some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Friday, September 14, 2007

Food police (με σήμα το hamburger)

Ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα του λαού μας είναι το πάθος! Πάθος για την ομάδα, πάθος για τα φιλαράκια, πάθος για την γκόμενα, πάθος για όλα. Μέσα σε όλα, είναι και το φαγητό. Είμαστε μερακλήδες, πώς να το κάνουμε; Το αποδεικνύει άλλωστε και η top θέση στην παχυσαρκία που κατέχουμε στην Ευρώπη. Ο λόγος, μάλλον, εκτός από τη γενική ακινησία μας και τις δουλειές πίσω από ένα γραφείο, είναι τα μεζεδάκια, ουζάκια, σούβλες, απαγορευμένα από την ευρωπαϊκή ένωση κοκορέτσια (και καλά θα κάνουν να κάνουν μόκο πάνω σε αυτό το θέμα), και χιλιάδες άλλα, που πλέον δεν κάνουν την εμφάνισή τους μόνο στις γιορτές.

Σαν καλός αυθεντικός εργένης, την ώρα που τσάκιζα ένα ¨βρώμικο¨ έκανα μια φρικτή σκέψη. Φαντάστηκα μια αστυνομία, που να ελέγχει όλους εμάς τους επιρρεπείς, που αντί να μαγειρεύουμε και να τρώμε φρούτα και λαχανικά, τρώμε μόνο (σχεδόν) ¨βρώμικα¨. Δεν λέω, αν με πιάσει το φιλότιμο όλο και κάτι καλό θα μαγειρέψω, αλλά αυτό είναι πολύ σπάνιο. Η αστυνομία αυτή θα είναι η food police, κατά τη γνωστή fashion police, που σε μπουζουριάζει στο άψε σβήσε γιατί φόρεσες κίτρινο παπούτσι, ροζ παντελόνι και καρό μοβ πουκάμισο.

Απλά πράγματα, σε κατέγραψε η κάμερα για 3η φορά στην σουβλακερί του Μπάμπη μέσα στην ίδια εβδομάδα; Πάρε 100€ πρόστιμο για να μάθεις να απαγγέλλεις τον τσελεμεντέ της Βέφας. Όσο για τον Μπάμπη, που τόλμησε να τιγκάρει τον δύστυχο πελάτη του χοληστερίνη και τριγλυκερίδια για 3η συνεχόμενη φορά μέσα στην εβδομάδα, 300€! Φρίκη! Φαντάστηκα τους μπάτσους αυτούς, χωρίς στολή και διακριτικά. Σαν τους σκληρούς του Μαϊάμι ένα πράγμα. Με πολιτικά, καλλίγραμμους και με ακριβά τελευταίας μόδας ρούχα. Εκεί που θα τρως, τσακ… θα βγάζουν το πορτοφολάκι τους με το σήμα της υπηρεσίας, που θα έχει σήμα το hamburger, και θα λένε το ποίημα τους: φριζ μάδερ φάκερ, φουντ πολίς. Τέικ άουτ οφ γιορ μάουθ δε φουντ σλόουλι. Ντου νοτ σγουάλοου ορ άι κικ γιου ετ δε νεκ. Γιου χαβ δε ράιτ του ρημέιν σάιλεντ μπλα μπλα μπλα…

Κατεβάζοντας και την τελευταία μπουκιά, συνήλθα. Το όραμα έλαβε τέλος. Είναι φανερό πως το μυαλό μου κάνει απεγνωσμένες προσπάθειες να με συνεφέρει από τις εύκολες λύσεις που υιοθετώ για την διατροφή μου. Αύριο θα μαγειρέψω ψάρια, fish sticks!

76 Comments:

  • At 9/14/2007 11:34 PM, Blogger Sourotiri said…

    Να σου πω την αληθεια, μια τετοια αστυνομια δεν θα μας εκανε και κακο :)

    Οσο για τα ψαρια που θα φας αυριο, μιλαμε πρεπει να σηκωθεις νωρις νωρις το πρωι για να πας στην Λαικη [ποια Λαικη...; Στην Ψαραγορα!!!] να τα αγορασεις γιατι τετοιο φρεσκο ψαρι δεν το βρισκεις ευκολα.

    Αντε, κοιμησου κανενα τριωρο και παρε και κανενα λαχανικο [καμια τοματα σε μορφη κετσαπ ας πουμε] οπως θα γυριζεις απο την λαχαναγορα :)

    Καληνυχτα!!!

     
  • At 9/14/2007 11:42 PM, Blogger Ναταλία said…

    Ένοχη! Ένοχη!!!!
    Μα κάτι ιδέες που έχεις να ξυπνάς τις ενοχές μας!

     
  • At 9/15/2007 1:14 AM, Blogger mpoumpoula said…

    χααχαχαχαχαχαχαχα
    Τέικ άουτ οφ γιορ μάουθ δε φουντ σλόουλι
    αχαχαχαχαχαχαχαχα
    να σαι καλα κοντέυω να σκάσω απο τα γέλια...μέχρι και η όρεξη μου κόπηκε(σπάνιο φαινόμενο) χαχαχαχαχαχαχα
    Ελπίζω μην δει το άρθρο σου ο Πολύδωρας γιατί μπορεί να τη θεωρήσει καλή ιδέα!!!!!!

     
  • At 9/15/2007 1:31 AM, Blogger snikolas said…

    Sourotiri, δεν υπάρχουν τέτοια ψάρια στην αγορά. Μόνος μου θα πάω να τα ψαρεψω! :)

    Natalia, ένοχη; Άρα, είσαι 100€ μείον!!!

    Mpoumpoula, ρε λες να μας την κάνει την ζημιά ο Πολύδωρας; Να το κατεβάσω το post τότε.

     
  • At 9/15/2007 2:23 AM, Blogger Unknown said…

    Θα ήθελα και ειδικό τμήμα της εν λόγω υπηρεσίας εξειδικευμένο για περιόδους νηστείας.

     
  • At 9/15/2007 3:57 AM, Blogger rockordie said…

    Καλά τα λες αλλά πρέπει πρώτα να γίνει η πολιτιστική αστυνομία που θα συλλαμβάνει όλους τους καλλιτέχνες των ελληνάδικων.

    "Ναι, εμπρός Πολ.Α εκεί, θέλω να κάνω μια καταγγελία...ένας περίεργος τραγουδάει ελαφρολαϊκά στο παρακάτω στενο."

     
  • At 9/15/2007 6:36 AM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    Food police υπάρχει και ονομάζετε καρκίνος...

     
  • At 9/15/2007 8:56 AM, Blogger daydreamer said…

    Ελα μη μας αγχώνεις με φανταστικες αστυνομιες!Η νοστιμιά τη θελει τη βρωμιτσα της!Επισης μεσα σε ενα μπεργκερ μπορει να εχει και λιγο μαρουλακι ή ντοματιτσα οποτε να και η σαλατα!!Και για να σε προλαβω,γλυκα,βαφλες παγωτα και συναφη να τα αφησεις ήσυχα!!
    Καλημερες!!

     
  • At 9/15/2007 9:59 AM, Blogger €lisavet said…

    Αν υπήρχε τέτοιο πράγμα, τώρα θα μου 'φερνες τσιγάρα στη φυλακή!Θα το 'χα αρχίσει δεν τίθεται θέμα!

     
  • At 9/15/2007 10:00 AM, Blogger €lisavet said…

    *το κάπνισμα, βεβαίως βεβαίως!

     
  • At 9/15/2007 10:03 AM, Blogger MTdoggie said…

    "φριζ μάδερ φάκερ, φουντ πολίς. Τέικ άουτ οφ γιορ μάουθ δε φουντ σλόουλι. Ντου νοτ σγουάλοου ορ άι κικ γιου ετ δε νεκ. Γιου χαβ δε ράιτ του ρημέιν σάιλεντ μπλα μπλα μπλα…"
    ενα εχω να σου πω:κλαιω απο τα γελια εδω και δεκα λεπτα!!!

     
  • At 9/15/2007 10:36 AM, Blogger snikolas said…

    Narita, σε χαίρομαι γιατί έχεις τον τρόπο σου να το πηγαίνεις πολύ μακριά το πράγμα!!!

    Rockordie, θα πρέπει να συλλάβει το 90% της χώρας μας τότε. Που θα την βρούνε ρε τόσο μεγάλη φυλακή;

    Θυμήσου πως με λένε, μόνο ένα έχω να πω: μπρρρρρρρρ!

    Daydreamer, καλά καλά θα τα αφήσω όλα ήσυχα. :)

    €lisavet, λένε πως αν έχεις κάποιον στην φυλακή του πας τσιγάρα και πορτοκάλια. Θέλεις να αλλάξουμε τα πορτοκάλια σε hamburgers και γύρους;

    Mtdoggie, ;)

     
  • At 9/15/2007 10:44 AM, Blogger Sophia said…

    Καλά, μιλάμε εγώ θα πλήρωνα συνέχεια πρόστιμα τότε... Στο σουβλάκι και στην γουρουνοπούλα χτυπάω τρελά νούμερα (και, ναι, μαγειρεύω και συνέχεια, και πολύ καλά αλλά έχουμε και αδυναμίες κύριε Πρόεδρε!). Επ, σε βλέπω εσένα, άσε την πετσούλα κάτω (στο δικό μου πιάτο....)!!
    ;-D

     
  • At 9/15/2007 1:36 PM, Blogger Nathalie said…

    Ama yphrxe tetoia astynomia 8a eixe syllhf8ei h mish Ellada..
    Extalol me to sima hamburger twn batswn!

     
  • At 9/15/2007 1:43 PM, Blogger Santiago Nasar said…

    Εμένα σίγουρα θα με είχαν συλλάβει!
    Όχι ότι δεν προσέχω, αλλά σαν dr Jeckyl καιMr Hyde, εκεί, γύρω στο μεσημέρι με πιάνει μια μανία να καταναλώσω ότι πιο trash βρεθεί στο δρόμο μου.

     
  • At 9/15/2007 3:52 PM, Blogger snikolas said…

    Sophia, ένοχη ένοχη!

    Nathalie, η Ελλάδα όλη μια τεράστια φυλακή!!!

    Santiago nasar, κατάλαβα… στο διπλανό κελί θα μας είχαν.

     
  • At 9/15/2007 5:18 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    xaxa, καλό, ακους food police, τον μισό πληθυσμό θα είχαν συλλάβει, αλλά μπράβο σου, χαίρομαι που αρχίζεις να προσέχεις τη διατροφή σου (μα fish sticks?)

     
  • At 9/15/2007 8:46 PM, Blogger uncle said…

    Κακός το σκέφτηκες και κακός το έγραψες κιόλας, γιατί το μπλογκ σου διαβάζετε από αρκετούς φορείς (βλέπε aegean), οπότε θα αν σκάσει ποτέ τέτοιο μέτρο στην κοιλιά μας θα ξέρουμε και ποιόν να ευχαριστήσουμε για αυτό.

     
  • At 9/15/2007 10:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    ti food police mou les??plaka kaneis???katw ta xeria apo ta guradika!!!akous ekei!!mia apolaush exoume kai emeis..

     
  • At 9/16/2007 12:52 AM, Blogger david santos said…

    Peace and hope and a good future for all the Greek people good weekend

    David Santos

     
  • At 9/16/2007 1:04 AM, Blogger uncle said…

    να είδες νικόλα, ακόμα και david santos σε διαβάζει...

     
  • At 9/16/2007 7:18 AM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, είδες; Θα τρώω υγιεινά από εδώ και πέρα!

    Unclejack, έλεγα να σου αποδείξω πόσο λάθος είσαι αλλά μετά έκανε comment ο ψωριάρης ο santos και μου το χάλασε! Είναι μπάμιας ο άνθρωπος.

    Blue, η μόνη απόλαυση που σου έμεινε είναι τα γυράδικα; Αποκλείεται, υπάρχουν πιτσαρίες και ζαχαροπλαστεία!!! :))))))

    Santos, όπως έλεγα στο φιλαράκι μου τον unclejack, είσαι μεγάλος μπάμιας.

     
  • At 9/16/2007 11:39 AM, Blogger Marina said…

    Τσκ
    Νέο οραμα έχω εδώ
    η αστυνομία του φαγητού
    θα είναι γένους θηλυκού!
    Κάθε που θα τρώς κάτι "βρωμερό"
    μία ζουμερή πολιτςγούμαν
    θα σου πιάνει τον ποπό!

    Α! Μη σε παρασύρει το ερωτικό!
    Μπά, δεν θα παίζει έτσι
    θα είναι όντως εξοντωτικό!
    Θα υποχρειούσαι όλην την επόμενη
    εβδομάς
    να τρώς μόνο το φαγάκι της μαμάς.
    Κάτω απο το άγρυπνο βλέμμα της μαντάμ
    θα κάνεις τούμπες
    Θα κάνεις και πους-άπς.


    Χιχι!

     
  • At 9/16/2007 4:42 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    Τις πρώτες ημέρες της εργένικης ζωής μου πήγα στο σούπερ και πήρα fish sticks, που τα έβλεπα στη διαφήμιση ωραία, τραγανά, πεντανόστιμα. Ακολουθώ λοιπόν τις οδηγίες και πρέπει να σου πω ότι έγινε ΜΙΑ ΑΗΔΙΑΑΑΑ...! δεν φαντάζεσαι. σίχαμα, εντελώς! ένα άγευστο πορτοκαλί πράγμα.
    Αυτά. άμα έχεις τύψεις εσύ που είσαι και φέτες, τι να πουμε και εμείς οι πιο juicy :)

     
  • At 9/16/2007 6:29 PM, Blogger Σοφία said…

    Τα fish sticks υπολογίζονται για υγειϊνή διατροφή δηλαδή;

     
  • At 9/16/2007 9:09 PM, Blogger Provato said…

    ok, αν ιδρυθεί τέτοια police εμένα θα με κάψουν στο Σύνταγμα ζωντανό και πάνω στις φλόγες θα βράσουν νερό για να κάνουν λαχανικά στον ατμό (κάτι που όπως καταλαβαίνεις δεν έχω φάει ποτέ...).

    μπεεε

     
  • At 9/16/2007 9:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    2 πράγματα έχουν μένει να ευχαριστιόμαστε και μεις.... το ένα είναι το φαγητό και θες να μας το κόψεις και αυτό!!!

     
  • At 9/16/2007 9:57 PM, Blogger snikolas said…

    Marina, το ποιηματάκι σου για ακόμη μια φορά super. Όσο για την τιμωρία… μπρρρρρρρρρρρρρ μακριά μακριά!

    Yo!reeka, τελικά ρε συ εμείς οι δύο μοιάζουμε σε περισσότερα απ’ ότι νόμιζα! Αν και εμένα μου αρέσουν πολύ τα fish sticks!!!

    Σοφία, δεν είναι τα fish sticks φρέσκο και καλό φαγητό;

    Provato, μάλιστα μάλιστα, κατάλαβα τι κουμάσι είσαι και εσύ. Ρε τελικά είμαστε πολλοί. :)

    Laxanaki, εγώ θα σου το κόψω; Η food police θα σου το κόψει.

     
  • At 9/16/2007 11:26 PM, Blogger Ναταλία said…

    ναι αλλά είμαι 100 κιλά +!!!!!!!! :ΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

     
  • At 9/17/2007 12:41 AM, Blogger alienlover said…

    έλα ρε Νικόλα!!! Μη μου το χαλάς ρε γμτ! Μόλις γύρισα σπίτι από γαστριμαργικό όργιο και βλέπω για την food police!!! Θα μου βγάλεις τα νάτσος ξυνά!!!

     
  • At 9/17/2007 8:17 AM, Blogger Tanila said…

    Νικόλα σε είχα για καλοφαγά* και με απογοήτεψες.
    Μα φισστικς; Και μάλιστα με κέτσαπ.
    Αίσχος!
    (* κρίμα γιατι τον άντρα τον καλοφαγά πολύ τον εκτιμάω, ακόμα κι αν δε βλέπεται)

     
  • At 9/17/2007 9:08 AM, Blogger snikolas said…

    Natalia, θα με τρελάνεις εσύ δεν υπάρχει περίπτωση! :)

    Alienlover, γαστριμαργικό όργιο; Πόσοι συμμετείχατε;

    Tanila, ποιος σου είπε πως τρώω τα fish sticks μου με ketchup; Αυτό θα ήταν τρελή αηδία. Λες να μη βλέπομαι;

     
  • At 9/17/2007 12:11 PM, Blogger Tanila said…

    Na έρθεις τουρνέ στην Αθήνα να μου κάνεις μια επίδειξη με μαγιό.

     
  • At 9/17/2007 12:56 PM, Blogger nanakos said…

    Στο δικό μου σπίτι υπάρχει τέτοιου είδους αστυνομία: λέγεται 'μανούλα' και κάνει εφόδους όταν λείπω αντικαθιστώντας το ζαχαρούχο με λόλα και τις μαγιονέζες (ναι, πληθυντικός!) με φρούτα όλων των ειδών! Εσύ γελάς, εγώ πεινάω!

     
  • At 9/17/2007 1:00 PM, Blogger billzouk said…

    Να ερθει η αστυνομια να μου μαγειρευει τοτε!
    Τι θριλερ φαντασιωση ηταν αυτη;
    Τουλαχιστον επεσες στα ματια της Τανιλας. Κερδος το λες αυτο!

     
  • At 9/17/2007 2:36 PM, Blogger kat. said…

    πλάκα κάνεις;
    το φαγητό δεν είναι απλώς πάθος, είναι τρόπος ζωής!

    όταν στεναχωριόμαστε, το ρίχνουμε στο φαγητό..
    όταν χαιρόμαστε, βγαίνουμε για φαγητό για να γιορτάσουμε..
    τις μεγαλύτερες αποφάσεις τις παίρνουμε όταν τρώμε..
    κάθε έξοδο μας, την "συνοδεύει" και ένα γεύμα..
    πριν το sex, φαγητό..
    μετά το sex, φαγητό..
    μπροστά στην τηλεόραση, τρώμε..


    τα συμπεράσματα δικά σας!!!!

     
  • At 9/17/2007 2:41 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, και τι θα κερδίσω;

    Nanakos, άσχημα είναι τα φρούτα ρε; Εγώ τρώω απίστευτες ποσότητες φρούτων.

    Billzouk, δεν το σκέφτηκα έτσι. Είναι πάρα πολύ καλή ιδέα να μας μαγειρεύει η food police. Όσο για την tanila, δεν ξέρω τι να πω γι αυτό το κορίτσι, βγάζει πράγματα από το μυαλό της. Άκους εκεί να τρώω τα fish sticks μου με ketchup!!! Που ακούστηκε ρε συ αυτό;

    Kat, το συμπέρασμα είναι πως τελικά ζούμε για να τρώμε και όχι το αντίθετο! :)

     
  • At 9/17/2007 3:09 PM, Anonymous Anonymous said…

    Τι να σου πω; Εδω μαγειρεψε γαριδες με φετα! λολ!
    (το τραπεζωμα που στοιχιωσε τον μπλογκερ!)

     
  • At 9/17/2007 4:24 PM, Blogger uncle said…

    TI, δε βάζεις κέτσαπ στα φις στικς!!!!

     
  • At 9/18/2007 1:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    kala esu eirwneusou ta zaxaroplasteia kai tis pitsaries..(kai vevaia einai kai autes apolauseis mou!!!)kai de tha pareis kerasma.:)
    sumfwnw me thn kat..zoume gia na troume!!!!opws o asterix kai o zerar departie.xaxxa.
    ma kala oi garides de pane me th feta?

     
  • At 9/18/2007 9:05 AM, Blogger Tanila said…

    Θα κερδίσεις μια ειδική μνεία στο μπλογκ μου. Αν μάλιστα βλέπεσαι, θα φωνάξω και τις φίλες μου.
    Βασίλη, συγνώμη, δε περίμενα ότι θα σου δημιουργήσω ψυχικό τραύμα.

     
  • At 9/18/2007 2:32 PM, Blogger lazinio said…

    είμαστε ότι τρώμε. φάε λιοντάρι να γίνεις δυνατός σαν λιοντάρι

     
  • At 9/18/2007 3:01 PM, Blogger patsiouri said…

    Μη φοβάσαι μικρέ μου, δέ γεννήθηκε ακόμη ο ηγέτης που θα τα βάλει με τη Βιομηχανία Προπαρασκευασμένων Τροφίμων..γύρνα πλευράκι και ξανακοιμήσου μασουλώντας ευτυχισμένος!

     
  • At 9/18/2007 4:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Δεν μπορώ να πω...απ'τη nutella στα fish sticks...διακρίνω μια πρόοδο!!!;ppppppppppp

     
  • At 9/18/2007 4:54 PM, Blogger snikolas said…

    Billzouk, πρέπει να σου πληρώσει τα έξοδα των ψυχιάτρων τώρα.

    Uncle, φυσικά και δεν βάζω!!!

    Blue, πότε ειρωνεύτηκα τα ζαχαροπλαστεία και τις πιτσαρίες;

    Tanila, η προσφορά είναι λίγη. Μόνο αυτό; Δηλαδή γλίτωσα το γεύμα;

    Lazinio, θα φάω τους γείτονες!

    Patsiouri, hehe… ναι… έχω γυρίσει πλευρό τα fish sticks!

    Evelina_z13, όσο ζω μαθαίνω. Πρέπει να το παραδεχτείς.

     
  • At 9/19/2007 12:49 AM, Blogger Σοφία said…

    Σοφία, δεν είναι τα fish sticks φρέσκο και καλό φαγητό;

    Τι να σου πω... φρεσκότατο :-p

     
  • At 9/19/2007 8:37 AM, Blogger Tanila said…

    Dώσε αποδεκτές τροφές (έχω βρει το διάβολό μου, δεν είναι μόνο ο Μπίλλης) και θα σε τραπεζώσω ωστε να μη μπορείς να περπατήσεις μετά.
    Και σιγά μη πληρώσω ψυχίατρο! Ακούς εκεί να μη τρώει τις γαρίδες ο κακόγουστος! Την άλλη φορά τυρί και ψωμί.

     
  • At 9/19/2007 10:55 AM, Blogger billzouk said…

    Εισαι ηλιθια! Καθομαστε και μαλωνουμε στο ξενο μπλογκ! Σου ειπα, οι γαριδες ειναι οι κατσαριδες της θαλασσας.

    ps.(έχω βρει το διάβολό μου, δεν είναι μόνο ο Μπίλλης)= γυρευε τι μαγειρεψε και στους αλλους! Πετα τον χριστιανη μου τον γκουρμε τσελεμεντε και παρε εναν "κλασσικη ελληνικη κουζινα"

     
  • At 9/19/2007 3:24 PM, Blogger cindaki said…

    Α, εγώ ανήκω στους άλλους, που κάνουν όσο γίνεται σωστή διατροφή. Εκτός από κανένα γύρο (που, ας μην κρυβομαι, λατρεύω!), τρώω πολλά λαχανικά, πίνω λίγο, δεν καπνίζω. Τυχαία όμως, δεν το επεδίωξα. Απλά μ' αρέσουν!

    Ξέρω ξέρω, έχω κι εγώ τις λόξες μου!...

     
  • At 9/19/2007 4:58 PM, Blogger Trilian said…

    Που να σε πιασει η φουντ πολισ και να σε αλυσοδεσει... να μαθεις να με κοροιδευεις για την τελεια σπιτικη αγνη μαγειρική μου!!! Χμ!

     
  • At 9/19/2007 11:43 PM, Blogger snikolas said…

    Σοφία, τους τα λέω εγώ αλλά δεν με πιστεύουν.

    Tanila, ποιος σου είπε πως έχω πρόβλημα με τα περίεργα φαγητά; Όλα τα σφάζω. Μόνο μπάμιες δε τρώω και ρεβίθια. Α, και γεμιστά με ρύζι! Όλα τα άλλα τα τρώω. Οι γαρίδες με κόκκινη σάλτσα απαιτούν φέτα.

    Billzouk, ε όχι και οι κατσαρίδες της θάλασσας! Δεν λέω είναι πολύ εντυπωσιακή η τοποθέτηση σου… αλλά ρε παιδάκι μου μια χαρά τις τρώω!

    Sofi-k. εσύ παιδάκι μου μπορείς να δουλέψεις τότε για την food police!!!

    Trilian, την αγνή σπιτική μαγειρική σου; Στο διπλανό κελί θα σε βάλουν βρε αν ιδρυθεί η food police.

     
  • At 9/20/2007 10:33 AM, Blogger billzouk said…

    Ε, καλα τωρα. Κι ο Ιρανος τρωει την κανονικη κατσαριδα των ντουλαπιων τυπου σνακ. Ειναι τωρα αυτο μετρο;

     
  • At 9/20/2007 4:43 PM, Blogger tzo said…

    χαχα, κανε διαγωνισμό σκίτσου με αυτό το θέμα!!!!
    Τέλειο!!!

     
  • At 9/20/2007 9:50 PM, Blogger jul said…

    Μπας και ο Μπάμπης αντί για χοιρινό βάζει γατίσιο κρέας...γιατί τέτοιες σκέψεις τι να πω....ποτέ δεν μου εχουν περάσει από το μυαλό.......

    :Ρ:Ρ:Ρ

     
  • At 9/21/2007 12:55 AM, Blogger nakupenda said…

    :) Θα μου φέρνεις τσιγάρα στη στενή;; Δε γλιτώνω τα ισόβια... Που να μείνω και μόνη μου! :Ρ

    "φριζ μάδερ φάκερ, φουντ πολίς... κ.λπ" είσαι άπαιχτος!

     
  • At 9/21/2007 12:24 PM, Blogger DaNaH said…

    Χαχαχα! Παραστατικότατος! Έχεις απίστευτη φαντασία!

    Ωραίο blog by the way! :)

     
  • At 9/21/2007 2:20 PM, Blogger patsiouri said…

    Ketsap στα fish sticks???Μα σχέτη αηδία έχουμε καταντήσει εδώ μέσα!

     
  • At 9/21/2007 4:48 PM, Blogger Attalanti said…

    Respect!!!! (Κάνω αυτό που κάνω κι εγώ - διάλεγε τους ανθρώπους και με βάση το αν μπορούν να μαγειρεύουν. Δε γίνεται νόστιμο φαγητό χωρίς αγάπη :) Και, ναι, αν αναρωτιέσαι, η συγκάτοικός μου ξέρει να μαγειρεύει, χεχεχε

     
  • At 9/21/2007 11:24 PM, Blogger snikolas said…

    Billzouk, ξανά λέω, ενδιαφέρουσα η τοποθέτηση σου αλλά… οι γαρίδες είναι υπέροχες. Πώς να το κάνουμε φίλε μου;

    Allitnil, τέλος με τους διαγωνισμούς σκίτσου! Μου βγάλατε την ψυχή για να στείλετε 10 σχέδια ενώ θα έπρεπε να είχατε στείλει 100.

    Jul, ο Μπάμπης γατίσιο κρέας; Όχι ποτέ, μόνο ανθρώπινο.

    Nakupenda, πως θα σου φέρνω τσιγάρα; Αφού μέσα θα είμαι και εγώ.

    Danah, ευχαριστώ. :)

    Patsiouri, πέστα βρε παιδάκι μου, πέστα. Δεν ξέρω τι άλλο θα σκεφτούνε, είμαι λίγο τρομοκρατημένος μπορώ να πω.

    Attalanti, πρέπει να δεις το ratatouille!
    http://disney.go.com/disneypictures/ratatouille/

     
  • At 9/22/2007 12:02 AM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    χαχα!καλο!

     
  • At 9/22/2007 2:52 PM, Blogger Unknown said…

    Εφιαλτικό....

    ΟΥΦ...
    Πάω για κανά κοκορέτσι να συνέλθω....

     
  • At 9/23/2007 1:03 AM, Blogger Κώστας said…

    Φίλε επειδή ζούμε στην χώρα της διαφθοράς οι μπάτσοι που περιγράφεις θα ζυγίζουν 150κιλά. Στο περιπολικό τους θα έχουν γύρους και τζιζ μπεργκερ (cheeseburger στα ελληνικά).Και οι στολες τους θα ειναι λερωμένες με μαγιονέζες και μουστάρδες. Όταν θα τους ρωτάς γιατί με γράφεις ρε μεγάλε αφου κι εσύ τα ίδια κάνεις, θα παίρνεις την αποστομωτική απάντηση : ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΟ! ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ!

     
  • At 9/24/2007 12:10 AM, Blogger Attalanti said…

    Μου το έχουν προτείνει και φίλοι :) Όταν έφυγα δεν είχε έρθει ακόμα Ελλάδα και όταν ήρθα είχαν ήδη τελειώσει οι προβολές του εδώ. Σε dvd λοιπόοοοοοννν....

     
  • At 9/24/2007 10:38 AM, Blogger Juanita La Quejica said…

    Τί να προβλέπει αυτή η αστυνομία για τις παραβατικές περιπτώσεις που μαγειρεύουν ωραία και υγειινά για τους άλλους, αλλά οι ίδιες προτιμούν τις πίτσες και τα σάντουιτς και αγνοούν επιδεικτικά τα δημιουργήματά τους;
    ΧΑΧΑ! Είσαι φοβερός! Μου αρέσει πολύ η σκηνή που περιγράφεις!

     
  • At 9/25/2007 9:49 AM, Blogger Lina said…

    κοίταξε χρυσό μου..
    δεν πίνω, δεν καπνίζω, δεν παίρνω ναρκωτικά, ούτε καν καφέδες καταναλώνω συχνά, αφήστε με να φάω ό,τι θέλω γμ την τρέλα μου!!!

    =ΡΡ

     
  • At 9/26/2007 1:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Μάκρια απο junk food! Εχω δουλέψει σε goody's και δεν έχω και την καλύτερη άποψη.

     
  • At 9/26/2007 8:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    >lina, "ότι φάμε ότι πιούμε κι ότι αρπάξει ο κώλος μας"....

     
  • At 9/26/2007 9:06 AM, Blogger Lina said…

    τανίλα το "πιούμε" δε με αφορά... στο χαρίζω =Ρ

     
  • At 9/26/2007 2:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ki εγω σου χαριζω τον κωλο. Με το συμπάθιο.

     
  • At 9/26/2007 10:45 PM, Blogger Cinematia said…

    Απαπα! Τι σκέψεις και τι ιδέα ήταν αυτή.Δυο-τρεις απολαύσεις έχουμε,να αρχίσουμε να χάνουμε τη μια;;τστστσ

     
  • At 9/27/2007 1:11 AM, Anonymous Anonymous said…

    Εμένα πάντως, αν είναι να μου κάνουν καμιά τζαμπέ λιποαναρόφηση, μου κοτσάρουν και τίποτα κοιλιακούς σιλικονάτους, δεν με χαλάει ας με συλλάβουν οι πολιτσμάνοι. Μετά θα είμαι και με κοιλιακούς, θα χω κάνει και φυλακή, αμα πίνω και martini, άφροδισιακό σκέτο. άντε να με πιάσεις.

     
  • At 9/27/2007 2:24 AM, Blogger Neilys said…

    lol μας χρειάζεται γιατί δε μας βλέπω καλά...! Σήμερα έφαγα σαλάτα για να κάνω και κάτι καλό στον οργανισμό μου επιτέλους. Αλλά με το που γύρισα σπίτι... αυτή η σοκολάτα με κοιτούσε στα μάτια, μου έλεγε "Γιώργο φάε με" και δεν μπορούσα να της πω όχι... Με τη Food Police όμως ποιός ξέρει;

     
  • At 9/27/2007 10:39 PM, Blogger snikolas said…

    Onomatodosia, :)

    Darthiir, φάε ένα και για μένα που είμαι με αναστολή!

    Κώστα, δεν έχεις και πολύ άδικο. Πλάκα θα είχε.

    Attalanti, να το δεις οπωσδήποτε.

    Juanita, σε αυτές τις περιπτώσεις μάλλον θα ισχύουν κάποια ελαφρυντικά για την αγαθοεργία και την προσφορά στο κοινωνικό σύνολο… αλλά σίγουρα θα πέφτει και καμπάνα!

    Lina, θα ληφθούν σοβαρά τα επιχειρήματα σου :)

    Seastavros, ναι αλλά δεν έχεις και την χειρότερη. Για πες, για πες.

    Τανίλα, λινα, ?????

    Cinematia, μα το έκανα σαφές πως ήταν ένα παραλήρημα της στιγμής. :)

    Ammos sta malia mou, στην Ελλάδα ζούμε, αν σε μπουζουριάζανε οι πολιτσμάνοι στο Μονακό… κάτι μπορεί και να γινόταν. :)

    Piri, α βλέπω σου μιλάνε και εσένα τα τρόφιμα. Είσαι στο δρόμο για την στενή φίλε μου!

     
  • At 9/28/2007 2:31 AM, Blogger fpboy said…

    Γεια σου και απο μένα φίλε , δες την καινούργια ταινία του αρκαν μόλις μπορέσεις . Δεν έχει αστυνομία φαγητού ακριβώς , αλλά αστυνομίες ρατσισμού και καπνίσματος που πλησιάζουν στην δική σου σκέψη . Να'σαι καλα .

     
  • At 9/28/2007 7:59 AM, Blogger snikolas said…

    Δεν την έχω ακουστά την ταινία. Μου κίνησες την περιέργεια όμως και θα μάθω περισσότερα.

     
  • At 9/30/2007 9:51 PM, Blogger fpboy said…

    Τώρα παίχτηκε στις Νύχτες Πρεμιέρας , θα βγεί και στις αίθουσες , ''the age of ignorance'' λέγεται .

     

Post a Comment

<< Home