some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, March 27, 2007

Baloo.

Τις γάτες δεν τις πάω μία. Δεν ξέρω αν έχει να κάνει με το ότι είναι ανεξάρτητες, ή με το ότι δεν δίνουν δεκάρα στην πραγματικότητα, για τον άνθρωπο που τις ταΐζει και τις φροντίζει, απλά δεν τις πάω. Η μόνη εξαίρεση ήταν η γάτα της ξαδέλφης μου, που ήταν ίσως το πιο χαδιάρικο και πιο παιχνιδιάρικο γατί που έχω γνωρίσει ποτέ. Αυτό το γατί ήταν να γεννηθεί σκύλος, αλλά κάπου πρέπει να έγινε κάποιο λάθος.

Τις γάτες, όχι μόνο δεν τις πάω, αλλά και τις φοβάμαι! Είναι ύπουλες και πολύ γρήγορες. Αν είναι να σου επιτεθεί γάτα, σε αντίθεση με τον σκύλο, που θα το περιμένεις, γιατί οι ενδείξεις θα είναι πολλές για το τι πρόκειται να επακολουθήσει, η γάτα θα το κάνει γρήγορα, αθόρυβα και με μεγάλη ζημιά στο τέλος, αν δεν είσαι τυχερός. Θα μου πείτε, ¨και πόσες φορές ρε συ σου επιτέθηκε γάτα;¨, και θα είχατε ένα δίκιο! Θα είχατε, αν δεν είχα γνωρίσει την Baloo.

[μεγάλη παρένθεση*]
Η Baloo, είναι η γάτα του Γιάννη. Ο Γιάννης είναι ένας φίλος μου, είχε και blog αλλά στράβωσε με την φάση και το έκλεισε, άρα δεν μπορείτε να του ρίξετε μια ¨ματιά¨ να τον γνωρίσετε, αλλά αυτό είναι άσχετο και δεν ξέρω γιατί σας το είπα, μάλλον για να σας δείξω πως είναι ¨δικό¨ μας παιδί. Όσο πράος και καλό παιδί είναι ο Γιάννης, άλλο τόσο μουρλή και έξαλλη είναι η γάτα του. Μόνο τον ίδιο και την κοπέλα του δεν πειράζει. Όλοι οι άλλοι κάπως, κάπου, έχουν εμπλακεί με την Baloo. Ο Γιάννης υποστηρίζει πως με τις γυναίκες τα πάει καλύτερα η γάτα του, αλλά δεν τον πολύ πιστεύω γιατί κάθε φορά που πάω σπίτι του και η Baloo κάνει τα δικά της, ο Γιάννης λέει πάντα: Πρώτη φορά το κάνει αυτό!
[Κλείσιμο μεγάλης παρένθεσης*]


Την πρώτη φορά που πήγα στο σπίτι του Γιάννη, δεν ήξερα πως έχει γάτα. Την βλέπω, της κάνω ψιτ ψιτ (είπαμε δεν τις πάω, όχι δεν τις παίζω κιόλας), η απάντηση ήταν αυτό το χαρακτηριστικό χχχιιιιιιιιιιιιιιιιχχχ, που κάνουν οι γάτες όταν είναι να πλακωθούν μεταξύ τους.

- Τι έπαθε ρε το γατί σου; Του λέω.
- Ε, να, είναι λίγο αγρίμι αυτή η γάτα, δεν τα πάει καλά με τους ξένους. Μη φοβάσαι, δεν θα σου κάνει τίποτα.

Τον πίστεψα, αλλά όσο καθόμουν εκεί και έπινα τον καφέ μου, το μυαλό μου ήταν συνεχώς στη γάτα που την έβλεπα να κάνει κύκλους και να κρύβεται σε σημεία όπου μπορεί να με βλέπει! Μετά από ώρα και αφού η γάτα δεν έδινε σημάδια πως μου την έχει στημένη, πήγα στο wc. Μέγα λάθος! Ανοίγοντας την πόρτα, βγαίνοντας από το wc, η Baloo με περίμενε πάνω στο ψυγείο έτοιμη για την επίθεση. Ευτυχώς, την είδα εγκαίρως και έκλεισα την πόρτα πριν γίνει το κακό. Φώναξα τον Γιάννη, την πήρε την έβαλε στο μπαλκόνι και συνεχίσαμε τον καφέ μας.

Τώρα ο Γιάννης ξέρει, όταν πάω σπίτι του, η Baloo είναι στο μπαλκόνι με κλειδωμένη πόρτα, γιατί την ανοίγει από την λύσσα της να μπει μέσα. Την τελευταία φορά που πήγα ήταν η Κυριακή που μας πέρασε, όπου η Baloo έδωσε ρεσιτάλ προσπαθώντας να μπει μέσα και να μου δώσει ένα χεράκι! Ηρέμησε (σχεδόν), μόνο αφού κλείσαμε τις κουρτίνες και δεν μπορούσε να με δει. Και αν δεν με πιστεύετε, δείτε το video με την Baloo που ακολουθεί.



*που λέει και ο Yo!reekas!

59 Comments:

  • At 3/27/2007 11:59 PM, Blogger MTdoggie said…

    νομιζα οτι θα μιλουσες στο post για την balloo τη γατα που διαφημιζει τις ομονυμες τσιχλες με τη φρουτοσταγονα και οχι για αληθινη γατα!! ειναι ολοφανερο οτι δεν παω πολυ καλα και επισης οτι ειμαι θυμα των διαφημιστων!

     
  • At 3/28/2007 12:22 AM, Blogger Psipsinel said…

    afti kale den ine gata ine drakoulas....ego pou latrevo tis gates kathoti gata ime ke ego ke xestika pano mou.
    po po

     
  • At 3/28/2007 1:46 AM, Blogger tzo said…

    Απαπα! Τι του έχεις κάνει παιδί μου του γατιού; Τι μίσος είναι αυτό; Ξόρκι να κάνεις, ξόρκι. Νομίζω στις προηγούμενες ζωές σας μισιόσασταν θανάσιμα, αλλά εσύ είσαι άνθρωπος τώρα και δεν το θυμάσαι.....

     
  • At 3/28/2007 2:11 AM, Blogger Sophia said…

    Ok, θα σου στείλουμε έναν εξορκιστή γάτων!!
    ;-D

     
  • At 3/28/2007 2:11 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Γάτα είναι αυτό ή το τέρας της Κολάσεως;;;

    Πάντως κάτι τρέχει με το γατί...δεν είναι έτσι οι γάτες κανονικά...

    ;ΡΡΡ

     
  • At 3/28/2007 2:27 AM, Blogger Georgia said…

    A πα πα... Καλέ τι είν' αυτό?? Αγριεύτηκα νυχτιάτικα! (μπρρρ..) Κι εγώ δεν τις πολυσυμπαθώ τις γάτες, μου αρέσουν ως ζώα, τις θεωρώ πιο έξυπνες απ'τους σκύλους αλλά τις ψιλοφοβάμαι κιόλας! (και το videaki σου μόλις μου έδωσε έναν ακόμη λόγο!) Φιλιά!

     
  • At 3/28/2007 3:17 AM, Blogger GLOBAL said…

    Καλά λέω τον Λου, λουλούδι.
    Έτσι μου ΄μοιασε μπροστά σ΄ετούτο το γατί!
    Απαπαπαπαπα.

     
  • At 3/28/2007 7:55 AM, Blogger snikolas said…

    Mtdoggie, προσγειώθηκες απότομα με το video ε; :)

    Psipsinel, εσένα που είσαι γάτα πάντως σε πάω!

    Allitnil, εγώ; Δεν του έχω κάνει τίποτα σου λέω. Με το καλημέρα σας η Baloo κάνει τα δικά της. Μόνο στον Γιάννη συμπεριφέρεται σαν καλό γατάκι!

    Sophia, να τον στείλεις, να τον στείλεις! :)

    Σπιτόγατε, ούτε εγώ νομίζω πως είναι έτσι τα γατιά, αλλά δες την ακόμη μια φορά και έλα να μου το πεις!

    Georgia, ανήκουμε στην ίδια κατηγορία. Τώρα απλά σου επιβεβαίωσα τους φόβους σου!

    Global, έχεις και εσύ γάτο; Να κάνουν παρέα με την Baloo θέλεις; Θα τα στείλουμε κατασκήνωση μαζί!!! :p

     
  • At 3/28/2007 9:10 AM, Blogger NetKerveros said…

    Καλά, πέθανα στα γέλια πρωί πρωί. Θυμίζει κάτι από εξορκισμό και από αντίχριστο!!!

     
  • At 3/28/2007 9:43 AM, Blogger proserpina said…

    Πωωω, λύσσα κακιά! Όντως το γατί δεν πάει καλά, κάτι θέλει, εξορκισμό, αγιασμό... loooool

     
  • At 3/28/2007 9:45 AM, Blogger guitarlikas said…

    Νικόλα για του Guru τη γάτα μιλάς? Να ξέρω δλδ γιατί σκεφτόμουν σοβαρά να πάω σπίτι του αυτές τις μέρες..Αν είναι να...αλλάξω γνώμη!

     
  • At 3/28/2007 9:46 AM, Blogger Attalanti said…

    I'm a dog person, myself. Η γάτα αυτή, όμως, είναι γάτα μάγισσας. Ξουτ, ξουτ!

     
  • At 3/28/2007 10:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Κι εγώ δεν τις χωνεύω καθόλου. Έχω φοβερή αλλεργία στην τρίχα τους, είναι αχάριστες, πονηρές, ύπουλες και όπως είπες δε δίνουν δεκάρα για τίποτα. Και αυτό το βιντεάκι είναι άλλος ένας λόγος για να συνεχίσω να μην τις χωνεύω!!
    Τις καλημέρες μου

     
  • At 3/28/2007 10:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Κι εγώ δεν τις χωνεύω καθόλου. Έχω φοβερή αλλεργία στην τρίχα τους, είναι αχάριστες, πονηρές, ύπουλες και όπως είπες δε δίνουν δεκάρα για τίποτα. Και αυτό το βιντεάκι είναι άλλος ένας λόγος για να συνεχίσω να μην τις χωνεύω!!
    Τις καλημέρες μου

     
  • At 3/28/2007 11:12 AM, Blogger Trilian said…

    χα χα και μετά μου λες εμένα ότι δεν είσαι γκαντέμης... όχι πες μου σε ποιον άλλο στήνουν ενέδρα γάτες πάνω σε ψυγεία, όχι πες μου!!! χαχαχα!!!

     
  • At 3/28/2007 12:26 PM, Blogger billzouk said…

    Μπρρρ. Η γατα του σατανα!

     
  • At 3/28/2007 12:33 PM, Blogger loukoumaki said…

    Εγώ τις γάτες προσπάθησα πολύ για να τις συμπαθήσω… (άλλωστε είναι το αξεσουάρ κάθε γεροντοκόρης που σέβεται τον εαυτό της)… αλλά το συγκεκριμένο σκατόγατο ήταν και το τέλος αυτής της προσπάθειας .. η σταγόνα που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει!
    Η baloo είναι ακόμα χειρότερη από ότι περιγράφει το δελφινόποιδο… εμένα μου έχει επιτεθεί! Τα χέρια μου και ο στρουμπουλός αστράγαλος μου είχαν για 2 μήνες σημάδια!
    Της έκαναν στείρωση… εγώ είχα προτείνει ευθανασία …..
    Θα την δω αυτή την εβδομάδα και ελπίζω να μην έχει διαβάσει τα σχόλια μου...

     
  • At 3/28/2007 12:40 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Ποτέ πριν δεν έγινε μια τόσο συντονισμένη επίθεση σε ένα μικρό ζωάκι!!!
    Με αυτά που γράφετε έχω αρχίσει να το συμπαθώ το καημένο το γατάκι...

    Κι έχει κι αυτό το γλυκό βλέμμα...

     
  • At 3/28/2007 1:08 PM, Blogger jul said…

    καλα τι του δίνει του γατιου ο Γιαννης και ειναι έτσι?
    Πιο εχθρηκό γατί δεν εχω ξαναδεί...αν και τα αγαπαω τα γατακια (γατακια, όχι γατια), οφείλω να ομολογήσω πως μια παλια μου γνωστή εχει ενα γατι..ρατσας και κάποια στιγμή που του έκανε παρατηρηση για κατι(!)το γατί της όρμηξε και της έχωσε τα νύχια στην γάμπα και είχε έρθει στη δουλεια με τρύπες (!!) στις γάμπες....Και να φανταστεις ότι αυτό το ψωφόγατο έτρωγε πιο ακριβά φαγητά από την ίδια...:S

     
  • At 3/28/2007 1:16 PM, Blogger Gogo said…

    Apa pa pa!
    Tromos!
    Ta idia kai gw, me ena skilaki, ton Tommy, kati oikogeneiakwn filwn. Apaitw na to kleisoun sta mesa dwmatia!
    Brrrr!

     
  • At 3/28/2007 1:24 PM, Blogger snikolas said…

    Netkerveros, αναρωτιέμαι αν θα γελούσες το ίδιο αν σου την έφερνα να γνωριστείτε! :)

    Proserpina, κάτι θέλει, το μόνο σίγουρο!

    Guitarlikas, ναι φίλε μου για του guru την γάτα λέω! Φόρα πανοπλία και πάνε!

    Attalanti, lol! :)

    Evita_cp, καλημέρα! Ναι ναι… καλά κάνεις και δεν τις χωνεύεις!

    Trilian, στη μαμά του Γιάννη που την έκλεισε για ώρες μέσα στο wc και ένα ακόμη τσούρμο ανθρώπους.

    Billzouk, Ο Γιάννης σατανάς; Μπα… κάποιο λάθος θα έγινε! :p

    Loukoumaki, καλά θα κάνεις να μην πας!

    Σπιτόγατε, να το κρατάς τότε όταν ο Γιάννης πάει διακοπές!

    Julia, με τον Γιάννη είναι σκέτη γλύκα το γατί! Δεν ξέρω πως την είδε με τους υπόλοιπους! Ρε λες να νομίζει θα της φάμε τον Γιάννη;

    Gogo, ο φόβος και ο τρόμος του σπιτιού. Αντί για σκύλο ο Γιάννης έχει την Baloo για φύλακα!

     
  • At 3/28/2007 3:28 PM, Blogger . said…

    κι εγώ δεν τις χωνεύω τις γάτες.
    μου θυμίζουν το στυλ των γυναικών που δεν πάω μάλλον.

     
  • At 3/28/2007 3:46 PM, Blogger toolman said…

    πολύ μεγάλα καριόλια οι γάτες! υπάρχουν και εξαιρέσεις βέβαια!
    πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε οτι αν μη τι άλλο είναι ζώα με προσωπικότητα.

     
  • At 3/28/2007 4:46 PM, Blogger patsiouri said…

    Μπρρρ!!!
    Σε κοιτάζει και παγώνεις, έχει δίκιο ο σπιτόγατος πάντως, δέν είναι νορμάλ αυτό το γατί του Τσάκι!!!

    Μπάς και σνιφάρουν τίποτα οι φίλοι σου και δίνουν και στο γατί το περίσσευμα???

    Αλλιώς γιατί δέν τη νοικιάζουν για πρωταγωνίστρια σε θρίλερ να τα κονομήσουν κιόλας???

     
  • At 3/28/2007 5:04 PM, Blogger snikolas said…

    Marilina, ρε λες να αρχίσω να κάνω και συσχετισμούς με τις γυναίκες που δεν συμπάθησα ποτέ και την Baloo;

    Toolman, από προσωπικότητα άλλο τίποτα. Και ο σκύλος μου είχε προσωπικότητα αλλά ποτέ του δεν έβγαλε τέτοιο μίσος για ξένο.

    Patsiouri, το μόνο που θα μπορούσε ίσως να σνιφάρει ο Γιάννης είναι χαμομήλι! Αν τώρα το γατί έχει δικούς του προμηθευτές… αυτό δεν το γνωρίζω! :)

     
  • At 3/28/2007 6:58 PM, Blogger Blogaki said…

    Ω τον Βελζεβούλη, τον Εξαπωδώ!!!
    Τα σιχαίνομαι τα γατιά και με πιάνει και μενα άγχος ότι θα μου την πέσουν στο άσχετο!!

    Τα άτιμα τα πλάσματα!

     
  • At 3/28/2007 7:42 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Κοίτα να δεις...πολύ θα ήθελα να το κρατήσω...λιγμ...αλλά τότε θα λείπω κι εγώ...για διακοπές...ουφ...

     
  • At 3/28/2007 9:30 PM, Blogger €lisavet said…

    Αυτό το γατάκι θέλει εξορκισμό...!

     
  • At 3/28/2007 11:44 PM, Blogger Unknown said…

    Συγγνώμη που ρωτάω, (είμαι λίγο κολοκυθοκέφαλος)
    αλλά η γάτα η baloo πού είναι στο βίντεο;
    πίσω ή κατω από τον πάνθηρα;
    φαίνεται θέλω να πω;

    πω πω ωραίος..πολύ γέλιο. Τώρα που σε βρήκα εδώ να μείνωωωω.

     
  • At 3/29/2007 12:03 AM, Blogger snikolas said…

    Blogaki, α μα τι Βελζεβούλης! Είναι πολύ άτιμα θα συμφωνήσω μαζί σου.

    Σπιτόγατε, θα σου το στείλω και αυτό ταχυδρομικός όπου και να είσαι!!! ;p

    Elisavet, αν θέλει λέει; Θα φωνάξω την Λουκά να του κάνει τον εξορκισμό!

    Narita, να ξέρεις η Baloo έφαγε τον πάνθηρα! :)

     
  • At 3/29/2007 4:56 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    OK!! Έχεις δίκιο! Έχετε όλοι δίκιο! ΤΟ βλέμα του είναι διαβολικό! Δολοφονικό! Ούτε εγώ τη θέλω κοντά μου...

    Απλά ένιωσα τύψεις που το βάλαμε όλοι στη μέση το καημένο το γατάκι...Συγγνώμη. Δεν είναι καημένο!!!

    :ΡΡΡ

     
  • At 3/29/2007 9:57 AM, Blogger jojo said…

    τι να πω, έχω μείνει άναυδη!
    εγώ που τα λατρεύω τα γατιά και δεν μπορώ να πω καλή κουβέντα για αυτό.

    φαίνεται πως επαληθεύεται η θεωρία οτι οι γάτες έχουν προσωπικότητα.
    η συγκεκριμένη δε, έχει τη χειρότερη της ράτσας της!!!!

    ουστ, διαβολόγατο, ούστ!

     
  • At 3/29/2007 10:35 AM, Blogger nanakos said…

    Νικολάκι μου, μια είναι η λύση - και να ακούς εμένα μόνο γιατί, ως γνωστόν, θα προκόψεις: βάζεις τη γάτα στο πλυντήριο. Μεγάλη επιτυχία! Αν θες να μιλήσεις με τον πούπσι, την Πατσαβούρα, την Ασημίνα, τον Ριρίκο, την Πωλινίτσα κ.α. Οι γάτες που έχω συναντήσει το λάτρευαν το πλυντήριο!
    Τράστ μι!

     
  • At 3/29/2007 12:16 PM, Anonymous Anonymous said…

    Θα τα πούμε από κοντά....

     
  • At 3/29/2007 12:17 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    μαλάκα τι σατανισμένο γατί είναι αυτό! φόλα γρήγορα και θάψιμο στο προαύλιο εκκλησίας από πέντε παρθένες (λέμε τώρα)
    συμφωνώ απολύτως για τις γάτες, τις αντιπαθώ βαθύτατα κι εγώ, είναι μαλακισμένα, εγωιστικά και ύπουλα ζώα . και όσοι λένε ότι οι γάτες έχουν προσωπικότητα, εγώ αντιτείνω ένα απλό επιχείρημα: ας πάρει την πρσωπικότητα και τα προβλήματά της η γάτα και να τα πάει κάπου αλλού.

     
  • At 3/29/2007 12:33 PM, Blogger Anna said…

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 3/29/2007 12:35 PM, Blogger Anna said…

    Ουυυυυ σιξ χαντρεντ σιξτησιξ!
    Ουυυυυ σιξ χαντρεντ σιξτησιξ!
    Ουυυυυ αντικραϊστ!

    (Τα παραπανω πανε για σενα, το γατι ως εξυπνο ζωο σιγουρα θα καταλαβε πως εισαι η προσωποποιηση του Σατανα και γιαυτο κανει ετσι. Κατευθειαν ολοι να τα ριξετε στο καημενο το ζωντανο... τσ τσ τσ τσ τσ!)

     
  • At 3/29/2007 1:13 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Πέστα Άννα! Πέστα! Τι φταίει το ζωντανό που έχει κάνει κατάληψη στο κεφαλάκι του ο έξαποδώ;;;

     
  • At 3/29/2007 1:30 PM, Blogger patsiouri said…

    Τωρα τη μεγάλη εβδομάδα ας την πάνε να τη διαβάσει κανάς παπάς...και άν την ξαναχάσει τη μπάλλα η Μπαλλού και του επιτεθεί...δέν πειράζει, παπάς είναι!!

    Τη συνιστώ επίσης στους κουκουλοφόρους, να την έχουν μαζί τους και όταν πλησιάζει Ματατζής να την αμολάνε..είδες πόσο συμπαθής φαίνεται ξαφνικά???

     
  • At 3/29/2007 2:03 PM, Blogger Unknown said…

    Αν και οι γάτες μου αρέσουν αφάνταστα, δεν μπορώ να τις αγγίξω καν πια :(((

     
  • At 3/29/2007 2:15 PM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    Θεά!!!Την θέλω!!! :) :) :)

    το να κερδισεις την αγάπη μιας γάτας είναι ό,τι μεγαλύτερο μπορείς να κάνεις στη ζωή σου.Γιατί η αγάπη του σκύλου είναι τόσο ρηχη...τόσο ρηχη...

     
  • At 3/29/2007 2:29 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, να ξέρεις δεν θα ένοιωθε τύψεις η baloo όμως! :)

    Jojo, τώρα άλλαξες γνώμη;

    Nanako, αυτό θα κάνω!!!

    Baloo, έχω την λύση baloo, δεν σε φοβάμαι!

    Yo!reeka, και που θα τις βρω ρε τις παρθένες; Καλός είσαι και του λόγου σου!!! :p

    Anna, καλά καλά… δεν θα έρθεις Θεσσαλονίκη; Θα σε πάω μια βόλτα στην Baloo να δούμε πως θα τα πάτε τα δυο σας!

    Σπιτόγατε, θα σου την στείλω πακέτο αν συνεχίσεις έτσι να προκαλείς!!! :p

    Patsiouri, πλάκα πλάκα στις πορείες η Baloo θα ήταν πολύ χρήσιμη. Το θέμα είναι ποιος την μαζεύει μετά.

    Darthiir, αλλεργία ε; Τι να σου κάνω; Να, δες την Baloo και παρηγορήσου πως ακόμη και να μην είχες την αλλεργία δεν θα μπορούσατε να κάνετε παρέα!

    Beniamin…, η αγάπη του σκύλου ρηχή; Όχι ρε συ, με τίποτα. Μα με τίποτα σου λέω.

     
  • At 3/29/2007 2:39 PM, Blogger . said…

    η αγαπη του σκύλου βενιαμίν είναι ό,τι πιο συγκινητικό.
    και ο σκύλος σ αγαπάει χωρίς να σου διώχνει τους φίλους, έτσι;

     
  • At 3/29/2007 4:39 PM, Blogger STATLER-WALDORF said…

    Διάβολος είναι το πιο συνηθισμένο όνομα στην Αγία Γραφή του αρχηγού των πονηρών πνευμάτων. Αποκαλείται έτσι, γιατί έργο του είναι η διαβολή του ανθρώπου στο Θεό και του Θεού στον άνθρωπο....Εικονίζεται να έχει ουρά, κέρατα και τραγόγενο, πυκνό τρίχωμα στο σώμα και πόδια γίδας. Η εικόνα του συμπληρώνεται από μάτια μεγάλα, άγρια και πεταγμένα έξω από τις κόγχες, μακριά και μυτερά αυτιά και ψηλό σκελετωμένο σώμα.
    Κοίτα να δείς: κάποια απο τα χαρακτηριστικά της ballou, ταιριάζουν με αυτά του διαβόλου. Αυτά είναι. Εγώ πάντως δεν θα ήθελα να κάνω διάρρηξη στο σπίτι του φίλου σου. Ακόμα και μετά απο αγιασμό του γατιού.

     
  • At 3/30/2007 12:51 AM, Blogger Πεφτάγγελος said…

    η γάτα όμως κρίνει..
    ο σκύλος γλύφει..
    έχω κ σκύλο κ γάτα κ είναι μέρα με τη νύχτα.

     
  • At 3/30/2007 2:44 AM, Anonymous Anonymous said…

    παρολο την όλη αγάπη μου για τις γάτες οφέιλω να ομολογήσω πως αυτή είναι διαβολική!ένα τέρας!θα φοβόμουν να κοιμηθώ μαζί της...

     
  • At 3/30/2007 8:54 AM, Blogger snikolas said…

    Marilina, θα συμφωνήσω μαζί σου.

    Statler-waldorf, κανείς δεν θα ήθελε να κάνει διάρρηξη στο σπίτι του Γιάννη! :)

    Beniamin… είχα και εγώ σκύλο 18 χρόνια σχεδόν. Η γάτα κρίνει; Τι κρίνει ακριβώς; Ότι μετά το τέλος του φαγητού που εσύ παρείχες για επιδόρπιο θα σου ξεσκίσει μια κουρτίνα; Ο σκύλος μου μετά από κάθε γεύμα ερχόταν να ευχαριστήσει αυτόν που τον τάισε!!! Όπως και να έχει, ευτυχώς που δεν συμφωνούμε σε όλα. Να έχει και λίγο ενδιαφέρον το πράγμα! :)

    Blue, οι μόνοι που δεν θα είχαν φόβο θα ήταν ο Γιάννης και η κοπέλα του.

     
  • At 3/30/2007 4:09 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Καλά δεν ξαναμιλάω...
    Στην πυρά το βρωμόγατο!!!!

    ;ΡΡ

     
  • At 3/30/2007 4:09 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Όχι τίποτα άλλο...έχεις και τη διεύθυνσή μου....

     
  • At 3/31/2007 10:07 AM, Blogger Marina said…

    Καλημέρα
    Επειδή έχω γάτες, πέρα απο τις δικές μου μαζεύονται και απο όλη τη γειτονιά ΚΑΙ επειδή το ίδιο κάνουν και οι σκύλοι να σου πώ κάτι.
    Τα ζώα διαβάζουν τη γλώσσα του σώματος. Επίσης ακούνε πολύ καλά. Οι σκύλοι ως δούλοι του ανθρώπου κάνουν ένα σωρό χαρούλες και έτσι νομίζουμε ότι μας αγαπούν. Η συμπεριφορά τους μοιάζει πολύ με συνανθρώπους μας σε όλους τους χώρους. Οι γάτες δεν εμπιστεύονται πολύ εύκολα, περιμένουν και βλέπου. Αντίστοιχα έτσι είναι πολλοί άνθρωποι.
    Στην προκειμένη περίπτωση, η γάτα σε φοβήθηκε τρομερά γι'αυτό επιτίθεται. Βλέπει απο τη γλώσσα του σώματός σου ότι τη φοβάσαι (έσύ μεγάλος, εγώ μικρή, τι φοβάσαι? Κάτι στραβό γίνεται εδώ) επίσης βλέπει ότι ο φίλος σου ΣΕ ΠΡΟΤΙΜΑΕΙ απο εκείνη (κλείνοντάς τη στο μπαλκόνι) Αυτόματα Ζηλεύει το αντικείμενό της, εσένα, όπου σε πετύχει θα σε κάνει καινούργιο.
    Οταν είσαι στο σπίτι του Γιάννη, συνεχώς σκέφτεσαι τη γάτα. Αυτό σε βάζει σε μειονεκτική θέση και να ξέρεις ότι και εκείνη ΞΕΡΕΙ ότι τη σκέφτεσαι. Μιά καλή τακτικη θα ήταν να την ξεχάσεις, να την αγνοείς και να μην τη φοβάσαι. Ετσι θα ηρεμήσει. Δεν θα σε αγαπήσει αλλά θα σε ανεχθεί.
    Οι δικές μου γάτες είναι το κάτι άλλο, όταν αρρωστήσω έρχονται και με ζεσταίνουν, μου φέρνουν το πιάτο με το φαγητό τους "για να με ταϊσουν" και είναι όλο αγκαλιές και γλυκόλογα.
    Καλό Πάσχα

     
  • At 4/01/2007 12:18 AM, Blogger m@ri@ said…

    i hate cats.Πολύ μίσος,όχι αστεία.Παιδικό βίωμα

     
  • At 4/01/2007 1:49 PM, Blogger Anna said…

    Me olh auth th gatokoubenta thelw ki egw mia gata! Thn Baloo thn xarizoun? Mia xara tha mou katsei, 2se1, kai gata kai ton Nikola makrua! :P:P:P

     
  • At 4/02/2007 8:46 AM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε, έτσι, έτσι! :p

    Marina, το περίμενα το comment σου γιατί έχω διαβάσει άπειρες φορές για τις γάτες σου. Το πρόβλημα είναι πως η Baloo δεν το κάνει μόνο σε μένα. Το κάνει σε όλους! Αν το έκανε μόνο σε μένα θα συμφωνούσα απόλυτα μαζί σου. Αλλά εδώ τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

    Μ@ri@, παιδικό βίωμα; Για πες…

    Anna, εγώ θα πληρώσω να σου την στείλουν και να σου δώσει ένα χεράκι! Θα δεις εσύ! :)

     
  • At 4/02/2007 11:37 AM, Blogger alienlover said…

    είμαι σίγουρη πως κάτι της έχεις κάνει και σε έχει άχτι. Οι γάτες έχουν ένστικτο ρε, σε κατάλαβε τι μούτρο είσαι!

     
  • At 4/02/2007 7:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    εγώ πάλι δεν ήμουν τυχερή και ο Νταγιάν κατάφερε να ανοιξει τη μπαλκονόπορτα και να κρεμαστεί από το μπράτσο μου με τα δοντια του για κανα 2λεπτο, στο τέλος τον κοπάνησα με ένα μπουκάλι κρασί... με ξέσκισε λέμε..
    και όχι τπτ άλλο έβλεπα και τον Γεωργούλη εκείνη την ώρα.

     
  • At 4/02/2007 11:41 PM, Blogger Nathalie said…

    to videaki borw na pw oti einai mexri kai tromaktiko!!

     
  • At 4/03/2007 9:34 AM, Blogger snikolas said…

    Alienlover, θα σε βάλω στο ίδιο δωμάτιο με την Baloo να δούμε τι μούτρο είσαι και εσύ! :)

    Κι εγώ, ο Νταγιάν να υποθέσω είναι ο αδελφός της Baloo;

    Nathalie, αν το βίντεο σου φάνηκε τρομακτικό, τότε που να δεις και το γατί το ίδιο!

     
  • At 4/07/2007 11:35 PM, Blogger B said…

    Νομιζω πως η γατα ειναι απλα δαιμονισμενη.

     
  • At 4/09/2007 4:36 PM, Blogger snikolas said…

    broken link, έτσι νομίζουν και οι υπόλοιποι της παρέας! :)

     

Post a Comment

<< Home