some photos, some ideas, some links, just a blog...

by snikolas

Wednesday, May 09, 2007

mini gallop

Όχι… δεν είμαι σε διακοπές, θα ήθελα να είμαι σε διακοπές. Τρέχω για την δουλειά μου όπως όλοι άλλωστε τέτοια εποχή. Η μόνη παρηγοριά μου, το ότι έκλεισα σε μαγικό νησί (αποκαλύψεις τον Αύγουστο) και από εδώ και στο εξής, εφόσον οι θερμοκρασίες επιμένουν να κοιτούν ψηλά, η θάλασσα θα αποτελεί συχνό καταφύγιο.


Τα επίπεδα αποδιοργάνωσης έχουν αρχίσει να κάνουν την εμφάνιση τους. Το δύστυχο μυαλό μου ονειρεύεται θάλασσες και παραλίες. Τα freddo και οι frappeδες σε παραλιακά cafe, δεν βοηθούν καθόλου στην κατάσταση και το mini gallop για λογαριασμό του αποδιοργανωμένου Νικόλα ξεκίνησε: Δεν είναι άδικο που δεν έχουμε περισσότερες διακοπές;

Ναι, είναι άδικο: jul, psipsinel, loukoumaki, gogo, broken link, patsiouri, cinestef, alienlover, evelina_z13, allitnil, blogaki, avra, lina, sophia, proserpina, vasiliki, mtdoggie, Σπιτόγατος, deaden-dmind, crucilla, blueprints, darthiir, narita , lisavet...

Όχι, δεν είναι άδικο: Yo!reekas, trilian, vasiliki, m@ri@, ex-redhair,

47 Comments:

  • At 5/09/2007 5:19 PM, Blogger jul said…

    Επρεπε οι διακοπές μας - οι καλοκαιρινές τουλάχιστον - να διαρκούν ένα μηνα....να έχεις χρόνο να απολαυσεις την θαλασσα και τον ήλιο...
    Ααααααχ και να φανταστεις Νικόλα...σήμερα μιλούσα με ενα πελάτη και κοιτούσα έξω τον ουρανό και σκεφτόμουν φρεντάουα στην παραλία και να πλατσανίζουν τα ποδαράκια μου....

     
  • At 5/09/2007 5:22 PM, Blogger Psipsinel said…

    ine adiko......pikra pikri....ego xriazome toulaxisto 4 mines diakopes

     
  • At 5/09/2007 5:26 PM, Blogger loukoumaki said…

    Εγώ ψηφίζω περισσότερες διακοπές! Για την ακρίβεια θα ήμουν ικανοποιημένη με 40 εργάσιμες το χρόνο (συν τις επίσημες αργίες!)… και μάλιστα είμαι διατεθειμένη να δουλεύω κανονικά όλο μου το 8ωρο για αντάλλαγμα τον υπόλοιπο καιρό! ούτε μαιλ θα στέλνω ούτε τραγουδάκια ούτε καφεδάκια ούτε τίποτα! 8 ώρες μόνο εργασία! Ρε δελφινόπαιδο λες να διαβάζει εκτός από την Aegean και ο υπουργός εργασίας το blog σου και να κάνει κάτι???

     
  • At 5/09/2007 5:55 PM, Blogger mad2luv said…

    καλα...μιλαμε εισαι και πολυ γκλαμουρια μεσα στο βαθυ γαλαζιο...σου παει...να γυρισεις την βαθια αγρια θαλασσα...εγω το κλεινω απο τωρα,θα κανω την ορκα!!!χαχαχα!!

     
  • At 5/09/2007 6:05 PM, Blogger snikolas said…

    Jul, ε… ναι… εγώ μπορώ να πάρω κάτι παραπάνω από μήνα;

    Psipsinel, ναι ναι ναι ναι ναι ναι ναι… 4 μήνες είναι το ιδανικό!

    Loukoumaki, το διαβάζει σίγουρα… δεν το συζητώ… και να δεις που θα με πάρει και τηλέφωνο να το συζητήσουμε το πράγμα! :p

    Mad2luv, την βαθιά άγρια θάλασσα; Και να με φάνε τα άγρια θηρία; Μπρρρρρ!

     
  • At 5/09/2007 6:43 PM, Blogger Gogo said…

    Kala plaka mas kaneis;;;;;;;;;;;;;;
    Ksereis poses fores ksipnwntas to prwi monologw: "Ma katholou de me sibathoun, ti me theloun ekei sti douleia, afou fainetai, egw eimai ftiagmeni na kathomai".

    Opote, ennoeitai

    ADIKO

     
  • At 5/09/2007 7:39 PM, Blogger B said…

    Αν απαντησω δηλαδη οχι δεν ειναι αδικο, τι κερδιζω;; Φυσικα και ειναι αδικο.
    Γιαυτο και αυριο θα θυμηθω να παιξω τζοκερ.

     
  • At 5/09/2007 8:52 PM, Blogger YO!Reeka's said…

    δεν είναι άδικο (αν πρέπει να πει κάποιος τη μαλακία, ας την πει ο Πόντιος χα χα χα)

     
  • At 5/09/2007 9:22 PM, Blogger jul said…

    xaxaxa Γιωρίκα!!!
    Νικόλαααααα ουουουουου...για έλα από δίπλα και διάβασε τα κομεντς μου....κάτι σου έχω....ουουουουου....

     
  • At 5/09/2007 10:29 PM, Blogger snikolas said…

    Gogo, σωστά τα λες. Από μένα έχεις την άδεια να μην ξαναπάς στην δουλειά σου!!!

    Brokenlink, τα κέρδη μισά μισά!

    Yo!reeka, το ήξερα πως θα κάνεις μαλακία!!! :)

    Jul, ouououououououououou έεεεερχομαιιιιιιι!

     
  • At 5/09/2007 10:34 PM, Blogger mad2luv said…

    δε μου λες,αυτο το μαγιουδακι που φορας κυκλοφορει και σε αλλες αποχρωσεις?ψαχνω ενα για τον καλο μου...

     
  • At 5/09/2007 10:35 PM, Blogger Sophia said…

    XAXA, δηλαδή καλά που δεν έβαλα τόσες μέρες φωτό από τις θάλασσές μας (είναι που δεν έχει δορυφορικό ίντερνετ το Fabia, αλλιώς...) θα είχες φρικάρει πλήρως!!! Όσο για το γκάλοπ, είμαι αρκετά τυχερή ώστε να μένω σε μέρος που η δουλειά μου και οι διακοπές να είναι δύο σύχρονες και σχεδόν ταυτόχρονες έννοιες!
    ;-D

     
  • At 5/09/2007 10:54 PM, Blogger patsiouri said…

    Άδικό??? Ληστεία το λέμε στα μέρη μας...

     
  • At 5/10/2007 12:37 AM, Blogger Cinestef said…

    Είναι! Είναι!

     
  • At 5/10/2007 1:05 AM, Blogger snikolas said…

    Mad2luv, Δες εδώ, έχουν super ρούχα. http://www.napapijri.it/index_en.html

    Sophia, δηλαδή τώρα εγώ σε ποια κατηγορία να σε κατατάξω;

    Patsiouri, σωστή! :)

    Cinestef, εγώ δεν ξέρω τίποτα. Αλλά αφού το λες εσύ… σίγουρα είναι! :)

     
  • At 5/10/2007 1:20 AM, Blogger alienlover said…

    nai einai adiko.-

     
  • At 5/10/2007 1:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    τσκ τσκ τσκ...

    Ένα έχω να πω...:

    ΕΠΙΔΕΙΞΙΑ!
    ;ppp

    (Να με προσθέσεις στο "ΝΑΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ!!!!",παρακαλώ...)

     
  • At 5/10/2007 1:22 AM, Blogger tzo said…

    Πολύ άδικο! Πάρα πολύ άδικο! Μα πάρα πολύ άδικο! άδικο των αδίκων! Ω άδικο...... ΔΙΑΚΟΠΕEEEEEΣ

     
  • At 5/10/2007 9:44 AM, Blogger Blogaki said…

    Ο λαός μίλησε! Ναι είναι άδικο!Ας χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη των blogs για να κάνουμε καλύτερη τη ζωή της εργατιάς!!:))

     
  • At 5/10/2007 9:48 AM, Blogger Attalanti said…

    Δηλαδή τώρα δεν είμαστε σε διακοπές; Χμ.

    Τέλεια η φωτογραφία - επιτέλους! :)

     
  • At 5/10/2007 9:55 AM, Blogger snikolas said…

    Alienlover, θα πας μπροστά! ;)

    Evelina_z13, ναι είμαι επιδειξίας, επιδεικνύω το κόκκινο μαγιό μου!

    Allitnil, hehehe… από εσένα περίμενα ακριβώς αυτό το comment!!! :)

    Blogaki, λες μετά από την μάζωξη των υπογραφών να πάω στον υπουργό εργασίας;

    Attalanti, είσαι σε διακοπές ρε; Πωωωωωω ζήλια! (που να σε κατατάξω; :)

     
  • At 5/10/2007 11:18 AM, Blogger AVRA said…

    αδικο! αδικο! αδικο! κε προεδρε..ουπς μπερδευτηκα Nικολα ηθελα να πω...!

     
  • At 5/10/2007 12:22 PM, Blogger Trilian said…

    λοιπον για να υποστηρίξω τον κολλητο Yo!reeka (γλειψιμο μπας και πεί και κανένα καλό λόγο για την μαγειρική μου) θα συμφωνησω μαζί του... οχι παραπάνω διακοπές (Ζήτω τα τριήμερα) χιχι!!

     
  • At 5/10/2007 1:34 PM, Blogger nanakos said…

    ΩΩΩΩΩΩΧΧΧΧΧ!!
    Θ'αρχίσουν πάλι τα creepy υποβρύχια βιντεάκια!
    ΩΩΩΩΩΩΧΧΧΧΧ!!

     
  • At 5/10/2007 3:25 PM, Blogger Lina said…

    εγώ είμαι τυχερή σ αυτό το θέμα. οπότε κάνω τουμπεκί για μένα.

    αλλά για τους περισσότερους που έχουν διακοπές 10 μέρες, ναι είναι άδικο και απάνθρωπο.

     
  • At 5/10/2007 3:33 PM, Blogger Sophia said…

    E, κοίτα, εγώ έχω συνολικά πολλές διακοπές αλλά ποιός θα είχε αντίρρηση για περισσότερες???? Χιχιχι, είμαι υπέρ της ποιοτικής και όχι της ποσοτικής εργασίας!
    ;-D

     
  • At 5/10/2007 3:42 PM, Blogger snikolas said…

    Avra, ρε λες να βάλω υποψηφιότητα;

    Trilian, λοιπόοοον… να ξέρεις πως όχι μόνο δεν θα πει καλά λόγια για την μαγειρική σου αλλά και θα τιμωρηθείς! :p

    Nanakos, Ω ναι, έτσι λέω…. :)

    Lina, έτσι μπράβο, δικαιοσύνη για όλους.

    Sophia, και έπρεπε να σας ζορίσουμε κυρία μου για να μας το πείτε; :)

     
  • At 5/10/2007 8:24 PM, Blogger proserpina said…

    Εγώ Νικόλα μου συμφωνώ, ο,τι πεις, ναι, ναι, ναι - βάλε όμως κανα βιντεάκιιιιιι, είδα τη φωτό και λεω ωωωωωραία, αρχίσαμε πάλι!!! :):):)
    Α, και νομίζω ήρθε ώρα να αλλάξεις πάλι το template...

     
  • At 5/11/2007 12:15 AM, Blogger uncle said…

    deep blue?? εκεί έριξαν τα απομεινάρια του μέγα υπολογιστή, στον πάτο της θάλασσας που θα κάνεις διακοπές??!!

     
  • At 5/11/2007 12:58 PM, Blogger NetKerveros said…

    Εγώ λέω να κάτσεις να λιώσεις στο γραφείο μαζί με τους υπόλοιπους.

     
  • At 5/11/2007 3:38 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    βρε βρε το αφεντικουλι!!!!
    (για τον αποπανου μιλαω...)

    εγω λεω παντως οτι ειναι και δικαιο... αλλα και αδικο!!!

    ;pppp

     
  • At 5/11/2007 5:18 PM, Blogger MTdoggie said…

    περισσοτερες διακοπες???μπααααααααααααααα!!!!
    μου αρεσει που εχεις και διλημμα!!εννοειται πως ειναι αδικο!
    πιστευω θα μπορουσα να ζω πανω σε μια αιωρα διπλα στη θαλασσα για παντααααα!!!!!

     
  • At 5/11/2007 7:51 PM, Blogger snikolas said…

    Proserpina, ναι ναι ήρθε η ώρα να αλλάξω το template. Μόλις βρω λίγο χρόνο…

    Unclejack, ω ναι! :)

    Netkerveros, μην ακούσω ξανά πως χρειάζεσαι διακοπές. Θα σε σκίσω! :P

    Βασιλική, με λένε ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω, έτσι;

    Mtdoggie, ναι… και να πίνεις όλη μέρα cocktails δίπλα στην θάλασσα! Super φάση!

     
  • At 5/12/2007 10:17 AM, Blogger Σπιτόγατος said…

    Αδικία! ΑΔΙΚΙΑ!! Α Δ Ι Κ Ι Α ! ! !

     
  • At 5/13/2007 10:31 PM, Anonymous Anonymous said…

    όπως τα λέει ο σπιτόγατος είναι τα πράγματα! ;)

     
  • At 5/14/2007 11:21 AM, Blogger Crucilla said…

    It's always better on holiday
    So much better on holiday
    That's why we only work when we need the money

    Franz Ferdinand - Better in Hoboken

     
  • At 5/14/2007 12:54 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ετσι... ετσι...
    ;pppp

     
  • At 5/14/2007 2:07 PM, Blogger m@ri@ said…

    οι διακοπές είναι σχετικό πράγμα κι υποκειμενικό.Ένα ΣΚ στο Λαγονήσι ή στα Καλάβρυτα θεωρούνται ωραιότατες διακοπές :)

     
  • At 5/14/2007 2:15 PM, Blogger Redhair said…

    Ka8olou! Pos allios 8a leitoyrgisei olo auto to systima mesa sto opoio zoume, an OLOI EIMASTAN ENA MHNA kai parapano diakopes;! ("Imagine"....John Lenon):)

     
  • At 5/14/2007 2:38 PM, Blogger snikolas said…

    Σπιτόγατε μαζί σου! Πωρώθηκες η μου φαίνεται;

    Deadend mind, ευτυχώς! :)

    Crusilla, θα μας το τραγουδήσεις στις διακοπές αυτό; :p

    Βασιλική, άσε τα σάπια και πιάσε ένα frappe σκέτο με γάλα!

    M@ri@, θα σε χαλούσε δηλαδή βρε κοπέλα μου το ΣΚ να ήταν εβδομάδα;

    Redhair, μια χαρά θα λειτουργούσε το πράγμα. Δεν είπα να πάρουμε όοοοοολοι μαζί ταυτόχρονα διακοπές. Είπα να έχουμε περισσότερες διακοπές. ;)

     
  • At 5/14/2007 6:15 PM, Blogger BLUEPRINTS said…

    είναι εντελώς άδικο, εγώ θα πρότεινα να δουλεύαμε ένα μήνα και να καθόμασταν 11...

     
  • At 5/14/2007 6:23 PM, Blogger Βασιλική Παπαδημητρίου said…

    ενα φραπεδακι σκετο με γαλατακι στον κυριοοοοοοοο!
    εφτασεεεεεε!

    -κερασμενο! χιχιχιχιχι....-

    ;ppppp

    και σαπια;;; ποια σαπια;;; ντεν καταλαβαινει!!!!

     
  • At 5/14/2007 11:30 PM, Blogger dyolf said…

    oso kairo kai na kaneis diakopes, gyrizeis panta dystrwpos kai murtzuflis. opote oxi stis perissoteres diakopes, nai stis aiwnies!

     
  • At 5/15/2007 10:26 AM, Blogger Unknown said…

    Μα εντελώς ένα πράμα....

     
  • At 5/15/2007 1:46 PM, Blogger Unknown said…

    Οχι, δεν είναι άδικο... είναι άντικο.

     
  • At 5/15/2007 11:59 PM, Blogger snikolas said…

    Blueprints, θα προσπαθήσουμε να το περάσουμε στο επόμενο νομοσχέδιο!

    Βασιλική, thanks για το καφεδάκι. :)

    Dyolf, Ω ναιιιιιιιιιιιιι!

    Darthiir, το ήξερα πως είσαι δικός μου άνθρωπος.

    Narita, είναι άντικο όσο ντεν παίρνει! :p

     
  • At 5/17/2007 10:18 PM, Blogger €lisavet said…

    Χμ, εγώ δε δουλεύω ακόμη, αλλά επειδή θα δουλέψω και προβλέπω να δουλεύω πολλέεες ώρες τη μέρα, ναι, είναι άδικο! Παρακαλώ να καταμετρηθεί η ψήφος μου, αν και καθυστερημένα. Ευχαριστώ!

     

Post a Comment

<< Home