some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Sunday, March 11, 2007

km.

5 μέρες Βόλο, business trip + bonus, ανακαλύπτω πως τα τσιπουράδικα είναι γεμάτα από πολύ νωρίς, τόσο νωρίς που ακόμη νιώθεις το πρωινό σου να χορεύει στο στομάχι σου. Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, αλλαγή ρούχων στη βαλίτσα και 3 μέρες Αθήνα, ωραία περάσαμε, έτσι; Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, αλλαγή ρούχων στη βαλίτσα και 5 μέρες business trip στην εξωτική Λάρισα, bonus ανακάλυψη, τα starbucs της πόλης πρέπει να μισούν τόσο πολύ τους θαμώνες, που έχουν την jazz στη διαπασών για να μην κάθονται πολύ. Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, αλλαγή ρούχων στη βαλίτσα και 2 μέρες Αθήνα, bonus, μου φάγαν το μπισκότο μουουουουου. Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη, αλλαγή ρούχων στη βαλίτσα και 3 μέρες Ξάνθη bonus, party+party. Επιστροφή Θεσσαλονίκη, αλλαγή ρούχων στη βαλίτσα και 3 μέρες στην εξωτική Λάρισα (ξανά) no bonus αυτή τη φορά! Επιστροφή στη Θεσσαλονίκη και 7 μέρες κάθομαι στον κώλο μου, επιτέλους αλλά όχι για πολύ. 5 μέρες στις αχανείς, έρημες και αφιλόξενες εκτάσεις του Έβρου, bonus, πήρα στο αυτοκίνητο μου παππού που έκανε auto-stop. Με ¨πυροβόλησε¨ άνευ οίκτου λέγοντας μου πως πρέπει να πέρασα πάρα πολύ ωραία σαν φαντάρος στο χωριό του! 2 διανυκτερεύσεις Ξάνθη και επιστροφή Αλεξανδρούπολη. Σκ Ξάνθη και bonus το καλύτερο γιαουρτλού κεμπάπ που γνώρισε ποτέ η ανθρωπότητα. Επιστροφή Θεσσαλονίκη. Ακολουθούν άλλες 5 μέρες πήγαινε έλα στα 3 πόδια της Χαλκιδικής. Το bonus θα είναι βουτιές στη θάλασσα κατά τις μεσημεριανές ώρες στις άδειες παραλίες.



Κουράστηκα, θέλω να μείνω σπίτι μου για λίγο, μακριά από party και δουλειές!

Ps. Για όσους αναρωτιούνται τι σκατά κάνω στη ζωή μου και τρέχω έτσι… η απάντηση θα μπορούσε να είναι ακροβάτης σε τσίρκο, δοκιμαστής αυτοκινήτων, πληρωμένος δολοφόνος, μυστικός πράκτορας, ντετέκτιβ, κυνηγός ταλέντων!

58 Comments:

  • At 3/11/2007 7:03 PM, Blogger €lisavet said…

    Κυνηγός ταλέντων;! Α στον ουρανό με έψαχνες, στη γη με βρήκες mr Μιγιάγκι!

    ps: Πού τον βρήκες αυτόν τον χάρτη παιδάκι μου! Χιχιχι! :)
    ps2: Κουράγιοοο!!!

     
  • At 3/11/2007 7:07 PM, Blogger TaSt3R said…

    Εεμμ..γκουχ γκουχ να τολμήσω να κάνω μια μαντεψιά , μήπως είσαι αντιπρόσωπος κάποιας μεγάλης εταιρίας?Βασικά μπήκα στην διαδικασία να μαντέψω μιας και το ανέφερες πρώτος εσύ, καλά?

     
  • At 3/11/2007 7:21 PM, Blogger snikolas said…

    Elisavet, ο χάρτης είναι ακριβώς αυτό που βλέπω μετά από τόσα km! ;)

    Tas3r, I’m the company! (μπουχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααααααα σατανικό γέλιο)

     
  • At 3/11/2007 7:32 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μήπως είσαι κλόουν σε παιδικά πάρτυ;;; ;pppppppp

     
  • At 3/11/2007 7:42 PM, Blogger Sophia said…

    Κι εσύ βρε παιδί μου, πες μας από πριν την διαδρομή να λέμε στην γιαγιά μας στον Έβρο να σου κάνει καμιά πίτα! Ή στον ανιψιό μου στο Βόλο να σου φτιάξει από εκείνα τα ωραία κεφτεδάκια με πορτοκαλάδα (από πορτοκάλια, το τονίζω αυτό...) για να είναι πιο ευχάριστη η διαδρομή ώσπου να ανακαλύψουμε την συνταγή "του τέλειου cookie"!! Πάντως, αν στις διαδρομές σου συναντήσεις ένα τρελά χωματί Fabia (καλά, δεν φτάνει που το πιτσιλίζω στους χωματόδρομους, τώρα βρέχει και λάσπη για να χρωματίζεται και ο ουρανός!!!) κόρναρε, εγώ θα είμαι! Κάνουμε το ίδιο δρομολόγιο (εγώ παρακάμπτω όμως την Αθήνα, και σε τρώω λάχανο στην νότια Ελλάδα!)Μήπως να γίνω ιατρική αντιπρόσωπος??
    ;-D

     
  • At 3/11/2007 7:59 PM, Blogger Ε.Α. said…

    super i idea tis sophias! san ta simia anefodiasmou stous agones rally
    loipon katerini tha vreis Espressionist's grandma, kai tha sou xei etoima o,ti thes!
    (sou stelnw to email giagias sto mail sou)
    *giati, oso na nai, i spitiki makedoniki pita einai way better

    pies kai ena zesto gala prin peseis gia ipno, gia na mi blepeis tis pinakides tis ethnikis na erxontai kata panw sou kai sto oneiro

    diadromes kales Nikola! :)

     
  • At 3/11/2007 8:34 PM, Blogger MTdoggie said…

    αν καταφερεις να βουτηξεις στη θαλασσα και ζησεις μετα για να το διηγηθεις παρακαλω γραψε ενα post να περιγραψεις το χειμερινο μπανιο!!

     
  • At 3/11/2007 10:23 PM, Blogger . said…

    αφιλόξενος ο 'έβρος μωρέ; πες μου πού και θα δώσω εγώ μήνυμα να σε υποδεχτούν =)

     
  • At 3/12/2007 12:25 AM, Blogger snikolas said…

    Evelina_z13, πιο χαλαρά θα ήμουν! ;)

    Sophia, είμαι πολύ περίεργος να δω αν θα καταφέρετε τελικά να φτιάξετε το τέλειο cookie!

    The espressionist, όλα καλά, αλλά το ζεστό γάλα; Τι το ήθελες παιδάκι μου; Μπλιάχ!!! :)

    Mtdoggie, αν διαβάσεις μερικά παλαιότερα posts μου θα καταλάβεις… ;)

    Marilina, από πού να αρχίσω και από πού να τελειώσω; Από Αλεξανδρούπολη και πάνω… όλοι και όλα αφιλόξενα είναι. Sorry αλλά αυτή είναι η αλήθεια. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την απαράδεκτη συμπεριφορά ορισμένων όσο ήμουν φαντάρος στους φαντάρους.

     
  • At 3/12/2007 4:53 AM, Blogger hopkins said…

    χεχεχε
    Αν πάντως είσαι πληρωμένος δολοφόνος, στείλε κανά τιμοκατάλογο για να σε έχουμε στα υπόψιν μας.

     
  • At 3/12/2007 10:02 AM, Blogger billzouk said…

    Ελα Νικολα, παραδεξου το! Εισαι τεταρτοκλασσατος τραγουδιστης & κανεις τουρνε-αρπαχτες!

     
  • At 3/12/2007 10:04 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Τώρα έτσι όπως μας τα λες δεν ξέρω αν πρέπει να σε ζηλεύω ή να σε λυπάμαι.
    Πάντως μεγάλη γκαρνταρόμπα έχεις βρε παιδάκι μου... Επί ένα μήνα άλλαζες ρούχα και δεν έστειλες τίποτα στο καθαριστήριο...
    ;)

    Υ.Γ.: Αυτό το μπισκότο εφιάλτης έχει καταντήσει! :Ρ

     
  • At 3/12/2007 10:23 AM, Blogger BLUEPRINTS said…

    ωραίο είναι να γυρνάς πότε πότε αλλά μ'αυτούς τους ρυθμούς να μου λείπει...
    Υ.Γ1: ποιός σου πήρε το μπισκότο;
    Υ.Γ2: βρε μπας κι είσαι όντος τραγουδιστής που λέει ο bill?

     
  • At 3/12/2007 10:29 AM, Blogger Unknown said…

    Εγώ δεν θα ασχοληθώ με πόσα χιλιόμετρα έκανες... γιατί άμα έχεις όντως πρόβλημα με αυτό... μπορείς να βρεις δουλειά και σε γραφείο.. :)

    Εγώ θέλω να σε ρωτήσω το άλλο.. είναι δυνατόν να έχεις στο template σου το ίδιο χρώμα στα links και στο background στα comments?? είναι δυνατόν?? wtf???!! και μέχρι τώρα δεν το έχει δει κανείς? δεν στο έχουν αναφέρει? το έχεις κάνει επίτηδες?

     
  • At 3/12/2007 11:53 AM, Blogger Trilian said…

    μήπως είσαι PR στον Τερκενλή; Νταλικέρης; (το βρήκα πληρωμένος γκαντέμης και επαγγελματίας γκρινιάρης εισαι... χιχι) :P

     
  • At 3/12/2007 1:12 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    πωπωπω αυτά για όσους πιστεύουν ότι τα επαγγελματικά ταξίδια είναι διασκεδαστικά.
    τέλος πάντων υπομονή, τουλάχιστον φρόντισε την επόμενη φορά που θα έρθεις Αθήνα να έχεις κάννα-δύο μέρες παραπάνω να μπεκροπιούμε.
    καλή ξεκούραση!
    ΥΓ. Πι-Αρ στον Τερκενλή χο χο χο

     
  • At 3/12/2007 1:29 PM, Blogger patsiouri said…

    -Ούτε κάν τεταρτοκλασσάτος σε χιλιόμετρο, είναι drag-queen παιδιά και έτσι εξηγείται ότι δέν έχει πρόβλημα με τα άπλυτα ρούχα του!!!
    Του δίνουν εκεί φορεματάκια και όσο για τα ρούχα του ταξιδιού έχει κανονίσει με το νταλικιέρη που ξεφορτώνει τα πιάτα στα καταστήματα που εμφανίζεται να αναλάβει τη μεταφορά τους...με το αζημίωτο βέβαια..(εγώ πάντως κουλουράκι που το έχει δαγκωσει αυτός δέν έτρωγα!)

    -Άν πάλι είσαι κυνηγός ταλέντων, τα παίρνω πίσω όλα τα παραπάνω, δέν ήμουν εγώ, είναι ο δέυτερος εαυτός μου, η Λούση, ειναι κακιά και όταν φεύγω αράζει στο pc και σπέρνει έριδες!!

    Καααλή ξεκούραση!

     
  • At 3/12/2007 1:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    μήπως είσαι απ' αυτούς που πουλάν μαλλί της γριάς στα πανηγύρια?

    (πάντως ζαλίστηκα από τις πολλές στροφές)

     
  • At 3/12/2007 2:01 PM, Blogger Tanila said…

    Πλασιέ γυναικείων εσωρούχων;

     
  • At 3/12/2007 2:04 PM, Blogger dyolf said…

    Δεν ξέρω πόσο κουρασμένος νοιώθεις από όλη αυτήν την κατάσταση, αλλά απολαυσέ το όσο μπορείς! Μακάρι να είχα και εγώ την ευκαιρια να γύριζα όλη την Ελλάδα.

    Και άσε τα σάπια. Αφορμή για μπισκότα ψάχνεις :)

     
  • At 3/12/2007 2:13 PM, Blogger xalara said…

    μήπως σε κυνηγάει κανείς; εγώ πάντως ζηλεύω, μου λείεπει λίγο ταξίδι :( εξωτερικό θα πας;

     
  • At 3/12/2007 2:24 PM, Blogger snikolas said…

    Hopkins, θα σου στείλω mail με τον τιμοκατάλογο!

    Billzouk, ha, πως δεν το σκέφτηκα ρε γμτ να το γράψω και αυτό; :)

    Σπιτόγατε, μεγάλη η γκαρνταρόμπα όντως.

    Blueprints, είναι πολύ κουραστικό όντως. Όχι, τραγουδιστής δεν είμαι. Ούτε στο μπάνιο δεν μπορώ να αρθρώσω νότα!

    Lipis, εσύ θα το φτιάξεις!

    Trilian, όση λάσπη και αν ρίξεις δεν θα καταφέρεις να μου βγάλεις το όνομα.

    Yo!reekas, το επόμενο ταξίδι στην Αθήνα θα είναι μόνο για διασκέδαση, ελπίζω!

    Patsiouri, ha! Καλό! (και μπήκες αυτόματα στο black list!)

    Phevos, πιο ξεκούραστος και λιγότερα km θα έκανα αν πουλούσα μαλλί της γριάς στα πανηγύρια!

    Tanila, hahahahahahahahahahaha πλάκα θα είχε! Άσε που θα περνούσα και super! ;)

    Dyolf, άσε, την γυρίζεις μια φορά και φτάνει.

    Xalara, φυσικά και με κυνηγάνε! Θα πάω και στο εξωτερικό αλλά ακόμη δεν ξέρω πότε.

     
  • At 3/12/2007 2:58 PM, Blogger Attalanti said…

    Όσο βλέπεις θάλασσα στα ταξίδια σου, θα είσαι εντάξει.- Κουράγιο και καλές βουτιές - σημασία στα σημαντικά, ναι;

     
  • At 3/12/2007 2:58 PM, Blogger Marina said…

    Με το τσιγάρο ανάμεσα στα χείλη
    και με το βλέμμα το βαρύ
    σηκώνεις τη βαλίτσα εκείνη
    που έφτιαξες πρωϊ-πρωϊ
    ταξείδι να ξανακάνεις
    σε διάφορα μέρη,
    σε ετούτη τη γή.

    Είσαι πωλητής ονείρων
    έτσι πάς, πότε εδώ πότε εκεί
    για να μοιράζεις φακελλάκια
    με επικίνδυνα σκονάκια
    που φέρνουν λυτρωμό
    άμεσο και επιτυχή

    Οργώνεις έτσι όλη την Ελλάδα
    γιατί η φήμη σου δεν έχει πάει (ακόμη ) στο εξωτερικό
    νέοι, γέροι ακούν για σένα
    και τρέχουν να βρούν το φώς το αληθινό.
    Το μάθανε πιά
    Μισό φακελλάκι σε νερό
    είναι αρκετό
    για άμεσο χέσιμο
    άδειασμα του εντέρου
    ολοκληρωτικό!

     
  • At 3/12/2007 3:05 PM, Blogger Tanila said…

    Marina εννοείς πλανόδιος κομπογιαννίτης;

     
  • At 3/12/2007 3:20 PM, Blogger Provato said…

    ε λοιπόν ναι: τι σκατά κάνεις στην ζωή σου μπεεεεεπιτέλους; μπεεεεε κουράγιο φίλε!

    :-))

     
  • At 3/12/2007 3:28 PM, Blogger . said…

    μάλλον δεν τους πλησίασες όπως έπρεπε.

    το σοβαρέυω τώρα, αλλά από έναν τόπο που πολλοί πιστευουν ότι καοτικείται από μη έλληνες, και το κράτος δεν βοηθά, ενώ οι ίδοι ουσιαστικά φυλούν τα σύνορα να τα περιμένεις κάποια κόμπλεξ.

    οι περισσότεροι εβρίτες αν καταλάβουν ότι εκτιμάς πόσο δύσκολο είναι να μένεις τόσο αποκομμένος, σε βάοζυν σπίτι τους σαν παιδί τους. όπως πολλούς φαντάρους. (κάτι αθηναίοι συνήθως υποφέρουν, γιατί πηγαίνουν με υφάκι υπεράνω).

     
  • At 3/12/2007 3:50 PM, Blogger snikolas said…

    Attalanti, δυστυχώς δεν βλέπω πάντα την θάλασσα στα ταξίδια μου.

    Marina, γέλασα πάρα πολύ με το ποιηματάκι σου!!! :)

    Tanila, λες σαν εκείνους που έχει στο Λούκι Λούκ, που πουλάνε το ελιξίριο της ζωής; :)

    Provato, παίζει να είμαι και διαφημιστής you know! ;)

    Marilina, έκανα 9 μήνες στον Έβρο. Στο τριεθνές. Δύσκολα για τους ανθρώπους εκεί αναμφίβολα, αλλά να σου πω, ακόμη πιο δύσκολα για τον φαντάρο που ένοιωθε πιο ξένος και από ξένο στην ίδια του την χώρα. Δεν πιστεύω πως είναι όλοι οι άνθρωποι εκεί έτσι. Απλά όταν περνάς μια δύσκολη στιγμή της ζωής σου όπως είναι το στρατιωτικό (όχι για όλους φυσικά) περιμένεις από τους ανθρώπους της περιοχής να σέβονται τον σκοπό για τον οποίο είσαι στον τόπο τους. Δυστυχώς, αλλά ευτυχώς όχι όλοι, πολλοί δεν φέρθηκαν και δεν φέρονται καλά στα φανταράκια. Όποιος έχει υφάκι καλά κάνουν και τον “ψαλιδίζουν” σε όποια περιοχή της Ελλάδος και ας είναι. ;)

     
  • At 3/12/2007 3:56 PM, Blogger Θεριό Ανήμερο said…

    Σιγά που είσαι κυνηγός ταλέντων.
    Εμένα γιατί δε με ανακάλυψες ακόμη;

     
  • At 3/12/2007 5:49 PM, Blogger Blogaki said…

    Πωπω!! Κουράστηκα και που τα διάβασα!!! Κουράγιο μικρέ μας φίλε!! :)

     
  • At 3/12/2007 7:09 PM, Blogger ONOMATODOSIA said…

    χαρα στο κουραγιο σου.

    καλη ξεκουραση...

     
  • At 3/12/2007 7:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Τι έγινε ρε παιδιά έγιναν οι αποκαλύψεις? Κοίτα να δεις, δεν θυμάμαι πως βρέθηκα στο blog σου, εννοώ δεν θυμάμαι από ποιο blog έκανα κλικ και βρέθηκα εδώ, αλλά
    νιώθω ότι συμμετέχω σε ένα παιχνίδι, σαν αυτά που μαζευόμαστε σε σπίτια φίλων και παίζουμε επιτραπέζια, κάτι σε παντομίμα κάτι σε ζωγραφομαχίες η κάτι τέτοιο..!
    Είναι από τις πληροφορίες που αν τις μάθεις δεν αλλάζει και τίποτα, άλλα άμα μπεις στο τριπάκι της περιέργειας , όσο να 'ναι είναι κάτι...

    Και τώρα αυτό το «εγώ είμαι η εταιρία» , θα πρέπει να με βοηθήσει δηλαδή? χμμ..

    Ααα άκου συνειρμός επειδή είσαι και half-Swiss , είσαι ο αντιπρόσωπος της TOBLERONE (γιααααμιιι) στην Ελλάδα?!?! Ααα το ‘χω λέμε!! Τι κερδίζω?

     
  • At 3/12/2007 7:50 PM, Blogger snikolas said…

    Θεριό ανήμερο, σε ανακάλυψα, αλλά δεν ξέρω ακόμη τι συμβόλαιο να σου κάνω! :)

    Blogaki, thanks.

    Onomatodosia, ευχαριστώ και ΄σένα.

    Tast3r, LOL! Τίποτα δεν έχεις! Στην πραγματικότητα, δεν κατάλαβα ούτε και εγώ πως έγινε και επικεντρώθηκε εκεί το πράγμα. Πίστευα πως όλοι θα ασχοληθούν με τον περίεργο χάρτη που έχω postάρει και όχι με το με τι ασχολούμαι στην ζωή μου.

     
  • At 3/12/2007 8:12 PM, Blogger patsiouri said…

    -black list έχει βάλει η Άτζελα το ΣΣΣΣΣτήβ Κακέτσσσσση! Βλέπω σιγά σίγά αρχίζεις να ξεδιπλώνεις τα κοινά σας σημεία, έπεσα μέσα λοιπόν!

     
  • At 3/12/2007 9:46 PM, Anonymous Anonymous said…

    ένα σετ ξυρίσματος ταξιδίου θα πρέπει να είναι δημοφιλές δώρο όταν γιορτάζεις ;)

     
  • At 3/12/2007 10:38 PM, Blogger alienlover said…

    δεν μου κάνει εντύπωση που κουράστηκες από τα ταξίδια και τα πάρτυ. Έτσι είναι Νικόλα μου, όταν οι άνθρωποι γερνάνε κουράζονται...

     
  • At 3/12/2007 10:59 PM, Blogger proserpina said…

    Ποιον περίεργο χάρτη και με τί ασχολείσαι στη ζωή σου, εδώ άλλα είναι τα main issues του εν λόγω ποστ: ποιός #$%*&@ σου έφαγε το μπισκοτάκι; Μήπως είχες δίπλα σου τον τρυφερό μπαμπά με τη μοναχοκόρη;

     
  • At 3/12/2007 11:00 PM, Blogger proserpina said…

    Αμμμαν! Ο χάρτης τα έχει όλα στα κινέζικα! Καλε που τον πέτυχες;

     
  • At 3/13/2007 12:38 AM, Blogger snikolas said…

    Patsiouri, lol, κάνει τέτοια πράγματα η Άντζελα; Και ποιος είναι Αλήθεια ο Στήβ Κακέτσης; Τι σχέση έχει η Άντζελα με drag queen? Βλέπεις είμαι μικρός και αθώος ακόμη και κάνω πολλές ερωτήσεις!

    Deadend mind, το σετ ξυρίσματος είναι παντελώς άχρηστο! Χρησιμοποιώ μόνο ξυριστική μηχανή. Σε 5 λεπτά χωρίς πολλά πολλά προσωπάκι μωρού! :)

    Alienlover, εκεί που είμαι θα ‘ρθεις! ;)

    Proserpina, είχα δίπλα μου τον τρυφερό μπαμπά. Όσο για τον χάρτη… είσαι η δεύτερη που το παρατήρησες!

     
  • At 3/13/2007 7:49 AM, Blogger Sophia said…

    Δεν πέρασες καλά στον Έβρο γιατί δεν μου είπες να σου γνωρίσω την γιαγιά μου (παίζει να ήσουν και στο χωριό του πατέρα μου, ΧΑΧΑ) για αυτό!!!
    ;-D

     
  • At 3/13/2007 9:07 AM, Blogger jojo said…

    μα επιτέλους κάτσε σε μια μεριά!

    όλο στις βόλτες μου είσαι!

    (χαχαχα!)

    άντε, αυτή τη φορά στη Χαλκιδική το bonus θα είναι πολύ σούπερ!;)

    μην ξεχάσεις την μηχανή σου μαζί γιατί θέλω να δω καμμια υποβρύχια φωτό απο κείνες τις καλές -ξέρεις εσύ- γιατί πεθύμησα καλοκαίρι...αχ!

     
  • At 3/13/2007 11:47 AM, Blogger AVRA said…

    αχ Νικολακη, Νικολακη! και μονο που τα διαβαζω εξαντλουμαι η γυναικα!

     
  • At 3/13/2007 11:47 AM, Blogger jul said…

    Καλά μιλάμε για τρελά χιλιόμετρα... αν και τα μισά γινόντουσαν μέσω αεροπλάνου... μα καλα ποιος σου έφαγε τα μπισκότα ΠΑΛΙ??? μπας και τα χαρίζεις εσύ σε κανενα κοριτσάκι?????
    παντως ως πληρομένος δολοφόνος...κάτι λές... χμμμ αποκτά και κάτι από Βερα στο Δεξί η υπόθεση....χμμμμμμ:Ρ:Ρ:Ρ

     
  • At 3/13/2007 12:26 PM, Blogger patsiouri said…

    Ελα από το blog, κερνάω καφεδάκι στο update (και με την ησυχία σου, κι εγώ θ'αργήσω!)

     
  • At 3/13/2007 1:05 PM, Blogger Gogo said…

    a mwre, pou exeis bleksei!
    De sou dinoun kamia adeia? Hellooo!

     
  • At 3/13/2007 2:19 PM, Blogger tzo said…

    Bonus??????????
    Πάντως όσο κουραστικό και να είναι σχεδόν σε κάθε ταξίδι έχεις μπόνους, ότι και να είναι αυτό!

     
  • At 3/13/2007 2:47 PM, Blogger snikolas said…

    Sophia, παίζει και να είχα τον πατέρα σου στο αυτοκίνητο δηλαδή η κανέναν συγγενή σου; Εσύ θα την πληρώσεις!!!! :P

    Jojo, μας τα σκάτωσε ο καιρός όμως και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να μπω στην θάλασσα. Αν μπω όμως, οι υποβρύχιες φωτογραφίες είναι δεδομένες!

    Avra, καλή ξεκούραση! :p

    Julia, η υπόθεση έχει λίγο απ’ όλα! :)

    Patsiouri, ε άμα είναι για καφεδάκι… έρχομαι!

    Gogo, παίζουν τρελές άδειες αλλά ακόμη είναι νωρίς.

    Allitnil, αυτό να λέγετε!

     
  • At 3/13/2007 8:38 PM, Blogger rockordie said…

    Run Forrest, Run!!!

    P.S: Δεν υπονοώ τίποτα απλά όταν διάβαζα το post αυτό μου ήρθε στο μυαλό.

     
  • At 3/14/2007 11:41 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    μαλιστα!
    τρεχεις...
    καλα...
    εγω σημερα πειναωωωωω...
    τι εχει για φαι;;;;
    :)

     
  • At 3/14/2007 1:06 PM, Blogger KV said…

    χιχιχι μου αρέσει ο χάρτης σου!
    Και η ψύχωση με το μπισκοτάκι.
    Και τα ταξίδια (γρουμφ ακόμα δεν έχω διαβατήριο)

    Καλή συνέχεια!

    * Κριτικός εστιατορίων ;;;;

     
  • At 3/14/2007 5:27 PM, Blogger snikolas said…

    Rockordie, κάπως έτσι!!! :)

    Βασιλική, πέτρες στη σούβλα και γαρνιτούρα τσιμέντο νιά νιά! :p

    Kv, thanks, πλάκα πλάκα θα μπορούσα να σας κάνω μια κριτική από ξενοδοχεία και εστιατόρια!

     
  • At 3/14/2007 10:48 PM, Blogger NetKerveros said…

    Έψαξες πολύ για 'τόν τον χάρτη;

     
  • At 3/17/2007 11:11 AM, Blogger Cinestef said…

    Πρώτη φορά στη ζωή μου βλέπω χάρτη της πατρίδας στα κινέζικα. Γι' αυτό σου δίνω μπόνους.
    Έχεις αλωνίσει όλη την Ελλάδα. Στην Κρήτη πας καθόλου; Άντε, έλα στση σύντεκνους έκια να σε φιλέψουμε κάνα ποτήρι τσικουδιά, χοχλιούς τσε καλιτσούνια.
    Σκέφτομαι να γράψω μίνι-σειρά βασισμένη στο μπισκότο. [άσχετο]

     
  • At 3/21/2007 7:35 AM, Blogger snikolas said…

    Netkerveros, αλήθεια όχι! :)

    Cinestef, στην Κρήτη όχι δεν πάω. Λέω όμως πως μπορεί να περάσω από εκεί για διακοπές το καλοκαίρι. Θα δούμε.

    Μίνι σειρά; Θέλεις να μου περισσότερα με ένα mail;

     
  • At 3/30/2007 2:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    χχμμμμ πρεπει οπωσδήποτε να μάθω που βρήκες το χάρτη...είναι τέλειος!!(στειλτο αν μπορεις)

     
  • At 3/30/2007 9:01 AM, Blogger snikolas said…

    Θα σου το έστελνα αλλά στο profile σου δεν έχεις mail!!! Οπότε… μου στέλνεις ένα mail και σου τον στέλνω.

     
  • At 3/30/2007 6:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    οκ οκ..έκανα αναβάθμιση στο προφίλ μου..κάνε ένα κόπο να δείς το μαιλ απο κεί και να μου στείλεις το χάρτη..οκ?(sorry είμαι new!)
    όσο γαι το κυνηγός ταλέντων που άκουσα πιο πάνω..ρε σεις τι σοι ταλέντα να βρεί στη χαλκιδική?

     
  • At 3/31/2007 5:51 PM, Blogger snikolas said…

    done! :)

     

Post a Comment

<< Home