some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Saturday, February 24, 2007

Aegean airlines cookie! (το τελειωτικό χτύπημα)

Ο τελευταίος μήνας υπήρξε πολύ δημιουργικός. Τόσο, που τον σιχάθηκα! Αν εξαιρέσω τα 2 super party, εκ των οποίων στο ένα υπήρξα κουρέλι από την κούραση και το τρελό καρναβάλι της Ξάνθης, η δουλειά και τα πολλά km, ήταν το κύριο χαρακτηριστικό αυτού του μήνα. Μέσα σε όλα τα ωραία αυτού του μήνα, είχαμε και ένα από αυτά τα meetings που συνηθίζονται στην όμορφη Αθήνα! Αεροπλανάκι, meeting, μπλα μπλα μπλα, αεροπλανάκι και πίσω στην ακόμη πιο όμορφη Θεσσαλονίκη (sorry guys).

Όπως έχω πει και άλλες φορές, ο Νο1 λόγος για να πετάξει κανείς με την Aegean, είναι το γαμάουα μπισκοτάκι της! Ο Νο2 λόγος, είναι γιατί είναι στην ώρα της συνήθως, αλλά αυτό δεν είναι επί του παρόντος. Αφού δίνουμε αποσκευές και περνάμε τον έλεγχο, επιβιβαζόμαστε στο αεροπλάνο. Δίπλα μου, ο (σχεδόν) πάντα χαμογελαστός, χαρούμενος και έτοιμος για τρελό ξεφάντωμα και χαβαλέ αγαπητός Τσακ! Λυπάμαι που δεν μπορώ να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες για τον Τσακ αλλά δυστυχώς αν το κάνω θα “τρίξει” η καρέκλα μου. Το ταξίδι προβλέπεται όπως πάντα χαλαρό και οι μαλακίες που λέμε μεταξύ μας, μας “απογειώνουν”. Ας λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, η στιγμή που περίμενα ήταν η ώρα του μπισκότου όπου φυσικά δεν άργησε να έρθει. Περνάει η αεροσυνοδός από τις θέσεις μας και γίνεται η μοιρασιά. 1 μπισκότο εγώ, 2 ο Τσακ από λάθος της αεροσυνοδού. Το δικό μου, έμεινε εν ζωή μερικά δεύτερα του δευτερολέπτου. Ο Τσακ μου χαρίζει το extra μπισκότο που τσάκωσε βλέποντας πως αν δεν μου το δώσει, θα πέσω σε βαθιά κατάθλιψη για το 2ήμερο και το άλλο το κρατάει για την κόρη του. Εγώ, το δεύτερο μπισκότο, το κρατάω για μια ξεχωριστή στιγμή. Την στιγμή της ξεκούρασης.

Φτάνοντας στην Αθήνα, ο Τσακ ξεχνάει το μπισκότο του στην καρέκλα. Το παίρνω εγώ με την πρόθεση να του το δώσω, αλλά με το μπάχαλο που επικρατεί εκείνη την στιγμή, ξέρετε, εκείνος ο πανικός που πιάνει μόνο τον Έλληνα επιβάτη να κατέβει με το που πατήσουν οι ρόδες του αεροπλάνου στο έδαφος, το μπισκότο καταλήγει μαζί με το δικό μου στην τσάντα μου. Το μπισκότο θα παραμείνει τελικά εκεί, για πάντα!


Το meeting τελείωσε, η ώρα της επιστροφής έχει έρθει. Θυμάμαι ξαφνικά πως το μπισκότο του Τσακ είναι μέσα στην τσάντα μου. Τσακ του λέω, “έχω το μπισκότο της κόρης σου…” δεν προλαβαίνω να τελειώσω την πρόταση μου και μου απαντάει “μην σκας, άστο, θα πάρω άλλο”. Το σκηνικό παράδοση αποσκευών, έλεγχος, οι μαλακίες μας που μας “απογειώνουν” επαναλαμβάνονται και περιμένω, τι άλλο, την ώρα του μπισκότου. Η ώρα του μπισκότου όμως για μένα δεν ήρθε ποτέ. Με πήρε ο ύπνος. Η κούραση των ημερών ήταν τέτοια που δεν άντεξα, παραδόθηκα στον Μορφέα άνευ όρων.

Ξύπνησα λίγο πριν προσγειωθούμε στο αεροδρόμιο Μακεδονία. Οι συνάδελφοι μου είχαν ακολουθήσει τα χνάρια μου, κοιμόντουσαν όλοι. Όλοι, εκτός από τον Τσακ που για εκείνον η ώρα του μπισκότου είχε έρθει. Κρατούσε στα χέρια του μια σακούλα εμετού γεμάτη μπισκότα! “που τα βρήκες ρε αυτά;” Τον ρώτησα έκπληκτος. Η απάντηση του το τελειωτικό χτύπημα, “όταν ήρθε η αεροσυνοδός και μου έδωσε μπισκότο, ζήτησα ένα ακόμη για την κόρη μου και μου έδωσε μια σακούλα”! Περιττό να πω πως ζαλίστηκα, έχασα το φως μου. Έπρεπε να το ξεχάσω και για να το ξεχάσω έπρεπε να περάσω καλά. Κατέβηκα από το αεροπλάνο, πήρα βαλίτσα, έφτασα σπίτι κατά τις 21:00, έφτιαξα ξανά βαλίτσα, μπήκα στο αυτοκίνητο και έφυγα για φοιτητικό party στην Ξάνθη. Δεν είναι μακριά, 2ώρες και 15 λεπτά, αρκετά για να αδειάσει το μυαλό μου και να ξεχάσω τα μπισκότα!

54 Comments:

  • At 2/24/2007 3:35 PM, Blogger €lisavet said…

    Προσλαμβάνουν κόσμο στην Aegean? Να πάω να σου πάρω όσα μπισκοτάκια θες!...ε και να μ'απολύσουν μετά :P

     
  • At 2/24/2007 4:25 PM, Blogger . said…

    δεν τα έχω δοκιμάσει, αν και η περιγραφή στο σακουλάκι είανι πολύ δελεαστική.

    τα χτρισοτυγεννα στην ltu μας έδιναν κατι σοκολατένιεσ καρδούλες, πολύ γιάμμι, και σε ικανοποιητικό μέγεθος....

     
  • At 2/24/2007 5:32 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Εμένα πάλι μου αρέσουν οι καραμελίτσες...
    :)

     
  • At 2/24/2007 6:45 PM, Blogger Georgia said…

    Kαλά βρε γλυκέ μου, μην κάνεις έτσι, είπα κι εγώ τι κακό σε βρήκε! Θα σου πάρω εγώ μία σακκούλα σκουπιδιών γεμάτη από αυτά τα μπισκότα! (κι εγώ στη θέση σου έτσι θα ήμουν και χειρότερα με αυτή την αδικία!) :P Kisses! Kαλό Σαββατοκύριακο!

     
  • At 2/24/2007 7:16 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    τοσο ωραια ειναι αυτα τα μπισκοτα;
    δεν τα πουλανε εξω;
    τι ειναι το πεκαν;

     
  • At 2/24/2007 8:12 PM, Blogger jul said…

    Εγω παλι εχω φαει αράπικα φυστίκια στην Aegean γιατι πετάγαμε βράδυ..και ειναι η μοναδική φορά που τα έφαγα...αν σκεφτεις πως δεν μου αρέσουν!!!
    τι σκατά βαζουν...

    παντως τα μπισκοτα...με λιγούρεψαν τώρα...σρλουυυυυυπ

     
  • At 2/24/2007 10:15 PM, Blogger patsiouri said…

    Ναί, δέν τα πουλάνε έξω? Εμείς δηλαδή πού θα τα βρούμε??
    Άντε πιά, είμαι ψιλοάρρωστη και κλεισμένη μέσα, τάρα έχω ΚΑΙ λιγούρες!

     
  • At 2/24/2007 11:30 PM, Blogger snikolas said…

    Elisavet, θα κανονίσουμε μια ληστεία! Σιγά μην δουλέψουμε γι΄ αυτούς κιόλας! :)

    Marilina, είναι πολύ νόστιμα τα άτιμα. Πίστεψε με. Με ltu δεν έχω πετάξει ποτέ.

    Σπιτόγατε, το κακό με τις καραμέλες τους είναι πως δεν έχει ιδέα τι γεύση έχουν μέχρι να τις βάλεις στο στόμα σου.

    Georgia, το υπόσχεσαι;

    Onomatodosia, είναι ΥΠΕΡΟΧΑ σου λέω, κάποτε τα πουλούσαν και έξω από ότι μου έχουν πει. Είναι της Αλλατίνη τα soft kings, αλλά στα super markets δεν υπάρχουν με την συγκεκριμένη γεύση. Πεκάν είναι είδος ξηρών καρπών μάλλον.

    Julia, τα φιστίκια τους είναι τα ίδια με αυτά του εμπορίου μάρκας pelito αν θυμάμαι καλά.

    Patsiouri, όπως είπα και στον onomatodosia, είναι της Αλλατίνη τα soft kings, αλλά στα super markets δεν υπάρχουν με την συγκεκριμένη γεύση. Άρα, για να τα βρούμε η ληστεία θα τους κάνουμε η θα πετάμε Αθήνα Θεσσαλονίκη για να τρώμε τα μπισκότα τους. Περαστικά σου.

     
  • At 2/25/2007 12:55 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Δίκιο έχεις. Αλλά μην ξεχνάς ότι η κάθε μία μπορεί να είναι μια μικρή γλυκειά έκπληξη...
    Εξάλλου εγώ δεν παίρνω ποτέ μία...
    ;)

     
  • At 2/25/2007 3:40 AM, Blogger Psipsinel said…

    po po megali porosi me ta mpiskotaaaaaaa
    kathe fora pou petas mono auto akoume...

     
  • At 2/25/2007 12:09 PM, Blogger jojo said…

    είναι απλό:

    την επόμενη φορά που θα ταξιδέψεις θα έχεις ένα ύφος πολύτεκνου βιοπαλεστή πατέρα, που απο τα 18 του έκανε 7 παιδιά, και με το που θα έρθει η αεροσυνοδός θα της πεις το εξής:

    "αχ, ευχαριστώ πολύ αλλά δεν θα πάρω, γιατί έτσι κιαλλιώς θα το πηγαινα στα παιδιά μου - 7 έχω ζωή ναχουνε- αλλά θα μαλώσουν πιο θα το πρωτοφάει, γιαυτό καλύτερα να μην πάω σε κανένα. Αν και ξέρουν οτι δίνετε μπισκότα και πάντα με κοιτάζουν στα μάτια περιμένοντας να τους το δώσω να το μοιραστούνε...."

    αν δεν σου δώσουν όλο το απόθεμα σε μπισκότα μετά απο αυτό να μην με λένε jojo...

     
  • At 2/25/2007 12:43 PM, Blogger STATLER-WALDORF said…

    Αφού έπιασε τελικά το κόλπο με το κοριτσάκι μάλλον ξέρεις τι πρέπει να κανείς την επόμενη φορά….

     
  • At 2/25/2007 1:05 PM, Anonymous Anonymous said…

    Είναι πραγματικά νόστιμα!
    Μαλακά, καραμελένια, όχι πολύ γλυκά, με μια τέλεια υφή και την καραμέλα στα δόντια...!

    Μιαμ...

    Συμφωνώ με το Νικόλα!

     
  • At 2/25/2007 2:18 PM, Blogger ka8y said…

    εμένα γμτ γιατί κάθε φορά μου δίνουνε κρουασανάκι στο Μυτιλήνη-Αθήνα???

     
  • At 2/25/2007 2:34 PM, Blogger Ε.Α. said…

    aaaa! opws ta soft kings!
    super!!!

    isws apo ta pio petyximena word of mouth promotions

    a! episis!

    Nikola & guests, mi ksexasete, ta oscar apopse, stis:
    01:30 (GMT)
    02:30 (Zurich Time)
    03:30 (Athens Time)

    Oikodespoina h eksairetiki Ellen DeGeneres!

     
  • At 2/25/2007 3:18 PM, Blogger NetKerveros said…

    Ενδιαφέρων πως η φωτογραφία έχει μόνο τα περιτυλίγματα των cookies!!!

     
  • At 2/25/2007 4:42 PM, Blogger proserpina said…

    Κι αυτός ο Τσακ ρε παιδί μου, δε σου έδινε δυο-τρια εκει πέρα...

    Κάνε αυτό που λέει η jojo (όλα τα λεφτά αυτό το σχόλιο!)

     
  • At 2/25/2007 5:09 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    ka8y, μάλλον πετάς μόνο πρωϊνές ώρες.

     
  • At 2/25/2007 7:19 PM, Anonymous Anonymous said…

    το cookie που με απείλησε! ;)

     
  • At 2/25/2007 8:04 PM, Blogger Attalanti said…

    Αχ, αυτά τα μπισκοτάκια... Θα μπορούσαμε να έχουμε περισσότερες πληροφορίες για τον Τσακ; Κάτι μου λέει πως έχετε ζήσει ανυπέρβλητες στιγμές μαζί :)

     
  • At 2/25/2007 11:11 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, εσύ μπορεί να μην παίρνεις ποτέ μια αλλά εγώ που παίρνω μία δεν θέλω να πέσω στην “πατάτα”. :)

    Psipsinel, μόνο όταν πετάω με Aegean!

    Jojo, θα το μάθω απ’ έξω το ποίημα σου αλλά ρε γμτ δεν τα πάω καλά με τα ψέματα. Θα με προδώσουν τα μάτια μου.

    Statler-waldorf, να κάνω κόρη; :p

    Anonymoys, έτσι ακριβώς.

    Ka8y, σε κοροϊδέψανε! Την επόμενη φορά ζήτα το μπισκοτάκι. Ειδάλλως πες τους θα κάνεις αεροπειρατεία.

    The espressionist, μα είναι soft kings, απλά δεν τα διοχετεύουν στην αγορά απ΄ ότι κατάλαβα.

    Netkerveros, μόλις έβγαλα την τελική φωτογραφία την αμαρτία μου την έκανα, το τσάκισα το ένα. :)

    Proserpina, κρίμα δεν είναι να φάει ο μαντράχαλος τα μπισκότα του μικρού παιδιού; Κρίμα είναι! Απλά και να μου έδινε πάλι δεν θα τα έπαιρνα.

    Σπιτόγατε, παίζει το σενάριο. Όταν πετάω πρωί μας δίνουν κρουασάν.

    Deadend mind, αυτά τα απειλώ εγώ, believe me! :)

    Attalanti, δεν μπορώ να πω τίποτα! Αλλά όντως γίνετε χαμός με την πρώτη ευκαιρία. :)

     
  • At 2/26/2007 8:40 AM, Blogger Tanila said…

    Ωωωωω το τσαμένο! Έλα τσόπα! Τσόπα!
    Επίσης μπορείς να δοκιμάσεις να φλερτάρεις την αεροσυνοδό.
    Αν βέβαια είσαι έτοιμος να πουλήσεις το κορμί σου για μπισκότα.

     
  • At 2/26/2007 9:19 AM, Blogger jojo said…

    τότε σούχω και έξτρα λύση:

    θα φοράς μαύρα γυαλιά ηλίου -για να μη προδωθείς απο τα μάτια σου- και το απαγγείλεις με δυνατή βροντερή φωνή:

    "είμαι ένας τυφλός πολύτεκνος πατέρας..." και μετά θα συνεχίσεις με το πιο πάνω ποιήμα...

    νομίζω οτι με αυτήν την πινελιά θα καβατζώσεις και τα μπισκότα όλων των υπολοίπων επιβατών που θα πάρουν χαμπάρι τη φάση!

    αν πάλι δεν μπορείς να το πεις, τότε έχουμε και την λύση του τυφλού, μουγγού, πολύτεκνου πατέρα που θα ταχει γραμμένα έτοιμα και θα δώσει το χαρτάκι στην αεροσυνοδό να το διαβάσει και να δακρύσει...

    όχι παίζουμε! ;)

     
  • At 2/26/2007 10:30 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    jojo θα σε χρειαστώ μου φαίνεται για μια αύξηση που ετοιμάζομαι να ζητήσω (επίσης γενικώς για manager ενδιαφέρεσαι;), Νικόλα αν και δεν μ'αρέσουν γενικώς τα cookies τα εν λόγω είναι όντως κολασμένα...

     
  • At 2/26/2007 12:07 PM, Blogger jojo said…

    manager ε?
    μήπως ήρθε η ώρα να κάνω στροφή καριέρας???? ;)

     
  • At 2/26/2007 12:08 PM, Blogger Trilian said…

    αυτά πεθαίνει όποιος κλέβει μπισκοτάκια από μικρά παιδάκια!!! Θεία δίκη!!

     
  • At 2/26/2007 12:10 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    εγώ πάλι προτιμώ να αποφεύγω την ετζίαν, γιατί μια φορά έκαναν κακή αποσυμπίεση κατά την προσγείωση και κοντέψαν να μου πεταχτούν τα μάτια. :)

     
  • At 2/26/2007 1:37 PM, Blogger patsiouri said…

    Εγώ ΄λέω να τους προσκαλέσουμε τάχα σε μία εκδήλωση για πεινασμένα παιδάκια και θα αναφέρουμε τα μπισκότα τους..Θα κάνουμε ότι είμαστε από κανάλι και τα μικροφωνα είναι ανοιχτά, τί θα κάνουν? Θα εκτεθούν? Είμαι σίγουρη πως ο εκπρόσωπός τους θα φτάσει με 100 σακούλες!
    Άν το κάνω μόνη μου δέ θα σας ειδοποιήσω, χε χε!

     
  • At 2/26/2007 1:44 PM, Blogger Blogaki said…

    Ωχ ναι! Είναι τέλεια αυτά τα μπισκοτάκια! Αλλά κι αυτός ο Τσακ! ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΣΑΚΟΥΛΑ ΠΗΡΕ!!
    Δεν μπορούσε να σου δώσει κανα δυο ακόμα;;

     
  • At 2/26/2007 1:55 PM, Blogger AVRA said…

    H περιγραφη ηταν το κατι αλλο...και εχω μια πεινα ετουτη τη στιγμη...!!! επισης το κατι αλλο
    :-)))

     
  • At 2/26/2007 2:31 PM, Blogger snikolas said…

    Tanila, το σενάριο δεν παίζει, το κορμί μου ελέγχετε πόντο πόντο ανά τακτά χρονικά διαστήματα. :)

    Jojo, ούτε ο Μαγκάιβερ με τόσες λύσεις στο τσεπάκι του! Σε παραδέχομαι!!! :)

    Blueprints, μια από τα ίδια.

    Jojo, σκέψου το, εγώ λέω πως είσαι καλή! Κοίτα να τον ξεζουμίσεις όμως, παχυλός μισθός + bonus.

    Trilian, δεν έκλεψα ρε τίποτα! Μα τίποτα, σας το υπόσχομαι κυρία πρόεδρε. :p

    Yo!reeka, μάλλον έτυχε, γιατί ταξιδεύω χρόνια μαζί τους και ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Αν ήσουν κρυωμένος μπορεί να φταίει αυτό.

    Patsiouri, αν το κάνεις μόνη σου και το ανακαλύψω θα σε αναζητήσω… και τότε…

    Blogaki, δεν θα έπαιρνα κανένα, ποιος την ακούει μετά την trilian, δεν είδες πιο πάνω; Είμαι αθώος και πάει να με διασύρει.

    Avra, μια από τα ίδια, έχω να φάω από εχθές το μεσημέρι.

     
  • At 2/26/2007 3:27 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    μπράβο βρε Νικόλα, ωραίες ιδέες βάζεις...από φτωχό βιοπαλαιστή να πλουτίσει (εσύ έχεις μερίδιο σ'αυτό;) jojo θα τα βρούμε εμείς άστον να λέει

     
  • At 2/26/2007 4:02 PM, Blogger tzo said…

    Ανακοίνωση προς όλες τις αεροσυνοδούς της Aegean! Ελληνοελβετος κύριος διαδίδει πως έχει κόρη για να πάρει μπισκότα. Προσοχή! Είναι επικίνδυνος.......

     
  • At 2/26/2007 7:26 PM, Blogger alienlover said…

    επιτέλους ο μπλόγγερ με αφήνει να κάνω σχόλιο!!
    λοιπόν.. έπρεπε να πάρεις τα μισά μπισκότα τουλάχιστον..
    τα σόφτ κίνγκς τα δοκίμασες; στα λέγαμε και τις προάλλες, αλλά πουυυυυ να μας ακούσεις..... :ρ

     
  • At 2/26/2007 7:47 PM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, σιγά να μην ντραπώ! Θα πάρω και εγώ μίζα!

    Allitnil, θα σε πιάσω δεν θα σε πιάσω που με σαμποτάρεις; Θα δεις εσύ!

    Alienlover, αν διαβάσεις τα comments θα δεις πως ακούω και μάλιστα πολύ καλά. Εσύ δεν βλέπεις!!! :p

     
  • At 2/27/2007 12:00 AM, Blogger loukoumaki said…

    Να κάνεις αυτό που είπε η Jojo με τον τυφλό πολύτεκνο πατέρα! είναι απίθανο!

     
  • At 2/27/2007 12:56 PM, Blogger patsiouri said…

    Μπρρρρρ!!!
    Και τότε...θα τα ΄χω φάει!

     
  • At 2/27/2007 2:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    αχ αχ αχ .....όπως και στο προιγούμενο ποστ σου, είχα γράψει πόσο φανατική είμαι γι αυτά τα μπισκοτάκια... το κακό είναι που δεν διάβασα νωρίτερα το ποστ σου...το Σάββατο επέστρεψα από Κρήτη που είχα πάει για δουλειά (και ναι μου έδωσαν το φοβερό μπισκοτάκι)...θα ζητούσα και εγώ ένα για το παιδί μου (που δεν έχω)....

     
  • At 2/27/2007 9:31 PM, Blogger xalara said…

    να ψάξεις κάποια δουλειά ως αεροσυνοδός ή κάτι άλλο, στο αεροδρόμιο, τι λες;

     
  • At 2/27/2007 9:39 PM, Blogger snikolas said…

    Loukoumaki, θα σε πάρω μαζί μου να συνοδεύεις τον τυφλό όμως να το ξέρεις!

    Patsiouri, και τότε θα σε σκοτώσω! :p

    Bobolito, πρέπει λοιπόν να με διαβάζεις συχνότερα! :)

    Xalara, αποκλείετε να μου δίνουν όσα παίρνω τώρα… οπότε… δεν “παίζει” το σενάριο.

     
  • At 2/28/2007 10:43 AM, Blogger Unknown said…

    Αν είχες κόρη όμως;;;

    :pp

     
  • At 2/28/2007 12:58 PM, Blogger patsiouri said…

    Ή θα μου κάνεις πλύση στομάχου, ικανό σ'έχω!

    Μία καλή λύση στο πρόβλημα σου είναι να αγοράσεις την AEGEAN , καλό έ????

     
  • At 2/28/2007 2:18 PM, Blogger Sophia said…

    Εχμ... μήπως αντί για fat boy/girl σου χρειάζεται ένα fat cookie jar? Μπρε, μήπως με την Στέλλα να αναλύσουμε τα συστατικά και να φτιάξουμε το "snikolas super cookie" (έχει βέβαια και κάτι άλλα κολασμένα στις Συνταγές τις παρέας, θα πάθεις...)?
    ;-D

     
  • At 3/01/2007 4:40 PM, Blogger Night's Knight said…

    Ορίστε. Έτοιμη την έχεις την ατάκα για την επόμενη φορά. Και για να μην αισθάνεσαι άσχημα, σου δανίζω και παιδί αν θες. Για να έχεις να ζητάς...

     
  • At 3/01/2007 5:47 PM, Blogger snikolas said…

    Darthiir, αν είχα… θα με είχε πάρει ο ύπνος από την κούραση και στο meeting! :p

    Patsiouri, μια καλή λύση θα ήταν να αγοράσω την Αλλατίνη! Αυτή παρασκευάζει το μπισκότο. Ενώ είναι τόσο νόστιμο δεν είναι περίεργο που δεν το διοχετεύουν στην αγορά;

    Sophia, αν καταφέρεις και το αντιγράψεις όσο όσο θα σε πληρώνω για να τα προμηθεύομαι!!!

    Night knight, μέσα! (αυτό που με τρομάζει είναι το τι ποσοστά θα μου ζητήσεις νοικιάζοντας μου το παιδί) :)

     
  • At 3/01/2007 6:21 PM, Blogger Unknown said…

    E να, όλο αρνητικές σκέψεις είσαι.. μετά πως να μην χάσεις τα κουλουράκια :)))

     
  • At 3/02/2007 12:10 AM, Blogger patsiouri said…

    Γουστάρω θεωρίες συνωμοσίας, για πές, τί παίζει λοιπόν με το μυστηριώδες cookie???

     
  • At 3/02/2007 1:22 AM, Blogger snikolas said…

    Darthiir, ρε σοβαρά, που θα την έβρισκα την δύναμη; :p

    Patsiouri, Δεν υπάρχει δυστυχώς καμία ιστορία συνομωσίας! Απλά η Αλλατίνη εφοδιάζει την Aegean με μπισκότα.

     
  • At 3/05/2007 12:40 AM, Blogger Nathalie said…

    Ax se katanow.. Ki egw exw kollhma me ta biskotakia! Gi'auto otan taksidepsa me swiss ta Xristougenna apogohteuthka.. Ena sokolataki moirazane..
    Anyway, to kako einai pws ENW KYKLOFOROUSAN sto eborio, APOSYR8HKAN mallon peidh den pouliodousan. Auto shmainei oti den boroume na ksexwrisoume tis wraies geuseis kai me lypei ta mala.. (Justelene)

     
  • At 3/05/2007 10:06 PM, Blogger Butterfly said…

    ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ!!!!!!

     
  • At 3/07/2007 12:47 AM, Blogger snikolas said…

    Nathalie, επειδή ταξίδεψα και εγώ με την swiss τα Χριστούγεννα και επειδή πήρα και εγώ το σοκολατάκι, διαπίστωσα πως το σοκολατάκι είναι Ελληνικό! Μόνο η lacta έχει αυτή την γεύση. Το σοκολατάκι της επιστροφής ήταν swiss made, ευτυχώς. :)

    Butterfly, μια χαρά παιδί είμαι και εγώ. ;p

     
  • At 12/08/2007 10:06 AM, Anonymous Anonymous said…

    απολογούμαι που το λεω αυτό γιατί ισως σε καποιους να μην αρεσει αλλά πέρνω 2 μπισκοτάκια καθε βδομάδα και είναι σκέτη απόλαυση. Εχω χρυση κάρτα aegean και τα πέρνω απ'το lounge της εταιρίας. ρωτησα εκει και μου ειπανε πως δεν υπαρχουν στο εμποριο. ειναι της αλλατινη και ειναι παρόμοια με τα soft kings όπως ειπατε πιο πριν. για πλάκα έκανα συλλογή τις καραμέλες και τα μαντηλάκια που δίνουνε στις πτήσεις για να δώ πόσα θα μαζέψω. (μεχρι τωρα 70)
    μια συμβουλή: Στις καραμελίτσες δείτε λίγο στο περιτύλιγμα πόσες χρωστικές Ε εχει. 2 νομιζω ειναι πολύ επικίνδυνες.
    Σας αφήνω. παω για COOKIE καραμέλας με πεκάν.

     
  • At 12/11/2008 5:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    lol, ki egw nomizw oti o prwtos logos gia na petas me tin aegean einai to uperoxo mpiskoto!!
    molis me proselavan gia aerosunodo ekei, mias kai moirazomaste ta idia gousta tha se promitheusw kai sena :)

     
  • At 12/29/2008 11:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    Wraia.
    se poious proorismous petas? Gnwrizw arketes aerosynodous. Isws ki esena. taxideua prin 10 meres kai oi aerosynodoi htan kainouries

     

Post a Comment

<< Home