some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Tuesday, June 26, 2007

Η ζυγαριά.

Πριν από μερικές μέρες, βρέθηκα σε ένα φαρμακείο στην Χαλκιδική να περιμένω την σειρά μου. Ο παππούς που περίμενε να του δώσουν τα φάρμακα, είχε φάτσα ίδια με του captain iglo* που διαφημίζει τις κροκέτες (που πολύ τις γουστάρω αλλά αυτό δεν είναι επί του παρόντος) αλλά στο πιο αδύνατο.

Μετά από μερικά δευτερόλεπτα, μπουκάρει φουριόζος ένας ακόμη παππούλης που πρώτη του κίνηση μετά από το να καλημερίσει τους συγχωριανούς του είναι να ανέβει πάνω στην ζυγαριά του φαρμακείου. Ο φίλος του ο captain iglo βλέπει την κίνηση του και του ρίχνει μια ματιά από την κορφή ως τα νύχια περιμένοντας τα αποτελέσματα της ζυγαριάς. Η ζυγαριά όμως είναι χαλασμένη και δείχνει τον παππού το εκπληκτικό νούμερο 0! Τον κοιτάει ο captain iglo στα μάτια, ρίχνει μια κλεφτή ματιά και σε μένα και του λέει, ¨να πας για μάζεμα¨, εννοώντας πως πρέπει να πάει στον ράφτη να του μικρύνει τα ρούχα. Γελάει ο παππούλης, γελάει ο captain iglo, γελάω και εγώ.

Ένα λεπτό αφού κατέβηκε ο παππούλης από την ζυγαριά, μου ανέλυε πως προτιμάει την ρετσίνα και εγώ του ανέλυα πως προτιμάω το τσίπουρο και το ούζο. Πριν προλάβει να μπει στην κουβέντα και ο captain iglo, που σήκωνε το φαρμακείο όλο με τα ψώνια του, μπαίνει στο φαρμακείο μια γιαγιά απροσδιορίστου ηλικίας που τα είχε τα κιλάκια της. Λέει και αυτή με την σειρά της καλημέρα και πρώτη κίνηση, αφού ο φαρμακοποιός ήταν απασχολημένος, να δει πόσα κιλά είναι. Δεν προλαβαίνει να ανέβει στην ζυγαριά και ο παππούλης της λέει,

- τι να ζυγιστείς εσύ; Ούτε 300 κιλά δεν είσαι!
- Ε όχι και 300, 150, μπορεί! Του λέει καλόκαρδα εκείνη και χαμογελάει σ΄αυτόν και σε μένα.

Η ζυγαριά φυσικά, αφού είναι χαλασμένη δείχνει την γιαγιά 0 κιλά. Πριν προλάβει η γιαγιά να συνειδητοποιήσει πως είναι χαλασμένη η ζυγαριά, ο παππούλης της λέει,

- Πωωωω, όχι ρε συ… την τερμάτισες!

Το γέλιο που έπεσε ήταν το κάτι άλλο. Όταν έφτασε η σειρά μου να εξυπηρετηθώ, σκούπιζα τα μάτια μου από τα δάκρυα που έριξα γελώντας. Τελικά, στα χωριά την περνάνε φίνα μου φαίνεται κάνοντας πλάκα όπου σταθούν και όπου βρεθούν και εμείς στις πόλεις δεν λέμε καλημέρα ούτε στον γείτονα.

*για όσους δεν το θυμούνται στις παλαιότερες διαφημίσεις ο captain iglo ήταν ένας χοντρούλης κύριος. Τώρα έχουν αλλάξει το image του και τον έχουν κάνει πιο αδύνατο. Πότε επιτέλους θα πάψουν οι διαφημιστές να γκρεμίζουν τα παιδικά μας όνειρα;

41 Comments:

  • At 6/26/2007 11:40 PM, Blogger €lisavet said…

    Χαχαχα! Πλακατζής ο παππούς!
    Ναι, η αλήθεια είναι πως οι άνθρωποι στα χωριά είναι λίγο πιο χαλαροί και χωρατατζήδες, αλλά όλα με τα συν και τα πλην τους!

     
  • At 6/27/2007 12:39 AM, Blogger tzo said…

    Χιχιχιχι!!! Οι παππούδες είναι φοβεροί!!!!!

     
  • At 6/27/2007 12:49 AM, Blogger daydreamer said…

    Ξέρουν να κάνουν πλάκα και κυρίως ξέρουν να επικοινωνούν!Μου έχει κάνει τρομερη εντύπωση ποσο έυκολα ανοίγουν συζήτησεις και στα λεωφορεία με κόσμο άγνωστο!!Και πάντα έχουν ωραίες ιστορίες να πουν!!

     
  • At 6/27/2007 1:10 AM, Blogger uncle said…

    Εσύ ζυγίστηκες?

     
  • At 6/27/2007 2:47 AM, Blogger Cinestef said…

    Καλά, τα παππούδια έχουν τρομερή πλάκα όταν έχουν κέφια.

    Από την άλλη, όταν δεν είναι στα καλά τους... άστα να πάνε...

    Καλά μπρε σύντεκνε, ρακές πίνεις, τσίπουρα και ούζα πίνεις, καμιά τσικουδιά δεν έχεις δοκιμάσει; γκρρρρ

    Αλήθεια, εσύ δεν ζυγίστηκες; Όχι ότι θα σε έδειχνε κανά γραμμάριο παραπάνω από το 0, αλλά λέμε τώρα...

    Ευτυχώς που εγώ εδώ έχω γείτονες με την πραγματική έννοια της λέξεις.
    Οι καλημέρες και τα καφεδάκια πάνε σύννεφο! Ασε που καμιά φορά έρχονται στην πόρτα και με κανά παστίτσιο. Φρίκαραν όταν ανακοίνωσα ότι σε μερικούς μήνες θα την κάνω. Αλλά... λάιφ ιζ ε μπιτς σαμ τάιμς.

     
  • At 6/27/2007 7:49 AM, Blogger snikolas said…

    €lisavet, ένα δίκιο το έχεις, υπάρχουν τα + και τα -.

    Allitnil, είναι οι άτιμοι!

    Daydreamer, είναι ακομπλεξάριστοι γι΄ αυτό είναι ωραίοι.

    Unclejack, όχι, φοβήθηκα μήπως την τερματίσω!

    Cinestef, ρακές και τσικουδιές δεν έχει στο γευστικό μου ρεπερτόριο. Δεν ξέρω γιατί αλλά μου κάθονται λίγο βαριά. Καλή φάση να σου έρχεται ο γείτονας με το παστίτσιο στο χέρι.

     
  • At 6/27/2007 9:18 AM, Blogger Attalanti said…

    Ωραίο χαμόγελο για καλημέεεεεεερα!

     
  • At 6/27/2007 11:07 AM, Blogger Trilian said…

    αυτό λες εσύ για τους διαφημιστές; είδες την καινούργια διαφήμιση με τον γλάρο "όχι σκουπίδια οχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές";;; είναι παππούς λέει τώρα ο γλάρος γιατί έχουν περάσει 25 χρόνια από τότε που βγήκε για πρώτη φορά στην ΤV!! Εκεί να δεις γκρέμισμα παιδικών ονείρων... (γερναμεεεεεεεεεεεεεεεεεε)

     
  • At 6/27/2007 11:15 AM, Blogger lazinio said…

    pw pw atakares oi papoudes :)

     
  • At 6/27/2007 11:21 AM, Anonymous Anonymous said…

    είναι ιδιαιτέρως κάτι παππούδες, με κόκκινα (απ'το κρασί) μάγουλα, και πονηρό χαμόγελο, που έχουν μια απίστευτη αίσθηση του χιούμορ!

     
  • At 6/27/2007 11:39 AM, Blogger kat. said…

    ρε.....τέλειο! τι μου θύμησες...
    ξέρεις πόσα χρόνια έχω να φάω captain iglo; πάρα πολλά....

     
  • At 6/27/2007 1:04 PM, Blogger philos said…

    Είναι ωραίοι οι παππούδες!

     
  • At 6/27/2007 1:13 PM, Blogger Lina said…

    αν εξαιρέσω κάποιες περιπτώσεις, όσες "πλάκες" μου εόχυν κάνει στο χωριό ήταν χωριάτικες με την κακή έννοια.

    Πολλές φορές σχολιάζουν πράγματα που εσένα μπορέι να σε πονάνε ή να μη θες να τα μοιραστείς. Μου αρέσει να ασχολέιται κάποιος μόνο με όσα διάλεξα εγώ να του πω, όχι με όσα έμαθε κουτσομπολεύοντας ή κρυφοκοιτάζοντας τη ζωή μου (στην προκειμένη τη ζυγαριά μου).

     
  • At 6/27/2007 1:53 PM, Blogger snikolas said…

    Attalanti, καλημέρα! ;)

    Trilian, όχι δεν την είδα την διαφήμιση. Να σου πω… μάλλον καλύτερα να μην την δω έτσι;

    Lazinio, ναι ρε συ και γαμώ! Και να φανταστείς όλα αυτά μέσα σε ελάχιστα λεπτά.

    Phevos, ακριβώς έτσι όπως το λες είναι.

    Kat. Να φας να φας! Και εγώ λέω να χτυπήσω μερικές κροκέτες captain iglo!

    Philos, όταν είναι στις καλές τους είναι απίστευτοι. Όταν είναι στις κακές του όμως… βρώμα η δουλειά.

    Lina, πιστεύω πως ένα μεγάλο μέρος αυτών που σου έκαναν πλάκα και σε πλήγωσαν το έκαναν μάλλον χωρίς να το θέλουν. Οι άλλοι, αυτοί που το κάνουν με κακία, απλά είναι κάφροι και φυσικά δεν συγχωρούνται.

     
  • At 6/27/2007 1:57 PM, Blogger toolman said…

    ρε σνικόλα γιατί μου τα χαλάς τώρα;;; παιδί της θάλασσας και γουστάρεις τα βιομηχανοποιημένα κάπτεν ίγκλο;! παιδικά κολλήματα να φανταστώ ε;

    καλά οι παππούδες και γενικότερα οι άνθρωποι στα χωριά είναι σαφώς πιο ακομπλεξάριστοι και κάνουν χαβαλέ με όλα, βέβαια είναι και πολύ κουτσομπόληδες απ' την άλλη, αλλά τους προτιμώ!
    με το κρασάκι τους και το μεζέ τους περνάνε φίνα!

     
  • At 6/27/2007 3:55 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    σούπερ! αν και οι χαλκιδικιώτες ξέρεις ότι δεν έχουν και την καλύτερη φήμη χε χε χε

     
  • At 6/27/2007 6:27 PM, Blogger Lina said…

    ευτυχώς είναι ο χαρακτήρας μου τέτοιος που οι άλλοι δεν τολμάνε εύκολα να με προσβάλλουν ή να μου χωθούν. Αλλά αυτή τη "χωριατιά" την έχω παρατηρήσει γενικότερα.

     
  • At 6/28/2007 12:01 AM, Blogger patsiouri said…

    A xa xa!

    Λοιπόν, προχτές είχαν έρθει κάτι φίλοι των γονιών μου από επαρχία. Σε λίγο παντρεύονται. Ο γαμπρός 69 ετών, 2ος γάμος, η νύφη 58, 3ος!

    Γαμώ τα παιδιά και οι δύο! Είχαν και την πεθερά μαζί τους, κάποια στιγμή ο μέλλων γαμπρός της της καθάρισε τα κόκκαλα από το κοτόπουλο για να μπορέσει να μασήσει. Μου κλείνει πονηρά το μάτι και μου λέει:"Είδες τί κάνω για την εκτίμησή της??? Απ'τα κόκκαλα βγαλμένη!!!"
    Το θυμάμαι και γελάω ακόμα!

    ΥΓ:Τα καλαμαράκια Captain Iglo είναι όλα τα λεφτά επίσης!

     
  • At 6/28/2007 12:40 AM, Blogger snikolas said…

    Toolman, δεν ξέρω αν είναι παιδικό τραύμα που μου αρέσουν τα captain iglo. Αλλά μου αρέσουν ρε γμτ και τα τρώω! Άσε που είναι και εύκολο να το φτιάξεις. Αυτό που το βάζεις;

    Υο!reeka, όντως δεν έχουν και την καλύτερη φήμη.

    Lina, με αυτούς τους παπάρες δεν αξίζει να ασχοληθείς. Ίσως να τους την πεις κάπως με τρόπο που θα το φυσάνε και δε θα κρυώνει.

    Patsiouri, με την σύνταξη θα παντρευτούν τα παιδία; Τα καλαμαράκια δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά θα τα δοκιμάσω αφού λες πως είναι ωραία.

     
  • At 6/28/2007 2:27 AM, Blogger Σοφία said…

    O παλιός Captain Iglo ήταν κλάσεις ανώτερος! Τα κροκετάκια (fish fingers) μ' αρέσουν κι εμένα πολύ :-)

     
  • At 6/28/2007 8:04 AM, Blogger MTdoggie said…

    τι γελιο!!!!και οι δικοι σου παππουδες αλλα και του πατσουριου ολα τα λεφτα,να εχουν και την πεθερα μαζι?!!!!να'ναι καλα η αποξενωση της πολης,δεν εχω γελασει ποτε σε φαρμακειο.

     
  • At 6/28/2007 10:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Χαχα! Μου θυμιζουν τους δικους μου παπούδες να πω την αληθεια!!! Τι ωραια που περναμε τακαλοκαιρια στο χωριο..

     
  • At 6/28/2007 1:42 PM, Blogger Ηλιας....Just me! said…

    Όντως ρε γμτ στην πόλη έχουμε γίνιε πλύ γαϊδούρια.. Αλλά είναι οι καταστάσεις που μας έχουν μεταλλάξει σε ρομποτάκια... Αποκέντρωση τώρα! :D

     
  • At 6/28/2007 2:08 PM, Blogger snikolas said…

    Σοφία, έτσι ακριβώς. Τελικά δεν τις θέλουμε τις αλλαγές.

    Mtdoggie, η αλήθεια είναι πως δύσκολα γελάς σε φαρμακείο. Γιατί για να είσαι εκεί συνήθως κάποιο πρόβλημα έχεις.

    Lifewhispers, εγώ δεν είχα ποτέ μου παππούδες στο χωριό. Ήταν όλοι στις πόλεις αλλά αυτό δεν με πείραξε ποτέ γιατί τα ωραία τους τα άκουγα όλο το χρόνο και όχι μόνο τα καλοκαίρια.

    Ηλίας… just me, η αποκέντρωση δεν είναι καθόλου κακή ιδέα.

     
  • At 6/28/2007 3:39 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    καταπληκτικός, μας έφτιαξες το κέφι

     
  • At 6/28/2007 3:52 PM, Blogger Unknown said…

    Έεετσι.. γι αυτό κι εγώ βρίζω όλη μέρα τις πόλεις. Ξέρεις τι όμορφα και ζεστά είναι στην Ιόνια νυφούλα μου;

     
  • At 6/28/2007 5:40 PM, Blogger alienlover said…

    eleos re su polu gelioo!!!!!!

     
  • At 6/28/2007 10:15 PM, Blogger Psipsinel said…

    :) xixixixi

     
  • At 6/28/2007 10:47 PM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, χαίρομαι που σου έφτιαξα το κέφι.

    Darthiir, δεν ξέρω αλλά λέω να το ανακαλύψω!

    Alienlover, ω ναι!

    Psipsinel, :)

     
  • At 6/29/2007 2:47 PM, Blogger aniaris said…

    δεν το ειχα παρατηρησει οτι ο καπτεν ιγκλο αδυνατισε.ξενερωσα.σαν να βγαζουν απο τον μπαρμπα σταθη το μουστακι.

     
  • At 7/01/2007 9:17 AM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    καλημερα και καλο μηνα, γειτονα!
    ;))))

     
  • At 7/03/2007 1:10 PM, Blogger Gogo said…

    gamwto makari na ginw tetoio trelo papoudi pou ta spaei!

    oloi masss!

     
  • At 7/05/2007 12:32 PM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Πραγματικά ρίχνουν πολύ γέλιο στα χωριά, αν και θέλει πολύ γερό στομάχι για να αντέξεις κάποιες από τις πλάκες...
    ;)

     
  • At 7/05/2007 4:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    Τελικά δε μας είπες...έχασες κανά κιλό;;

    ;pppppppppppp

     
  • At 7/05/2007 5:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Μου θύμισες τον παππού μου που κάποτε που καθόταν στο μπαλκόνι του και η νοικοκυρά του 2ου ορόφου έπλενε το δικό της και τα νερά κυλούσαν (αβίαστα) αντί να της τα ψάλλει ένα χεράκι, αφού σταμάτησαν τα νερά, γυρίζει και της λέει"και τώρα πέταξέ μου και τη σφουγγαρίστρα να τα μαζέψω" χιχιχι

     
  • At 7/05/2007 10:30 PM, Blogger Cinematia said…

    Φίλε Νικόλα έτσι είναι...στα χωριά και στις μικρές πόλεις οι άνθρωποι είναι πιο χαλαροί και ψάχνουν αφορμή για καλαμπούρι.Για αρκετούς απο αυτούς(εspecially for older people)είναι η "ζωή" τους τέτοιου είδους καλαμπούρια και τα έχουν σε ημερήσια διάταξη!Πολύ ωραίο περιστατικό μας έγραψες πάλι...

     
  • At 7/08/2007 11:56 AM, Blogger Sophia said…

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!! H συγκεκριμένη ζυγαριά πάντως, αν μέτραγε συνειδήσεις, θα ήταν μεγάλης ακριβείας!!! Αυτό το κόλπο με την ζυγαριά, το κάνω κι εγώ κάθε που μπαίνω σε φαρμακείο, η καλύτερη (χαλασμένη) ζυγαριά πάντως που έχω δοκιμάσει, είναι στην Πύλο! Slim 4ever!!
    ;-D

     
  • At 7/08/2007 6:16 PM, Blogger m@ri@ said…

    Αυθεντικοί άνθρωποι..όχι στρεσαρισμένοι+μίζεροι.Καλές βουτιές

     
  • At 7/10/2007 2:26 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Έλα μια βόλτα από το σπιτάκι μου...έχεις πρόσκληση! :)

     
  • At 7/12/2007 3:26 PM, Blogger Redhair said…

    Etsi einai, otan den exeis agxos kai zeis tin zoi sou xalara, exeis aneptygmenes oles sou tis ais8iseis...

     
  • At 7/12/2007 4:26 PM, Blogger snikolas said…

    Aniaris, να δεις που θα το κάνουν και αυτό.

    Βασιλική, ξέρεις κάτι που δεν ξέρω;

    Gogo, αν το θέλεις έτσι θα γίνεις. Στο χέρι σου είναι.

    Σπιτόγατε, έτσι είναι αλλά όπως λένε και τα παππούδια… μαθημένα τα βουνά από τα χιόνια!

    Evelina_z13, ναι πως το θες;

    Anonymoys , ωραίος ο παππούς. Έτσι θέλει, δεν θέλει νεύρα και φωνές.

    Cinematia, μακάρι να χαλαρώναμε και εμείς λίγο στην πόλη.

    Sophia, σα δε ντρέπεσαι να ζυγίζεσαι σε χαλασμένες ζυγαριές! :p

    m@ri@, ναι ρε συ, ωραίοι άνθρωποι.

    Σπιτόγατε, και εσύ τέκον;

    Redhair, πιο χαλαρά δεν πάει!!! :)

     

Post a Comment

<< Home