some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Monday, April 02, 2007

Ο Αι Βασίλης φέρνει δώρα και το Πάσχα!

Πριν από μερικές μέρες, έλαβα ένα mail. Στην αρχή, νόμιζα πως κάποιος μου κάνει αστειάκια. Πέρασαν βιαστικά από το κεφάλι μου μερικοί ύποπτοι, χαμογέλασα και είπα από μέσα μου ¨θα σε τσακώσω όποιος και να είσαι¨.

Ρίχνοντας όμως μια πιο προσεχτική ματιά στο mail αυτό και κάνοντας ένα απλό search στο όνομα του αποστολέα, ανακάλυψα πως κανείς δεν μου κάνει πλάκα. Αθώωσα όλους τους υπόπτους μέσα μου και χαμογέλασα πλατιά. Το mail ερχόταν από τα κεντρικά της Aegean! Κάποιοι στα κεντρικά της Aegean διάβασαν το post με το μπισκοτάκι και σύμφωνα με το mail, το διασκέδασαν πολύ. Τόσο, που αποφάσισαν να μου στείλουν ένα κιβώτιο μπισκότα αν τους έστελνα την διεύθυνση μου. Όπως πολύ σωστά θα φαντάζεστε, δέχθηκα χωρίς δισταγμό την προσφορά.










Αν ήξερα από την αρχή πως με διαβάζουν, θα είχα ζητήσει να μου κάνουν βόλτα και με το Learjet που διαθέτει ο στόλος τους, αλλά δεν το ήξερα και την πάτησα. Όπως και να έχει, θέλω να ευχαριστήσω τον άνθρωπο που επικοινώνησε μαζί μου αλλά και την Aegean για αυτή την πολύ ευγενική χειρονομία.

63 Comments:

  • At 4/03/2007 12:18 AM, Blogger loukoumaki said…

    elpizo na min ta fas ola monos sou!!! kai mia kai mas diabazei i aegean thelo na baloun ptisi thessaloniki-london kai na mou xarisoun ena eisitirio diarkias :) euxaristo prokatabolika!!!!

     
  • At 4/03/2007 12:19 AM, Blogger Ε.Α. said…

    Feel the difference!
    Indeed.!

    Σούπερ η κίνηση της Aegean!
    Θέλω να πετάξω Τώρα!

    Καλό Πάσχα Νικόλα, επισκέπτες & Aegean Team! ;)

     
  • At 4/03/2007 12:42 AM, Blogger €lisavet said…

    Και μια απευθείας πτήση Θεσσαλονίκη-Γιάννενα παρακαλώ!

    Καλή όρεξη τυχερούλη! :)

     
  • At 4/03/2007 2:31 AM, Blogger maggie said…

    Nai kali oreksi
    kai mi ksexnas...

    ta mayra DIKA MOY......

    DIKA MOU

    D I K A M O U

     
  • At 4/03/2007 2:39 AM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki, τι σε κάνει να πιστεύεις πως έχω πρόθεση να τα μοιραστώ; Με τι θα συνοδεύω τον espresso μου το πρωί αν μου τα φας;

    The espressionist, ναι είναι super η Aegean.

    €lisavet, ευχαριστώ, θα τα τσακίσω όλα!

    Maggie, ευχαριστώ μικρή. Τα μαύρα είναι δικά μου ότι και να λες!:p

     
  • At 4/03/2007 6:13 AM, Blogger Psipsinel said…

    wow! exo entiposiasti....ides ides tora exi pollaaaaaaaa mpiskotakia

     
  • At 4/03/2007 10:58 AM, Blogger AVRA said…

    τι τυχερουλης! αντε αντε ....καλοφαγωτα!

     
  • At 4/03/2007 11:25 AM, Anonymous Anonymous said…

    Καλά, με τέτοια διαφήμιση που τους κάνεις, και λίγα σου έστειλαν... :-)
    Εγώ έκανα διαφήμιση στην virgingalactic και τώρα περιμένω να μου στείλουν ένα εισητήριο για πτήση στο διάστημα, αλλά μάλλον δεν με διαβάζουν...

     
  • At 4/03/2007 11:29 AM, Blogger Trilian said…

    γιατί δεν τους ζητάς και ένα εισιτήριο χωρίς επιστροφή για την Baloo?
    Συμβουλή : να τα τρως σιγά σιγά και να τα μασάς καλά... μην την βγάλεις στο νοσοκομείο λόγω λαιμαργίας!! χιχι!

    ΥΓ: Ο Nικόλααααααααααςςς τα παιαιαιαιαίρνειιιι απο τηηηηην Ageeeeaaannn νιανια νια νιαααα νια... :P
    (Αγαπητή Aegean δεν πιστεύω ότι φταις εσύ, τον κύριο Σκούρα θέλω να δουλέψω λιγουλάκι)

     
  • At 4/03/2007 12:09 PM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel, ναι… έχω πολλά μπισκότα! (όχι για πολύ ακόμη όμως… με τους ρυθμούς που τα καταναλώνω…)

    Avra, hehe… ναι είμαι τυχερός! :)

    Koyan, μη το λες, ποτέ δεν ξέρεις. Και αν σου στείλουν εισιτήριο για το διάστημα να μου το πεις και μένα να πω και εγώ κανέναν καλό λόγο! :)

    Trilian, καλή ιδέα να στείλω πακέτο την Baloo!

     
  • At 4/03/2007 12:11 PM, Blogger MTdoggie said…

    το διαφημιστικο team της aegean αξιζει πολλα ευσημα!!!εξασφαλιζει εξτρα διαφημιση απο σενα απλα με ενα κουτι μπισκοτα!!μπραβο σας παιδια,ελπιζω οταν μπω με το καλο και εγω στο χωρο να κανω εξισου εξυπνες κινησεις!!
    νικολα μη δωσεις σε κανεναν, φατα μονος σου αλλα παζαρεψε τη βολτα με το learjet!

     
  • At 4/03/2007 12:11 PM, Blogger MTdoggie said…

    το διαφημιστικο team της aegean αξιζει πολλα ευσημα!!!εξασφαλιζει εξτρα διαφημιση απο σενα απλα με ενα κουτι μπισκοτα!!μπραβο σας παιδια,ελπιζω οταν μπω με το καλο και εγω στο χωρο να κανω εξισου εξυπνες κινησεις!!
    νικολα μη δωσεις σε κανεναν, φατα μονος σου αλλα παζαρεψε τη βολτα με το learjet!

     
  • At 4/03/2007 12:13 PM, Blogger alienlover said…

    σούπερ η κίνηση της Aigean! Να βάλουν μια πτήση Βουδαπέστη-Αθήνα παρακαλώ, μιας και η Ολυμπιακή δεν μας κάνει πια τη χάρη! Ευχαριστώω!! Καλή όρεξη Νικολάκη και καλό Πάσχα σε όλους!!!

     
  • At 4/03/2007 12:14 PM, Blogger tzo said…

    Αααααααααααα δεν παίζω!
    και εγώ θέλω!

     
  • At 4/03/2007 12:16 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    γντουπππππππ....
    ε, καλα μιλαμε...
    εισαι αμπιλιβαμπολ!!!!
    :)))))

     
  • At 4/03/2007 12:18 PM, Blogger Unknown said…

    Αχάααα...
    Εγώ ένα πράγμα βλέπω σαφές...
    Ότι ακόμα και τα posts σου έχουν δόλο >:p

    [Μην γίνεσαι πλεονέκτης γιατί μπορεί να αποφασίσουν να μην σου στείλουν το μπισκοτάκι για να μην υπα΄ρχει "δεδικασμένο" :)]

     
  • At 4/03/2007 12:23 PM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    Πόσες φορές έφτασες σε οργασμό(ουρανίσκου);;;
    ^_^

     
  • At 4/03/2007 12:24 PM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    Υ.Γ. Πλάκα πλάκα μπράβο τους ;)

     
  • At 4/03/2007 12:25 PM, Blogger Gogo said…

    Den to pisteuw, ti paliokwlofardos pou eisaiiii!!!!!!!
    Ante kalofagwta!

     
  • At 4/03/2007 12:29 PM, Blogger snikolas said…

    Mtdoggie, από μένα περιμένουν διαφήμιση; Σιγά την διαφήμιση που τους κάνω.

    Alienlover, καλό Πάσχα και σε σένα.

    Allitnil, ζήλια ζήλια!!! :p

    Βασιλική, δεν είμαι εγώ αμπιλιβαμπολ, εκείνοι είναι!

    Darthiir, τα μπισκότα τα έστειλαν… οπότε… υπάρχει δεδικασμένο. :)

    Beniamin, μέχρι τώρα καμιά 15αριά!

    Gogo, heheheh…. Είδες;

     
  • At 4/03/2007 12:52 PM, Blogger toolman said…

    χαχαχα! ωραίος ο παίχτης!
    εγώ λέω συνέχεια καλά λόγια για τη giselle στο blog, λές να μου ρθει κανά πακετάκι καμιά μέρα
    from brazil to toolman!?!?

    :PP

     
  • At 4/03/2007 1:31 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΩΩΩΩΩΩΩ!!
    καλά γαμάτο ;)

     
  • At 4/03/2007 2:04 PM, Blogger jul said…

    Καλά μπράβο ρε συ....ακου τωρα σύμπτωση...μπράβο τους.....μπραβο τους....
    Αυτό ειναι customer service!!!!

    να βαζανε και πτήση Αθηνα - Λονδίνο θα ήταν ΣΟΥΠΕΡ!

     
  • At 4/03/2007 2:06 PM, Blogger xryc agripnia said…

    Καπου εδω θελω να τονισω οτι παρακαλω την αγαπητη EUROBANK,αν διαβαζει αυτο το ποστ να κανει κατι με κεινο το δανειακι που με ταλαιπωρει χρονια τωρα.Τι σκατα;Μονο η Aegean να φροντιζει τους πελατες ΤΗΣ;
    Σας ευχαριστω εκ των προτερων!


    (Δεν ζητουσες ενα σακι με λιρες,ρε Νικολα;)

     
  • At 4/03/2007 2:15 PM, Anonymous Anonymous said…

    αυτή η μπισκοτοχορηγία νομίζω ότι αποτελεί σταθμό για το ελληνικό blogging ;P

     
  • At 4/03/2007 2:28 PM, Blogger snikolas said…

    Toolman, ναι ναι να το κάνεις. Ποτέ δεν ξέρεις!!!

    Yo!reeka, στην αρχή ούτε και εγώ το πίστεψα, καλά θα κάνεις να το πιστέψεις όμως!

    Julia, έτσι είναι. Υπάρχουν εταιρείες και εταιρίες. Για να βλέπουμε την διαφορά ρε παιδιά και να τους προτιμάμε.

    Archive, ρε λες να ζητήσω και σακί με λύρες; Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά, συμφέρει!!! :)

    Phevos, hahahaha… λες ε;

     
  • At 4/03/2007 3:29 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Δηλαδή αν γράψω κι εγώ για τις καραμελίτσες έχω ελπίδες;;;

    Ή μήπως να γράψω για την βόλτα με το learjet;;;
    ;ΡΡΡ

     
  • At 4/03/2007 3:59 PM, Blogger Sophia said…

    Μουαχαχαχα!! Είναι επειδή εξαιτίας σου αυξήθηκαν οι πελάτες τους που επιλέγουν την Aegean λόγω του μπισκοτακίου!!! Άντε, και άμα σε διαβάζουν και από την εταιρεία που τα φτιάχνει, θα σου δώσουμε δώρο και ένα σετάκι για να κάνεις εξετάσεις χοληστερίνης από τις χορηγίες (ξέρεις, για την περίπτωση που αργήσουμε να κατασκευάσουμε με την Στέλλα το σούπερ ντούπερ καλύτερο αντίγραφο)!!
    ;-D

     
  • At 4/03/2007 4:14 PM, Blogger Night's Knight said…

    Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι!

     
  • At 4/03/2007 5:25 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    τυχερούλη :) (μου βάζεις ιδέες...), καλό Πάσχα να περάσεις

     
  • At 4/03/2007 6:11 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, να ζητήσεις την βόλτα με το Learjet. :p

    Sophia, hahahaha… λες να κάνω και το test χοληστερίνης μετά; Πάντως, περιμένω με πολύ αγωνία τα αποτελέσματα της αντιγραφής σας.

    Night knight, υπάρχουν.

    Blueprints, τι ιδέες; Καλά να περάσεις και εσύ.

     
  • At 4/03/2007 8:10 PM, Blogger Stavros Amanatidis said…

    swpa re..
    Mpravo sthn aegean..

     
  • At 4/03/2007 8:18 PM, Blogger jojo said…

    Αντε ρε! Χάρηκα πολύ τώρα!
    Μπράβο στην Aegean!
    Καλή όρεξη σε σένα Νικόλα!

    είδες που γίνονται καμμιά φορά και θαύματα?
    φαίνεται πως αν κάτι το θέλεις πολύ το σύμπαν συνομωτεί υπερ σου....
    (βοηθάει βεβαια να το λές σε μπλογκ που έχει απήχηση και όχι μόνο απο μέσα σου)

    καλοφάγωτα!

     
  • At 4/03/2007 8:42 PM, Blogger Unknown said…

    Δεν ξέρω αν θα'μαι ο καφρος της υπόθεσης αλλά πως να το πωω..χμμ..
    Ημερομηνία λήξης κοίταξες;;;!!;;!!

    :):):)

     
  • At 4/03/2007 8:45 PM, Blogger Attalanti said…

    Τέλειο! Μπράβο, Νικολίνο! Καλές πτήσεις! :)

     
  • At 4/03/2007 10:13 PM, Blogger patsiouri said…

    Xα!! Επιτέλους μάθαμε τί έκρυβε πίσω του ο blogger SNicolas!!

    Eκδηλώθηκες επιτέλους τσατσόνι της Aegean!!!

    Αλλά όχι, δέ μασάμε ρε, δέν ταξιδεύουμε γκρίζοι προδότες, εκτός άν στείλουν σε όλους μας μπισκοτάκια!!

    Σοβαρά τώρα, απίστευτο!! Όντως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, είναι μέχρι και συγληνιτικό...

    ΥΓ: Σόρι τώρα..πάω να γράψω ένα ποστάκι για τα ΦΑΝΤΑΣΜΑΓΟΡΙΚΑ ρούχα της Miss Sixty, που έρχεται Πάσχα και δέν έχω ένα φορεματάκι να ρίξω πάνω μου το καημένο...

     
  • At 4/03/2007 10:36 PM, Blogger KV said…

    χαχαχαχαχα ΦΟΒΕΡΟ !!!!! Καλοφάγωτα, αν νηστεύεις στείλε τα στην pretend!!!!

     
  • At 4/04/2007 12:50 AM, Blogger snikolas said…

    Stavro, μπράβο τους όντως.

    Jojo, χαίρομαι που χαίρεσαι! :)

    Narita, δεν τα δίνω ζωή πάνω από 4 εβδομάδες! Δεν υπήρχε τέτοιο ενδεχόμενο ούτος η άλλος.

    Attalanti, μπράβο στην Aegean, όχι σε μένα. Σε μένα μπράβο να μου δώσετε μετά αν καταφέρω και δεν τα τσακίσω αμέσως! :)

    Patsiouri, α πουλάκι μου… miss sixty μου ονειρεύεσαι ε;

    Kv, φοβερό δε λες τίποτα! Θα σε απογοητεύσω αλλά όχι δεν νηστεύω. :p

     
  • At 4/04/2007 11:44 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    Καλο Πασχα...
    Αναγεννηση σε ο,τι επιθυμεις...
    :))))

     
  • At 4/04/2007 12:59 PM, Blogger Blogaki said…

    Τι λες τώρα;;;
    Είδες για να είσαι τι καλός άνθρωπος;; Μπροστά σου το βρίσκεις!!
    :)))
    Καλό Πάσχα και καλοφάγωτα!!

     
  • At 4/04/2007 2:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    ποσο απιστευτο ηταν αυτο ε?καλοφαγωτα νικολα..

     
  • At 4/04/2007 6:31 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    απιστευτο.πολυ σωστοι...

    τοσο καλα λογια εχω γραψει για τις χαρλε ι,αυτοι ακομη τιποτε.

    τυχερε!

     
  • At 4/04/2007 9:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ε,μα,λύσαξες με κάτι μπισκοτάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    .....τρελοκομείο....;p

     
  • At 4/04/2007 10:13 PM, Blogger MTdoggie said…

    snikola κατι εντελως ασχετο:τα comments σου αυξανονται με γεωμετρικη προοδο,γραψε κατι που θα συγκλονησει τα πληθη τρελα.θελω να δω τριψηφιο αριθμο,μεχρι στιγμης μεχρι το 50 χτυπας κατα μεσο ορο.
    τα μπισκοτακια τι κανουν? υπαρχουν ακομα?

     
  • At 4/05/2007 12:11 AM, Blogger snikolas said…

    Βασιλική, καλό Πάσχα και σε σένα.

    Blogaki, ευχαριστώ. Καλό σου Πάσχα. :)

    Blue, ω ναι, ήταν απίστευτο! Thanks!

    Onomatodosia, μη σταματάς να λες για τις Harley, ο επιμένων νικά! :)

    Evelina_z13, ναι ρε… είμαι τρελοκομείο! :p

    Mtdoggie, υπάρχουν bloggers που τα λένε πολύ καλύτερα από μένα. Όσο για τα μπισκότα… υπάρχουν ακόμη. Τα απολαμβάνω με το espresso μου το πρωί και το απογευματάκι!

     
  • At 4/05/2007 1:40 AM, Blogger Cinestef said…

    Well!
    Μόλις μου έδωσες την τελευταία σκηνή της ταινίας. Πρέπει όμως να ξέρεις ότι για clopyright reasons, δεν μπορώ να αποκαλύψω το σενάριο. Αν κάνεις υπομονή όμως, στο φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης θα υπάρχει ειδική θέση για σένα στην πρεμιέρα κι εννοείται ότι θα είσαι το πρώτο όνομα στα ζενερίκ.
    Μπάι δε γουέη, μιας και η Aegean σου έκανε αυτό το δωράκι, δε σου δίνει και κανά ticketάκι για Χανιά;
    Καλό Πάσχα και να είσα καλά Νικ!!!
    Από το τα πανέμορφα Χανιά, ευχές ποτισμένες με τσικουδιά και συνοδευόμενες από καλιτσουνάκια και χοχλιούς!

     
  • At 4/05/2007 8:39 AM, Blogger Nathalie said…

    WWWWW! Auta einai file mou!!!Na fantastw oti einai apo ta kalytera dwra pou sou exoun kanei pote??

     
  • At 4/05/2007 9:28 AM, Blogger €lisavet said…

    cinestef, clopyright reasons δεν υπάρχουν για τα post πριν γίνουν φιλμάκια; Λέω εγώ τώρα... :P

     
  • At 4/05/2007 5:34 PM, Blogger proserpina said…

    Πωωω, καλό!!! Μπράβο μπράβο, πολύ μου άρεσε :)

    Καλό Πάσχα Νικόλα!

     
  • At 4/05/2007 8:23 PM, Blogger patsiouri said…

    Nα περάσεις τέλεια μπισκοτόπαιδο!!!!!

     
  • At 4/06/2007 12:11 PM, Blogger snikolas said…

    Cinestef, μήπως με ¨ρίχνεις¨ λίγο; Θα ήθελα να μου στείλεις ένα mail.

    Nathalie, εξαρτάται την οπτική γωνία! :)

    €lisavet, φαντάζομαι θα μου στείλει mail να μου πει λεπτομέρειες.

    Proserpina, καλό Πάσχα και σε σένα.

    Patsiouri, ευχαριστώ, καλά να περάσεις και εσύ.

     
  • At 4/06/2007 7:14 PM, Blogger Erisadesu said…

    Εντάξει έλεος με την Aegeaniaki προπαγάνδα Olympic Airways Rulez

     
  • At 4/07/2007 5:50 PM, Blogger david santos said…

    Hello, Snikolas!
    Thanks for you work and have a good weekend.

     
  • At 4/07/2007 6:40 PM, Blogger Simos said…

    Αν και το διαβάζω λίγο αργά το Postάκι και μάλλον τα μπισκότα έχουν γίνει παρελθόν ωστόσο πολύ μου άρεσε αυτή η κίνηση της Aegean... Νομίζω σηματοδοτεί μια άλλη εποχή, εκείνοι που οι bloggers παίζουν σημαντικό ρόλο αλλά και τίθεται αμέσως το ζήτημα είναι δωροδοκία από την εταιρεία ή όχι; Τέτοιο θέμα σε άλλη βέβαια κλίμακα συνέβη και με τη Microsoft Και τα παρήφημα laptops με τα Vista που προσέφερε σε bloggers... (περισσότερα γράψαμε τότε στο Blogger*s FAX). Πάντως με εξέπληξε η κίνηση αυτή πολύ! Καλή χώνεψη στα μπισκότα και καλή Ανάσταση!

     
  • At 4/09/2007 4:34 PM, Blogger snikolas said…

    Erisabetsu-chan, Olympic Airways Rulez? Δύσκολα… πολύ δύσκολα.

    David santos, χειρότερο sp@m από το δικό σου δεν υπάρχει. Κάτσε διάβασε (που σιγά μη κάθεσαι να διαβάζεις τι γράφουμε) τι γράφουμε και μετά κάνε comments στα blog.

    Simos, το σενάριο δωροδοκία στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν παίζει. Άλλωστε μια εταιρεία σαν την Aegean, περιμένει από μένα να της κάνω διαφήμιση; Δε νομίζω. Άσε που κανείς δεν με υποχρέωσε να γράψω ευχαριστίες στο blog. Θα μπορούσα να μην έχω πει τίποτα.

     
  • At 4/17/2007 5:03 PM, Blogger lazinio said…

    εγώ τα έστειλα.

    Αιγέας.

     
  • At 4/22/2007 10:22 PM, Blogger Cinematia said…

    Lucky u Nikola!Εγώ μια φορά είχα συμμετάσχει σε ένα Online ερωτηματολόγιο στην Αγγλία και μου έστειλαν ένα πακέτο σοκολατάκια, πιάνεται?Καλή βδομάδα να χουμε και πάντα γλυκές εκπλήξεις!

     
  • At 4/27/2007 7:23 PM, Blogger jerry said…

    Εγώ πάλι δηλώνω λάτρης των μπουγάτσα τσιπς που σερβίρει (από 1/3) η ΟΑ στις πτήσεις εσωτερικού... Είναι γευστικότατα και απολύτως φυσικά, χωρίς... 4 γραμμές συστατικών όπως το μπισκοτάκι της Aegean...

    Όσον αφορά στο marketing της εταιρείας ποτέ κανείς δεν αρνήθηκε πως κάνει τα πάντα και τα καταφέρνει... Κάποιες φορές όμως δεν αρκεί..

     
  • At 4/27/2007 7:50 PM, Blogger snikolas said…

    Εγώ πάλι φίλε jerry, δες έχω δοκιμάσει την μπουγάτσα τσιπς της ΟΑ γιατί προτιμώ να πετάω και να φτάνω στην ώρα μου! (+απολαμβάνω και το superwow μπισκοτάκι)

     
  • At 5/01/2007 9:22 PM, Blogger jerry said…

    Αν για σένα μετράει μόνο το να πετάς στην ώρα σου (παρότι τελευταία οι ΟΑ έχουν βελτιωθεί πολύ ενώ η Α3 λόγω και της διόγκωσής της ζορίζεται), δεκτόν.

    Σου εύχομαι να μη βρεθούν μπροστά σου τα 737 της Α3 με νηολόγια SXBTO και SXBGX... Για το δικό σου καλό :)

     
  • At 5/01/2007 10:34 PM, Blogger snikolas said…

    Jerry, έψαξα λίγο τα νηολόγια. Η ΟΑ έχω την εντύπωση πως πετάει με πολύ παλαιότερα αεροσκάφη; Έτσι δεν είναι;

     
  • At 5/01/2007 11:02 PM, Blogger jerry said…

    Δεν αναφέρομαι στην ηλικία των εν λόγω αεροσκαφών :) Επειδή ρώτησες όμως τα 737 που πετάνε και οι δύο είναι πάνω κάτω τα ίδια ηλικιακά (κατασκευής δεκαετίας 90). Δεν αναφέρομαι στα ιδιόκτητα Avro της Aegean.

    Παρόλα αυτά δίνω βάση στα SXBTO και SXBGX για πιο συγκεκριμένους λόγους... Περισσότερα αν θες πιο προσωπικά!

    Καλό βράδυ!

     
  • At 5/01/2007 11:05 PM, Blogger snikolas said…

    περιμένω mail σου.

     

Post a Comment

<< Home