

    Skia, κοίταξε… τα επαγγελματικά ταξίδια έχουν μια χάρη. Δεν λέω… αλλά περνάς πολλές ώρες μόνος σου. Σ’ ευχαριστώ που το έψαξες και μας έδωσες τα φώτα σου για τα κινητά.

    Γυναίκα στα πρόθυρα λεξοτανίλ, το τρελό είναι πως για όλα αυτά που παλεύεις και παλεύουμε γενικώς είναι για ένα καλύτερο και υψηλότερο επίπεδο ζωής. Σου προτείνω να διαβάσεις το παρακάτω ανέκδοτο το οποίο ομολογώ πως με έχει βάλει σε πολλές σκέψεις!

    Είναι απόγευμα και ένας μεσήλικας ψαράς σε ένα όμορφο νησάκι του Αιγαίου έχει πάει για ψάρεμα στην αμμουδιά. Αφού ρίχνει την πετονιά, ξαπλώνει προς τα πίσω στηριζόμενος στους αγκώνες του και αρχίζει να αγναντεύει περιμένοντας κάποιο ψάρι να τσιμπήσει.
    Σε λίγο εμφανίζεται στην αμμουδιά ένας επιχειρηματίας από την Αθήνα που είχε πάει βόλτα για να αποβάλει λίγο από το στρες που του δημιουργούσαν οι δουλειές του. Βλέποντας τον ψαρά να ψαρεύει τόσο νωχελικά, τον πλησιάζει και του λέει: «Δεν κάνεις καλά. Με αυτό τον τρόπο δεν θα πιάσεις ψάρια. Πρέπει να βραχείς για να τα καταφέρεις».
    «Για ποιον λόγο;» τον ρωτάει ο ψαράς. «Θα τα πουλάς και θα βγάζεις κέρδος», του λέει εκείνος. «Για ποιον λόγο;», ξαναρωτά ο ψαράς. «Υστερα από λίγο καιρό με τα κέρδη θα πάρεις δίχτυα ώστε να πιάνεις ακόμη περισσότερα ψάρια», εξηγεί ο επιχειρηματίας. «Για ποιον λόγο;» λέει και πάλι ο ψαράς. Λίγο ενοχλημένος, ο επιχειρηματίας αποκρίνεται: «Πιάνοντας περισσότερα ψάρια θα μπορέσεις να πάρεις μία βάρκα και να βγάλεις περισσότερα χρήματα». «Για ποιον λόγο;» επιμένει ο ψαράς.
    Εχει αρχίσει να του τη δίνει του επιχειρηματία η μονότονη απόκριση του ψαρά, αλλά υπομονετικά του εξηγεί: «Με τα χρήματα θα αγοράσεις ένα μεγαλύτερο πλοίο και θα προσλάβεις ανθρώπους να σε βοηθούν!». «Για ποιον λόγο;» ρωτάει και πάλι ο ψαράς. Ο επιχειρηματίας είναι πλέον κατακόκκινος από τον θυμό! «Μα δεν καταλαβαίνεις;» του λέει. «Σε λίγα χρόνια θα έχεις έναν ολόκληρο στόλο από ψαράδικα, με πολλούς υπαλλήλους, που θα ψαρεύουν σε όλες τις θάλασσες του κόσμου, για λογαριασμό σου».
    «Ναι, αλλά για ποιον λόγο;» ρωτά για πολλοστή φορά ο νησιώτης. «Ετσι, θα μπορέσεις να εισάγεις την εταιρεία σου στο χρηματιστήριο», του εξηγεί ο Αθηναίος. «Θα θησαυρίσεις και μετά, χωρίς να σκας, το μόνο που θα έχεις να κάνεις είναι να κάθεσαι στην αμμουδιά και να βλέπεις χαλαρά το ηλιοβασίλεμα».
    «Γιατί, τώρα τι κάνω;» απαντά αποστομωτικά ο ψαράς και βουλιάζει ακόμη περισσότερο στο... άραγμά του.

    Marilena, εσύ πρέπει να είσαι πολύ πονηρή!!! :)

     
  • At 11/11/2007 10:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλημέρα σας Nikolas!ωχ,μη μου λέτε τέτοια τώρα (για τα τηλέφωνα εννοώ)....και πάθω καμιά αποπληξία η γυναίκα!!....πρόσφατα πολύ πρόσφατα άλλαξα αριθμό κντού γιατί με ενοχλούσε ένας πολύ μ.......κας πρώην μου....και τώρα θα ξαναμπλέξω πάλι μ αυτόν ούΦ!...άλλη όρεξη δεν είχα τώρα να έχω και πάλι μπελάδες μαζί του...και είναι και ψυχάκιας ο άνθρωπος....μα πολύ ψυχάκιας όμως........ούτε να το σκέφτομαι δε θέλω ότι μπορεί να με ενοχλήσει ξανά.......ΦΡΙΚΗ!!!!!!!....Με αγάπη,Αθανασία.

     
  • At 12/14/2007 5:08 PM, Blogger dunno said…

    η εποχη της ανασφαλειας δεν ξεκιναει τωρα, απλα εδραιωνεται.δυστυχως το παιρνουμε χαμπαρι πολυ καθυστερημενα.

    και να ταν μονο αυτο...

     

Post a Comment

<< Home