some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Friday, March 02, 2007

Και αν σου κάτσει;

Έχετε σκεφτεί ποτέ πως θα νοιώθατε αν κερδίζατε το Λόττο; Δεν εννοώ να κερδίσετε 0,50 euro, αλλά να κερδίσετε τα πολλά λεφτά, το jackpot! Το Λόττο, το Τζόκερ, το προπό η οποιοδήποτε άλλο τυχερό παιχνίδι του είδους. Τι θα κάνατε; Πως θα αντιδρούσατε; Εγώ είχα την τύχη να το μάθω!

Είμαι 15 χρονών, πάνω στην τρέλα μου (ακόμη περιμένω να κατέβω) η ζωή μου έχει να κάνει με γκόμενες, skateboard, party’s και ότι άλλο κάνει ένας 15χρόνος. Α, ναι, σωστά, πάω σχολείο και φροντιστήριο, αλλά σίγουρα περνάω καλύτερα με τις άλλες ασχολίες μου. Όπως τα περισσότερα παιδιά της ηλικίας μου, το εισόδημα μου είναι το χαρτζιλίκι που μου δίνει ο πατέρας μου. Φυσικά δεν έφτανε για να πάρω την παρέα μου όλη και να πάμε στην Αμερική να δοκιμάσουμε τις πίστες που έχουν εκεί στα πάρκα τους για skate, αρκετό όμως για να κάνω αυτά που πρέπει να κάνει ένας φυσιολογικός 15χρονός. Αυτό, έπρεπε να αλλάξει όμως και ο μόνος τρόπος για να αλλάξει, αφού ο χρόνος ήταν 0 και αν έπιανα δουλειά πάλι τα λεφτά δεν θα έφταναν για τα μεγαλεπήβολα σχέδια μου, ήταν να κερδίσω το Λόττο! Κάθε εβδομάδα λοιπόν έπαιζα ένα απλό δελτίο με την ελπίδα πως σύντομα θα κερδίσω και ο μέγας χαβαλές θα ξεκινήσει. Στο παραλήρημα αυτό, φυσικά έκανα και τα επιχειρηματικά μου σχέδια για να εξασφαλίσω το μέλλον μου. Επίσης σκεφτόμουν πως αν κερδίσω τα λεφτά, θα παραμείνω ψύχραιμος και ο φυσιολογικός έφηβος που ήμουν. Μέγα λάθος!

Έχω γυρίσει από φροντιστήριο νωρίς, έχω παίξει Λόττο και περιμένω τους αριθμούς που θα κληρωθούν. Φανταστείτε το σκηνικό, όλη η οικογένεια αραχτοί στους καναπέδες, μπροστά στην tv να περιμένουμε μετά την κλήρωση να ξεκινήσει ταινία. Αφήνω την αδελφή μου υπεύθυνη να γράψει σε ένα χαρτί τα νούμερα και εγώ εξαφανίζομαι στην κουζίνα να φτιάξω σαντουιτσάκι για να συνοδεύσει την ταινία. Η κλήρωση τελειώνει, η αδελφή μου έχει γράψει τα νούμερα και εγώ έχω επιστρέψει στο σαλόνι για να δω την ταινία. Παίρνω το δελτίο, το χαρτί με τα σημειωμένα νούμερα και αρχίζω την σύγκριση. Το πρώτο νούμερο το πέτυχα. Μια ελαφριά χαρά δεν μπορώ να πω… την ένοιωσα. Το δεύτερο νούμερο το πέτυχα και εκείνο. ¨ωραία¨ αναφώνησα. Το τρίτο νούμερο surprise, το πέτυχα και αυτό. Χαρούμενος ανακοινώνω στην οικογένεια πως πάει καλά το πράγμα. Στο τέταρτο η χαρά μεταφράζετε σε χαμόγελο και ανακοινώνω πως κέρδισα ένα μικροποσό. Βλέποντας πως έχω κερδίσει και το πέμπτο νούμερο οι κραυγές μου μάλλον ακούγονται σε όλη την πολυκατοικία. Το πραγματικό θαύμα όμως είναι η σιωπή που ακολουθεί μετά την ανακάλυψη πως έχω πετύχει και το έκτο και τελευταίο νούμερο! Προσπαθώ να ανακοινώσω στους γονείς μου πως δεν χρειάζεται να δουλέψει κανείς μας από εδώ και πέρα αλλά δεν βγαίνει τίποτα από το λαρύγγι μου! Χαμογελάω σαν το ηλίθιο και το μόνο που βγαίνει από μέσα μου είναι ένα ¨χα¨. Προσπάθησα αρκετές φορές να μιλήσω αλλά το ¨χα¨ ήταν η μόνη εντολή που μπορούσε να δώσει ο εγκέφαλος. Η Γη είχε χαθεί κάτω από τα πόδια μου. Δεν χρειαζόταν να αγχώνομαι για τίποτα πια. Η ζωή μου από εδώ και στο εξής θα ήταν Χολιγουντιανή. Για 30 δευτερόλεπτα περίπου το παραλήρημα μου έχει κάνει το μυαλό κιμά. Και ξαφνικά ο εγκέφαλος κιμάς κάνει την υπέρβαση και σκέφτεται λογικά: Μα γιατί δεν χαίρονται και αυτοί; Πάγωσα, μου κάνανε πλάκα.

Το όνειρο τελείωσε ξαφνικά. Η απάτη της αδελφής μου ξεδιπλώθηκε μπροστά μου σε όλο της το μεγαλείο. Όχι, το Λόττο δεν το κέρδισα. Έπεσα θύμα της μικρής μου αδελφής. Η απογοήτευση μεγάλη, αν σκεφτεί κανείς πως την είχα πατήσει 100%. Η μικρή πήρε το δελτίο μου, αντέγραψε τα νούμερα στο χαρτί και περίμενε το θύμα να πέσει στην παγίδα. Απλό και σατανικό σχέδιο. Η πλάκα ήταν πολύ πετυχημένη μπορώ να πω. Γελάσαμε όλοι απίστευτα πολύ. Αν και τώρα χάρη στην αδελφή μου ξέρω πως νοιώθουν οι νικητές, η εκδίκηση είναι πιάτο που τρώγετε κρύο. Θα περιμένω… και θα εκδικηθώ!

50 Comments:

  • At 3/02/2007 6:08 AM, Blogger Psipsinel said…

    xixixixi
    agapimeni mas enasxolisi me ton drakoumel ine na fantazomaste ti tha kaname an kerdizame to lotto. ke kanada den ine oute forologoumena ta lefta ke orismenes vdomades ftani mexri ke 34 ekatomiria dollaria. o drakoumel pezi kathe fora pou to poso ine pano apo 17 ekatomiria...e ne ligotera ti na ta kanoume?

     
  • At 3/02/2007 9:03 AM, Blogger jojo said…

    πωπω... χοντρή πλάκα!
    πάντως και γω πέρασα μια περίοδο στην εφηβεία μου που έπαιζα μανιωδώς κάθε βδομάδα λόττο με τους ίδιους συγκεκριμμένους αριθμούς κάθε φορά πιστεύοντας οτι έτσι κάθε φορά αυξάνω τις πιθανότητες να κερδίσω! καλά ντε, μη βαράτε...

    τελικά δεν έπιασα παραπάνω απο 3αρι ποτέ,
    αλλα ευτυχώς η αδερφή μου που είναι πολύ της φάρσας δεν με είχε βάλει στο στόχαστρο!

    εσύ πόσα χρόνια θα περιμένεις για να πάρεις το αίμα σου πίσω?
    η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο αλλά όχι και σε προχωρημένη αποσύνθεση....

     
  • At 3/02/2007 9:18 AM, Blogger thegypsy said…

    Να τα!!!!!!! ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΕΣ! Την πρωτοχρονια ο αδερφός μου είχε κανονίσει πως θα μοιράσει και τα λεφτά και που θα επενδυθούν λεπτομερώς...του χρόνου ξέρω τι πλάκα θα του κάνω! Ευχαριστωωωωω!!!
    Καλημέρα:):):):)

     
  • At 3/02/2007 9:25 AM, Blogger Attalanti said…

    Πω πω... Σατανικό... Και προς στιγμήν σκέφτηκα πως δούλευες από χόμπυ. :)

     
  • At 3/02/2007 9:31 AM, Blogger snikolas said…

    Psipsinel, σωστά, τι να τα κάνεις λιγότερα από 17 εκατομμύρια;

    Jojo, θα περιμένω πολύ ακόμη! Θέλω να ξεχαστεί τελείως η υπόθεση!!!

    Thegypsy, αν τον δεις όμως να αλλάζει χρώμα και το μυαλό του να σταματάει μην τον αφήσεις έτσι; Μη σου μείνει και στον τόπο. :)

    Attalanti, σατανικό δε λες τίποτα. Μακάρι να δούλευα από χόμπι αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. :(

     
  • At 3/02/2007 11:05 AM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Δεν είναι φοβερά αυτά τα δευτερόλεπτα σε φάσεις της ζωής μας, που κρατάνε για αιώνες;

     
  • At 3/02/2007 11:09 AM, Blogger m@ri@ said…

    καλά...έχω κερδίσει το joker -με τη φαντασία μου-άπειρες φορές.Μέχρι και ιδιοκτήτρια του saint Barths έγινα η ψωνάρα.Το πολύ χρήμα τρελαίνει πλάκα πλάκα

     
  • At 3/02/2007 11:38 AM, Blogger pietà said…

    Πώπωωωω! Σου κάνανε τέτοια ζημιά;;;; Ξενέρααααααα!!!! Θα την είχα σφάξει την αδελφή μου και όλο της το σόι!!!

     
  • At 3/02/2007 11:44 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    και να προσθέσω στο παραπάνω: στο πόδι θα την έσφαζα... ακούς εκεί τρώγεται κρύο το πιάτο της εκδίκησης...

     
  • At 3/02/2007 11:56 AM, Blogger snikolas said…

    Θεριό ανήμερο, φοβερά δεν λες τίποτα!!!

    m@ri@, τρελαίνει τρελαίνει! :)

    pieta, σου μιλάω για τρελή ξενέρα.

    Blueprints, άκου τι σου λέω… το ίδιο είναι να κάνεις την πλάκα τώρα η να περιμένεις την ηλικία εκείνη που τα εγκεφαλικά επεισόδια είναι κοντά; :p

     
  • At 3/02/2007 12:06 PM, Blogger jul said…

    Καλα την πάτησες από το νιάνιαρο?
    καλα θα την ειχα πνίξει!!!!
    αποκλειεται να γέλαγα!!!!!

     
  • At 3/02/2007 12:20 PM, Blogger Trilian said…

    καλά να πάθεις που ήθελες και χολιγουντιανή ζωή... όταν λες κρύο πόσο κρύο γιατί το δικό σας έχει καταψυχθεί και κοντεύει να πετρώσει τόσα χρόνια που έχουν περάσει...

     
  • At 3/02/2007 1:01 PM, Blogger patsiouri said…

    Πώ πώ, κι εγώ θα την είχα πνίξει, πώς κρατήθηκες?

    Μου το είχαν κάει και μένα, στο δημοτικό είχα γράψει ένα βιβλίο με τις φίλες μου και είμασταν πολύ περήφανες, ακόμα το έχουμε!

    Μας πήρε λοιπόν μία μέρα ο πατέρας της μίας τηλέφωνο και αλλάζοντας τη φωνή του έκανε πως είναι εκδότης και θέλει να μας εκδόσει το βιβλίο! Χαρές εμείς, ευτυχία...
    Ακόμα τον σκέφτομαι με μίσος το μαλάκα να παίξει έτσι με μικρά παιδάκια, τουλάχιστον η αδερφή σου ήταν μικρούλα, ήταν?????

    Μπορείς να της κάνεις κι εσύ μία πλάκα, ότι όντως κέρδισες τελικά αλλά επειδή σου έχει μείνει ψυχικό τραύμα από τότε αυτή και τα ανήψια σου δέ θα δούνποτέ ούτε μία δεκάρα, θα τα αφήσεις όλα στο Γλύξμπουργκ!! Σάν τις γριές!

     
  • At 3/02/2007 1:40 PM, Blogger proserpina said…

    "το ίδιο είναι να κάνεις την πλάκα τώρα η να περιμένεις την ηλικία εκείνη που τα εγκεφαλικά επεισόδια είναι κοντά; :p" Σατανικό...

     
  • At 3/02/2007 1:40 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    ο χριστός κι η mary jane, τι βασανιστήριο ήταν αυτό;;;;!!!! α τη σκασμένη! κι εσύ όμως ε, χαβάς εντελώς, το κατάπιες χεχεχε

    φυσικά και έχω σκεφτεί τι θα κάνω μετα λεφτα που ΘΑ κερδίσω. θα αγοράσω ένα νεοκλασικό στο Θησείο, θα πάρω τη νέα κορόλα και θα χτίσω ένα σπίτι στην Ανδρο!

     
  • At 3/02/2007 2:09 PM, Blogger snikolas said…

    Julia, την πάτησα δε λες τίποτα. Εγώ πάντως ακόμη γελάω. (μετά τη φρίκη που έφαγα φυσικά)

    Trilian, θα περιμένω να γίνει απολίθωμα! :)

    Patsiouri, α βλέπω την έχεις πατήσει και εσύ. Σατανικό και το σχέδιο του πατέρα της φίλης σου. Αν τον δεις τώρα χώστου κανένα φούσκο!

    Proserpina, σατανικό σχέδιο χρειάζεται σατανικό σχέδιο για να το πατσίσεις! :)

    Yo!reeka, σκασμένη δεν λες τίποτα. Μα καλά; Θα κερδίσεις τόσα λεφτά και θα πάρεις Toyota; Είσαι με τα καλά σου παιδάκι μου;

     
  • At 3/02/2007 2:52 PM, Blogger tzo said…

    Χα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα.......χχχχιχ αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα αχ δεν μπορώ να σταματήσω..... χαχαχα σνηφ!!!!!!! η κοιλία μου...... αχαχαχαχαχαχαχαχαχα χχχχχχχχχχχχχχχχχχ......

    Καλή επιτυχία βρε!

     
  • At 3/02/2007 3:54 PM, Blogger Blogaki said…

    Δεν θα πρωτοτυπήσω!!
    Θα την ΕΣΦΑΖΑ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ!!!
    Καλό ΣΚ!!!

     
  • At 3/02/2007 8:00 PM, Blogger €lisavet said…

    Μακάρι να'ταν αλήθεια ε; Εμένα ευτυχώς μέχρι στιγμής δε μου έχουν σκαρώσει τέτοια φάρσα! Στο άκουσμα και μόνο ότι κέρδισα το λαχείο σκέφτομαι τον εαυτό μου με λουλουδάτα ,εμπριμέ,κιτσάτα ρουχαλάκια, μεγάλη ψάθινη καπελαδούρα, τη φωτογραφική παραμάσχαλα κι ένα τεράστιο ηλίθιο χαμόγελο μέχρι τ'αυτιά! :P

     
  • At 3/02/2007 8:08 PM, Blogger snikolas said…

    Allitnil, τι γελάς ρε; Θα την πληρώσεις κι εσύ την νύφη!!! :p

    Blogaki, και θα έχανες την ευκαιρία για ακόμη περισσότερο χαβαλέ με την εκδίκηση; Καλό ΣΚ.

    Monte christo, αν κέρδιζες το τζόκερ δεν θα είχες 2 μελανούρια να σου χαϊδεύουν τα… αλλά μια ντουζίνα! :)

    Elisavet, δεν σου έχουν σκαρώσει ακόμη τέτοια φάρσα; Μμμμμ μου δίνεις ιδέες! :)

     
  • At 3/02/2007 11:49 PM, Anonymous Anonymous said…

    Σου έχω πεί πόσο συμπαθώ την αδερφή σου;;;; ;pppppp

     
  • At 3/03/2007 9:25 AM, Blogger YO!Reeka's said…

    toyotara ρε, εχω τρελό brand loyalty. στην πόλη μένβω, τι να πάρω, το τσερόκι το τρακτέρ;

     
  • At 3/03/2007 12:39 PM, Blogger patsiouri said…

    Βασικά...χμ...είναι νεκρός τώρα πιά...
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ!

     
  • At 3/04/2007 6:49 AM, Blogger Unknown said…

    ΠΩ-ΠΩ!!!Θα γελάει ακόμα!

    Ειλικρινά δεν ξέρω τι μπορεί να σερβιριστεί ισάξια.
    Κάτι σατανικό σίγουρα!!!!
    Καλή όρεξη :)

    ps. Ούτε εγώ θα πρωτοτυπήσω!!
    Θα την ΕΣΦΑΖΑ ΣΤΟ ΓΟΝΑΤΟ!!!

     
  • At 3/04/2007 9:03 AM, Blogger snikolas said…

    Evelina_z13, είμαι σίγουρος!!! :p

    Yo!reeka, ρε αγόρι μου… στην πόλη ζεις, δεν λέω, πάρε ένα mini cooper να σκάσουν μερικοί μερικοί!

    Patsiouri, πολύ αργά! Πήγε!!! :)

    Marilena, γελάνε όλοι ακόμη. Οπότε καταλαβαίνεις πως δεν είναι ακόμη πολύ κρύο το πιάτο. Αν έχεις καμιά ιδέα πάντως πως θα μπορέσω να εκδικηθώ πες μου. :)

     
  • At 3/04/2007 7:30 PM, Blogger Georgia said…

    Θα ήθελα καταρχάς να ευχαριστήσω την αδερφή σου και μετά εσένα για τη φοβερή/σατανική ιδέα που μου δώσατε! Θα λαχταρήσω κόσμο, that's a threat! ;) Kisses!

     
  • At 3/05/2007 12:42 AM, Blogger Nathalie said…

    Pwpw re paidi mou..Esena prepei na diavazw gia na me prosgeiwneis.. Pou nomizw pws exw zhsei ebeiries ki ebeiries..

     
  • At 3/05/2007 11:33 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Πολλά χρόνια περιμένεις για να πάρεις εκδίκηση...
    Μήπως σκέφτηκες τρόπο για να εκδικηθείς και θυμήθηκες και μας έγραψες και την ιστορία;
    ;)

     
  • At 3/05/2007 1:45 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλα σε κανανε!!!!
    ;pppp

    -καφεεεεεεεε!!!! και γρηγορα!-
    :)))

     
  • At 3/05/2007 2:45 PM, Blogger billzouk said…

    Καλα, μιλαμε, θα την ειχα σκισει, στην θεση σου! Δεν θα ηξερε που να κρυφτει!!!

     
  • At 3/05/2007 2:52 PM, Blogger *...Nantia...* said…

    εεεεε,είναι πολύ κακιάααα!!!!

     
  • At 3/05/2007 2:56 PM, Blogger Sophia said…

    Εγώ αμφιβάλλω αν συνολικά στη ζωή μου έχω παίξει 1-2 φορές ΛΟΤΤΟ, οπότε, σας το λέω αν αποφασίσω να παίξω, θα έχω πολύ τύχη μαζεμένη!
    ;-D

     
  • At 3/05/2007 4:39 PM, Blogger STATLER-WALDORF said…

    Πρόσφατα σκεφτόμουν πως γιατί ενώ υπάρχουν τόσα χρόνια τα τυχερά παιχνίδια και έχουν γίνει τόσες χιλιάδες κληρώσεις δεν έχω γνωρίσει ποτέ κάποιον που να έχει κερδίσει !Θεώρησα πως μπορεί να μην έχει τύχει απλός , και έκανα μια μικρή ερευνά , τελικά ρώτησα πολύ κόσμο και δεν έχει κανένας κάποιο γνωστό που να έχει κερδίσει ! Αν έχει κάποιος κάποιον γνωστό να με ενημερώσει γιατί έχω αρχίσει και προβληματίζομαι….

     
  • At 3/05/2007 5:52 PM, Blogger Gogo said…

    aparadekti etsi! poli xontri farsa, den paizoun etsi me ta oneira twn an8rwpwn.. klapsss!

     
  • At 3/05/2007 10:11 PM, Blogger Butterfly said…

    Εγώ θα είχα πάθει εγκεφαλικό!!!! Και μετά.... θα είχα γίνει αδερφοκτόνα!!!!
    Αλλά επειδή δεν παίζω τέτοιου είδους παιχνίδια (μόνο χρηματιστήριο) (είμαι προσγειωμένο άτομο εγώ -μην πεις κουβέντα lemon) δεν κάνω και τέτοιου είδους όνειρα....... κλαψ

     
  • At 3/06/2007 9:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eσένα καρντάση σε έχει λυπηθεί η ψυχή μου. Όλοι σε βασανίζουν. Τη μια σε παρενοχλούν σάντουιτς, την άλλη σε τρέχουν σε απολίτιστα κατσικοχώρια, την τρίτη αυτό. Δεν έχω καν διάθεση να σου κάνω πλάκα.

     
  • At 3/06/2007 2:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    aaaaaaaaaxaxxaxaxaxax

    akomi gelaw re nikola, pw pw, oute egw to perimena na se koroidepsoun!
    axaxaxa

    POLY KALO POST, TO PIO XIOUMORISTIKO POU DIAVASA AFTH THN EBDOMADA ;)

     
  • At 3/06/2007 6:17 PM, Blogger snikolas said…

    Georgia, ελπίζω το κόλπο να πιάσει τόπο! :)

    Nathalie, όλοι έχουμε να λέμε ιστορίες. Περιμένω να διαβάσω και τις δικές σου.

    Σπιτόγατε, από την στιγμή που συνήλθα από το σοκ ήξερα και πως θα εκδικηθώ. Απλά πρέπει να περάσουν πολλά χρόνια.

    Βασιλική, πως τολμάς να μιλάς έτσι σε έναν εκατομμυριούχο; :p

    Billzouk, βλέπω ανήκεις στην κατηγορία ¨την σφάζω στο γόνατο¨ και εσύ. :)

    Sophia, ε αν είναι έτσι τότε να παίξουμε ένα μαζί!

    Nantia, είδες; Είδες; Πέστα γιατί δεν με πιστεύουν στην οικογένεια! : )

    Statler-waldorf, εσύ πιστεύεις πως αν κάποιος κερδίσει τα πολλά λεφτά θα σου το πει; Αποκλείετε!

    Gogo, κλαπψ δε λες τίποτα!

    Butterfly, παίζει να έχω πάθει εγκεφαλικό!

    Τανίλα, έλα βρε… πλακίτσα έχουν όλα. :)

    M13, χαίρομαι που το διασκέδασες. Βλέπεις η οικογένεια ακόμη το διασκεδάζει!!! :)

     
  • At 3/06/2007 7:20 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    εκατομμυριουχε;;;;;
    ο καφες που ειναι;;;;
    αντε μικρε! βιτ βιτ!!!

    -πως το μιλαω το γαλλικο ετσι!!!-
    ;ppppp

     
  • At 3/06/2007 7:20 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    τι ειδα Θεε μου;;;;;
    Νο 40;;;;;;
    γντουπππππππ.....
    ;)

     
  • At 3/06/2007 9:51 PM, Blogger Unknown said…

    Πότε της ξαναμίλησες;

     
  • At 3/07/2007 12:52 AM, Blogger snikolas said…

    Βασιλική, τι έπαθες παιδάκι μου με το 40; Θυμήθηκες κάτι;

    Darthiir, δεν σταμάτησα ποτέ να της μιλάω. Η αλήθεια είναι πως έχει και η αδελφή μου πολλά ράμματα για την γούνα μου, οπότε… :)

     
  • At 3/07/2007 9:59 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    αμα σε πιασω σε χερια μου θα σε πω τι επαθα με το 40 και τι με θυμησε!!!
    ακους εκει!
    αυτο ειναι ρατσισμοςςςςς....
    και δεν ηπια ακομη και καφε!
    να φτιαξω;;;;
    κερναω αποψε εγωωωωωω!
    :)

     
  • At 3/07/2007 9:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    χαχαχαχαχαχαχα! και δεν φαίνεται και από την εισαγωγή ότι θα καταλήξει σε φάρσα το θέμα, και διαβαζα με αγωνία στο μάξιμουμ, και προσγειώθηκα απότομα!! εσύ να δεις, φαντάζομαι... η αλήθεια είναι ότι δεν μ αρέσουν οι φάρσες... εκτός αν τις κάνω εγώ ;)

     
  • At 3/09/2007 12:54 PM, Blogger alienlover said…

    χαχαχαχα καθικάκι η αδελφή σου, ε; την πάω τρελά :D καλά σου έκανε, τέτοιος που είσαι :ρ

     
  • At 3/09/2007 2:00 PM, Blogger Marina said…

    Καλά μιλάμε για χοντρή φάρσα! Πώς και δεν τη σάπισες στο ξύλο μετά?

    Να σου ΄πώ και εγώ κα΄τι. Πρίν χρόνια ο Κ κέρδισε στο λαχείο ενα αρκετά μεγάλο ποσό και όταν πήγε να το εισπράξει, διαπίστωσε ότι είχε χασει το δελτίο..

     
  • At 3/09/2007 5:13 PM, Blogger Redhair said…

    Προσφατα ήμουν σ΄ένα ΠΡΟΠΟ μιας κολλητής και είδα έναν τυπο που ουρλιαζε, κοκκίνισε, χορευε και αγκαλιαζε τους περισσοτερους που ήταν διπλα του... (ευτυχώς οχι όλους)και ειχε κερδισει μονο 2000 ευρώ... Καλή φάση!

     
  • At 3/09/2007 9:13 PM, Blogger snikolas said…

    Βασιλική, να κεράσεις! ;)

    Deadend mind, από φάρσες άλλο τίποτα. Οπότε… ήταν η σειρά μου να την πατήσω!

    Alienlover, όχι που δε θα την πήγαινες!!! :)

    Marina, αν τα κέρδιζα και έχανα το δελτίο δεν θα σας έγραφα τώρα, πίσω από τα κάγκελα θα ήμουν.

    Redhair, φαντάσου να κέρδιζε τα πολλά! ;)

     
  • At 3/09/2007 11:04 PM, Anonymous Anonymous said…

    Nikola, καλησπέρα! Πολύ καλή η ιστορία σου!!
    Πάντως το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί είναι να φέρεις τα νούμερα και να μην καταθέσεις το δελτίο .
    Η ιστορία είναι βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, ο συνέταιρος ενός φίλου μου, το βίωσε αυτό, βλέπεις η γυναίκα του ξέχασε το δελτίο μέσα στην φρουτιέρα ..
    Μετά από αυτό του την βάρεσε, μίσησε αυτήν και όλο το γυναικείο είδος :- (

     
  • At 3/12/2007 2:33 AM, Blogger Nikos Psy2k said…

    Τετοιες φάρσες συνήθως σκεφτονται καικάνουν τα αγόρια στις αδερφές τους, οπότε πρέπει να την είχες ταράξει και εσυ... Αν και σου γκρεμιζεται το ονειρο ηταν πετυχημενο και εστω και για λιγο ενιωσες σαν τον τυπο στη διαφημιση τοθ τζοκερ που του λενε "αφεντικο δε σε περιμεναμε..." και αυτος ουτε ξερει τι εχει...

     

Post a Comment

<< Home