some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, October 17, 2007

Οι γείτονες και οι απέναντι που ίσως δεν είναι άνθρωποι!

Γενικώς, είμαι από αυτούς που κοιτάνε την δουλειά τους. Δεν με νοιάζει αν ο γείτονας είναι ερωτευμένος με την απέναντι, δεν με νοιάζει αν ο περιπτεράς της γειτονιάς παίρνει μάτι τον μπακάλη και φτιάχνεται, δεν με νοιάζει αν ο ψαράς φαντασιώνεται πως είναι στο κρεβάτι του κρεοπώλη, δεν με νοιάζει γενικός. Ο καθένας μπορεί να κοιτάει την δουλειά του. Φυσικά, αν κάποιος ζητήσει βοήθεια κτλ θα βοηθήσω (όπως και ήδη έκανα στις λίγες μέρες που βρίσκομαι σε αυτό το σπίτι) αλλά αυτό είναι άλλο κεφάλαιο.

Οι καινούργιοι γείτονες, είναι αυτό που θα αποκαλούσα άβυσσος οι ψυχές των ανθρώπων. Δεν είναι κακοί άνθρωποι, οι απέναντι δεν είναι άνθρωποι αλλά θα φτάσω αργότερα σ’ αυτό. Οι διπλανοί μου είναι μια οικογένεια που χωρίς τα βλαστάρια τους δεν ακούγονται καθόλου. Με τα βλαστάρια τους, νομίζεις πως είσαι σε punk συναυλία και πέφτει ξύλο.

Βάζοντας την πόρτα ασφαλείας, ξαφνικά ο θόρυβος μειώθηκε στο ελάχιστο. Περήφανος για την πόρτα μου, έλεγα σε όλους πως δεν ακούω πια τα ντέρμπυ μεταξύ των διπλανών. Καλή πόρτα, είναι και soundproof και καμάρωνα σαν το γύφτικο σκερπάνι! Έλα όμως, που η πόρτα, ναι μεν ελάττωσε τον θόρυβο, αλλά την μεγάλη διαφορά την έκανε η μετακόμιση των παιδιών! Ερωτεύτηκαν, όλα μαζί ένα πράγμα. Tην κοπάνησαν από 3 μεριές* για να κάνουν τα ντέρμπυ τους αλλού και να ταλαιπωρούν άλλους τα μεσημέρια που τολμούν να κάνουν Siesta! Οι οικογενειακοί δεσμοί είναι ακόμη ισχυροί όμως, οπότε τα Σαββατοκύριακα παίρνω μια γεύση από μια όχι και τόσο soundproof πόρτα τελικά.

Οι απέναντι είναι το μεγάλο μυστήριο. Είναι το μυστήριο που θα ήθελε ο Indiana Jones να αποκαλύψει. Ας πάρω τα πράγματα από την αρχή όμως. Πάντα ζούσα σε σπίτια που είχαν πολύ φως. Δεν θα μπορούσαν να ζήσω σε ένα σπίτι που δεν το χτυπάει ο Ήλιος. Μου αρέσει το πρωί και το μεσημέρι να φωτίζονται τα δωμάτια από το φως του Ήλιου και το βράδυ, θέλω λίγο και ζεστό φωτισμό που δίνει ξεχωριστή ατμόσφαιρα. Το καλοκαίρι που ξεκίνησα την μετακόμιση, χωρίς κουρτίνες ακόμη το σπίτι, παρατήρησα πως οι απέναντι, πρωί, μεσημέρι, βράδυ, τα παντζούρια τους ήταν κλειστά. Υπέθεσα πως είναι διακοπές. Τώρα όμως, το σκηνικό επαναλαμβάνεται. Οι απέναντι, σε 2 ορόφους, έχουν κλειστά τα παντζούρια τους πρωί, μεσημέρι, βράδυ! Τι άνθρωποι είναι αυτοί που δεν θέλουν φως στην ζωή τους; Τα ίχνη ζωής, είναι απλωμένα ρούχα που και που και φως το βράδυ. Αυτό, αποκλείει τους τυφλούς ένοικους, η πως τα διαμερίσματα είναι άδεια. Είναι ο Δράκουλας με την οικογένεια του που μένει εκεί; Είναι τα gremlins που κατοικοεδρεύουν στην Θεσσαλονίκη μετά το πέρας της επιτυχίας τους; Είναι κάποιος τρελός επιστήμονας που κάνει πειράματα όλη μέρα; Η γιάφκα της al kaida; Είναι εξωγήινοι που παίζουν κρυφτό όλη μέρα… δεν ξέρω.

Αν και γενικά, η περιέργεια μου φτάνει μέχρι το ¨πώς να την λένε άραγε την ομορφούλα του 5ου¨, αυτό το πράγμα με τα παντζούρια μ΄ έχει προβληματίσει αρκετά ώστε να μιλήσω με τον Indiana Jones. Μου είπε όμως πως έχει δουλειά και δεν μπορεί να ασχοληθεί τώρα. Το σίγουρο είναι λοιπόν, πως δεν θα μάθω ποτέ τα creepy πράγματα που συμβαίνουν στην γειτονιά!

*η πληροφορία για την μετακόμιση ήρθε από την ίδια σίγουρη πηγή πως έχουν σκάσει για την πόρτα μου! :)

62 Comments:

  • At 10/17/2007 8:11 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    α, εσύ είσαι περίεργος καλό μου, εγώ γνώρισα τον διπλανό μου μετά τους 18 μήνες παραμονής μου κι εσύ ακόμη δεν πρόλαβες να τακτοποιηθείς και θέλεις να τα μάθεις όλα;

     
  • At 10/17/2007 8:12 PM, Blogger Lina said…

    μήπως μετακόμισες απέναντι από το σπίτι μου;


    δεν έχω πρόβλημα με το φω, αλλά το ότι οι γείτονές μου είναι ένα βήμα απ το μπαλκόνι μου με κάνει αν θέλω να κλεινω παντζούρια ό,τι ώρα και να ναι

     
  • At 10/17/2007 8:25 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    α, μη νομίζεις, εγώ όπως ίσως θυμάσαι πήγα και τους χτύπησα πριν έρθουν καν τα έπιπλα χα χα χα
    ΥΓ. το ενδεχόμενο να μη μένει κανείς απέναντί σου το έχεις σκεφτεί;

     
  • At 10/17/2007 8:29 PM, Blogger Sourotiri said…

    Χαχαχαχα, μου εδωσες εμπνευση να κανω ενα ποστ για την δικια μου οικοδομη και κυριως για τον ψιλικατζη που ειναι μορφη... Καποια στιγμη θα το κανω ;)

     
  • At 10/17/2007 8:42 PM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, λες να βιάζομαι ε; μα δεν με νοιάζουν τα άλλα… μόνο αυτό μου κίνησε την προσοχή!

    Lina, δεν είναι και τόσο κοντά έτσι ώστε να κλείνουν συνέχεια. Άλλωστε με τις κουρτίνες το πρωί δεν μπορούν να σε δουν.

    Yo! Reeka, ρε συ και τα ρούχα ποιος τα απλώνει;

    Sourotiri, ναι ναι να το κάνεις το post! :)

     
  • At 10/17/2007 9:56 PM, Blogger alienlover said…

    θες το φως του ήλιου να μπαίνει στο σπίτι σου; παναϊαμ....

     
  • At 10/17/2007 10:25 PM, Blogger jul said…

    αυτο με τα παντζούρια και εγώ το έχω..ΘΕΛΩ ΦΩΣ ακόμα και το βράδυ από έξω...αλλά άλλος ειναι που διατάζει στο σπίτι...οπότε τουμπεκί!!!!!
    Τι κακό και αυτό με τα παντζούρια!!!!!

     
  • At 10/18/2007 12:14 AM, Blogger uncle said…

    Είναι πράγματι μεγάλη υπόθεση αυτό το κεφάλαιο. Εγώ πέρα ότι ζω εκτός πόλης και οι ρυθμοί της ζωής είναι πιο έντονη (ο καθένας πρέπει να ξέρει τι ώρα και με ποιά γύρισα στο σπίτι), αλλά μετά από τόσα χρόνια α) ακόμα με θεωρούν ως ξένο στοιχείο στην κοινωνία τους β) κατάφερα αυτό το καλοκαίρι να μαλώσω με όλους, και χωρίς να φταίω.

    Δυστυχώς για μένα το δωμάτιο μου βλέπει στο δρόμο, πράγμα που με αναγκάζει να κλείνω το παντζούρι απο την μεριά αυτή, γιατί δεν έχω καμμία όρεξη για παραπάνω σχόλια για το τι κάνω στον υπολογιστή μου κάθε ώρα και στιγμή.
    Οσο για τα βλαστάρια, δόξα στον μεγαλοδύναμο οι "μισητοί" απέναντι αποδείχτηκαν απίστευτα καρπεροί και μέσα σε λίγα χρόνια κατάφεραν να κάνουν 8 παιδιά (2χ4) και τώρα είναι στην ηλικία που απλά θέλω να τα σκοτώσω (αν και τα αγαπάω τα παιδιά).

     
  • At 10/18/2007 2:15 AM, Anonymous Anonymous said…

    φως φανάρι βρε nick.τσοντες γυρνάνε. κλειστα παντζουρια, ηχομώνοση και τα ρέστα. πάνε να κάνεις καμια εξακρίβωση ιδιοις όμασοι. Και μην ακους τον bluepr και πας κανα 18αμηνο μετά. θα εχει τελειώσει το γύρισμα.

     
  • At 10/18/2007 6:49 AM, Blogger Attalanti said…

    Την έχω καταβρεί εδώ που δεν έχει πατζούρια :) Προτείνω να επικεντρωθείς στην ομορφούλα του 5ου και ν' αφήσεις τους απέναντι, απέναντι. Στην ανάγκη, βάλε και τίποτα πρασινάκι στη βεράντα, να μην πέφτει κατευθείαν το μάτι σου :)) φιλια!

     
  • At 10/18/2007 6:49 AM, Blogger Attalanti said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 10/18/2007 8:26 AM, Blogger snikolas said…

    Alienlover, πλάκα μας κάνεις; Δεν θέλεις φως;

    Jul, πρέπει να πατήσεις πόδι! Τι θα πει όχι φως; Χωρίς τον ήλιο τι κάνει; Βρικολακιάζει; :p

    Uncle, αυτό το μάλωσα με όλους χωρίς να φταίω ξέρεις τι μου θυμίζει; Το ανέκδοτο με τον φορτηγατζή που ακούει στο ραδιόφωνο πως ένας τρελός πηγαίνει στο αντίθετο ρεύμα και αυτός μουρμουρίζει… ¨τι ένας ρε; Αυτοί είναι χιλιάδες!¨

    Ammos sta mallia mou, δεν το σκέφτηκα αυτό το σενάριο και ομολογώ πως μου έχεις κεντρίσει το ενδιαφέρον. Είναι δυνατόν να περιμένω 18 μήνες που λέει και ο blueprints; Καλά τα λες… θα τελειώσουν τα γυρίσματα!

    Attalanti, η ομορφούλα του 5ου είναι τρόπος του λέγειν. Δεν υπάρχει καμιά ομορφούλα στον 5ο! η πρόταση μου ήταν : Αν και γενικά, η περιέργεια μου φτάνει μέχρι το ¨πώς να την λένε άραγε την ομορφούλα του 5ου¨,… sorry αν ήταν παραπλανητικό. Ούτως η άλλος, δεν πέφτει το μάτι μου εκεί γιατί υπάρχει καλή απόσταση. Απλά παρατήρησα τα συνεχώς κλειστά παντζούρια και μου έμεινε η απορία!

     
  • At 10/18/2007 8:50 AM, Blogger Tanila said…

    Ki όμως Νικόλα, υπάρχει αυτό το είδος ανθρώπου που θέλει μισοσκόταδο τη μέρα μέσα στο σπίτι.
    Μπορώ να προσκομίσω 2 δείγματα τουλάχιστον προς εξέταση, ένα αρσενικό κι ένα θηλυκό, για να βεβαιωθείς ότι είναι άνθρωποι και όχι γκρέμλιν.

     
  • At 10/18/2007 9:13 AM, Blogger egoistaki said…

    giati den rwtas "την ίδια σίγουρη πηγή"? Kati tha kserei! ;)

     
  • At 10/18/2007 10:29 AM, Blogger uncle said…

    εχεις δικιο με το φορτηγατζή, αλλά αμα έρθει ο μαλακας και στην ψυχρα σου κοψει 2 δέντρα αλλάζει το θέμα

     
  • At 10/18/2007 10:52 AM, Blogger Trilian said…

    1ον δεν σε νοιάζει, δεν σε νοιάζει όλα τα ξέρεις για την γειτονιά….
    2ον οι άνθρωποι μπορεί να δουλεύουν όλη την ημέρα και να έρχονται το βράδυ… τι να τα κάνουν τα ανοιχτά παντζούρια το βράδυ, να έχουν εσένα να τους χαζεύεις από απέναντι;
    3ον φυσικά και θέλεις σπίτια με φως γιατί σε ακολουθεί ένα μαύρο συννεφάκι όπου και αν πας και βρέχει… φαντάσου να μην είναι και το σπίτι φωτεινό, Φιλανδία θα το έκανες με τον ερχομό σου! μουχαχα!
    4ον ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΡΙΓΥΡΩ ΓΙΑΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΙΑ. Σε λίγο θα μας πεις πως σου χτύπησε και ο Σερλοκ Χολμς την πόρτα Watson!

     
  • At 10/18/2007 12:51 PM, Blogger MTdoggie said…

    αν τους εκανες την αμερικανια με τα δωρα? ξερεις που οι περιεργοι γειτονες οταν θελουν να μαθουν για καποιον παιρνουν ενα καλαθακι με 5 πραγματακια μεσα και καλα για το καλωσορισμα και να τους χτυπησεις το κουδουνι για να δεις τι γινεται μεσα εκει???

     
  • At 10/18/2007 2:22 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, να τους προσκομίσεις μαζί όλα τα δικαιολογητικά. Φωτογραφίες, δήλωση του νόμου 105 και χαρτόσημο των 50.

    Egoistaki, αυτό δεν το σκέφτηκα μπορώ να ομολογήσω!

    Uncle, άμα κόψανε δέντρα κόψ’ τους τον κώλο.

    Trilian, την περίμενα τέτοια αντίδραση… πάμε λοιπόν…
    1. δεν ρώτησα αλλά μου τα είπαν.
    2. έλα ρε που δουλεύουν όλη μερά…
    3. αν έβρεχε όπου και να πήγαινα, θα τα έσωζα τα καμένα τυροπιτάκια σου!
    4. που ξέρεις ρε πως μου χτύπησε την πόρτα ο Σέρλοκ; Με παρακολουθείς;

    Mt doggie, σιγά μη τους πάω και δώρα, να πάω εκεί και να με δαγκώσουν;

     
  • At 10/18/2007 3:11 PM, Blogger Trilian said…

    τα τυροπιτακια ίσως να τα έσωζες αλλά θα πέθαινα από ηλεκτροπληξία με τόσο νερό... άντε να μην θυμηθώ το αμάξι μου από τον κάδο που παρέσυρε η βροχή!!

     
  • At 10/18/2007 3:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Είναι κάποιος τρελός επιστήμονας που κάνει πειράματα όλη μέρα;
    xaxxaaxxa..
    polu creepy geitonia ontws...vre su..egw exw toso fws pou anagkasthka na kanw vitrw sta parathura gia na krupsw ton hlio..kammia fora se enoxlei toso fws alla exeis dikio..de mporei an einai panta kleista ola!!!kati sumvainei....isws na einai kritikoi kunhmatografou kai na goustaroun skotadia...

     
  • At 10/18/2007 5:54 PM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 10/18/2007 5:55 PM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    Ωχ! αυτό το ποστ με αφορά... εμείς στο σπίτι μας δεν έχουμε παντζούρια για αυτό έχω βάλει κουρτίνες που κρύβουν το φως. Όταν τις κλείνω έχει σκοτάδι στο δωμάτιο. Και μου αρέσει...και το απολαμβάνω... κυρίως αυτή την εποχή που διαβάζω (αν και γενικά πέφτει πολύ διάβασμα τα τελευταία 3 χρόνια άρα τραβάω και σπάνια τις κουρτίνες... το πολύ 10 φορές μέσα σε ένα χρόνο). Προτιμώ σκοτεινό το δωμάτιο για να συγκεντρώνομαι... ενώ με ανοιχτές τις κουρτίνες κοιτάω τα πουλάκια έξω...τις μυγούλες κλπ και αποσυντονίζομαι.

    Με έχεις που με έχεις για ψιλοπερίεργη...μετά από αυτή την δήλωση πάει μου βγήκε το όνομα...!

     
  • At 10/19/2007 12:58 AM, Blogger Unknown said…

    Ρε την πηγή....
    Αν έβλεπα και εγώ κάποιον να κοιτάει συνέχεια προς το διαμέρισμα μου.. Δε θα τα ξανανοιγα
    χαααααααχαχα

     
  • At 10/19/2007 1:57 AM, Blogger snikolas said…

    Trilian, δεν έπεσε ο κάδος βρε πάνω στο αυτοκίνητο, το αυτοκίνητο προσπάθησε να δώσει τέλος στην ζωή του για να μην το οδηγείς!!! :p

    Blue, κριτικοί κινηματογράφου; Μπα… πιο πολύ μου αρέσει το σενάριο του άμμος στα μαλλιά μου που λέει πως γυρίζουν τσόντες! :)

    Θυμήσου πως με λένε, γιατί να σ’ έχω για περίεργη;

    Narita, σωστός! Ρε συ, λες να τα έχουν κλειστά και να παρακολουθούν όλους τους άλλους που τα έχουν ανοιχτά;

     
  • At 10/19/2007 2:02 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ψιτ... νικολινοοοοο;;;;
    οπου πας αναστα τα κανειςςςς!
    τςτςτςττς...
    ;pppppp

    ασχετο! εκεινος ο καφεςςςςς που ειναι;;;;;;;;
    :)))))

     
  • At 10/19/2007 4:44 PM, Blogger fpboy said…

    Σαλονικιέ , οι γείτονες σου πρέπει να είναι el και δεν σε πέρνει!Να προσέχεις τι λες και τι κάνεις!
    Και γενικά κάνεις κάποια post που όταν τα πάρει ο Πούτιν δεν σε βλέπω πολύ καλά!Εγω σε προειδοποίησα.

     
  • At 10/19/2007 5:03 PM, Blogger mpoumpoula said…

    να ρθω για παρακολούθηση??????

     
  • At 10/19/2007 5:47 PM, Blogger Psipsinel said…

    mipos zis apenanti apo tin giagia mou?
    tha ine geroi leo ego, i giagia mou px den anigi oute parathirofillo kathete mesa sta skotadia 24 ores me ena mikro fotistiko oso gia na vlepi

     
  • At 10/19/2007 6:08 PM, Blogger Unknown said…

    Πες μου πού μένεις να σου πώ ποιός είσαι!!!

    Τα κλειστά παράθυρα δηλώνουν ή μεγάλη ανασφάλεια....ή....μεγάλα μυστικά...
    Ούτε εμένα πάντως μου αρέσουν. Καλησπέρα.

     
  • At 10/19/2007 11:23 PM, Blogger tzo said…

    Είναι Αθηναίοι! Πάψε να αναρωτιέσαι πια! εδώ κανείς δεν ανοίγει τα παντζούρια του!
    εγώ πάλι είμαι εδώ τρία χρόνια, κάποιοι από τους γείτονες απαξιούν και να χαιρετήσουν και καποιους δεν τους έχω δει ποτέ!

     
  • At 10/20/2007 2:18 PM, Blogger snikolas said…

    Βασιλική, και που είναι το κακό σε αυτό; :P

    Fpboy, ο πούτιν στο blog μου; Για ποιο λόγο; Λες να κλείσω και μαζί του τίποτα δουλειές;

    Mpoumpoula, έχεις μηχανήματα παρακολούθησης;

    Psipsinel, ρε λες να μετακόμισα στην Κύπρο και να μη το κατάλαβα; :)

    Marilena, δεν ξέρω αν δηλώνουν ανασφάλεια η μυστικά, το μόνο που ξέρω είναι πως το ηλιακό φως το χρειάζεσαι σαν οργανισμός.

    Allitnil, δε με νοιάζει αν θα τους δω ποτέ η αν θα τους γνωρίσω ποτέ. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν κλειστά τα παντζούρια τους!

     
  • At 10/20/2007 2:59 PM, Blogger Σοφία said…

    Κι εμένα μου αρέσει να μπαίνει φως στο σπίτι, αλλά προφανώς δεν είναι όλοι το ίδιο. Ο αδερφός μου κάθεται άνετα με κλειστά πατζούρια και αναμένο φως όλη μέρα. Ξέρω και πολλές νοικοκυρές που περνάνε πολύ χρόνο στην κουζίνα (ή στην κουζίνα της γειτόνισας) κι έτσι δεν τους νοιάζει αν έχει φως το υπόλοιπο σπίτι.

    Ή μπορεί να έχουν και παράθυρα στην πίσω μεριά, που εσύ δεν τα βλέπεις ;-)

     
  • At 10/20/2007 7:40 PM, Blogger Unknown said…

    Νικόλα μεταξύ μας (χιούμορ) ...
    Εγώ που έχω περάσει ΤΑ ΑΚΥΡΑ με τους γείτονές μου γίνεται να φτιάξει ο φανταστικός Θεούλης ένα "EMPIRE STATE" στη Αθήνα, να αγοράσω τον τελευταίο και να μην βλέπω ΚΑΝΕΝΑΝ???
    Ε??? Γίνεται??? φανταστικέ Θεούλη???

     
  • At 10/20/2007 7:47 PM, Blogger fevis said…

    Μήπως να παραφυλάξεις και μόλις ανάψουν τα φώτα να πας να ζητήσεις ένα φλυτζάνι ζάχαρη και να δεις τι γίνεται? Το ξέρω πως είναι κορυφαία κατινιά αλλά θα σου λυθούν οι απορίες...Ή θα σου γεννηθούν καινούριες αλλά θα είναι μια πρόοδος...

     
  • At 10/20/2007 8:03 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    xaxa!σιγα σιγα θα τα μαθεις ολα.

     
  • At 10/21/2007 1:19 AM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    "Πολύ σούρεαλ η συζήτηση ρε παιδί μου! "

    αφού μου αφήνεις τέτοια σχόλια..τι συμπέρασμα να βγάλω!

     
  • At 10/21/2007 5:18 PM, Blogger Dory said…

    Κι όμως μπορεί πραγματικά να δουλεύουν όλη μέρα. Αν έλεγες ότι μένεις στην Αθήνα και ότι αυτή η κατάσταση κράτησε μέχρι τον Αύγουστο, θα ήμουν σίγουρα εγώ η μυστηριώδης γειτόνισσα.
    (έξω οι πολυεθνικές!)

     
  • At 10/21/2007 11:48 PM, Blogger snikolas said…

    Σοφία, τελικά καταλήγω μετά από τόσα που μου είπατε πως υπάρχουν άνθρωποι που δεν έχουν ανάγκη ένα ηλιόλουστο σπίτι. Δεν τους καταλαβαίνω.

    Marilena, θα μπορούσες απλά να ζήσεις κάπου έξω από την πόλη η σε κάποιο προάστιο, σε σπίτι με αυλή όπου θα έχεις πολύ ψηλό φράχτη και δεν θα σε βλέπει κανένας. Αυτό θα ήταν το ιδανικό για μένα.

    Fevis, το αφήνω στην άκρη πως είναι κορυφαία κατινιά και πάω παρακάτω! Μα δεν θα ήταν τελείως κουλό να πάω στην απέναντι πολυκατοικία να ζητήσω ζάχαρη ενώ θα μπορούσα να ζητήσω από το διπλανό διαμέρισμα; :)

    Onomatodosia, έτσι όπως πάω… δεν νομίζω πως θα κάτσω τόσο πολύ ώστε να τα μάθω όλα.

    Θυμήσου πως με λένε, τι συμπέρασμα έβγαλες; :)

    Dory, α κατάλαβα… σε ξεζούμισε κάποια πολυεθνική ε;

     
  • At 10/22/2007 8:55 AM, Blogger Tanila said…

    Niko, ναι είναι κουλό.
    Και;
    Αντε να ζητήσεις ζάχαρη, περιμένουμε ενημέρωση.

     
  • At 10/22/2007 11:42 AM, Blogger Marina said…

    Μέραα!Εχω εξήγηση για τους απέναντι με τα κλειστά παράθυρα. Απο πρώτο χέρι κιόλας. Πρίν έρθουμε σ' αυτό το σπίτι που είμαστε τώρα (το οποίο είναι αεράτο, φωτεινό και ήσυχο)έμενε εδώ ο κ. Ν. ενοικιαστής. Εκ περιτροπής όλοι οι γείτονες μας είχαν πιάσει ιδιαιτέρως και μας ζητούσαν την άμεση έξωσή του γιατί ενοχλούσε. Ο κ. Νίκος ζούσε με τα παντζούρια ερμητικά κλειστά. Ποτέ δεν τ' ανοιγε, είχε δε και ντραπέ βαριές κουρτίνες απο μέσα. Ο κ. Ν.ήταν εραστής του ωραίου, λάτρευε το σώμα του και το σώμα των εραστών του. Στην αρχή, περιφέρετο τσιτσίδι σε όλο το σπίτι, με τα παντζούρια ανοιχτά, αλλά η κατατομή του προφίλ των λαγόνων του φαινόταν καθαρά μέσα απο τις κουρτίνες, ιδιαίτερα όταν περιστοιχίζετο απο τους γκόμενούς τους που ομαδικά τον παίρνανε. Γειτνίαση, τσόντα και φιλότιμο. Η απο παντού κατακραυγή τον ανάγκασε να κλείσει τα παντζούρια σαν το ποντίκι και να βάλει και μοκέττες.
    Οταν έφυγε, όλοι οι γείτονες με επισκεύθηκαν και μου τα εξιστόρησαν ο καθένας με όσες λεπτομέρειες είχε πιάσει το μάτι του..
    Γκέγκε?

     
  • At 10/22/2007 1:30 PM, Blogger patsiouri said…

    Μμμμμ...ξέρω μια οικογένεια με μικρά παιδιά κιόλας που όλη τη μέρα τη βγάζουν με τη λάμπα. Γιατί??? Γιατί έχουν ΚΑΛΑ ξυλινα ΈΠΙΠΛΑ ΚΑΙ Ο ΉΛΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΛΆΣΕΙ ΤΟ ΞΎΛΟ!!!!Όσο παρανοικόκαι να σου φαίνεται γι αυτό το λόγο ζούν στο μαυσωλείο...

    Από την άλλη για πάρε και κανα τηλ. την πρόνοια...Κωσταλέξι μου μυρίζει!

     
  • At 10/22/2007 2:26 PM, Blogger €lisavet said…

    Καλά, αυτοί που "έχουν πάθει λαλά που ο καινούργιος έβαλε πόρτα ασφαλείας σε τόσο μικρό σπίτι" δεν έχουν απάντηση επί τούτου; Strange!


    * Ωραία ταινία για γείτονες είναι η "La Comunidad". Δείτε τη και θα τους λατρέψτε μετά απ'αυτό...που δεν είναι όπως στην ταινία :P

    * Νικόλα πες τι ταλέντο έχω στο να διαλέγω ταινίες! :)

     
  • At 10/22/2007 2:27 PM, Blogger Santiago Nasar said…

    Επειδή όλα αυτά τα σενάρια για γείτονες βαμπίρ, εξωγήινους, τρελούς επιστήμονες και γκρέμλινς, εκτός από creepy τα βρίσκω απίθανα και και καθόλου ρεαλιστικά, έχω μία πολύ πιο πειστική εξήγηση για τη "θεωρία των απέναντι". Πάω στοίχημα ότι το έχεις σκεφτεί κι εσύ αλλά μάλλον ντρέπεσαι να το πεις δημόσια.

    Λοιπόν...
    Απέναντί σου δε μένουν άνθρωποι, μένουν μόνο ρούχα. Και επειδή τους αρέσει πολύ το φως βγαίνουν έξω και κρεμιούνται από μόνα τους στην απλώστρα για να λιάζονται. Το βράδυ, μπαίνουν μέσα, ανάβουν το φως και μπαίνουν στο πλυντήριο για να είναι έτοιμα για απλώστρα την επόμενη μέρα.
    Τόσο απλό!

     
  • At 10/22/2007 3:20 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, δε με φωνάζουν Νίκο αλλά Νικόλα. Ρε συ, πως θα πάω να ζητήσω ζάχαρη στην απέναντι πολυκατοικία; Τι θα πω; ¨Γεια σας… Μένω στην απέναντι πολυκατοικία… ε… ναι… δεν μου μιλάει κανείς στην οικοδομή (γιατί άραγε;) και αναρωτιόμουν αν έχετε λίγη ζάχαρη να μου δανείσετε, για τον καφέ μου που τον πίνω σκέτο! Με την ευκαιρία… να ρωτήσω… γιατί όλη μέρα είναι κλειστά τα παντζούρια σας; Πάτε καλά;¨ πως θα το κάνω αυτό;

    Marina, λες να είναι μόνο θέμα διακριτικότητας; Μου κάνει τελείως τρελό να ασχολούνται οι γείτονες με το τι κάνουν μέσα στο ίδιο τους το σπίτι οι υπόλοιποι ένοικοι. Είναι δυνατόν ρε γμτ να κάθονται και να κοιτάνε; Και στην τελική και τι τους νοιάζει; Δεν ξέρω… το να κάνεις πλάκα όπως εμείς εδώ είναι μέσα στα φυσιολογικά όρια, το να κάθεσαι και να περιμένεις τον άλλον για να δεις και να κουτσομπολέψεις… είναι τελείως απαράδεκτο.

    Patsiouri, σοβαρά μιλάς; Έλεος; Υπάρχουν και τέτοιοι ε; Κάποτε ήξερα για μια περίπτωση που είχαν περιβάλει όλο το σαλόνι τους με ζελατίνες και πλαστικά να μη χαλάνε τα έπιπλα. Ζούσαν μόνο στα υπνοδωμάτια!!! ΦΡΙΚΗ!

    €lisavet, ha! Λες να πάω να ρωτήσω τους δικούς μου γείτονες; Αυτοί δεν ξέρουν για μένα που μένω στην διπλανή πόρτα, θα ξέρουν για τους απέναντι; Άσε που κινδυνεύω να μου κάνουν διάφορες ερωτήσεις. Δεν την έχω δει την ταινία και κάτι μου λέει πως δεν πρέπει να την δω ούτε εγώ ούτε και κανείς άλλος! Παιδιά αν σας πει η €lisavet για ταινία είναι φιάσκο να το ξέρετε. ;)

    sandiago, όντως, υπάρχει και αυτό το σενάριο κατά νου αλλά δεν τόλμησα να το εκφράσω. Ευτυχώς που υπάρχεις ελεύθερο πνεύμα! :)))))

     
  • At 10/22/2007 7:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    Χαχαχαχα... Και γω πέρυσι που έλλειπα από το σπίτι όλη μέρα δεν άνοιγα τα παντζούρια... είμαι ύποπτη??? άσε καλέ τους ανθρώπους ήσυχους!! καλησπέρρρρα

     
  • At 10/22/2007 9:36 PM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    @snikolas
    ότι με έχεις για λίγο ψυχικά ασταθή να το πω???!!!

     
  • At 10/22/2007 9:37 PM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    Γράψε και κανένα ποστ!... πολύ έχουμε χαλαρώσει... :P

     
  • At 10/23/2007 8:59 AM, Blogger Κατουρημένη ποδιά said…

    σε συμβουλεύω να δεις την ταινία "οι απέναντι"..

     
  • At 10/23/2007 2:34 PM, Blogger Sophia said…

    Βρε μπας και οι απέναντί σου απλά δεν έχουν κουρτίνες και για αυτό έχουν κλειστά τα πατζούρια? Πάντως αυτό με την φωτοφοβία παίζει σε τρελό βαθμό, πολύς κόσμος είναι έτσι (κανένας από αυτούς φίλος μου όπως μπορείς να εννοήσεις, φυσικά!!!!)
    ;-D

     
  • At 10/23/2007 5:38 PM, Blogger Θυμήσου πως με λένε… said…

    "Κάποτε ήξερα για μια περίπτωση που είχαν περιβάλει όλο το σαλόνι τους με ζελατίνες και πλαστικά να μη χαλάνε τα έπιπλα. Ζούσαν μόνο στα υπνοδωμάτια!!!"

    wow!!!
    Άλλα προβλήματα προσωπικότητας είχαν...ή μόνο εκεί τους βγήκε?! Μα σε εσένα σου τυχαίνουν όλα βρε πουλάκι μου!

     
  • At 10/23/2007 6:53 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Ή είναι οικογένεια βρυκολάκων ή κάνουν νυχτερινές δουλειές ή θέλουν να σου κρυφτούν...

     
  • At 10/23/2007 8:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    χμμ..μάλιστα.
    Δράκουλας,gremlins,εξωγήινοι,Indiana Jones...

    ...πότε θα σε κλείσουν μέσα δεν ξέρω!!!!;pppp

     
  • At 10/23/2007 11:43 PM, Blogger snikolas said…

    Laxanaki, εσύ και αν είσαι ύποπτη!

    Θυμήσου πως με λένε, ναι ρε παιδί μου το κατάλαβα αυτό αλλά από πού συμπέρανες τέτοιο πράγμα; Μακάρι να έβρισκα χρόνο να γράψω περισσότερα posts αλλά δυστυχώς… όσο για τις τρελές περιπτώσεις που μου τυχαίνουν… τι να πω; Συμβαίνει μάλλον και στα καλύτερα παιδιά, εγώ δεν είμαι και το καλύτερο παιδί… άρα.. έχω περισσότερες πιθανότητες να τα παθαίνω!

    Κατουρημένη ποδιά, κάτι μου λέει αυτή η ταινία… δεν ξέρω αν την έχω δει. Θα την ψάξω.

    Sophia, φωτοφοβία ε; λες να πάω με έναν φακό και να τους κάνω ερωτήσεις; ;)

    Σπιτόγατε, εγώ λέω πως είναι βρικόλακες!

    Evelina_z13, και που ξέρεις πως δεν postάρω από μέσα; Ε; :p

     
  • At 10/24/2007 11:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    είναι απλό: το σπίτι λειτουργεί ως ερωτική φωλιά για τα παράνομα ζευγαράκια και χρησιμοποιείται από εφοπλιστές, τοπικούς παράγοντες και μεγαλοεπιχειρηματίες. οπότε τα πατζούρια ΄μένουν μονίμως κλειστά για να μην ξεσπάσει σκάνδαλο και το μυριστεί το σταρ ;)

     
  • At 10/25/2007 4:39 PM, Blogger Marina said…

    Νικολακη, άσε τους γειτόνους και παίξε ένα μπλογκοπαιχνιδάκι για τα αγαπημένα σου φλυτζάνια ή για τα καθημερινά σου αντικείμενα.

     
  • At 10/25/2007 11:32 PM, Blogger billzouk said…

    Αργησα να μπω και δεν εχω το κουραγιο να διαβασω 55 σχολια!
    Οποτε δεν σχολιαζω για να μην εκτεθω!

     
  • At 10/26/2007 6:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Είμαι βρυκολακάκι... αλλά μην το πεις σε κανένα... Που είπαμε ότι μένεις να μετακομίσω??? loooool

     
  • At 10/28/2007 11:17 AM, Blogger daydreamer said…

    Kαλυτερα να απευθυνθεις στους γκοουσμπαστερς!Αληθεια,τα σχετικα για τον περιπτερα, τον μπακαλη και τον ψαρα πως τα ηξερες...

     
  • At 10/28/2007 11:47 AM, Blogger snikolas said…

    Deadend mind, σε ξενοδοχείο η σε super wow προάστιο θα τους βρεις αυτούς, όχι στην νέα μου γειτονιά!

    Marina, είδα το post σου αλλά τα αγαπημένα φλιτζάνια είναι στο πατρικό!

    Billzouk, να εκτεθείς ρε. Γιατί να μην εκτεθείς;

    Laxanaki, είσαι και εσύ βρε από αυτούς; Πω πω πω τι πάθαμε!!! :)

    Daydreamer, ξέρεις το τηλέφωνο τους; Όσο για τα άλλα… τρόπος του λέγειν παιδάκι μου, τρόπος του λέγειν, που να τα ξέρω εγώ όλα αυτά; :)

     
  • At 10/30/2007 7:39 PM, Blogger hopkins said…

    Μήπως μετακόμισες απέναντι μου; :Ρ Σχεδόν ποτέ δεν ανοίγω τον χειμώνα. Μόνο για να αεριστεί το σπίτι. Μην σου φαίνεται πολύ παράξενο. Σε ότι αφορά εμένα, απλώς μου αρέσει το σκοτάδι. :)

     
  • At 11/08/2007 9:22 PM, Blogger aMoRpHiS said…

    Πολύ της μόδας το θέμα "γείτονες" τελευταία...βρήκα αφορμή με το ποστ σου να πω κι εγώ τον πόνο μου...βέβαια, εμένα δεν είναι ένας αλλά πολλοί...με κατακλύζουν εξωγήινοι γείτονες, τόσο που νομίζω πως ζω σε άλλο πλανήτη :P Άμα βρεις χρόνο διάβασε τον δικό μου πόνο και καημό...χεχε αν και τον όρο "εξωγήινοι" τον χρησιμοποιούμε με διαφορετική έννοια..

     
  • At 11/10/2007 11:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Καλησπέρα σας Nikolas!....αυτό που λέτε (για τους περίεργους γείτονές σας εννοώ)....μου μοιάζει λίγο με το σενάριο της ταινίας 'The others' με τη Nikole Kidman!!!την έχετε δεί;;.....τί στο καλό φωτοφοβία έχουν οι άνθρωποι;; πολύ παράξενο όντως...και όσο και αν ο άλλος δεν έχει τη τάση της περιέργειας της κατινιάς κτλ νομίζω ότι με κάτι τέτοιο δικαιολογημένα κινήται το ενδιαφέρον και η περιέργιά του όσο και αν δε το θέλει.......δεν έχετε καθόλου άδικο να αναρωτιέστε πάνω σ αυτό....είναι έυλογο νομίζω...ο καθένας θα αναρωτιόταν τί στο καλό κρύβεται πίσω από τα εκνευριστικά παράξενα και διαρκώς κλειστά παντζούρια......Με αγάπη,Αθανασία.

     

Post a Comment

<< Home